بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت و چینی

بهترین ساعت هوشمند های چینی در سال 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ساعت های هوشمند بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. در این مقاله قصد داریم ساعت های هوشمند ارزان قیمت و پرطرفدار عرضه شده در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

خرید ساعت هوشمند به بودجه و توانایی خرید و سلیقه هر فرد بستگی دارد، اما ساعت های هوشمند ارزان قیمتی هم در بازار وجود دارند که هم قابلیت‌های بسیار خوبی دارند و هم لازم نیست برای خرید آن‌ها زیاد هزینه کنید. قبل از خرید ساعت هوشمند باید بدانید که دوست دارید ساعت مورد نظرتان چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی داشته باشد. پس از تعیین پاسخ این سوال، از میان فهرستی که برای شما آماده کرده‌ایم، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. با پلازا همراه باشید و با بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت و آشنا شوید.

فهرست مطالب

بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت و چینی

در ادامه با بهترین ساعت هوشمند چینی و بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت آشنا شوید.

1. ساعت هوشمند شیائومی Band 7 Pro

بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت و چینی

  • نمایشگر: 1.64 اینچی امولد
  • باتری: 235 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 3 میلیون تومان

نقاط قوت: نمایشگر امولد با صفحه نمایش همیشه روشن، وزن کم، شارژدهی بسیار خوب

نقاط ضعف: از تماس بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، برخی اوقات دچار لگ می‌شود، امکانات تا حد زیادی مشابه می بند 7

شیائومی به‌تازگی اسمارت بند 8 پرو را معرفی کرده است ولی از آنجایی که این مدل هنوز وارد بازار نشده، مدل قبلی یعنی اسمارت بند 7 پرو همچنان یکی از گزینه‌های شاخصی است که می‌توانید مدنظر داشته باشید. این ساعت یک ساعت ورزشی بسیار عالی با نمایشگر بزرگ امولد و امکانات مختلف است. در می بند 7 پرو شما می‌توانید به قابلیت‌هایی نظیر پایش 24 ساعته ضربان قلب و سطح اکسیژن خون در کنار میزان استرس دسترسی داشته و مراحل خواب خود را نیز ردیابی کنید.

می بند 7 پرو همچنین از بیش از 110 حالت ورزشی مختلف برخوردار است و می‌تواند اطلاعات و ارقام مربوط به هرکدام را با سرعت و دقت قابل توجهی در اختیارتان قرار دهد. البته دقت این ساعت در حد مدل‌های گران‌تر نیست و بهتر است برای ردیابی اطلاعات مربوط به سلامت بدن، خیلی روی آن اتکا نکنید.

2. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 Mini

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 mini

  • نمایشگر: 1.55 اینچی امولد
  • باتری: 220 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 3 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی ساده و زیبا، نمایشگر امولد با روشنایی خوب، عملکرد خوب در ردیابی ورزش

نقاط ضعف: شارژدهی معمولی، دقت پایین سنسور ضربان قلب در ورزش‌های سنگین، عدم پشتیبانی از تماس بلوتوثی

امیزفیت GTS Mini 2 همانطور که از نامش پیداست یک نسخه کوچک‌تر از ساعت GTS 2 است که قیمت ارزان‌تری هم دارد ولی بسیاری از امکانات مدل اصلی را همچنان ارائه می‌کند. بدنه ساعت ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک است ولی بیشتر قسمت‌های پلاستیکی در دید نیستند. مدل مینی همچنین یک نمایشگر کوچک‌تر 1.5 اینچی امولد دارد.

این ساعت از نظر امکانات سلامتی و ورزشی تقریبا با مدل GTS 2 برابری می‌کند و همچنان امکان پایش مداوم ضربان قلب و سطح اکسیژن را دارد. همچنین عملکرد آن در پایش خواب نیز از نظر دقت قابل مقایسه با محصولات فیت‌بیت است. از طرف دیگر با توجه به پشتیبانی از GPS برای فعالیت‌های ورزشی هوازی نیز گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید و خوشبختانه قابلیت همگام‌سازی با برنامه‌هایی مثل استراوا را نیز دارد.

3. ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

  • نمایشگر: 1.3 اینچی امولد
  • باتری: 350 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 2 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی زیبا و بدنه فلزی، نمایشگر امولد با پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از تماس بلوتوثی، شارژدهی بسیار خوب

نقاط ضعف: دقت نه‌چندان بالای سنسورها

میبرو لایت 2 یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های اقتصادی بازار است. ساعتی که امکاناتی مثل نمایشگر امولد با پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن، قابلیت دریافت و برقراری تماس از طریق بلوتوث، حالت‌های ورزشی و شارژدهی بسیار خوب را همراه با گواهی 2ATM در اختیار شما قرار می‌دهد و قیمت خیلی زیادی هم ندارد.

یکی دیگر از نقاط قوت این ساعت بدنه فلزی و طراحی زیبای آن است که به‌راحتی با ساعت‌های به‌مراتب گران‌تر قابل مقایسه است. این ساعت همچنین دارای بیش از 60 حالت ورزشی و امکان ردیابی ضربان قلب، سطح اکسیژن و استرس است. با این همه سنسورهای آن دقت خیلی بالایی ندارند که البته در این بازه قیمتی کاملا قابل انتظار است.

4. ساعت هوشمند کیسلکت Calling Watch Kr Pro

ساعت هوشمند کیسلکت calling watch Kr Pro

  • نمایشگر: 1.43 اینچی امولد
  • باتری: 280 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 2 میلیون تومان

نقاط قوت: گواهی IP68، بدنه فلزی، نمایشگر امولد، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی و سلامتی، پشتیبانی از تماس بلوتوث

نقاط ضعف:

ساعت هوشمند کیسلکت Calling Watch Kr Pro یکی دیگر از گزینه‌های ارزشمند در بین ساعت‌های ارزان‌قیمت بازار است. این مدل نیز با یک نمایشگر امولد با رزولوشن نسبتا بالا روانه بازار شده است و دارای یک موزیک پلیر داخلی، دستیار صوتی، صفحه نمایش همیشه روشن و امکاناتی مثل پایش ضربان قلب، سطح اکسیژن و ردیابی خواب و استرس است.

از طرف دیگر شما از طریق آن می‌توانید به 70 حالت ورزشی مختلف و همچنین تمرینات هوازی دسترسی پیدا کنید. از ویژگی‌های شاخص این ساعت می‌توانیم به پشتیبانی از گواهی IP68 و شارژدهی 7 روزه نیز اشاره کنیم.

5. ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT new

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT new

  • نمایشگر: 1.64 اینچی امولد
  • باتری:
  • قیمت: حدود 2 میلیون تومان

نقاط قوت: ارزش خرید بالا، وزن کم و طراحی زیبا، نمایشگر بزرگ امولد، امکانات متنوع

نقاط ضعف: همگام سازی با گوشی‌های غیر از هواوی کار مشکلی است

هواوی واچ فیت یکی از محصولات جدید این برند شرقی و از جمله دست‌بندهای اقتصادی آن‌ها است. هواوی واچ فیت بیشتر قابلیت‌های ساعت‌هایی مثل هواوی GT2 و GT2e را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کند. کاملا مشخص است که این ساعت به‌عنوان رقیبی برای فیت‌بیت شارژ 4 و گارمین ویوواسپورت عرضه شده است و با توجه به بهره‌مندی از نمایشگر امولد و شارژدهی بسیار خوب و البته قیمت کمتر، می‌توان گفت تا حدودی هم موفق شده است.

اما با وجود بهره‌مندی از قابلیت‌هایی مثل GPS، پایش مداوم ضربان قلب و اکسیژن خون و واچ‌فیس‌های متنوع، به‌دلیل محدودیت‌های نرم‌افزاری حاصل از تحریم شرکت هواوی، این ساعت تا حد زیادی در این بخش شما را نا امید می‌کند. به‌خصوص از آنجایی که امکان اشتراک گذاری داده‌ها در برنامه‌هایی مثل استراوا وجود ندارد و ساعت قابلیت نصب هیچ برنامه متفرقه‌ای هم ندارد.

