معرفی بازی Ben 10 Power Trip ( بازی بن تن )

گیم پلی دونفره بازی Ben 10: Power Trip
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انتشار بازی Ben 10 Power Trip برای طرفداران یکی از پرمخاطب‌ترین عناوین سریال‌های انیمیشنی یعنی Ben 10، خبری جذاب و هیجان‌انگیز است. با ما همراه باشید تا با بازی بن تن بیشتر آشنا شوید.

بازی Ben 10 Power Trip در تاریخ 9 اکتبر 2020 (18 مهر 1399) توسط Outright Games برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر گردیده است. این بازی اکشن که بر اساس انیمیشن محبوب و بسیار موفق بن تن ساخته شده، در جهانی باز و با درون‌مایه‌ای پر از ماجراجویی بازیکنان را ساعت‌ها با گیم‌پلی‌اش سرگرم می‌کند. هکس (Hex) اروپا را نفرین کرده است و فقط بن تن می‌تواند جلوی او را بگیرد. در این بازی سه بعدی جهان باز باید با چالش‌های گوناگون رو‌به‌رو شوید و دنیا را نجات دهید. برای آشنایی با این عنوان همراه پلازا باشید.

خرید بازی Ben 10 Power Trip

 

تریلر بازی Ben 10 Power Trip

در این بخش می‌توانید «تریلر بازی Ben 10 Power Trip» را تماشا کنید و با محیط و گیم‌پلی آن بیشتر آشنا شوید.

 

نگاهی به انیمیشن بن تن

بازی Ben 10 Power Trip برای کامپیوتر

Ben 10 یک سریال انیمیشنی آمریکایی است که توسط Man of Action Studios ساخته و توسط Cartoon Network Studios تولید شده است. داستان این کارتون درباره پسری به نام بن تنیسون (Ben Tennyson) است که برای تعطیلات همراه پدربزرگ و دخترعمویش به سفر می‌روند. بن هنگام گشت و گذار در جنگل شاهد سقوط یک شهاب سنگ در میان جنگل می‌شود، اما پس از نزدیک شدن به آن، برخلاف تصورش سفینه‌ای فضایی را پیدا می‌کند و با یافتن یک شی مانند ساعت که با نام Omnitrix آن را می‌شناسیم، قدرتی عجیب پیدا می‌کند.

این ساعت فضایی حاوی DNA گونه‌های مختلف موجودات فضایی و بیگانه است و به بن این امکان را می‌دهد که تغییر شکل دهد و به موجودات متعددی با نیروهای خاص و شگفت‌انگیز تبدیل شود. بن تن پس از یافتن این شی ماورایی، وارد ماجراهای مختلفی می‌شود و تلاش می‌کند دنیا را از شر موجودات و دشمنان پلید یا بلایای طبیعی نجات دهد.

 

داستان بازی Ben 10 Power Trip

تریلر بازی Ben 10 Power Trip

داستان بازی Ben 10 Power Trip از جایی شروع می‌شود که بن تنیسون و خانواده‌اش همگی برای یک تعطیلات اروپایی راحت آماده شده‌اند. همه چیز عالی پیش می‌رود تا اینکه هکس موجود شیطانی و بد ماجرا، چهار کریستال مرموز را فرا می‌خواند تا تبدیل به قدرتمندترین موجود ممکن شود و برای اینکه بن تن نتواند در مقابل او بایستد، با طلسمی جلوی تبدیل شدن بن تن به موجودات فضایی دیگری که به کمک ساعتش به آن‌ها تغییر شکل می‌داد را می‌گیرد.

