Вход на сайт казино через рабочее зеркало Вавада . Вы попадете на официальный сайт Vavada casino, где можно регистрироваться.

الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه عمل می‌کند؟ صفر تا صد قوانین الگوریتم اینستاگرام

ترجمه قوانین اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آگاهی از الگوریتم اینستاگرام این روزها اهمیت بسیاری پیدا کرده است و سبب بازدید بیشتر پست‌ها و موفقیت آنان در بخش‌های فید، استوری، اکسپلور و…. می‌شوند. در ادامه، صفر تا صد قوانین جدید اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

پیش از اینکه اینستاگرام، الگوریتم خود برای نمایش پست‌ها در صفحه فید کاربران را در جولای 2016 بازنگری کند، کاربران این شبکه اجتماعی محبوب 70 درصد از تمامی پست‌ها و 50 درصد از پست‌های دوستان خود را در فید از دست می‌دادند. علی رغم واکنش‌های منفی در مورد ترتیب نمایش‌ها پست‌ها در الگوریتم جدید، اینستاگرام حالا مدعی شده که مرتب‌سازی پست‌ها براساس این الگوریتم، منجر به این شده که بیش از 800 میلیون کاربر در حدود 90 درصد از پست‌های دوستان خود را مشاهده کرده و زمان بیشتری را در اپلیکیشین این شبکه اجتماعی بگذرانند.

تغییر الگوریتم اینستاگرام

اینستاگرام تاکنون توضیحی در مورد اینکه الگوریتم جدید، چگونه پست‌ها را برای کاربران رتبه‌بندی می‌کند نداده بود. اما این شرکت به تازگی توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد الگوریتم مربوطه ارایه کرده است. طبق آخرین بررسی‌های انجام شده، بیش از 75 درصد کسب و کارها در آمریکا یک حساب کاربری فعال در اینستاگرام دارند و بیش از 90 درصد کاربران معمولی اینستا نیز حداقل یک صفحه کاری را دنبال می‌کنند. بسیاری از کاربران و فعالان حوزه اینستاگرام، به خصوص بلاگرها و کسب و کارهای به نام اینستاگرامی با کسب اطلاعات هرچه بیشتر از آخرین قوانین اینستاگرام و بازی با الگوریتم اینستاگرام موفق شده‌اند تا بازدید پست‌های خود را به حداکثر برسانند. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید تا پست‌های صفحه اینستاگرامتان بازدید بهتری گرفته و بیشتر دیده شوند، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

درباره الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم‌ها و قوانین هوشمندانه بازدید پست‌ها در صفحه فید کاربران، از سال 2016 وارد پلتفرم اینستاگرام شد و هر ساله تغییرات متعددی در راستای بهبود خود پیدا کرده است.

معیار رتبه‌بندی پست‌ها

به طور کلی معنای استفاده از الگوریتم در اینستاگرام، نحوه تصمیم‌گیری این برنامه برای ترتیب نمایش پست‌ها است. اینستاگرام با تکیه بر هوش مصنوعی و براساس رفتار گذشته کاربر، برای هر کاربر یک فید اختصاصی ارایه می‌دهد. حتی اگر شما حساب‌های مشترکی را دقیقا همانند یک کاربر دیگر دنبال کنید، باز هم با یک فید شخصی‌سازی شده بر اساس نحوه تعامل شما با آن‌ حساب‌های کاربری روبرو خواهید بود. اما به طور کلی سه فاکتور اصلی برای رتبه‌دهی پست‌ها در فید کاربر درنظر گرفته می‌شود که در ادامه به آنان اشاره خواهیم کرد.

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۰ چگونه کار میکند

پرسشی که در این بخش به آن پاسخ می‌دهیم این است که اساسا قضیه الگوریتم اینستاگرام چیست و این الگوریتم بر اساس چه معیارهای کار می‌کند. آگاهی از این معیارها چالش الگوریتم اینستاگرام را برای بسیاری از کاربران آسان خواهد کرد و این امکان را به صفحات معتبر می‌دهد که با پیروی از این قوانین، بازدید و مشارکت بیشتر و در نتیجه آن، دنبال‌کنندگان بیشتری را به خود جذب کنند.

