دانلود و بررسی فیلم The Midnight Sky به کارگردانی جورج کلونی + تریلر

فیلم The Midnight Sky 2020 / فیلم آسمان نیمه شب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مطلب قصد داریم به دانلود و معرفی فیلم The Midnight Sky در ژانر علمی-تخیلی به کارگردانی و بازیگری جورج کلونی بپردازیم. فیلم آسمان نیمه شب محصول سال 2020 و کشور آمریکا است.

فیلم The Midnight Sky فیلمی در ژانر علمی-تخیلی محصول سال 2020 به کارگردانی جورج کلونی (George Clooney) است. فیلم آسمان نیمه شب براساس رمانی به نام Good Morning, Midnight نوشته لیلی بروکز-دالتون (Lily Brooks-Dalton) منتشر شده در سال 2016، ساخته شده ‌است. فیلم The Midnight Sky 2020 هفتمین تجربه جورج کلونی در زمینه کارگردانی و پنجمین تجربه وی به عنوان تهیه‌کننده است. این فیلم در دسامبر سال 2020 ابتدا در سینماها اکران و حدود دو هفته بعد توسط شبکه نتفلیکس پخش شد. منتقدین نظرات متفاوتی در مورد فیلم سینمایی The Midnight Sky دارند. برخی از آنان لحن احساسی و بلندپروازانه فیلم را تحسین می‌کنند و برخی دیگر آن را در مقایسه با دیگر فیلم‌های علمی-تخیلی فیلم نامطلوبی می‌دانند.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر فیلم The Midnight Sky» را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

ما در این مقاله از پلازا پس از آشنایی با داستان و بازیگران فیلم، بخش کوتاهی بر نقد فیلم The Midnight Sky داریم. اگر شما نیز به فیلم‌هایی در ژانر علمی-تخیلی علاقه دارید و یا از طرفداران جورج کلونی، ستاره جذاب سینما هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم The Midnight Sky 2020

فیلم سینمایی The Midnight Sky / فیلم آسمان نیمه شب

در اولین قسمت می‌توانید برای دانلود فیلم The Midnight Sky 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

داستان فیلم The Midnight Sky

فیلم آسمان نیمه شب ۲۰۲۰

داستان فیلم آسمان نیمه شب از سال 2019 آغاز می‌شود. در ابتدا می‌بینیم آگوستین، دانشمند بلندپروازی که به دنبال کشف زندگی در سیارات دیگر است، با دانشمندی به نام جین سالیوان آشنا می‌شود. رابطه این دو پس از مدتی به پایان می‌رسد و داستان با یک پرش 30 ساله به سال 2049 می‌رود. آگوستین اکنون در یک مرکز تحقیقاتی در قطب شمال به تنهایی کار می‌کند و در آنجا متوجه می‌شود خطر بسیار بزرگی سیاره زمین را تهدید می‌کند. در سال 2049، ایستگاه‌های فضایی بسیاری در کهکشان وجود دارند که انسان‌ها بر روی آنها زندگی می‌کنند. آگوستین تلاش می‌کند در مورد این خطر به آنان هشدار دهد، اما متاسفانه اوضاع خیلی خوب پیش نمی‌رود. روزی آگوستین با دختر جوانی به نام آیریس آشنا می‌شود و سعی می‌کند با کمک او به افرادی که خارج از کره زمین هستند در مورد این خطر هشدار دهد.

بازیگران فیلم آسمان نیمه شب 2020

در ژوئن 2019 اعلام شد فیلم آسمان نیمه شب به کارگردانی جورج کلونی، با درخشش این بازیگر در نقش اصلی فیلم ساخته خواهد شد. فیلمبرداری از اکتبر 2019 در انگلستان آغاز شد و در فوریه 2020 در ایسلند به پایان رسید. صحنه‌ای از فیلم که در باد و بوران و برف شدید است واقعا در دمای منفی 40 درجه سانتیگراد درحالی که بادی با قدرت 80 کیلومتر بر ساعت می‌وزید، فیلمبرداری شده است. جورج کلونی برای بازی در نقش آگوستین حدود 11 کیلوگرم لاغر کرد و به همین دلیل 4 روز مانده به فیلمبرداری کارش به بیمارستان کشید. در این بخش با بازیگران فیلم The Midnight Sky آشنا می‌شویم.

جورج کلونی در نقش آگوستین

دانلود فیلم The Midnight Sky 2020

جورج کلونی بازیگر، تهیه‌کننده، نمایشنامه‌نویس و خیّر آمریکایی متولد 6 می 1961 برابر با 16 اردیبهشت 1340 است. او برنده 3 جایزه گلدن گلوب و 2 جایزه اسکار، یکی برای بازی در فیلم Syriana محصول سال 2006 و دیگری برای تهیه‌کنندگی فیلم Argo محصول سال 2012 شده است. وی همچنین 6 بار نامزد دریافت جایزه اسکار، 8 بار نامزد و یک بار برنده جایزه بفتا و 9 بار نامزد دریافت جایزه گلدن‌گلوب شده است. علاوه بر این کلونی جایزه افتخاری سیسیل بی. دمیل و جایزه افتخاری بنیاد فیلم آمریکا به پاس یک عمر دستاورد هنری را نیز کسب کرده است.

