بیوگرافی ریحانا (Rihanna) ؛ حقایق زندگی و موفقیت های او

بیوگرافی ریحانا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ریحانا یکی از موفق‌ترین و ثروتمندترین خوانندگان زن خارجی است که تا کنون توانسته شهرت زیادی کسب کند و در قرن 21 جز شناخته‌شده‌ترین افراد جهان محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله با بیوگرافی ریانا همراه شما هستیم.

ریحانا خواننده، آهنگساز، تاجر و بازیگر اهل کشور باربادوس متولد سال 1988 است‌. او  در جهان به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین خوانندگان قرن 21 پنداشته می‌شود و از سال 2003 فعالیت خود را در زمینه خوانندگی آغاز کرد. پس از اینکه در سال 2005 با دف جم (Def Jam) همکاری داشت، خیلی زود آلبوم‌های Music of the Sun (2005) و A Girl Like Me (2006) خود را منتشر کرد و به ده نفر اول بیلبورد 200 رسید. این خواننده سپس با انتشار آلبوم Good Girl Gone Bad (2007) شهرت کسب کرد و آهنگ Umbrella او برایش یک جایزه گرمی و شهرت جهانی به ارمغان آورد. او با خوانندگان بزرگ زیادی تا به امروز همکاری کرده و دومین خواننده زن پرفروش جهان است که 9 جایزه گرمی و یک نامزدی اسکار در کارنامه خود دارد. در ادامه مقاله پیش‌ رو پلازا با بیوگرافی ریحانا خواننده همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی ریانا فنتی

  • نام اصلی: روبین ریانا فنتی (Robyn Rihanna Fenty)
  • تاریخ تولد: 20 فوریه 1988 (1 اسفند 1366)
  • محل تولد: سنت مایکل، باربادوس
  • سن ریحانا: 35 سال
  • قد و وزن ریحانا: 173 سانتی متر و 60 کیلوگرم
  • رنگ چشم: عسلی
  • وضعیت تاهل: در رابطه (در رابطه با کریس براون بین سال‌های 2007-2009 و 2012-2013)، (در رابطه با حسن جمیل بین سال‌های 2017-2020)، (در رابطه با آساپ راکی از سال 2020 تا کنون)
  • صفحه اینستاگرام ریحانا: badgalriri@

بیوگرافی ریحانا

در این قسمت به بیوگرافی ریانا خواننده خارجی از کودکی تا روابط او می‌پردازیم.

1988 – 2003: اوایل زندگی

ریحانا چند سالشه

رابین ریحانا فنتی (Robyn Rihanna Fenty) در 20 فوریه 1988 (1 اسفند 1366) در سنت مایکل باربادوس به دنیا آمد. در بیوگرافی ریحانا خواننده خارجی می‌خوانیم، مادر او مانیکا، حسابدار و پدرش رونالد فنتی سرپرست انبار بود. ریحانا دو برادر به نام‌های روری و رجاد و دو خواهر و یک برادر ناتنی از طرف پدرش دارد. او در یک خانه ییلاقی سه خوابه در بریج تاون بزرگ شد و در دکه‌ای در خیابان با پدرش لباس می‌فروخت. دوران کودکی وی تحت تاثیر اعتیاد پدرش به کوکائین و الکل قرار گرفت و روابط والدینش تیره و تار بود. پدر ریحانا از مادرش سواستفاده فیزیکی می‌کرد و ریحانا در تلاش بود که با میانجی‌گری بین آن‌ها مصالحه ایجاد کند.

ریحانا در دوران کودکی سی‌تی اسکن‌های زیادی برای سردردهای طاقت فرسایش انجام می‌داد و پزشکان گمان می‌کردند که او تومور مغزی دارد. زمانی که 14 سال داشت و پدر و مادرش جدا شدند، سردردهای او نیز بهبود یافت. ریحانا دانشجوی دانشکده افسری بود و خواننده و ترانه‌سرای باربادوسی، شانتل، گروهبان او بود. او در ابتدا قصد ادامه تحصیل داشت، اما بعد تصمیم گرفت کار موسیقی را ادامه دهد.

