معرفی بازی Neighbours Back From Hell (ریمستر بازی همسایه جهنمی)

بازی بازگشت همسایه های جهنمی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با انتشار بازی Neighbours Back From Hell که نسخه ریمستر بازی همسایه جهنمی است، طرفداران این بازی محبوب و نوستالژی حسابی هیجان‌زده شده‌اند. برای بررسی بازی همسایه جهنمی نسخه جدید همراه ما باشید.

اگر حدود 17 سال پیش از طرفداران بازی‌های کامپیوتری بوده‌اید احتمال اینکه بازی همسایه جهنمی را امتحان نکرده باشید یا حداقل نامش را نشنیده باشید بسیار کم است. با انتشار اولین نسخه از بازی همسایه جهنمی در سال 2003 برای کامپیوتر، این بازی به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های معمایی و استراتژیک زمان خودش تبدیل شد و محبوبیتی بی‌نظیر در سرتاسر جهان پیدا کرد. بازیکنان با این بازی ساده اما بانمک و خنده‌دار ساعت‌های زیادی سرگرم می‌شدند و از گیم‌پلی آن لذت می‌بردند. برای آشنایی بیشتر با این بازی خاطره‌انگیز و نسخه جدید بازی همسایه جهنمی یعنی بازی Neighbours Back From Hell که چندی پیش در تاریخ 8 اکتبر 2020 (17 مهرماه 1399) منتشر گردید، با پلازا همراه باشید.

بازی همسایه جهنمی نسخه جدید

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


نگاهی به نسخه های قبلی سری همسایه جهنمی


ریمستر بازی همسایه جهنمی

نسخه اول بازی همسایه جهنمی در سال 2003 توسط THQ Nordic برای کامپیوتر منتشر گردید و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های کامپیوتری شد. یک سال پس از آن یعنی در سال 2004 و در پی شهرت این بازی در سرتاسر جهان، بازی همسایه جهنمی 2 را برای طرفداران این عنوان منتشر کردند.

این بازی در بین سال‌های 2003 تا 2005 علاوه بر نسخه کامپیوتری برای بازیکنان ایکس‌باکس، نینتندو گیم‌کیوب و نینتندو ‌دی‌اس منتشر گردید و در سال 2017 نسخه‌ای برای اندروید و iOS ساخته شد. حالا با انتشار نسخه ریمستر بازی همسایه جهنمی، این عنوان علاوه بر پلتفرم‌های قبلی، برای کنسول‌های نسل هشتمی یعنی ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوئیچ و همچنین macOS در دسترس قرار دارد.

 


تریلر بازی Neighbours Back From Hell


با دیدن تریلر معرفی بازی Neighbours Back From Hell می‌توانید گرافیک اچ‌دی و تغییرات چشمگیری که در کیفیت بازی ایجاد شده است را مشاهده کنید و با گیم‌پلی و ماجراهای این عنوان سرگرم‌کننده آشنا شوید.

 


داستان بازی همسایه جهنمی نسخه جدید


دانلود بازی Neighbours back From Hell

آیا می‌دانید Schadenfreude یک کلمه آلمانی است با این مفهوم که یافتن شادی یک شخص در بدبختی شخص دیگری پیدا می‌شود؟ این کلمه ایده اصلی است که بازی Neighbours Back From Hell بر اساس آن ساخته شده است.

داستان بازی Neighbours Back From Hell درباره مردی به نام وودی (Woody) است که بخاطر اذیت و آزارهایی که همسایه بدقلق و بدخلقش یعنی آقای رتوایلر (Mr. Rottweiler) بر سرش می‌آورد، تصمیم می‌گیرد در برنامه‌ای تلویزیونی شرکت کند و همزمان با فیلمبرداری این برنامه به‌صورت آنلاین و دیده شدن در تلویزیون، تمام کارهایی که همسایه‌اش با او کرده است را تلافی کند.

 


گیم پلی بازی Neighbours Back From Hell


دانلود نسخه ریمستر بازی همسایه جهنمی

بازی Neighbours Back From Hell یک بازی در سبک بازی‌های حل معما و استراتژیک است. فرضیه بازی Neighbours Back From Hell ساده است: آقای رتوایلر را در خانه و تعطیلات دنبال کنید، فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهد مختل کنید و او را در حال عصبانی شدن و جوش آوردن تماشا کنید! گیم پلی بازی Neighbours Back From Hell کاملا ساده و به‌صورت بازی‌های اشاره و کلیکی است. شما به عنوان وودی وارد خانه همسایه خود می‌شوید و تلاش می‌کنید با بهم ریختن اوضاع و ایجاد تله‌های مختلف، بلاهایی که این مرد بر سر شما آورده را حسابی تلافی کنید. بازی را با ورود به خانه همسایه شروع کنید و او را حتی در سفر تعطیلاتش به هند، مکزیک و چین دنبال کنید و نگذارید آب خوش از گلوی او، مادرش و دیگر همراهانش پایین برود.

