معرفی و بررسی بازی Night in the Woods ؛ بازگشت به شهری مرموز

بازی ترسناک Night in the Woods
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Night in the Woods برای طرفداران بازی‌های ماجراجویی بی‌نظیر است. در این مقاله با معرفی بازی شب در جنگل همراه ما باشید.

بازی Night in the Woods یک بازی تک‌نفره در سبک ماجراجویی است. این بازی مهیج و سرگرم‌ کننده توسط Infinite Fall ساخته و توسعه داده شده است. کارهایی از قبیل انیمیشن و طراحی‌های این بازی برعهده شخصی به‌نام اسکات بنسون (Scott Benson) صورت گرفته‌اند. کارهای مربوط به ‌استودیو و ساخت بازی توسط طراح بازی به ‌نام الک هولوکا (Alec Holowka) انجام شد. در نهایت بازی ترسناک Night in the Woods توسط Finji منتشر شده است. برای آشنایی بیشتر با چگونگی بازی و محیط آن، از شما دعوت می‌کنیم که نگاهی به ‌تریلر بازی Night in the Woods داشته باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

داستان بازی شب در جنگل

داستان بازی Night in the Woods حول محور یک دختر 20 ساله می‌چرخد که دانشکده تحصیلی خودش را رها کرده است. دختر 20 ساله این بازی نامش مارگارت بروسکی (Margaret Borowski) بوده که با نام Mae نیز صدایش می‌کنند. مارگارت در 20 سالگی، دانشکده را به ‌دلایلی ترک کرده و به ‌زادگاه خودش که Possum Springs است برمی‌گردد. یکی از نکات جالب بازی Night In The Woods این بوده که زادگاه مارگارت با برخی مشکلات رو به رو شده است. مشکلاتی همچون رکود و افت اقتصاد و به‌ دنبال آن تعطیلی معدن ذغال سنگ و غیره باعث ناراحتی و افسردگی مارگارت شده است. در ادامه با بررسی بازی Night in the Woods با ما همراه باشید.

بازی شب های جنگل

پس از بازگشت به ‌زادگاهش با برخی از دوستان قدیمی‌اش دیدار می‌کند. او با بئاتریس (Bea Santello) که یک شخصیت افسرده ولی بسیار باهوش است، گریگ لی (Gregg Lee) که شخصی بیش ‌فعال و پر جنب و جوش است و همچنین با دوست ‌پسر آرام و فروتن گریگ به‌نام آنگوس دلانی (Angus Delaney) دیدار می‌کند. پس از دیدار با برخی از دوستان قدیمی‌اش او به این مورد مرموز پی‌ می‌برد که یکی دیگر از دوستانش به‌ نام کیسی هارتلی (Casey Hartley) به ‌صورت عجیب و مرموزی ناپدید شده است.

Mae چندین روز را در Possum Springs به ‌جست و جو می‌پردازد و در کنار آن با دوستانش وقت‌گذرانی می‌کند. در همین هنگام او به ‌فکرهای عجیب و جالبی فرو رفته و به‌ دنبال رویاهای عجیبی که در ذهنش رشد کرده‌اند می‌رود. پس از گذشت چند روز در بازی شب های جنگل و رسیدن به‌ مراسم پر از هیجان هالووین (Halloween)، مارگارت با یک اتفاق رو به رو می‌شود که آن ربوده شدن یک نوجوان توسط شخصی مرموز است. او به ‌همراه چهار تا از دوستانش به ‌جست و جو درباره اینکه چه اتفاقاتی در حال رخ دادن هست می‌پردازند. Mae دارای سلامت ذهنی و هوش بالایی است که اکثر اوقات در مواقع سخت به ‌درستی تصمیم می‌گیرد.

گیم پلی بازی Night in the Woods

همچنین بخوانید :

در هنگام جست و جو راه آن‌ها به ‌سوی جنگل کشیده می‌شود که با دوستانش وارد محیط جنگل می‌شوند. در آنجا با برخی از افراد مشکوک رو به رو شده که صورت و بدن‌ آن‌ها پوشیده است. این افراد مشکوک آن‌ها را تعقیب می‌کنند و به‌ دنبالشان می‌روند. پس از تعقیب و گریزها، Mae از یک ارتفاع سقوط کرده و به‌ کما رفته و پس از مدتی بیدار شده و به ‌سوی دوستانش می‌رود. او برای دوستانش تعریف می‌کند که از یک بیماری که اختلال شخصیتی است رنج می‌برد.

