بیوگرافی نیکلاس کیج ؛ برادرزاده فرانسیس فورد کاپولا / بهترین فیلم های نیکلاس کیج

نیکلاس کیج
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نیکلاس کیج بازیگر نام آشنا و محبوب آمریکایی است. در این مطلب مروری بر بیوگرافی نیکلاس کیج و بهترین فیلم های نیکلاس کیج خواهیم داشت.

نیکلاس کیج (Nicolas Cage) هنرپیشه، تهیه‌کننده و کارگردان سرشناس و مشهور آمریکایی است که طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. این هنرمند محبوب فعالیت هنری خود در سینما را از سال 1981 میلادی آغاز کرد و با نقش آفرینی در کاراکترهای مختلف و متفاوت به تدریج به شهرت و محبوبیت رسید. شاید اکثر مخاطبان، نیکلاس کیج را به واسطه بازی در فیلم ماندگار تغییر چهره (Face Off) به یاد داشته باشند. این فیلم یکی از آثار ماندگار و شاخص نیکلاس محسوب می‌شود که در سال 1997 در آن حضور پیدا کرد و او را به اوج شهرت و محبوبیت رساند.

در ویدیوی زیر «بیوگرافی کوتاهی از نیکلاس کیج» را تماشا کنید:

همچنین بخوانید :

ایفای نقش‌های کلاسیک و جذاب در اواخر دهه 80 میلادی، مسیر بازیگری این هنرمند را تغییر داد و نام او را در سراسر دنیا مطرح ساخت. نیکلاس کیج از زمان شروع فعالیتش در سینما تا به امروز در کاراکترهای متفاوتی به ایفای نقش پرداخته است و همین تنوع در نقش آفرینی، او را به یکی از هنرمندان محبوب و سرشناس هالیوودی تبدیل کرده است. در ادامه این مقاله از پلازا زندگینامه نیکلاس کیج را به همراه آثار ماندگار او مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بیوگرافی نیکلاس کیج

در این بخش بیوگرافی Nicolas Cage از دوران کودکی تا به امروز را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شما را با این چهره محبوب و جذاب هالیوودی بیشتر آشنا خواهیم کرد. اگر شما هم از طرفداران این هنرپیشه هستید، با بیوگرافی نیکلاس کیج همراه ما باشید.

دوران کودکی و نوجوانی

نیکلاس کیج با نام اصلی نیکلاس کیم کاپولا (Nicolas Kim Coppola) در تاریخ 7 ژانویه 1964 میلادی (16 دی 1342) در شهر لانگ بیچ کالیفرنیا به دنیا آمد. پدرش آگوست کاپولا (August Coppola) استاد دانشگاه در رشته ادبیات و مادرش جویوگلسنگ، رقصنده و طراح رقص بود. او در یک خانواده کاتولیک بزرگ شده است. پدرش ایتالیایی تبار و مادرش از نژاد آلمانی و لهستانی بودند.

پدربزرگ پدری او آهنگساز و مادربزرگش نیز بازیگر بودند. فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) کارگردان سه‌گانه پدرخوانده نیز عموی نیکلاس است و سایر اقوام او نیز در حوزه هنر و سینما فعالیت دارند. این پیشینه هنری قوی نشان می‌دهد که نیکلاس کیج در یک خانواده هنر دوست و فرهنگی بزرگ شده و علاقه به هنر و بازیگری از دوران کودکی در او شکل گرفته است.

بچگی نیکلاس کیج

او دو برادر دارد که آنها نیز در حوزه هنری فعالیت می‌کنند؛ کریستوفر کاپولا (Christopher Coppola) کارگردان سینما است و برادر دیگر او مارک کاپولا (Marc Coppola) نیز از شخصیت‌های رادیویی معروف در نیویورک است. نیکلاس کیج در دبیرستان بورلی هیلز که به بازیگر پروری مشهور بود به تحصیل پرداخت. او از کودکی به بازیگری و سینما علاقه داشت و در مدرسه تئاتر، فیلم و تلویزیون UCLA واقع در لس‌آنجلس نیز تحصیل کرد. اولین تجربه بازیگری غیر سینمایی او با بازی در تئاتر پسر طلایی (Golden Boy) و در مدرسه رقم خورد.

