معرفی برنامه های ساخت کاتالوگ با گوشی و کامپیوتر + لینک دانلود

نرم افزار طراحی بروشور
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا در کار خود زیاد با طراحی بروشور سرو کار دارید و بهترین اپلیکیشن کاربردی برای این کار نمی‌شناسید؟ ساخت بروشور با گوشی اندروید و کامپیوتر کار چندان سختی نیست. در این مقاله با معرفی چندین برنامه ساخت کاتالوگ با گوشی که حتما برایتان مفید خواهند بود، با ما همراه باشید.

بروشور روشی برای به اشتراک گذاری اطلاعات و محتوا برای معرفی محصولات، خدمات و مواردی این چنینی است. البته این روش به عنوان یک روش تبلیغاتی معتبر نیز شناخته می‌شود که باعث تشویق مردم به خرید محصول و یا استفاده از خدمات خواهد شد. هر بروشوری که طراحی می‌شود باید بتواند چهار هدف ارائه اطلاعت، تبلیغات، شناساندن و آموزش را انجام دهد. پس باید در طراحی بک بروشور از نظر محتوایی به این نکات توجه لازم را داشته باشیم تا اطلاعات یاد شده به مخاطب منتقل شوند. حالا برای طراحی ساختار یک بروشور بهتر است از نرم افزار طراحی بروشور کمک بگیریم تا کاری مطابق استاندارد، مناسب و زیبا طراحی کنیم.

فهرست مطالب

برنامه های ساخت کاتالوگ با گوشی؛ چگونه با گوشی بروشور درست کنیم؟

طرز تهیه بروشور با گوشی با استفاده از برنامه‌های طراحی، پیچیدگی خیلی زیادی ندارد. برنامه‌های زیادی در اپ‌استور و گوگل‌پلی وجود دارند که می‌توانید برای انجام این کار از آن‌ها کمک بگیرید. در ادامه به معرفی چند نمونه از این اپلیکیشن‌ها خواهیم پرداخت.

1. برنامه ساخت بروشور با گوشی Brochure Maker

برنامه ساخت کاتالوگ با گوشی

اولین و شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن ساخت بروشور با اندروید و iOS، برنامه Brochure Maker است. این برنامه بروشور ساز برای گوشی، رابط کاربری ساده‌ای دارد و برای افراد مبتدی نیز گزینه بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. بنابراین خیلی راحت و با صرف زمان اندک می‌توانید بروشور دلخواه خود را با این برنامه اجرا کنید. در این اپلیکیشن فهرستی از کاتالوگ‌ها و بروشورهای آماده نیز برای انتخاب جهت طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ وجود دارد که کاربران با توجه به نیازی که دارند می‌توانند گزینه مناسب را انتخاب کنند.

2. اپلیکیشن ساخت بروشور با اندروید و آیفون Brochure Maker : Poster Maker

بهترین برنامه طراحی بروشور

برنامه ساخت کاتالوگ بعدی برای کاربران اندروید و آیفون، اپ Brochure Maker است که از نظر نام با برنامه بالا مشابه است ولی یک اپلیکیشن جدا به‌حساب می‌آید. این برنامه دارای ویژگی‌های جدید و متنوعی است که به‌شما کمک می‌کنند، بروشورهای تبلیغاتی حرفه‌ای ساحته و در کنار آن امکان ساخت بنرهای تبلیغاتی را هم داشته باشید.

در این نرم افزار طراحی کاتالوگ، می‌توانید از نمونه‌ کارهای مختلف استفاده و آن‌ها را هرطور که دوست دارید، ویرایش کنید. می‌توانید عکس‌ها را به‌صورت برچسب اضافه کنید، متن با فونت‌های مختلف اضافه کنید و در نهایت نیز بروشور خود را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید.

