دانلود و بررسی فیلم The Rhythm Section 2020 ؛ قاتل آماتور، اما با انگیزه

دانلود فیلم The Rhythm Section 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Rhythm Section عنوانی اکشن و محصول سال 2020 است. اگر طرفدار فیلم‌های اکشن هستید، در این مقاله با نقد فیلم بخش ریتم 2020 همراه ما باشید.

فیلم The Rhythm Section تریلری اکشن محصول سال 2020 است که توسط رید مورانو (Reed Morano)، کارگردان و فیلمبردار آمریکایی کارگردانی شده و فیلمنامه آن را نیز مارک برنل (Mark Burnell) بر اساس رمانی از خودش نوشته است. فیلم بخش ریتم 2020 در تاریخ 31 ژانویه 2020 مصادف با 11 بهمن 1398 در آمریکا توسط استودیوی Paramount Pictures عرضه شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی مواجه شد، اما چندان مخاطبان از آن استقبال نکردند و فروش اصلا خوبی نداشت.

در این مقاله از پلازا علاوه بر لینک‌های دانلود فیلم بخش ریتم 2020، نمرات منتقدین به آن را نیز برایتان قرار داده‌ایم. در ویدیوی بالا نیز می‌توانید تریلر فیلم The Rhythm Section 2020 را تماشا کنید و با فضای آن بیشتر آشنا شوید. با معرفی و نقد فیلم The Rhythm Section همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم The Rhythm Section 2020


از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم بخش ریتم 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و در دو کیفیت اقدام کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

[کیفیت: 1080p | حجم: 1.52 گیگابایت]

[کیفیت: 720p | حجم: 884 مگابایت]

 


داستان فیلم The Rhythm Section


داستان فیلم بخش ریتم درباره دختری به نام استفانی پاتریک است که 3 سال پیش خانواده‌اش (مادر، پدر، برادر و خواهرش) را در سقوط هواپیما از دست داده است. بعد از این اتفاق، استفانی معتاد شده و به تن‌فروشی روی آورده است. تا اینکه مردی به نام کیث پراکتر به او نزدیک می‌شود و ادعا می‌کند که سقوط هواپیما فقط یک حادثه نبوده و در نتیجه یک حمله تروریستی این فاجعه رخ داده است. اما دولت این موضوع را پنهان نگه داشته و عمومی نکرده است. حالا استفانی به دنبال انتقام است…

داستان فیلم The Rhythm Section

 


بازیگران فیلم بخش ریتم 2020


در سال 2017 کمپانی Paramount Pictures کلیه حقوق توزیع فیلم The Rhythm Section را خرید. این فیلم بودجه 50 میلیون دلاری داشت و کمپانی EON Productions وظیفه تولید آن را بر عهده گرفت؛ شرکتی که برای تولید سری فیلم‌های جیمز باند شناخته می‌شود. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم The Rhythm Section خواهیم داشت.

 

بلیک لایولی در نقش استفانی پاتریک

بازیگران فیلم The Rhythm Section

بلیک لایولی (Blake Lively) بازیگر آمریکایی متولد 25 آگوست 1987 (3 شهریور 1366) در لس‌آنجلس کالیفرنیا است. پدر و مادر و همه خواهر برادرهای بلیک در صنعت سرگرمی فعالیت می‌کنند. در طول کودکی‌اش، والدین بلیک او را به کلاس‌های بازیگری که خودشان تدریس می‌کردند می‌بردند؛ چراکه نمی‌خواستند برای او یک پرستار بچه بگیرند و او را با پرستار تنها بگذارند. به گفته خود لایولی حضور او در کلاس‌های پدر و مادرش چیزهای زیادی به او آموخت و اعتماد به نفس لازم را به او داد تا وارد صنعت پر زرق و برق سرگرمی و سینما شود.

بلیک در 10 سالگی بازیگری را با فیلم Sandman محصول سال 1998 آغاز کرد؛ فیلمی که پدرش آن را کارگردانی می‌کرد. او بیشتر به خاطر بازی در سریال درام Gossip Girl که بین سال‌های 2007 تا 2012 پخش می‌شد شناخته می‌شود.

