بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 ؛ از The Old Guard تا Enola Holmes

بهترین فیلم های نتفلیکس 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس حضور خوبی در میان فیلم‌های سینمایی سال 2020 داشتند و خوش درخشیدند. در این مطلب با شماری از جذاب‌ترین و بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 آشنا می‌شویم.

صنعت سینما در حال تحول است. مهم‌ترین مهره این تحول را می‌توان کمپانی نتفلیکس دانست. این شبکه اینترنتی، در سال گذشته برخی از مهم‌ترین عناوین سال چون The Irishman، Marriage Story و Klaus را منتشر کرد. تمامی این فیلم‌ها، موفقیت هنری بسیار خوبی به دست آوردند. علاوه بر این، از سودآوری آثار اکشن و عام‌پسند اختصاصی این شبکه نیز نمی‌توان گذشت. بسیاری از کارشناسان، دلیل همکاری هنرمندان با نتفلیکس را آزادی کاری بیشتر این شبکه می‌دانند. در ادامه به معرفی بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 می‌پردازیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید

بهترین فیلم های نتفلیکس 2020

در این قسمت می‌توانید لیست بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 را مشاهده کنید. در انتخاب این عناوین سعی شده تا تعادل بین ژانرها و سلایق مختلف تا جای ممکن رعایت شود. با پلازا همراه باشید.

1. فیلم دادگاه شیکاگو 7 (The Trial of the Chicago 7)

The Trial of the Chicago 7 / برترین فیلم های نتفلیکس 2020

همانطور که از امتیازات کسب شده فیلم The Trial of the Chicago 7 واضح است، این فیلم موفق شده تا هم در میان مخاطبان و هم منتقدان جایگاه خوبی را کسب کند و در فهرست برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ قرار گیرد.

فیلم دادگاه شیکاگو 7 براساس اتفاقی واقعی که در سال 1969 رخ داده است نوشته و ساخته شده است. در این سال که مصادف با آغاز جنگ ویتنام بود، گروه‌های بسیاری در اعتراض به شروع این جنگ در ایالات متحده دست به تظاهرات و راهپیمایی‌های گسترده زدند. درجریان این اعتراضات 7 نفر از رهبران گروه‌های معترض، دستگیر و به دلیل توطئه‌چینی و نقض قوانین بین ایالتی، دادگاهی می‌شوند و مورد محاکمه قرار می‌گیرند. فیلم دادگاه شیکاگو هفت حوادث بیش از 150 روز دادگاه این هفت نفر را به تصویر کشیده است. نتفلیکس سابقه خوبی در تولید فیلم‌های تاریخی با رویدادهای واقعی دارد و این بار نیز موفق شد تا این اثر را در دسته پرفروش ترین فیلمهای نتفیلکس در سال 2020 قرار دهد.

2. مستند ورزشکار اول (Athlete A) ، از بهترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس

تریلر فیلم Athlete A / پرفروش ترین فیلمهای نتفیلکس در سال 2020

بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 تنها منحصر به فیلم‌های تولیدی این شرکت نیستند، بلکه ژانرهای دیگری چون انیمیشن و مستند نیز در این فهرست قرار گرفته‌اند. مستند Athlete A نیز یکی از آثار پربیننده شرکت موفق نتفلیکس در سال 2020 بوده است.

داستان این مستند بر اساس وقایع رخ داده در تیم ملی ژیمناستیک آمریکا است. لری ناسار پزشک تیم ملی ژیمناستیک سال‌های متوالی دختران این تیم را به بهانه‌های مختلف مورد آزار جنسی و تجاوز قرار می‌داده است اما این وقایع برای مدت‌های طولانی به علت سکوت این ورزشکاران از ترس خراب شدن آینده ورزشی، مسکوت باقی مانده بود. سرانجام دختری به نام مگی نیکلز اولین ژیمناستی بود که برای آزار و اذیت‌های ناسار دست به شکایت زد و به دنبال او 500 نفر از ژیمناست‌های سابق و فعلی تیم ملی ژیمناستیک نیز لب به افشای حقیقت باز کردند و شکایت خود را به جریان انداختند.

3. فیلم نسخه چهل ساله (The Forty-Year-Old Version)

The Forty-Year-Old Version / All the Bright Places / فیلم های محبوب 2020 نتفلیکس

  • کارگردان: رادا بلانک (Radha Blank)
  • بازیگران: رادا بلانک، پیتر کیم، اسوین بنجامین، رید برنی
  • ژانر: کمدی، درام
  • امتیاز IMDb: نمره 7.2
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 98%
  • امتیاز Metacritic: نمره 80

یکی از بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 که نمرات خوبی از سوی بینندگان و منتقدین دریافت کرد، فیلم نسخه چهل ساله بود. این درام کمدی، به نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازی رادا بلنک، تا حدودی با الهام از زندگی واقعی او ساخته شده است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی وی بود و اولین بار در جشنواره ساندنس به روی پرده رفت، جایی که بلنک را برنده جایزه کارگردانی مسابقات دراماتیک آمریکا کرد. فیلم نسخه چهل ساله یکی از آثار برگزیده هیئت ملی بازبینی و یکی از بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2020 است.

داستان فیلم در مورد رادا است. رادا نمایشنامه‌نویس و معلمی است که وقتی خود را در آستانه 40 سالگی می‌یابد، بنا به آرزوی دیرینه خود به رپ روی می‌آورد.