یکی از دلایل ترک تحصیل کردنش نیز همین بیماری‌اش بوده که برخی اوقات تصاویر عجیبی در ذهن و جلوی چشمانش پدیدار می‌شوند. بیماری او باعث جدایی‌اش از عموم جامعه و مردم شد که او را به ‌سمت زوال و گوشه‌نشینی راهی می‌کرد. در بازی ترسناک Night in the Woods یک دفترچه برای Mae طراحی و قرار داده شده است. چندین سال قبل او برای مشکلش به ‌دکتر مراجعه می‌کند که دکتر یک دفترچه برای او تجویز کرده تا تمامی احساسات و وقایع زندگیش را در آن ثبت کند.

داستان بازی Night in the Woods

در دوران تحصیلش یک اتفاق بین او و یکی از دوستانش می‌افتد که آن باعث ایجاد ترس و هراس مردم نسبت به مارگارت می‌شود. رفتارهای بد و نگاه‌های معنی‌داری که او در طول تحصیل و زندگی‌اش از طرف مردم تحمل کرده باعث تاثیرات منفی بر روی روند زندگی و رفتارهایش شده است. در دوران دانشگاه رفته رفته شرایطش بدتر شد و او تصمیم به‌ ترک تحصیل و بازگشت به‌ سوی Possum Springs که علاوه بر زادگاهش، یک شهر مرموز بود، گرفت. او با این امید به ‌زادگاهش برگشت تا بتواند درمان شود و به‌ حالت عادی‌اش برگردد.

Mae همچنان زخمی و بیمار است. او تصمیم می‌گیرد تا به جنگل برگشته و افرادی که او و دوستانش را تعقیب می‌کردند را پیدا کند. دلیل این کارش فقط این است که دوستانش او را ترک نکنند و در کنارش بمانند. جریان این گروه مرموز و ترسناک را پس از مدتی که در پی‌ آن‌ها گشته متوجه می‌شود. داستان از این‌ قرار بوده که این افراد مشکوک وابسته به‌ عقاید و آیین‌هایی هستند، به ‌معادن قدیمی و متروکه رفته و با اشخاصی ملاقات می‌کنند.

این اشخاص که یک فرقه هستند خدایی بز مانند که بز سیاه (Black Goat) نام‌گذاری شده را می‌پرستند و اعتقادشان این است که باید افرادی را بدزدند و در غارها و معادن و جاهای متروکه با خود برده و آنجا آن‌ها را قربانی کنند تا خدایشان به ‌اقتصاد و رونق زندگی در Possum Springs کمک کند. آن‌ها دلیل دزدیده شدن Casey، دوست Mae بوده‌اند. خدایشان به ‌آن‌ها گوشزد و آن‌ها را تهدید می‌کند تا این ماجرا و اقداماتشان را با هیچ‌کس در میان نگذارند و به‌ کسی چیزی نگویند. سپس پس از مدتی حرف زدن، به ‌آن‌ها اجازه خروج را می‌دهد.

تریلر بازی Night in the Woods

یکی از نکات جالب بازی ترسناک Night In The Woods این بوده که Mae تمام مدت حرف‌های آن‌ها را شنیده بود. سپس هنگامی که آن‌ها قصد خارج شدن از آن مکان متروکه را دارند، یک وسیله (آسانسور مانند) برای بالا و پایین آوردن افراد در آنجا تعبیه شده بود و هنگامی که سوار آسانسور شدند یکی از اعضای فرقه متوجه حضور مارگارت شده و قصد کشتن او را دارد. برخی از آن افراد، قصد دارند که او را نجات دهند و در همین حین آسانسور وارد یک سقوط سهمگین می‌شود که افراد فرقه را در زیر زمینی محبوس می‌کرد. در طول بازی شب های جنگل، بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که با چه اشخاصی بیشترین تعامل و گفت و گو را داشته باشند. بسته به‌آن، مارگارت با Bea یا Gregg درباره اتفاقاتی که در Possum Springs افتاده به‌ گفت و گو می‌پردازد.

در ادامه داستان بازی ترسناک Night in the Woods که مارگارت در حال صحبت با دوستش است، بقیه دوستانش نیز می‌رسند و او در حضور همه می‌گوید که اگر چه گاهی حال آدم خوب است و گاهی بد، با این وجود باید خودش را با شرایط اطراف خود سازگار ساخته و رشد کند. همچنین یاد بگیرد که در تمامی مراحل زندگی‌اش بتواند لحظات و خاطرات خوب و لذت‌بخشی را برای خود فراهم سازد. بازی Night in the Woods چنین به ‌پایان می‌رسد که مارگارت و چند نفر از دوستانش تصمیم بر آن می‌گیرند که مشکلات زندگیشان را نادیده گرفته و از آن‌ها لحظات خوب و شادی را خلق کنند. سپس تمام آن‌ها کارهایی را که گروهشان انجام می‌دهند را تمرین و تکرار می‌کنند تا بالاخره به ‌نتیجه مورد نظرشان برسند.

