دانلود فیلم The King of Staten Island 2020 ؛ تریلر، داستان و نمرات منتقدین

داستان فیلم The King of Staten Island
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The King of Staten Island اثری آمریکایی و محصول سال 2020 در ژانر درام-کمدی است. در این مقاله با نقد و بررسی فیلم پادشاه استتن آیلند همراه شما خواهیم بود.

فیلم The King of Staten Island اثری درام-کمدی و آمریکایی محصول سال 2020 است. این فیلم توسط کارگردان، تهیه‌کننده و کمدین آمریکایی، جاد اپتاو (Judd Apatow) ساخته شده است و فیلمنامه آن را خود اپتاو به همراه پیت دیویدسون (Pete Davidson) و دیو سایروس (Dave Sirus) نوشته‌اند. همچنین پیت دیویدسون نقش اصلی فیلم پادشاه استتن آیلند را نیز بازی می‌کند. داستان فیلم The King of Staten Island درباره پسر جوانی است که باید با شرایط جدید زندگی‌اش کنار بیاید. در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر فیلم The King of Staten Island را تماشا کنید تا با داستان و فضای آن بیشتر آشنا شوید. در ادامه «تریلر فیلم The King of Staten Island» را مشاهده می کنید.

 

فیلم پادشاه جزیره استاتن تا حدودی زندگینامه پیت دیویدسون محسوب می‌شود که پدر آتش‌نشانش را در حملات 11 سپتامبر از دست داد و بعد از آن درگیر افسردگی شد. فیلم The King of Staten Island در ابتدا قرار بود در سینماها اکران شود، اما در نهایت به صورت دیجیتالی در تاریخ 12 ژوئن 2020 مصادف با 23 خرداد 1399 توسط کمپانی Universal Pictures عرضه شد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در این مقاله از پلازا با بررسی فیلم The King of Staten Island 2020 همراه شما خواهیم بود.

 


دانلود فیلم The King of Staten Island 2020


از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم The King of Staten Island 2020 در کیفیت‌های مختلف و با زیرنویس فارسی اقدام کنید.

[کیفیت: BluRay 1080p | حجم: 2.5 گیگابایت]

[کیفیت: BluRay 720p | حجم: 1.2 گیگابایت]

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The King of Staten Island

 


داستان فیلم The King of Staten Island


داستان فیلم پادشاه جزیره استاتن درباره پسری 24 ساله به نام اسکات است که مدرسه را رها کرده و به همراه مادرش مارجی و خواهرش کلیر در استتن آیلند، جنوبی‌ترین ناحیه شهر نیویورک زندگی می‌کند. پدر اسکات آتش‌نشان بوده و سال‌ها پیش در آتشسوزی یک هتل فوت کرده است، اما این اتفاق هنوز هم تاثیراتش را روی زندگی اسکات دارد و او با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

تریلر فیلم The King of Staten Island

اسکات مبتلا به اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی است و مرتبا ماریجوآنا مصرف می‌کند. او بیکار است و روزهایش را به اتلاف وقت با دوستانش می‌گذراند. اما اسکات باید به زودی تغییراتی در زندگی‌اش به وجود آورد و با شرایط جدید محیط اطرافش کنار بیاید.

 


بازیگران فیلم پادشاه استتن آیلند


در 29 ژانویه 2019 (9 بهمن 1397) اعلام شد که کمپانی Universal Pictures فیلم جدیدی به کارگردانی جاد اپتاو و بازی پیت دیویدسون تولید خواهد کرد. دیویدسون با فیلم Trainwreck محصول سال 2015 توجه اپتاو را به خودش جلب کرد. همانطور که پیشتر گفتیم، فیلم پادشاه استتن آیلند تا حدودی بر اساس زندگی دیویدسون ساخته شده است و نشان می‌دهد که اگر او کمدین نمی‌شد، چه اتفاقی برایش می‌افتاد. در ادامه بازیگران فیلم The King of Staten Island را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

 

پیت دیویدسون در نقش اسکات

بازیگران فیلم پادشاه جزیره استاتن

پیت دیویدسون کمدین، بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 16 نوامبر 1993 (25 آبان 1372) است. او از سال 2014 یکی از بازیگران برنامه تلویزیونی Saturday Night Live است. او همچنین در برنامه‌ها و سریال‌های کمدی Guy Code، برنامه Wild ‘n Out و سریال Failosophy حضور داشته است.