نیکلاس دلش نمی‌خواست وقت خود را با بازی در تئاترهای مدرسه تلف کند و دوست داشت به سرعت وارد سینما شود. همین علاقه او به بازیگری سبب شد تا در سن 17 سالگی، درس و مدرسه را رها کند و به طور جدی وارد عرصه بازیگری شود. او که نمی‌خواست از نام  شهرت عموی خود در سینما استفاده کند، از همان ابتدا نام هنری «نیکلاس کیج» را برای خود انتخاب کرد. این هنرمند نام خانوادگی کیج را با الهام از یکی از ابر قهرمانان مارول کامیکس به نام «لوک کیج» انتخاب کرد و با این نام وارد دنیای سینما شد.

ویدئو های مرتبط
thumbnail
بیوگرافی هایائو میازاکی (زیرنویس فارسی)
00:07:1625 فروردین 1402، 21:30
thumbnail
بیوگرافی جیمز کمرون: از تایتانیک تا آواتار (زیرنویس ...
00:04:4922 مرداد 1401، 17:30

ورود به عرصه بازیگری

در ادامه بیوگرافی نیکلاس کیج باید بگوییم که آغاز فعالیت جدی در سینما برای او در سال 1982 و با بازی در فیلم اوقات خوش در ریجمونت های (Fast Times at Ridgemont High) رقم خورد و نقش کوتاهی را در این فیلم ایفا کرد. او برای بازی در نقش «دالاس وینستون» در فیلم عمویش به نام بیگانگان (The Outsiders) تست داد، اما در نهایت مت دیلون (Matt Dilon) این نقش را بازی کرد. در سال 1983 حضور در فیلم دختر دره (Vally Girl) نام او را در میان مخاطبان کمی پررنگ ساخت، اما به شهرت نرساند.

فیلم های نیکلاس کیج

نیکلاس کیج و فرانسیس فورد کاپولا در سه فیلم ماهی جنگی (Rumble Fish)، انجمن پنبه (The Cotton Club) و پگی سو ازدواج کرد (Peggy Sue Got Married) با یکدیگر همکاری کردند. ایفای نقش در این سه فیلم برای نیکلاس تجربه بسیار خوبی بود و پس از آن به تدریج پرکارتر شد و در فیلم‌های بیشتری حضور پیدا کرد.

همچنین بخوانید :

او در دهه 1980 در فیلم‌های موفقی چون مسابقه با ماه (Moonstruck – 1987)، بزرگ کردن آریزونا (Raising Arizona – 1987) و بوسه خون آشام (Vampire’s Kiss – 1988) به ایفای نقش پرداخت. بازی در این فیلم‌ها، رفته رفته نیکلاس کیج را به شهرت رساند، اما حضور در فیلم از ته دل وحشی (Wild at Heart – 1990) به کارگردانی دیوید لینچ (David Lynch)، موجب درخشش او شد. پس از آن دیگر به بازیگری معروف تبدیل شد و در فیلم‌های متعددی حضور پیدا کرد و توانست به رویای کودکی خود دست پیدا کند.

فیلم شناسی نیکلاس کیج

نیکلاس کیج در سال 1995 برای بازی در فیلم ترک لاس‌ وگاس (Leaving Las Vegas) در کاراکتر شخصی الکلی، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد و اولین جایزه خود در عرصه بازیگری را دریافت کرد. پس از دریافت جایزه اسکار، فصل جدیدی از بازیگری برای این هنرمند آغاز شد و درآمدش نیز افزایش پیدا کرد. او در طول یک دهه فعالیت خود در سینما توانست با تکیه بر نام و تلاش خود به موفقیت برسد.

در سال 1997 با ایفای نقش در فیلم تغییر چهره (Face Off) باری دیگر مورد توجه قرار گرفت و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. بازی نیکلاس کیج در تغییر چهره بسیار جذاب و هنرمندانه بود و حضور در این فیلم، محبوبیت این هنرمند را در سراسر دنیا، دو چندان کرد و در زمان خود بسیار خوش درخشید. تغییر چهره در واقع یکی از بیادماندنی ترین فیلم های نیکلاس کیج است که فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و به موفقیت تجاری دست پیدا کرد. پس از درخشش در فیلم تغییر چهره در فیلم‌های جذاب دیگری از جمله هشت میلی‌متر (8mm) و احیای مردگان (Bringing Out the Dead) نیز حضور پیدا کرد.