قوانین اینستاگرام برای فالو

۱. علاقه‌مندی کاربر

 یکی از سیاست‌های اصلی شرکت اینستاگرام، افزایش مدت زمان سپری شده در این برنامه از سوی کاربر است. به عبارت دیگر اینستاگرام به دنبال افزایش جذابیت محتواهای به نمایش گذاشته شده است تا کاربر علاقه بیشتری به دنبال کردن این محتواها داشته باشد. طبعا هرچه پست‌های به نمایش گذاشته شده در این برنامه، بیشتر هم سو با علایق شخصی کاربر باشد، برای او جذاب‌تر بوده و زمان بیشتری کاربر را به خود مشغول خواهد کرد. در همین راستا اینستاگرام براساس رفتار گذشته شما بر روی محتوای مشابه و تحلیل و آنالیز بر روی محتوای اصلی پست‌ها، میزان علاقمندی شما به پست‌ها را پیش‌بینی کرده و براساس آن پست‌ها را رتبه‌دهی می‌کند. به این ترتیب که محتواهایی که گمان می‌رود مورد علاقه کاربر است در ابتدای صفحه فید او به نمایش گذاشته می‌شوند.

قوانین اینستاگرام برای بلاک نشدن

۲. زمان انتشار

یکی دیگر از معیارهای رتبه‌دهی پست‌ها در فید کاربر، زمان انتشار پست است. به این ترتیب پست‌هایی که اخیرا به اشتراک گذاشته شده‌اند، رتبه بالاتری از پست‌های قدیمی‌تر خواهند داشت و در ابتدای صفحه فید قرار می‌گیرند. از این توضیح می‌توان نتیجه گرفت که اگر کسب و کاری اینستاگرامی دارید یا اگر قصد افزایش بازدید پست‌های به اشتراک گذاشته شده خود را دارید، یکی از بهترین ترفندها، انتشار پست در زمانی است که بیشتر دنبال‌کنندگان شما، آنلاین باشند.

۳. ارتباط

میزان نزدیکی و ارتباط کاربر با فردی که پست را به اشتراک گذاشته، از دیگر فاکتورهای امتیازدهی پست‌ها به شمار می‌رود. این ارتباط براساس میزان تعامل با کاربر، مثلا کامنت گذاشتن در زیر پست‌ها یا تگ شدن توسط کاربر تعیین می‌شود. در نهایت پست‌های مربوط به کاربرانی که بیشترین ارتباط را دارند، رتبه بالاتری دریافت خواهند کرد و جلوتر به نمایش در می‌آیند.

الگوریتم اینستاگرام

همچنین بخوانید :

این سه عامل از جمله مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نکات قوانین و الگوریتم اینستاگرام هستند که پایه و اساس آنالیز کاربر برای متخصصان اینستا به شمار می‌آیند. اما قضیه الگوریتم اینستاگرام به همین سادگی نیست و در ادامه به بررسی جامع و کامل آخرین قوانین اینستاگرام برای فعالیت‌های کاربران در این فضا، خواهیم پرداخت.
علاوه بر این سه فاکتور کلیدی، سه معیار دیگر نیز تا حدودی بر روی ترتیب نمایش پست‌ها در اینستاگرام اثرگذار هستند:

  • تناوب: پست‌ها براساس میزان بازدید کاربر از اینستاگرام به وی نشان داده می‌شود، به طوری که مهمترین پست‌ها در ابتدا نشان داده شوند.
  • تعداد کاربران دنبال شده: اگر تعداد کاربران دنبال شده زیاد باشند، اینستاگرام باید از بین پست‌های بیشتر، تعدادی پست را انتخاب کرده و به کاربر نمایش دهد و از همین رو امکان از دست دادن پست‌ها از سوی کاربر افزایش می‌یابد.
  • میزان استفاده: میزان استفاده کاربر از اینستاگرام مشخص می‌کند که آیا کاربر تنها به مشاهده پست‌های برتر در زمان‌های کوتاه‌تر می‌پردازد یا اینکه به صورت دقیق‌تر پست‌های بیشتری را بررسی می‌کند.

قوانین جدید اینستاگرام 2020

قوانین جدید اینستاگرام 2020

اینستاگرام امسال نیز مانند سال‌های گذشته قوانین خود را آپدیت کرده است و برخی محدودیت‌ها به قوانین خود اضافه کرده است. در این بخش با ترجمه قوانین اینستاگرام، به بررسی قوانین اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت و محدودیت‌های جدید اعمال شده در این برنامه پرکاربر را بررسی خواهیم کرد.