4. فیلم شیطان تمام وقت (The Devil All the Time)

بهترین فیلم های سینمایی نتفلیکس ۲۰۲۰ / پرفروش ترین فیلمهای نتفیلکس در سال 2020

  • کارگردان: آنتونیو کامپوس
  • بازیگران: تام هالند، رابرت پتینسون، هری ملینگ، سباستین استن
  • ژانر: جنایی، درام، مهیج
  • امتیاز IMDB: نمره 7.1
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 64
  • امتیاز Metacritic: نمره 55

فیلم شیطان تمام وقت یکی از بهترین فیلم های Netflix 2020 در سبک روانشناسی و ترسناک است که سرمایه گذاری هنگفتی نیز برای تولید آن انجام شده است. هدف اصلی کارگردان نیز تبدیل کردن این فیلم به یکی از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ بوده است تا سود خوبی را نصیب این شرکت کند.

همچنین بخوانید :

براساس خلاصه‌ای که در سایت IMDB از داستان فیلم The Devil All the Time آمده است؛ این فیلم داستان گروهی از شخصیت‌ها را در دوران پس از جنگ جهانی دوم تا دهه 1960 روایت می‌کند. این افراد در منطقه روستایی جنوب اوهایو و ویرجینیای غربی به هم رسیده‌اند و سرنوشتشان با یکدیگر پیوند خورده است. از جمله این افراد فردی به نام ویلیام راسل که از سربازان جنگ جهانی است و شکنجه‌های زیادی را در این نبرد متحمل شده، حالا با مشکل بزرگتری مواجه شده است. همسر زیبای او به نام شارلوت به سرطان مبتلاست و درد جسمی و روحی سنگینی را تحمل می‌کند. در سوی دیگر ماجرا، با یک زن و شوهر به نام‌های کارل و سندی آشنا می‌شویم که در واقع قاتلان سریالی هستند و در بزرگراه‌های آمریکا سفر می‌کنند تا مدل‌های زیبا را پیدا کنند، از آنها عکس بگیرند و بعد هم سرشان را زیر آب کنند.

در کنار این‌ها، با کشیشی به نام روی آشنا می‌شویم که یک همراه چلاق و گیتار به دست به نام تئودور دارد. در این میان، محور اصلی داستان فیلم، جوانی به اسم آروین است که ویلیام و شارلوت او را از کودکی به سرپرستی قبول کرده بودند. آروین جوان خوبی است که گاهی خشونت زیادی از خودش بروز می‌دهد.

5. فیلم نیمی از آن (The Half of It) ، از عاشقانه‌ترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس

در ادامه «تریلر رسمی The Half of It» از محبوب ترین فیلم های نتفیلیکس ۲۰۲ را مشاهده می کنید.

یکی از سبک‌های محبوب سینما، داستان‌های نوجوانانه هستند. در سال‌های گذشته، شاهد ساخت آثار ارزشمندی در این ژانر بوده‌ایم. The Half of It را می‌توان یکی از بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 در این ژانر دانست. این اثر به کارگردانی و نویسندگی الیس وو، روایتی تازه از یک مثلث عشقی نامتعارف است؛ روایتی که به خوبی صورت گرفته و یکی از دلگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های سال را می‌سازد.

این اثر موفق به کسب جوایز متعددی در فستیوال‌های مختلف شده که از برجسته‌ترین ان‌ها می‌توان به جایزه بهترین فیلم داستانی در جشنواره فیلم Tribeca اشاره کرد. The Half of It یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس از نظر منتقدان بوده و آن‌ها این عنوان را اثری هوشمند، آرام و خنده‌دار می‌دانند. یکی از نقاط قوت این اثر، بازی بسیار خوب بازیگران جوان آن است. اگر به دنبال اثری سرگرم‌کننده، آرام و تاثیرگذار می‌گردید، این فیلم برای شما ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر و دانلود فیلم نیمی از آن به این مطلب مراجعه کنید.

6. فیلم استخراج (Extraction)

در ادامه «تریلر رسمی فیلم Extraction» را مشاهده خواهید کرد.

  • کارگردان: سم هارگریو
  • بازیگران: کریس همسورث، گلشبفته فراهانی، دیوید هاربر، راندیپ هودا
  • ژانر: اکشن، مهیج
  • امتیاز IMDB: نمره 6.8
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 68
  • امتیاز Metacritic: نمره 56

شاید بتوان این اثر را موفق‌ترین و بهترین فیلم نتفلیکس در سال 2020، دست کم از منظر تجاری، دانست. فیلم Extraction نمونه کامل یک اکشن تمام عیار است. سکانس‌های مبارزات این اثر یادآور بهترین فیلم‌های ژانر اکشن چون جان ویک هستند. داستان فیلم Extraction روایت‌گر تلاش‌های یک مامور عملیات سیاه برای نجات فرزند یکی از بزرگ‌ترین قاچاقچیان مواد مخدر هندوستان است. وظیفه ایفای نقش اصلی این عنوان بر عهده کریس همسورث است. جذابیت ذاتی همسورث و ویژگی‌های فیزیکی این بازیگر، او را به یک ستاره اکشن درجه یک تبدیل می‌کنند.

محبوب ترین فیلم های نتفیلیکس ۲۰۲۰

همچنین بخوانید :

علاوه بر همسورث، بازیگرانی چون گلشیفته فراهانی و دیوید هاربر در این فیلم هنرنمایی می‌کنند. بر اساس آمارهای نتفلیکس، این فیلم یکی از بهترین فیلم های اکشن نتفلیکس 2020 بوده و در نخستین ماه عرضه خود توسط 90 میلیون کاربر دیده شده است؛ رقمی قابل توجه که در تاریخ این شبکه سابقه ندارد. بدین ترتیب این فیلم در فهرست پربازدیدترین فیلم های Netflix 2020 قرار می‌گیرد. واکنش منتقدان نسبت به فیلم Extraction متوسط بود. آن‌ها به تحسین سکانس‌های اکشن، بدل‌کاری‌ها و بازیگری کریس همسورث پرداخته و در مقابل نبود خلاقیت در آن را از ویژگی‌های منفی می‌دانستند. موفقیت قابل توجه این اثر، انتشار دنباله‌ای برای آن را تضمین کرد، دنباله‌ای که ساخت آن در ماه‌های گذشته تایید شد. در هر صورت، Extraction یکی از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ بوده و تماشای آن بر علاقه‌مندان به آثار اکشن از واجبات است.