نمرات بازی بازی Night in the Woods

 

گیم پلی بازی Night in the Woods

بازیکنان پس از دانلود بازی Night in the Woods می‌بینند که مارگارت یا همان شخصیت اصلی بازی که بازیکنان تحت عنوان او به ‌بازی خواهند پرداخت، یک دختر جوان بوده که تحصیل و دانشکده خودش را رها کرده است. او تنها فرزند خانواده‌اش بوده که در یک اتاق کوچک، در زیر شیروانی خانه پدرش در حال زندگی کردن است.

مارگارت پس از ترک کردن تحصیلاتش به ‌زادگاهش که Possum Springs است برمی‌گردد. Possum شهری آباد و زیبا و در عین‌ حال مرموز بوده که بسیاری از مردمش به ‌کار در معدن ذغال سنگ مشغول هستند و از طریق آن زندگیشان را می‌گذرانند. پس از مدتی اقتصاد آن‌ها دچار رکود شده و معدن ذغال سنگ تعطیل می‌شود. بسته به‌ آن بسیاری شغل خود را از دست دادند. پس از برگشتن مارگارت به زادگاهش و همچنین بسته‌ شدن معدن، او بار منفی که بر شهر حاکم شده را به‌ خوبی احساس می‌کند.

بررسی بازی Night in the Woods

مارگارت با وجود شرایط بد و همچنین سخت زندگی‌اش، به ‌دنبال کشف یک ‌سری رمز و رازهای مخوف در شهر است. در نزدیکی Possum Springs یک جنگل انبوه از درخت وجود دارد که اتفاقات و وقایع مشکوکی آنجا در حال رخ دادن است. او ترغیب می‌شود تا برای رمزگشایی از این شک و شبهه‌ها راهی جنگل شود و از تاریکی‌ها وقایع را پیدا کرده و آن‌ها را ببیند. دلایلی پشت این حرکت او به ‌سمت جنگل نهفته شده‌اند که به ‌آن‌ها خواهیم پرداخت.

مارگارت مجبور به‌ تحمل کردن راز ترسناکی بوده که این شهر (Possum Springs) سال‌های سال است در خود پنهان کرده است. او دوستی قدیمی به‌نام Casey دارد که از زمان برگشتنش به زادگاهش او را نه تنها ندیده، بلکه هیچ آثاری نیز از او پیدا نمی‌کند. تعطیل شدن ناگهانی معدن و ناپدید شدن Casey دست به دست هم دادند تا او برای رمزگشایی از این راز مخوف، راهی جنگل تاریک شود.

پس از دانلود بازی Night in the Woods برای PC و سپری کردن مراحل بازی متوجه خواهید شد که دوستان مارگارت چه ‌کسانی هستند. دوستان او عبارتند از Bae، تمساح سیگار کش، دوست دوران کودکی‌اش به‌نام Gregg، یک روباه بسیار بیش‌ فعال و زرنگ و دوست پسر او که خرسی به ‌نام آنگوس (Angus) است. موسیقی متن و مضامین بازی توسط Paste Media ساخته شده و در بازی به‌ کار گرفته شده است. این مضامین بیماری‌هایی همچون بیماری روانی، افسردگی، یکنواخت و راکد بودن روند پیشرفت طبقات پایین تا بالای شهر و آهسته آهسته مسیر شهر که به ‌سوی مرگ و پوچی می‌رود را توصیف می‌کند.

سیستم مورد نیاز بازی Night in the Woods

با دانلود بازی Night in the Woods برای کامپیوتر شاهد این موضوع خواهید شد که در بازی، بازیکنان تحت عنوان مارگارت (Mae) بازی خواهند کرد و مکانیسم‌هایی را مورد استفاده قرار خواهند داد تا بتوانند در شهر Possum به‌ اکتشافاتی دست پیدا کنند. مارگارت می‌تواند بدود و با سرعت بیشتر به ‌اکتشافاتش برسد. او می‌تواند از روی سطوح پریده و از روی موانع و پستی و بلندی‌ها عبور کند. این مکانیسم‌ها برای ‌او این شرایط را فراهم کرده و آموزشاتی را به‌او خواهند داد تا در شهر Possum Springs به ‌کشفیات و رمز و رازهای مورد نظرش برسد. یکی از نکات جالب بازی Night in the Woods این بوده که تصمیماتی که بازیکنان در طول بازی می‌گیرند به ‌صورت مستقیم بر روی روند بازی و داستانش تاثیر می‌گذارند.