وی همچنین در چندین فیلم سینمایی نیز بازی کرده است؛ عناوینی چون درام کمدی The Sisterhood of the Traveling Pants محصول سال 2005، The Sisterhood of the Traveling Pants 2 محصول سال 2008، فیلم جنایی The Town محصول سال 2010، فیلم ابرقهرمانی Green Lantern محصول سال 2011، فیلم تریلر Savages محصول سال 2012، فیلم فانتزی عاشقانه The Age of Adaline محصول سال 2015، فیلم ترسناک The Shallows محصول سال 2016 و فیلم جنایی A Simple Favor محصول سال 2018.

 

جود لا در نقش مامور سابق MI6

بازیگران فیلم بخش ریتم 2020

جود لا (Jude Law) بازیگر انگلیسی متولد 29 دسامبر 1972 (8 دی 1351) است. این بازیگر تاکنون جوایز مختلفی مانند یک جایزه بفتا را دریافت کرده و برای جوایز زیادی نیز مانند 2 جایزه اسکار و یک جایزه تونی نامزد شده است. در سال 2007 او جایزه سزار افتخاری و نشان هنر و ادب را توسط دولت فرانسه دریافت کرد.

جود لا در لندن به دنیا آمده و بزرگ شده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. بعد از چندین نقش کوتاه در فیلم‌های سینمایی، او با بازی در فیلم روانشناختی The Talented Mr. Ripley محصول سال 1999 دیده شد و به خاطر این فیلم جایزه بفتا برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را گرفت و برای جایزه اسکار نیز نامزد شد. بعد از آن جود لا با بازی در آثاری چون فیلم جنگی Enemy at the Gates محصول سال 2001، فیلم علمی تخیلی A.I. Artificial Intelligence به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و فیلم درام جنایی Road to Perdition به کارگردانی سم مندس بیشتر شناخته شد.

از فیلم‌های دیگر و معروف او باید به عناوینی مانند Cold Mountain محصول سال 2003، فیلم عاشقانه Closer محصول سال 2004، فیلم رمزآلود Sherlock Holmes محصول سال 2009، فیلم فانتزی Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald محصول سال 2018 و فیلم ابرقهرمانی Captain Marvel محصول سال 2019 اشاره کنیم.

 

استرلینگ کی. براون در نقش

بازیگران فیلم سینمایی The Rhythm Section

استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown) بازیگر آمریکایی متولد 5 آوریل 1976 (16 فروردین 1355) است. این هنرپیشه در آثاری چون The People v. O. J. Simpson: American Crime Story و در سریال درام This Is Us که از شبکه NBC پخش می‌شود حضور داشته است. هر دوی این سریال‌ها برای او جایزه امی را به ارمغان آورده‌اند و همچنین یک جایزه گلدن گلوب هم برای سریال This Is Us گرفته است.

او همچنین در آثاری چون فیلم ابرقهرمانی Black Panther محصول سال 2018، فیلم درام Waves محصول سال 2019 و اخیرا هم در سریال درام کمدی The Marvelous Mrs. Maisel به ایفای نقش پرداخته است. استرلینگ کی. براون در دو انیمیشن The Angry Birds Movie 2 و Frozen II که هر دو محصول سال 2019 هستند نیز صداپیشگی کرده است. در سال 2018 او در فهرست مجله تایم از 10 فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت.

سایر بازیگران فیلم سینمایی The Rhythm Section عبارتند از:

  • مکس کاسلا (Max Casella) در نقش لئون گایلر
  • دنیل میز (Daniel Mays) در نقش دین وست
  • جف بل (Geoff Bell) در نقش گرین
  • ریچارد بریک (Richard Brake) در نقش لمانز
  • رضا جفری (Raza Jaffrey) در نقش کیث پراکتر
  • توفیق برهوم (Tawfeek Barhom) در نقش رضا
  • دیوید داگن (David Duggan) در نقش دیوید پاتریک

 


کارگردان فیلم سینمایی The Rhythm Section


همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، فیلم بخش ریتم 2020 توسط رید مورانو کارگردانی شده است. رید مورانو فیلمبردار و کارگردان آمریکایی متولد 15 آوریل 1977 (26 فروردین 1356) است. مورانو تنها زنی در تاریخ بود که برای کارگردانی قسمت اول سریال موفق The Handmaid’s Tale هر دو جایزه امی و جایزه انجمن کارگردانان آمریکا را دریافت کرد. مورانو بیشتر به خاطر فیلمبرداری آثاری چون فیلم درام جنایی Frozen River محصول سال 2008، درام زندگینامه‌ای Kill Your Darlings محصول سال 2013 و فیلم درام کمدی The Skeleton Twins محصول سال 2014 شناخته می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی The Rhythm Section