در سال 2003، استعداد ریانا توسط تولیدکننده موسیقی، ایوان راجرز کشف شد. ریحانا به هتل راجرز رفت و در آنجا آهنگ‌های Child’s Emotion و Hero را بازخوانی کرد و راجرز را به شدت تحت تاثیر قرار داد و ریحانا را به آمریکا دعوت کرد تا چند آهنگ آزمایشی ضبط کنند. Pon de Replay و The Last Time دو قطعه آزمایشی بودند که در نهایت در اولین آلبوم موسیقی وی یعنی Music of the Sun قرار گرفتند. همان سال، ریحانا با شرکت موسیقی راجرز و کارل قرارداد امضا کرد.

زندگی خصوصی ریحانا

در سال 2007 ریحانا رابطه‌اش را با کریس براون، خواننده آمریکایی آغاز کرد. در فوریه 2009 آنها از هم جدا شدند و بعد از آن بین سال‌های 2009 تا 2016 ریانا با دریک، رپر کانادایی قرار می‌گذاشت. در سال 2017 این خواننده وارد رابطه‌ای با حسن جمیل، تاجر عرب شد که البته در ژانویه 2020 از یکدیگر جدا شدند.

بچه ریحانا / حاملگی ریحانا

در ماه مه 2021 رپر آمریکایی آساپ راکی اعلام کرد که او و ریانا در رابطه هستند. آن‌ها در طول دوران قرنطینه کرونا به یکدیگر نزدیک تر شدند و در اوایل سال 2022 خبر حاملگی ریحانا پخش شد. در 19 مه 2022 (29 اردیبهشت 1401) فرزند ریحانا و آساپ به دنیا آمد. آنها نام پسرشان را RZA گذاشتند و این نام در واقع از روی اسم وو تنگ کلن (Wu-Tang Clan) یک گروه موسیقی سبک هیپ هاپ الهام گرفته شده است. در 12 فوریه 2023 (23 بهمن 1401) و حین اجرای سوپر بول خبر فرزند دوم این بازیگر نیز پخش شد و پس از مدتی مجله ووگ این خبر را تایید کرد و ریحانا و همسرش در انتظار فرزند دوم خود هستند. اگر سوال شما این باشد که بچه ریحانا از کیست؟ باید بگوییم که بدیعی است فرزند او از آساپ راکی باشد.

زندگی شغلی ریحانا

در این قسمت با مرور زندگی حرفه‌ای این خواننده از آغاز به کار تا رسیدن به شهرت و فعالیت در شاخه‌های دیگر می‌پردازیم.

2004 – 2006: آغاز به کار

عکس ریحانا خواننده معروف / فرزند ریحانا

نسخه آزمایشی ریانا به شرکت Def Jam ارسال شد و مدیر اجرایی جی براون آن را شنید و برای رپر جی-زی نیز پخش شد. جی-زی با تردید از وی دعوت کرد که یک اجرای آزمایشی داشته باشد. ریحانا با اجرای آهنگ‌های For the Love of You از ویتنی هاستن، Pon de Replay و The Last Time، جی-زی را برای امضای قرارداد مطمئن کرد؛ قراردادی که منجر به ساخت 6 آلبوم با کمپانی Def Jam شد. سپس ریحانا از باربادوس به آمریکا نقل مکان کرد.

همچنین بخوانید :

در ماه می سال 2005، اولین تک آهنگ او Pon de Replay منتشر شد. این آهنگ با کسب موفقیت جهانی در 15 کشور جز 5 آهنگ برتر قرار گرفت. آهنگ Music of the Sun در آگوست 2005 منتشر شد و در بیلبورد 200 آهنگ شماره یک شد. آلبوم ریحانا بیش از 2 میلیون نسخه فروش داشت. تک آهنگ بعدی If It’s Lovin that You Want موفقیت چندانی نداشت، اما در استرالیا، ایرلند و نیوزیلند جز 10 آهنگ برتر قرار گرفت. در آگوست سال 2006 ریحانا اولین نقش خود را در فیلم Bring It On: All or Nothing بازی کرد.

در ادامه بیوگرافی ریحانا می‌خوانیم که یک ماه پس از انتشار اولین آلبوم، ریانا کار بر روی دومین آلبوم استودیویی خود را آغاز کرد. در آپریل 2006، A Girl Like Me تولید شد. این آلبوم با موفقیت تجاری روبه‌رو شد و در 13 کشور جز 10 آهنگ برتر قرار گرفت. این آلبوم در کانادا به شماره یک و در انگلیس و آمریکا به شماره 5 رسید و در همان هفته اول 115000 نسخه از آن فروش رفت. تک آهنگ اصلی آن SOS با موفقیت بین‌المللی روبه‌رو شد و در 11 کشور جز 5 آهنگ برتر قرار گرفت. دومین تک آهنگ این آلبوم Unfaithful، در 18 کشور جز 10 آهنگ برتر قرار گرفت و در کانادا و سوییس اول شد. دو تک آهنگ دیگر این آلبوم We Ride و Break It Off نیز منتشر شد.

