معرفی بازی Euro Truck Simulator 2 ؛ تمام اروپا قلمروی شماست!

بررسی بازی Euro Truck Simulator 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Euro Truck Simulator 2 شاید قدیمی باشد، اما بدون شک یکی از پرطرفدارترین و البته جذاب‌ترین بازی‌های استیم به حساب می‌آید. این بازی شما را به جاده‌های سراسر اروپا دعوت می‌کند.

شرکت SCS Software به‌دنبال بازی Euro Truck Simulator، بازی شبیه ساز یورو تراک 2 را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. نسخه ابتدایی این بازی در سال 2008 منتشر شد که متاسفانه موفقیت چشمگیری نداشت. تاریخ عرضه بازی Euro Truck Simulator 2 به سال 2012 برمی‌گردد و این بازی توانست از نسخه اول درس گرفته و بسیار محبوب شود. این عنوان از همان روزهای ابتدایی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرد. ناگفته نماند که بازی Euro Truck Simulator 2 در ایران نیز طرفداران زیاد و پر و پا قرصی دارد. همانطور که از نام بازی می‌توان برداشت کرد، قلمرو شما سراسر قاره اروپاست. با بررسی بازی Euro Truck Simulator 2 همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


تریلر بازی Euro Truck Simulator 2


لازم به کرد است که بازی Euro Truck Simulator 2 در حقیقت یک بازی نیست، بلکه یک شبیه ساز به‌حساب می‌آید. وظیفه شما جابجایی بار با کامیون در سراسر اروپاست. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با بازی Euro Truck Simulator 2 آشنا کنیم. با پلازا همراه باشید تا تریلر بازی Euro Truck Simulator 2 را با همدیگر تماشا کنیم.

 


گیم پلی بازی Euro Truck Simulator 2


اولین قدم شما انتخاب شهر مورد نظر از میان انبوهی از شهرهای اروپایی‌ست. شما بازی را به‌عنوان یک کارگر ساده و بطور دقیق یک راننده کامیون که زیر نظر یک شرکت باربری فعالیت دارد، شروع می‌کنید. در این مرحله تمامی خرج‌های شما از جمله کامیون، بار، سوخت و تریلر برعهده شرکت باربری شماست.

با استفاده از کارهای کم درآمد و باربری‌های خرده شما می‌توانید کامیون و گاراژ شخصی خود را خریداری کنید. بدون شک خرید کامیون شخصی در این بازی حس و حالی وصف ناشدنی دارد. پس از خرید گاراژ و کامیون اختصاصی خود، شما می‌توانید بارهایی با حجم بیشتر که منجر به مزد بالاتر می‌شوند را جابجا کنید. ناگفته نماند که هزینه سوخت و تعمیرات ماشین بر عهده خودتان خواهد بود.

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2

در کنار کار کردن شما می‌توانید از بانک بازی وام اختیار کنید که سرعت پیشرفت شما را به‌طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. ولی بدون شک شما باید پس از راه اندازی شرکت خود یا خرید کامیون مورد نظر قرض خود را به بانک پس دهید و قطعا برای توانایی انجام این کار شما به باربری نیاز دارید.

توسعه گاراژ شخصی یکی از مهم‌ترین ارکان گیم پلی بازی Euro Truck Simulator 2 بوده و بدون شک پول و بار بیشتر به‌معنای ماشین‌های بیشتر، قوی‌تر و البته کارگر است. بله درست شنیدید، شما می‌توانید با خرید ماشین‌های بیشتر و جذب کارگر درآمدزایی کنید. البته تامین هزینه کارگران و ماشین‌هایشان برعهده شماست.

همچنین بخوانید :

یکی از قسمت‌های جذاب گیم پلی بازی یورو تراک 2 بخش شخصی سازی کامیون‌هاست. از مدل‌های واقعی و ساختگی کامیون‌ها تا تعیین رنگ، اضافه و تعویض چراغ کامیون، اضافه کردن برچسب‌ها و همچنین شخصی سازی تریلر کامیون از جمله ویژگی‌های فوق‌العاده دوست داشتنی این بازی هستند.

