دانلود و بررسی فیلم Fatman 2020 ؛ تریلر، داستان و بازیگران

فیلم Fatman 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Fatman 2020 با هنرنمایی مل گیبسون، داستان جدیدی از بابانوئل و مشکلاتش را تعریف می‌کند. اگر به این ژانر فیلم‌ها علاقه دارید، با معرفی فیلم مرد چاق 2020 همراه ما باشید.

فیلم Fatman 2020 به کارگردانی اشوم نلمز (Eshom Nelms) و ایان نلمز (Ian Nelms) فیلمی در ژانر اکشن و کمدی است و بازیگرانی چون مل گیبسون (Mel Gibson)، والتون گاگینز (Walton Goggins) و ماریان ژان-بتیست (Marianne Jean-Baptiste) در آن بازی می‌کنند. فیلم سینمایی Fatman در کانادا فیلمبرداری شده و در تاریخ 13 نوامبر 2020 برابر با 23 آبان 1399 در ایالات ‌متحده‌ آمریکا اکران شد. منتقدین نظرات متفاوتی در مورد فیلم مرد چاق 2020 دارند. برخی آن را می‌ستایند و برخی دیگر معتقدند این فیلم می‌توانست بهتر از این باشد.

در این مقاله از پلازا قصد داریم فیلم اکشن مرد چاق را بررسی کنیم. در ابتدا با تریلر فیلم Fatman 2020 با زیرنویس فارسی در خدمت شما هستیم. پس از آن به آشنایی با داستان و بازیگران می‌پردازیم، برای دانلود فیلم مرد چاق 2020 اقدام می‌کنیم و مروری بر نظرات و نمرات منتقدین داریم. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

دانلود فیلم Fatman 2020

فیلم مرد چاق ۲۰۲۰

برای دانلود فیلم Fatman 2020 با زیرنویس فارسی می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

[کیفیت: 1080p | حجم: 1.59 گیگابایت]
[کیفیت: 720p | حجم: 878 مگابایت] [کیفیت: 480p | حجم: 410 مگابایت]

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Fatman 2020

 

داستان فیلم Fatman

دانلود فیلم Fatman 2020

کریس کرینگل که با نام بابانوئل نیز شناخته می‌شود، همراه همسرش روث در شهر کوچکی در آلاسکا زندگی می‌کند. او یک مغازه کادوهای کریسمسی دارد، ولی متاسفانه درحال ورشکست شدن است. او به ناچار مجبور می‌شود در زمینه‌ای با ارتش ایالات متحده آمریکا همکاری کند. اوضاع برخلاف آنچه کریس انتظار داشت، روز به روز بدتر می‌شود و ناگهان کریس خود را در میانه جنگی مرگبار می‌بیند.

پسربچه 12 ساله و پولداری به نام بیلی، پس از اینکه به عنوان کادوی کریسمس یک تکه زغال دریافت می‌کند، آدمکشی حرفه‌ای به نام جاناتان میلر را استخدام می‌کند تا بابانوئل را بکشد. جاناتان آدرس خانه بابانوئل را می‌یابد و برای انجام ماموریت خود به آنجا می‌رود.

 

بازیگران فیلم مرد چاق 2020

ایان و اشوم نلمز در سال 2006 فیلمنامه فیلم Fatman را نوشتند، ولی ساخت فیلم بیش از 10 سال به تعویق افتاد. در ماه می سال 2019 خبر رسید که مل گیبسون در نقش بابانوئل در فیلم مرد چاق بازی خواهد کرد. اواخر ژانویه 2020 والتون گاگینز و ماه بعد حضور ماریان ژان-بتیست نیز در فیلم تایید شد. فیلمبرداری فیلم اکشن و کمدی Fatman در فوریه 2020 در استان اتاوا در کانادا آغاز شد. به دلیل سرمای شدید و رسیدن دمای هوا به -36 درجه سلسیوس، فیلمبرداری حدود 4 روز تعطیل شد. در این قسمت به معرفی بازیگران فیلم Fatman 2020 می‌پردازیم.

 

مل گیبسون در نقش کریس کرینگل

داستان فیلم Fatman

مل گیبسون با نام کامل مل کالم کیل جرارد گیبسون (Mel Columcille Gerard Gibson) زاده 3 ژانویه 1956 (12 دی 1334) در نیویورک است. مل ششمین فرزند از 11 فرزند هاتون و آنی بود. این خانواده هنگامی که مل 12 سال داشت به استرالیا مهاجرت کردند. مل گیبسون بازیگری را از سال 1976 در استرالیا آغاز کرد. او بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و نمایشنامه‌نویس است. مهمترین نقش‌های او که سبب شهرت وی شد نقش مکس در مجموعه فیلم‌های Mad Max، نقش مارتین ریگز در سریال Lethal Weapon و نقش ویلیام والاس در فیلم Braveheart است.