جورج کلونی بازیگری را از سال 1978 در تلویزیون آغاز کرد و با حضور در سریال ER محصول سال‌های 1994 تا 1999 شناخته و نامزد دو جایزه امی ساعات پربیننده شد. اولین نقش برجسته او در فیلم From Dusk till Dawn محصول سال 1996 بود. پس از آن با فیلم Ocean’s Eleven در سال 2001 بیش از پیش شناخته شد. او یک سال بعد اولین فیلم خود به نام Confession of a Dangerous Mind را کارگردانی کرد. از دیگر آثار جورج کلونی در مقام کارگردان می‌توانیم به فیلم Good Night, and Good Luck محصول سال 2005، فیلم Leatherheads محصول سال 2008 و فیلم The Monuments Men محصول سال 2014 اشاره کنیم.

فلیسیتی جونز در نقش آیریس

 بازیگران فیلم The Midnight Sky

فلیسیتی جونز (Felicity Jones) بازیگر خوش‌سیمای انگلیسی در 17 اکتبر 1983 (25 مهر 1362) در بیرمنگام زاده شد. دایی فلیسیتی، مایکل هادلی، بازیگر و مشوق فلیسیتی برای پیوستن به جرگه بازیگران بود. فلیسیتی بازیگری را از سن 12 سالگی با فیلم The Treasure Seekers آغاز کرد. او در چندین سریال و نمایش رادیویی در BBC حضور یافت و از سال 2006 بازی در فیلم‌ها را آغاز کرد. حضور او در فیلم Like Crazy محصول سال 2011 برای اولین بار نگاه مثبت منتقدین را به همراه داشت.

3 سال بعد، برای بازی در نقش جین هاوکینگ در فیلم The Theory of Everything بار دیگر نظر منتقدان را به خود جلب کرد و همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار، جایزه بفتا و جایزه گلدن‌گلوب شد. او همچنین موفق به کسب جایزه بفتا در بخش بهترین هنرمند سال در سال 2016 شد. از دیگر فیلم‌های فلیسیتی می‌توانیم فیلم The Tempest محصول سال 2010، فیلم Inferno محصول سال 2016 و فیلم Rogue One: A Star Was Story محصول سال 2016 را نام ببریم. فلیسیتی در سال 2018 ازدواج کرد و اکنون یک فرزند دارد.

دیوید اویلوو در نقش فرمانده ادِووله

بازیگران فیلم آسمان نیمه شب 2020

دیوید اویلوو (David Oyelowo) یک بازیگر و تهیه‌کننده انگلیسی-آمریکایی متولد سال 1976 میلادی برابر با 1355 شمسی است. والدین او نیجریه‌ای هستند، اما خود دیوید متولد انگلستان است. گرچه وقتی دیوید 6 سال داشت به نیجریه مهاجرت کردند و حدود 10 سال بعد دوباره به انگلستان بازگشتند. دیوید بازیگری را از سال 1999 و با حضور در صحنه تئاتر آغاز کرد.

مهمترین نقش‌های این بازیگر 44 ساله تاکنون نقش مارتین لوتر کینگ در فیلم (Selma (2014، بازی در فیلم (A United Kingdom (2016 و همچنین بازی در فیلم (Queen of Katwe (2016 بوده است. او همچنین در فیلم‌هایی چون فیلم Jack Reacher محصول سال 2012 و مینی ‌سریال Les Miserables محصول سال 2018 در نقش ژاوه بازی کرده است. دیوید در سال 1998 با بازیگری به نام جسیکا اویلوو (Jessica Oyelowo) ازدواج کرد و اکنون به همراه همسر و 4 فرزندش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

تیفانی بون در نقش مایا

تریلر فیلم The Midnight Sky

تیفانی بون (Tiffany Boone) متولد 27 آگوست 1987 برابر با 5 شهریور 1366 در بالتیمور آمریکا است. مادرش کارمند اداره تامین اجتماعی بود و پدرش هنگامی که تیفانی فقط 3 سال داشت به قتل رسید. تیفانی بازیگری را از 19 سالگی با فیلم (Hamilton (2006 آغاز کرد. او را بیش از همه برای نقش روکسی جونز در سریال Hunters محصول سال 2020، نقش ساوانا اسنو در فیلم رمانتیک Beautiful Creatures محصول سال 2013 و نقش میمی در فیلم کمدی و ترسناک Detention محصول سال 2011 می‌شناسند.