محدودیت های جدید اینستاگرام 2020

در آخرین قوانین اینستاگرام تعدادی محدودیت اضافه شده است که کاربر را از تولید محتوای ممنوعه منع می‌کند.قوانین اینستاگرام برای پست گذاشتن ، قوانین سفت و سختی نیست و تنها در برخی موارد فرد را از تولید محتواهای ممنوعه بازمی‌دارد. این قوانین شامل قوانین استوری اینستاگرام و پست گذاشتن و به طور کلی تولید محتوا در این فضا است.

شرایط و قوانین اینستاگرام

از جمله موارد ممنوعه در تولید محتوای اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید و فروش اسلحه
  • خرید و فروش مشروبات الکلی
  • خرید و فروش تنباکو
  • خرید و فروش مواد مخدر
  • فروش حیوانات زنده
  • شرط‌بندی‌های آنلاین
  • محتواهای جنسی
  • نفرت پراکنی
  • اخاذی
  • ترویج خشونت
  • تهدید به ضرب و شتم، دزدی و وحشی‌گری
  • ترغیب افراد به خود زنی
  • نشر ویدیوهای خشونت‌آمیز

رفع مشکل نقض قوانین اینستاگرام

تمامی موارد ذکر شده در بالا از جمله محدودیت های جدید اینستاگرام 2020 است و در صورت رعایت نکردن قوانین اینستاگرام و تولید محتواهایی با این عناوین، پست مورد نظر پاک شده و در صورت تداوم نقض قوانین اینستاگرام، صفحه کاربر خاطی حذف خواهد شد. در راستای آخرین تغییرات الگوریتم اینستاگرام ،تیم امنیتی اینستاگرام به طور مداوم گزارش کاربران از سایر پست‌ها را بررسی می‌کنند و در صورت برخورد با محتواهای ممنوعه اقدام به حذف پست خواهد کرد. البته اینستاگرام این فرصت را به کاربر خاطی می‌دهد که برای انتشار پست ممنوعه خود توجیه قابل قبولی ارائه داده و از حرکت خود دفاع کند.

پیش از این در الگوریتم اینستاگرام ۲۰۱۹ صفحه فرد خاطی و هنجارشکن بدون اطلاع قبلی به وی، توسط اینستاگرام بسته می‌شد. اما در تغییرات جدید اینستاگرام 2020 این موضوع نیز دستخوش تغییر شده و ابتدا اخطار بسته شدن صفحه برای فرد موردنظر ارسال می‌شود و در صورت ادامه نقض قوانین، صفحه مورد نظر بسته خواهد شد.

ایجاد محدودیت‌های جدید برای تبلیغات محصولات آرایشی و محصولات کاهش وزن

حفظ سلامت روانی و جسمی کاربران، امری بسیار مهم برای شبکه اینستاگرام محسوب می‌شود و این شرکت در تلاش است با وضع قوانین جدید و ایجاد برخی محدودیت‌ها از آسیب جسمی و روحی کاربران خود جلوگیری کند. در همین راستا با تغییر الگوریتم اینستاگرام ،محدودیت‌های متعددی را برای تبلیغات کسب و کارهای مربوط به زیبایی و کاهش وزن ایجاد کرده است. حتما تاکنون برخی از بلاگرهای مربوطه به حوزه آرایش و زیبایی را دنبال کرده‌اید.

آخرین قوانین اینستاگرام

مشاهده بیش از حد اینگونه محتواها در اینستاگرام به صورت ناخودآگاه این پیام را به کاربر ارسال می‌کند که به اندازه کافی زیبا یا خوش‌اندام نیست و در راستای زیبایی بیشتر باید از محصولات معرفی شده در اینگونه پیج‌ها استفاده کند. به همین دلیل از این پس در الگوریتم جدید اینستاگرام 2020 کمتر پست‌هایی از این قبیل و با محوریت کاهش وزن و تبلیغ محصولات آرایشی مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این طبق قوانین اینستاگرام 2020 ،پست‌های مربوط به کاهش وزن و محصولات آرایشی برای کاربران زیر 18 سال در اکسپلورر این برنامه به نمایش گذاشته نخواهد شد.

قوانین جدید فالو اینستاگرام

طبق قوانین جدید اینستاگرام، عمل فالو و آنفالو از نظر ارزش، اهمیت یکسانی دارند و یک عمل محسوب می‌شوند. به طور کلی هر کاربر تنها می‌تواند 200 بار عمل فالو یا آنفالو را انجام دهد و بیش از این مقدار مقدور نیست. لازم به ذکر است که این محدودیت تنها برای دنبال کردن یا آنفالو افراد است و محدودیتی در مورد جذب روزانه فالوور به صفحه خود ندارید.

