دانلود و بررسی سریال آجوشی من (My Mister) ؛ بازیگران، داستان و تریلر

نقد و بررسی سریال کره ای My Mister
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله به معرفی سریال آجوشی من (My Mister) می‌پردازیم و از داستان متفاوت و علاقه‌ پائولو کوئیلو به آن خواهیم گفت. با نقد و بررسی سریال My Mister 2018 همراه ما باشید.

شاید شما هم با شنیدن نام یک سریال کره‌ای، درام‌های نوجوانانه و ژانر عاشقانه در ذهنتان تداعی شود. اما ما امروز به معرفی سریالی خواهیم پرداخت که دید شما را نسبت به آثار کره‌ جنوبی تغییر خواهد داد. سریال آجوشی من (My Mister) ساخته کیم وون-سوک (Kim Won-seok) است و پارک هه-یانگ ( Park Hae-young) فیلمنامه آن را نوشته است. سریال کره ای آجوشی من در سال 2019 برنده جایزه بهترین سریال جشنواره‌ بکسانگ آرت شده است. اولین قسمت این سریال در سال 2018 بر روی آنتن شبکه tvN رفت. برای دانلود سریال آقای من و خواندن جزئیات بیشتر در ادامه این مقاله از پلازا همراه ما باشید. در ادامه «تریلر سریال My Mister» را مشاهده می کنید.

در ویدئوی بالا شاهد تریلر سریال My Mister 2018 هستید که می‌تواند شما را کمی با فضای این مجموعه آشنا کند.

 

دانلود سریال کره ای My Mister با زیرنویس فارسی

سریال آجوشی من در 16 قسمت به نمایش در آمده است که در ادامه این بخش می‌توانید آن را به همراه زیرنویس فارسی دانلود کنید.

دانلود سریال آجوشی من (My Mister) با کیفیت 720p

[قسمت 1 نسخه 720p] [قسمت 2 نسخه 720p]
[قسمت 3 نسخه 720p] [قسمت 4 نسخه 720p] [قسمت 5 نسخه 720p] [قسمت 6 نسخه 720p] [قسمت 7 نسخه 720p] [قسمت 8 نسخه 720p]

سریال کره ای My Mister

[قسمت 9 نسخه 720p] [قسمت 10 نسخه 720p] [قسمت 11 نسخه 720p] [قسمت 12 نسخه 720p] [قسمت 13 نسخه 720p] [قسمت 14 نسخه 720p] [قسمت 15 نسخه 720p] [قسمت 16 نسخه 720p] [دانلود زیرنویس فارسی تمام قسمت‌ها]

 

داستان سریال آجوشی من (My Mister)

لی جی-هان دختری 20 ساله و پارک دونگ-هون مردی 40 ساله است. هر دو آن‌ها در شرایط متفاوت و بسیار سختی از زندگی خود به سر می‌برند. جی-هان راز بزرگی از دوران نوجوانی خود در سینه دارد که زندگی‌اش را تیره و تار کرده است و دونگ-هون مردی بسیار خوش قلب است و کار خوبی در شرکتی دارد و امکان ترفیع به سمت مدیریت را دارد، اما احساس خوشبختی ندارد و با مشکلات زیادی در زندگی شخصی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند.

سریال My Mister

داستان از جایی شروع می‌شود که پارک دونگ-هون بی‌خبر و در محل کارش پاکتی حاوی چهل میلیون وون پول نقد دریافت می‌کند که نمی‌داند از طرف چه کسی و با چه منظوری فرستاده شده است. در همین حال لی جی-هان که یکی از کارمندان قراردادی شرکت است متوجه این ماجرا می‌شود. در این سریال شاهد تاثیرات این دو شخصیت بر زندگی یکدیگر خواهید بود.

 

بازیگران سریال آجوشی من

در این بخش به معرفی بازیگران سریال My Mister می‌پردازیم.