فیلمهای نیکلاس کیج

به طور کلی دهه 1990 دهه کاری بسیار خوبی برای نیکلاس کیج بود و در این مدت با حضور در فیلم‌های متعدد و درخشان توانست به شهرت و محبوبیت برسد. با ورود به دهه جدید نیز این شهرت ادامه یافت و با ایفای نقش‌های بیشتر و جدیدتر به نیکلاس کیجی که امروز در سراسر دنیا طرفداران بی‌شماری دارد، تبدیل شد.

ازدواج و زندگی شخصی نیکلاس کیج

یکی از قسمت‌های جذاب بیوگرافی نیکلاس کیج مربوط به زندگی شخصی اوست. نیکلاس کیج در طول زندگی خود چهار مرتبه ازدواج کرده و زندگی عاطفی پر فراز و نشیبی داشته است. او با همسر اول خود «پاتریشا آرکت» (Patricia Arquette) در سال 1995 ازدواج کرد، اما ازدواج با این خانم بازیگر، تنها چندین سال دوام داشت و این زوج در سال 2001 از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج دوم نیکلاس کیج، یک سال پس از طلاق از همسر اولش اتفاق افتاد و این بار با «لیسا مری پرسلی» (Lisa Marie Presley) خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی ازدواج کرد. جالب است بدانید که لیسا پیش از ازدواج با نیکلاس کیج در سال 1994 با مایکل جکسون ازدواج کرده بود، اما پس از دو سال از یکدیگر جدا شدند و در سال 2002 با نیکلاس ازدواج کرد. در تصویر زیر عکس نیکلاس کیج و همسر دومش لیسا را مشاهده می‌کنید.

زندگی شخصی نیکلاس کیج

ازدواج نیکلاس کیج و لیسا مری در کمال ناباوری تنها 107 روز به طول انجامید، اما طلاق آنها در سال 2004 نهایی و ثبت شد. «آلیس کیم» (Alice Kim) همسر سوم نیکلاس است که در سال 2004 در یک مزرعه خصوصی در شمال کالیفرنیا با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج در سال 2005 صاحب پسری به نام «کال ال» شدند و ظاهرا زندگی خوبی در کنار هم داشتند. اما ازدواج این زوج نیز پس از سال‌ها زندگی مشترگ در سال 2016 به پایان رسید و از یکدیگر جدا شدند.

همچنین بخوانید :

نیکلاس کیج در سال 2019 با زنی به نام «اریکا کوایکه» (Erika Koike) در لاس وگاس ازدواج کرد، اما پس از 4 روز خواستار جدایی از او شد. ازدواج چهارم او نیز در ژوئن 2019 به طلاق ختم شد. نکته دیگری که درباره زندگی شخصی نیکلاس کیج وجود دارد این است که او در سال 1988 و پیش از ازدواج‌های رسمی خود با «کریستینا فالتون» (Christina Fulton) بازیگر آمریکایی قرار می‌گذاشت و دو سال بعد یعنی در سال 1990 پسر آنها «وستون» به دنیا آمد. اما رابطه آنها پس از مدتی به پایان رسید و چندین سال بعد با همسر اول خود ازدواج کرد. در تصویر زیر عکس نیکلاس کیج و پسرش وستون را مشاهده می‌کنید.

عکس نیکلاس کیج

جوایز و افتخارات نیکلاس کیج

در ادامه بیوگرافی نیکلاس کیج خوب است به جوایز این بازیگر اشاره کنیم. در ماه مه 2001، کیج از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا فولرتون، دکترای افتخاری هنرهای زیبا دریافت کرد. وی همچنین دو مرتبه نامزد دریافت جایزه اسکار شد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «ترک لاس وگاس» در سال 1955 به نیکلاس کیج اهدا شد. این جایزه، اولین جایزه مهم او بود که به واسطه بازی درخشان در این فیلم به او تقدیم شد و مورد تحسین همگان قرار گرفت.

وی در سال 2002 برای بازی در فیلم اقتباس (Adaptation) برای دومین مرتبه نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. نیکلاس کیج همچنین برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بفتا و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. سایر آثار نیکلاس کیج مانند فیلم‌های Honeymoon و Moonstruck نیز نامزد دریافت جوایز متعدد شدند. این هنرمند در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوودی است که در فیلم‌‌های جذابی حضور داشته و بازیگری پولساز محسوب می‌شود.

