بهترین بازی های جنگی 2020 | بزن و بکش و عاشقم باش

بهترین بازی های جنگی 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های جنگی همیشه از جذابیت بالایی برخوردار هستند. پیشنهاد می‌کنیم که مقاله بررسی بهترین بازی های جنگی 2020 را از دست ندهید.

واضح است که درگیری و خشونت یکی از عامل‌های اصلی موفقیت در دنیای بازی و سرگرمی‌ است. از این عامل در بازی‌های ویدئویی به وفور استفاده می‌شود و هر ساله شاهد بازی‌های زیادی در ژانر اکشن هستیم. ژانری که به قول قدیمی‌ها به بازی جنگی یا بازی های بُکش بُکش معروف است! البته این ژانر زیرمجموعه‌های مختلفی مانند اکشن مخفی‌کاری و یا اکشن مبارزه‌ای را شامل می‌شود. اما خب کمتر کسی است که با این عناوین بیگانه باشد. جذابیت حداقلی این ژانر در جامعه گیمرها به شدت حس می‌شود.

دانلود بازی جنگی 2020

موارد مختلفی هستند که در اثرگذاری و عمق زیبایی یک بازی اکشن دلنشین دخالت دارند. از جمله گیم‌پلی که می‌توان به عنوان اصلی‌ترین عامل موفقیت یک بازی اکشن از آن نام برد. اگر داستان و شخصیت‌پردازی و سیستم مبارزاتی این تیپ بازی‌ها را در نظر داشته باشیم‌، شناسایی یک بازی اکشن خوب کار سختی نیست. بازی‌های مختلفی هستند که با وجود انتشار در سال‌های گذشته همچنان در کورس رقابت هستند. بهتر است بگویم که ما در این مقاله صرفا قصد معرفی بهترین بازی های اکشن منتشرشده در سال 2020 را داریم. در ادامه به معرفی برترین بازی های جنگی 2020 بر روی پلتفرم‌های گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی خواهیم پرداخت. همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بهترین بازی های جنگی 2020 برای موبایل

در این قسمت می‌توانید با بهترین بازی های جنگی اندروید 2020 و بازی های جنگی آیفون 2020 آشنا شوید.

بازی Slaughter 3: The Rebels

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰

سری بازی‌های Slaughter و به دنبال آن Slaughter 3: The Rebels از بهترین بازی‌های اکشن ساخته شده برای موبایل و تبلت است. پرداختن به جزئیات دقیق بازی و گرافیک پویا و داینامیک حرف اول را در این بازی می‌زند. در کنار این‌ها گیم‌پلی هم نقش شاخص خود را ایفا خواهد کرد. سری Slaughter به خشونت معروف بوده و در این بازی نیز میراث خود را ادامه داده است. سلاخی کردن دشمنان حرف اول و آخر بازی را می‌زند. از Slaughter 3: The Rebels به عنوان یکی از خشن‌ترین و بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ یاد می‌شود. به همین دلیل فقط برای افراد بالای 18 سال توصیه می‌شود.

دانلود بازی Slaughter 3: The Rebels برای اندروید و iOS

بازی Dead by Daylight Mobile

بازی های جنگی آیفون 2020

اگر قصد تجربه بازی های جنگی iOS 2020 و اندروید را دارید، تجربه Dead by Daylight را از دست ندهید. بازی Dead by Daylight اولین بار در سال 2016 برای پلتفرم PC و یک سال بعد برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر شد. سال گذشته بود که نسخه موبایلی این بازی با همان سبک و سیاق نسخه اصلی توسعه داده شد. بازی Dead by Daylight به صورت آنلاین دنبال شده و شما در یک رقابت 5 نفره شرکت خواهید کرد. گیم‌پلی بازی با نسخه کنسولی کمی متفاوت است. شما باید در نقش قاتل به دنبال قربانی کردن افراد دیگر گروه باشید و یا به عنوان یک بازمانده از دست قاتل گروه فرار کنید. هیجان نسخه موبایلی Dead by Daylight به مراتب از نسخه کنسولی بیشتر خواهد بود.

