بررسی فیلم Let Them All Talk با بازی مریل استریپ + تریلر و معرفی بازیگران

دانلود فیلم Let Them All Talk 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Let Them All Talk 2020 اثری درام کمدی با بازی مریل استریپ است. در این مقاله با بررسی فیلم بگذار همه حرف بزنند همراه شما خواهیم بود.

همچنین بخوانید :

فیلم Let Them All Talk 2020 یک درام-کمدی آمریکایی محصول سال 2020 است. استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)، فیلمساز آمریکایی این فیلم را کارگردانی کرده و دبورا آیزنبرگ (Deborah Eisenberg)، نویسنده و بازیگر آمریکایی فیلمنامه آن را نوشته است. داستان فیلم Let Them All Talk با بازی مریل استریپ (Meryl Streep) درباره نویسنده‌ای است که راهی یک سفر دریایی می‌شود. بیشتر دیالوگ‌های فیلم بگذار همه حرف بزنند ۲۰۲۰ به صورت بداهه توسط بازیگران گفته شده و سودربرگ فیلمبرداری آن را با نور طبیعی و در کشتی Queen Mary 2 انجام داده است.

برای آشنایی بیشتر با داستان و فضای این اثر، می‌توانید در ویدیوی بالا تریلر فیلم Let Them All Talk 2020 را تماشا کنید. تاریخ اکران فیلم Let Them All Talk برابر است با 10 دسامبر 2020 مصادف با 20 آذر 1399 که توسط سرویس HBO Max به صورت آنلاین عرضه شد. در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم Let Them All Talk همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

دانلود فیلم Let Them All Talk 2020

برای دانلود فیلم Let Them All Talk 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

داستان فیلم بگذار همه حرف بزنند

داستان فیلم کمدی بگذار همه حرف بزنند درباره نویسنده‌ای نسبتا مسن به نام آلیس است که برنده یک جایزه مهم ادبی شده است. اما از آنجایی که آلیس نمی‌تواند سوار هواپیما بشود، راهی سفری دریایی با یک کشتی مجلل می‌شود تا به محل برگزاری دریافت جایزه‌اش برود. در این سفر دو دوست قدیمی او از دوران مدرسه به نام‌های روبرتا و سوزان و همچنین خواهرزاده‌اش تایلر همراه او هستند. در این سفر آنها باید با گذشته خود روبرو شوند…

داستان فیلم بگذار همه حرف بزنند

 

معرفی کارگردان فیلم بگذار همه حرف بزنند ۲۰۲۰

استیون سودربرگ کارگردان، تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس، فیلمبردار و تدوینگر آمریکایی متولد 14 ژانویه 1963 (24 دی 1341) است. او یکی از پیشگامان سینمای مستقل مدرن و فیلمسازی پرکار محسوب می‌شود. سودربرگ با ساخت فیلم درام Sex, Lies, and Videotape محصول سال 1989 در صنعت فیلمسازی و در میان عموم شناخته شد. در سن 26 سالگی سودربرگ تبدیل به جوان‌ترین کارگردان مستقلی شد که در جشنواره فیلم کن جایزه نخل طلا را می‌گرفت.

تاریخ اکران فیلم Let Them All Talk / فیلم بگذار همه حرف بزنند

موفقیت او در سینمای هالیوود نیز با ساخت فیلم‌هایی چون Out of Sight محصول سال 1998، فیلم زندگینامه‌ای Erin Brockovich محصول سال 2000 و درام جنایی Traffic محصول سال 2000 رقم خورد و برای همین فیلم آخر جایزه اسکار بهترین کارگردان را هم گرفت. سپس با کارگردانی آثاری چون سری فیلم‌های Ocean، فیلم تریلر Contagion محصول سال 2011، درام کمدی Magic Mike محصول سال 2012، تریلر روانشناختی Side Effects محصول سال 2013 و فیلم ترسناک Unsane محصول سال 2018 بیش از پیش شناخته شد.

علیرغم اینکه استیون سودربرگ تا کنون در ژانرهای مختلفی فیلم ساخته است، بیشتر آثار او روانشناختی، جنایی و تریلرهای سرقت هستند. فیلم‌های او تا کنون بیش از 2.2 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته و 9 نامزدی اسکار و 7 برد را برای او به ارمغان آورده‌اند.