در سال 2013 مورانو یکی از جوان‌ترین اعضای جامعه فیلمبرداران آمریکایی بود و یکی از 14 زن در بین 345 عضو فعال این مجموعه محسوب می‌شد. دو سال بعد او اولین فیلم سینمایی‌اش را با نام Meadowland ساخت که مورد توجه منتقدان قرار گرفت. او همچنین 3 قسمت اول سریال The Handmaid’s Tale را کارگردانی کرده است. فیلم‌های دیگری که رید مورانو کارگردانی کرده است عبارتند از فیلم درام I Think We’re Alone Now محصول سال 2018 و همین فیلم The Rhythm Section که آخرین اثر او محسوب می‌شود.

 


بررسی فیلم The Rhythm Section 2020


در همین ابتدای نقد فیلم The Rhythm Section باید بگوییم که این اثر نه در نظر مخاطبان و نه در نظر منتقدان چندان مورد لطف قرار نگرفته است. با این حال بینندگان نسبت به منتقدان سینما استقبال بهتری نسبت به آن داشته‌اند. این فیلم در وبسایت IMDb‌ و بر اساس نظر کاربران به امتیاز 5.2 از 10 رسیده است. همچنین 59 درصد از کاربران گوگل این عنوان را پسندیده‌اند.

از طرف دیگر در وبسایت راتن تومیتوز بر اساس 159 نقد، تنها 28 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت امتیاز 4.74 از 10 را برای فیلم بخش ریتم ثبت کرده‌اند. در متاکریتیک نیز بر اساس 36 نقد، این فیلم میانگین امتیاز 45 از 100 را گرفته که نشان‌دهنده عملکرد متوسط آن است. در ادامه بررسی فیلم The Rhythm Section 2020، نگاهی به نمرات منتقدین به این اثر خواهیم انداخت.

 

San Francisco Chronicle / میک لاسال: 100

بلیک لایولی در فیلم The Rhythm Section 2020 فراتر از خوب است. او فوق‌العاده است و هرگز بهتر از این نبوده است. نکته‌ای که در این موضوع نهفته است و مخاطبان همیشه فراموش می‌کنند و منتقدان هیچ وقت نباید فراموشش کنند این است که بازیگران با توجه به موقعیت‌ها و شانس‌هایی که به دست می‌آورند می‌توانند خوب باشند. اگر کسی به نظر کم اهمیت می‌آید، شاید به این دلیل است که نقش‌های کم اهمیتی را بازی می‌کند. اگر تاکنون بلیک لایولی چیزی بیشتر از شخصیتی با لبخندی دلنشین به نظر نمی‌آمد، شاید به این دلیل است که کارگردان‌ها او را فقط برای چنین نقشی استخدام می‌کردند.

دانلود فیلم بخش ریتم 2020

حالا این کارگردان زن، یعنی رید مورانو، همه تصورات ما را نسبت به بلیک لایولی تغییر داد. او کسی است که می‌تواند در فیلمی که درباره یک شکنجه روانی است بازی کند. او کسی است که می‌تواند از پس نقشی در یک فیلم اکشن قهرمانانه بربیاید. او بازیگری است که می‌تواند حدود دو ساعت در سکانس‌های کلوزآپ بازی کند و حتی برای یک هزارم ثانیه هم غیرواقعی جلوه نکند.

 

IndieWire / کیت اربلند: 75

عنوان مرموز و غیرقابل درک فیلم را فراموش کنید. به وقتش نام عجیب فیلم The Rhythm Section 2020 در خود داستان توضیح داده خواهد شد. این فیلم تریلری ضد جیمز باندی محسوب می‌شود که درباره انتقام و محدودیت‌های خشونت است. فیلم بخش ریتم دردناک است؛ چراکه هنرنمایی بلیک لایوی بسیار تاثیرگذار است. شخصیت استفانی در یکی از سکانس‌ها می‌گوید: «من به دنبال این نیستم که حالم خوب شود» که همین جمله نشان‌دهنده افکار پوچ‌گرایانه و ضدقهرمان بودن این شخصیت است.

