دانلود سریال خانم مارول ۲۰۲۲ + تریلر، داستان و بازیگران

سریال خانم مارول ۲۰۲۲
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال خانم مارول ۲۰۲۲ سریالی است که پخش آن به تازگی شروع شده و یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی است. در این مقاله با معرفی سریال Ms Marvel 2022 همراه ما باشید.

سریال خانم مارول ۲۰۲۲ که یک سریال اینترنتی است، توسط بیشا کی. علی (Bisha K. Ali)، استندآپ کمدین و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی، برای دیزنی پلاس (Disney+) خلق شده ‌است. سریال خانوم مارول براساس شخصیت کامالا خان / خانم مارول (Kamala Khan / Ms Marvel) از کتاب‌های کمیک کمپانی مارول ساخته شده ‌است. او به عنوان نویسنده اصلی نیز در این مجموعه فعالیت می‌کند.

داستان سریال Ms Marvel 2022 در دنیای سینمایی مارول (MCU) رخ می‌دهد و نقاط اشتراکی با سری فیلم‌های این کمپانی دارد. این مجموعه توسط استودیوی مارول تولید می‌شود. پخش سریال میس مارول به تازگی شروع شده است.

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر میس مارول با زیرنویس فارسی را تماشا کنید تا با فضای آن بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله از پلازا به بررسی مجموعه تلویزیونی میس مارول از سریال های مارول 2022 و بازیگران آن و اخبار مربوط به این سریال می‌پردازیم. شما می‌توانید اولین تیزر سریال Ms. Marvel را در بالا تماشا کنید. با معرفی سریال خانوم مارول همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال میس مارول

برای دانلود سریال Ms. Marvel می‌توانید از لینک‌هایی که در این قسمت برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید.

تاریخ پخش سریال میس مارول

سریال ms marvel 2022 / تاریخ پخش سریال میس مارول

فیلمبرداری سریال Ms. Marvel از اواسط نوامبر سال 2020 در استودیوی تریلیث (Trilith) در آتلانتا، جورجیا، با حضور عادل ال اربی (Adil El Arbi)، بلال فلاح (Bilall Fallah)، شرمین عبید چینوی (Sharmeen Obaid-Chinoy) و میرا منون (Meera Menon) به عنوان کارگردانان آن و کارمن کابانا (Carmen Cabana) به عنوان فیلمبردار آغاز شد.

سریال خانم مارول ۲۰۲۲ در ابتدا قرار بود در اواخر سال 2021 پخش شود، اما از آنجایی که قرار شد مینی سریال Hawkeye در اواخر نوامبر 2021 پخش شود، مجله The Hollywood Reporter اعلام کرد که احتمال دارد سریال Ms Marvel 2022 در سال 2021 پخش نشود.

پخش سریال کامالا خان یا خانم مارول ۲۰۲۲ از تاریخ 8 ژوئن 2022 برابر با 18 خرداد 1401 شروع شد و قرار است 6 قسمت داشته باشد. این سریال هر هفته و تا تاریخ 13 جولای (22 تیر) پخش خواهد شد و بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. همچنین این سریال در سینماهای پاکستان در سه بخش اکران خواهد شد؛ چراکه پلتفرم Disney+ در این کشور در دسترس نیست. در جدول زیر می‌توانید تاریخ پخش تمام قسمت‌های این مجموعه را مشاهده کنید.

شماره قسمتعنوان قسمتکارگردانتاریخ پخش
1Generation Whyعادل العربی و بلال فلاح8 ژوئن 2022 (18 خرداد 1401)
2نامشخصمیرا منون15 ژوئن 2022 (25 خرداد 1401)
3نامشخصمیرا منون22 ژوئن 2022 (1 تیر 1401)
4نامشخصشرمین عبید چنائی29 ژوئن 2022 (8 تیر 1401)
5نامشخصشرمین عبید چنائی6 جولای 2022 (15 تیر 1401)
6نامشخصعادل العربی و بلال فلاح13 جولای 2022 (22 تیر 1401)

داستان سریال خانوم مارول

جهان سینمایی مارول در دیزنی پلاس در حال گسترش است و قرار است شخصیت کامالا خان در سریال Ms. Marvel به تصویر کشیده ‌شود. داستان مجموعه تلویزیونی میس مارول حول کامالا خان، یک نوجوان شانزده ساله آمریکایی-پاکستانی شکل می‌گیرد که در نیوجرسی زندگی می‌کند.