کارگردان فیلم کمدی بگذار همه حرف بزنند

از مضامین فیلم‌های سودربرگ می‌توانیم به تغییر هویت‌های شخصی، کینه، میل جنسی، اخلاقیات و شرایط انسانی اشاره کنیم. فیلم درام ورزشی High Flying Bird محصول سال 2019، فیلم بیوگرافی The Laundromat محصول سال 2019، فیلم Let Them All Talk 2020 و فیلم جنایی No Sudden Move که هنوز منتشر نشده از آخرین فیلم‌های این کارگردان هستند.

 

بازیگران فیلم Let Them All Talk

در آگوست 2019 اعلام شد که مریل استریپ و جما چان (Gemma Chan) در فیلم بگذار همه حرف بزنند جدیدترین ساخته‌ استیون سودربرگ بازی می‌کنند. بعدتر نیز سایر بازیگران به این پروژه اضافه شدند و HBO Max حق پخش فیلم را خرید. همان ماه فیلمبرداری در نیویورک آغاز شد و سپس برای دو هفته فیلمبرداری در کشتی RMS Queen Mary 2 ادامه داشت.

سودربرگ برای ساخت این فیلم فقط از خلاصه داستانی که توسط دبورا آیزنبرگ نوشته شده بود استفاده کرد و به بازیگران اجازه داد که به صورت بداهه دیالوگ‌هایشان را بگویند. سودربرگ به عنوان تدوینگر و فیلمبردار هم در ساخت فیلم Let Them All Talk 2020 فعالیت داشت و به گفته بازیگران، او فقط در حالی که دوربین را در دست داشت روی یک ویلچر می‌نشست و به اطراف حرکت می‌کرد. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم بگذار همه حرف بزنند بخوانید.

 

مریل استریپ در نقش آلیس

بازیگران فیلم بگذار همه حرف بزنند

مریل استریپ بازیگر و خواننده آمریکایی متولد 22 ژوئن 1949 (1 تیر 1328) است. استریپ بیشتر به خاطر تنوع نقش‌هایی که بازی کرده و لهجه‌های متفاوتی که در آثار مختلف داشته شناخته می‌شود. او یکی از پرافتخارترین بازیگران زن آمریکایی است که تاکنون جوایز و افتخارات زیادی را به دست آورده است؛ از جمله نامزدی برای 21 جایزه اسکار که از بین آنها 3 جایزه را گرفته و نامزدی برای 33 جایزه گلدن گلوب که از بین آنها 9 جایزه را دریافت کرده است.

مریل استریپ با نمایش Trelawny of the Wells برای اولین بار روی صحنه رفت و برای نمایش‌های 27 Wagons Full of Cotton و A Memory of Two Mondays در سال 1976 نامزد جایزه تونی شد. در سال 1977 او با فیلم Julia وارد سینما شد و در سال 1978 برای بازی در مینی سریال Holocaust جایزه امی گرفت و برای بازی در فیلم The Deer Hunter نامزد جایزه اسکار شد.

استریپ در سال 1979 با بازی در فیلم Kramer vs. Kramer جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را گرفت. او همچنین جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای بازی در نقش یک نجات یافته از فاجعه هولوکاست در فیلم Sophie’s Choice محصول سال 1982 به دست آورد.

بازیگران فیلم Let Them All Talk

موفقیت‌های او در اواخر دهه 80 و دهه 90 ادامه داشت. در دهه 2000 و 2010 او با بازی در آثاری چون Adaptation محصول سال 2002، فیلم درام The Hours محصول سال 2002، فیلم کمدی The Devil Wears Prada محصول سال 2006، فیلم موزیکال Mamma Mia! محصول سال 2008، فیلم سیاسی The Post محصول سال 2017 و فیلم درام Little Women محصول سال 2019 به درخشش خود ادامه داد.