مل گیبسون در سال 1981 در فیلم جنگی Gallipoli بازی کرد و علاوه بر اینکه بر شهرت خود در مقام یک بازیگر جدی و حرفه‌ای افزود، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز از بنیاد فیلم استرالیا دریافت کرد. در سال 1995 کارگردان، تهیه‌کننده و ستاره فیلم حماسی و تاریخی Braveheart بود و برای آن جایزه گلدن‌گلوب بهترین کارگردانی و همچنین دو جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت کرد. فیلم The Passion of the Christ محصول سال 2004 نیز به کارگردانی مل گیبسون، هم فروش بسیار خوبی داشت و هم اینکه بسیار بحث‌آفرین بود.

مل گیبسون چندین سال به دلیل مشکلات قانونی و اظهارات بحث‌برانگیز دور از چشم مردم بود و سرانجام در سال 2011 با فیلم The Beaver بار دیگر به دنیای شگفت‌انگیز سینما بازگشت. او پس از حدود 10 سال بار دیگر کارگردانی را با فیلم Hacksaw Ridge محصول سال 2016 تجربه کرد. این فیلم برنده 2 جایزه اسکار و نامزد 5 اسکار دیگر از جمله در بخش بهترین کارگردانی شد.

مل گیبسون در سال 1985، برای اولین بار در تاریخ، از سوی نشریه People به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده دنیا معرفی شد. از جدیدترین آثار او به عنوان بازیگر می‌توانیم فیلم Force of Nature محصول سال 2020، فیلم The Professor and the Madman محصول سال 2019 و فیلم Dragged Across Concert محصول سال 2018 را نام ببریم.

 

والتون گاگینز در نقش جاناتان میلر

دانلود فیلم مرد چاق 2020

والتون گاگینز بازیگر آمریکایی متولد 10 نوامبر 1971 (19 آبان 1350) در آلاباما است. او در 19 سالگی به لس‌آنجلس رفت تا به آرزوی دیرینه خود، یعنی بازیگری، جامه حقیقت بپوشاند. والتون پس از چند حضور در نقش‌های کوچک سرانجام در سال 1990 با بازی در فیلم Murder in Mississippi شناخته شد. او سر صحنه با ری مک‌کنون که در فیلم نقش پدر او را بازی می‌کرد، دوست شد و بعدها کمپانی فیلمسازی Ginny Mule Pictures را باهم تاسیس کردند. از جمله نقش‌هایی که سبب شهرت هرچه بیشتر والتون شد می‌توانیم به نقش کریس در فیلم The Hateful Eight محصول سال 2015، نقش لی راسل در سریال کمدی Vice Principals محصول سال‌های 2016 و 2017 و نقش لاورنس در فیلم علمی-تخیلی Maze Runner: The Death Cure محصول سال 2018 اشاره کنیم.

والتون گاگینز درحال حاضر 13 نامزدی و 3 برد در کارنامه خود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان نامزدی جایزه امی ساعات پربیننده در بخش برجسته‌ترین بازیگر نقش مکمل مرد به خاطر بازی در فیلم Justified و برنده شدن جایزه منتخب منتقدین در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در سریال Vice Principals را نام برد.

 

ماریان ژان-بتیست در نقش روث کرینگل

فیلم سینمایی Fatman

ماریان ژان-بتیست بازیگر انگلیسی متولد 26 آوریل 1967 برابر با 6 اردیبهشت 1346 در لندن است. او بازیگری را از سال 1991 آغاز کرد و با فیلم کمدی-درام Secrets & Lies محصول سال 1996 به شهرت رسید. ماریان برای بازی در این فیل نامزد جایزه اسکار، گلدن‌گلوب و بفتا در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او در نقش ویویان جانسون در سریال تلویزیونی Without a Trace محصول سال 2002 تا 2009 نیز حضور یافت و پس از آن سریال‌های محبوب دیگری نظیر سریال Blindspot محصول سال‌های 2015 و 2016 و سریال Homecoming محصول سال 2018 تاکنون نیز نام ماریان را در لیست بازیگران خود داشته و دارند.

ماریان ترانه‌سرا و نویسنده نیز هست و تاکنون یک آلبوم منتشر کرده است. وی همچنین ترانه‌سرای فیلم Career Girls محصول سال 1997 نیز بوده ‌است. او که سابقا ساکن انگلستان بود بنا به دلایل کاری همراه همسر و دو فرزندش برای زندگی به لس‌‌آنجلس نقل مکان کرد. بازی او در نمایش The Amen Corner در سال 2013 بسیار تحسین می‌شود.

نام و نقش دیگر بازیگران فیلم مرد چاق 2020 به شرح زیر است:

  • چنس هرستفیلد (Chance Hurstfield) در نقش بیلی ونان
  • رابرت بوکستایل (Robert Bockstael) در نقش کاپیتان جیکوبز
  • اریک وولف (Eric Woolfe) در نقش اِلف شماره 7
  • سوزان ساتچی (Susanne Sutchy) در نقش سندی
  • دبورا گرووِر (Deborah Grover) در نقش آن ماری

 

نقد و بررسی فیلم مرد چاق ۲۰۲۰

کمپانی Saban Films در سپتامبر 2020 حق پخش فیلم مرد چاق در ایالات ‌متحده را خریداری کرد. فیلم Fatman اولین بار در 23 آبان 1399 در برخی سینماهای منتخب آمریکا و یک هفته بعد در سینماهای منتخب استرالیا به نمایش درآمد. این فیلم در اولین هفته به فروش 108,000 دلاری در گیشه رسید.

