معرفی فیلم رقصنده با بازی ریحانه پارسا، امیر جعفری و امین حیایی!

فیلم سینمایی رقصنده / فیلم ایرانی رقصنده
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم رقصنده آخرین ساخته بهمن گودرزی این روزها آخرین مراحل فنی خود را طی می‌کند. این فیلم ایرانی آخرین فعالیت هنری ریحانه پارسا در ایران به حساب می‌آید. با معرفی فیلم سینمایی رقصنده همراه ما باشید.

بهمن گودرزی که سابقه ساخت چندین فیلم سینمایی کمدی پرفروش را در کارنامه خود دارد، در جدیدترین ساخته خود سراغ زوج امین حیایی و امیر جعفری رفته و با حضور این بازیگران فیلم رقصنده را به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته تولید کرده است. نکته ویژه درباره رقصنده حضور ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی است که با سریال پدر به شهرت رسید، اما با حواشی مختلف آینده کاری خود را نابود کرد و پس از حضور در سه فیلم، حدود دو ماه قبل از کشور مهاجرت و در ترکیه کشف حجاب کرد.

حالا باید دید آیا رفتارهای خارج از عرف و نامعقول ریحانه پارسا فیلم جدید بهمن گودرزی را با مشکل رو‌به‌رو خواهد کرد یا خیر. در این مطلب با معرفی خلاصه داستان فیلم رقصنده و همچنین معرفی بازیگران فیلم سینمایی رقصنده همراه شما مخاطبان عزیز پلازا هستیم. تیزر فیلم رقصنده هنوز منتشر نشده است، اما در ویدیوی بالا می‌توانید تیزر تست گریم فیلم رقصنده با بازی امین حیایی و ریحانه پارسا را تماشا کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

خلاصه داستان فیلم سینمایی رقصنده

هنوز اخبار و اطلاعات زیادی درباره داستان فیلم رقصنده منتشر نشده است و اغلب اخبار در رسانه‌های مختلف، در اصل یک گمانه‌زنی درباره داستان این فیلم است. البته بنا بر شنیده‌ها گفته می‌شود فیلم سینمایی رقصنده درباره موضوع مهاجرت و پناهندگی است و در اصل به مهاجرت یک ورزشکار ایرانی به خارج از کشور می‌پردازد. ورزشکاری که در ابتدا با رویای قهرمان شدن و مطرح شدن مهاجرت می‌کند، اما به تدریج با مشکلات و حواشی که برای خود و دیگران ایجاد می‌کند، ناچار می‌شود پناهنده و با ایجاد حاشیه تبدیل به شاخ فضای مجازی شود و از طریق فضای مجازی کسب درآمد کند.

فیلمنامه رقصنده را آرش قادری به نگارش درآورده و با توجه به سابقه و کارنامه کاری او می‌توان امیدوار بود که فیلم ایرانی رقصنده کمدی خوبی از آب دربیاید. قادری تاکنون نویسنده سریال‌هایی چون ساخت ایران، هوش سیاه، عملیات 125، گاندو، برادر و ماتادور بوده و در دو فیلم آتیش‌بازی و شیش و بش با بهمن گودرزی به عنوان کارگردان همکاری کرده است.

داستان فیلم رقصنده / فیلم سینمایی رقصنده

بهمن گودرزی علاوه بر فیلم رقصنده، تاکنون پنج فیلم سینمایی و سه سریال را کارگردانی کرده است. همچنین این هنرمند نویسندگی فیلمنامه فیلم چهارم خود یعنی «ثبت با سند برابر است» را هم برعهده داشت. گودرزی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی سینماست و فعالیت حرفه‌ای خود را با ایرج قادری کارگردان مطرح ایرانی در فیلم نابخشوده آغاز کرده است.