جوایز و افتخارات نیکلاس کیج

نکات جالب درباره نیکلاس کیج

نیکلاس کیج در طول دوره پر فراز و نشیب زندگی شخصی و کاری خود، حقایقی پشت پرده دارد که شاید کمتر کسی از آنها خبر داشته باشد. در این بخش از بیوگرافی نیکلاس کیج به برخی حقایق جالب درباره این هنرمند اشاره می‌کنیم:

همچنین بخوانید :
  • نیکلاس کیج در ابتدا قرار بود در اولین فیلم سینمایی خود «اوقات خوش در ریجمونت های»، کاراکتر منفی این فیلم را بازی کند. اما پس از تست، کارگردان به این نتیجه رسید که چهره او برای بازی در این نقش، بیش از حد معصوم است و انتخاب مناسبی برای این کاراکتر نیست. به همین دلیل در نهایت نقش کوتاه و کم اهمیتی در این فیلم ایفا کرد.
  • او برای حضور در دومین فیلم خود به نام «دختر بیشه» نام خود را تغییر داد تا به واسطه شهرت خانوادگی به خصوص عمویش، مورد توجه قرار نگیرد و در انتخاب نقش‌ها نیز دست بازتری داشته باشد.
  • او برای بازی در فیلم «بیردی» دو دندان‌ خود را بدون داروی بی‌حسی کشید.
  • در یک یکی از سکانس‌های فیلم «بوسه خون آشام» سه سوسک واقعی را خورده است.
  • برای بازی در فیلم درخشان و تحسین شده «ترک لاس وگاس» به الکل اعتیاد پیدا کرده بود؛ زیرا در این فیلم، نقش یک فرد الکلی را بازی می‌کرد و به همین دلیل دوست داشت بهترین خود را ارائه دهد. او حتی پیش از خواندن دیالوگ‌هایش نیز مقدار زیادی مشروب می‌نوشید و بعد از آن به کارگردان اجازه فیلمبرداری می‌داد.
  • نیکلاس کیج و جانی دپ به طور اتفاقی در کالیفرنیا با یکدیگر آشنا شدند و جانی دپ به واسطه نیکلاس کیج، وارد سینما و عرصه بازیگری می‌شود.
  • مجموعه اثار نیکلاس کیج در سال‌های اولیه فعالیتش در سینما، آثاری ضعیف و یا متوسط بودند و عده‌ای از منتقدان بر این باورند که عمویش آنطور که باید از نیکلاس حمایت نکرده است.

فرزندان نیکلاس کیج

فیلم شناسی نیکلاس کیج

حال که با بیوگرافی نیکلاس کیج آشنا شدید، در این بخش بهترین فیلم های نیکلاس کیج و آثار درخشان او در چندین دهه فعالیتش در سینما را به شما معرفی خواهیم کرد.

فیلم ترک لاس وگاس – Leaving Las Vegas

فیلم شناسی نیکلاس کیج

  • سال ساخت: 1995
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5/10
  • کارگردان: مایک فیگیس (Mike Figgis)
  • سایر بازیگران: الیزابت شو، جولیان سندز و ریچارد لویس

فیلم سینمایی ترک لاس وگلاس یکی از بهترین فیلمهای نیکلاس کیج محسوب می‌شود که در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است. او در این فیلم نقش یک فرد الکلی را ایفا می‌کند که بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برایش به ارمغان آورد. داستان فیلم ترک لاس وگاس درباره یک فیلمنامه‌نویس معتاد به الکل به نام «بن سندرسون» است که تمام زندگی خود را صرف الکل کرده است. بن از محل کارش اخراج می‌شود و پس از آن همه چیز را رها می‌کند و به لاس وگاس می‌رود. در آنجا با زنی آشنا می‌شود که مانند خودش مشکلاتی دارد و…

فیلم سینمایی تغییر چهره – Face/Off

  • سال ساخت: 1997
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.2/10
  • کارگردان: جان وو (John Woo)
  • سایر بازیگران: جان تراولتا، جوآن آلن و جینا گرشان

فیلم تغییر چهره یکی دیگر از برترین فیلم های نیکلاس کیج در طول سال‌های فعالیتش در سینما محسوب می‌شود که در ژانر اکشن، علمی تخیلی و جنایی ساخته شده است. این فیلم در زمان اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و به موفقیت تجاری دست پیدا کرد. در ویدیوی بالا می‌توانید «تریلر فیلم تغییر چهره» را تماشا کنید.

