اختصاصی پلازامگ: نقد و بررسی بازی Injustice 2 | در جست و جوی بی عدالتی

بازی ابرقهرمانی Injustice 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Injustice 2 تجربه خوبی برای طرفداران بازی‌های فایتینگ است که به دنیای ابرقهرمان‌های DC نیز علاقه دارند. در ادامه با بررسی بازی بی عدالتی 2 همراه پلازا باشید.

هرگاه صحبت از بازی‌های ژانر فایتینگ یا به قول بچه‌های قدیم «بزن‌بزن» می‌شود، ناخودآگاه یاد بازی‌های مورتال کمبات یا سری بازی‌های تیکن می‌افتیم. این روزها کمتر عنوانی خلق می‌شود که بخواهد میان بازی‌های پرچمدار برای خود اسم‌ و رسمی پیدا کند. اما اینبار استودیو ندررلم که سابقه خوبی در ساخت بازی‌های فایتینگ دارد، دست به ریسک بزرگی زده و در ادامه نسخه اول بازی بی عدالتی، نسخه دوم آن یعنی بازی Injustice 2 را روانه بازار کرده است.

بازی ابرقهرمانی بی عدالتی 2

این بازی در تاریخ 16 مه 2017 (26 اردیبهشت 1396) برای پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ 14 نوامبر 2017 (23 آبان 1396) برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. همچنین در تاریخ 28 فوریه 2018 (9 اسفند 1396) نسخه Injustice 2: Legendary Edition آن که شامل محتوای اضافی بود به بازار عرضه شد. در این مقاله با نقد و بررسی بازی Injustice 2 همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

تریلر بازی Injustice 2

در ابتدا بد نیست تا نگاهی کوتاه به تریلر بازی Injustice 2 داشته باشیم.

 

سیستم مورد نیاز Injustice 2

اگر قصد دارید بازی Injustice 2 برای کامپیوتر را بر روی رایانه‌های شخصی دنبال کنید، سیستم مورد نیاز این بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8، 8.1، 10 (64 بیت)
  • پردازنده اصلی: Intel Core i5-750 یا AMD Ryzen™ 3 1200
  • رم: 4 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA® GeForce™ GTX 670 یا AMD® Radeon™ R9 270
  • دایرکت‌ایکس: ورژن 11
  • حافظه داخلی: 52 گیگابایت حافظه داخلی مورد نیاز

گیم پلی بی عدالتی 2

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8، 8.1، 10 (64 بیت)
  • پردازنده اصلی: Intel Core i3-2100 یا AMD Ryzen™ 5 1400
  • رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA® GeForce™ GTX 780 یا AMD® Radeon™ R9 290
  • دایرکت ایکس: ورژن 11
  • حافظه داخلی: 60 گیگابایت حافظه داخلی مورد نیاز

 

نقد و بررسی بازی Injustice 2

همین ابتدا خیالتان را راحت کنم که با خرید بازی Injustice 2 به هیچ وجه ضرر نخواهید کرد. از آنجایی که وظیفه ساخت این بازی را استودیو ندررلم و جناب آقای اد بون کبیر (خالق مجموعه مورتال کمبات) به‌عهده گرفته‌اند، پس باید انتظار یک بازی خوش‌ساخت مبارزه‌ای و غنی را از Injustice 2 داشت. سازندگان بازی به خوبی توانسته‌اند تا استانداردهای یک بازی مبارزه‌ای را با محتوا و داستان جذاب به همراه شخصیت‌های ابرقهرمانی دنیای DC در اختیار مخاطبان قرار دهند.