هر فصل از بازی Neighbours Back From Hell در یک مکان خاص اتفاق می‌افتد: خانه آقای رتوایلر، یک کشتی تفریحی بزرگ، چین، مکزیک و هند. در هر یک از این مناطق بخش‌هایی تنظیم شده است و شما می‌توانید با کاوش در هر قسمت موارد خاصی را انتخاب کنید و به کمک آن آیتم‌ها نقشه‌های خود برای انتقام گرفتن را تکمیل کنید.

آقای رتوایلر با هوش مصنوعی نه‌چندان پیچیده‌ای کنترل می‌شود و مسیری قابل پیش‌بینی را دنبال و تکرار می‌کند، از اشیا و فضاهای موجود در هر مرحله از بازی به ترتیب تعیین شده و مشخصی استفاده خواهد کرد؛ بنابراین برایتان زیاد سخت و دشوار نخواهد بود که هر مرحله را با انجام ماموریت‌های مشخص شده به اتمام برسانید و همزمان از برخورد با آقای رتوایلر و دیده شدن اجتناب کنید و از دیدرس او دور بمانید.

بازی Neighbours back From Hell برای کامپیوتر

با اینکه مراحل انجام کارهای این همسایه در هر مرحله با ترتیبی قابل پیش‌بینی و تکراری پیش می‌رود، اما او یک طوطی و سگ نگهبان دارد که اگر متوجه حضور شما شوند با ایجاد سروصدا، مکان شما را برای همسایه مشخص می‌کنند و آقای رتوایلر دیگر کارهای همیشگی‌اش را تکرار نمی‌کند و هر لحظه ممکن است از یک در یا مسیر تصادفی وارد مکانی شود که شما در آن حضور دارید. اگر نتوانید به سرعت از مکان خارج شوید یا در کمد و جاهایی که امکان مخفی شدنتان وجود دارد قرار بگیرید، همه چیز تمام می‌شود.

حالا این سوال پیش می‌آید که اگر او شما را در حین پرسه زدن در خانه یا حریم خصوصی‌اش ببیند چه اتفاقی می‌افتد؟ جواب واضح و مشخص است! او شما را گیر می‌اندازد و حسابی کتک می‌زند. در نسخه ریمستر بازی همسایه جهنمی شما برای تکمیل هر مرحله، سه جان دارید و درصورت گیر افتادن، می‌توانید سه بار دیگر آن مرحله را ادامه دهید. اما اگر سه بار توسط همسایه گیر بیفتید بازی تمام می‌شود.

هر مرحله تعداد معینی خرابکاری و تله دارد که با تکمیل همه آن‌ها میزان عصبانیت همسایه به حداکثرش می‌رسد و با عصبانیتی بیش از حد به گریه می‌افتد. اما برای رفتن به مرحله بعدی احتیاجی نیست تمام خرابکاری‌ها را انجام دهید و اگر عصبانیت همسایه‌تان به حد معینی برسد، می‌توانید خودتان را به در خانه برسانید و با خروج از آن وارد مرحله بعدی شوید.

نقد و بررسی بازی Neighbours Back From Hell

کانسپت بازی شامل مراحل کوتاه زیادی است که ماهیتی تکراری دارند. ترفندها و شوخی‌ها در چندین سطح تکرار می‌شوند و اگر مراحل مشابه را یکی پس از دیگری انجام دهید، این می‌تواند برایتان بازی را بسیار خسته‌کننده کند. با این‌حال حتی اگر برخی شوخی‌ها کودکانه یا ساده به‌نظر برسند، اما بازهم انجام دادن مراحل بازی و سربه‌سر گذاشتن همسایه می‌تواند خنده‌دار باشد و اوقات سرگرم‌کننده و شادی را برایتان ایجاد کند.

در بازی Neighbours Back From Hell با کمی آزمایش و خطا و دقت به هر مسیری که در مراحل مختلف آقای رتوایلر آن‌ها را تکرار می‌کند و کنار هم قرار دادن کارهایی که باید با ترتیبی خاص انجام دهید، از تماشاچیان امتیاز می‌گیرید، سکه جمع می‌کنید و هر بخش را به اتمام می‌رسانید.

بازی کردن همه خرابکاری‌ها در هر مرحله هیچ مزیت خاصی ندارد، به غیر از سرگرمی شخصی شما. شاید اگر برای امتیازات شما یک جدول رده‌بندی یا مقیاس دشواری وجود داشت، این مسئله بازی را بسیار چالش برانگیزتر می‌کرد و دلیل بیشتری برای بازگشت به شما می‌داد. اگر بخواهید قفل لیست موفقیت کامل را باز کنید، باید هر مرحله را تکمیل کنید؛ بنابراین این تنها هدف برای تکمیل کننده‌ها است.

 


نقد و بررسی بازی Neighbours Back From Hell


بازی Neighbours back From Hell برای PC

با بررسی بخشی از نظرات منتقدین سایت متاکریتیک همراه ما باشید:

 

Softpedia : امتیاز 65

Neighbours Back From Hell سرگرم‌کننده است، اما موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد. شاید بازیکنان قدیمی بازی، علاقه داشتند سه سطح غایب را بدست آورند. برای تازه واردان دیدن آموزش‌ها کمک بزرگی خواهد بود. حضور یک هیئت مدیره که به شما امتیاز می‌دهند، ارزش تکرار مراحل برای کسب امتیاز بالاتر را بالا می‌برد و زمان کوتاه گیم‌پلی را طولانی می‌کند. اما در حال حاضر، Neighbours Back From Hell بسته‌ای است که عجولانه ساخته شده است. با کمی توجه بیشتر می‌توانست ریمستری باشد که نمی‌دانستیم به آن احتیاج داریم، اما واقعاً از آن لذت می‌بردیم؛ به جای ریمستری که هیچ کس درخواست نکرد و هیچ کس به خاطر نخواهد آورد.