در سال 2010 رئیس جمهور وقت آمریکا، باراک اوباما نشان ملی هنر و در سال 2014 نشان افتخار آزادی رئیس‌جمهوری را به مریل استریپ اهدا کرد. در سال 2003 نیز او از سوی دولت فرانسه نشان هنر و ادب را دریافت کرد. از آخرین فیلم‌های استریپ می‌توانیم به عناوینی چون فیلم سینمایی The Prom محصول سال 2020 و فیلم Don’t Look Up که هنوز اکران نشده اشاره کنیم.

 

کندیس برگن در نقش روبرتا

بازیگران فیلم کمدی بگذار همه حرف بزنند

کندیس برگن (Candice Bergen) بازیگر و مدل سابق لباس متولد 9 می 1946 (19 اردیبهشت 1325) است. این هنرپیشه تاکنون 5 جایزه امی و دو جایزه گلدن گلوب را برای بازی در سریال Murphy Brown به دست آورده است. او همچنین برای بازی در سریال درام Boston Legal شناخته می‌شود. در سینما هم او افتخارآفرین بوده و برای بازی در فیلم کمدی Starting Over محصول سال 1979 نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برای بازی در فیلم زندگینامه‌ای Gandhi محصول سال 1982 نامزد جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود.

برگن حرفه‌اش را به عنوان یک مدل لباس آغاز کرد و قبل از اینکه اولین فیلمش را در سال 1966 به نام The Group بازی کند، عکسش روی جلد مجله Vogue رفته بود. او سپس در فیلم‌هایی چون The Sand Pebbles محصول سال 1966، Soldier Blue محصول سال 1970، Carnal Knowledge محصول سال 1971 و The Wind and the Lion محصول سال 1975 بازی کرد.

از فیلم‌های جدیدتر کندیس برگن باید از عناوینی چون Miss Congeniality محصول سال 2000، Sweet Home Alabama محصول سال 2002، درام کمدی The Women محصول سال 2008، Bride Wars محصول سال 2009 و کمدی عاشقانه Book Club محصول سال 2018 نام ببریم.

 

دایان ویست در نقش سوزان

معرفی فیلم Let Them All Talk

دایان ویست (Dianne Wiest) بازیگر آمریکایی متولد 28 مارس 1946 (8 فروردین 1325) است. او تا کنون دوبار جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم‌های Hannah and Her Sisters محصول سال 1986 و Bullets over Broadway محصول سال 1994 هر دو به کارگردانی وودی آلن (Woody Allen) دریافت کرده است. همچنین دایان ویست در سه فیلم دیگر از آلن بازی کرده است: فیلم‌های The Purple Rose of Cairo محصول سال 1985، Radio Days محصول سال 1987 و September محصول سال 1987.

برخی از دیگر فیلم‌های دایان ویست عبارتند از Footloose محصول سال 1984، فیلم ترسناک The Lost Boys محصول سال 1987، فیلم فانتزی عاشقانه Edward Scissorhands محصول سال 1990، فیلم کمدی Practical Magic محصول سال 1998، درام کمدی Dan in Real Life محصول سال 2007، فیلم پست مدرن Synecdoche, New York محصول سال 2008 و فیلم کمدی Sisters محصول سال 2015.

همچنین دایان در مجموعه‌های تلویزیونی چون سریال کانادایی Road to Avonlea، سریال درام In Treatment، سریال درام پلیسی Law & Order و سریال کمدی Life in Pieces حضور داشته است.

 

جما چان در نقش کرن

بازیگران فیلم Let Them All Talk استیون سودربرگ

جما چان بازیگر انگلیسی متولد 29 نوامبر 1982 (8 آذر 1361) است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم کمدی عاشقانه Crazy Rich Asians محصول سال 2018 و سریال علمی تخیلی Humans شناخته می‌شود.

جما چان در لندن به دنیا آمده و در کالج ووستر، آکسفورد درس خوانده است. او بعد از فارغ‌التحصیلی در یک شرکت حقوقی مشغول به کار شد، اما بعد تصمیم گرفت که به دنبال حرفه بازیگری برود و وارد رشته بازیگری در مرکز درام لندن شد. جما در سریال‌های تلویزیونی مختلفی در نقش‌های مکمل بازی کرده است؛ عناوینی چون سریال Doctor Who، سریال درام Secret Diary of a Call Girl، سریال کمدی درام Fresh Meat و سریال Bedlam.

