فصل اول سریال صفر بیست و یک (021) تمام شد! / نظر شما درباره این سریال چیست؟

سریال صفر بیست و یک 021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پخش فصل اول سریال صفر بیست و یک ساخته جدید جواد رضویان و سیامک انصاری، کمدین‌های سرشناس ایرانی به پایان رسید. قرار است فصل دوم سریال 021 به زودی ساخته شود.

به نظر می‌رسد آنچه مخاطبان تلویزیون از سریالی با حضور جواد رضویان و سیامک انصاری انتظار داشتند برآورده نشد. فصل اول سریال 021 به پایان رسید و می‌توان نظرات و واکنش‌های مثبت و منفی مخاطبان را به خوبی مشاهده کرد. سریال صفر بیست و یک (021) با داستانی عجیب و سردرگم، بازی‌های تکراری کاراکترها و صحنه‌هایی از تبلیغ یک خواننده پاپ، تعجب بسیاری از مخاطبان را بر انگیخته است.

پیش از خواندن ادامه مطلب، لطفا نظرات خود را درباره این سریال (در انتهای مطلب) با ما در میان بگذارید! نظرات کاربران قطعا برای سازندگان و عوامل این سریال سودمند خواهد بود. پس از آن نقد و بررسی پلازا درباره سریال 021 را بخوانید. در ادامه «آنونس سریال صفر بیست و یک» را مشاهده می کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

داستان فصل اول سریال صفر بیست و یک

سریال صفر بیست و یک / سریال 021

همچنین بخوانید :

داستان سریال صفر بیست و یک حول مشکلات دو باجناق (جواد رضویان و سیامک انصاری) می‌چرخید. جلال سیف (جواد رضویان) سالهاست در آرزوی مدیر شدن در شهرداری بوده ولی هیچگاه به این سمت نرسیده و از سوی دیگر، مازیار راسخ (سیامک انصاری) با مشکلات خانوادگی و بدهکاری‌های مالی دست و پنجه نرم می‌کند. بررسی مشکلات این دو خانواده خط اصلی داستان این سریال بود.

بازیگران و سایر عوامل سریال 021

صدا و سیما برای ساخت این سریال به سراغ کارکشته‌ها و در ایستگاه اول به سراغ مهدی فرجی، تهیه کننده موفق سریال نون خ رفت. مهدی فرجی که اکنون نامی سرشناس در صدا و سیما است، سریال نوروزی نون خ را تهیه کنندگی کرد که با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شد.

عوامل سریال نیوجرسی

او پیش از این سریال لژیونر را نیز ساخته است. فرجی علاوه بر تهیه کنندگی، در کسوت بازیگری در آثاری مانند سریال خانگی مانکن، سریال پنچری و سریال گمشده بازی کرده است. کارگردانی سریال صفر بیست و یک نیز بر عهده جواد رضویان و سیامک انصاری است. در ادامه بازیگران سریال صفر بیست و یک را معرفی می‌کنیم.

جواد رضویان

عوامل سریال نیوجرسی

سید جواد رضویان، هنرپیشه، طنزپرداز، کارگردان، مجری و خواننده محبوب ایرانی است. جواد رضویان در ششم مردادماه سال 1353 در شهر قم متولد شد. او به همکلاس بودن و دوستی با افرادی چون مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه، به طور اتفاقی وارد عرصه نمایش شد و از سال 1373 فعالیت هنری خود را به طور جدی‌تری آغاز کرد.

جواد رضویان با سریال سیب خنده پا در دنیای سریال‌های کمدی گذاشت و با درخشش در سریال پاورچین، چارخونه و ارث بابام بسیار خوش درخشید و به شهرت رسید. او سپس با کارگردانی و بازیگری در سریال‌های زیادی توانست جای پای خود را در سینما و تلویزیون محکم کند. او در برنامه سه ستاره در روزهای پایانی سال 94 اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد، ولی با بازی در سریال همسایه‌ها که از شبکه دو پخش شد بار دیگر به تلویزیون برگشت.