 

Xbox Tavern : امتیاز 63

با وجود تمامی شگفتی‌ها، من با Neighbours Back From Hell خیلی سرگرم شدم. این بازی پیش فرضی ساده دارد، اما با شوخ‌طبعی خوب و تنظیماتی زیبا طراحی شده است. تعداد زیادی از مراحل وجود دارد که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید، در حالی که تکرار آن‌ها می‌تواند جذابیت کافی را برای کمک به ما فراهم کند تا زندگی آقای رتوایلر را به یک بدبختی تبدیل کنیم.

 

GameSpew : امتیاز 60

به اعتبار بازی همسایه جهنمی است که این ریمستر هنوز هم یک تجربه اصلی را ارائه می‌دهد. بعلاوه، این شوخ‌طبعی، همان طنزهای نمایشی بریتانیایی دهه 90 را با شوخ‌طبعی تا حدی خشن و مبهم خود نشان می‌دهد که گاهی اوقات نیز کمی پرشور است. فقط حیف است که گیم‌پلی بازی خیلی زود خسته‌کننده می‌شود. اگر عناوین اصلی را به خاطر بسپارید و خودتان را وادار کنید که از مراحل بالاترین امتیاز را کسب کنید، احتمالاً مدت زمانی طولانی با Neighbours Back From Hell اوقات خوبی خواهید ‌داشت. تازه واردین نیز ممکن است تا حدی از آن لذت ببرند. اما پس از پایان کار کاملا فراموش شدنی است.

بازی Neighbours back From Hell برای کامپیوتر

TheXboxHub : امتیاز 60

Neighbours Back From Hell در ایکس باکس وان دارای سبک و لحنی است که بازیکنان را گیج کرده است. شما یا بلافاصله عاشق آن خواهید شد، یا این کار شما را کلافه می‌کند. یک بازی طنز با سبک کارتونی است، در حالی‌که سبک مخفی‌کاری و اشاره و کلیک را در یک ماجراجویی ترکیب می‌کند. با این حال، بعد از مدتی بازی به اندازه کافی برای سرگرم شدن و علاقه به ادامه دادن بازی ضعیف عمل می‌کند و باید پویایی گیم‌پلی بازی را تغییر دهند.

 

Cultured Vultures : امتیاز 40

اگرچه این ممکن است برای بازیکنان جدید یک تجربه اسفبار باشد، اما برخی از طرفداران نسخه اصلی ممکن است آن را به خاطر آنچه که هست دوست داشته باشند.

 


سیستم مورد نیاز ریمستر بازی همسایه جهنمی


در ادامه می‌توانید با مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Neighbours Back From Hell آشنا شوید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 10 نسخه 64 بیت
  • گرافیک: Intel HD 4000, GeForce GT 330M, Radeon HD 4670 or equivalent
  • رم: 4 گیگابایت
  • حداقل حافظه مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت صدا:DirectX 11

ریمستر بازی همسایه جهنمی

سیستم پیشنهادی برای بهترین عملکرد

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 10 نسخه 64 بیت
  • گرافیک: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5830 or higher
  • رم: 4 گیگابایت
  • حداقل حافظه مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت صدا: DirectX 11

 


سخن پایانی


گیم پلی بازی Neighbours Back From Hell

بازی Neighbours Back From Hell که نسخه ریمستر بازی همسایه جهنمی است، در اواسط مهرماه برای بازیکنان کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر شد. سازندگان با اضافه کردن مراحل مختلف و متنوع به نسخه جدید بازی همسایه جهنمی و بهبود رزولوشن و گرافیک بازی، طرفداران قدیمی این عنوان را پس از گذشت 17 سال از انتشار اولین نسخه این بازی نوستالژیک حسابی شگفت‌زده کردند.

آیا شما نسخه اول این بازی را پس از انتشارش در سال 2003 امتحان کرده بودید؟ نظرات خود را درباره این بازی نوستالژیک و نسخه ریمستر بازی Neighbours Back From Hell با ما و همراهان پلازا در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
اعظم شعبانی
.
10 آبان 1399، 01:14
پاسخ
0
0
دانلود بازی Neighbours back From Hell برای PC رو هم در مقاله قرار بدید ممنون
avatar
محمد امین
.
06 آبان 1399، 09:48
پاسخ
0
1
بازی Neighbours back From Hell برای کامپیوتر م نصب کردم خیلی باحاله
avatar
رسول شریفی
.
05 آبان 1399، 14:05
پاسخ
0
1
یادش بخیر ازش سیر نمی شدیم. همسایه آزاری خخخخ
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402