اکنون این شما هستید که باید به بن تن کمک کنید تا نقشه‌های شیطانی و سخیف این جادوگر را متوقف کند! قدرت بن تن را برگردانید و به او کمک کنید تا نگذارد هکس جادوگر، قدرت کریستال‌ها را بدست بیاورد و دنیا را به نابودی بکشاند. 6 شخصیتی که بن تن به آن‌ها تبدیل می‌شود را بازیابید، قدرت‌هایشان را به حداکثر برسانید، ماموریت‌ها را تکمیل کنید و بن تن را از این ماجرا سربلند بیرون بیاورید. این شش کاراکتر شامل Four Arms، شخصیت XLR8، شخصیت Diamondhead، شخصیت Rath، شخصیت Shock Rock و Heatblast می‌شوند. در این ماجراجویی علاوه بر بن تن شخصیت قابل بازی دیگری به نام کوین لوین (Kevin Levin) نیز وجود دارد که می‌توانید بازی را با او پیش ببرید.

 

گیم پلی بازی Ben 10 Power Trip

گیم پلی بازی Ben 10 Power Trip

بازی Ben 10 Power Trip اولین بازی ویدئویی جهان باز از بن تن است. این بازی اکشن در کنار نبردهای گوناگونی که در طول مراحل بازی برنامه‌ریزی کرده است، انواع مختلفی از پازل‌ها و ماموریت‌های متنوع اصلی و فرعی را طراحی کرده تا بازیکنان حین ماجراجویی در سه نقشه بزرگ شامل منطقه شهری، جنگلی وسیع و کوهستانی برفی با انجام کارهای گوناگون ساعت‌ها در گیم‌پلی بازی غرق شوند.

اما این نکته را به خاطر داشته باشید که مخاطب اصلی بازی Ben 10: Power Trip کودکان و نوجوانان هستند، پس انتظار یک گیم‌پلی پیچیده و داستانی عمیق و تاثیرگذار را از طراحان بازی نداشته باشید. سازندگان این بازی بیشتر از هرچیزی تلاش کرده‌اند به طرفداران انیمیشن بن تن اجازه دهند با شخصیت‌های محبوب این سریال بازی کنند و حین استفاده از قدرت‌های هرکدام از کاراکترها حسابی لذت ببرند.

سیستم مورد نیاز بازی Ben 10 Power Trip

در ابتدای بازی، بن تن توسط جادوگر طلسم شده و نمی‌تواند به شخصیت‌های دیگر تبدیل شود و شما باید برای باز کردن هر شخصیت و قدرت‌هایش حین کاوش در مناطق نقشه بازی، سکه و آیتم‌های خاصی را جمع کنید و ماموریت‌هایی که برایتان تایین می‌شود را به اتمام برسانید. هم می‌توانید همراه با بن تن قدم بزنید و هم می‌توانید سوار بر یک اسکوتر در منطقه جست‌وجو کنید.

با پیش‌روی در بازی و کسب موارد لازم برای باز کردن قفل هر کاراکتر، می‌توانید به آن‌ها تبدیل شوید و از نیروهای ماورایی‌شان کمک بگیرید. مثلا برای جابه‌جایی بین کوه‌ها یا جزایر از قدرت مرد یخی استفاده کنید و با سر خوردن روی مسیری یخی به مکان مورد نظر برسید، یا با کمک شخصیت ببری به‌راحتی از کوه‌ها و موانع بالا بروید و با غول چهار دست تمامی حریفان را نابود کنید. هر کدام از این موجودات بیگانه می‌توانند با کسب امتیاز کافی به قوی‌ترین حالت خود تبدیل شوند.

نقد و بررسی بازی Ben 10: Power Trip

گیم‌پلی بازی بن تن: قدرت نمایی دارای دشمنانی با هوش مصنوعی پیچیده که نیاز به استراتژی خاصی برای نبرد با آن‌ها داشته باشید نیست و بازهم خاطرنشان می‌شویم که مخاطب این بازی بیشتر کودکان هستند و به همین دلیل چالش‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید و به اتمام رساندن ماموریت‌ها پیچیدگی خاصی را در بر نمی‌گیرد. اما آن‌قدرها هم خسته کننده نیست که نخواهید آن را ادامه دهید و از آن خسته شوید.