دانلود بازی Dead by Daylight برای اندروید و iOS

بازی Pascal’s Wager

بهترین بازی های جنگی اندروید 2020

تمامی المان‌های فوق‌العاده داستانی و حماسی بازی Pascal’s Wager بر روی کنسول و PC در نسخه موبایلی هم تکرار شده است. نقطه قوت این بازی کاملا به بخش داستانی آن برمی‌گردد. جایی که در زمان باستان، طی یک رخداد طبیعی و ماورائی، خورشید از آسمان سقوط کرده و به اعماق دریا فرو می‌رود. اینجاست که نظریه شرط‌بندی پاسکال وارد بازی خواهد شد. این بازی با به‌کارگیری 4 شخصیت مجزا و گیم‌پلی عالی می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. گرافیک بازی مثال‌زدنی است و بازی Pascal’s Wager را جز بهترین بازی های جنگی اندروید 2020 و آیفون 2020 قرار داده است. همچنین این عنوان می‌تواند تجربه یک بازی موبایلی در ژانر اکشن نقش آفرینی (ARPG) را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود بازی Pascal’s Wager برای اندروید و iOS

بازی Gumslinger

بازی های جنگی iOS 2020

بازی Gumslinger از برترین بازی های جنگی اندروید 2020 است که موفقیت خود را صرفا مدیون گیم‌پلی است. این بازی خط داستانی خاصی ندارد و فقط به دوئل میان عروسک‌های آدامسی ختم می‌شود. گیم‌پلی بازی راحت و روان و از آن طرف بسیار جذاب است. در هر نوبت بازی دو شخصیت آدامسی روبه‌روی هم قرار گرفته و تیراندازی می‌کنند. سیستم هدف‌گیری راز موفقیت بازی است. شما باید انگشت‌ خود را روی صفحه و به سمت بالا بکشید تا کنترل اسلحه‌تان را تنظیم کنید. هر چقدر که این کنترل دقیق‌تر باشد، هدف‌گیری دقیق‌تر خواهد بود. بامزگی Gumslinger توانست تا کمک بیشتری به موفقیت این بازی کند. این بازی به راحتی شایسته قرار گرفتن در میان بازی های جنگی اندروید 2020 و بازی های جنگی آیفون 2020 است.

دانلود بازی Gumslinger برای اندروید و iOS

بازی Sky Gamblers: Storm Raiders 2

بهترین بازی های جنگی اندروید 2020

همچنین بخوانید :

قسمت اول بازی Sky Gamblers: Storm Raiders بسیار پرطرفدار بود. در ژوئن 2020 بود که شرکت سازنده با تغییرات جزیی نسبت به نسخه اول توانست تا نسخه دوم را موفق‌تر به بازار عرضه کند. شبیه‌سازهای پرواز معمولا در گوشی و تبلت به خوبی هواداران را راضی نمی‌کنند. اما Sky Gamblers: Storm Raiders 2 توانست تا تجربه یک مبارزه هوایی را در پلتفرم‌های دستی فراهم کند. برگ برنده بازی باز بودن دست شما در تجربه پرواز است. مناطق آزاد هوایی در کشوهای مختلف، شخصی‌سازی هواپیماها و حتی انتخاب مهمات و سلاح به عهده خودتان است. همچنین این بازی شامل دو بخش آفلاین و آنلاین است که جذابیت همه‌جانبه آن را افزایش می‌دهد.

دانلود بازی Sky Gamblers: Storm Raiders 2 برای اندروید و iOS

بازی Castlevania: Symphony of the Night

بهترین بازی های جنگی ایکس باکس 2020

گیمرهای قدیمی کنسول پلی‌استیشن حتما باید بازی Castlevania: Symphony of the Night مخصوص موبایل را تجربه کنند. این بازی اولین بار در سال 1997 منتشر شد. بازسازی موفقی که برای کنسول PlayStation 4 انجام گرفت، باعث شد تا این بازی برای پلتفرم موبایل هم انتشار پیدا کند. بازی Castlevania: Symphony of the Night همانند نسخه کنسولی در ژانر Action RPG منتشر شده و از جذابیت عالی برخوردار است. شما در کنار قهرمان بازی یعنی Alucard به ماجراجویی و مبارزه با دراکولاها خواهید پرداخت. این بازی یکی از یادگارهای کنسول سونی برای اندروید است که به خوبی هر چه تمام‌تر احیا شده است.