2007 – 2008: کولاک آهنگ Good Girl Gone Bad

در اوایل سال 2007، ریحانا تک آهنگ Roll It را با همکاری گروه جاماییکایی J-Status و خواننده و ترانه‌سرای باربادوسی، شانتل ساخت. در آن زمان ریحانا کار بر روی آلبوم سوم خود یعنی Good Girl Gone Bad را آغاز کرده بود. این آلبوم در می 2007 منتشر شد و آغازگر جهت جدیدی در موسیقی ریحانا بود. این آلبوم در استرالیا و آمریکا دوم و در چندین کشور مانند انگلستان، برزیل، کانادا و ایرلند در رتبه اول قرار گرفت.

تک آهنگ اصلی Umbrella در 13 کشور در رتبه اول قرار گرفت و در انگلستان برای 10 هفته متوالی اول بود. این اولین تک آهنگ ریانا بود که با فروشی بیش از 8 میلیون نسخه، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین تک آهنگ‌ها در سراسر جهان انتخاب شد. آهنگ Shut Up and Drive، آهنگ Hate that I Love You و Don’t Stop the Music نیز منتشر شد که آخری به یک موفقیت بین‌المللی تبدیل شد. در سپتامبر 2007، ریحانا تور Good Girl Gone Bad را در آمریکا، کانادا و اروپا با 80 نمایش آغاز کرد. در سال 2008 ریانا نامزد چند جایزه گرمی برای آلبوم Good Girl Gone Bad شد و برای آهنگ Umbrella موفق به دریافت جایزه شد.

همچنین بخوانید :

در اواخر سال 2008 با انتشار پنجمین آهنگ آلبوم خود، یعنی Rehab همچنان در صدر جدول باقی ماند و توسط مجله Entertainment Weekly عنوان بانوی خواننده سال را گرفت. آلبوم Good Girl Gone Bad بیش از 2.8 میلیون نسخه در آمریکا و 9 میلیون نسخه در جهان فروش رفت و تا کنون پرفروش‌ترین آلبوم ریحانا است. در طول سال 2008، او در تور دارک در کنار کانیه وست، لوپه فیاسکو و N.E.R.D به اجرا پرداخت.

در ماه جون 2008 سومین نسخه آلبوم Good Girl Gone Bad با سه آهنگ جدید منتشر شد: Disturbia، آهنگ Take a Bow و If I Never See Your Face Again با همکاری مارون 5. همچنین نسخه اسپانیایی – انگلیسی Hate That I Love You با همکاری خواننده پاپ دیوید بیسبال منتشر شد. هر 4 آهنگ به مقام‌های برتر در جهان رسیدند. در آگوست 2008، ریانا به همراه تعدادی از خوانندگان زن، آهنگ خیریه Just Stand Up را در حمایت از بیماران سرطانی ضبط کردند. در ماه نوامبر همان سال، آهنگ Live Your Life با همکاری T.I. منتشر شد و در صدر جدول Billboard Hot 100 قرار گرفت.

2009 – 2011: آلبوم های Rated R و Loud

زندگی خصوصی ریحانا / بچه ریحانا از کیست

در 8 فوریه 2009، اجرای ریحانا در پنجاه و یکمین دوره جوایز سالانه گرمی لغو شد. گزارش‌ها حاکی از آن بود که دوست پسر ریحانا، کریس براون، به او حمله فیزیکی کرده است. وی به جرم تهدید دستگیر شد. در 5 مارچ 2009، براون به اتهام حمله و تهدید متهم شد. در یک عکس لو رفته از اداره پلیس جراحات ریحانا مشخص بود. چند ماه پس از این حادثه، ریحانا در تک آهنگ Run This Town ساخته جی-زی حضور یافت. در اوایل سال 2009، ریحانا کار بر روی چهارمین آلبومش Rated R را آغاز کرد. این آلبوم لحن بیمناک و تیره‌تری نسبت به آلبوم‌های قبلی او داشت و دارای شش تک آهنگ بود که Rude Boy به موفقیت جهانی دست یافت و برای 6 هفته در صدر جدول Billboard Hot 10 قرار گرفت و در 22 کشور دیگر جز 10 آهنگ برتر بود.