به‌هرحال بازی‌های جهان باز همیشه برای سرگرم شدن ماجرایی را در خود جای داده‌اند که بازیکنان را نا امید نکنند. امکان تبدیل شدن به موجوداتی مختلف و جابه‌جایی بین آن‌ها، جنگیدن با انواع دشمنان و گشت و گذار در محیطی وسیع آن‌قدرها هم خالی از لطف نیست؛ پس به بن تن کمک کنید مثل همیشه قهرمانی باشد که در مقابل هر موجود شروری ایستادگی می‌کند و او را به نابودی می‌کشاند. جلوی جادوگر را بگیرید و از این بازی ویدئویی اکشن دوست داشتنی لذت ببرید.

همچنین طراحان بازی یک حالت دو نفره آنلاین هم برایتان محیا کرده‌اند که درصورت تمایل می‌توانید با دوستان خود به صورت دو نفره این بازی را تجربه کنید. در گیم پلی دونفره بازی Ben 10: Power Trip صفحه بازی به دو قسمت تقسیم می‌شود و همزمان هر دو کاراکتر را در دو بخش جدا نمایش می‌دهد.

 

نقد و بررسی بازی Ben 10: Power Trip

داستان بازی Ben 10 Power Trip

بازی Ben 10 Power Trip با تمام ویژگی‌های جالبی که دارا است، اما به‌خاطر گیم‌پلی نسبتا ساده و نداشتن عمق کافی، از بازخورد زیاد خوبی برخوردار نیست و اکثر منتقدین در این مسئله هم نظر هستند که بازی بن تن بیشتر برای کودکانی که به انیمیشن بن تن و شخصیت‌های بازی علاقه دارند مناسب است، اما برای بازیکنانی که به دنبال یک بازی با گیم‌پلی‌ای پیچیده و ماموریت‌های هیجان‌انگیز هستند چندان رضایت‌بخش نیست.

در این بخش از مقاله نگاهی به نظرات منتقدین به این عنوان در سایت متاکریتیک می‌اندازیم و با بررسی بازی Ben 10 Power Trip همراه شما خواهیم بود.

 

GameSpew: امتیاز 80 از 100

Ben 10: Power Trip یک بازی است که کاملا برای مخاطبان جوان ساخته شده است، بنابراین انتظار نداشته باشید که یک تجربه چالش برانگیز و عمیق پیدا کنید. از نظر ما، این بازی کاملاً برای کودکان طراحی شده است. بازی یک حالت داستانی جذاب همراه با ماموریت‌های سرگرم کننده و متنوع و همچنین یک جهان باز وسیع و بزرگ را برای کاوش ارائه می‌دهد. شخصیت‌های آشنا و خوش صدا، طیف وسیعی از مهارت‌های ارائه شده برای شخصیت‌های گوناگون انیمیشن بن تن و غنای محتوای جانبی را در ترکیب قرار دهید و حالا شما یک نقطه ورود عالی به ژانر ماجراهای جهان باز خواهید داشت.

 

Video Chums: امتیاز 72 از 100

این بازی احتمالا در بدو ورود احساس خوبی را ایجاد نمی‌کند، اما هرچه در بازی Ben 10: Power Trip پیشرفت می‌کنید، تحت تأثیر توانایی‌های متنوع آن قرار می‌گیرید که باعث می‌شود بازی به یک انفجار هیجان‌انگیز تبدیل شود. من آن را به طرفداران بن تن و علاقه‌مندان به پلتفرمرهای سه بعدی پیشنهاد می‌کنم.

 

Finger Guns: امتیاز 70 از 100

بازی بن تن: قدرت نمایی یک عنوان در اندازه بزرگسالان را با روکش دوستانه کودک ارائه می‌دهد. این همکاری ممکن است تا حدی با مشکلات فنی روبه‌رو شود و بخش بزرگی از بازی ممکن است پوچ به‌نظر برسد. اما باز هم این بهترین بازی بن تن تا به امروز همراه با جهانی باز است که بچه‌ها دوست دارند در آن بازی کنند.

 

TheXboxHub: امتیاز 60 از 100

توصیه کردن بازی Ben 10: Power Trip در Xbox One دشوار است، زیرا سازندگان سعی در ایجاد یک جهان باز دارند، اما این دنیای باز از نظر محتوا و جذابیت کم و کاست‌هایی دارد.

