معرفی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity | داستان، گیم پلی، تریلر و نمرات

تریلر بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / بررسی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مهمترین بازی‌های سبک Hack and Slash در زمان اخیر بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity است. در این مقاله بازی Hyrule Warriors را برای شما معرفی می‌کنیم. با ما باشید.

همچنین بخوانید :

بازی نینتندو Hyrule Warriors: Age of Calamity یک بازی ویدیویی در ژانر Hack and slash است که در تاریخ 20 نوامبر 2020 (30 آبان 1399) توسط کمپانی Omega Force ساخته شده و کمپانی Koei Tecmo آن را در ژاپن و همچنین کمپانی نینتندو آن را برای پلتفرم نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) عرضه کرده است. این بازی دنباله رو بازی Hyrule Warriors در سال 2014 است و همانند آن عنوان کاراکترها و دنیای سری بازی The Legend of Zelda کمپانی نینتندو را با گیم پلی سری بازی Dynasty Warriors کمپانی Koei Tecmo ترکیب می‌کند. در مقاله‌ای که پیش رویتان هست جوانب مختلف بازی نینتندو Hyrule Warriors: Age of Calamity را بررسی خواهیم کرد. همراه پلازا بمانید.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / بازی Hyrule Warriors

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

در بخش زیر تریلر هنگام عرضه بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را با همدیگر مشاهده می‌کنیم. همراه پلازا بمانید.

داستان بازی نینتندو Hyrule Warriors: Age of Calamity

داستان بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity از آنجا آغاز می‌شود که در طی فاجعه بزرگ (Great Calamity) در قلعه هایرول (Hyrule) یک فرشته نگهبان بیدار می‌شود. این فرشته پس از دیدن مصیبت ایجاد شده از طریق یک درگاه زمان فرار می‌کند. این فرشته توسط فردی به نام لینک (Link) در طی مبارزه پیدا می‌شود و بعدها مشخص می‌شود که از آینده‌ای آمده است که در آن گانون (Ganon) دوباره بیدار می‌شد.

بر همین اساس شاهی به نام Rhoam لینک و زلدا (Zelda) را می‌فرستد تا با چهار نامزد مسئول دیوهای الهی به نام میفا (Mipha)، داروک (Daruk)، اوربوسا (Urbosa) و روالی (Revali) ملاقات کند. شاه به این دو نفر ماموریت می‌دهد که شوالیه‌ای پیدا کنند که بتواند شمشیر فرمانروایان (Master Sword) را به دست بگیرد؛ شمشیری که در جنگل کوروک (Korok) قرار دارد.

گیم پلی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / داستان بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

قهرمانان داستان بازی Hyrule Warriors در این جنگل با یک شاهزاده تاریکی مواجه می‌شوند که آستور (Astor) نام دارد و به دنبال آن است که گانون (Ganon) را احیا کرده و کنترل آن را به دست بگیرد.

لینک که متوجه خطر می‌شود شمشیر فرمانراوایان را به دست گرفته و سبب عقب نشینی آستور می‌شود. در ادامه داستان و پس از ماجراجویی‌های بسیار فردی به نام پوراه (Purah) از برج‌های شیکاه (Sheikah) استفاده می‌کند تا آخرین نبرد شروع شود. با وجود آنکه دیوهای الهی سبب تضعیف حالت روحی گانون می‌شوند، آستور با منادی گانون (Harbinger Ganon) از راه فرا می‌رسد تا بار دیگر مقابله کند اما توسط لینک، ایمپا (Impa)، زلدا و قهرمانان دیگر شکست می‌خورد.

گیم پلی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / داستان بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

بر همین اساس آستور سعی می‌کند از طریق فراخواندن گانون قهرمانان را نابود کند، اما توسط همان منادی که به خود گانون تبدیل می‌شود بلعیده می‌شود. گانون نگهبان کوچک را فاسد کرده و علیه گروه قهرمانان قرار می‌دهد و لینک مجبور می‌شود که با نگهبان بجنگد.