در تابستان 2010، ریحانا در آهنگ Love the Way You Lie با امینم همکاری کرد که موفقیت بزرگی در جهان بود و در بیش از 20 کشور جهان رتبه اول را کسب کرد و با فروش بیش از یک میلیون نسخه پرفروش‌ترین آهنگ سال 2010 شد. پنجمین آلبوم ریحانا، Loud، در نوامبر 2010 منتشر شد. در پنجاه و سومین دوره جوایز گرمی، Only Girl (In the World) جایزه بهترین رقص را از آن خود کرد. Man Down و California King Bed در می 2011 با موفقیت متوسط منتشر شدند. برای تبلیغ آلبوم، ریحانا در ژوئن 2011 تور Loud خود را آغاز کرد که پرفروش‌ترین اجرای یک خواننده زن در تاریخ بود. این تور، هفتمین تور پردرآمد جهان در سال 2011 بود.

همچنین بخوانید :

2011 – 2013: آلبوم Talk That Talk

معرفی ریحانا باربادوس / بیوگرافی ریحانا

در ادامه معرفی ریحانا باربادوس می‌خوانیم که ششمین آلبوم او، Talk That Talk در نوامبر 2011 منتشر شد و در آمریکا سوم و در اروپا اول شد. در اوایل سال 2012، Princess of China با همکاری کلدپلی و Take Care با همکاری دریک منتشر شد. در فوریه 2012 ریحانا سومین جایزه گرمی را برای آهنگ All of the Lights دریافت کرد و برای دومین بار متوالی جایزه BRIT را برای بهترین هنرمند زن از آن خود کرد. در همان آلبوم Unapologetic این خواننده منتشر شد و در بسیاری از کشورها جز ده البوم اول و در صدر بیلبورد 200 آهنگ جهانی قرار گرفت. آلبوم Unapologetic بیش از چهار میلیون نسخه فروش رفت.

2014 – 2017 : موفقیت های بیش تر اهنگ های ریحانا

در سال 2014، ریحانا در تک آهنگ شکیرا Can’t Remember to Forget You ظاهر شد. او در سال 2016 آلبوم هشتم خود با نام Anti منتشر کرد که اولین آهنگ کانادا و آمریکا شد‌. ریانا در همان سال با آهنگ This Is What You Came For که حاصل همکاری او با کالوین هریس بود باری دیگر درخشید. در سال 2017 نیز در تک آهنگ Wild Thoughts با دیجی خالد و برایسن تیلر همکاری کرد. در طول این سال‌ها ریحانا تصمیم گرفت کمی از موسیقی دور شود. او گفت:

می‌خواستم یک سال وقت داشته باشم تا هر کار هنری و خلاقانه‌ای که دلم بخواهد انجام دهم.

در همان سال ریحانا Def Jam را ترک کرد و با Roc Nation قرارداد امضا کرد.

2018 تا کنون

از سال 2018 تا 2020 ریانا آهنگی منتشر نکرد‌. تا این‌که در سال 2020 آهنگ Believe It که حاصل همکاری او و خواننده کانادایی پارتی نکست دور بود منتشر شد. این آهنگ جز آهنگ های برتر بریتانیا و آمریکا قرار گرفت. او به تازگی در موزیک ویدیو پدر فرزند خود آساپ راکی (A$AP Rocky) حضور داشت.

ریحانا خواننده مشهور در اکتبر سال 2022 شاهد انتشار قطعه Lift Me Up به عنوان یکی از آهنگ‌های فیلم پلنگ سیاه: برای همیشه واکاندا (Black Panther: Wakanda Forever) بودیم. این آهنگ نامزد گلدن گلوب و اسکار شد. همچنین در اوایل سال 2023 او در اجرای Super Bowl LVII حضور داشت و اجرای او بسیار دیده شد.

ریانا و لوازم آرایشی

ریحانا چند سالشه / قد و وزن ریحانا

همان‌طور که پیش تر اشاره شد این خواننده معروف علاوه بر حرفه تخصصی خود یک لاین لوازم آرایشی به نام فنتی (Fenty Beauty) دارد. او این لاین در سال 2017 راه اندازی کرد و لوازم مختلفی همچون کرم پودر، برانزر، هایلایتر و رژ گونه به مشتریان ارائه می‌دهد. حتی در سال 2017 فنتی بیوتی ریانا جز 25 نوآوری برتر مجله تایم شد. البته این خواننده لاین های مراقبت پوستی و فشن نیز تحت عنوان فنتی دارد که آن‌ها را نیز اداره می‌کند.