قوانین استوری اینستاگرام

اینستاگرام در آپدیت جدید خود اعلام کرده است که کاربران به صورت روزانه اجازه انتشار 100 استوری را دارند و انتشار استوری بیش از این مقدار ممکن نخواهد بود.

قوانین اینستاگرام چیست

سایر محدودیت‌ها

  • استفاده از هشتگ: حداکثر 30 هشتگ به ازای هر پست
  • مکالمات دایرکت: حداکثر 50 تا 80 مکالمه جدید در روز
  • تگ کردن: حداکثر 20 نفر در هر پست
  • منشن کردن: حداکثر 10 نفر در هر پست
  • تعداد کاراکترهای نام کاربری: حداکثر تا 30 کاراکتر
  • تعداد کاراکترهای بخش بیو: حداکثر 150 کاراکتر

استراتژی‌های بازی با الگوریتم اینستاگرام

تا کنون به دفعات از اهمیت آگاهی از قوانین و الگوریتم اینستا سخن گفتیم. استفاده از این قوانین در افزایش تعداد دنبال‌کنندگان . افزایش بازدید محتواهای تولید شده، تاثیر به سزایی دارد اما دقیقا چه کارهایی باید انجام دهیم که از قوانین این الگوریتم در راستای نفع خود بهره ببریم. در ادامه 7 استراتژی مهم و همسو با الگوریتم اینستاگرام 2020 را به شما معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که راه میانبری برای رفع مشکل نقض قوانین اینستاگرام وجود ندارد و این قوانین در راستای بهبود عملکرد این برنامه ایجاد شده‌اند و بهتر است که کاربران، از این قوانین سرپیچی نکنند.

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۱۹

1.تداوم در انتشار پست

در مرحله اول استفاده از چالش الگوریتم اینستاگرام باید تلاش کنید تا رابطه درستی را با دنبال‌کنندگان خود شکل دهید. البته که در این رابطه و مشارکت نیز مانند هر رابطه دیگری دو فاکتور کمیت و کیفیت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. در ابتدای شکل‌گیری این رابطه اینستاگرامی، کمیت نقش تعیین کننده‌تری را به عهده دارد. به عبارت دیگر کمیت، به مرور سبب ایجاد کیفیت و پایبندی هرچه بیشتر دنبال‌کنندگان به صفحه شما خواهد شد. حال چگونه باید از نقش کمیت در ایجاد رابطه با دنبال‌کنندگان استفاده کنیم و اساسا این استفاده به چه معنا است.

لازم به ذکر است که اگر به تازگی صفحه کاری خود را ایجاد کرده‌اید، برای درگیری هرچه بیشتر دنبال‌کنندگانتان با محتواهای به اشتراک گذاشته شده، باید در آنان سطح توقع مشخصی از پست‌های خود ایجاد کنید. به عبارت دیگر برای تعداد پست‌های منتشر شده روزانه خود برنامه خاصی داشته باشید و به آن پایبند بمانید. به عنوان مثال اگر تصمیم دارید به صورت روزانه، 1 پست و 3 استوری در صفحه عمومی خود منتشر کنید، باید آمادگی تولید محتوا به همین تعداد را به صورت روزانه و برای مدت طولانی داشته باشید. اینگونه به مرور دنبال‌کنندگان شما توقع دیدن حداقل 1 پست و 3 استوری را به صورت روزانه را پیدا کرده و پیگیر بازدید این تعداد خواهند شد.

هرچند که سقف پست گذاشتن در اینستاگرام نامحدود است و عدد خاصی برای تعداد پست‌های روزانه در نظر گرفته نشده است اما بهتر است که تعداد پست‌های روزانه، مخاطب را کلافه نکند.

2. توجه دائم به تحلیل‌های صفحه اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام 2019

همانطور که می‌دانید اینستاگرام برای صفحات عمومی کاری ابزار بسیار مفیدی به عنوان Instagram analytics را در تنظیمات خود کار گذاشته است. با استفاده از این ابزار تحلیلی، اطلاعات دقیقی از رفتار دنبال‌کنندگان، میزان مشارکت آنان با محتواهای صفحه شما، ساعت‌های آنلاینی آنان و بسیاری از موارد مهم دیگر را در اختیار صاحبان صفحات کاری قرار می‌دهد. بررسی دقیق این آنالیزها و چک کردن دائمی آنان، الگوی رفتاری مناسبی را در اختیار صاحبان این صفحات قرار می‌دهد که موجب بهره‌مندی هرچه بیشتر آنان از بازدید بیشتر سایر کاربران خواهد شد. به عبارت دیگر، بررسی دقیق صفحه Instagram analytics به شما خواهد گفت که دنبال‌کنندگان شما چه می‌خواهند.

