جذاب ترین لوازم جانبی آیفون 12 + قیمت

لوازم جانبی iPhone 12 Apple
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به دنبال تجهیز کردن آیفون 12 خود هستید؟ در اینجا جذاب ترین لوازم جانبی آیفون 12 را معرفی کرده‌ایم. با پلازا همراه باشید.

گوشی جذاب آیفون 12 اپل، ویژگی‌های جدیدی از اینترنت 5G تا پنل‌های OLED را با خود به همراه آورده است. اما از همه جالب‌تر لوازم جانبی آیفون 12 است که توجه و البته حواشی بسیاری هم در پی داشته است. در ادامه 12 مورد از جذاب‌ترین لوازم جانبی iPhone 12 Apple را آورده‌ایم که به شما کمک می‌کند موقع خرید سردرگم نشوید و بدانید کدام مورد را بخرید و کدام را نه. در ادامه ویدیو بررسی «بهترین لوازم جانبی فناوری MefaSafe آیفون» را مشاهده می کنید.

 

جذاب ترین لوازم جانبی آیفون 12

لوازم جانبی iPhone 12 Pro Max Apple

معرفی آیفون 12 بدون شارژر حواشی زیادی را در پی داشت. فارغ از این حواشی اگر شما هم این گوشی را خریدید یا دوست دارید در آینده بخرید، بهتر است بدانید که شارژر بیسیم آن باید در صدر فهرست خرید لوازم جانبی آن باشد و سپس علاوه بر لوازمی مانند محافظ صفحه نمایش آیفون 12، باید به فکر کیف، قاب و نگه دارنده و غیره باشید.

 

شارژر MagSafe اپل

لوازم جانبی iPhone 12 Apple

  • بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۲ برای شارژ بدون سیم

نوع لوازم جانبی: شارژر | تطابق با MagSafe: بله | ویژگی‌های منحصر به فرد: پشتیبانی از شارژ 15 واتی، با آیفون 8 به بالا نیز کار می‌کند

آیفون 12 بدون هیچ شارژری در جعبه‌اش به بازار معرفی شد. کاربران اپل باید شارژر آن را جداگانه خرید کنند. شارژر بی‌سیمی مدل MagSafe با قیمت 39 دلار (در آمریکا) مخصوص آیفون 12 معرفی شد. البته دارندگان آیفون 8 به بالا نیز می‌توانند از این شارژر بی‌سیم استفاده کنند.

برای شارژ کردن گوشی کافی است گوشی را روی شارژر بگذارید. شارژر به گوشی می‌چسبد و تا زمانی که شارژ گوشی به 100 درصد برسد همانجا می‌ماند. چراکه آهن ربایی دارد که به شما این اطمینان را می‌دهد گوشی در جای درست برای شارژ کردن قرار گرفته است. اگر هم اپل واچ داشته‌اید، شارژر اپل 12 هم دقیقا مانند شارژرهای اپل واچ کار می‌کند.

 

کیت حرفه ای شارژ BaseLynx

لوازم جانبی اپل 12

  • بهترین لوازم جانبی برای شارژ چند منظوره

نوع لوازم جانبی: شارژر | سازگاری با مگ سیف: ندارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: شارژ بیسیم 15 واتی، پشتیبانی از تمامی آیفون، آیپد و اپل واچ‌ها

سیستم شارژر انحصاری اپل، مجموعه‌ای از ماژول‌ها و کابل‌هاست که می‌توانید با آن تمامی دستگاه‌های اپل خود از جمله آی‌پد، اپل واچ و گوشی‌های خود را همزمان شارژ کنید. این پک شامل یک کابل USB از نوع A، یک کابل USB از نوع C و یک کابل AC است به علاوه یک استند افقی که می‌توانید دستگاه‌های اپل خود را روی آن بگذارید.

قیمت این کیت در بازار آمریکا 199 دلار است و در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار معرفی شده است. حتی می‌توانید برای آن پدهای جداگانه بخرید و آن را به شکل دلخواهتان تغییر دهید. این کیت تنها به یک کابل برق نیاز دارد؛ یعنی به نوعی شما را از شر کابل‌ها و شارژرهای اضافی خلاص کرده است.

همانطور که در بالا هم گفته شد، این گجت مجوز Qi هم دارد یعنی امنیت این سیستم بالاست. برای شارژ کردن آیفون 12، اپل و اپل واچتان کافی است آن‌ها را مطابق تصویر بالا روی دستگاه قرار دهید.