دانلود بازی Castlevania: Symphony of the Night برای اندروید و iOS

بازی Shadowgun War Games

اکشن چندنفره با موبایل

سری بازی‌های Shadowgun از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی هستند. این سری بازی در سال 2020 با نام Shadowgun War Games – Online PvP FPS یک شوتر حرفه‌ای و آنلاین را برای پلتفرم‌های موبایل منتشر کرد. این بازی با گرافیک بسیار بالا و پرداختن به جزئیات، یک رقیب جدی برای CALL OF DUTY: MOBILE بود. علاوه بر اکشن واقعی ژانر اول شخص، بعد فانتزی بازی به خوبی کار شده است. تمامی کلاس‌های مولتی‌پلیر در بازی‌های کنسولی نیز در این بازی وجود دارد. در یک کلام بازی Shadowgun War Games یک پیشنهاد خوب برای تجربه یک اکشن چندنفره با موبایل است.

دانلود بازی Shadowgun War Games برای اندروید و iOS

بازی Blazing Sniper

بهترین بازی موبایل آفلاین 2020

بازی Blazing Sniper از بهترین بازی های جنگی اندروید 2020 است که به صورت آفلاین دنبال می‌شود. تجربه‌ای عالی برای کسانی که به دنبال یک بازی تک تیراندازی تهاجمی هستند. هر آنچه که برای حرفه‌ای شدن در تک تیراندازی لازم دارید در این بازی خواهید یافت. مراحل و سلاح‌های بازی بسیار متنوع بوده و گیم‌پلی آن به راحتی برای شما تکراری نخواهد شد. سیستم پیشرفت بازی از شما یک تک تیرانداز حرفه‌ای خواهد ساخت. شما در Blazing Sniper می‌توانید حتی کوچکترین امکانات شخصیت بازی را سفارشی‌سازی کنید. همچنین حالت PVP در کنار بخش آفلاین فعال است و شما می‌توانید عملکرد خود را با سایر بازیکنان مقایسه کنید.

دانلود بازیBlazing Sniper برای اندروید

بهترین بازی های جنگی 2020 برای کنسول های بازی و رایانه های شخصی

در این قسمت بازی های جنگی PS4 2020، کامپیوتر و سایر کنسول‌ها را معرفی می‌کنیم.

بازی Cyberpunk 2077

بهترین بازی های جنگی کامپیوتر 2020

  • تهیه کننده: CD Projekt
  • سازنده: CD Projket RED
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • پلتفرم‌ها: PS4 | Xbox One | PC | PS5 | Xbox series x/s

شاهکاری دیگر از سازندگان سری بازی‌های ویچر که نتوانست انتظارها را برآورده کند. بازی Cyberpunk 2077 یکی از عناوینی بود که خبر انتشارش در 19 نوامبر 2020 اعلام شد. بنا به مشکلاتی این بازی در 10 دسامبر 2020 (20 آذر 1399) منشر شد و شانس قرار گرفتن در بهترین‌های سال 2020 را از دست داد. بازی Cyberpunk 2077 هر آنچه برای تبدیل شدن به یک بازی اکشن نقش‌آفرینی نیاز داشت را دارد.

استدیو سی‌دی پروجکت تمامی المان‌های یک بازی Action role-playing را با خلاقیت بالا طراحی کرده است. از سیستم رانندگی گرفته تا مبارزات بازی و واکنش واقع‌گرایانه NPCها، همه و همه سایبرپانک ۲۰۷۷ را جز یکی از بهترین اکشن‌های 2020 قرار داده است.

بازی The Last of Us Part 2

بهترین بازی های جنگی پلی استیشن 42020

  • تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment
  • سازنده: Naughty Dog
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: PS4

بازی The Last of Us Part II از بهترین بازی های جنگی پی اس 4 2020 است که علاوه بر آن توانست جایزه بهترین بازی سال 2020 را نیز کسب کند. با توجه به موفقیت‌های فوق‌العاده قسمت اول بازی، ساختن نسخه دوم و تکرار موفقیت‌ها برای ناتی داگ یک ریسک بزرگ بود. اما نیل دراکمن به همراه همکارانش توانست تا شاهکاری را درخور نام ناتی داگ رقم بزند. The Last of Us Part II ثابت کرد که چگونه روایت داستان بازی و جریحه‌دار کردن احساسات مخاطب، می‌تواند سکوی پرتاب موفقیت بازی را تضمین کند. تجربه این اثر هنری حتما برای دارندگان کنسول PS4 توصیه می‌شود.