دانلود injustice 2

به جرات می‌توان گفت که بیشترین وجه بررسی بازی Injustice 2 به شخصیت‌های بازی و مبارزات آنها پرداخته می‌شود. جایی که این ابرقهرمان‌ها در کنار ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود توانسته در محیط‌های پویا و جذاب برای یکدیگر عرض اندام کنند. این عناصر در کنار یکدیگر توانستند تا محتوای فوق‌العاده غنی برای بازی خلق کنند. تا جایی که شما با خرید نسخه اولیه بازی هیچ نیازی به محتوای اضافی قابل دانلود نخواهید داشت و این است برگ برنده Injustice 2، محتوای بی‌نظیر و باکیفیت آن!

البته این تمام کار نیست و نباید از بخش داستانی و المان‌های مختلف بازی به راحتی گذشت. برای مثال بازی بی عدالتی ۲ بخشی را به نام Gear System در نظر گرفته است تا امکان جمع‌آوری آیتم‌ها و قابلیت‌های مختلف را برای شخصیت‌ها فراهم کند. اگر این سیستم را در Injustice 2 دنبال کنید، به راحتی می‌توانید المان‌های یک بازی نقش‌آفرینی را در کنار یک بازی فایتینگ تجربه کنید. همچنین برای مدیریت این موارد یک سیستم Inventory در نظر گرفته شده است! وجود همچین سیستم‌هایی در یک بازی مبارزه‌ای به شدت قابل تحسین است.

 

داستان بازی Injustice 2

داستان بازی Injustice 2 در ادامه نسخه اول یعنی Injustice: Gods Among Us و چند سال پس از اتفاقات آن رخ می‌دهد. اولین نقطه قوت داستان در یکتا بودن شیوه روایت است؛ یعنی شما لازم نیست تا برای پی بردن به جریان داستان بازی حتما نسخه اول را تجربه کرده باشید. گیرایی مبارزات و ریتم سریع داستان باعث می‌شود تا حتی بدون دانستن دیالوگ‌ها به داستان بازی پی ببرید.

داستان بازی injustice 2

همچنین بخوانید :

داستان از همکاری دوباره سوپرمن و بتمن آغاز می‌شود. اگر در جریان اتفاقات نسخه اول باشید، می‌دانید که سوپرمن بنا به دلایل زیادی و برای حفظ و صلح و آرامش زمین توسط بتمن در زندان گرفتار شده است. اما در داستان بازی بی عدالتی 2 سروکله‌ یکی از افراد شرور دنیای DC یعنی برینیاک (Brainiac) پیدا می‌شود و به شدت در مقابل بتمن و اهدافش قرار می‌گیرد. اینجاست که دوباره جنگ خوب و بد آغاز شده و داستان بازی شکل می‌گیرد.

از آنجایی که شخصیت‌های ابرقهرمان همیشه شکل و شمایل حماسی و سینمایی را به داستان اضافه می‌کنند، در بازی Injustice 2 نیز این پارامترهای سینمایی در روایت داستان به کار گرفته شده است. میان‌پرده‌های سینماتیک بازی به خوبی در میان مبارزات قرار گرفته و حس دیدن یک فیلم سینمایی در کنار زد و خورد‌های شخصیت‌های دنیای DC برای شما فراهم می‌شود. به طوری که اصلا متوجه گذشت زمان بازی نخواهید شد.

 

گیم پلی بازی Injustice 2

گیم پلی بازی Injustice 2 مانند دیگر بازی‌های فایتینگ نسل هشتمی دنبال می‌شود و شباهت‌های بسیاری به نسخه اول خود دارد. همانند نسخه قبل حرکات Combo در کنار قابلیت‌های ویژه هر کاراکتر از جایگاه بالایی برخوردار است. همچنین حرکات Super Move نیز هنوز پابرجاست و با پر شدن نوار مخصوص آن می‌توانید این حرکت را به صورت سینماتیک بر روی دشمن پیاده کنید.  یکی از نکاتی که در بازی‌های مبارزه‌ای به شدت لازم است، بهبود بخش آموزش بازی است. خوشبختانه این بخش به بهترین نحو در بازی رعایت شده و نیازی به راهنمای بازی Injustice 2 برای گیمر نیست.