  • دانلود برنامه Brochure Maker : Poster Maker برای: اندروید | iOS

3. اپلیکیشن Brochure Maker, Pamphlets ؛ برنامه ساخت کاتالوگ با گوشی

بهترین برنامه طراحی بروشور

برنامه دیگری که برای ساخت بروشور با گوشی اندروید می‌توانید مدنظر داشته باشید، Brochure Maker, Pamphlets است. این برنامه علاوه بر ساخت بروشور، امکان ساخت اینفوگرافی را هم به‌شما می‌دهد. همچنین با کمک آن می‌توانید خبرنامه، لوگو، بنر و کارت‌های دعوت طراحی و به‌اشتراک بگذارید.

  • دانلود برنامه Brochure Maker, Pamphlets برای: اندروید 

4. اپلیکیشن Brochure Maker از Mobi App

اپلیکیشن ساخت بروشور با اندروید

برنامه ساخت کاتالوگ با گوشی Brochure Maker امکان ساخت کاتالوگ، منو رستوران و اینفوگرافی را به‌شما می‌دهد. این برنامه نیز دارای چندین نمونه مختلف است که شما می‌توانید آن‌ها را ویرایش و به دلخواه خود تغییر دهید. همچنین می‌توانید بسته به موضوع، در نمونه‌ها جستجو کرده و موردی که می‌خواهید را پیدا کنید.

امکان تغییر تصویر زمینه، اضافه کردن استیکر، تغییر فونت، برش تصاویر و به‌اشتراک گذاری موارد طراحی شده در شبکه‌های اجتماعی نیز از دیگر امکانات این برنامه به‌حساب می‌آید.

  • دانلود برنامه Brochure Maker از Mobi App برای: اندروید

5. اپلیکیشن VideoBrochures

اپلیکیشن ساخت بروشور با اندروید

بهترین برنامه طراحی بروشور برای کسانی که می‌خواهند به بروشورهای خود، ویدیو اضافه کنند، VideoBrochures است. در این برنامه می‌توانید منو رستوران یا بروشور ویدیویی بسازید. همچنین مانند اکثر برنامه‌ها، در این اپلیکیشن هم امکان ویرایش نمونه‌های از پیش ساخته شده و اضافه کردن ویدیو و استیکر، تغییر متن و فونت، اضافه کردن موسیقی و ذخیره کردن بروشور به‌صورت MP4 یا GIF وجود دارد.

6. اپلیکیشن ساخت بروشور با اندروید و آیفون Flyers, Poster Maker, Design

برنامه ساخت کاتالوگ با گوشی

این گزینه را نمی‌توان یک اپلیکیشن ساخت بروشور با اندروید یا iOS به‌حساب آورد ولی اگر به‌دنبال ساخت تراکت یا پوستر باشید، بهترین گزینه است. در این برنامه نمونه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در میان آن‌ها جستجو و تراکت مدنظرتان را پیدا و هرطور که می‌خواهید ویرایش کنید.

امکان اضافه کردن استیکر، تصویر زمینه، متن، افزودن چندین لایه مختلف و برش تصاویر در شکل‌های مختلف نیز از دیگر امکانات این برنامه ساخت تراکت هستند.

  • دانلود برنامه Flyers, Poster Maker, Design برای: اندروید | iOS

7. اپلیکیشن Poster Maker, Brochure Maker

اپلیکیشن ساخت بروشور با اندروید

برای استفاده از این برنامه، نیازی به آموزش ساخت بروشور با گوشی ندارید. می‌توانید از انواع نمونه‌های از پیش ساخته شده آن استفاده و هرطور که می‌خواهید آن‌ها را ویرایش کنید. علاوه بر بروشور می‌توانید کارت عروسی، دعوتنامه، جلد کتاب، تراکت و انواع پوسترها را در این اپلیکیشن طراحی کنید.