گیم پلی بازی کامیون Euro Truck Simulator 2 سیستم سطح بندی نیز دارد. سطح بالاتر مناطق بیشتری را برای باربری شما آزاد می‌کند و در کنار مکان‌های بیشتر، شما بارهای مهم تری را نیز جابجا می‌کنید که نتیجه در درآمد بالاتر شما دارند. شما در ماشین خود رادیو نیز دارید که می‌توانید آهنگ‌های دلخواه خود را به آن اضافه کنید.

تریلر بازی Euro Truck Simulator 2

از آنجایی که ما بازی Euro Truck Simulator 2 را یک شبیه ساز نامیدیم، باید بگوییم که عوامل زیادی از جمله آب و هوا و تغییرات جاده‌ای در مسیر شما دخیل هستند. از جمله عوامل مهم دیگر در بازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی‌ست و شما در صورت تخطی و زیرپا گذاشتن قوانین بدون شک جریمه می‌شوید که می‌تواند شما را از کار بیکار کند. شما در کشور انگلیس خواهید دید که تمام ماشین‌ها مانند دنیای واقعی از سمت چپ خیابان رانندگی می‌کنند و شما نیز باید به این قوانین احترام بگذارید.

تا حد ممکن تصادف نکنید؛ چون هزینه تعمیر کامیون‌ها بسیار سنگین بوده و می‌تواند شما را زیر بار قرض ببرد. از دست دادن بار نیز یکی دیگر از عوامل مهم است. در صورتی که شما دچار حادثه شوید، امکان از بین رفتن بار کامیون شما وجود دارد که می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به شرکت باربری شما وارد کند.

 


بسته های الحاقی بازی Euro Truck Simulator 2


شرکت SCS Software را می‌توانیم یکی از بهترین شرکت‌ها در امر عرضه بسته‌های الحاقی بدانیم. بازی Euro Truck Simulator 2 در سال‌های ابتدایی تنها کامیون‌های 2 شرکت حقیقی Renault (رنو) از فرانسه و Scania (اسکانیا) از کشور سوئد را شامل می‌شد، ولی پس از گذشت مدتی بسته‌های الحاقی را برای بازی منتشر کرد که نسخه واقعی کامیون‌های بیشتری را به بازی افزود. در ابتدا شرکت هلندی DAF (دف) با نام DAV، شرکت ایتالیایی Iveco (اویکو) با نام Ivedo، شرکت آلمانی Mercedes-Benz (مرسدس-بنز) با نام Majestic و شرکت سوئدی Volvo (ولوو) با نام Valliant شناخته می‌شدند.

گیم پلی بازی Euro Truck Simulator 2

در کنار ماشین‌ها ما شاهد قسمت‌های تازه در نقشه بازی نیز بوده‌ایم. اولین بسته الحاقی بازی Euro Truck Simulator 2 در قسمت نقشه‌ها، بسته الحاقی Going East بود که در سال 2013 کشورهای اروپای شرقی شامل لهستان، اسلواکی، جمهوری چک و مجارستان را به بازی اضافه کرد. این بسته در سال 2015 به‌روزرسانی جدیدی شامل دو شهر جدید در کشور مجارستان و چند جاده میان همین کشور و اتریش را شامل می‌شد.

در سال 2015 ما شاهد بسته الحاقی Scandinavia بودیم که کشورهای دانمارک، نروژ و سوئد را به بازی اضافه کرد. در کنار این قسمت‌های جدید ما شاهد دو تریلر جدید برای کامیون‌ها نیز بودیم. در سال 2016 بسته الحاقی Vive la France! شامل 15 شهر جدید از فرانسه و 20 هزار کیلومتر جاده جدید در بازی می‌شد. در ادامه این بسته الحاقی در سال 2019، جزیره Corsica (کرس) فرانسه به بازی اضافه شد.

در سال 2017 ما بسته الحاقی Italia را دریافت کردیم که شامل بهبود در شهرهای شمالی ایتالیا، اضافه کردن Sicily (سیسیل) و Sardinia (ساردینیا) شد. بسته الحاقی Beyond the Baltic Sea در سال 2018 کشورهای استونی، لاتویا و لیتوانی، به‌همراه قسمت‌هایی جدید از جنوب فنلاند و غرب روسیه را به بازی افزود.