سیامک انصاری

زمان پخش سریال نیوجرسی

سیامک انصاری هنرپیشه، طنزپرداز و کارگردان سرشناس ایرانی است. او در 12 مرداد ماه سال 1347 در تهران متولد شد. به گفته خود سیامک انصاری، پدرش از تجار سرشناس فرش و مادرش خانه‌دار بوده است. انصاری مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دریافت کرده است. او در سال 1390 با طناز هادیان همسر سابقش ازدواج کرد، اما زندگی مشترک آنان پس از 7 سال، به جدایی ختم شد. انصاری اولین فعالیت تلویزیونی خود را در سال 74 با بازی در مجموعه ماه مهربان آغاز کرد و در پس از آن با بازی در فیلم سفر به چزابه، فعالیت خود در عرصه سینما را نیز کلید زد.

سیامک انصاری از کارکشته‌های حوزه کمدی است و با بازی در سریال‌های کمدی بسیاری موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. او همکاری‌های زیادی با مهران مدیری، از بهترین کارگردانان ایرانی دارد و این دو با هم چندین و چند همکاری نظیر پاورچین، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دو هزارچهره و قهوه تلخ داشتند. آخرین کار او در تلویزیون حضور در برنامه دورهمی و همکاری مجددش با مهران مدیری بود. برای خواندن بیوگرافی مهران مدیری می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

از جمله دیگر بازیگران سریال صفر بیست و یک می‌توان به سیاوش طهمورث، امیرحسین رستمی، رویا میرعلمی، نگار عابدی و افشین آقایی اشاره کرد.

دیگر عوامل سریال 021 عبارت‌اند از:

  • نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی
  • مدیر تصویر برداری: بهنام کریمی
  • مدیر تولید: علیرضا بیات
  • مدیر صدابرداری: بابک اخوان
  • فیلمبردار: حمیدرضا رضایی
  • تدوین: سیامک مهماندوست
  • آهنگساز: بهرام دهقانیار
  • طراح صحنه: امیر زاغری
  • طراح لباس: زهرا صمدی
  • مدیر تدارکات: جواد قاسمی

نقد سریال صفر بیست و یک (021)

روایتی سردرگم! این اولین چیزی‌ست که بعد از تماشای فصل اول سریال 021 به ذهن می‌رسد. گرچه لنگه کفشی در بیابان نعمت است و باید از جواد رضویان و سیامک انصاری برای ساخت سریالی طنز تشکر کرد  اما آنچه ما را بر آن داشت تا نقد سریال 021 را بنویسیم، واکنش‌های منفی مخاطبان پس از تماشای فصل اول این سریال بود. سریال صفر بیست و یک، اولین تجربه کارگردانی جواد رضویان نیست و قبلا سریال‌های دیگری نظیر قرارگاه مسکونی و ارث بابام و فیلم زهرمار را هم کارگردانی کرده است. اما این بار ترکیب رضویان و سیامک انصاری انگار خیلی هم خوب از آب در نیامد!

سریال صفر بیست و یک کی پخش میشود

در سریال صفر بیست و یک، شاهد جواد رضویانی هستیم که در سریال «همسایه‌ها» نقش سرایدار خانه مهران غفوریان را ایفا می‌کرد و دقیقا همان لحن با ترکیبی از حرکات مشابهش در سریال پاورچین را شاهد هستیم. از سوی دیگر، سیامک انصاری همان نقش تکراری این سال‌های خود را بازی می‌کند که مشابه آن را در گلشیفته دیده بودیم. بازی‌های تکراری تنها بخشی از مشکلات این سریال است. به نظر می‌رسد نویسندگان این سریال، کاملا سردرگم بوده‌اند و برای انتخاب یک خط داستانی مشخص تردید داشتند.

عدم روایت قصه‌ای جذاب و گیرا که مخاطب را پای تلویزیون بنشاند، مهم‌ترین ضعف این مجموعه است. این موضوع به حدی روی کیفیت سریال تاثیرگذار بوده که اگر چند قسمت از سریال را ندیده باشید، با دیدن دوباره آن انگار در قصه یا فصل دیگری از آن حضور دارید. تغییر متعدد لوکیشن‌های سریال که بیشتر مخاطب را سردرگم می‌کند باعث شده خیلی از وقت‌ها متوجه خط داستانی آن نشوید.