  • دانلود برنامه Poster Maker, Brochure Maker برای: اندروید

8. نرم افزار ساخت بروشور با گوشی Adobe Express: Graphic Design

برنامه ساخت کاتالوگ با گوشی

یکی از اپلیکیشن های ساخت بروشور با اندروید و iOS برنامه Adobe Express است. خوب است اشاره کنیم که استفاده از این برنامه ساخت بروشور با گوشی نیازی به مهارت بالا در زمینه طراحی ندارد و کاربران با هر میزان سواد در این زمینه می‌توانند از آن استفاده کرده و از امکاناتش نیز بهره‌مند شوند. بر اساس آنچه که توسعه‌دهندگان این برنامه بیان کرده‌اند، باید اشاره کنیم که این اپلیکیشن برای سازمان‌ها و کسب و کار های کوچک مناسب بوده و تصاویر و قلم‌های مختلفی را برای طراحی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

  • دانلود برنامه Adobe Express: Graphic Design برای: اندروید | iOS

بهترین برنامه های طراحی بروشور کامپیوتر

تنها در صورت آشنایی با یک نرم افزار طراحی بروشور است که می‌توانید در کمترین زمان ممکن یک بروشور مناسب طراحی کنید. یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید در استفاده از نرم افزار مورد توجه قرار دهید این است که قبل از طراحی با نرم افزار در ابتدا محتوایی که قرار است در بروشور درج شود را تهیه کنید و متن و تصاویر آماده داشته باشید.

1. نرم افزار Adobe InDesign ؛ بهترین برنامه طراحی بروشور

adobe-indesign/ دانلود نرم افزار ساخت بروشور فارسی

ادوبی این دیزاین به عنوان یک نرم افزار ساخت بروشور ویندوز و دیگر سیستم‌عامل‌ها شناخته می‌شود. استفاده از آن برای 7 روز رایگان بوده و برای روزهای بیشتر باید آن را خریداری کنید. این نرم افزار سابقه‌ای بالغ بر 20 سال دارد و به عنوان نرم افزاری استاندارد در صنعت چاپ نیز شناخته می‌شود. مدیریت رنگ، مدیریت فونت، سبک‌ها و غیره باعث شده است تا کاربران حرفه‌ای از جمله طراحان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. در کنار همه این ویژگی‌ها باید اشاره کنیم که این دیزاین قالب‌های آماده متنوع و زیادی نیز دارد که کار طراحی را آسان خواهد کرد.

2. نرم افزار طراحی بروشور Scribus

نرم افزار طراحی کاتالوگ / ساخت بروشور با گوشی

نرم افزار Scribus یک نرم افزار طراحی و انتشار رومیزی مخصوص سیستم عامل لینوکس است. این نرم افزار کارایی مشابه نرم افزار این دیزاین دارد با این تفاوت که رایگان است. همچنین خوب است بدانید که نسخه macOS و ویندوز این نرم افزار نیز موجود است. البته باید بدانید که این نرم افزار به مانند این دیزاین قدرتمند نیست، اما برای طراحی بروشور کاربردی خواهد بود.

3. نرم افزار Canva

نرم افزار طراحی بروشور canva

یکی دیگر از نرم افزارهای حرفه‌ای برای طراحی بروشور که برای دستگاه‌های مختلف نیز قابل استفاده است، نرم افزار Canva است؛ چراکه در نسخه آنلاین عرضه می‌شود. خوب است بدانید نرم افزار طراحی بروشور Canva دارای قالب‌های جالبی است که برخی از آن‌ها رایگان بوده و با توجه به نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

4. نرم افزار طراحی بروشور Swift Publisher

ساخت بروشور با گوشی/ نرم افزار طراحی کاتالوگ

اگر از کاربران سیستم عامل مک هستید، باید اشاره کنیم که نرم افزار طراحی بروشور کامپبوتر Swift Publisher یک راه ارزان و مناسب برای طراحی بروشور خواهد بود. هرچند این نرم افزار ویژگی‌های حرفه‌ای ندارد، اما کار با آن راحت بوده و حتی افراد مبتدی نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

5. نرم افزار آنلاین طراحی بروشور Lucidpress

lucidpress/ دانلود نرم افزار ساخت بروشور فارسی

با ابزار طراحی Lucidpress می‌توانید به صورت آنلاین با هر پلتفرم و سیستم عاملی که در اختیار دارید، به طراحی بروشور بپردازید. استفاده از عناصر مختلف، درج متن و کارهایی که برای یک بروشور انجام می‌شود، از جمله امکاناتی است که این ابزار آنلاین برایتان فراهم می‌آورد.