7. فیلم پسران در گروه (The Boys in the Band)

بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2020

  • کارگردان: جویی مانتلو
  • بازیگران: مت بومر، جیم پارسونز، چارلی کارور، زکری کوئینتو
  • ژانر: درام
  • امتیاز IMDB: نمره 6.8
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 82
  • امتیاز Metacritic: نمره 70

فیلم The Boys in the Band یکی از موفق‌ترین و بهترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس است که بازیگران محبوب و کاربلدی چون جیم پارسونز و مت بومر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم در سال 1968 و در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد. در این سال هفت دوست قدیمی، تصمیم می‌گیرند تا برای جشن تولد یکی از اعضای گروه خود جشنی خودمانی برگزار کنند. همه چیز خوب و عالی به نظر می‌رسد و تمامی آنان از حضور در کنار هم و زنده کردن خاطرات دوستی قدیمی خود لذت می‌برند تا اینکه حضور مهمانی ناخوانده همه چیز را به هم می‌ریزد. با ورود این مهمان ناخوانده به جمع این دوستان، آنان مجبور می‌شوند تا با حقایقی تلخ و قدیمی مواجه شوند و رازهای سر به مهر خود را فاش کنند.

8.فیلم من به پایان دادن اوضاع فکر می‌کنم (I’m Thinking of Ending Things)

در ادامه «تریلر سریال i’m thinking of ending things» از فیلم های محبوب 2020 نتفلیکس را مشاهده می کنید.

  • کارگردان: چارلی کافمن
  • بازیگران: جسی بالکی، جسی پلمونس، تونی کلت،دیوید تیولیس
  • ژانر: درام، مهیج
  • امتیاز IMDB: نمره 6.7
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 81
  • امتیاز Metacritic: نمره 78

تریلر روانشناسی من به پایان دادن اوضاع فکر می‌کنم بدون شک در دسته برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ قرار می‌گیرد. این فیلم به کارگردانی چارلی کافمن کارگردان معروف سبک ترسناک و هیجانی است که تخصص ویژه‌ای در خلق آثار ترسناک با زمینه‌های روانشناسانه دارد.

داستان فیلم I’m Thinking of Ending Things با اقتباس از رمانی به همین نام اثر ایان رید نوشته شده است. در این فیلم زوجی به نام‌های جیک و سیندی را مشاهده می‌کنیم که به تازگی با یکدیگر آشنا شده‌اند و در رابطه عاطفی خود دچار چالش‌های احساسی مختلفی هستند. به همین دلیل برای بهبود روابط خود تصمیم می‌گیرند تا به سفری پرماجرا بروند. به همین منظور جیک پیشنهاد می‌کند تا به همراه سیندی به مزرعه پدری خود بروند و سیندی را با خانواده خود آشنا کند. سیندی پس از اینکه به منزل پدر و مادر جیک می‌رود متوجه غیرعادی بودن شرایط می‌شود اما برای تغییر اوضاع کمی دیر است.

9. فیلم نگهبانان قدیمی (The Old Guard)، از اکشن‌ترین فیلم های Netflix 2020

فیلم های Netflix 2020

  • کارگردان: جینا پرینس-بایدوود
  • بازیگران: شارلیز ترون، هری ملینگ، کیکی لین،ماتیاس اسخونارت، مروان کنزاری
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، مهیج
  • امتیاز IMDB: نمره 6.6
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 81
  • امتیاز Metacritic: نمره 70

فهرست فیلم های Netflix 2020 را با یک فیلم اکشن محبوب ادامه می‌دهیم. فیلم نگهبانان قدیمی با بازی درخشان شارلیز ترون، یکی دیگر از تماشایی‌ترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس است. این فیلم موفق شد تا نظر مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان را جلب کند به یکی از پربیننده‌ترین و بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 تبدیل شود.

فیلم نگهبانان قدیمی براساس مجموعه کتابی مصور به همین نام ساخته شده است و داستان تیمی از افراد قدرتمند با توانایی‌های ابرانسانی را روایت می‌کند. این افراد قادر هستند تا از هر آسیبی مصون بمانند و با قدرت شفای انسانی خود عمری جاودان داشته باشند. این تیم با یکدیگر عهد بسته‌اند تا برای پایداری خوبی‌های و در امان داشتن سایر انسان‌ها از بدی‌ها مبارزه کنند. پس از سال‌ها در یکی از آخرین ماموریت‌ها اعضای این گروه با دشمنی مواجه می‌شوند که قدرت‌هایی ماورایی همانند خود آنان دارد و این موضوع برای تیم نگهبانان چالشی عظیم است که باید از پس آن برآیند.