پس از شکست خوردن زلدا متوجه می‌شود که نگهبان کوچک را هنگام کودکی فعال کرده بود و نام آن را تراکو (Terrako) گذاشته بود؛ فردی که پس از مرگ مادرش تبدیل به دوست او شد. زلدا و دوستانش به قلعه هایرول یورش برده و با گانون روبه‌رو می‌شوند؛ اما نمی‌توانند به او آسیبی برسانند تا زمانی که تراکو از نهایت قدرت خود استفاده می‌کند تا خود را نابود کند و به همین دلیل گانون نیز تضعیف می‌شود.

در پایان داستان بازی نینتندو Hyrule Warriors: Age of Calamity گانون که اکنون آسیب پذیر شده توسط لینک شکست می‌خورد و زلدا از قدرت خود استفاده می‌کند تا فاجعه را یک بار و برای همیشه متوقف کند. با شکست گانون قهرمانان آینده به زمان خود برمی‌گردند، در حالی که لینک، زلدا و دوستانشان با سرزمین هایرول که اکنون صلح به آن بازگشته است رودررو می‌شوند.

تریلر بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / بررسی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

گیم پلی بازی نینتندو سوییچ Hyrule Warriors: Age of Calamity

همانطور که در بازی Hyrule Warriors شاهد آن بودیم در گیم پلی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity المان‌های Hack-and-slash سری بازی Dynasty Warriors با تنظیمات، کاراکترها و دیگر عناصر سری بازی The Legend of Zelda نینتندو در هم می‌آمیزند. هسته اصلی این گیم پلی شامل شرکت در نبردهای بزرگ در مقابل دشمنان می‌شود و در همین حال انجام دادن ماموریت‌ها و کنش‌های استراتژیک ضروری همانند فتح پایگاه‌ها و فرمانروایی بر سربازان نیز ضروری‌ست.

علاوه بر الهام گرفتن المان‌هایی همانند مبارزه، ساخت ابزار و سیستم‌های ارتقای اسلحه از بازی Hyrule Warriors، در گیم پلی بازی نینتندو سوییچ Hyrule Warriors: Age of Calamity شاهد معماهای محیطی و استفاده از ابزار تخته سنگ شیخا (Sheikah) و پاراگلایدر وام گرفته شده از بازی Breath of the Wild نیز هستیم.

بازیکنان در گیم پلی بازی قادر هستند که کاراکترهای خود را ارتقا داده و به انجام ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف بپردازند. در این راستا می‌توان از منابع مختلف برای دسترسی به محیط‌های جدید، ساختن اسلحه‌ها و پختن غذا استفاده کرد. اسلحه‌های موجود در بازی نینتندو سوییچ Hyrule Warriors: Age of Calamity غیرقابل آسیب هستند و با گذر زمان از میان نمی‌روند.

دانلود بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / نقد بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

نکته دیگر در رابطه با نقشه بازی است که شباهت زیادی به نقشه بازی Breath of the Wild دارد. بازیکن‌ها قادر هستند که بخش‌های مختلف نقشه را انتخاب کنند و از برج شیخا برای گشت و گذار در این مناطق استفاده کنند. در بازی نینتندو Hyrule Warriors: Age of Calamity هجده کاراکتر قابل بازی مختلف وجود دارد که چهارده عدد از آن‌ها از طریق پیشرفت در داستان اصلی بازی قابل دسترسی هستند.

این در حالی است که چهار عدد از همین قهرمان‌ها را می‌توان از طریق انجام ماموریت‌های مختلف به دست آورد. علاوه بر کاراکترها بازیکن‌ها در بازی Hyrule Warriors قادر هستند که به کنترل دیوهای الهی غول آسا بپردازند و از این طریق ضربات مهلکی به دشمنان مختلف وارد کنند.

گیم پلی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / داستان بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

نمرات بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

در بخش زیر به نقد بازی می‌پردازیم. همراه ما بمانید.