6. ساعت هوشمند تی سی اچ Z40

ساعت هوشمند تی سی اچ Z40

  • نمایشگر: 1.43 اینچی امولد
  • باتری: 220 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان

نقاط قوت: پشتیبانی از تماس بلوتوث، نمایشگر امولد، ردیابی خواب و کالری سوزانده شده

نقاط ضعف: امکانات محدود، در برابر آب مقاوم نیست، شارژدهی ضعیف

در بازه‌های قیمتی پایین‌تر کمتر می‌توانید محصولات برندهای شناخته شده را پیدا کنید. ساعت Z40 محصول شرکت TCH است و یکی از ساعت‌های ارزان بازار به‌حساب می‌آید. این ساعت با وجود قیمت پایین خود از یک نمایشگر امولد بهره می‌برد و قابلیت برقراری تماس از طریق بلوتوث را نیز دارا است.

با این حال خبری از امکانات اضافی مثل حالت‌های ورزشی زیاد یا مقاومت در برابر آب در آن نیست. با توجه به امکانات محدودی که این ساعت دارد، خرید آن بیشتر برای کاربرانی که استفاده معمولی دارند مناسب خواهد بود.

7. ساعت هوشمند میبرو T1

ساعت هوشمند میبرو T1

  • نمایشگر: 1.6 اینچی امولد
  • باتری: 350 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان

نقاط قوت: نمایشگر امولد با اندازه بزرگ، پشتیبانی از مکالمه، شارژدهی طولانی

نقاط ضعف: حالت‌های ورزشی کمتر از رقبا

میبرو T1 گزینه بعدی در این فهرست است. یک ساعت ارزان قیمت با نمایشگر امولد 1.6 اینچی که امکانات قابل توجهی مثل پایش ضربان قلب و سطح اکسیژن در کنار یک تاج دیجیتالی در اختیارتان قرار می‌دهد. این ساعت همچنین از مکالمه تلفنی نیز پشتیبانی می‌کند و دارای 20 حالت ورزشی است.

میبرو T1 همچنین به لحاظ طراحی شباهت زیادی به اپل واچ دارد و از یک نمایشگر مربعی شکل استفاده می‌کند. با این حال حالت‌های ورزشی این ساعت به 20 می‌رسند که از بسیاری از رقبا در این بازه قیمتی کمتر است.

8. ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus LS11

ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus LS11

  • نمایشگر: 1.78 اینچی امولد
  • باتری: 230 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان

نقاط قوت: نمایشگر بزرگ امولد، پشتیبانی از 105 حالت ورزشی، گواهی IP68

نقاط ضعف: فاقد قابلیت مکالمه است

هایلو برندی است که توانسته در طول چند سال گذشته به خوبی خود را در بازار ایران با محصولات اقتصادی خود مطرح کند. ساعت RS4 Plus LS11 آن‌ها نیز یکی از ساعت‌هایی است که توانسته با قیمت مناسب و امکانات فراوانی که در اختیارتان قرار می‌دهد به یک گزینه ایده‌آل در این بازه تبدیل شود.

این ساعت دارای یک نمایشگر 1.78 اینچی بزرگ امولد است و از رفرش‌ریت 60 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر قابلیت‌هایی مثل سنجش ضربان قلب و اکسیژن، ردیابی خواب و دیگر ویژگی‌های سلامتی نظیر استرس نیز در آن قابل دسترسی هستند. مهمتر از همه پشتیبانی از گواهی IP68 و بیش از 100 واچ‌فیس مختلف است. با این همه این ساعت برخلاف بسیاری از رقبای خود فاقد قابلیت مکالمه تلفنی است.

9. ساعت هوشمند میبرو Watch X1

ساعت هوشمند میبرو watch x1

  • نمایشگر: 1.3 اینچی امولد
  • باتری: 350 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 1 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی متفاوت و اسپرت، سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون، شارژدهی عالی

نقاط ضعف: تنها در یک رنگ عرضه شده است، بدنه تماما پلاستیکی

میبرو Watch X1 در اوایل سال 2022 عرضه شد و با توجه به قیمت مناسبی که داشت توانست خیلی زود به یکی از ساعت‌های پرفروش بازار تبدیل شود. میبرو واچ ایکس 1 دارای یک نمایشگر امولد در کنار قابلیت‌هایی مثل سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و همچنین گواهی 5ATM است.

