دانلود فیلم Black Bear 2020 ؛ داستان، بازیگران و نمرات منتقدین

داستان فیلم Black Bear / داستان فیلم خرس سیاه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Black Bear اثری درام و تا حدودی کمدی محصول سال 2020 است. در این مقاله با نقد و بررسی فیلم خرس سیاه ۲۰۲۰ همراه ما باشید.

فیلم Black Bear تریلری کمدی درام به نویسندگی و کارگردانی لارنس مایکل لوین (Lawrence Michael Levine) محصول سال 2020 است. در خلاصه فیلم Black Bear باید بگوییم که مضمون اصلی این فیلم درباره خیانت است. نقش اصلی فیلم خرس سیاه ۲۰۲۰ را آبری پلازا (Aubrey Plaza) بازیگر و کمدین آمریکایی بازی کرده است. فیلم Black Bear 2020 برای اولین بار در تاریخ 24 ژانویه 2020 مصادف با 4 بهمن 1398 در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) به نمایش درآمد و در نهایت در تاریخ 4 دسامبر 2020 برابر با 14 آذر 1399 توسط Momentum Pictures به عرضه عمومی رسید.

بررسی فیلم Black Bear از دید وب سایت های معتبر دنیا

جالب است بدانید که فیلم خرس سیاه ۲۰۲۰ در خانه‌ای فیلمبرداری شده که تامین انرژی این خانه از طریق انرژی خورشیدی، باتری‌ها و دیزل ژنراتور صورت می‌گرفته و به همین دلیل توسط سازمان محیط زیستی Environmental Media Association جایزه Gold green-seal را دریافت کرده است. در این مقاله از پلازا با نقد و بررسی فیلم خرس سیاه لارنس مایکل لوین همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Black Bear 2020

از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم Black Bear 2020 با زیرنویس فارسی اقدام کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

کیفیت: WEB-DL 1080p | حجم: 2.02 گیگابایت

کیفیت: WEB-DL 720p | حجم: 970.97 مگابایت

کیفیت: WEB-DL 480p | حجم: 453.70 مگابایت

دانلود زیرنویس فارسی فیلم سینمایی خرس سیاه 2020

داستان فیلم Black Bear

فیلم سینمایی Black Bear در واقع از دو بخش تشکیل شده است و داستان مجزا، اما با درون‌مایه‌هایی مشابه دارد. همانطور که در تریلر فیلم Black Bear می‌بینیم، داستان فیلم خرس سیاه در بخش اول درباره زنی فیلمساز به نام الیسون است که برای ساخت فیلم جدیدش و پیدا کردن ایده‌ها و الهامات جدید به خانه یک زوج جوان در منطقه‌ای دورافتاده در منطقه‌ای نزدیک کوه‌های ادیراندک در نیویورک می‌رود. اما خیلی زود همه چیز پیچیده می‌شود.

دانلود فیلم Black Bear 2020 با زیرنویس فارسی

داستان بخش دوم نیز در همان خانه و منطقه اتفاق می‌افتد. این بار شاهد فروپاشی یک بازیگر در طول فیلمبرداری فیلم جدیدش هستیم که اتفاقا کارگردان هم همسر خودش است. اما شک از راه می‌رسد و اوضاع به هم می‌ریزد.

بازیگران فیلم خرس سیاه 2020

در جولای 2019 بازیگران اصلی فیلم Black Bear 2020 مشخص شدند و در آگوست همان سال نیز فیلمبرداری آن آغاز شد. در این قسمت می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم Black Bear بخوانید.

آبری پلازا در نقش الیسون

بازیگران فیلم Black Bear

آبری پلازا بازیگر، کمدین و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 26 ژوئن 1984 (5 تیر 1363) است. او فعالیتش را با اجرای نمایش‌هایی کمدی در سالن تئاتر Upright Citizens Brigade آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در سریال سیتکام Parks and Recreation در شبکه NBC و سریال درام Legion در شبکه FX شناخته می‌شود.