Digitally Downloaded / امتیاز: 100

فکر می‌کنم این بازی برای کسانی که بازی Breath of the Wild را تجربه کرده‌اند معنی و مفهوم بیشتری خواهد داشت. برای طرفداران زلدا البته این امری اجتناب ناپذیر است. برای افرادی که از طرفداران زلدا نیستند قضیه کمی فرق می‌کند. روایت بازی و پیچ و خم‌های آن عالی است. شیوه ارائه بازی نیز عالی است و هر کدام از کاراکترها جذاب و سرگرم‌کننده هستند. نکته مهم این است که در جایی که بازی اصلی Hyrule Warriors همانند یک نامه عاشقانه به تاریخ و میراث زلدا بود بازی Age of Calamity را می‌توان یک لذت آنی تر دانست و کمی کمتر این میراث در آن جشن گرفته می‌شود.

تریلر بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / بررسی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

Digital Chumps / امتیاز: 95

بازی Hyrule Warriors را در مقایسه با دیگر عناوین سری بازی Warriors می‌توان تنفس یک هوای تازه نامید و اگر بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild را دوست داشتید بدون شک تجربه این بازی ارزشش را دارد. داستان، کاراکترها و موسیقی این بازی در بیشترین میزان کیفیت و حد و انتظار من از یک بازی Nintendo Warriors قرار دارند. با وجود آن که هوش مصنوعی بازی کمی بد است و بخش چندنفره نیز می‌توانست کمی بهتر باشد، می‌توان گفت این بازی بهترین عنوان Nintendo Warriors است که تا کنون منتشر شده است.

نمرات بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / تریلر هنگام عرضه بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

Nintenderos / امتیاز: 95

این بازی حتی با وجود مشکلات تکنیکی خود تجربه‌ای مسرت بخش است. این بازی پر از گره‌ها، شگفتی‌ها، امیدها و غم‌هایی است که با یک طرح داستانی و گیم پلی عالی همراه شده است.

Switch Brasil / امتیاز: 90

بازی Hyrule Warriors را می‌توان یک اثر هنری واقعی نامید و این اثر هنری به گونه‌ای در برابرمان قرار گرفته است که به خوبی به رابطه میان خانواده زلدا، قهرمان‌ها و لینک در برابر گانون پی ببریم. حتی برای افرادی که با این ژانر از بازی‌های ویدیویی آشنا نیستند من عقیده دارم که این یک دعوت نامه است که از طریق آن سری بازی Warriors به یک مرحله بالاتر و فراتر صعود می‌کند.

Worth Playing / امتیاز: 90

بازی نینتندو Hyrule Warriors: Age of Calamity را می‌توان یک دنباله بسیار موفق برای بازی Hyrule Warriors نامید و من فکر می‌کنم این بازی بهترین عنوان از سری Warriors تا کنون محسوب می‌شود. ممکن است که محتوای بازی نسبت به عناوینی همانند بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition کمی کمتر باشد، اما کیفیت بازی به قدری است که به راحتی می‌توان این مقوله را نادیده گرفت. شاید بتوان گفت تنها نقطه ضعف بازی فریم ریت نامتعادل آن باشد و همچنین این نکته که تجربه بازی پس از مدتی تکراری می‌شود. اگر بازی Hyrule Warriors را دوست داشتید و یا از تجربه بازی Breath of the Wild لذت بردید این عنوان را حتما امتحان کنید.

تاریخ انتشار بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity / بازی نینتندو سوییچ Hyrule Warriors: Age of Calamity

در مقاله‌ای که خواندید سعی کردیم جوانب مختلف بازی Hyrule Warriors از جمله داستان، گیم پلی، تریلر و نهایتا نقد و بررسی‌های انجام شده بر این عنوان خوب را مورد بررسی قرار دهیم. به طور خلاصه می‌توان گفت بازی نینتندو Hyrule Warriors: Age of Calamity برای طرفداران سری بازی زلدا یک عنوان عالی خواهد بود که می‌توان برای مدت‌ها آن را تجربه کرد و البته برای طرفداران جدید این سبک از بازی‌های ویدیویی نیز تجربه این عنوان خالی از لطف نیست.

نظر شما در رابطه با بازی نینتندو سوییچ Hyrule Warriors: Age of Calamity چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را در رابطه با این بازی از قسمت پایین و از طریق بخش‌ کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402