 

شارژر بیسیم 3 در 1 Belkin MagSafe

لوازم جانبی آیفون 12 پرو

  • زیباترین پایه شارژر اپل

نوع لوازم جانبی: شارژر | تطابق با مگ سیف: دارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: شارژ بیسیم 15 واتی، پشتیبانی از آیفون، اپل واچ و ایر پادز

با اینکه حتی خود اپل تعداد زیادی استند و پایه برای شارژ بی‌سیم دارد، اما به جرات می‌توان گفت این مدل در نوع خود بهترین طراحی را دارد. با این پایه می‌توانید دستگاه‌های اپل خود از جمله گوشی، اپل واچ و ایرپادزهای خود را به طور همزمان شارژ کنید، بدون اینکه نیازی به کابل اضافی باشد. فقط توجه داشته باشید این پایه نمی‌تواند آیپد را شارژ کند.

این استند می‌تواند آیفون 12 را تا 15 وات شارژ کند و از فناوری مگ سیف برای ایمنی گوشی استفاده می‌کند. طراحی این استند به گونه‌ای است که فکر می‌کنید گوشی روی هواست، ولی در واقع یک مگنت قوی آن را نگه می‌دارد. حتی اگر پایه تکان بخورد بازهم گوشی نمی‌افتد.

این استند برای زمانی که دارید کار می‌کنید و لازم است صفحه گوشی را هم ببینید کاملا مناسب است. می‌توانید آن را کنار لپ تاپ، روی میز و هر جای دیگری بگذارید.

 

کیف جا کارتی چرم آیفون 12 مگ سیف

باتری آیفون 12

  • بهترین لوازم جانبی آیفون 12 برای حمل گوشی

نوع لوازم جانبی: کیف | مطابقت با مگ سیف: دارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: ساخته شده از چرم طبیعی

اگر می‌خواهید کیف اضافی در دست نگیرید و گوشی و کارت‌های اعتباریتان را باهم داشته باشید، بهترین گزینه برای شما کیف چرم مناسب گوشی iPhone 12 Apple است. این جا کارتی مجهز به فناوری مگ سیف است و این یعنی خیالتان از بابت کارت‌ها راحت باشد.

شاید این سو تفاهم برایتان پیش بیاید که این کیف در واقع برای گوشی است، ولی باید بگوییم خیر. این کیف در واقع یک جا کارتی کوچک است که مگ سیف دارد و به پشت گوشی آیفون 12 می‌چسبد. شما حتی می‌توانید یک قاب سیلیکونی روی گوشی بیندازید و باز هم این جا کارتی را به پشت گوشی بچسبانید و خیالتان راحت باشد که از جا کنده نمی‌شود، حتی اگر آن را داخل جیب یا کیف بگذارید. کیف چرم آیفون 12 چهار رنگ دارد. مشکی، آبی، قهوه‌ای و به رنگ گل‌های طلایی خشخاش کالیفرنیا.

 

استند شارژر بی سیم چرمی Native Union

قاب آیفون 12

  • استندی شیک برای همه آیفون‌ها

نوع لوازم جانبی: شارژر | مطابقت با مگ سیف: ندارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: شارژ بی‌سیم 10 واتی، حاوی یک کابل USB نوع C به نوع A

استند چرمی شارژر بی‌سیمی Native Union هنوز از جذاب ترین لوازم جانبی iPhone 12 Pro Max Apple و بقیه مدل‌های آن محسوب می‌شود که می‌تواند حتی به عنوان دکور در خانه هم استفاده شود. این شارژر از فناوری Qi بهره برده و برای همه گوشی‌های آیفون شارژ وای فایی (آیفون 8 به بعد) قابل استفاده است.

قیمت این استند در آمریکا 69 دلار است. از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند که یعنی سرعت شارژ نسبتا بالایی دارد. نکته جالبش این است که وقتی گوشی را به شارژ می‌زنید چون حالت ایستاده دارد می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این استند رنگ و طرح‌های مختلفی دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

 

کیس مشکی Ops X3

محافظ صفحه نمایش آیفون 12

  • کاربردی‌ترین کیس آیفون 12

نوع لوازم جانبی: کیس | مطابقت با مگ سیف: ندارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: کار با شارژرهای بی‌سیم، پایه قابل حذف

اول از همه باید بدانید که این کیس 249 دلار قیمت دارد که خب البته قیمت کمی نیست. اما شاید یک گوشی آیفون 12 گران قیمت نیاز به چنین کیس محافظتی لوکسی نیز داشته باشد.

پشت این کیس یک پایه قرار دارد که می‌توانید با آن گوشی را روی یک سطح تنظیم کنید و طولانی مدت از آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد آن را در دست بگیرید. پشت این قابل یک اسلات هم قرار دارد که محل قرار گیری کارت و پول است و البته یک پوشش لنز دوربین هم دارد که از آسیب به دوربین گوشی جلوگیری می‌کند. همه این ویژگی‌ها این محصول را تبدیل به یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو کرده‌اند.