اولین نقش اصلی او در یک فیلم سینمایی مربوط به یک کمدی عاشقانه محصول سال 2012 بود و Safety Not Guaranteed نام داشت. همچنین آبری پلازا در عناوینی چون فیلم کمدی Mystery Team محصول سال 2009، فیلم اکشن و عاشقانه Scott Pilgrim vs. the World محصول سال 2010، فیلم کمدی Life After Beth محصول سال 2014، فیلم Dirty Grandpa محصول سال 2016، فیلم کمدی سیاه Ingrid Goes West محصول 2017، فیلم ترسناک Child’s Play محصول سال 2019 و فیلم درام-کمدی و عاشقانه Happiest Season محصول سال 2020 به ایفای نقش پرداخته است.

کریستوفر ابوت در نقش گیب

بازیگران فیلم خرس سیاه 2020

کریستوفر ابوت (Christopher Abbott) بازیگر آمریکایی متولد فوریه 1986 است. او در سال 2011 با فیلم تریلر Martha Marcy May Marlene وارد سینما شد. دیگر فیلم‌های معروف او عبارتند از فیلم درام-کمدی Hello I Must Be Going محصول سال 2012 و فیلم درام The Sleepwalker محصول سال 2014. در سال 2015 او در فیلم تحسین‌شده James White بازی کرد. در سال 2017 نیز نقش مقابل جوئل اجرتون (Joel Edgerton) را در فیلم ترسناک It Comes at Night ایفا کرد. در سال 2018 ابوت در فیلم‌های First Man و Vox Lux به ایفای نقش پرداخت و در سال 2019 نقش اصلی مینی سریال Catch-22 را بازی کرد.

کریستوفر ابوت بیشتر به خاطر بازی در سریال درام-کمدی Girls در شبکه HBO و سریال جنایی The Sinner شناخته می‌شود. همچنین ابوت در تئاتر هم سابقه درخشانی دارد و در نمایش‌های زیادی بازی کرده است.

سارا گدون در نقش بلر

خلاصه فیلم Black Bear

سارا گدون (Sarah Gadon) بازیگر کانادایی متولد 4 آوریل 1987 (15 فروردین 1366) است. او حرفه بازیگری‌اش را با حضور در نقش‌های کوتاه و فرعی در سریال‌های تلویزیونی مانند Are You Afraid of the Dark، سریال Mutant X و سریال Dark Oracle آغاز کرد. او همچنین به عنوان صداپیشه در تولیدات تلویزیونی مختلفی حضور داشته است. گدون بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون A Dangerous Method محصول سال 2011، Cosmopolis محصول سال 2012 و Maps to the Stars محصول سال 2014 شناخته شد.

او همچنین در آثاری چون تریلر Enemy محصول سال 2013، فیلم درام تاریخی Belle محصول سال 2013 و فیلم ترسناک و اکشن Dracula Untold محصول سال 2014 به ایفای نقش پرداخته است. در سال 2015 او در فیلم‌های The 9th Life of Louis Drax و A Royal Night Out بازی کرد. سال بعد او در مینی سریال علمی تخیلی 11.22.63 به ایفای نقش پرداخت. در سال 2017 سارا گدون نقش اصلی مینی سریال Alias Grace را برای شبکه CBC بازی کرد. در سال 2019 نیز او در فصل سوم سریال موفق True Detective حضور یافت.

گدون تاکنون جوایز و افتخارات زیادی را به دست آورده است؛ جوایزی چون 3 جایزه هنرهای تصویری کانادا (Canadian Screen Awards) برای Alias Grace، فیلم Enemy و The Great Darkened Days.

سایر بازیگران فیلم Black Bear عبارتند از:

  • لیندزی برج (Lindsay Burdge) در نقش ماود
  • الکساندر کخ (Alexander Koch) در نقش مایک
  • جنیفر کیم (Jennifer Kim) در نقش نورا
  • شنون اونیل (Shannon O’Neill) در نقش سایمون
  • گرنتام کولمن (Grantham Coleman) در نقش باکو
  • پائولا لازارو (Paola Lázaro) در نقش کاهیا
  • لو گونزالس (Lou Gonzalez) در نقش کریس

بررسی فیلم Black Bear از دید وب سایت های معتبر دنیا

فیلم سینمایی Black Bear مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفته و خصوصا از طرف منتقدان استقبال زیادی از آن شده است و نمرات فیلم خرس سیاه 2020 قابل قبول بوده‌اند. این فیلم در وبسایت IMDb و بر اساس نظر مخاطبان تا کنون به امتیاز 6.6 از 10 رسیده است. همچنین 68 درصد از کاربران گوگل این اثر را پسندیده‌اند.