10. فیلم انولا هولمز (Enola Holmes)

فیلم های Netflix 2020

امروزه بیشتر از پیش به نقش زنان در داستان‌های ماجراجویانه، ابرقهرمانی و درام پرداخته می‌شود به طوریکه کمپانی‌های سینمایی بیش از گذشته به دنبال خلق قهرمانان زن برای آثار خود هستند. سری داستان‌های شرلوک هلمز هم از جمله داستان‌هایی است در طول تاریخ همواره رنگ و بویی مردانه داشته است و نقش زنان در روند حل پرونده‌های جنایی خیلی پررنگ نبوده است. شرکت نتفلیکس برای اولین بار حصار مردانه مجموعه شرلوک هلمز را درهم شکسته و فیلمی با محوریت خواهر او یعنی انولا هلمز خلق کرده است. این فیلم جذاب با استقبال بسیاری از سوی منتقدان و طرفداران داستان‌های شرلوک هلمز مواجه  و به یکی از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ تبدیل شد.

داستان فیلم انولا هلمز، از بهترین فیلم های Netflix 2020 ،در سال 1884 و در لندن اتفاق می‌افتد. زمانی که مادر خانواده هلمز با بازی هلنا بونهام کارتر به طرز مشکوکی ناپدید می‌شود. برادران هلمز یعنی مایکرافت و شرلوک قصد دارند تا خواهر خود انولا را به مدرسه‌ای شبانه روزی بفرستند. اما انولا با سرسختی تمام تصمیم می‌گیرد تا به تنهایی پرده از راز ناپدید شدن مادرش بردارد و به برادران خود اعتنایی نکند.

11. فیلم پنج هم‌خون (Da 5 Bloods 2020)، از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ در ژانر جنگی

فیلم های Netflix 2020

یکی از وقایعی که تا کنون الهام بخش آثار سینمایی و ادبی بسیاری در جهان شده است واقعه جنگ ویتنام است. به عبارت دیگر پس از جنگ‌های بزرگی چون جنگ جهانی اول و دوم، جنگ ویتنام بیشترین اقتباس سینمایی را در میان فیلم‌های اکشن و جنگی داشته است. این بار نیز اسپایک لی با اقتباس از وقایع این جنگ موفق شده است تا یکی از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ را خلق کند.

داستان فیلم Da 5 Bloods سال‌ها پس از جنگ ویتنام آغاز می‌شود جایی که چهار سرباز آفریقایی- آمریکایی برای یافتن بقایای رهبر شکست خورده گروهشان پائول، و وعده گنج دفن شده به ویتنام برمی‌گردند. در این سفر آنان با پسر جوان پائول همراه می‌شوند همه آنان رهسپار سفری به گذشته می‌شوند. در این سفر آنان با ویرانه‌های جنگ ویتنام روبرو می‌شوند که خاطرات تلخ این جنگ را برایشان زنده می‌کند.

12. فیلم خون‌آشام‌ها در برابر برانکس (Vampires vs. the Bronx)

Vampires vs. the Bronx / پربازدیدترین فیلم های Netflix 2020

  • کارگردان: اوز رودریگز (Oz Rodriguez)
  • بازیگران: جدن مایکل، جرالد دبلیو. جونز سوم، گریگوری دیاز چهارم، سارا گادون
  • ژانر: کمدی، ترسناک
  • امتیاز IMDb: نمره 6.5
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 90%
  • امتیاز Metacritic: نمره 76

موافقید با یک فیلم ترسناک کمدی از فیلم های Netflix 2020 آشنا شویم؟ اگر از طرفداران ژانر کمدی هستید، و در عین حال مشکلی با تماشای فیلم‌های ترسناک ندارید، پیشنهاد ما فیلم خون‌آشام‌ها در برابر برانکس است. این فیلم داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که هنگام حمله خون‌آشام‌ها باید از محله‌شان در برانکس محافظت کنند. این کمدی ترسناک از سوی منتقدین نظرات مثبت بیشتری دریافت کرد تا از سوی بینندگان. به هرحال تماشای این عنوان از بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 خالی از لطف نیست.

13. فیلم حالا همه با هم (All Together Now)

All Together Now / Vampires vs. the Bronx / پربازدیدترین فیلم های Netflix 2020

  • کارگردان: برت هیلی (Brett Haley)
  • بازیگران: اولی کراوالیو، رنزی فلیز، جودی ریس، جاستینا ماچادو، تیلور ریچاردسون
  • ژانر: درام
  • امتیاز IMDb: نمره 6.5
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 72%
  • امتیاز Metacritic: نمره 64

برت هیلی کارگردان یکی دیگر از فیلم های برتر نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ است. فیلم حالا همه باهم درامی است که براساس رمان Sorta a Rockstar به قلم کوئیک، ساخته شده است. این فیلم در تابستان 2020 از شبکه نتفلیکس پخش شد. منتقدین نظرات مختلفی در مورد فیلم داشتند، اما اکثرا آن را تحسین کردند. داستان فیلم از فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس ، درباره یک دانش‌آموز دبیرستانی خوشبین است که آرزو دارد موسیقی بیاموزد. او ابتدا باید بیاموزد که در این مسیر از دوستانش کمک بگیرد تا بتواند بر دشواری‌های شخصی غلبه کرده و به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.

14. فیلم همه مکان‌های روشن (All the Bright Places)

All the Bright Places / فیلم های محبوب 2020 نتفلیکس

  • کارگردان: برت هیلی (Brett Haley)
  • بازیگران: ال فانینگ، جاستیس اسمیت، الکساندرا شیپ، کلی اوهارا
  • ژانر: درام، عاشقانه، نوجوانانه
  • امتیاز IMDb: نمره 6.5
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 64%
  • امتیاز Metacritic: نمره 61

درام عاشقانه همه مکان‌های روشن نباید در فهرست فیلم های Netflix 2020 از قلم بیفتد. این فیلم براساس رمانی به همین نام ساخته شده و پس از اکران موفق شد نظرات مثبت بینندگان و منتقدین را به سوی خود جلب کند. داستان ما درباره ویولت و تئودور است. دو نوجوان که آشنایی آنها با یکدیگر سرنوشت هر دو را برای همیشه تغییر می‌دهد. دو نفر که با زخم‌های عاطفی و فیزیکی گذشته خود مبارزه می‌کنند و درمی‌یابند که حتی کوچکترین مکان‌ها و لحظات نیز می‌توانند پرمعنا باشند.