زمانی که دیویدسون 7 ساله بود، پدرش که مامور آتش‌نشانی بود در حملات 11 سپتامبر از دنیا رفت و پیت به شدت تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت. او بعدها این اتفاق را «غیرقابل تحمل» توصیف کرد که موجب رفتارهای منفی او در مدرسه شد. با این وجود دیویدسون همواره شوخ‌طبعی مخصوص به خودش را داشت و از 16 سالگی با تشویق دوستانش شروع به اجراهای استندآپ کمدی کرد.

از فیلم‌های سینمایی پیت دیویدسون می‌توانیم به عناوینی چون Set It Up محصول سال 2018، فیلم درام کمدی The Dirt محصول سال 2019 و Big Time Adolescence محصول 2019 اشاره کنیم. او همچنین در فیلم ابرقهرمانی The Suicide Squad که در سال 2021 اکران می‌شود، بازی می‌کند.

 

مریسا تومی در نقش مارجی، مادر اسکات

بازیگران فیلم The King of Staten Island

مریسا تومی (Marisa Tomei) بازیگر آمریکایی متولد 4 دسامبر 1964 (13 آذر 1343) است. او تاکنون جوایز و افتخارات زیادی مانند یک جایزه اسکار و نامزدی برای یک جایزه بفتا، 2 گلدن گلوب و 3 جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرده است. مریسا تومی فعالیت بازیگری‌اش را با سریال As the World Turns آغاز کرد.

بعد از نقش‌های کوچکی در چند فیلم، او در سال 1992 با فیلم کمدی My Cousin Vinny به صورت بین‌المللی شناخته شد و به خاطر آن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را نیز گرفت. او دو بار دیگر برای فیلم‌های In the Bedroom محصول سال 2001 و The Wrestler محصول سال 2008 نامزد جایزه اسکار شد.

مریسا تومی در فیلم‌های موفقی مانند What Women Want محصول سال 2000، فیلم کمدی Wild Hogs محصول سال 2007، فیلم خانوادگی Parental Guidance محصول سال 2012، فیلم بیوگرافی The Big Short محصول سال 2015 و فیلم‌های ابرقهرمانی Spider-Man: Homecoming محصول سال 2017 و Avengers: Endgame محصول سال 2019 بازی کرده است.

 

بیل بر در نقش ری، دوست پسر مارجی

فیلم پادشاه استتن آیلند

بیل بر (Bill Burr) بازیگر و استندآپ کمدین آمریکایی متولد 10 ژوئن 1968 (20 خرداد 1347) است. بیل بر سیتکام انیمیشنی F Is for Family را برای شبکه نتفلیکس ساخته و در آن به صداپیشگی پرداخته است. همچنین او در سریال موفق Breaking Bad که بین سال‌های 2008 تا 2013 پخش می‌شد بازی کرده است. او همچنین مجری پادکست کمدی Monday Morning Podcast است که از سال 2007 تا کنون پخش می‌شود.

 

بل پاولی در نقش کلسی، دوست اسکات

داستان فیلم The King of Staten Island

بل پاولی (Bel Powley) بازیگر انگلیسی متولد 7 مارس 1992 (17 اسفند 1370) است. بل دختر بازیگر بریتانیایی، مارک پاولی (Mark Powley) است و در لندن متولد و بزرگ شده است. او از نوجوانی بازیگری را در تلویزیون آغاز کرد و در سریال اکشن M.I. High، مینی سریال Little Dorrit، سریال جنایی Murderland و سیتکام Benidorm حضور یافت.

در سال 2015 او به خاطر بازی در فیلم درام کمدی A Royal Night Out مورد توجه منتقدان قرار گرفت و نامزد جایزه فیلم ایندیپندنت اسپیریت بریتانیا برای بازیگر جدید شد. همچنین همان سال در فیلم The Diary of a Teenage Girl بازی کرد و به خاطر آن نیز جایزه گاتهام برای بهترین بازیگر زن و جایزه شوپارد در جشنواره فیلم کن 2016 را دریافت کرد.

از آثار دیگر بل پاولی باید به عناوینی چون Mary Shelley محصول سال 2017، فیلم درام Ashes in the Snow محصول سال 2018 و سریال درام The Morning Show اشاره کنیم.