 

پایه نگه دارنده گوشی در ماشین مدل Belkin حرفه ای

باتری آیفون 12

  • بهترین لوازم جانبی آیفون 12 برای ماشین

نوع لوازم جانبی: اتوموبیل | تطابق با مگ سیف: دارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: قابل نصب روی دریچه هوا، قابل چرخش

استفاده زیاد از گوشی در حین رانندگی هرچند کار خطرناک اما چیزی است که این روزها همه به آن مبتلا هستند. شاید با خرید یک پایه نگه‌دارنده گوشی در ماشین این خطر را تا حدی بتوان کم کرد. پایه نگه دارنده از لوازم جانبی iPhone 12 Apple است که روی دریچه هوای ماشین نصب می‌شود و می‌توانید به هر طرف که می‌خواهید آن را بچرخانید.

این نگه دارنده فناوری مگ سیف دارد، یعنی با خیال راحت و بدون نگرانی از افتادن گوشی آن را روی پایه بگذارید. خوبی این اتصال با آهن ربا این است که به کناره‌های گوشی آسیبی وارد نمی‌شود.

 

پایه شارژر بی سیم Ampere HyperCube و وسیله کمکی برای خواب

بهترین قاب های iPhone 12

  • جذاب‌ترین شارژر آیفون 12 و یک لوازم جانبی مفید برای خوابی راحت

نوع لوازم جانبی: شارژر | مطابقت با مگ سیف: ندارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: شامل زنگ آلارم و نور شب خواب

این وسیله به نوعی هم شارژر بی‌سیم است و هم یک زنگ هشدار. خیلی راحت می‌توانید سه تا از وسیله‌های اپل خود که از شارژ وای فای پشتیبانی می‌کنند را روی آن قرار دهید و به راحتی و هم زمان آن‌ها را شارژ کنید. این شارژر از فناوری Qi بهره می‌برد. این وسیله قابلیت تنظیم زنگ آلارم و یک نور ملایم دارد که به عنوان شب خواب می‌توانید از آن استفاده کنید. نقطه اوج آن اسپیکر داخلی آن است که به گوشی وصل می‌شود و می‌توانید با آن آهنگ پخش کنید.

این شارژر بی سیم از شارژ بی‌سیم سریع 10 واتی پشتیبانی می‌کند. وقتی کارتان با آن تمام شد می‌توانید آن را خیلی راحت جمع کنید و به یک مکعب کوچک 5 اینچی تبدیل کنید و هر موقع لازم داشتید آن را دوباره باز کنید.

 

ایرپادز اپل

لوازم جانبی آیفون 12 پرو

  • بهترین هدفون بی‌سیم

نوع لوازم جانبی: هدفون بی‌سیم | مطابقت با مگ سیف: ندارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: 5 ساعت عمر باتری

و اما می‌رسیم به جذاب‌ترین لوازم جانبی آیفون ۱۲ یعنی ایرپادز اپل که این روزها سرو صدای زیادی هم به پا کرده است. این ایرپادزها با همه گوشی‌های آیفون قابل استفاده است. اما وقتی کسی سراغ آیفون 12 می‌رود که هیچ سیم و کابل اضافه‌ای ندارد، خرید این ایرپادز لوکس بدون سیم هم شاید برایش ضروری باشد.

از ویژگی‌های این ایربادز می‌توان به حذف نویزهای اضافی، وزن سبک، طراحی راحت (برای قرارگیری درون گوش) و اتصال خودکار به آیفون 12 اشاره کرد. ایربادز همانند گوشی iPhone 12 بی‌سیم شارژ می‌شود. بنابراین با خرید یکی از شارژرهای بدون سیمی که در اینجا معرفی شد هم می‌توانید گوشی را شارژ کنید هم ایرپادز را.

 

قاب شفاف آیفون 12 مگ سیف

لوازم جانبی iPhone 12 Apple

  • یکی از بهترین قاب های iPhone 12

نوع لوازم جانبی: قاب | مطابقت با مگ سیف: دارد | ویژگی‌های منحصر به فرد: دارای حلقه فلزی

قاب آیفون 12 بی‌رنگ شاید قیافه چندان جذابی نداشته باشد و خیلی‌ها آن را دوست نداشته باشند. اما ویژگی جالبی که دارد علاوه بر محافظت از گوشی، یک حلقه فلزی است که باعث می‌شود لوازم جانبی مگ سیف به آن متصل شود. پایین این دایره هم یک خط فلزی کوچک وجود دارد که اتصال سایر لوازم جانبی را به پشت گوشی ممکن می‌سازد. قیمت آن در حال حاضر 59 دلار است.

در این مقاله 10 مورد از جذاب ترین لوازم جانبی iPhone 12 Apple را با هم بررسی کردیم که می‌توان گفت بیشتر آن‌ها بر مدار استند و پایه شارژری که اپل آن را از جعبه آیفون 12 حذف کرده است می‌چرخید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402