15. فیلم خانه او (His House)، اثری ترسناک در میان فیلم های Netflix 2020

فیلم های Netflix 2020

فیلم ترسناک خانه او یکی از فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس است که به صورت آنلاین در سرویس پخش این شبکه به نمایش درآمده و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی رمی ویکس و هنرنمایی درخشان وونمی موساکو و سوپ دیریسو که ایفای نقش‌های اصلی این فیلم را به عهده دارند موفق شده تا نمرات خوبی در سایت‌های معتبر نقد و بررسی فیلم کسب کند و در فهرست برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ جایگاه خوبی به دست آورد.

داستان این فیلم در مورد یک زوج جوان سودانی است که موفق شده‌اند با سختی بسیاری از کشور جنگ زده سودان فرار کنند و در یک شهر کوچک انگلستان پناهنده شوند. آنان در تلاش هستند تا با زندگی جدید خود وفق پیدا کنند و خاطرات تلخ خود را از یاد ببرند. اوضاع در حال سامان گرفتن است که ناگهان این زوج متوجه حضور نیرویی شیطانی و عجیب در زیرزمین خانه خود می‌شوند.

16. فیلم دم ببر (Tigertail)

فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس

  • کارگردان: الن یانگ
  • بازیگران: تی‌زی ما، کریستین کو، لی هونگ چی، جوآن چن، فیونا فو
  • ژانر: درام
  • امتیاز IMDB: نمره 6.4
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 80
  • امتیاز Metacritic: نمره 65

درام خانوادگی Tigertail، از فیلم های Netflix 2020 ، اثری دوست‌داشتنی به کارگردانی الن ینگ است. ینگ به عنوان یکی از خالقان سریال Master of None شناخته می‌شود. وی این فیلم را با الهام از زندگی پدر خود خلق کرده است. شخصیت اصلی این فیلم کوچک و در عین حال حماسی، مردی به نام پین جوی بوده که از تایوان به آمریکا مهاجرت می‌کند. مخاطبان در طول فیلم با جنبه‌های مختلف زندگی پین جوی آشنا خواهند شد. ینگ در جریان این اثر موفق به خلق اثری واقع‌گرایانه و زیبا با موضوع مهاجرت شده و یکی از بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 را ساخته است.

17. انیمیشن خانواده ویلابی (The Willoughbys)، از بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 در ژانر انیمیشن

در ادامه «تریلر رسمی انیمیشن The Willoughbys» از دیدنی‌ترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس را مشاهده می کنید.

  • کارگردان: کریس پیرن
  • صداپیشگان: آلیسیا کارا، تری کروز، مایا رودولف، ویل فورت، ریکی گرویز
  • ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، درام، خانوادگی
  • امتیاز IMDB: نمره 6.4
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 90
  • امتیاز Metacritic: نمره 68

نتفلیکس با ساخت انیمیشن Klaus موفق به خلق یکی از بهترین آثار سال 2019 شد. روایت جادویی آن فیلم، نظر بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای انیمیشن را به خود جلب کرد. دومین تلاش این کمپانی در ساخت یک انیمیشن بلند نیز با موفقیت خوبی در قالب فیلم The Willoughbys روبرو شده است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام، نوشته لوییس لوری، ساخته شده و ماجرای جذاب خانواده شش ‌نفره ویلوبی را روایت می‌کند.

فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس

تیم صداپیشگان این اثر متشکل از ویل فورت، مایا رودالف، تری کروز، الیسیا کارا و ریکی جرویس است. این عنوان با استقبال بسیار خوبی از جانب منتقدان روبرو و تبدیل به یکی از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ شد. آن‌ها فیلم The Willoughbys را یک ماجراجویی خانوادگی جذاب و احساسی خطاب کردند. از برجسته‌ترین جذابیت‌های این اثر می‌توان به هنرنمایی بی‌نقص صداپیشگان، طنز مناسب، داستان گرم و جلوه‌های دیداری خوب اشاره کرد. اگر به دنبال تماشای اثری خوش‌ساخت در کنار خانواده خود می‌گردید، انیمیشن خانواده ویلابی‌ها برای شماست.

18. فیلم محرمانه اسپنسر (Spenser Confidential)

  • کارگردان: پیتر برگ
  • بازیگران: مارک والبرگ، وینستون دوک، لیزا شلسینگر، الن آرکین
  • ژانر: اکشن، درام، معمایی، مهیج
  • امتیاز IMDB: نمره 6.2
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 38
  • امتیاز Metacritic: نمره 49

یکی دیگر از آثار عامه‌پسند و موفق در میان برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ ، فیلم Spenser Confidential است. این اثر به کارگردانی پیتر برگ، ماجرای درگیری یک مامور پلیس سابق با گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر را روایت می‌کند؛ داستانی که با الهام از کتاب Wonderland به قلم ایس اتکینز، نوشته شده است. شاید بتوان بزرگ‌ترین نقطه قوت این اثر را بازیگران سرشناس آن دانست. وظیفه ایفای نقش اصلی بر عهده مارک والبرگ بوده و در کنار او افرادی چون الن آرکین، وینستون دوک، مارک مارون، بوکیم وودباین، الایزا شلسینگر و پست مالون نیز در این عنوان حضور دارند.