 

لی سون-کیون در نقش پارک دونگ-هون

بازیگران سریال آجوشی من

لی سون-کیون (Lee Sun-Kyun) بازیگر 45 ساله و اهل کره جنوبی است. او فعالیت خود را در تئاترهای موزیکال آغاز کرد و تا سال‌ها جدی گرفته نشد و تنها نقش‌های فرعی به او پیشنهاد می‌شد. سون-کیون در سال 2009 برای بازی در فیلم Paju جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره Las Palmas de Gran Canaria در اسپانیا را از آن خود کرد. از جمله آثار وی می‌توان به فیلم Helpless، فیلم All About My Wife، کمدی A Hard Day و سریال Nobody’s Daughter Haewon اشاره کرد. او همچنین در فیلم سینمایی انگل (Parasite) که برنده جایزه اسکار شد هم ایفای نقش کرده است.

 

لی جی-ایون (آیو) در نقش لی جی-هان

سریال My Mister 2018

لی جی-ایون (Lee Ji-Eun) که با نام هنری IU شهرت دارد، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر 27 ساله اهل کره جنوبی است. آیو در سال 2007 به عنوان کارآموز با کمپانی لیون قرارداد بست و در سن 15 سالگی با آلبوم Lost and Found آغاز به کار کرد. اگرچه آلبوم‌های بعدی او با عناوین Growing Up و IU…IM با بازخوردهای مثبت روبه‌رو شد، اما شهرت جهانی او از پس از ترک اصلی آلبوم Real با نام Good Day آغاز شد.

آیو تاکنون 4 فول آلبوم و 9 مینی آلبوم منتشر کرده است و آثار او جزو پرفروش‌ترین آثار کره جنوبی هستند. جدیدترین اثر او Eight نام دارد که با همکاری شوگا از گروه بی‌تی‌اس خوانده و ساخته شد. این تک آهنگ با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و با رتبه 1 در چارت گائون دبیو قرار گرفت. آیو علاوه بر خواننده، بازیگر توانا و محبوبی هم است. از جمله آثار او می‌توان به سریال You Are the Best!، سریال Bel Ami، سریال Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo و Hotel del Luna اشاره کرد.

 

لی جی-آه در نقش کانگ یون-هی

سریال کره ای آجوشی من

کیم سانگ-ایون (Kim Sang-eun) که با نام هنری لی جی-آه (Lee Ji-ah) شهرت دارد بازیگر 42 ساله کره جنوبی است. او پس از بازی در سریال تاریخی The Legend شناخته شد و پس از آن در سریال Beethoven Virus، سریال Athena: Goddess of War، سریال Me Too, Flower! و سریال Thrice Married Woman نقش آفرینی کرد. جی-آه برای بازی در سریال The Legend برنده دو جایزه بهترین بازیگر جدید زن در دو جشنواره‌ی MBC و بکسانگ شد.

سایر بازیگران سریال کره ای آقای من عبارتند از:

  • گو دو-شیم (Go Doo-shim) در نقش بیون یو-سون
  • پارک هو-سان (Park Ho-San) در نقش پارک سانگ-هون
  •  سونگ سه-بیوک (song Sae Byeok) در نقش پارک کی-هون
  • جانگ یانگ-جو (Jung Young-Joo) در نقش جو ا-ریون

 

نقد و بررسی سریال کره ای My Mister

همانطور که پیش‌تر گفته شد، سریال آقای من در مقایسه با بیشتر درام‌های ساخت کره جنوبی، داستان و سبک بسیار متفاوتی دارد. در سریال My Mister خبری از عشق و عاشقی‌های فانتزی، چهره‌های بی‌نقص و زیبا و لباس‌های آن‌چنانی و گران‌قیمت نیست و برعکس نویسنده و کارگردان به حقایق تلخ جامعه پرداخته‌اند؛ از جمله شکاف طبقاتی، فساد در مدیریت شرکت‌ها، ماجراهای دردناک عاشقانه و خیانت!

