دانلود و بررسی فیلم On the Rocks 2020 ؛ تریلر، داستان و بازیگران

دانلود فیلم On the Rocks 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم On the Rocks اثری محصول سال 2020 در ژانرهای درام و کمدی است. برای آشنایی با فیلم نوشیدنی با یخ 2020 در این مقاله همراه ما باشید.

فیلم On the Rocks 2020 اثری آمریکایی در ژانر کمدی-درام است که توسط کارگردان و بازیگر آمریکایی، سوفیا کوپولا (Sofia Coppola) نوشته و ساخته شده است. این فیلم خانوادگی که ماجراهای یک پدر و دختر را دنبال می‌کند، برای اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک در تاریخ 22 سپتامبر 2020 برابر با 1 مهر 1399 به نمایش درآمد و در تاریخ 2 اکتبر 2020 مصادف با 11 مهر 1399 هم به صورت محدود در سینماها اکران شد. درنهایت فیلم نوشیدنی با یخ که با عنوان روی صخره‌ها نیز شناخته می‌شود در تاریخ 23 اکتبر 2020 برابر با 2 آبان 1399 توسط Apple TV+ به صورت دیجیتالی منتشر شد. در ادامه «تریلر فیلم ON THE ROCKS» را تماشا خواهید کرد.

فیلم روی صخره ها 2020 مورد توجه منتقدان قرار گرفت و کارگردانی کوپولا و هنرنمایی بازیگرانش را ستودند. در این مقاله از پلازا با نقد و بررسی فیلم On the Rocks 2020 همراه شما خواهیم بود. در ویدیوی بالا نیز می‌توانید تریلر فیلم On the Rocks 2020 را تماشا کنید و با داستان و فضای آن بیشتر شوید.

 

دانلود فیلم On the Rocks 2020

برای دانلود فیلم On the Rocks 2020 با زیرنویس فارسی و در کیفیت‌های مختلف می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

[کیفیت: WEB-DL 1080p | حجم: 1.60 گیگابایت] [کیفیت: WEB-DL 720p | حجم: 783.93 مگابایت] [کیفیت: WEB-DL 480p | حجم: 415.52 مگابایت]

دانلود زیرنویس فارسی فیلم نوشیدنی با یخ 2020

 

داستان فیلم On the Rocks

داستان فیلم نوشیدنی با یخ 2020 درباره زن جوانی به نام لورا است که در زندگی مشترکش دچار شک و شبهه‌هایی شده است و فکر می‌کند که همسرش به او خیانت می‌کند. لورا از پدرش کمک می‌گیرد و پدر او که با وجود سن بالایش مرد سرحال و خوش مشربی است، اصرار دارد که شوهر لورا را زیر نظر بگیرند. رفته رفته و در حال و هوای کمدی فیلم متوجه می‌شویم که لورا شخص اشتباهی را برای کمک گرفتن از او انتخاب کرده است…

داستان فیلم On the Rocks

 

کارگردان و بازیگران فیلم نوشیدنی با یخ 2020

در اوایل سال 2019 بازیگران اصلی فیلم روی صخره ها مشخص شدند و چند ماه بعد در ژوئن 2019 (خرداد 1398) فیلمبرداری این اثر در نیویورک آغاز شد. در ادامه بازیگران فیلم On the Rocks را معرفی خواهیم کرد. اما در ابتدا بهتر است کمی با کارگردان این اثر آشنا شویم.

 

کارگردان فیلم سینمایی On the Rocks

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، فیلم نوشیدنی با یخ توسط سوفیا کوپولا کارگردانی شده است. سوفیا کوپولا فیلمنامه‌نویس، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی متولد 14 می 1971 (24 اردیبهشت 1350) است. این هنرمند، دختر فیلمسازان آمریکایی، النور کوپولا (Eleanor Coppola) و فرانسیس فورد کوپولا (Francis Ford Coppola) است. اولین حضور او در سینما زمانی بود که فقط یک نوزاد بود و در فیلم ماندگار پدرخوانده محصول سال 1972 به کارگردانی پدرش حضور یافت.

کارگردان فیلم روی صخره ها 2020

سوفیا کوپولا سپس در نقش‌های مکمل در آثاری چون Peggy Sue Got Married محصول سال 1986 و فیلم پدرخوانده 3 محصول سال 1990 بازی کرد. بازی او در فیلم پدرخوانده حسابی مورد نقد گرفت و او بعد از آن بیشتر به فیلمسازی روی آورد.