فیلم رقصنده سومین همکاری بهمن گودرزی و آرش قادری است و باید دید آیا این فیلم هم می‌تواند مثل دو اثر قبلی اکران پرفروشی را تجربه کند یا خیر. زمان اکران فیلم رقصنده هنوز مشخص نیست. آخرین اخبار و اطلاعات فیلم ایرانی رقصنده را از همین صفحه پیگیری کنید.

بازیگران فیلم رقصنده

اولین تیزر فیلم رقصنده به عنوان تیزر تست گریم بازیگران فیلم سینمایی رقصنده در فضای مجازی منتشر شد و مشخص شد این فیلم چهار بازیگر اصلی ایرانی و چندین و چند بازیگر خارجی دارد.

امین حیایی

بازیگران فیلم رقصنده / فیلم ایرانی رقصنده

  • سن: 50 سال
  • آثار مطرح: روزگار جوانی، همسایه‌ها، قلب یخی، ساخت ایران، آقازاده، رز زرد، مزاحم، مهمان مامان، کما، شام عروسی، اخراجی‌ها، دایره زنگی، شیش و بش، آتیش‌بازی، ثبت با سند برابر است، شعله‌ور، درخونگاه و قاتل و وحشی

امین حیایی بازیگر و خواننده مطرح که در چند سال اخیر با انتخاب‌های خوب خود دوباره به اوج برگشته است در میان شخصیت های فیلم رقصنده نقش اصلی را ایفا می‌کند. او همان ورزشکاری است که برای رسیدن به رویاهای خود و مطرح کردن اسم و رسمش دست به مهاجرت و پناهندگی می‌زند، اما با حواشی و اتفاقات کمدی زیادی در این مسیر رو‌به‌رو می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای جبران خسارات مادی و روحی خود تبدیل به شاخ مجازی شود.

امین حیایی در سال‌های اخیر با بازی در فیلم‌های متفاوتی چون درخونگاه، شعله‌ور و قاتل و وحشی مسیر فعالیت خود در سینما را به خوبی تغییر داده است. او همچنین با حضور در برنامه عصر جدید احسان علیخانی به محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم عام رسید و با سریال آقازاده این محبوبیت را قوت بخشید. حال باید دید بازگشت امین حیایی به دنیای فیلم‌های طنز با فیلم کمدی رقصنده موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر!

امیر جعفری

تیزر فیلم رقصنده

  • سن: 46 سال
  • آثار مطرح: بدون شرح، کمربندها را بببندیم، میوه ممنوعه، زیرهشت، چاردیواری، نان عشق و موتور 1000، قارچ سمی، بی‌پولی، پستچی سه بار در نمی‌زند، کیفر، نفوذ، سیزده، قاعده تصادف، سراسر شب، اکسیدان، چهارانگشت، قانون مورفی، سگ‌بند و گشت 3

امیر جعفری یکی از موفق‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران در زمینه بازی در انواع نقش‌ها و کاراکترهاست. او هم در آثار درام و جدی و هم در آثار طنز و کمدی بسیار درخشان ظاهر می‌شود و از جمله بازیگرانی است که حتی اگر فیلم بد و ضعیف از آب دربیاید، کار خودش را به نحو احسن انجام می‌دهد.

جعفری پس از دو کمدی موفق و جذاب یعنی اکسیدان و چهارانگشت که در آنها همراه جواد عزتی یک زوج کمدی تشکیل داده بود، حالا همراه امین حیایی زوجی کمدی را در فیلم رقصنده تشکیل داده است و در اصل مشاور و دوست همان ورزشکاری است که می‌خواهد تبدیل به شاخ فضای مجازی شود. فیلم سینمایی رقصنده اولین همکاری امیر جعفری و بهمن گودرزی است و این دو تاکنون کار مشترکی با هم نداشته‌اند.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در فیلم رقصنده

  • سن: 21 سال
  • آثار مطرح: پدر، خوب بد جلف 2، کوسه، گشت 3 و رقصنده

سومین فعالیت هنری دختر حاشیه‌ساز سینما و تلویزیون ایران در سال 99، حضور ریحانه پارسا در فیلم رقصنده بود. پارسا پس از به شهرت رسیدن در سریال پدر و مدتی دوری و کم‌کاری در سینما و تلویزیون و ایجاد حواشی عجیب و غریب، از اواخر سال گذشته با فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری به سینما بازگشت و با توجه به خبر حضورش در سریال خوب بد جلف و پرکار بودنش در نیمه اول سال، به نظر می‌رسید راه خود را برای کسب موفقیت در دنیای تصویر پیدا کرده است.

