نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی

thumbnail
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای اینکه در نتایج گوگل بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید باید به این الگوریتم ها توجه کنید. درواقع شما باید برای پیروزی در لینکسازی و سئو ، قدرتمند تر و هوشمندانه تر از رقبا عمل کنید.

چرا از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

نکات مهمی که قبل از خرید رپورتاژ آگهی باید بدانید :

  • وضعیت هاستینگ وب سایت شما کاملا استیبل و پایدار باشد.
  • قبل از خرید رپورتاژ باید وضعیت بهینه سازی فنی و محتوایی سایت شما به شرایط قابل قبول از نظر گوگل رسیده باشد. به این معنی که وب سایت شما با کلمات کلیدی مورد نظرتان حداقل جزو نتایج ۵ صفحه اول گوگل باشد.
  • برای تولید محتوای باکیفیت و یونیک در سایت خود برنامه منظم سالیانه داشته باشید.
  • فهرستی از خبرگزاری ها و سایت های خبری معتبری که بالاترین اتوریتی و پایین ترین اسپم اسکور را دارند جمع آوری کنید و برای انتشار رپورتاژ برنامه سالیانه داشته باشید.
  • برای تولید محتوای رپورتاژ برنامه ریزی منظمی داشته باشید و برای انتشار رپورتاژ در هر سایت خبری یک محتوای خبری خاص درنظر بگیرید.
  • وضعیت و قدرت سئوی سایت رقبا را بررسی کنید و آماری از رپورتاژ هایی که رقبای شما منتشر کرده اند بدست بیاورید تا برای رقابت بتوانید قدرتمند تر عمل کنید.
  • در هنگام تولید محتوای رپورتاژ آگهی به تاثیری که رپورتاژ میتواند در ذهن مخاطبان شما و کاربران سایت های خبری داشته باشد بیشتر توجه کنید و با خلاقیت در نوشتن محتوا تلاش کنید مشتریان بیشتری را به برند خود علاقه مند کنید.
  • کمپین رپورتاژ آگهی را در راستای استراتژی بازاریابی محتوا و برندینگ تنظیم کنید.

 

باید در تعداد و کیفیت سایت هایی که رپورتاژ دارید برتر از رقبا باشید.

  • باید همواره در طول زمان تعداد سایت هایی که در قالب رپورتاژ به شما لینک داده اند بیشتر از سایر رقبا باشد.
  • اتوریتی سایت هایی که رپورتاژ شما را منتشر کرده اند باید بالاتر باشد.
  • اسپم اسکور سایت هایی که رپورتاژ شما را منتشر کرده اند باید پایین تر باشد.
  • بطور کلی باید اتوریتی دامین و پیج های شما بالاتر و اسپم اسکور سایت شما پایین تر از رقبا باشد.
  • محتوای رپرتاژ‌ های شما از نظر سئو و میزان جذب مخاطب باید بهتر و قوی تر از رقبا باشد.
  • نحوه لینکسازی در محتوای رپورتاژ یک امر کاملا تخصصی سئو است و در میزان تاثیرگذاری آن اهمیت دارد.

 