اما نظرات منتقدین به فیلم Black Bear مثبت‌تر بوده و این عنوان امتیازهای بالاتری نزد منتقدان گرفته است. در وبسایت راتن تومیتوز بر اساس 101 رای، 87 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت میانگین امتیاز فیلم به 7.6 از 10 رسیده است. در متاکریتیک نیز بر اساس 23 نقد فیلم Black Bear میانگین امتیاز 79 درصد را گرفته است. هر 23 نقد در وبسایت متاکریتیک مثبت بوده‌اند. در ادامه نقد و بررسی فیلم خرس سیاه لارنس مایکل لوین، نگاهی به نمرات منتقدان به این فیلم می‌اندازیم.

نظرات منتقدین به فیلم Black Bear / نقد و بررسی فیلم خرس سیاه لارنس مایکل لوین

San Francisco Chronicle / میک لاسال: 100

فیلم Black Bear 2020 اثری عجیب و غریب، سرگرم کننده و اصیل است که برای حرفه بازیگری آبری پلازا خیلی مفید بوده است. این بازیگر بیشتر با آثار کمدی شناخته می‌شد، اما نوعی ناشناختگی درباره او، تماشایی بودن او و نوعی پرخاش‌جویی نهان او همیشه حداقل از نظر تئوری آبری را گزینه خوبی برای آثار درام نشان می‌داد.

اما با فیلم خرس سیاه این موضوع از حالت تئوری خارج می‌شود و عملا صحت آن را به ما ثابت می‌کند. آبری پلازا در این فیلم فوق‌العاده ظاهر شده است. این فیلم که توسط لارنس مایکل لوین نوشته و کارگردانی شده است، در ابتدا به مسائلی می‌پردازد که شخصیت پلازا پیش از این با آنها هنگام بازیگری مواجه بوده است. اما بعد او و ما را کاملا به مکان‌های جدیدی می‌برد. ابتدا ما شخصیت انزواطلب و کنایه‌آمیز پلازا با نشانه‌هایی از پارانویا و غرور را می‌بینیم. اما بعد شاهد او هستیم که اسیر خشم، نومیدی و فقدان شده است.

فیلم سینمایی Black Bear درباره هزینه‌ای است که باید برای هنر بپردازیم؛ نه فقط هزینه‌ای که خود هنرمند باید بپردازد، بلکه هزینه‌ای که حتی اطرافیان او ندانسته باید متحمل شوند.

The Playlist / رابرت دنیلز: 91

زنی با لباس شنای قرمز در فضایی مه گرفته بر سطح چوبی یک اسکله نشسته است. سپس او وارد اتاقی می‌شود، پشت میز می‌نشیند و در دفترش چیزی می‌نویسد. لارنس مایکل لوین از این صحنه سه بار در فیلمش استفاده کرده و این سکانس به نوعی تبدیل به هسته مرکزی فیلم خرس سیاه شده است؛ فیلمی که خودش به طور مداوم در حال ویرایش و تدوین خودش است. این نویسنده در فیلم الیسون نام دارد و در نوشتن فیلمنامه جدیدش به بن بست رسیده است. فیلم خرس سیاه ۲۰۲۰ مرزهای بین واقعیت و هنر را به گونه‌ای دیوانه‌وار و با استفاده از روایتی شجاعانه با هم ترکیب می‌کند.

تریلر فیلم Black Bear / تریلر فیلم خرس سیاه 2020

RogerEbert.com / شیلا اومالی: 88

دو شخصیت زن فیلم Black Bear 2020 به محض اینکه یکدیگر را می‌بینند از هم تعریف می‌کنند و نکات مثبتی در مورد ظاهر یکدیگر می‌گویند. اما این تعریف‌ها به نظر واقعی و خالص نمی‌آیند. آیا این تعریف و تمجیدها تاکتیکی برای خلع سلاح کردن دیگری است؟ آیا آنها می‌خواهند سر صحبت را باز کنند؟ تنها چیزی که می‌دانم این است که این لحظات به شدت آشنا هستند؛ تعریف و تمجیدهایی که از دو زن در هنگام ملاقات یکدیگر می‌شنویم، اما کاملا مشخص است که آنها از دیدن یکدیگر خوشحال نیستند.