 

مود اپتاو در نقش کلیر، خواهر اسکات

تریلر فیلم The King of Staten Island

مود اپتاو (Maude Apatow) بازیگر آمریکایی متولد 15 دسامبر 1997 (24 آذر 1376) است. او دختر کارگردان فیلم The King of Staten Island یعنی جاد اپتاو و لزلی من (Leslie Mann) بازیگر آمریکایی است. او در حال حاضر مشغول بازی در سریال درام Euphoria است که از سال 2019 پخش آن شروع شده است.

او بازیگری را با ایفای نقش دختر شخصیت مادرش در فیلم‌های پدرش آغاز کرد؛ فیلم‌هایی مانند Knocked Up محصول سال 2007، فیلم Funny People محصول سال 2009 و This Is 40 محصول سال 2012. او بعدها با ایفای نقش در آثاری چون Other People محصول سال 2016، فیلم درام The House of Tomorrow محصول سال 2017، فیلم Assassination Nation محصول سال 2018 و مینی سریال Hollywood محصول سال 2020 بیشتر شناخته شد.

دیگر بازیگران فیلم The King of Staten Island عبارتند از:

  • ریکی ولز (Rickey Velez) در نقش اسکار
  • استیو بوشمی (Steve Buscemi) در نقش پاپا
  • پاملا ادلون (Pamela Adlon) در نقش جینا
  • جیمی تاترو (Jimmy Tatro) در نقش آتش‌نشان
  • کوین کوریگان (Kevin Corrigan) در نقش جو
  • دومنیک لامباردوتزی (Domenick Lombardozzi) در نقش آتش‌نشان
  • مویسس آریاس (Moisés Arias) در نقش ایگور

 


بررسی فیلم The King of Staten Island 2020


فیلم The King of Staten Island 2020 هم مورد توجه مخاطبان و هم مورد توجه منتقدان قرار گرفت. این فیلم در وبسایت IMDb و بر اساس آرای کاربران به امتیاز 7.1 از 10 رسیده است. همچنین 72 درصد از کاربران گوگل این فیلم را پسندیده‌اند.

از طرف دیگر در وبسایت راتن تومیتوز و بر اساس 268 نقد، رضایتمندی منتقدان از فیلم پادشاه جزیره استاتن حدود 74 درصد ارزیابی شده است. در متاکریتیک نیز بر اساس 50 نقد، این اثر میانگین امتیاز 67 از 10 را به دست آورده است. در متاکریتیک از این 50 نقد، 33 نقد مثبت و 17 نقد متوسط بوده‌اند و تاکنون نقدی منفی روی این فیلم نوشته نشده است. در ادامه با بررسی فیلم The King of Staten Island 2020 و مرور برخی از نمرات منتقدین به آن همراه شما خواهیم بود.

فیلم پادشاه استتن آیلند

The New York Post / جانی اولکسینسکی: 100

بعد از تماشای فیلم The King of Staten Island، احتمالا آنقدری با شخصیت پیت دیویدسون در این اثر همذات‌پنداری می‌کنید که دوست دارید او را در انتهای فیلم در آغوش بگیرید. این فیلم فوق‌العاده الهامات زیادی از زندگی دیویدسون گرفته است. شخصیت او در فیلم اسکات نام دارد و پدرش را که آتش‌نشان بوده در 7 سالگی از دست داده است. او همچنان در استتن آیلند به همراه مادرش زندگی می‌کند و تصمیمات عجیب و غریبی می‌گیرد.

همچنین همانند دیویدسون در زندگی واقعی، اسکات در همه لحظات فیلم دوست‌داشتنی‌ترین فرد روی کره زمین است. این امضای خاص کارگردان فیلم، یعنی جاد اپتاو است که این استعداد دوست‌داشتنی، یعنی دیویدسون را با بازیگران دیگر فیلم در فضایی سینمایی همراه می‌کند و اثری را می‌سازد که ما نمی‌دانستیم این هنرپیشگان توانایی اجرای نقش‌های آن را خواهند داشت.

چیزی که فیلم پادشاه استتن آیلند را تاثیرگذار می‌کند، هنرنمایی بازیگران آن در به نمایش گذاشتن این شخصیت‌های محلی عجیب و غریب است.