داستان فیلم تغییر چهره درباره زندگی پلیسی به نام «شان آرچر» است که پسرش در یک حادثه توسط مردی به نام «کاستور تروی» کشته می‌شود و پلیس‌ها به دنبال او هستند. از این ماجرا چندین سال می‌گذرد و کاستور به کما می‌رود و برادرش پولوکس را به زندان می‌فرستند. شان برای آنکه به زندان برود و با پولوکوس حرف بزند، صورتش را با صورت کاستور عوض می‌کند و به زندان می‌رود. اما کاستور پس از مدتی به هوش می‌آید و صورت ندارد…

فیلم اقتباس – Adaptation

نیکلاس کیج در پدرخوانده ۳

  • سال ساخت: 2002
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • کارگردان: اسپایک جونز (Spike Jonze)
  • سایر بازیگران: مریل استریپ، کریس کوپر و کارا سیمور

فیلم اقتباس نیز به عنوان یکی دیگر از آثار برتر در فهرست فیلمهای نیکلاس کیج است که در ژانر درام و کمدی ساخته شده و در زمان اکران مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. نیکلاس کیج در این فیلم نامزد دریافت چندین جایزه شد و بازی هنرمندانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت. داستان فیلم اقتباس درباره نویسنده افسرده و نگرانی به نام «چارلی کافمن» است که باید ظرف مدت کوتاهی، فیلمنامه اقتباسی دزد ارکیده را به شرکت کلمبیا پیکچرز تحویل دهد، اما…

فیلم سینمایی ارباب جنگ – Lord of War

مجموعه اثار نیکلاس کیج

  • سال ساخت: 2005
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6/10
  • کارگردان: اندرو نیکول (Andrew Nicol)
  • سایر بازیگران: بریجیت مویناهان، ایتن هاک و جرد لتو

فیلم سینمایی ارباب جنگ نیز یکی دیگر از برترین فیلم های نیکلاس کیج است که در ژانر اکشن، درام، جنایی و جنگی ساخته شده و کیج در آن نقش یک دلال اسلحه را بازی می‌کند. این فیلم یکی از آثار موفق این هنرمند در دهه 2000 است که در آن بسیار خوش درخشید. داستان فیلم ارباب جنگ درباره مردی به نام «یوری اورلاو» است که در زمان کودکی با خانواده خود از جماهیر شوروی به ایالات متحده آمریکا فرار می‌کنند. او برای ثروتمند شدن و راه‌اندازی کسب و کار وارد تجارت قاچاق اسلحه شده و پس از مدتی به یکی از دلالان بین‌المللی اسلحه تبدیل می‌شود.

فیلم سینمایی کیک اس – Kick-Ass

شایعه مرگ نیکلاس کیج

  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6/10
  • کارگردان: متیو وان (Matthew Vaughn)
  • سایر بازیگران: آرون تایلر جانسون، کلویی گریس مورتس و کریستوفر مینتس-پلس

فیلم سینمایی کیک اس نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های نیکلاس کیج است که در ژانر اکشن، کمدی و جنایی ساخته شده و برد پیت نیز تهیه‌کننده آن است. این فیلم اقتباسی از یک کتاب کمیک است که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و دنباله آن با نام کیک اس 2 نیز در سال 2013 ساخته شد. داستان این فیلم درباره پسری نوجوان به نام «دیو لیزسکی» است که دوست دارد به یک ابر قهرمان تبدیل شود و نام خود را «کیک اس» بگذارد. او در این میان با افرادی آشنا می‌شود که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهند.

ما در این مقاله بیوگرافی نیکلاس کیج را از زمان کودکی تا به امروز مورد بررسی قرار دادیم. او از سال 1981 میلادی وارد حرفه بازیگری شد و در آثار درخشان و ماندگاری حضور پیدا کرد. وی در حال حاضر یکی از ستارگان بی‌بدیل هالیوودی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. شما کدامیک از فیلم های نیکلاس کیج را بیشتر دوست دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مهدی باقری
.
18 دی 1399، 11:36
پاسخ
0
0
نیکولاس کیج عشقههههههههههههه. بازیش توو فیلم تغییر چهره عالی بود و کامل آدمو فرو می برد داخل قصه.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402