کوپولا اولین فیلمش که درامی به نام The Virgin Suicides بود را در سال 1999 ساخت. این فیلم اولین همکاری او با بازیگر آمریکایی، کریستن دانست (Kirsten Dunst) بود. در سال 2004 این فیلمساز و نویسنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را برای فیلم درام کمدی Lost in Translation گرفت و تبدیل به سومین زنی شد که برای جایزه بهترین کارگردانی نامزد می‌شد.

کارگردان فیلم نوشیدنی با یخ 2020

در سال 2006 او فیلم درام تاریخی Marie Antoinette را ساخت که در آن کریستن دانست نقش اصلی را ایفا می‌کرد. در سال 2010 با ساخت فیلم درام Somewhere کوپولا تبدیل به اولین زن آمریکایی شد که جایزه شیر طلایی، برترین جایزه جشنواره فیلم ونیز را گرفت. در سال 2013 نیز او فیلم جنایی The Bling Ring را بر اساس حوادثی واقعی ساخت که این اثر در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

در جشنواره فیلم کن سال 2017 سوفیا کوپولا عنوان دومین زنی را گرفت که در تاریخ این جشنواره جایزه بهترین کارگردان را دریافت می‌کرد. او این جایزه را برای فیلم The Beguiled به دست آورد. فیلم On the Rocks 2020 آخرین ساخته کوپولا در مقام کارگردان و فیلمنامه‌نویس است.

 

رشیدا جونز در نقش لورا کین

بازیگران فیلم On the Rocks

رشیدا جونز (Rashida Jones) بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 25 فوریه 1976 (6 اسفند 1354) است. جونز در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمده است و خانواده‌اش نیز هنری هستند. او از همان کودکی استعدادش را در موسیقی نشان داد و می‌تواند پیانوی کلاسیک بنوازد. حتی مادرش او را خواننده و ترانه‌نویس فوق‌العاده‌ای نیز می‌داند. رشیدا جونز به دانشگاه هاروارد رفته و در ابتدا قصد داشته که وکیل بشود، اما بعد به هنرهای نمایشی روی می‌آورد.

رشیدا جونز اولین تجربه بازیگرش‌اش را در سال 1997 و با مینی سریال The Last Don به دست آورد. بعد از چندین تجربه مختلف، او نقشی کوچک را در فیلم Full Frontal محصول سال 2002 و به کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) و فیلم کمدی Now You Know به کارگردانی جف اندرسون (Jeff Anderson) بازی کرد.

از دیگر آثار رشیدا جونز می‌توانیم به عناوینی چون سریال درام Boston Public، سریال کمدی The Office، فیلم عاشقانه کمدی I Love You, Man محصول سال 2009، فیلم زندگینامه‌ای The Social Network محصول سال 2010 و فیلم کمدی Tag محصول سال 2018 اشاره کنیم. در مقام کارگردان نیز او اولین قسمت از سریال مستند Hot Girls Wanted را ساخته است.

 

بیل مری در نقش فلیکس کین، پدر لورا

بازیگران فیلم سینمایی On the Rocks

بیل مری (Bill Murray) بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی متولد 21 سپتامبر 1950 (30 شهریور 1329) است. این هنرمند در ابتدا با حضور در برنامه Saturday Night Live شناخته شد و مجموعه هنرنمایی‌هایش در این برنامه برای او اولین جایزه امی را به ارمغان آورد. سپس او در فیلم‌های کمدی مانند Meatballs محصول سال 1979، Tootsie محصول سال 1982، What About Bob محصول سال 1991 و Groundhog Day محصول سال 1993 حضور یافت.

بیل مری با بازی در فیلم Lost in Translation محصول سال 2003 به کارگردانی سوفیا کوپولا جوایز  و افتخارات زیادی را به دست آورد؛ جوایزی مانند جایزه گلدن گلوب و بفتا و همچنین نامزدی برای جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد. بیل مری چندین بار با کارگردان‌هایی مانند وس اندرسن (Wes Anderson) و جیم جارموش (Jim Jarmusch) همکاری داشته است. او به خاطر بازی در آثاری چون فیلم کمدی Ghostbusters، فیلم درام کمدی Rushmore، فیلم کمدی تاریخی Hyde Park on Hudson، فیلم درام کمدی St. Vincent و همچنین مینی سریال Olive Kitteridge نامزد جایزه گلدن گلوب شده است. همچنین برای بازی در مینی سریال Olive Kitteridge دومین جایزه امی را به دست آورد.