 

Film Threat / آلن نگ: 80

جاد اپتاو یک فیلم فوق‌العاده دیگر ساخته است. شاید خیلی فوق‌العاده هم نباشد، اما اپتاو باز هم فیلمی کمدی ساخته که تا حدودی بر اساس واقعیت است و می‌تواند به آن افتخار کند. اپتاو یک داستان صمیمی، کمدی و در عین حال غم‌انگیز را روایت می‌کند که تا حدودی بر اساس زندگی بازیگر اصلی آن، یعنی پیت دیویدسون است.

معرفی فیلم The King of Staten Island

فیلم پادشاه جزیره استاتن از نظر احساسی خیلی قوی است، ولی خنده‌های زیادی از بینندگان نمی‌گیرد. البته این نکته‌ای منفی نیست. من اینکه فقط چند سکانس خیلی خنده‌دار در فیلم هستند را دوست داشتم. این سکانس‌های خنده‌دار دقیقا در موقعیت‌هایی اتفاق می‌افتند که جدیت و اندوه داستان را در هم می‌شکنند و این موضوع بین درام و کمدی فیلم تعادل خوبی برقرار کرده است.

 

Paste / اوکتای اج کوزاک: 75

فیلم سینمایی The King of Staten Island جستجویی صادقانه از یافتن هدفی در زندگی به جای زندگی کردن با اندوه و افسردگی است. پیت دیویدسون در استندآپ کمدی‌هایی که قبلا داشته به طرز شاید آزاردهنده‌ای در مورد مشکلات روحی‌اش صادق بوده است و چنین رویه‌ای را در این فیلم نیز در پیش گرفته است… فیلم پادشاه استتن آیلند بی‌هدف و بدون تمرکز است، اما در عین حال توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند و سرشار از زندگی است؛ درست مانند شخصیت اصلی داستانش.

 

The Playlist / جیسون بیلی: 67

فیلم پادشاه جزیره استاتن 136 دقیقه است و من شکایتی از طولانی بودن فیلم‌های آرام و بی‌دغدغه اپتاو ندارم. من بدون نظم بودن فیلم‌های او را دوست دارم و از اینکه به ما اجازه می‌دهد مدتی را در فضای فیلمش زندگی کنیم لذت می‌برم.

اما چیزی که دلسردکننده است این است که این فیلم با شروعش نوید اثر بهتری را به ما می‌دهد. داستان از جایی شروع می‌شود که شخصیت دیویدسون در اتوبان با صورتی عبوس و در حالی که به رادیو گوش می‌دهد در حال رانندگی است که ناگهان او چشم‌هایش را می‌بندد؛ یک اقدام خودکشی مانند که نزدیک است واقعا جان او را بگیرد. مشخص نیست که دلیل این سکانس در فضای فیلم The King of Staten Island چیست؛ چراکه نه کمدی است و نه حس خوبی را منتقل می‌کند.

دانلود فیلم The King of Staten Island 2020

این سکانس در مورد یک آدم از زیر کار در رو نیست که باید خودش را جمع و جور کند و با دختری مناسب ازدواج کند. بلکه درباره انسانی است که به نظر می‌رسد به طرز وحشتناکی ضربه خورده و به این سادگی‌ها وضعیتش درست نخواهد شد. این داستانی است که با این شروع جاد اپتاو باید روایتش می‌کرد.

 

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 50

مشکل این فیلم خسته‌کننده که قالب مشخصی هم ندارد این است که شخصیت دیویدسون در فیلم آنقدری که باید جذاب نیست و در داستانی که باید در نهایت شاهد مسیر موفقیت شخصیت اصلی می‌بودیم، او درگیر آدم‌های اطرافش می‌شود. حاضر بودم داستان هر کدام از شخصیت‌های مریسا تومی، بیل بر یا بل پاولی را دنبال کنم، اما به تماشای داستان این شخصیت ناامیدکننده ننشینم.

 


کلام آخر


بررسی فیلم The King of Staten Island 2020

در این مقاله با نقد و بررسی و معرفی فیلم The King of Staten Island 2020 همراه شما بودیم و بازیگران اصلی آن را نیز معرفی کردیم. همانطور که در نقدها خواندید، نقطه قوت این فیلم برداشت‌هایش از زندگی واقعی با همه امیدها و ناامیدی‌هایش و همچنین هنرنمایی بازیگران اصلی آن است. آیا شما فیلم پادشاه استتن آیلند 2020 را تماشا کرده‌اید؟ در پایین همین صفحه و در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402