در رابطه با تاریخ انتشار بازی شب های جنگل قابل ذکر است که این بازی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، macOS، لینوکس و Playstation 4 در تاریخ 21 فوریه 2017 (3 اسفند 1395) منتشر شده است. نسخه ایکس باکس وان آن در تاریخ 13 دسامبر 2017 (22 آذر 1396) عرضه شده است. در رابطه با تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوئیچ بازی Night in the Woods قابل ذکر بوده که در تاریخ 1 فوریه 2018 (12 بهمن 1396) منتشر شده است. بازی‌بازانی که سیستم عامل اندروید دارند نمی‌توانند برای دانلود بازی Night in the Woods برای اندروید اقدام کنند؛ زیرا هنوز به ‌صورت کامل ساخته و عرضه نشده است. در ادامه با بررسی نمرات بازی Night in the Woods با ما همراه باشید.

دانلود بازی night in the woods

 

نمرات و نقد و بررسی بازی Night In The Woods

نمره متاکریتیک بازی شب های جنگل برای نسخه کامپیوتر 88، برای پلی استیشن 4 نمره 87 و برای کنسول ایکس باکس وان نمره 75 است.

 

PC PowerPlay: نمره 100

بازی Night in the Woods دارای فضای داستانی خوب و راضی کننده‌ای است که با طراحی گرافیکی آن همخوانی دارد.

 

GameSpot: نمره 90

بازی Night in the Woods اگر چه داستان جذاب و دلخراشی دارد، ولی با این‌حال جذب و تحت تاثیر قرار دادن نظرات و احساسات مخاطب برای او در اولویت بوده که این مورد آن‌ را عالی کرده است.

 

IGN: نمره 87

بازی شب های جنگل تمام حواس‌ها را از قهرمانان بازی و داستانش جدا کرده و به‌ سوی موضوع و رویداد کاملا واقعی کشانده که این به‌ خودی خود بی‌نظیر است.

نقد و بررسی بازی Night in the woods

Xbox Achievement: نمره 80

Night in the Woods یکی از برترین بازی‌های مستقل سال شناخته می‌شود که با داستانی زیبا و خیره کننده ساخته شده است. به ‌هیچ‌ عنوان نباید این بازی مهیج را از دست داد.

 

Games Master UK: نمره 85

بازی شب در جنگل با داستانی جذاب، به‌ گونه‌ای ساخته شده که جلوه‌هایی از حماقت و درستی را به ‌تصویر می‌کشد.

 

سیستم مورد نیاز بازی Night In The Woods

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: Windows 7
  • پردازنده: Intel Dual-Core
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: Intel HD 4000
  • فضای مورد نیاز: 8 گیگابایت

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوئیچ بازی Night in the Woods

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: Windows 7 نسخه 64 بیت
  • پردازنده:  Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz یا AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon X1900 GT یا NVIDIA GeForce GT 340
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: 8 گیگابایت

قبل از سخن پایانی، پیشنهاد ما به شما برای تجربه بهتر بازی، تهیه ست‌های گیمینگ مانند دسته بازی، هدفون گیمینگ، کیبورد گیمینگ، ماوس مخصوص بازی، پایه شارژر دسته PS4، برچسب پلی استیشن 4، روکش دسته PS4، کیف پلی استیشن 4، برچسب ایکس باکسx و … از فروشگاه اینترنتی پلازا است.

سخن پایانی

بازی‌های سرگرم‌کننده و ماجراجویی همچون بازی ترسناک Night in the Woods علاوه بر ارائه گرافیک و تصویری زیبا و چشم‌نواز، مفهوم و داستان خاصی را با خود حمل کرده و سعی بر انتقال آن به ‌‌بازیکنان دارند. اگر به دنبال بازی هستید که هم داستان زیبایی داشته و هم بتواند شما را به‌ وجد بیاورد و نمی‌دانید که به ‌سمت چه بازی بروید، ما بازی شب های جنگل را به ‌شما پیشنهاد می‌کنیم و می‌دانیم که لذت کافی را از آن خواهید برد.

آیا شما تا به‌ حال بازی شب در جنگل را تجربه و بازی کرده‌اید؟ نظرات خودتان را با تیم پلازا به ‌اشتراک بگذارید.

856x482 (0x0)
24.71 KB

#ir-ext-ui { position: fixed; padding: 1px; z-index: 9999; display: none; font-family: Consolas, “Lucida Console”, “Courier New”, Courier, monospace; text-align: right; }

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402