دورهمی و زوجی نو پرمخاطب‌ترین ویژه برنامه های یلدای ۹۹ تلویزیون شدند!

ویژه برنامه های یلدای ۹۹
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ویژه برنامه های یلدای ۹۹ با اجرای مجریان برتر و مطرح به روی آنتن تلویزیون رفت. به تازگی پرمخاطب ترین ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99 مشخص شدند که برنامه «دورهمی» بالاترین اقبال را داشت.

ویژه برنامه های یلدای ۹۹ مثل سال‌های قبل با حضور مهمانان و هنرمندان در شب یلدا از آنتن تلویزیون پخش شد. با وجود اینکه بیماری کرونا باعث اختلال در ضبط بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی شده، ولی امسال صدا و سیما دوباره با طراحی برنامه‌هایی شاد به تلویزیون آمد. طبق گزارشی که مرکز تحقیقات صداوسیما منتشر کرد، ویژه برنامه های شب یلدای امسال تلویزیون نسبت به پارسال 4.3 درصد رشد داشته و به 43.2 درصد رسید.

در بخشی از این آمار که بر اساس نظرسنجی‌های صدا و سیما بدست آمده از میان ویژه برنامه های شب یلدا، برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم با 15.1 درصد و «زوجی نو» از شبکه سه با 14.1 درصد به عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌ها معرفی شدند. مسابقه «دستپخت» از شبکه یک هم با 10.4 درصد بیننده در رده سوم قرار گرفته است. 84.9 درصد مردم از «دورهمی»، 85.9 درصد از «زوجی نو» و 89.6 درصد هم از «دستپخت» در حد «زیاد» ابراز رضایت کرده‌اند.

بر اساس این نظرسنجی حدود  63.4 درصد مردم معتقد بودند ویژه برنامه‌های امسال نسبت به پارسال «بهتر» شده بود. در حالی که 65.1 درصد از مردم انتقادی به این برنامه‌ها نداشتند، اما 10.9 درصد «شاد نبودن»، 4.8 درصد «تنوع نداشتن» و 4.6 درصد هم «جذابیت نداشتن» را مهم‌ترین انتقاد خود به برنامه‌های پخش‌شده اعلام کردند.

در ادامه به معرفی تمامی برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99 می‌پردازیم. با ما در پلازا همراه باشید.

برنامه های تلویزیون در شب یلدای ۹۹

آنچه در ادامه می‌خوانید:

ویژه برنامه های یلدای ۹۹

در این قسمت از مقاله به معرفی برنامه های تلویزیون برای شب یلدا ۹۹ و ساعت و زمان پخش برنامه های تلویزیونی در شب یلدا می‌پردازیم.

ویژه برنامه شبکه یک برای یلدای ۹۹ با دستپخت

ویژه برنامه شبکه یک برای یلدای ۹۹

اگر نگاهی به یلدای سال‌های قبل بیندازید ویژه برنامه فرمول یک را خواهید دید. این برنامه طی سال‌های متوالی با اجرای علی ضیا به عنوان ویژه برنامه یلدا از تلویزیون پخش می‌شد. اما امسال شبکه یک برنامه دستپخت را جایگزین آن کرده است. این برنامه که محتوای آشپزی دارد، با اجرای سه بازیگر مهران رجبی، نادر سلیمانی و امیر کربلایی زاده مهمان خانه مخاطبان شبکه یک شد. البته به دلیل ویژه بودن این شب، برنامه از میهمانان دیگری نیز پذیرایی کرد.

شبکه دو و ویژه برنامه ایرانیش

ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99

شبکه دو امسال مسابقه ایرانیش را برای پخش به عنوان ویژه برنامه یلدا 99 حاضر کرد. این مسابقه که چند ماه قبل پخش آن شروع شده، قرار است در سه شب متوالی برای شب یلدا ویژه برنامه داشته باشد. این مسابقه با اجرای پوریا پورسرخ و با حضور مردم عادی ضبط و پخش می‌شود.در این برنامه علاوه بر شخصیت‌های عادی و هموطنان نازنینمان، از چند بازیگر و هنرمند نیز دعوت به عمل آمد و با دو سه خواننده معروف و محبوب نیز صحبت‌هایی شد تا مهمانان ویژه برنامه های یلدای ۹۹ در شبکه 2 باشند.