ریانا و بازیگری

فیلم های ریانا / بیماری ریحانا

معمولا پیش می‌آید که به برخی خوانندگان و سایر افراد مشهور پیشنهاد بازیگری نیز می‌دهند و ریانا از آن دسته بازیگران است که توانست چند فیلم خوب بازی کند. او در سال 2006 اولین تجربه پشت دوربین خود را با فیلم آن‌ را بردارید: همه چیز یا هیچ چیز (Bring It On: All or Nothing) آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌های کشتی جنگی (Battleship)، این آخرشه (This Is the End)، هشت یار اوشن (Ocean’s 8) و… نقش آفرینی کرد. فیلم های ریانا همگی بسیار دیده شدند و نقش آفرینی او خوشایند بود.

ریحانا در باربادوس

ریانا در سال 2018 از جانب دولت سفیر آموزش، جهانگردی و سرمایه گذاری باربادوس و در سال 2021 به عنوان قهرمان ملی این کشور انتخاب شد.

آلبوم های ریانا

در این قسمت 8 آلبوم رسمی این بازیگر با زمان پخش آنها را می‌بینید.

نام آلبومسال انتشار
Music of the Sun2005
A Girl like Me2006
Good Girl Gone Bad2007
Rated R2009
Loud2010
Talk That Talk2011
Unapologetic2012
Anti2016

فیلم های ریحانا

نام فیلمسال انتشار
Bring It On: All or Nothing2006
Battleship2012
This Is the End2013
Home2015
Valerian and the City of a Thousand Planets2017
Ocean’s 82018
Guava Island2019

جوایز و افتخارات ریانا

ریحانا از جمله آن خواننده‌هایی است که بارها و بارها در صدر بیلبوردهای جهانی قرار گرفته و آلبوم‌هایش جز پرفروش‌ترین‌های جهان شده‌اند. او تا کنون 26 بار نامزد جایزه موسیقی آمریکایی، 66 بار نامزد جایزه بیلبورد، 33 بار نامزد جایزه گرمی، 25 بار نامزد جایزه ام‌تی‌وی اروپا، 31 بار نامزد جایزه ام‌تی‌وی وی‌ام‌‌ای، 18 بار نامزد جایزه ماچ، 16 بار نامزد جایزه ان‌ارجی، 18 بار نامزد جایزه منتخب مردمی، 19 بار نامزد جایزه سول ترین، 55 بار نامزد جایزه Teen Choice و یک بار نامزد جایزه اسکار و گلدن شده است. به طور کلی ریانا 1053 بار نامزد جوایز و 735 بار برنده آنها شده است. در پایین لیست مختصری از نامزدی‌ها و برنده‌ شدن‌های این خواننده را مشاهده می‌کنید.

عنوان جایزهسالوضعیت
جایزه گرمی بهترین رپ برای آهنگ Umbrella2008برنده
جایزه گرمی بهترین آهنگ رپ برای آهنگ Run This Town2010برنده
جایزه گرمی بهترین رپ برای آهنگ Run This Town2010برنده
جایزه گرمی بهترین اجرای رقص آهنگ Only Girl (In the World)2011برنده
جایزه گرمی بهترین رپ برای آهنگ All of the Lights2012برنده
جایزه گرمی بهترین موزیک ویدیو کوتاه برای آهنگ We Found Love2013برنده
جایزه گرمی بهترین آلبوم معاصری شهری برای آلبوم Unapologetic2014برنده
جایزه گرمی بهترین رپ برای آهنگ The Monster2015برنده
جایزه گرمی بهترین رپ برای آهنگ Loyalty2018برنده
جایزه ام‌تی‌وی اروپا بهترین آهنگ2006برنده
جایزه ام‌تی‌وی اروپا شهری نهایی2007برنده
جایزه بهترین آهنگ اورجینال گلدن گلوب2023نامزد
جایزه بهترین آهنگ اورجینال اسکار2023نامزد

حواشی ریحانا

این بازیگر در زندگی خود با حواشی روبه‌رو شده که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

ریانا و خشونت خانگی

در سال 2009 وقتی ریانا و کریس براون با یکدیگر رابطه عاطفی داشتند، اجرای او در شصت و یکمین مراسم گرمی کنسل شد و مدتی بعد مشخص شده که این خواننده توسط کریس براون مورد خشونت خانگی قرار گرفته و عکس‌هایی نیز از صورت کبود او منتشر شد. براون برای این کار خود در دادگاه احضار شده و محکوم شد. البته این زوج پس این اتفاق باز هم باهم رابطه داشتند اما به هر حال سرنوشت عشق آنها به جایی نرسید.