نام و نقش برخی دیگر از بازیگران فیلم آسمان نیمه شب 2020 به شرح زیر است:

  • اتان پک (Ethan Peck) در نقش آگوستین جوان
  • دمیان بیچیر (Demian Bichir) در نقش سانچز
  • کایل چندلر (Kyle Chandler) در نقش میچل
  • کائولین اسپرینگال (Caoilinn Springall) در نقش آیریس
  • سوفی راندل (Sophie Rundle) در نقش جین سالیوان
  • تیم راس (Tim Russ) در نقش میسون موسلی
  • میریام شر (Miriam Shor) در نقش همسر میچل

نظرات منتقدین به فیلم The Midnight Sky

تریلر فیلم آسمان نیمه شب 2020

در مورد تاریخ انتشار فیلم The Midnight Sky باید بگوییم این فیلم ابتدا در 11 دسامبر 2020 (21 آذر 1399) به صورت محدود در سینماها اکران شد و سپس در تاریخ 23 دسامبر، یعنی 3 دی، توسط شبکه نتفلیکس پخش شد. فیلم آسمان نیمه شب ۲۰۲۰ امتیاز نسبتا قابل قبول 5.6 از 10 را از سوی بینندگان در IMDb کسب کرده است. در وب‌سایت راتن‌تومیتوز آمده 52% از 205 نقد مربوط به فیلم آسمان نیمه شب نظرات مثبتی هستند و منتقدین متاکریتیک به این فیلم امتیاز 58 از 100 را داده‌اند. در این قسمت مرور کوتاهی بر نظرات منتقدین بر نقد و بررسی فیلم آسمان نیمه شب جورج کلونی داریم.

Washington Post / مایکل اُ سالیوان: 100

فیلم آسمان نیمه شب خیلی مرموز و با راهنمایی‌های غلط انداز، نیت اصلی خود را خیلی هوشمندانه تا انتهای فیلم، با یک پایان تلخ و جگرسوز، پنهان می‌کند و درنهایت نشان می‌دهد داستان فیلم در مورد پشیمانی از موقعیت‌های از دست رفته برای برقراری ارتباط با دیگران است.

داستان فیلم The Midnight Sky

ReelViews / جیمز براردینلی: 88

رفت و برگشت‌های بین دو داستان مقطع در فیلم، هنگامی که برای کل داستان دامنه وسیع‌تری در نظر بگیریم، چیزی جز تحریکات جزئی نیستند. جورج کلونی در این فیلم به چیزی نادر و غیرمعمول در صنعت سینما دست یافته است: یک فیلم سینمایی علمی-تخیلی حماسی که بر شخصیت‌ها و ایده‌ها تمرکز دارد.

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 80

تغییر گیرا و روایت متوازن بین قطب شمال و افرادی که از سیاره مشتری به زمین بازمی‌گردند، سبب شده این داستان یک مرثیه فلاکت‌بار برای سیاره‌ای بیمار و درخواست برای ایجاد زندگی در جای دیگری از کهکشان باشد. کلونی در کنار تیم بازیگران قوی، یک تصویر قابل تامل از تخریب محیط زیست ارائه می‌دهد.

فیلم آسمان نیمه شب

Entertainment / لیا گرینبلات: 75

در فیلم آسمان نیمه شب چندین مجموعه تصاویر چشمگیر وجود دارد. همچنین در دیدن بازیگرانی عالی که با لباس راحتی به سرکار می‌روند لذتی عادی نیز هست. اما فیلم اغلب روایت متفاوت و ناهمگونی به نسبت دیگر فیلم‌های در این ژانر همچون فیلم The Martian، فیلم Gravity، فیلم Interstellar و فیلم Ad Astra و دیگر فیلم‌هایی که تا پیش از این ساخته شده‌اند، دارد.

CNN / برایان لوری: 60

جورج کلونی با فیلم The Midnight Sky بزرگترین چرخش کارگردانی خود را تجربه کرده و با یک نتیجه کاملا متفاوت همراه شده است. یک فیلم علمی-تخیلی هیجان‌انگیز که فراتر از فیلم‌های آخرالزمانی است، در نهایت به یک پایان منطقی و رضایت‌بخش می‌رسد، اما مسیری که برای رسیدن به آنجا طی می‌کند یک مدار ناهموار و نابرابر است.

نقد و بررسی فیلم آسمان نیمه شب جورج کلونی

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 50

از سال 2016 تاکنون، این اولین حضور جورج کلونی در سینما بوده و حضور خوبی نیز دارد، اما کارگردانی او همانند چشم‌انداز جایی که شخصیت اصلی فیلم به آنجا سفر می‌کند سرد است و هیچگاه نمی‌توانید آثاری از شخصیت‌محور بودن در آن پیدا کنید.

COS / کلینت وورتینگتون: 33

فیلم آسمان نیمه شب، همانند فضانوردان خود از بی‌وزنی رنج می‌برد. جورج کلونی چشمان بزرگ و خیس روح خود را می‌گشاید و موسیقی بیش از حد تهاجمی فیلم، اثر الکساندر دسپلا (Alexandre Desplat) بر احساساتی به غلظت شیره تکیه دارد، ولی در آن فرو نمی‌رود.

کلام آخر

فیلم The Midnight Sky

حال که با هم خلاصه فیلم The Midnight Sky را خواندیم و با فیلم آشنا شدیم، نوبت شماست که ما را از نظرات خود آگاه کنید. نظر شما در مورد کارگردانی و بازی جورج کلونی چیست؟ آیا تریلر فیلم آسمان نیمه شب 2020 به اندازه کافی جذاب بود که شما را برای تماشای این فیلم وسوسه کند؟ نظر شما درمورد داستان فیلم و شیوه روایت آن چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402