منتقدان نظرات متفاوتی راجع به فیلم مرد چاق 2020 دارند. وبسایت راتن‌تومیتوز براساس 87 نقد نمره 46% را برای این فیلم مناسب دانسته است. منتقدین در وبسایت متاکریتیک نیز میانگین نمره 40 از 100 را به فیلم داده‌اند. بینندگان استقبال بهتری از فیلم داشتند و نمره 5.9 از 10 را در IMDb به فیلم Fatman داده‌اند. در این بخش مرور کوتاهی بر نظرات منتقدین در مورد فیلم مرد چاق داریم.

بازیگران فیلم Fatman 2020

San Francisco Chronicle / باب استراوس: 75

فیلم Fatman در بخش شوخ‌طبعی، به لطف برادران کارگردان فیلم یعنی ایان و اشوم، پراکنده اما هوشمندانه عمل می‌کند. آخرین ویژگی آنها، شهر کوچک عجیب و بیابانی است که در آن روابط مردم به طرز مثبتی در قالب خشونت و تاریکی کار می‌کند.

 

We Got This Covered / اسکات کمپبل: 70

محصول نهایی یک عکس رضایت‌بخش و اصیل از کریسمس است که بی هیچ شکی برای افرادی که ترجیح می‌دهند در مورد علاقه‌مندی‌های تعطیلات اندکی کمتر سنتی باشند، مناسب است.

بازیگران فیلم مرد چاق 2020

The Wrap / آلونسو دورالده: 55

متاسفانه اهداف فیلم مرد چاق بیش از توان آن است؛ این فیلم می‌خواهد همزمان خنده‌دار اما تیره، و واقع‌گرایانه و در عین حال بابانوئلی باشد. اگر فیلم اندکی بیشتر به هر دو سمت حرکت می‌کرد، طنز تلخ را افزایش می‌داد یا کمی بیشتر بر ناامیدی مینیمالیستی و اقدامات وحشیانه تمرکز می‌کرد، شاید برادران نلمز به آنچه در نظر داشتند می‌رسیدند.

 

The Hollywood Reporter / جان دفورد: 50

درحالی که فیلم به سمت نقطه اوج خود، جایی که بابانوئل نیاز دارد با قهرمان درونی خود در ارتباط باشد می‌رود، گرچه فیلم مثل قبل لذت‌بخش نیست، اما بهتر می‌شود.

 

Los Angeles Times / گلن ویپ: 40

فیلم مرد چاق یک تکه زغال نیست. این فیلم بیشتر شبیه یک کیک میوه‌ای است که همسایه شما اوایل ماه دسامبر آن را آورده و گوشه کابینت آشپزخانه مانده است. گیلاس‌های قرمز و سبز آن به جای اینکه بر روی درخت قرار گیرند به حاشیه رانده می‌شوند.

فیلم اکشن مرد چاق

The Globe and Mail / بری هرتز: 38

برای فیلمی درباره قتل بابانوئل (!) به دستور فردی شبیه برادر ریچی ریچ (!!) و با هنرنمایی مل گیبسون (!!!) در نقش کریس کرنگل، فیلم Fatman به طرز حیرت‌انگیزی خسته‌کننده است.

 

COS / بلیک گوبل: 25

این فیلم همانند یک تکه زغال دیگر در کارهای مل گیبسون است که از لحاظ فیلمشناسی به سرعت درحال تنزل است. فیلم Fatman هیچ حرف خاصی ندارد. به نوعی بسیار سطح پایین است. سراسر آن بدبینانه است و روحیه‌ای بدجنس دارد. هیچ طنزی ندارد. خوب نیست. در مورد روش انجام کارها متلاطم و ناهنجار است. تفکری عمیقا قدیمی دارد.

 

کلام آخر

تریلر فیلم Fatman 2020

در این مطلب با داستان فیلم مرد چاق آشنا شدیم و نظرات منتقدین را نیز درمورد آن خواندیم. به رغم نظرات نه چندان مثبت برخی منتقدان، بازهم این فیلم توانسته جای خود را در دل بینندگان پیدا کند، شاید به خاطر حضور بازیگر فوق‌العاده‌ای چون مل گیبسون و شاید هم چون مردم نسبت به فیلم‌های کریسمسی مهربانتر هستند و سختگیری کمتری در مورد آنها دارند. به هرحال، اگر شما هم این فیلم را دیده‌اید و یا قصد دارید آن را ببینید، لطفا نظرات خود را با ما نیز در میان بگذارید. به نظر شما نقطه قوت فیلم در چیست؟ بازی مل گیبسون را در این فیلم چگونه ارزیابی می‌کنید؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین صفحه با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402