3. بهره‌مندی مجدد از پست‌های موفق پیشین

سعی کنید از پست‌های موفق و پربازدید خود دوباره بهره ببرید. استفاده مجدد از پست‌های پربازدید به معنای اشتراک‌گذاری مجدد آن‌ها نیست بلکه به روش‌های مختلف می‌توانید از این محتواهای موفق استفاده کنید. انجام این کار دو مزیت مهم دارد؛ اول اینکه، این محتواها قبلا امتحان خود را پس داده‌اند و دوم اینکه استفاده مجدد از این محتواها سبب صرفه‌جویی در زمان خواهد شد. روش‌های متعددی برای استفاده مجدد از پست‌های موفق وجود دارد که در ادامه به برخی از آنان اشاره خواهیم کرد.

آموزش الگوریتم اینستاگرام

  • تبدیل ویدئوهای پربازدید به گیف
  • درست کردن اسلاید شو از پست‌های پربازدید
  • انتشار عکس‌های پست‎های موفق از زاویه‌ای دیگر برای اهداف تجاری مرتبط با همان پست
  • ادیت و ویرایش متفاوت عکس‌های پست‌های پربازدید و انتشار آنان در قالب استوری

می‌توانید از روش‌های متعدد دیگری نیز بنا به نیاز و سلیقه خود استفاده کنید اما نکته مهم در تمامی این روش‌ها به کار بردن خلاقیت است.

4. تشویق دنبال‌کنندگان به تبلیغ حساب کاربری شما

پس از این که به درجه مناسبی از محبوبیت و مقبولیت در میان دنبال‌کنندگان خود رسیدید، با به راه انداختن کمپین‌های خلاقانه دنبال‌کنندگان خود را به انتشار پست‌های خود یا تگ کردن نام حساب کاربری خودتان تشویق کنید. برای این کار می‌توانید هدایای کوچک و مرتبط با محصول خود به دنبال‌کنندگان فعال اهدا کنید.

5. همکاری با شاخه‌های مختلف

قوانین اینستاگرام

در کار خود تک رو نباشید! یکی از استراتژی‌های مهم برای دریافت بازدید و فالوورهای بیشتر، همکاری با سایر کسب و کارها، بلاگرها، اینفلوئنسرها و… می‌باشد. این کار به بیشتر دیده شدن شما کمک خواهد کرد. با انجام این کار نام صفحه شما برای سایر کاربران نمایش داده می‌شود و موج جدیدی از کاربران مختلف با علایق و سلایق مختلف را به سوی صفحه شما سوق می‌دهد.

6. ایجاد رابطه گرم و صمیمانه با دنبال‌کنندگان

شاید تصور کنید روش‌های سنتی ارتباط با جامعه هدف در فضایی مدرن مانند اینستاگرام جواب نمی‌دهد اما باید بگوییم که این روش‌ها نیز در الگوریتم اینستاگرام در نظر گرفته شده است و روش موثری در افزایش مشارکت (Engagement) در صفحه اینستاگرام شما خواهد شد. شاید ممکن به نظر نرسد اما روابط انسانی و گشاده‌رویی با دنبال کنندگان از جمله مواردی است که برای الگوریتم اینستا اهمیت بسیاری دارد. اما منظور از بهبود روابط انسانی در این زمینه چیست و چه کارهایی باید انجام دهید؟

الگوریتم اینستاگرام

  • مطرح کردن سوالات مختلف و نظر سنجی‌ها مردمی در صفحه عمومی خود
  • پاسخ دادن به سوالات و نظرات دنبال‌کنندگان در دایرکت ( اینستاگرام میزان مشارکت شما و دنبال‌کنندگانتان در دایرکت را امری مهم در افزایش محبوبیت شما می‌داند)
  • به کامنت‌های زیر پست‌های خود تا حد امکان پاسخ دهید
  • از لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر سایر پست‌ها غافل نشوید

7.  استفاده اصولی از هشتگ‌ها

چه بخواهیم و چه نخواهیم هشتگ‌ها نقش بسیار مهمی را در دیده شدن پست‌های یک صفحه عمومی دارند. الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلورر تا حد زیادی روی استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها تکیه دارد و اگر قصد دارید پست خود را در صفحه اکسپلور سایر کاربران ببینید باید استراتژی‌های استفاده از هشتگ را بدانید. برای مطالعه و آگاهی بیشتر از نحوه استفاده و کاربرد هشتگ‌های اینستاگرام به این مطلب مراجعه کنید.