با توجه به قیمتی که ساعت دارد خیلی نمی‌توان به بدنه تماما پلاستیکی آن ایراد گرفت. همچنین انتظار نداشته باشید سنسورهای ساعت نیز دقت خیلی زیادی داشته باشند. نمایشگر امولد با رزولوشن بالایی که دارد بدون شک یکی از نقاط قوت آن است و در کنار آن پشتیبانی از واچ فیس‌های مختلف و همچنین 38 حالت ورزشی نیز می‌تواند از جمله ویژگی‌های آن به‌حساب بیایند.

10. ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr

  • نمایشگر: 1.32 اینچی
  • باتری: 280 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 1 میلیون تومان

نقاط قوت: نمایشگر بزرگ، پشتیبانی از مکالمه، ضربان قلب و اکسیژن خون

نقاط ضعف: روشنایی محدود نمایشگر

ساعت کیسلکت Kr مدل معمولی ساعت Kr Pro است و قیمت ارزان‌تری دارد؛ به همین خاطر خبری از برخی ویژگی‌های مدل پرو مثل گواهی IP68 یا نمایشگر امولد در این ساعت نیست. با این وجود اما این ساعت از امکان تماس تلفنی، موزیک پلیر، سنجش ضربان قلب و اکسیژن و 70 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. ساعت کیسلکت Kr همچنین از قابلیت ردیابی خواب نیز برخوردار است و حتی دارای 2 بازی انحصاری برای گذراندن وقت است.

11. ساعت هوشمند تی سی اچ Z10

ساعت هوشمند تی سی اچ Z10

  • نمایشگر: 2.01 اینچی LCD
  • باتری: 230 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 900 هزار تومان

نقاط قوت: نمایشگر بزرگ، پشتیبانی از ردیابی خواب، پشتیبانی از تماس بلوتوثی

نقاط ضعف: روشنایی حداکثری بسیار کم نمایشگر

بالاتر مدل Z40 ساعت TCH را معرفی کردیم اما مدل Z10 ساعتی است که حتی از آن مدل نیز قیمت کمتری دارد. این ساعت همچنان قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی از مکالمه تلفنی و سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون را ارائه می‌کند ولی دیگر خبری از پنل امولد نیست و شما در عوض به یک نمایشگر LCD با روشنایی کمتر دسترسی دارید. در عوض اما اندازه این نمایشگر بسیار بزرگ تر و 2 اینچ است.

12. ساعت هوشمند Mibro Lite ؛ از بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت

ساعت هوشمند Mibro Lite

  • نمایشگر: 1.3 اینچی امولد
  • باتری: 230 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 900 هزار تومان

نقاط قوت: نمایشگر امولد، گواهی IP68، ضربان قلب و اکسیژن خون، ردیابی خواب

نقاط ضعف: حالت های ورزشی محدود، عدم پشتیبانی از قابلیت مکالمه

میبرو واچ لایت با توجه به قیمتی که دارد می‌تواند بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت بازار باشد. ساعتی که دارای گواهی IP68 است و از سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و همچنین ردیابی خواب نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال شما در میبرو واچ لایت تنها به 15 حالت ورزشی دسترسی دارید که خیلی جالب توجه نیست. این در حالی است که مدل جدیدتر آن از 60 حالت پشتیبانی می‌کند. همچنین در این مدل خبری از پشتیبانی از مکالمه تلفنی نیز نخواهد بود.

سخن پایانی

همان طور که مطالعه کردید در این مطلب بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت را به شما معرفی کردیم. آیا تجربه استفاده از این ساعت‌ها یا مچ‌بندها را داشته‌اید؟ آیا شما نیز ساعت هوشمند ارزان و خوبی می‌شناسید که به ما و دیگر خوانندگان مجله معرفی کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
امیرمهدی
.
05 آبان 1402، 15:39
پاسخ
0
0
ساعت هوشمند ۱۵۰ هزار تومانی هم داریم مثل اسمارت واچ مدل v8وv7
avatar
احمدی
.
03 آبان 1402، 18:46
پاسخ
0
1
ساعت هوشمند ۴ خوبه هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ نقات قوت و نقات ضعف و...
avatar
امیری
.
19 آبان 1399، 13:07
پاسخ
2
2
فکر می کنم ساعت هوشمند چینی خوب باشه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402