سریال کره ای آقای من

در این سریال شاهد بازی‌های درخشانی خواهید بود؛ از شخصیت‌های اصلی گرفته تا دیگر بازیگرانی که نقش کمرنگ‌تری دارند. اگرچه داستان سریال آجوشی من (My Mister) تلخ و دردناک است، اما درست مانند یک زندگی واقعی لحظات شیرین و یا کمدی هم دارد. همین مسئله باعث می‌شود بیننده بتواند با داستان و اتفاقات روزمره شخصیت‌ها همذات پنداری کند.

نکته مثبت دیگر این سریال دیالوگ‌های ماندگاری است که عمیقا بر بیننده تاثیر می‌گذارند. همین مسئله موجب شد که جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره بکسانگ به این سریال و نویسنده پارک هه-یانگ برسد. اگرچه این سریال با استقبال خیلی خوبی روبه‌رو شد، اما جالب است بدانید که بخش عمده این استقبال از طرف بینندگان بین‌المللی بوده است و نه مردم کره‌جنوبی. همچنین سریال My Mister در سایت IMDb امتیاز 9 از 10 را بر اساس بیشتر از 2000 رای به دست آورده است.

 

نظر پائولو کوئیلو درباره سریال My Mister

سریال آقای من

یکی از نکات جالب سریال کره ای آقای من توجه پائولو کوئیلو، نویسنده معروف برزیلی به این مجموعه است. مدتی است که متوجه شده‌ایم پائولو کوئیلو چندان با دنیای کره جنوبی بیگانه نیست. او تاکنون بارها در توییت‌هایش نسبت به آهنگ‌ها و اهداف گروه موسیقی BTS ابراز علاقه کرده و حتی نسخه‌ای از کتاب کیمیاگر خود را با امضا برای اعضای گروه بی تی اس فرستاده است و حالا به تازگی وی در توییتی از سریال آجوشی من (My Mister) نوشت:

من تصور می‌کردم که نمی‌توانم تمام 16 قسمت سریال My Mister را تماشا کنم. اما این سریال شرح بی‌نقصی از چگونگی احوال انسان بود. تبریک می‌گویم به فیلمنامه نویس بی‌نظیر، کارگردان عالی و بازیگرانی که بهترین بودند.