بهترین ویژگی فیلم این است که استفانی به سرعت تبدیل به یک جاسوس و قاتل حرفه‌ای نمی‌شود. آموزش‌های او به قدری نبوده که به ناگهان تبدیل به یک جیمز باند جدید شود و به درستی می‌بینیم که او در موقعیت‌های حساس دچار لغزش و شک و تردید می‌شود.

 

The Globe and Mail / جوآنا اچنلر: 63

در دست‌های رید مورانو، فیلمبرداری که به کارگردانی روی آورده و 3 قسمت اول سریال The Handmaid’s Tale را ماهرانه ساخته است، شخصیت استفانی تبدیل به شخصیتی ضد جیمز باند می‌شود. او باید همه کارهایی که یک بازیگر فیلم اکشن به نمایش می‌گذارد را انجام دهد؛ باید رو در رو بجنگد، تیراندازی کند و فرار کند، اما او همه این کارها را همانند یک آدم معمولی انجام می‌دهد. سکانس‌های اکشن به هم ریخته و عجیب هستند و در نهایت استفانی خیلی شانسی زنده می‌ماند… تماشای اینکه یک کارگردان زن چه ویژگی‌های جدیدی را وارد این ژانر می‌کند جالب و سرگرم‌کننده است.

بررسی فیلم The Rhythm Section 2020

RogerEbert.com / کریستی لمیر: 50

عنوان فیلم به تکنیکی اشاره می‌کند که شخصیت B به استفانی یاد می‌دهد تا هنگام مبارزه خودش را آرام کند و در لحظات استرس‌زا کنترل خودش را در دست بگیرد. خوب بود اگر خود فیلم The Rhythm Section 2020 هم از این تکنیک استفاده کرده بود!

 

RollingStone / پیتر تراورز: 40

قبل از اینکه دچار کلیشه‌های معمول شود، فیلم The Rhythm Section می‌توانست عنوان موفقی باشد. استفانی پاتریک می‌خواهد یک قاتل حرفه‌ای باشد، اما اصلا برای این کار مناسب نیست. او به سادگی می‌ترسد، در استفاده از تفنگ ناشیانه عمل می‌کند و اصلا نمی‌تواند مبارزه کند. شخصیت شارلیز ترون (Charlize Theron) در فیلم Atomic Blonde به راحتی می‌توانست او را نقش زمین کند! اما با این تفاسیر تصور نکنید که این فیلم تریلر یک عنوان کمدی است…

نقد فیلم The Rhythm Section

به سادگی می‌توان درماندگی سازندگان فیلم را در استفاده زیاد آنها از مبارزات رودررو، تعقیب و گریزهای با ماشین و تغییرهای دوباره و دوباره کلاه‌گیس‌ها برای ساخت فیلمی مثلا اکشن حس کرد. اما این تکنیک‌ها خریداری ندارد.

 

The Wrap / ویلیام بیبیانی: 20

فیلم بخش ریتم 2020 فیلمنامه خامی دارد، به شخصیت اصلی‌اش خوب پرداخته نشده است و حسی از وقار و سنگینی را القا می‌کند که اصلا در خود فیلم درنیامده است. اصلا حس یک قصه را ندارد. بیشتر شبیه به یک ساختار مبهم است که تفکر مخصوص به خودش را دارد و بدون هیچ نظارتی وارد سینماها شده است.

 


کلام آخر


تریلر فیلم The Rhythm Section 2020

فیلم The Rhythm Section 2020 با ریتمی کند شروع می‌شود و هرچه پیش می‌رود ضربان قلب شخصیت اصلی و ما به عنوان بیننده بالا و بالاتر می‌رود. اما همانطور که در نقدها خواندید، شخصیت اصلی فیلم بخش ریتم همانند کاراکترهای معمول اینگونه فیلم‌ها نیست و فقط یک شهروند معمولی است که می‌خواهد انتقام خانواده‌اش را بگیرد. یکی از دلایل جذابیت این عنوان هم همین موضوع است. اگر این اثر را تماشا نکرده‌اید و داستان آن برایتان جذاب است، در ابتدای همین مقاله می‌توانید برای دانلود فیلم The Rhythm Section 2020 اقدام کنید.

در این مقاله با نقد و بررسی فیلم بخش ریتم 2020 همراه شما بودیم و بازیگران آن را نیز برایتان معرفی کردیم. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402