از همه عجیب‌تر تبلیغ یک خواننده پاپ سریال تلویزیونی‌ست! این برای اولین بار است که تلویزیون به طور مستقیم از یک خواننده پاپ تبلیغ تصویری می‌کند و دلیل آن را باید از تهیه کننده سریال پرسید. در بخش‌هایی از سریال شاهد اجرای استودیویی میلاد کیانی هستیم که بدون هیچ دلیل و منطقی ثانیه‌های سریال را پر کرده است. نشان دادن این خواننده به عنوان یک هنرمند معروف که به بادیگارد نیاز دارد از دیگر نکات این سریال است.

موضوع، زمانی غیرقابل تحمل می‌شود که متوجه می‌شوید آهنگ تیتراژ این سریال که توسط میلاد کیانی خوانده شده در واقع کپی آهنگ «دلبر دلبر» از خواننده هندی «نیها کاکار» است و در تیتراژ انتهای سریال نامی از آهنگساز اصلی آن آورده نمی‌شود

سریال 021 میلاد کیانی

با وجود تمام این نقص‌ها، مخاطبان هنوز منتظر لحظات طنز و مفرح سریال 021 هستند. امیدواریم آنچه تاکنون دیدیم کابوسی بیشتر نباشد و در فصل‌های آینده موضوع و شیوه روایت داستان جذابیت بیشتری پیدا کند و شاهد طنزی در حد و اندازه طنزهای رضا عطاران یا مهران مدیری باشیم.

کلام آخر

در انتها باید گفت سریال 021 که با همکاری عوامل کاربلد و با تجربه ساخته شده، امید اول صدا و سیما برای پر کردن خلا سریال‌های جذاب و پر مخاطب روزهای دور تلویزیون است. نظر شما درباره سریال صفر بیست و یک چیست؟ به نظر شما همکاری مجدد دو اسطوره کمدی ایران می‌تواند دوباره مخاطبان را پای تلویزیون‌ها بکشاند؟ در پایین همین صفحه نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران20 دیدگاه
avatar
انوشا
.
31 خرداد 1400، 00:35
پاسخ
0
0
به نظر من ٠۲۱سریالی بسیار طنز و عالی بود و خسته نباشید میگم به عوامل اقای رستمی بی نطیر بودن???
avatar
ملیکا منوچهری
.
05 آذر 1399، 20:48
پاسخ
0
2
من این فیلم را خیلی دوست دارم و به سید جواد رضویان و (سعید)رای می ده منظور از سعید ببخشید نام بازیگر را یادم رفت فقط می دونم و نگاه می کنم که در فیلم بچه محل بازی میکند نقش آفرین بودی من هر روز امید دارم که ساعت پخش فصل دوم این سریال را بفهمیم با تشکر فراوان از شما
avatar
amir
.
05 آذر 1399، 00:56
پاسخ
0
0
این سریال کارگردانان تهیه کننده و بازیگران عالی دارد ولی داستان کاملا بی سر و ته پس این نشان از ضعف نویسنده دارد پس بهتره در فصل دوم نویسندگان عوض و از نویسندگان مطرحی در زمینه طنز استفاده بشه . با این کار کل عیب های سریال از بین میره
avatar
رضا قاسمی
.
04 آذر 1399، 02:10
پاسخ
3
0
به جرات می‌توان گفت بدترین و بی محتواترین سریال تمام ادوار بود
avatar
النا
.
03 آذر 1399، 22:10
پاسخ
1
2
با سلام و وقت بخیر ممنونم از آقای جواد رضویان و سیامک انصاری بابت سریال 021 من متعجبم از تجربه های شیرین این سریال فقط کسی که این فیلم را خیلی بی مزه کرده است ارسلان واقعان خیلی بعد بازی میکند لطفاً یه کاری کنید که این فیلم قشنگ تر بشه حیف این فیلم نیست که ارسلان فیلمو مزخرف کرده با تشکر
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402