قضیه توهین به اسلام

این خواننده در سال 2020 در فشن شو Savage X در قسمتی از آهنگ خود به یکی از احادیث اسلام اشاره کرد و در متن آهنگ به این حدیث توهین شد. وقتی کاربران به این اتفاق واکنش نشان دادند. او رسما عذرخواهی کرد و این اشتباه را غیرعمدی خواند.

نام پسر ریحانا رضا است؟

بیماری ریحانا / بیوگرافی ریحانا

یکی از اتفاقات جالب انتخاب نام فرزند ریحانا بود. او فرزند خود را RZA نامید که نام یکی از گروه‌های موسیقی سبک هیپ هاپ بوده است. اما کاربران ایرانی بارها به شوخی فرزند او را رضا می‌نامیدند که اسمی عربی محسوب می‌شود و به دلیل فرهنگ اسلامی و هم نامی با امام هشتم شیعیان در ایران متداول است. البته اسم فرزند ریانا رضا نیست و آر زد ای خوانده می‌شود اما این مسئله مدتی جز حواشی این خواننده بود.

نکات جالب درباره ریحانا

در ادامه مقاله زندگی نامه ریحانا، در این قسمت چند نکته که احتمالا درمورد این خواننده باربادوسی نمی‌دانید را با هم می‌خوانیم:

همچنین بخوانید :
  • ریحانا اگرچه صاحب برند فشن است، اما زیاد به سبک دخترانه لباس پوشیدن علاقه ندارد و گاهی لباس‌های مدل مردانه می‌پوشد.
  • با وجود این که ریحانا سمبل جذابیت در دنیا است، اما بارها پیشنهاد مجله پلی بوی را برای قرار دادن عکسش بر روی جلد مجله رد کرده است.
  • ریحانا  امور خیریه بسیاری انجام داده و انجمن‌های زیادی برای انجام امور انسان‌دوستانه تاسیس کرده است.
  • ریحانا هرگز تحصیلات دبیرستانی خود را تمام نکرد.
  • ریانا بیش از 25 تتو روی بدنش دارد که یکی از آن‌ها تاریخ تولد بهترین دوستش است.
  • ریحانا قبل از هر اجرا جوری استرس دارد که پاهایش می‌لرزند. به همین علت همیشه قبل از اجرا کمی نوشیدنی الکلی می‌نوشد تا آرام شود.
  • ریحانا اسم هنری اوست و اسم اصلی‌اش رابین است. ریشه اسم ریحانا عربی است و به معنای گل خوشبوی ریحان است.
  • اگر راجع به وضعیت سلامتی و بیماری ریحانا کنجکاو هستید باید بگوییم که او فقط از چربی خون رنج بالا می‌برد و بیماری او هایپرلیپیدمیا (hyperlipidemia) نام دارد.

آلبوم عکس های ریحانا

در قسمت آخر شما را دعوت به تماشای چند عکس زیبا از این خواننده معروف می‌کنیم.

کلام آخر

در این مقاله با بیوگرافی ریحانا همراه شما بودیم. همچنین به آهنگ های ریحانا و مسیر موفقیت او نیز پرداختیم. در مورد جوایز ریحانا نیز باید بگوییم که او تاکنون برای 1053 جایزه مختلف نامزد شده که از این میان 735 جایزه را گرفته است. او جدیدا موهای خود را بلوند کرده و این اتفاق باعث جلب توجه کاربران فضای مجازی و مردم شده است. شما کدام یک از آهنگ های ریحانا را بیشتر دوست دارید؟ پرطرفدارترین اهنگ ریحانا را می‌شناسید؟ آیا بیوگرافی ریانا برای شما جالب بود؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
طاهره
.
22 آذر 1399، 14:00
پاسخ
0
0
سن ریحانا بیشتر از تاریخ تولدش می خوره
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402