این اثر پنجمین همکاری والبرگ و برگ، پس از فیلم‌های Love Survivor، Deepwater Horizon، Patriots Day و Mile 22 است. منتقدان استقبال چندانی از این اثر نکرده و آن را عنوانی کلیشه‌ای خطاب کرده‌اند. در هر صورت، Spenser Confidential را می‌توان از سرگرم‌کننده‌ترین و بهترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس دانست.

19. فیلم دختران گمشده (Lost Girls)

فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس

  • کارگردان: لیز گارباس
  • بازیگران: ایمی رایان، توماسین مکنزی، گابریل بایرن، اونا لارنس
  • ژانر: جنایی، درام، معمایی
  • امتیاز IMDB: نمره 6.1
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 73
  • امتیاز Metacritic: نمره 67

ژانر جنایی، از محبوب‌ترین چهارچوب‌های سینمایی است. بخش قابل توجهی از لیست بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2020 را عناوین جنایی تشکیل می‌دهند. ماهیت خاص، رمزآلود و هیجان‌انگیز این ژانر، زمینه را برای خلق آثار هنری تاثیرگذار و به یاد ماندنی فراهم می‌کند. فیلم Lost Girls را می‌توان یکی از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ دانست؛ اثری در ژانر جنایی که با تکیه بر داستانی تاثیرگذار و بازیگرانی قدرتمند، به یکی از بهترین عناوین جنایی سال 2020 تبدیل می‌شود. شخصیت اصلی این اثر، مادری به نام ماری گیلبرت که پس از مشاهده ناتوانی نیروهای پلیس در یافتن دختر گمشده خود، تصمیم به جستجو به دنبال او می‌گیرد. داستان فیلم Lost Girls با الهام از قتل‌های واقعی لانگ آیلند نگاشته شده و پنجره‌ای به تاریک‌ترین جلوه‌های بشریت است.

20. فیلم بی پرده (Uncorked)، درامی دیدنی در میان فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس

برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰

  • کارگردان: پرنتیس پنی
  • بازیگران: ممودو اتی، کورتنی ونس، ساشار کامپر، مت مک‌گوری
  • ژانر: درام
  • امتیاز IMDB: نمره 6.1
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 93
  • امتیاز Metacritic: نمره 63

یکی دیگر از جذاب‌ترین فیلم های Netflix 2020 ، فیلم‌ Uncorked به کارگردانی پرنتیس پنی است؛ اثری آرام و زیبا که داستان خود را به شیوه‌ای دلنشین و دوست‌داشتنی روایت می‌کند. شخصیت اصلی فیلم، جوانی به نام الایجا بوده که در رستوران خانوادگی پدر و مادر خود مشغول بوده و در طول فیلم بلوغ خوبی می‌یابد. یکی از نقاط قوت این فیلم، شخصیت‌های آن هستند که به خوبی مورد پرداخته قرار گرفته و توسط هنرپیشگان به تصویر کشیده می‌شوند. اگر به دنبال درامی ساده و دوست‌داشتنی هستید، تماشای این فیلم را به شما توصیه می‌کنیم.

21. فیلم مرغ‌های عشق (The Lovebirds)

برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰

  • کارگردان: مایکل شوالتر
  • بازیگران: کمیل نانجیانی، ایسا رائه، آنا کمپ و پاول اسپارکس
  • ژانر: اکشن، کمدی، جنایی، معمایی، عاشقانه
  • امتیاز IMDB: نمره 6.1
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 65
  • امتیاز Metacritic: نمره 59

فیلم مرغ‌های عشق یکی از فیلم‌های عاشقانه 2020 محصول شرکت نتفلیکس است. این فیلم با ماهیت سرگرم کننده خود هرچند که نظر خاص منتقدان را به خود جلب نکرد اما مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد و از این بابت در لیست برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ جای گرفته است.

داستان فیلم The Lovebirds درباره زوجی است که در آستانه جدایی هستند. این دو به صورت ناخواسته درگیر ماجرای قتلی رمزآلود و خنده‌دار می‌شوند و تلاش می‌کنند اسم خود را از اتهام‌های وارده پاک کنند.

22. فیلم ربکا (Rebecca)

  • کارگردان: بن ویتلی
  • بازیگران: لیلی جیمز، آرمی همر، کریستین اسکات توماس، کیلی هاوز، سم رایلی
  • ژانر: درام، معمایی، عاشقانه
  • امتیاز IMDB: نمره 6
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 40
  • امتیاز Metacritic: نمره 46

شاید تاکنون بارها نام رمان معروف ربکا اثر دافنه دوموریه را شنیده باشید. آلفرد هیچکاک، کارگردان افسانه‌ای هالیوود، برای اولین بار در سال 1940 داستان این اثر دافنه دوموریه را به فیلم تبدیل کرد و موفق شد تا این اثر خود را در تاریخ سینما ماندگار کند. حال پس از گذشت سال‌ها بازتولید فیلم ربکا به کارگردانی بن ویتلی موفق شده است تا در فهرست بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 قرار گیرد و بار دیگر جذابیت و ماندگاری اثر دوموریه را به رخ همگان بکشد.