ویژه برنامه شبکه 3 برای یلدای ۹۹ با سیم آخر و زوجی نو

ویژه برنامه شبکه 3 برای یلدای ۹۹

رضا رشیدپور از مجریان به نام است که سالیان سال در زمینه اجرا فعالیت می‌کند. برخلاف سالیان قبل که او با ویژه برنامه‌های گفتگو محور به آنتن تلویزیون می‌آمد، امسال با مسابقه سیم آخر که حدود یک ماه قبل به کنداکتور شبکه سه آمده، در ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99 حضور داشت.

از دیگر برنامه‌هایی که شبکه سه برای یلدا تدارک دیده زوجی نو با اجرای باربد بابایی است. این برنامه نیز به صورت مسابقه پخش شده و در شب یلدا با حضور مهمانانی نظیر مهران غفوریان و علی مشهدی مهمان تلویزیون بود.

برنامه های تلویزیون برای شب یلدا ۹۹ در شبکه 4

برنامه های تلویزیون برای شب یلدا ۹۹

همچنین بخوانید :

شبکه چهار سال‌های قبل برای شب یلدا ویژه برنامه‌های متفاوتی را طراحی می‌کرد و از بازیگران و استادان عرصه هنر برای اجرا و میهمان دعوت به عمل می‌آورد. امسال شبکه چهار برنامه شب‌های هنر که روتین هر روزه شبکه 4 است را پخش کرد. در این برنامه مجریان همیشگی این برنامه از جمله جواد مولانیا، رضا مهدوی، علیرضا بهرامی، جابر قاسم علی، ایوب آقاخانی، مسیحا ربیعی، محمدرضا شفیعی خروشان و… به اجرا پرداختند. در این ویژه برنامه از مهمانانی مانند نادر مشایخی آهنگساز، افشین هاشمی بازیگر، امیر شهاب رضویان و استاد نصرالله حدادی روایت‌پژوه و استاد زبان‌شناس دانشگاه پذیرایی شد.

ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99 برای شبکه آموزش

تمامی برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99

برنامه‌های قند پهلو و رادیو هفت جزو برنامه‌های شیرین با چاشنی طنز هستند که در شب یلدا میهمان خانه مخاطبان خود شدند. قند پهلو برنامه‌ای با اجرای رضا رفیع است که طی سال‌های قبل نیز در تلویزیون حضور داشته و برنامه‌ای با طنز سیاسی محسوب می‌شود.

ویژه برنامه کتاب باز و برنامه دورهمی برای یلدا 99

برنامه دورهمی برای یلدا 99 / دورهمی یلدا 99

کتاب باز برنامه‌ای با مضمون فرهنگی و کتاب خوانی است که از مدت‌ها قبل با اجرای سروش صحت در آنتن شبکه نسیم قرار دارد. ویژه برنامه کتاب باز که برای شب یلدا طراحی شده پذیرای هنرمندان و بازیگران برای گفتگو بود.

ویژه برنامه شب یلدای دورهمی که به پربیننده‌ترین برنامه آن شب تبدیل شد هم با حضور مهمانان متعددی همراه بود.

مجریان برنامه های تلویزیون در شب یلدای ۹۹

زمان پخش برنامه های تلویزیونی در شب یلدا

اجرای برنامه های شب یلدای تلویزیون از اهمیت به خصوصی برخوردار است. هر سال شب یلدا تلویزیون با مجری‌های جوان و تازه کاری فعالیت می‌کند. امسال نیز ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99 توسط مجریان با استعدادی تولید می‌شود. حال به معرفی این مجریان عزیز می‌پردازیم:

مجریان شبکه یک برای ویژه برنامه یلدای ۹۹

نادر سلیمانی، مهران رجبی، امیر کربلایی زاده که قبلا آنها را با ایفای نقش در آثار تلویزیونی و سینمایی می‌شناسیم حال با اجرای مسابقه دستپخت در قاب تلویزیون حضور دارند. البته این عزیزان هر چقدر در فعالیت‌های هنری خود موفق باشند به نظر می‌رسد هنوز تجربه کافی برای اجرا را ندارند. کاش شبکه یک برای شب یلدا از مجریان حاذق و باتجربه‌ای دعوت به عمل می‌آورد.