او سپس با بازی در فیلم‌هایی چون Jack Ryan: Shadow Recruit محصول سال 2014، فیلم فانتزی Fantastic Beasts and Where to Find Them محصول سال 2016 و فیلم علمی تخیلی Transformers: The Last Knight محصول سال 2017 بیشتر شناخته شد. او قرار است در فیلم ابرقهرمانی Eternals محصول سال 2021 نیز به ایفای نقش بپردازد.

 

لوکاس هجز در نقش تایلر

تیزر فیلم Let Them All Talk

لوکاس هجز (Lucas Hedges) بازیگر آمریکایی متولد 12 دسامبر 1996 (22 آذر 1375) است. او فرزند پیتر هجز (Peter Hedges)، فیلمساز و نویسنده آمریکایی است و در دانشگاه هنر کارولینای شمالی در رشته تئاتر تحصیل کرده است. لوکاس بازیگری را با فیلم درام کمدی Moonrise Kingdom محصول سال 2012 به کارگردانی وس اندرسون (Wes Anderson) و فیلم جنایی Kill the Messenger محصول سال 2014 شروع کرد.

لوکاس هجز با بازی در فیلم درام Manchester by the Sea محصول سال 2016 حسابی به شهرت رسید و برای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نیز نامزد شد. سپس او در سال 2017 در آثاری چون Lady Bird و Three Billboards Outside Ebbing, Missouri در نقش‌های مکمل حضور یافت. در سال 2018 او در فیلم‌های درام Boy Erased و Ben Is Back در نقش‌های اصلی بازی کرد. او برای بازی در فیلم Boy Erased نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد.

سایر بازیگران فیلم بگذار همه حرف بزنند ۲۰۲۰ عبارتند از:

  • جان داگلاس تامپسون (John Douglas Thompson) در نقش دکتر میچل
  • کریستوفر فیتزجرالد (Christopher Fitzgerald) در نقش ادی، پسر سوزان
  • دنیل الگرنت (Daniel Algrant) در نقش کلوین کرانتز
  • فرد هچینگر (Fred Hechinger) در نقش فرد

 

نقد و بررسی فیلم Let Them All Talk

فیلم بگذار همه حرف بزنند ۲۰۲۰ با اینکه نسبتا مورد توجه منتقدان قرار گرفته، اما بینندگان کمتر از آن استقبال کرده‌اند. این فیلم در IMDb و بر اساس نزدیک به 3000 رای، تا کنون به امتیاز 6.1 از 10 رسیده است. همچنین 53% از کاربران گوگل این عنوان را پسندیده‌اند.

فیلم بگذار همه آن ها صحبت کنن

اما فیلم بگذار همه آن ها صحبت کنن در نظر منتقدان موفق‌تر بوده است. این اثر در وبسایت راتن تومیتوز بر اساس 99 نقد، 89 درصد از آرای مثبت را کسب کرده که در نهایت نمره آن به 7.2 از 10 رسیده است. در متاکریتیک نیز فیلم کمدی Let Them All Talk 2020 بر اساس 30 نقد، امتیاز 73 از 100 را گرفته است. در ادامه با نقد و بررسی فیلم Let Them All Talk استیون سودربرگ همراه شما خواهیم بود و نگاهی به نمرات منتقدان به این اثر خواهیم انداخت.

 

Chicago Sun Times / ریچارد روپر: 100

استیون سودربرگ یکی از بهترین فیلم‌های سبک وودی آلنی را در سال‌های اخیر ساخته است. یک شاهکار کوچک که به مشاهده شخصیت‌هایش می‌پردازد و بیشتر شخصیت‌های آن خاص، سفیدپوست و اندیشمند هستند؛ از جمله یک نویسنده خودشیفته و عالی که اول همه را به عنوان موضوعی احتمالی برای آثارش و سپس به عنوان انسان می‌بیند… فیلم کمدی بگذار همه حرف بزنند یکی از آثار هوشمندانه، سرگرم‌کننده و از نظر تصویری جذاب امسال است.