قوانین جدید اینستاگرام 2019

پرسش‌های متداول

اینستاگرام به بسیاری از سوال‌های متداول در مورد عملکرد بخش فید کاربر نیز پاسخ داده که این موارد را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

  • اینستاگرام فعلا قصد ندارد به تنظیمات قبلی و نمایش پست‌ها به ترتیب تاریخ انتشار برگردد، چرا که نمی‌خواهد کاربران را در مورد نحوه عملکرد الگوریتم خود سردرگم کند. با این حال به نظرات کاربرانی که از الگوریتم جدید انتقاد دارند نیز توجه خواهد داشت.
  • اینستاگرام هیج یک از پست‌ها را در بخش فید پنهان نمی‌کند و کاربر با اسکرول کردن می‌تواند تمام پست‌ها را مشاهده کند.
  • اینستاگرام به طور کلی توجهی به عکس یا ویدیو بودن پست ندارد و تفاوتی بین فرمت فایل‌ها قائل نیست، اما به رفتار کابر و نحوه تعامل وی با محتوای پست‌ها توجه می‌کند. برهمین اساس، اگر هرگز پست‌های ویدیویی را تماشا نمی‌کنید، احتمالا ویدیو‌های کمتری برایتان نمایش داده خواهند شد.
  • فید کاربر تحت تأثر کاربرانی که به اشتراک‌گذاری استوری، لایو یا دیگر ویژگی‌های مختص اپلیکیشن اینستاگرام می‌پردازند قرار نمی‌گیرد و این موارد اثری بر رتبه‌دهی پست‌های این کاربران ندارد.
  • الگوریتم اینستاگرام، رتبه‌بندی پست‌های هیچ کاربری را به دلیل انتشار پست‌های زیاد یا رفتارهای خاص دیگر، کاهش نمی‌دهد. با این وجود اگر چندین پست از سوی یک کاربر به صورت پی‌در‌پی منتشر شود، احتمالا در لابه‌لای پست‌های موجود در فید کاربر نمایش داده می‌شوند.
  • این الگوریتم تفاوتی بین نمایش پست‌های حساب‌های تجاری و شخصی قائل نمی‌شود.
  •  استفاده بسیار زیاد از هشتگ‌ها یا انجام سایر فعالیت‌ها، منجر به پنهان شدن محتوای کاربر نخواهد شد.

کلام آخر

اینستاگرام

بی‌شک این توضیحات اینستاگرام به سوالات بسیاری از کاربران در مورد نحوه عملکرد الگوریتم رتبه‌دهی پست‌ها در قسمت فید پاسخ داد. وقتی کاربران به این اطمینان برسند که پست‌های آن‌ها به بهترین نحو به مخاطبان هدفشان نمایش داده می‌شود، می‌توانند به راحتی محتوای موردنظر خود را برای مخاطبان به اشتراک بگذارند و نگرانی در مورد از دست رفتن پست‌ها نخواهند داشت. همچنین این امر در نهایت منجر به این می‌شود که کاربران مدت زمان بیشتری را در این شبکه اجتماعی سپری خواهند کرد.

البته یک مشکل هنوز هم برای اینستاگرام وجود دارد؛ مشکلی که الگوریتم فیسبوک در حدود سال ۲۰۱۵ با آن روبرو بود. بر این اساس، وقتی کاربران و کسب‌وکارهای بیشتری به اینستاگرام روی بیاورند و محتوای بیشتری در این شبکه اجتماعی محبوب منتشر شود، طبیعی است که پست‌ها به مقدار کمتری بازدید می‌شوند؛ چرا که میانگین زمان سپری‌شده توسط هر کاربر در قسمت فید ثابت می‌ماند؛ در نتیجه کاربران به ناچار از بیشتر شدن فروش تبلیغات توسط اینستاگرام، شاکی خواهند شد. با این وجود این مورد در الگوریتم‌های فید محبوب کنونی، امری طبیعی و اجتناب تاپذیر است.

در پایان گفتنی است که هرچه اینستاگرام بیشتر بتواند کاربران را به انتشار محتوای اضافی در بخش استوری مجاب کرده و در مورد نحوه عملکرد قسمت فید به کاربران آموزش دهد، شکایت‌های کاربران کمتر خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟ نظرات  و سوالات خود را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402