مهمترین مزایای کمپین رپورتاژ آگهی نسبت به بنر های تبلیغاتی

  • هزینه درج رپورتاژ در سایت های پربازدید بسیار پایین تر و به صرفه تر از همه مدل های بنر تبلیغاتی است.
  • رپورتاژ ‌بدلیل اینکه بصورت خبر در صفحه اول سایت های خبری قرار میگیرد بیشتر مورد توجه کاربران قرار میگیرد. درواقع درصد بسیار کمی از مخاطبان بروی بنر های تبلیغاتی کلیک میکنند ، درصورتی که همه مخاطبان بروی تیتر های خبری که موردنظرشان باشد کلیک میکنند و نسبت به مشاهده اخبار مقاومتی ندارند.
  • بسیاری از سایت ها اقداماتی برای ایجاد کلیک های مصنوعی و غیرواقعی بروی بنر های تبلیغاتی میکنند ولی در مورد رپورتاژ چنین موردی وجود ندارد.
  • نمایش بنر موقتی و نمایش رپورتاژ دائمی است. یعنی چه ؟ بنر هم بصورت ماهیانه با نمایش ثابت ، هم بصورت کلیکی با نمایش رندوم ، برای مدت زمان مشخصی براساس میزان پرداخت و شارژ تبلیغ دهنده در سایت ها نمایش داده میشود، درحالی که رپورتاژ آگهی پس از انتشار، مانند سایر اخبار بصورت دائمی در سایت های خبری ماندگار است.
  • رپورتاژ تاثیرگذاری بسیار عالی بروی سئو و رتبه گوگل وب سایت تبلیغ دهنده دارد درصورتی که بنرها هیچ تاثیر مثبتی برای سئو ندارند.
  • مخاطبان به اخبار و رپورتاژ اعتماد بسیار بیشتری دارند، زیرا رپورتاژ را یک محتوای خبری از خبرگزاری مورد تاییدشان میبینند اما به بنری های تبلیغاتی اعتمادی ندارد و حتی از بنرها دوری میکنند، بطوری که بسیاری از اشخاص از طریق برنامه های مختلف نمایش بنرهای تبلیغاتی را بلاک میکنند! بنابراین احتمال موفقیت کمپین رپورتاژ بسیار بالاتر از کمپین بنری و کلیکی است.

 

اهمیت استراتژی تبلیغاتی و انتشار رپورتاژ آگهی در قالب کمپین

برای موفقیت هرچه بیشتر PR یا DPR که مخفف روابط عمومی دیجیتال یا همان رپورتاژ آگهی است ، باید اهداف برندینگ ، مارکتینگ و سئو را به بهترین نحو پوشش دهیم و برای این امر به یک برنامه ریزی و استراتژی کوتاه مدت ، سالیانه و طولانی مدت نیاز داریم .

خرید رپورتاژ أگهی یک یا دو سایت قطعا تاثیرگذار است ولی نباید انتظار بالایی از فیدبک آن داشته باشید . رپورتاژ باید در قالب پلن و کمپین های مشخصی در طول سال در تعداد بالایی از سایتهای خبری معتبر منتشر شود تا ما به نتایج بسیار عالی در برندینگ ، مارکتینگ و سئو برسیم . کما اینکه در حال حاضر کمپین های رپورتاژ آگهی نسبت به سایر کمپ های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند و بسیار موثر تر و به صرفه هستند و تکرار انتشار خبر در کمپ های مختلف توسط برندهای برتر نشانه موفقیت و رضایت آنها از بازخورد آن است .

 

انتخاب بهترین مشاور و مجری رپورتاژ آگهی

شرکت تبلیغاتی ویرلن برترین مجری انتشار رپورتاژ آگهی در کشور است و انتشار کمپین های رپورتاژ برای برترین برندها در سایت های خبری معتبر نشانه اعتماد مدیران هوشمند به مجموعه ویرلن است . از مشاوره تا اجرای کلیه مراحل تولید محتوا و انتشار رپورتاژ براساس اهداف تبلیغاتی و سئو بخشی از خدمات شرکت تبلیغاتی ویرلن است .

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 1.867 میلیارد دلار
    Spiderman No Way Home
    اکران: 17 دسامبر 2021
  • 361 میلیون دلار
    Sing 2
    اکران: 22 دسامبر 2021
  • 279 میلیون دلار
    The Batman
    اکران: 04 مارس 2022
  • 273 میلیون دلار
    Uncharted
    اکران: 18 فوریه 2022
  • 138 میلیون دلار
    Scream
    اکران: 14 ژانویه 2022
  • 116 میلیون دلار
    Death on the Nile
    اکران: 04 فوریه 2022
  • 72 میلیون دلار
    Jackass Forever
    اکران: 04 فوریه 2022
  • 47 میلیون دلار
    Dog
    اکران: 18 فوریه 2022
  • 4 میلیون دلار
    Cyrano
    اکران: 25 فوریه 2022