داستان بازی بی عدالتی 2

یکی از بهترین بخش‌های گیم پلی بازی بی عدالتی 2 مربوط به بخش Clash system است. با استفاده از این قابلیت، گیمرها می‌توانند تا 30 درصد از میزان سلامتی خود را بازیابی کنند و یا آن 30 درصد را به میزان سلامتی دشمن‌ آسیب وارد کنند. گیم‌پلی بازی فقط محدود به حرکات و ضربات نمی‌شود. محیط واکنش‌گرای بازی توانسته تا ریتم مبارزه را تحت تاثیر قرار دهد. اجزای مختلف استیج‌ها در مبارزات به کار شما می‌آیند و برای مثال با پرتاب آنها می‌توانید به دشمن خود آسیب جدی وارد کنید.

داستان بی عدالتی 2

البته شباهت گیم‌پلی این بازی به عناوین اخیر مجموعه مورتال کمبات، یکی از نقاط ضعفی است که گاهی اوقات به بازی Injustice 2 وارد می‌شود. خب این موضوع چندان عجیب نیست و با توجه به یکسان بودن سازندگان این دو فرانچایز می‌توان به این موضوع پی برد. ولی فراموش نکنید که محتوای بازی آنقدر درگیرکننده است که این موضوع زیاد به چشم نخواهد آمد. حتی برخی از طرفداران و فن‌های این بازی، مورتال کمبات را به کپی کردن از Injustice محکوم کرده‌اند! در مجموع گیم‌پلی بازی روان است و لازم نیست در اینترنت به دنبال رمز های بازی Injustice 2 باشید.

 

شخصیت های بازی Injustice 2

همیشه شخصیت‌های یک بازی مبارزه‌ای از اهمیت ویژه‌ای در آن بازی برخوردار هستند. ترفند استودیو ندررلم برای به‌کارگیری این عنصر فوق‌العاده بود و با استفاده از ابرقهرمان‌های دنیای DC توانست تا از این المان نهایت استفاده را ببرد. پرداختن به همه شخصیت های بازی Injustice 2 و موشکافی آنها نیاز به یک مقاله مفصل دارد، ولی در ادامه سعی داریم تا نگاهی به شخصیت‌های مهم این عنوان داشته باشیم.

 

سوپرمن (Superman)

بازی بی عدالتی ۲

بعید می‌دانم لازم باشد تا ایشان را معرفی کنیم. شخصیت بدشانس و مرموز بازی که گره‌های داستان به او برمی‌گردد. در بازی بی عدالتی 2 قرار است تا دوباره پیمان خود را با بتمن برقرار کند. سوپرمن قادر است تا پرواز کند و بالاتر از هر چیزی قرار گیرد. همچنین از چشمان او نباید غافل شد؛ زیرا هرچیزی را می‌تواند ذوب کند.

 

زن شگفت انگیز (Wonder Woman)

شخصیت های بی عدالتی 2

نام اصلی او «پرنسس دایانا از تمیسکیرا» است و ریشه این زن را در اسطوره‌های یونانی باید جستجو کرد. زن شگفت انگیز به عنوان متحد اصلی سوپرمن شناخته می‌شود و پس از سقوط رژیم توانست خود را مخفی نگه دارد تا مجددا بتواند سوپرمن را نجات دهد.

 

فلش (The Flash)

دانلود بازی injustice 2

سریع‌ترین انسان روی کره خاکی! «بری الن» پس از وقایع نسخه قبل بازی، دیگر آن شخصیت جنگنده و سرزنده نبود. او سعی دارد تا از اتفاقات به وجود آمده در زمان حال حاضر نهایت استفاده را ببرد و دوباره محبوبیت و اعتبار خود را زنده کند. حرکت Super Move او به عنوان پرطرفدارترین مهارت ویژه بازی INJUSTICE شناخته می‌شود.