 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی سریال آجوشی من (My Mister) از جمله داستان، بازیگران و نقد و بررسی این عنوان پرداختیم. آیا شما طرفدار سریال‌های کره‌ای یا همان کی‌-دراما هستید؟ سریال آجوشی من را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سریال چیست؟ چه سریال‌های دیگری را در این کشور متفاوت از سایر سریال‌هایش می‌دانید؟ شما می‌توانید نظرات خودتان را در پایین همین صفحه برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران12 دیدگاه
avatar
علی
.
28 شهریور 1402، 08:24
پاسخ
0
2
سریال بسیار زیبایی بود.... دور از فانتزی های رویایی و عاشقانه های تخیلی .... ساختار سریال طوری بود که کاملا با واقعیت و مشکلات مردم همراه می شدی.... ممنون می شوم اگر بازهم در این سبک سریال معرفی کنید....
avatar
علی حسینی
.
13 مرداد 1402، 22:14
پاسخ
0
1
چی بگم والا تا ی هفته که از تماشای سریال گذشته هنوز به فکرشم و قلبم درد میکنه بعد از سریال جومونگ و بازی مرکب تو ژانر درام این اولین هست بهترین هست هر لحظه از سریال اشکم سرازیرمیشد به خصوص رابطه ی بین افراد خانواده با دختره رابطه نقش اول مرد با مادربزرگ فوت مادر بزرگ آهنگاش به خصوص آهنگ دختره که تو اوج میخوند چی بگم تمام عیار بود هیییییییی
avatar
ترنج
.
05 اردیبهشت 1402، 00:09
پاسخ
0
0
من فکر میکردم امتیازاتی که به فیلم ها داده شده دقیق و قابل استناد نباشه تا این که امتیاز چند فیلم رو با علایق خودم بررسی کردم...تو تمام فیلمایی که دیدم مون لاورز حقیقتا زیباترین فیلم بود ...نمیتونم وصف کنم حس و حالی که از این فیلم گرفتمو ...جالب بود که توی یکی از مقالات امتیاز فیلم مون لاورز ۸.۷ بود ...تقریبا دومین یا سومین فیلم بین ۵۵ اثر ... همون مقاله امتیاز ۹ رو به این فیلم داده بود مشتاقم ببینمش :)
avatar
گمنام ...
.
18 اردیبهشت 1402، 02:17
پاسخ
0
1
@ترنج
قطعا پیشنهاد میکنم که صد در هزار ببینیش به قدری این سریال زیباست و دوسش دارم که تاحالا چند بار دیدمش و هر بار هم همراه شخصیت هاش خندیدم و گریه کردم باید به تمام بازیگرا و نویسنده و کارگردان و همه کسایی که دستی در کار داشتن بهترین جوایز رو بدن کاش اگه سریالی مثل این میشناسید بهم معرفی کنین دوستان
avatar
مریم حسینی
.
18 آذر 1401، 14:54
پاسخ
0
1
آجوشی من فوق العاده بود.من تا مدتها درگیر موضوعات مطرح شده در سریال بودم چون فیلم دقیقا شرح واقعی از زندگی ما و انسانهای اطرافمون بود.قلبم هزار تا تکه شد تا پایان سریال.خصوصا وقتی که آهنگ متن رو با صدای خواننده ی مرد میشنیدم.حتما ببینید
avatar
sabaa
.
22 فروردین 1400، 14:08
پاسخ
0
10
سلام. وقت بخیر. ممنون بابت نقد خوب و اطلاع رسانی حقیقت اینکه بنده زیاد اهل سریال دیدن نیستم و ترجیح میدم یک فیلم بلند با مضمون عالی ببینم تا یک سریال آبکی. مگر اینکه سریالش طوری باشه که میخکوبم کنه که خیلی کم پیش میاد. از طرفی فیلم هایی هم که می بینم قبلش درباره شیه سرچ کوچک می کنم که توی زمینه ی علاقه م باشه و حرفی برای گفتن داشته باشه. اما دخترم بشدت طرفدار کی_دراما و آنیمه ست. یک روز که داشتم توی وبسایتی برای دخترم دنبال یک سریال کره ای می گشتم پوستر و تبلیغ "آجوشی من" رو دیدم. خلاصه ش رو که خوندم ترغیب شدم تریلرش رو هم ببینم. بنظر بد نمی اومد. احساس کردم متفاوت از دیگر سریالهای کره ای با اون همه رنگ و لعاب کاذب و حال و هوای فانتزی و نوجوانانه ست. با خودم گفتم یک اپیزودش رو دانلود می کنم اگر جالب بود پیگیر بقیه ش میشم. فکر نمی کردم از همون قسمت اول انقدر جذاب باشه برام. خلاصه در عرض یکی دو روز کلش رو تماشا کردم و الان هم با اینکه بتازگی تمومش کردم اما دلم واقعا برای این سریال تنگ شده! جناب پائولو کوئیلو واقعا درست گفتن درباره ی این سریال بنده هم بعنوان یک آدم معمولی اما بیننده و طرفدار فیلمهایی چون شکستن امواج فون تریه, سونات پاییزی برگمن, سه گانه ی کیشلوفسکی, سالوی پازولینی و... معتقدم که این سریال یک درام آبکی ساده نیست و خیلی نکات مثبت داره از جمله داستان خوب, خوش پرداخت و به دور از کلیشه, انتخاب بازیگر عالی و بازی بی نقصشون, دیالوگ های عمیق و پر مفهوم, فضا و صحنه ی قابل لمس, و البته موسیقی متن و ساوندترک های فوق العاده! ای کاش باز هم از این دست سریال ها ساخته بشه باز هم ممنونم بابت معرفی این سریال عالی! و عذر بابت زیاده گوییموفق باشید
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402