این داستان درمورد دختری ساده و سطح پایین است که به عنوان ندیمه یکی از اشراف به همراه او به سفری مجلل می‌رود تا کارهای شخصی او را انجام دهد. در این سفر او به طور اتفاقی با اشراف‌زاده بیوه و مرموزی به نام آقای دو وینتر آشنا می‌شود. دو وینتر و این دختر به طرز عجیبی دلبسته یکدیگر می‌شوند تا جایی که دو وینتر از دختر درخواست ازدواج می‌کند و او را به مایملک شخصی خود می‌برد. در این محل خانم دو وینتز جدید متوجه می‌شود که باید با سایه همسر اول ماکسیم دو وینتر یعنی ربکای افسانه‌ای مواجه شود و سنگینی او را روی زندگی خود حس کند.

23. فیلم پروژه قدرت (Project Power)

Project Power / برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰

  • کارگردان: هنری جوست و آریل اسکالمن
  • بازیگران: جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت، دومینیک فیشبک، کالسون بیکر
  • ژانر: اکشن، جنایی، علمی-تخیلی، مهیج
  • امتیاز IMDB: نمره 6
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 60
  • امتیاز Metacritic: نمره 51

فیلم Project Power یکی دیگر فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس در ژانر اکشن و تخیلی است که در اوایل سال 2020 منتشر شد. این فیلم با توجه به موضوع ابرقهرمانی خود در دسته فیلم‌های تخیلی در بین فیلم های Netflix 2020 قرار می‌گیرد که به عنوان یک فیلم سرگرم کننده با استقبال و توجه خوبی مواجه شد.

داستان فیلم پروژه قدرت از نقطه‌ای آغاز می‌شود که یک توزیع‌کننده ناشناس مواد مخدر، قرصی جدید به نام Power را به طور رایگان در اختیار عده‌ای از فروشندگان مواد مخدر ایالت نیواورلئان قرار می‌دهد. به گفته این دلال مواد مخدر، هر شخصی با مصرف قرص Power می‌تواند به مدت 5 دقیقه دارای قدرت‌های ابرانسانی و ماورائی شود. به مرور و با گذشت زمان مشتری‌های این قرص افزایش چشمگیری پیدا کرده و درگیری‌ها برای به دست آوردن این داروی شگفت‌انگیز در نیواورلئان شدت می‌یابد.

24. انیمیشن باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار (The SpongeBob Movie: Sponge on the Run)

برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰

  • کارگردان: تیم هیل
  • صداپیشگان: کیانو ریوز، تام کنی، اسنوپ داگ، استیفن هیلنبرگ
  • ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، فانتزی، خانوادگی
  • امتیاز IMDB: نمره 6
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 77
  • امتیاز Metacritic: نمره 62

باب اسفنجی نه تنها یکی از انیمیشن‌های محبوب در میان بهترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس است بلکه سالیان سال است با شیرین‌کاری‌های خود مهمان قلب بسیاری از مخاطبان، اعم از کودک و بزرگسال بوده است. این شلوار مکعبی جذاب امسال با قسمت جدید داستان‌های خود به نام اسفنج در حال فرار یکی از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ و البته دوست‌داشتنی‌ترین آن‌ها است. در این قسمت باب اسفنجی و پاتریک برای انجام ماموریت مهمی آماده می‌شوند. آن‌ها می‌خواهند اختاپوس را که توسط پوزایدون دزدیده شده است را نجات دهند. برای این هدف آن‌ها راهی شهر گمشده آتلانتیس می‌شوند. در این مسیر ماجراهای ناگفته دیگری از جمله آشنایی باب اسفنجی با گری و پاتریک نیز روایت می‌شود.

25. فیلم به همه ی پسران 2: پی نوشت. من هنوز عاشقتم (To All The Boys 2: P.S. I Still Love You)

برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰

  • کارگردان: مایکل فیموگناری
  • بازیگران: لانا کوندور، نوحا سنتینو، جردن فیشر و جنا پریش
  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
  • امتیاز IMDB: نمره 6
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 75
  • امتیاز Metacritic: نمره 54

این فیلم کمدی عاشقانه یکی از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ است که به کارگردانی مایکل فیومناری براساس رمانی از جنی هان که در سال 2015 منتشر شد، ساخته شده است. بنابراین، در واقع قسمت دوم فیلمی است با همین عنوان که در سال 2018 در ادامه قسمت اول ساخته شده است.

داستان فیلم به همه پسران 2 درباره یک نوجوان آمریکایی به نام لارا ژان است. او در حالی که با پسری به نام پیتر در ارتباط است، شروع به برقراری ارتباط با یکی از دریافت‌کننده‌های نامه‌هایش می‌کند. پس از آشنایی با این فرد، زندگی او به طور ناخواسته درگیر حوادثی هیجان‌انگیز می‌شود.

26. فیلم دختر اسبی (Horse Girl)، از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰

بهترین فیلم های نتفلیکس 2020

  • کارگردان: جف بائنا
  • بازیگران: آلیسون بری، متیو گری، دبی رایان، جان پائول رینولدز، مالی شنون
  • ژانر: درام، معمایی، مهیج
  • امتیاز IMDB: نمره 5.9
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 72
  • امتیاز Metacritic: نمره 61

بدون شک، Horse Girl یکی از خاص‌ترین و بهترین فیلم های نتفلیکس 2020 است. این فیلم عجیب، یک درام روان‌شناختی تاثیرگذار با ریتمی کند بوده که با سکانس‌های شوکه‌کننده، مخاطبان را در خود غرق می‌کند. عناوین سینمایی متمرکز بر بیماری‌های روانی، عمدتا آثاری حساس بوده که در صورت عدم پرداخت کافی، شکست خواهند خورد. سازندگان فیلم Horse Girl در تحلیل و نمایش ایده‌ها و مفاهیم خود به خوبی عمل کرده و عنوانی به یاد ماندنی ساخته‌اند؛ عنوانی که بر روی مرز باریک بین وهم و واقعیت، قدم می‌گذارد.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این اثر را که از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ است، می‌توان هنرنمایی الیسون بری در نقش شخصیت اصلی دانست. بری به خوبی این کاراکتر را درک کرده و او را بدون نقص به تصویر می‌کشد. از جمله دیگر بازیگران این اثر می‌توان به دبی رایان، جان رینولدز، مالی شنون، جان اورتیز و جی داپلس اشاره کرد؛ بازیگرانی که بسیاری از علاقه‌مندان به سینمای مستقل به آن‌ها آشنایی دارند. در مجموع، Horse Girl را می‌توان یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس دانست.