بازی Doom Eternal

بهترین بازی های جنگی پی اس 4 2020

  • تهیه کننده: Bethesda Softworks
  • سازنده: id Software
  • سبک: اکشن اول شخص
  • پلتفرم‌ها: PS4 | Xbox One | PC | PS5 | Xbox series x/s | Nintendo Switch

نام Doom گیمرها را به یاد یکی از اولین بازی‌های شوتر اول شخص تاریخ می‌اندازد. بازی Doom Eternal نیز توانست تا میراث‌دار خوبی برای این خانواده باشد. دستاورد موفق بتسدا و id Software که جز کاندیدهای بهترین بازی سال 2020 بود، توانست تا برای طرفداران اکشن به خوبی دلربایی کند. در واقع Doom Eternal به دنباله نسخه قبلی یعنی Doom 2016 ساخته شده بود که هیچ کدام یک از نواقص نسخه قبل را تکرار نمی‌کرد. بازی از نظر بخش فنی و گرافیکی بدون نقص عمل می‌کند. موسیقی بازی در کنار درگیری‌های هیجان‌انگیز، حس یکی از بهترین بازی‌های بزن بُکش را به شما انتقال خواهد داد.

بازی Final Fantasy VII Remake

بازی های جنگی ایکس باکس 2020

  • تهیه کننده: Square Enix
  • سازنده: Square Enix
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • پلتفرم: PS4

نام فینال فانتزی با پلی استیشن گره خورده است. از بازی Final Fantasy VII Remake به عنوان یکی دیگر از موفقیت‌های پلی استیشن در نسل هشتم یاد می‌شود. شاید قرار گرفتن یک عنوان بازسازی‌شده در فهرست بهترین‌ها زیاد جالب نباشد، ولی خب Square Enix به بهترین شکل ممکن این عنوان را برای نسل هشتم بازسازی کرد. نقش آفرینی در سری Final Fantasy جایگاه ویژه‌ای دارد و در نسخه هفتم نیز این ویژگی را شاهد بودیم. به ویژه در جایی که این بازی توانست کاملا به داستان اصلی بازی و المان‌های ریشه‌ای این سری باشکوه وفادار باشد. متاسفانه نبود بازی Final Fantasy VII Remake در میان بهترین بازی های جنگی ایکس باکس 2020 به شدت حس می‌شود.

بازی Watch Dogs: Legion

بازی های اکشن ایکس باکس 2020

  • تهیه کننده: Ubisoft
  • سازنده: Ubisoft Toronto
  • سبک: اکشن ماجراجویی و جهان باز
  • پلتفرم‌ها: PS4 | Xbox One | PC | PS5 | Xbox series x/s

بازی Watch Dogs: Legion برگ برنده یوبیسافت در نمایشگاه E3 2019 بود. مانند دیگر بازی‌های دیگر سری واچ داگز، این عنوان هم یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم بود. ولی خب در نهایت نسخه سوم هم نتوانست آنچنان که باید نام بازی Watch Dogs را سرفراز کند. اما خب این دلیل نمی‌شود که از این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی کامپیوتر 2020 یاد نشود.

بازی Watch Dogs: Legion به خوبی توانسته تا جذابیت‌‌های لازم برای تجربه یک بازی جهان باز را مهیا کند. به ویژه در بخش کنترل NPCها و جایی که یک گیم پلی روان و جذاب ارائه می‌دهد. شاید این بازی اگر مشکلات عدیده فنی را برطرف می‌کرد، شانس حضور در بهترین‌‌های 2020 را داشت. در هر صورت این عنوان پیشنهاد خوبی برای دانلود بازی جنگی 2020 است.

بازی Ghost of Tsushima

بازی جنگی 2020

  • تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment
  • سازنده: Sucker Punch Productions
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: PS4

به جرات می‌توان گفت که سال 2020 رقابت میان بازی‌های اکشن انحصاری برای کنسول پلی استیشن بود! بازی Ghost of Tsushima نقش پررنگی در این میدان نفس‌گیر داشت. در آن حد که این بازی رقابتی تنگاتنک با The Last of Us Part II بر سر بهترین بازی سال 2020 داشت. گشت‌وگذار در دنیای وسیع و گیرا در سرزمین خورشید تابان، کاری بود که استودیو ساکرانچ به خوبی از عهده آن برآمده بود. یک اکشن ماجراجویی که با چاشنی مخفی‌کاری نیز همراه بود. طعم شیرین انتقام و رستگاری یک سامورایی، دستاورد ارزنده این استودیو برای کاربران پلی استیشن 4 بود. در مجموع Ghost of Tsushima هر آنچه که باید را برای قرار گرفتن در فهرست بهترین بازی های اکشن برای PS4 را دارد. ای کاش این شاهکار زیبا در میان بازی های جنگی ایکس باکس 2020 نیز قرار می‌گرفت.