مجریان شبکه 2 برای ویژه برنامه های یلدای ۹۹

ساعت و زمان پخش برنامه های تلویزیونی در شب یلد

پوریا پورسرخ از بازیگران جوان و با استعداد سینما و تلویزیون ایرانی است. او آثار بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آنها می‌توان به وفا، روز سوم، رستاخیز، کیمیا، برادر، ثبت با سند برابر است و… اشاره کرد. این بازیگر چند سالی است که در زمینه اجرا و مجری گری نیز فعالیت‌هایی می‌کند و امسال او با مسابقه ایرانیش از شبکه دو میهمان خانه مخاطبان است. البته امسال شبکه دو ویژه برنامه ایرانیش با اجرای این بازیگر را برای شب یلدا آماده کرده است. می‌توان گفت پوریا پورسرخ علاوه بر بازیگری در اجرا نیز استعدادهایی دارد. امیدواریم شب یلدا از دیدن ویژه برنامه و اجرای او نیز لذت ببرید.

مجریان شبکه 3 برای برنامه های تلویزیون در شب یلدای ۹۹

مهمانان ویژه برنامه های یلدای ۹۹

همچنین بخوانید :

رضا رشیدپور  از مجریان باسابقه و خوش چهره تلویزیون ایران است که از سال‌های قبل شاهد اجراها و برنامه‌های گفتگو محور و مسابقه‌ای این هنرمند بوده‌ایم. امسال نیز به نظر می‌رسد شبکه سه با وجود مجریان چهره و باسابقه خود مخاطبان زیادی را به پای آنتن‌های شبکه سه بنشاند. رضا رشیدپور که از سال‌های ابتدایی حضور خود در تلویزیون به عنوان مجری فعالیت کرده است برنامه‌هایی چون حالا خورشید، سیم آخر، مثلث، شب شیشه‌ای، مثلث شیشه‌ای، زنده رود، دید در شب، صفر صفر، هفت و… را در کارنامه هنری خود دارد.

باربد بابایی نیز در برنامه‌های گفتگو محور بسیاری حضور داشته است، ولی اوج چهره شدن او را می‌توان با اجرای برنامه شب کوک دانست که میان مخاطبان طرفداران بسیاری پیدا کرد. امسال نیز با یک برنامه گفتگو محور با هنرمندان موسیقی و عرصه هنر در آنتن شبکه سه حضور دارد. باید منتظر مهمانان ویژه برنامه های یلدای ۹۹ در شبکه 3 باشیم.

مجریان شبکه نسیم برای ویژه برنامه های یلدای ۹۹

مهران مدیری از کارگردانان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایرانی است که آثار زیادی را در قالب طنز در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آنها می‌توان به شب‌های برره، پاورچین، مرد هزار چهره، در حاشیه، مرد دو هزار چهره، ساعت 5 عصر و… اشاره کرد. او چند سالی است که با برنامه گفتگو محور و استندآپ کمدی در شبکه نسیم حضور دارد که میهمانان و افراد چهره زیادی در آن حضور یافته‌اند. امیدواریم امسال دورهمی یکی از گزینه‌های حتمی شب یلدا باشد.

اجرای برنامه های شب یلدای تلویزیون

سروش صحت نیز یکی از کارگردانان و بازیگران با تجربه و مطرح ایرانی است که آثار ویژه‌ای را در کارنامه هنری خود دارد. او که این روزها با برنامه کتاب باز از شبکه نسیم در آنتن تلویزیون حضور دارد به علت پرداختن برنامه به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به نظر می‌رسد گزینه خوبی برای ویژه برنامه در شب یلدا باشد.

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی و معرفی ویژه برنامه های یلدای ۹۹ پرداختیم. امیدواریم شما مخاطبان عزیز در کنار خانواده از دیدن این برنامه‌ها لذت برده باشید. بعد از دیدن برنامه های تلویزیون در شب یلدای ۹۹ نظرات خود را با ما در تیم پلازا به اشتراک بگذارید. ما منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم. البته می‌توانید نظرات خود را در مورد مجری‌های ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99 نیز به ما بگویید. در قسمت پایین این مقاله منتظر انتقادات و نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402