در سال 2019 بسته الحاقی Road to the Black Sea به بازی افزوده شد که رومانی، بلغارستان و بخش اروپایی کشور ترکیه را همراه خود آورد. در اواخر سال 2020 نیز ما شاهد بسته الحاقی Iberia خواهیم بود که کشورهای اسپانیا و پرتغال را در بر می‌گیرد، ولی هنوز تاریخ عرضه این بسته الحاقی مشخص نشده است.

 


نقدها و نمرات بازی Euro Truck Simulator 2


بازی شبیه ساز کامیون اروپا 2 نمرات به نسبت بالایی را برای خود کسب کرد و امتیاز این بازی در وبسایت متاکریتیک 79 از 100 بود. بررسی بازی Euro Truck Simulator 2 و البته نمره‌ها نشان می‌دهند که ما با یک بازی بسیار خوب و حتی شاید نزدیک به عالی رو به رو هستیم. این بازی به‌خصوص از لحاظ گرافیکی مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است. یکی دیگر از نکته‌هایی که چشم بسیاری از منتقدان را گرفت، نقشه فوق‌العاده ژرف و پر جزئیات این بازی بود.

بازی شبیه ساز کامیون اروپا ۲

وبسایت Rock Paper Shotgun این بازی را در رده 9 در میان 25 بازی برتر شبیه ساز تاریخ قرار داد. این عنوان همچنین توانست جایزه بهترین بازی شبیه ساز سال 2012 را از آن خود کند و در سال 2016 نیز توانست دو عنوان «I Thought This Game Was Cool Before It Won An Award» و «Sit Back and Relax» را از طرف استیم بدست بیاورد. در سال 2018 نیز بازی Euro Truck Simulator 2 نامزد جایزه «The Most Fun with a Machine» از طرف استیم شد که در نهایت این جایزه را نگرفت.

 


سیستم مورد نیاز بازی Euro Truck Simulator 2


از آنجایی که بازی Euro Truck Simulator 2 در سال 2012 به بازار عرضه شده، در سال 2020 تقریبا تمامی رایانه‌ها و لپتاپ‌ها قادر به اجرای آن هستند. در این قسمت با حداقل سیستم مورد نیاز و البته سیستم پیشنهادی بازی Euro Truck Simulator 2 آشنا می‌شویم.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Euro Truck Simulator 2:

  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • پردازنده: Dual Core CPU 2.4GHz
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: GeForce GTS 450 یا Intel HD 4000
  • حداقل فضای مورد نیاز: 5 گیگابایت

بازی کامیون Euro Truck Simulator 2 / تاریخ عرضه بازی Euro Truck Simulator 2

سیستم پیشنهادی بازی Euro Truck Simulator 2:

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8.1، 10 64 بیتی
  • پردازنده: Quad Core CPU 3.0GHz
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: GeForce GTX 760 2 گیگابایت
  • حداقل فضای مورد نیاز: 5 گیگابایت

 


سخن پایانی


بازی یورو تراک 2 / بازی شبیه ساز یورو تراک 2

بدون شک در حال حاضر و با وجود گذشت 8 سال از انتشار بازی Euro Truck Simulator 2، این عنوان هنوز بهترین بازی شبیه ساز باربری در جهان است. اینگونه بنظر می‌رسد که شرکت SCS Software فعلا قصد ارائه نسخه جدید از این سری بازی را ندارد، پس اگر به رانندگی، کامیون‌ها، باربری و البته مدیریت شرکت باربری علاقه دارید، بدون شک این بازی می‌تواند شما را ساعت‌های زیادی در روز و ماه‌ها سرگرم کند. بسته‌های الحاقی پیاپی و پر بار، کامیون‌های فراوان و نقشه قاره اروپا از ویژگی‌های دوست داشتنی این عنوان هستند که بسیاری را به‌سمت آن سوق داده است. تیم پلازا به خواندن تجربیات شما از این بازی علاقه دارد، پس با نظرات خود ما را خوشحال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
علی رضا بازیکن یوروتراک۲
.
05 تیر 1401، 12:37
پاسخ
0
2
عالیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402