6. نرم افزار Microsoft Publisher ؛ بهترین برنامه طراحی بروشور

publisher/ طراحی کاتالوگ

مایکروسافت پابلیشر که در مجموعه آفیس قرار دارد یک ابزار ساده، راحت و با کاربری آسان برای تهیه و طراحی یک بروشور و البته کارهای دیگر مربوط به طراحی محسوب می‌شود. این نرم افزار امکانات خوبی را برای طراحی بروشور های تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به طوری که اگر کاربران کار با یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس مانند ورد را بدانند، به راحتی می‌توانند با این نرم افزار نیز کار کنند. همچنین وجود قالب‌های آماده نیز به طراحی بروشور برای اهداف مختلف به کاربران کمک خواهد کرد. البته باید اشاره کنیم که این نرم افزار ابزارهای حرفه‌ای برای طراحی بروشور در اختیار ندارد.

7. نرم افزار Microsoft Word و Apple Pages

شاید برای شما هم جالب باشد که اسم مایکروسافت ورد در این فهرست آمده است. مایکروسافت ورد (Microsoft Word) و اپل پیچز (Apple Pages) را برای زمانی که به هیچکدام از نرم افزارهایی که در بالا معرفی شد دسترسی نداشتید، معرفی می‌کنیم. هرچند این نرم افزارها به مانند یک نرم افزار طراحی بروشور حرفه‌ای امکانات متنوعی در اختیارتان قرار نمی‌دهند، اما می‌توانید از یک سری تم‌های آماده استفاده کنید یا اینکه قالب‌های آماده را دانلود کنید که در اینجا چگونگی انجام آن بیان شده است. یا خودتان برای طراحی با استفاده از امکان درج کار و مواردی این چنینی دست به کار شوید. خوبی این برنامه‌ها راحتی کار با آن‌ها و دسترسی آسان است که البته برای طراحی بروشور باید از حرفه‌ای‌های کار با برنامه‌های یاد شده و طراحی بروشور باشید.

کلام آخر

با توجه به انواع برنامه‌هایی که در بخش پیشین این مقاله به شما معرفی کردیم، چون طراحی بروشور کاری تخصصی است بهتر است از برنامه‌های مخصوص آن استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما این است که هیچوقت برای طراحی بروشور از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، Illustrator و Affinity Designer استفاده نکنید.

درست است که این نرم افزارها جزو بهترین برنامه ها در زمینه طراحی محسوب می‌شوند و ابزارهای متنوعی در اختیار دارند، اما باید اشاره کنیم که به طور اختصاصی برای طراحی بروشور ساخته نشده‌اند و هر کدام اهداف مخصوص به خود را دارند. همچنین به مانند سایر نرم افزارهای مخصوص این کار، قالب‌های آماده در اختیار نخواهند داشت. در نتیجه کار طراحی با آن‌ها هم سخت‌تر خواهد بود و هم اینکه زمان بیشتری را از شما می‌گیرد. پس بهتر است از ابزارهایی استفاده کنیم که کاربری راحت‌تری در زمینه طراحی بروشور در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

به نظر شما بهترین برنامه ساخت کاتالوگ با گوشی و کامپیوتر کدام است؟ در زمینه نرم افزار طراحی بروشور آیا پیشنهادی برای ما و سایر خوانندگان دارید که در این مقاله به آن اشاره نشده باشد؟ خوشحال خواهیم شد نظرات خود را در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
احمدی
.
01 آبان 1399، 15:46
پاسخ
1
2
من مشکلم با طراحی و ایده پردازیه اونو چطور حرفه ای کنیم؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402