 

مارلون وینز در نقش دین

فیلم روی صخره ها 2020

مارلون وینز (Marlon Wayans) بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 23 جولای 1972 (1 مرداد 1351) است. وینز حرفه بازیگری‌اش را با ایفای نقشی کوچک در فیلم I’m Gonna Git You Sucka محصول سال 1988 آغاز کرد. سپس او مشغول همکاری با برادرش شان وینز (Shawn Wayans) در سریال سیتکام The Wayans Bros شد و در فیلم‌های کمدی مانند Scary Movie محصول سال 2000، White Chicks محصول سال 2003 و Dance Flick محصول سال 2009 بازی کرد.

همچنین مارلون وینز در فیلم موفق Requiem for a Dream محصول سال 2000 و به کارگردانی دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) نیز بازی کرده است. از دیگر آثاری که در آنها حضور داشته باید به عناوینی چون فیلم کمدی Norbit، فیلم علمی تخیلی G.I. Joe: The Rise of Cobra، فیلم اکشن The Heat، فیلم کمدی Naked و فیلم کمدی عاشقانه Fifty Shades of Black اشاره کنیم.

دیگر بازیگران فیلم On the Rocks 2020 عبارتند از:

  • جسیکا هنویک (Jessica Henwick) در نقش فیونا
  • جنی سلیت (Jenny Slate) در نقش ونسا
  • لیانا ماسکت (Liyanna Muscat) در نقش مایا
  • باربارا بین (Barbara Bain) در نقش گرن کین
  • جولیانا کنفیلد (Juliana Canfield) در نقش آماندا کین
  • الوا چین (Alva Chinn) در نفش دیان

 

نقد و بررسی فیلم On the Rocks 2020

فیلم On the Rocks 2020 نسبتا با نقدهای مثبتی مواجه شده و هم مورد توجه مخاطبان و هم منتقدان قرار گرفته است. این فیلم تاکنون در وبسایت IMDb بر اساس بیشتر از 11 هزار رای، به امتیاز 6.5 از 10 رسیده است و همچنین 67% از کاربران گوگل این اثر را پسندیده‌اند.

از طرف دیگر در وبسایت راتن تومیتوز بر اساس 234 نقد، حدود 86% از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و میانگین امتیاز فیلم نوشیدنی با یخ 2020 در این وبسایت به 7.30 از 10 رسیده است. در متاکریتیک نیز بر اساس 47 نقد، این اثر میانگین امتیاز 73 از 100 را به دست آورده است که امتیاز نسبتا خوبی محسوب می‌شود. در ادامه با نقد و بررسی فیلم On the Rocks 2020 همراه شما خواهیم بود و مروری بر نمرات آن داریم.

تریلر فیلم On the Rocks 2020

New York Post / جانی اولکسینسکی: 100

بازی بیل مری در فیلم کمدی جدید On The Rocks یکی از بهترین هنرنمایی‌های او محسوب می‌شود. او نقش فلیکس را بازی می‌کند؛ یک مرد خوش برخورد نیویورکی و فروشنده آثار هنری. بیل مری و سوفیا کوپولا پیش از این هم در فیلم Lost In Translation محصول سال 2003 با هم همکاری داشته‌اند و از آن زمان تاکنون، این فیلم همکاری دوم آنها محسوب می‌شود… بیل مری این فیلم را تبدیل به یک شاهکار مدرن نیویورکی کرده است.

 

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 90

فیلم روی صخره ها 2020 که از نظر زاویه دید زنانه‌اش از آثار کمدی وودی آلن متمایز می‌شود، یک کمدی هوشمندانه و سرزنده از سوفیا کوپولا است. این فیلم داستان یک ازدواج که احتمالا در حال فروپاشی است را روایت می‌کند تا اینکه پدری فضول وارد داستان می‌شود تا دخترش را نجات دهد.

هنرنمایی مارلون وینز در نقش شوهری که احتمال می‌رود در حال خیانت باشد کمی غیر قابل انتظار است؛ چراکه او را بیشتر با ایفای نقش‌های کمدی می‌شناسیم. با این حال بازی او همواره این تعلیق را برای ما ایجاد می‌کند که آیا او مرد بد داستان است یا خیر. اما فیلم On the Rocks 2020 بیشتر یک فیلم دختر و پدری است که نقش‌های آنها را جونز و مری به خوبی ایفا کرده‌اند. فیلم نوشیدنی با یخ نشان می‌دهد که کوپولا به عنوان یک کارگردان ماهر دارد محدوده کاری‌اش را گسترش می‌دهد.