لارنس مایکل لوین اثری کاملا آگاه به خود ساخته است؛ اثری که خودش را نقد می‌کند و درباره خودش نظر می‌دهد. حس شوخ طبعی لوین یکی از نکات مثبت فیلمش است. فیلم خرس سیاه ۲۰۲۰ اثری آزاردهنده و ناراحت کننده است که بیشتر سکانس‌های آن ناخوشایند هستند؛ اما این فیلم در عین حال سرگرم کننده نیز هست.

Time / استفانی زاکارک: 70

هیچ هنرپیشه‌ای دوست ندارد نقش‌های تکراری بازی کند و همه بازیگران دوست دارند که خودشان را به چالش بکشند. نمی‌توان آبری پلازا را که بازیگر فوق‌العاده‌ای در ژانر کمدی است، برای اینکه خواسته چیزی پر‌تنش‌تر از معمول را تجربه کند سرزنش کرد. مثل نقش دوگانه‌ای که او در فیلم کمدی و روانشناختی Black Bear بازی می‌کند. خرس سیاه در واقع دو فیلم در یک فیلم است یا شاید فیلمی در فیلم دیگر. شاید هم بتوان گفت که این اثر فیلمی درباره چالش‌های سخت نوشتن، بازی کردن و خلق کردن است.

بازیگران فیلم Black Bear / بازیگران فیلم خرس سیاه 2020

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 70

لارنس مایکل لوین با فیلم سینمایی خرس سیاه حسابی ما را گیج می‌کند و به طور همزمان سر به سر شخصیت‌های اصلی خودش نیز می‌گذارد؛ سه شخصیت اصلی که به صورت نوبتی توسط آبری پلازا، کریستوفر ابوت و سارا گدون ایفا می‌شوند. این فیلم یک درام بی‌ثبات روانشناختی است که با دیالوگ‌های زیاد شروع می‌شود، اما زمانی که تغییر ناگهانی آن اتفاق می‌افتد حسابی جذاب و گیرا می‌شود. داستان فیلم Black Bear درباره روند ساخت فیلم‌های مستقل است و روی اندیشه‌های پویای هنرمندان و قدرتی که در روابط وجود دارد تمرکز می‌کند و مکررا این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که چه چیزی واقعی‌ست و چه چیزی فقط بخشی از تصورات شخصیت‌های خلق شده توسط نویسنده است.

The Boston Globe / تای بر: 63

فیلم خرس سیاه ۲۰۲۰ یک داستان پازل‌گونه خود محور است که مخاطبان را به این فکر وا می‌دارد که راوی داستان کیست و در واقع ما شاهد داستان چه کسی هستیم؟ این می‌تواند هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز یا از طرف دیگر خسته‌کننده باشد. فیلم سینمایی Black Bear ترکیبی از هر دوی این‌هاست. با این فیلم آبری پلازا استعدادش را از جنبه‌های جدیدی به نمایش می‌گذارد.

کلام آخر

نظرات منتقدین به فیلم Black Bear

در این مقاله از پلازا با نقد فیلم Black Bear، اثری درام با لایه‌هایی کمدی همراه شما بودیم. با توجه به نمرات فیلم خرس سیاه 2020، این اثر مورد توجه منتقدان معروف جهان قرار گرفته و همانطور که در نقدها خواندید، آنها خصوصا بازی فوق‌العاده آبری پلازا را ستودند؛ بازیگر و کمدینی که بیشتر با بازی در آثار طنز شناخته می‌شد و در فیلم Black Bear 2020 وجه دیگری از توانایی‌هایش را به نمایش می‌گذارد.

با توجه به اینکه زمان زیادی از تاریخ انتشار فیلم Black Bear نمی‌گذرد، اگر آن را تماشا نکرده‌اید در ابتدای همین مقاله می‌توانید برای دانلود فیلم Black Bear 2020 اقدام کنید. نظر شما درباره داستان فیلم خرس سیاه چیست؟ آیا این فیلم و شخصیت‌های آن برای شما جذاب و سرگرم‌کننده بود؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402