داستان فیلم خانوم مارول

او یک دانش آموز عالی است که به بازی و نوشتن داستان‌های فن فیکشن علاقه‌ دارد. او شیفته ابرقهرمانان و داستان‌های آن‌ها است و در این بین به طور ویژه طرفدار کاپیتان مارول است. کامالا برای پذیرفته ‌شدن و جا افتادن در خانه و مدرسه تلاش بسیاری می‌کند و با این موضوع درگیر است.

او نیروهای ابرقهرمانی ویژه‌ای، نیروی تغییر شکل را به دست می‌آورد که او را به تمام ابرقهرمانانی که الگوی او بودند، شبیه می‌کند. حال کامالا خان در شخصیت خانوم مارول، در شرف آموختن درسی است که همه ابرقهرمان‌ها وقتی قدرت خود را کشف می‌کنند، می‌آموزند.

آشنایی با شخصیت خانم مارول (شخصیت کامالا خان مارول)

کامالا خان ابرقهرمان جوانی در دنیای مارول است که کتاب کمیک مستقل خود را داشته و مجموعه تلویزیونی خود را نیز در دیزنی پلاس دارد. کامالا خان یکی از طرفداران اصلی کاپیتان مارول بود که در ابتدا خانم مارول خطاب می‌شد، بنابراین وقتی در موقعیتی قرار گرفت که بتواند یک ابرقهرمان شود، بدون هیچ تردیدی از نام او استفاده کرد.

سریال خانوم مارول / میس مارول و کاپیتان مارول

میس مارول چندین توانایی مختلف دارد، اما همه آن‌ها با هم کار می‌کنند. او توانایی تغییر شکل دارد؛ یعنی می‌تواند شکل و اندازه خود را تغییر دهد. او می‌تواند این کار را در مقیاس کوچک و همچنین در مقیاس بزرگ انجام دهد؛ به این معنا که می‌تواند هر قسمتی از بدن خود را که بخواهد تغییر دهد و کوچک یا بزرگ کند.

کامالا خان مانند بسیاری دیگر از ابرقهرمانان نوجوان، در تلاش است که زندگی ابرقهرمانی و خانوادگی‌اش را جدا از هم نگه دارد. با توجه به اینکه برادرش نیز دارای ژن غیرانسانی بود، این مسئله در مورد او کمی دشوارتر شده ‌است. در مجموع باید گفت که خانواده برای کامالا بسیار مهم است. او باید علاوه بر خانواده و زندگی ابرقهرمانی بین مذهب و سبک زندگی جدیدش نیز تعادل ایجاد کند.

کامالا خان سعی کرد با انتقام جویان کار کند، اما متوجه شد که آن‌ها برای او مناسب نیستند. بنابراین در عوض او و چند نفر دیگر از اعضای جوان انتقام جویان از این تیم جدا شدند و تیم خود را با عنوان قهرمانان تشکیل دادند. هدف این تیم جدید تمرکز بر روی مسائل کوچکی بود که جهان با آنها روبرو است.

مجموعه تلوزیونی خانم مارول / میس مارول

کامالا خان به طور طبیعی شخصیتی فرمانده و پیشرو دارد. او در نهایت برای مدتی رهبر گروه قهرمانان نیز شد. او همچنین دوستان خود را که بدون داشتن نیروهای ابرقهرمانی برای نجات و محافظت از شهر خود تلاش می‌کنند، هدایت می‌کند.

بازیگران سریال خانم مارول

کامالا خان یک ابرقهرمان خیالی است که در کتاب‌های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کمیکس ظاهر می‌شود. این شخصیت توسط سردبیران، سانا امانت (Sana Amanat) و استفان واکر (Stephen Wacker)، نویسنده، جی. ویلو ویلسون (G. Willow Wilson) و تصویرپردازان، آدریان آلفونا (Adrian Alphona) و جیمی مک کلوی (Jamie McKelvie)، خلق شده ‌است.

جلد نخست این کمیک برنده جایزه هوگو برای بهترین داستان گرافیکی در سال 2015 شد. کامالا خان اولین شخصیت مسلمان مارول است که عنوان کمیک بوک مستقلی دارد. خان اولین حضور خود را در فوریه 2014 در کمیک کاپیتان مارول تجربه کرد.