 

The Globe and Mail / بری هرتز: 88

تا کنون در حرفه فوق‌العاده سودربرگ، ما سه وجه مختلف از او را دیده‌ایم: فیلمسازی که آثاری بسیار هوشمندانه و فرهیخته می‌سازد (مثل فیلم‌های Out of Sight، فیلم Ocean’s 11 و فیلم محبوب Contagion در این دوران پاندمی کرونا)، مبتکری منحصربه‌فرد که به دلیل تجربه‌هایش در فرم و محتوا می‌تواند حسابی جذاب باشد (مثل فیلم High Flying Bird) و فیلمسازی که به نوعی در بین این دو قرار می‌گیرد (مانند فیلم‌های The Girlfriend Experience و The Laundromat). فیلم بگذار همه حرف بزنند جدیدترین ساخته‌ استیون سودربرگ در دسته سوم قرار می‌گیرد.

تریلر فیلم Let Them All Talk 2020

The Boston Globe / تای بر: 88

اگر از اسفند ماه 1398 به دلیل شیوع ویروس کرونا خانه را ترک نکرده‌اید، این فیلم می‌تواند حکم یک تعطیلات موجه و مناسب را داشته باشد.

 

CNN / برایان لاوری: 75

فیلم Let Them All Talk استیون سودربرگ همچون یک سفر دریایی شادی بخش است (البته قبل از شیوع ویروس کرونا). این فیلم همچنین بهانه‌ای مطلوب برای لذت بردن از بازی 3 هنرمند 70 ساله آن، یعنی مریل استریپ، کندیس برگن و دایان ویست محسوب می‌شود. استیون سودربرگ هم در طول فیلم غافلگیری‌هایی برای ما دارد که داستان را به سمت و سویی که انتظارش را نداریم می‌برد.

 

Slash Film / کریس ایوانجلیستا: 70

زمانی که فیلم Let Them All Talk 2020 در نهایت به مقصد آخرش می‌رسد، به نظر یکی دیگر از تجربه‌های سودربرگ می‌آید. او به معنای واقعی گروه بازیگرانش را برای فیلمبرداری به مدت دو هفته به یک سفر دریایی برد و به آنها اجازه داد هر جا که می‌توانند در دیالوگ‌ها بداهه‌گویی کنند. این سفر لذت‌بخش است، اما به طور غریبی فراموش‌شدنی هم هست. فیلم بگذار همه حرف بزنند ۲۰۲۰ همانند یک تعطیلات کوتاه است که بلافاصله بعد از برگشت از یادها هم پاک می‌شود.

فیلم کمدی Let Them All Talk 202

Variety / پیتر دبروگ: 60

احتمالا بهتر است این فیلم را به عنوان یک تجربه یا تمرین ببینیم؛ روشی که سودربرگ دوباره با آن خودش را به چالش می‌کشد. نتیجه نهایی این فیلم شاید یک اثر ادبی و هنری نباشد، اما ایده‌های دیگر سازندگان را در رابطه با این رسانه و توانایی‌های آن گسترش می‌دهد.

 

The New York Times / مایا فیلیپز: 30

علیرغم حضور بازیگران با استعداد در این فیلم، کارگردانی تصنعی سودربرگ گیرایی لازم را ندارد و شخصیت‌ها فاقد احساس هستند.

 

کلام آخر

نقد و بررسی فیلم Let Them All Talk

در این مقاله با معرفی و نقد و بررسی فیلم Let Them All Talk با بازی مریل استریپ همراه شما بودیم. جالب است بدانید که خود استریپ عنوان کرده که برای این فیلم تنها 25 سنت دریافتی داشته است که البته احتمالا این تصمیم شخصی خود مریل استریپ بوده است. با این حال همانطور که در نقدها خواندید اکثر منتقدان هنرنمایی بازیگران و کارگردانی استیون سودربرگ را در فیلم بگذار همه حرف بزنند ۲۰۲۰ ستوده‌ و از آن استقبال کرده‌اند. اگر شما هم به این سبک فیلم‌ها و خصوصا سبک فیلمسازی سودربرگ علاقه دارید، حتما در ابتدای همین مقاله برای دانلود فیلم بگذار همه حرف بزنند 2020 اقدام کنید.

آیا شما فیلم کمدی Let Them All Talk 2020 را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره داستان این فیلم و شخصیت‌های آن چیست؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402