اما داستان از جایی متفاوت شد که پارسا بنا به دلایل شخصی از بازی در سریال پیمان قاسم‌خانی انصراف داد و چند روز بعد سام درخشانی خبر مهاجرت او را رسانه‌ای کرد. بعد از آن ریحانه پارسا با اعمال و رفتارهای مختلف هر هفته حاشیه جدید رو می‌کرد و سرانجام ضمن کشف حجاب اعلام کرد ازدواجش با مهدی کوشکی کاملا صوری بوده و آنها در اصل با هم همخانه بوده‌اند. حالا ریحانه پارسا رفته و کارگردانان سه فیلم رقصنده، کوسه و گشت 3 مانده‌اند که وزارت ارشاد چگونه قرار است با اثر آنها برخورد کند و آیا پارسا می‌تواند این سه فیلم را به توقیف بکشاند یا خیر!

 

امیرحسین رستمی

 بازیگران فیلم سینمایی رقصنده

  • سن: 44 سال
  • آثار مطرح: مرد هزارچهره، شمس‌العماره، رئیس، وضعیت سفید، سه پنج دو، یک عاشقانه ساده، دختران حوا، دودکش، لیسانسه‌ها 1 و 2، بوسیدن روی ماه، نهنگ عنبر، فوق لیسانسه‌ها و صفر بیست و یک

امیرحسین رستمی دیگر بازیگر اصلی فیلم بهمن گودرزی است. رستمی که بیشتر در سریال‌های تلویزیونی درخشیده و موفق ظاهر شده است، هیچگاه فرصتی برای حضور در فیلم‌های سینمایی نداشته و نتوانسته آنطور که باید و شاید در فیلم‌های سینمایی نقش ماندگاری را ایفا کند. از محبوبترین نقش‌های امیرحسین رستمی کاراکترهای شکور در سریال شمس‌العماره، بهروز در سریال دودکش و مسعود در سریال لیسانسه‌هاست.

نکته عجیب درباره امیرحسین رستمی این است که تاکنون در چندین فیلم و سریال بازی کرده که همگی یا سانسور و یا توقیف شده‌اند. آیا پاقدم امیرحسین رستمی برای فیلم سینمایی رقصنده هم بد خواهد بود و با توجه به حواشی ریحانه پارسا این فیلم هم دچار ممیزی یا توقیف می‌شود؟

کلام آخر

این مقاله درباره فیلم رقصنده با بازی امیر جعفری و امین حیایی است که در آن تلاش شد به معرفی خلاصه داستان فیلم رقصنده و بازیگران آن اشاره کنیم. فیلم رقصنده بهمن گودرزی به احتمال فراوان تلاش خواهد کرد در جشنواره فیلم فجر شرکت کند و اگر توسط جشنواره پذیرفته نشود، ممکن است به زودی اکران خود را آغاز کند.

به محض پخش فیلم سینمایی جدید بهمن گودرزی، نقد و بررسی فیلم رقصنده را هم برایتان منتشر می‌کنیم تا درباره جزئیات این فیلم بیشتر بدانید و بیشتر بخوانید. در انتهای این مطلب از شما مخاطبان عزیز درخواست دارم تا نظرات و پیشنهادات خود را درباره فیلم ایرانی رقصنده و سایر فیلم‌های احتمالی جشنواره فیلم فجر با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
آنوشا
.
29 خرداد 1400، 21:43
پاسخ
1
0
امیر حسین رستمی عالیههه??امیدوارم زودتر پخش بشه???
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402