بررسی فیلم سینمایی On the Rocks

IndieWire / دیوید اهرلیچ: 83

فیلم روی صخره ها 2020 نسبت به فیلم‌های قبلی سوفیا کوپولا کمترین جذابیت را دارد… نقطه قوت فیلمنامه آن این است که از شخصیت فلیکس خواسته نمی‌شود تا تغییر کند، بلکه این فیلم داستانی درباره خطر تلاش کردن برای تغییر است در زمانی که زندگی از شما می‌خواهد تا همرنگ جماعت شوید و خلاف جهت آب شنا نکنید. این فیلم علاقه‌ای به این موضوع ندارد که مردم چگونه تغییر می‌کنند و بیشتر به دلبستگی‌های شخصیت‌ها می‌پردازد.

فیلم On the Rocks 2020 به دنبال موقعیتی شاخص مانند برخی از آثار قبلی کوپولا نیست. فیلم دم دستی و یک بار مصرفی نیست، اما چیزی قابل توجه‌ هم ارائه نمی‌کند.

 

Entertainment / لی گرینبلت: 75

سوفیا کوپولا در کارنامه هنری 20 ساله‌اش در ساخت فیلم‌هایی با مضمون «تنهایی» و شخصیت‌هایی متمایز که همه آنها به دنبال ارتباط و پیوندی عمیق‌تر هستند متخصص شده است… قصه فیلم و طراحی‌های صحنه زیبای آن به همراه موسیقی متن جاز مانند از نقاط قوت فیلم نوشیدنی با یخ 2020 هستند.

 

Vanity Fair / ریچارد لاوسون: 50

انتظارش را نداشتیم که هنرمندی مانند سوفیا کوپولا که فیلم‌های احساسی و مالیخولیایی مانند The Virgin Suicides، فیلم Lost in Translation و The Beguiled را ساخته، یک فیلم کمدی نیویورکی که پر از مکالمه است را کارگردانی کند. با این حال او این کار را کرده و فیلم نوشیدنی با یخ را ساخته که متاسفانه فیلم خوبی از آب درنیامده است.

نقد و بررسی فیلم On the Rocks 2020

از آنجایی که فیلم روی صخره ها خیلی سطحی و غیرمنطقی است، سخت به نظر می‌رسد که بخواهیم به دنبال معانی عمیق‌تری در این اثر باشیم.

 

The Guardian / پیتر بردشاو: 40

بیل مری که در این فیلم در مقابل رشیدا جونز در نقش پدر و دختر بازی می‌کنند، مثل همیشه سرگرم‌کننده است. اما متاسفانه داستان ضعیف و فقدان ویژگی‌هایی بنیادین باعث شکست این فیلم شده است.

فیلم نوشیدنی با یخ این قابلیت را داشته که بیل مری برخی از ویژگی‌های شخصیتی که در فیلم Lost in Translation ایفایش کرده بود را به اینجا هم بیاورد؛ شخصیت مردی که رابطه‌ای را با یک زن جوان‌تر از خودش (با بازی اسکارلت جوهانسون) که تنها و شکننده است شروع می‌کند. با این تفاوت که حالا در فیلم سینمایی On the Rocks او نقش یک مرد مسن و جذاب را بازی می‌کند که شخصیت مقابل او در واقع دخترش با بازی رشیدا جونز است.

 

کلام آخر

نمرات فیلم نوشیدنی با یخ 2020

در این مقاله با معرفی فیلم On the Rocks 2020 همراه شما بودیم و در انتها نیز به نقد و بررسی آن پرداختیم. همانطور که خواندید، فیلم نوشیدنی با یخ 2020 آخرین ساخته سوفیا کوپولا، کارگردان شناخته شده آمریکایی است که برخی از منتقدان نسبت به فیلم‌های قبلی این فیلمساز، چندان از فیلم جدیدش راضی نبودند. با این حال اگر به دنبال یک فیلم درام کمدی آرام و بی‌دغدغه برای یک روز تعطیل هستید، فیلم روی صخره ها 2020 می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

اگر این فیلم را تماشا کرده‌اید، در پایین همین صفحه نظرات خودتان را درباره آن برای ما و دیگر خوانندگان پلازا بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402