 

جوکر (Joker)

بازی injustice 2 برای کامپیوتر

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های ضدقهرمان در دنیای سرگرمی! جوکر با اینکه دارای هیچ توانایی ابرانسانی خاصی نیست، ولی حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر ابرقهرمان‌ها دارد. خوشبختانه وحشی‌بازی‌های جوکر در این بازی نیز وجود دارد و بااختلاف یکی از خشن‌ترین کاراکترهای بازی Injustice 2 است.

 

برینیاک (Brainiac)

همه شخصیت های بازی INJUSTICE 2

Brainiac به عنوان دشمن اصلی بازی بی عدالتی 2 و در مقابل بتمن شناخته می‌شود. او در کریپتون متولد شده و از هوش بسیاری بالایی در زمینه مهندسی بهره می‌برد. همین هوش سرشار او باعث شده توانایی‌های ابرقهرمانی را برای خود خلق کند. او پس از نابود کردن بزرگترین شهر کریپتون به زمین آمده تا اهداف شوم خود را دنبال کند.

 

فایراستورم (Firestorm)

بررسی بی عدالتی 2

معمولا ابرقهرمانی که از دو ذهن استفاده می‌کند باید از قدرت‌ بیشتری برخوردار باشد. جیسون راچ و مارتین اشتین کاراکترهای تشکیل‌دهنده Firestorm هستند. این دو شخصیت جر و بحث بسیاری با یکدیگرند دارند، اما هم‌قسم شده‌اند تا به بتمن بر علیه دشمنان زمین کمک کنند. آتش حاصل از انفجار اتمی، برگ برنده آنها در مبارزات است.

 

دارک ساید (Darkseid)

راهنمای بازی Injustice 2

فرمانروای مطلق سیاره آپوکولیپس در دنیای DC و یکی از ضدقهرمان‌های شناخته شده در دنیای کامیک. همانطور که از نام و پیشینه‌اش پیداست او به دنبال سلطه بر تمام کائنات و از بین بردن تمام متحدان بتمن است. او همچنین یکی از اصلی‌ترین دشمنان سوپرمن و تیم لیگ عدالت است.

 

بتمن (Batman)

بازی injustice 2 برای ps4

داستان بتمن برای اهالی دنیای کامیک کاملا روشن است. پدر و مادر «بروس وین» در دوران کودکی و جلوی چشمانش به قتل رسیدند. به همین دلیل بروس تصمیم گرفت تا زمانی که زنده است با بی‌عدالتی مبارزه کند. همچنین بتمن با خود عهد کرده که هیچ انسانی را به قتل نرساند. در روند بازی بی عدالتی 2 نیز این موضوع را به خوبی درک خواهید کرد.

 

ساب-زیرو (SUB-ZERO)

رمز های بازی injustice 2

اخیرا حضور کاراکترهای مهمان در بازی‌های فایتینگ رایج شده است. اینبار جناب ساب-زیرو از مجموعه بازی‌های مورتال کمبات، به دعوت از سازندگان به دنیای بازی Injustice 2 پا گذاشته است. همانند همیشه Sub-zero به دنبال حفظ آرامش بشریت است و در این راه قرار است تا با قدرت یخ و سرمای خودش در برابر نیروهای تاریکی مبارزه کند.

 

سوپرگرل (Supergirl)

بازی injustice 2 برای اندروید

اگر بخواهیم خیلی خودمانی Supergirl را توصیف کنیم، باید بگوییم او نسخه مونث شخصیت سوپرمن است. همانند دیگر اهالی کریپتون، او تحت تأثیر نور خورشید است و توانایی‌های او بر همین اساس شکل گرفته است. او در جریان بازی یکی از متحدان اصلی سوپرمن است و در برابر نیروهای تاریکی قرار می‌گیرد.