بازیگران سریال میس مارول

ایمان ولانی (Iman Vellani) قرار است کامالا خان را در مجموعه تلویزیونی جدیدی در جهان سینمایی مارول، یعنی در سریال میس مارول در دیزنی به تصویر بکشد. ولانی در فیلم Captain Marvel 2 محصول 2022 نیز بازی خواهد کرد. صداگذاری این شخصیت در بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی Marvel’s Avengers محصول 2020، توسط ساندرا سعد (Sandra Saad) انجام شده ‌است.

در سپتامبر 2020، ایمان ولانی بازیگر جوان و تازه‌کار در دنیای بازیگری، برای بازی نقش اصلی، کامالا خان در سریال میس مارول انتخاب شد. همچنین عکس‌هایی که در نوامبر همان سال منتشر شدند، انتخاب مت لینتز (Matt Lintz) برای بازی در این مجموعه را تایید کردند. در ادامه مروری بر بیوگرافی هنرپیشه‌های خانم مارول خواهیم داشت.

ایمان ولانی در نقش کامالا خان/ خانوم مارول

بازیگران سریال خانم مارول / کامالا خان در سریال میس مارول

ایمان ولانی بازیگر پاکستانی-کانادایی است که بیشتر به واسطه ایفای نقش کاملا خان در سریال خانم مارول ۲۰۲۲ شبکه دیزنی پلاس شناخته می‌شود. وی همچنین قرار است این نقش را در فیلم The Marvels ایفا کند که این فیلم در سال 2023 عرضه خواهد شد.

مت لینتز در نقش برونو کارلی

بازیگران سریال ms marvel 2022

مت لینتز بازیگر آمریکایی متولد 23 می 2001 برابر با 2 خرداد 1380 است که بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون فیلم فانتزی Pixels محصول سال 2015، سریال The Walking Dead و سریال Ms Marvel 2022 شناخته می‌شود.

سایر بازیگران مجموعه تلوزیونی خانم مارول عبارتند از:

  • یاسمین فلچر (Yasmeen Fletcher) در نقش ناکیا بهادیر / دوست صمیمی کامیلا
  • زنوبیا شروف (Zenobia Shroff) در نقش مونیبا خان / مادر کامیلا و همسر یوسف
  • موهان کاپور (Mohan Kapur) در نقش یوسف خان / پدر کامیلا و همسر مونیبا
  • ساگر شیخ (Saagar Shaikh) در نقش عامیر خان/ برادر بزرگ کامالا
  • لارل مارسدن (Laurel Marsden) در نقش زوئی زیمر / دختر محبوب در دبیرستان کامیلا
  • آذر عثمان (Azhar Usman) در نقش نجف / دستفروش غذای حلال
  • آرین موید (Arian Moayed) در نقش مامور پی. کلیری
  • آلیسیا رینر (Alysia Reiner) در نقش سدی دیور
  • ریش شاه (Rish Shah) در نقش کامران / پسری که کامیلا دوستش دارد
  • فواد خان (Fawad Khan) در نقش حسن
  • آداکو اونونوگبو (Adaku Ononogbo) در نقش فریحا
  • لیث نکی (Laith Naki) در نقش شیخ عبدالله
  • نیمرا بوچا (Nimra Bucha) در نقش نجمه
  • تراوینا اسپرینگر (Travina Springer) در نقش تیشا هیلمن
  • آرامیس نایت (Aramis Knight) در نقش کریم / خنجر قرمز
  • و…

کلام آخر

دانلود سریال ms marvel 2022

سریال میس مارول که پخش آن به تازگی شروع شده، یک اثر متفاوت در سبک فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی است. اولین بار است که یک ابرقهرمان در دنیای مارول، مسلمانان را نمایندگی می‌کند. همه طرفداران مارول در انتظار هستند تا بار دیگر سریال خوبی از آثار کمیک بوکی این کمپانی را شاهد باشند. اگر برای تماشای این سریال ترغیب شدید، می‌توانید تریلر سریال Ms Marvel 2022 را در بالای همین مطلب مشاهده کرده و برای دانلود آن اقدام کنید.

در این مقاله با معرفی سریال خانم مارول ۲۰۲۲ همراه شما بودیم و بازیگران آن را نیز برایتان معرفی کردیم. نظر شما درباره این سریال ابرقهرمانی جدید چیست؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
محمد
.
14 دی 1399، 11:17
پاسخ
0
0
سریال مارول Ms. Marvel قراره بیاد و بترکونه :)
avatar
سهیل
.
14 دی 1399، 09:52
پاسخ
0
1
زمان انتشار سریال Ms. Marvel رو هم در آینده بزارید حتما
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402