خرید بازی Ben 10 Power Trip

Nintendo Life: امتیاز 50 از 100

بازی Ben 10 Power Trip با تنوع شخصیت زیادی که دارد، برخی از سبک‌های کنترل بسیار متنوع را ایجاد می‌کند، در حالی که طراحی دنیای آزاد آن نیز امکان ایجاد یک حلقه گیم‌پلی قوی را فراهم می‌کند تا تلاش برای کاوش و جست‌وجو در محیط بازی سرگرم‌کننده باشد. پس می‌توان گفت این بازی یک سفر به دنیای بن تن است. اما در کنار این‌ها، دارای چندین نقص آشکار است! مانند گیم‌پلی کم عمق و عملکرد ضعیف که واقعا تصویر آن را خدشه دار می‌کند. اگر فرزند شما از طرفداران این انیمیشن است، Ben 10: Power Trip از کیفیتی کافی برخوردار است تا ارزش خرید آن را برایتان داشته باشد، اما به دیگر بازیکنان پیشنهاد می‌کنیم بیخیال خرید بازی Ben 10 Power Trip شوند.

 

Nintendo Insider: امتیاز 50 از 100

اگرچه بازی Ben 10 Power Trip برای افراد بالای 10 سال چیزهای زیادی برای ارائه ندارد، اما این یک بازی کاملاً خوب برای کودکان است. بزرگترین مسئله این است که عملکرد آن در سوییچ بسیار ضعیف است، اما برای بسیاری از بچه‌ها، این مشکل بزرگی نخواهد بود و تنها چیزی که آن‌ها می‌خواهند این است که بتوانند به عنوان بن 10 و موجودات فضایی بیگانه‌اش بازی کنند و Power Trip مطمئناً این اجازه را به آن‌ها می‌دهد.

 

Vgames: امتیاز 50 از 100

بازی بن تن توانایی این‌که یک بازی بسیار خوب باشد را دارد. یک بازی جهان باز است، اما این مبارزه جذاب بخاطر کوتاه بودنش و مأموریت‌های کم‌رنگ و نداشتن چالش‌های خاص، نتوانسته است فرضیه اولیه‌اش را به ثمر برساند.

 

سخن پایانی

بازی بن تن: قدرت نمایی

در این مقاله با معرفی بازی Ben 10 Power Trip همراهتان بودیم؛ یک بازی ساخته شده براساس انیمیشن معروف بن تن که در سرتاسر جهان طرفداران زیادی عاشق این قهرمان کوچک و دیگر شخصیت‌های قدرتمند داستان هستند. طراحان این بازی نیز تلاش کرده‌اند تا فضایی را برای مخاطبان این انیمیشن مهیا کنند تا بتوانند با هر کدام از نقش‌های انیمیشن که دوستش دارند در دنیای بن تن ماجراجویی کنند و ساعت‌ها سرگرم شوند. از این که با پلازا همراه بودید ممنونیم. نظرات خود را درباره این بازی با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
علی
.
03 فروردین 1400، 16:43
پاسخ
0
2
ببخشید میشه لطفا یک نفر بگه که چطور می تونم این بازی رو تو کامپیوتر دونفره بازی کنم ؟؟
avatar
رها
.
05 آذر 1399، 02:32
پاسخ
0
0
بازی Ben 10 Power Trip برای کامپیوتر هم میشه دانلود کرد؟
avatar
الیناز صابری
.
05 آذر 1399، 14:10
پاسخ
0
0
@رها
سلام، بله بازی برای کامپیوتر هم در دسترسه.. فقط کافیه اسم بازی رو سرچ کنین تا لینک دانلود پیدا کنین.
avatar
ایلیا
.
01 آذر 1399، 14:23
پاسخ
0
1
بازی Ben 10 Power Trip برای کامپیوتر رو برای دانلود بذارید لطفا
avatar
سعید
.
01 آذر 1399، 12:12
پاسخ
1
1
بازی Ben 10 Power Trip برای کامپیوتر فوق العادست
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402