 

بسته الحاقی بازی Injustice 2

پس از انتشار بسته‌های الحاقی مختلف، در نهایت نسخه Legendary Edition معرفی شد و جمع ابرقهرمانان کامل‌تر از قبل شد. البته این نسخه فقط به شخصیت‌های جدید محدود نمی‌شد و پوسته‌های جدیدی برای برخی از کاراکترهای بازی ارائه می‌داد. در بازی Injustice 2: Legendary همچنان ردپای مورتال کمبات دیده می‌شود و اینبار شاهد شخصیت Raiden در بازی هستیم. اما نکته جذاب ماجرا مربوط به حضور «لاک‌پشت‌های نینجا» در بازی Injustice 2 است. آنها با همان بامزگی همیشگی‌ و چابکی در این مجموعه حضور دارند.

بسته الحاقی بازی Injustice 2

نسخه Injustice 2: Legendary از حیث محتوا و جذابیت، یکی از بهترین پک‌های کامل در میان بازی‌های فایتینگ است. معرفی 10 کاراکتر جدید از جمله Darkseid ،Hellboy ،Redhood و دیگر ابرقهرمانان دنیای DC به همراه اسکین‌هایی که با استفاده از آنها می‌توانید سیستم جزئی برخی از مبارزات را تغییر دهید.

 

گرافیک و صداگذاری بازی Injustice 2

کمپانی NetherRealms ثابت کرده است که در بحث گرافیک و طراحی محیط بازی هیچ چیزی در Injustice 2 کم نگذاشته‌ است. جزئیات تمامی کاراکتر‌‌ها و استیج‌های بازی به خوبی صورت گرفته و حتی بخش‌های سینماتیک عالی کار شده است. در طول بازی هیچ خبری از افت فریم و باگ گرافیکی نخواهد بود. این پردازش گرافیکی به قدری خوب کار شده است که اگر شما حتی یک سیستم‌عامل متوسط با حداقل سیستم گرافیکی یادشده را در اختیار داشته باشید، به راحتی و کاملا روان بازی برای شما اجرا خواهد شد.

بررسی Injustice 2

بازی Injustice 2 در مورد صداگذاری نیز امتحان خود را به خوبی پس خواهد داد. نقطه قوت بخش صوتی مربوط به صداگذاری شخصیت‌های بازی است که هر کدام از آنها از صداپیشه‌گان مشهور دنیای هنر بهره می‌برند. دیالوگ‌های آنها منحصربه‌فرد و افکت‌های صوتی بدون نقص به‌ کار گرفته شده است. برای مثال پیش از مبارزه جوکر با بتمن و یا هارلی کویین با سوپرمن، کُری‌خوانی جالبی بین آنها ردوبدل می‌شود.

قبل از سخن پایانی، پیشنهاد ما به شما برای تجربه بهتر بازی، تهیه ست‌های گیمینگ مانند دسته بازی، هدفون گیمینگ، کیبورد گیمینگ، موس مخصوص بازی، پایه شارژ دسته PS4، برچسب PS4، کاور دسته PS4، کیف PS4، برچسب xbox و … از فروشگاه اینترنتی پلازا است.

سخن پایانی

گیم پلی بی عدالتی 2

برای تجربه یک بازی فایتینگ جدید، دانلود بازی Injustice 2 به شدت توصیه می‌شود. لذت مبارزه متفاوت با نقش‌آفرینی ابرقهرمان‌های دنیای DC به همراه یک گیم‌پلی جذاب و داستانی، دست‌به‌دست هم دادند تا بار دیگر کمپانی ندررلم را رو سفید کنند. این عنوان به حدی عالی عمل کرد که پس از مدتی امکان تجربه بازی Injustice 2 برای اندروید نیز پدید آمد.

همچنین اگر از دارندگان کنسول‌های بازی خانگی هستید، بازی Injustice 2 برای PS4 و Xbox One نیز عرضه شده است و می‌توانید از آن لذت ببرید.

856x481 (0x0)
76.13 KB
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402