27. فیلم تمام روز و یک شب (All Day and A Night)، از بهترین فیلم های نتفلیکس 2020

بهترین فیلم های نتفلیکس 2020

  • کارگردان: جو رابرت کول
  • بازیگران: اشتون سندرز، جفری رایت، یحیی عبدالمتین، عیسایا جان
  • ژانر: درام
  • امتیاز IMDB: نمره 5.9
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 58
  • امتیاز Metacritic: نمره 60

شاید بتوان داغ‌ترین مسئله این روزهای آمریکا را مبحث نژادپرستی دانست. در طول تاریخ، فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی با محوریت این موضوع و نقد به آن ساخته شده‌اند. یکی از بهترین فیلم‌های این حوزه، که از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ نیز محسب می‌شود،  All Day and A Night به کارگردانی جو رابرت کول و هنرنمایی جفری رایت است. این اثر داستان رابطه شکننده و انفجاری بین یک پدر و پسر را روایت می‌کند؛ پدر و پسری که هر دو به یک زندان می‌افتند.

این فیلم نگاهی واقع‌گرایانه و تا حدی کلیشه‌ای به مشکلات اجتماعی جامعه آمریکا داشته و در این میان به مسائل مهمی می‌پردازد. بدون شک فیلم All Day and A Night را می‌توان یکی از بهترین فیلم های Netflix 2020 دانست که با داستان جذاب خود مخاطب را میخکوب می‌کند.

28. فیلم خانم اشتباهی (The Wrong Missy)

بهترین فیلم های نتفلیکس 2020

  • کارگردان: تایلر اسپیندل
  • بازیگران: لانا کوندور، نوحا سنتینو، جردن فیشر و جنا پریش
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • امتیاز IMDB: نمره 5.7
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 33
  • امتیاز Metacritic: نمره 33

هرچند که فیلم The Wrong Missy موفق به دریافت امتیازات چشمگیری در سایت‌های معتبر نقد و بررسی فیلم نشد اما با ماهیت سرگرم‌کننده خود بینندگان بی‌شماری را به سوی خود جلب کرد بنابراین به عنوان یک فیلم غیرجدی و در حد سرگرمی، موفق عمل کرده است و از این لحاظ یکی از فیلم های Netflix 2020 در ژانر سرگرمی است.

این فیلم کمدی درمورد مردی به نام تیم است که پیش از این مدت کوتاهی با دختری عجیب و غریب به نام میسی در رابطه بوده است و حال با آشنایی با دختر دیگری تصور می‌کند که نیمه گمشده خود را پیدا کرده است. تیم تصمیم می‌گیرد نامزد جدیدش را به جزیره کوچکی دعوت کند تا تعطیلاتی رویایی را در کنار هم سپری کنند. داستان از جایی عجیب می‌شود که به جای نامزد فعلی تیم، نامزد پیشین او یعنی میسی به این سفر می‌آید.

29. فیلم دروغ‌های خطرناک (Dangerous Lies)، اثری مهیج در بین فیلم های Netflix 2020

بهترین فیلم های نتفلیکس 2020

  • کارگردان: مایکل اسکات
  • بازیگران: کامیلا مندز، جسی آشر، ساشا الکساندر، جیمی چانگ
  • ژانر: مهیج
  • امتیاز IMDB: نمره 5.2
  • امتیاز Rotten Tomatoes: نمره 30
  • امتیاز Metacritic: نمره 51

یکی دیگر از برترین فیلمهای نتفلیکس ۲۰۲۰ را می‌توان فیلم Dangerous Lies به کارگردانی مایکل اسکات دانست. این اثر با به کارگیری المان‌های کلیشه‌ای آثار مشابه، تلاش در راستای خلق عنوانی کلیشه‌ای و هیجان‌انگیز داشته و تا حد زیادی در این راه موفق می‌شود. بزرگ‌ترین نقطه قوت این اثر، جلوه‌های بصری آن هستند. علاوه بر این، بازیگران جوان محبوبی چون کامیلا مندز، جسی اشر، جیمی چانگ، کم گیگاندت و ساشا الکساندر در این عنوان به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم فراموش‌شدنی، انتخابی مناسب برای گذراندن سریع‌تر یک روز دشوار خواهد بود.

سخن آخر

در این مطلب به شماری از بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2020 پرداختیم؛ فیلم‌هایی گوناگون و جذاب که تجربه‌ای تاثیرگذار را برای شما رقم خواهند زد. فیلم محبوب شما در میان فیلم های ۲۰۲۰ نتفلیکس کدام است؟ به نظر شما جای کدام عناوین در فهرست فیلم های Netflix 2020 خالی است؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
مسعودم
.
23 آذر 1399، 01:23
پاسخ
0
0
بهترین کمپانی
avatar
mali
.
03 تیر 1399، 10:16
پاسخ
0
0
میشه گفت کمپانی نت فلیکس یکی از بهترین ها در ساخت فیلم و سریال هستش.من همه ی سریال هاشو دنبال میکنم ممنون از سایت پلازا مگ
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402