بازی Hades

بهترین بازی جنگی 2020

  • تهیه کننده: Supergiant Games
  • سازنده: Supergiant Games
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی و رول‌لاک
  • پلتفرم‌ها: Nintendo Switch | MacOS | PC

شاید بتوان گفت که بازی Hades حکم مرواریدی درخشان در میان یک جعبه جواهر از بازی جنگی را دارد. یک اکشن متفاوت و تکرارنشدنی که توانسته به خوبی در میان بهترین بازی های جنگی 2020 قرار بگیرد. بازی Hades در عین سادگی و زیبایی با یک گیم پلی نفس‌گیر شما را همراه می‌کند. اگر نسخه ابتدایی این بازی در سال 2018 را در نظر نگیریم، نسخه نهایی آن توانست تا یک روگ‌لاگ حرفه‌ای را در کنار ژانر اکشن ارائه دهد.

بازی دارای جلوه‌‌های زیبای بصری و دنیای درگیرکننده بوده که از Underworld یونان باستان الهام گرفته شده است. داستان نیز بر همین جریان است و رنسانس دیگری در میان اسطوره‌‌‌های کوه المپ رقم می‌خورد. بازی Hades از بازی‌هایی بود که در عین گمنامی به خوبی در کنار بهترین‌های 2020 قرار گرفت.

بازی Nioh 2

بهترین بازی های جنگی پی اس 4 2020

  • تهیه کننده: Koei Tecmo
  • سازنده: Team Ninja
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • پلتفرم‌ها: PS4 | PC | PS5

بازی Nioh یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های نسل هشتم بوده و در سال 2020 موفق شد تا موفقیت قبل را تکرار کند. عمده موفقیت این بازی مربوط به پایبندی به اصول خود و با کمترین تغییر بوده است. در واقع Nioh 2 ثابت کرد که برای موفقیت در نسخه جدید لازم نیست تا بازی را از اساس دگرگون کنید و با حداقل تغییر نیز می‌توان هنوز هم بهترین بود. بازی عمق مبارزات و باس‌فایت را گسترش داده است؛ به طوری که گیم‌پلی به همین راحتی برای شما تمام نخواهد شد. بهتر است بگوییم که همه المان‌های خلاق در نسخه اول در این بازی کارآمدتر شده است. هر چند بخش‌هایی مانند شخصی‌سازی و سیستم ارتقای سلاح‌‌‌ها توانسته تا بیش از پیش بازی را جذاب جلوه دهد. علاوه بر این Nioh 2 جز بازی های جنگی کامپیوتر 2020 نیز به حساب می‌آید.

بازی Demon’s Souls

بهترین بازی های جنگی 2020

  • تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment
  • سازنده: Bluepoint Games
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • پلتفرم: PS5

وقتی قرار است یک بازی با زمان عرضه یک کنسول منتشر شود، انتظارات از آن بازی بسیار بالا می‌رود. بازی Demon’s Souls توانست تا این انتظارات را به خوبی هرچه تمام‌تر و با نمره متای 92 برآورده کند. Demon’s Souls توانست بعد از گذشت 11 سال اصالت و بزرگی خود را حفظ کند. شاهکار انحصاری پلی استیشن 5 که در گیم‌پلی و طراحی هیچ چیز کم نداشت.

شاهکار میازاکی در ساخت بازی‌‌های سری سولز باز هم جواب داد. شما باید برای تجربه این بازی با «سخت کشتن» و «سخت مردن» به خوبی آشنا باشید. محیط و گرافیک فوق‌العاده بازی و اجرای گیم‌پلی با کمک سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 به حداکثری خود رسیده است. هیچ دلیلی وجود نخواهد داشت که کسی بخواهد Demon’s Souls را در میان بهترین های اکشن 2020 قرار ندهد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

بهترین بازی های جنگی کامپیوتر 2020

  • تهیه کننده: Activision
  • سازنده: Treyarch – Raven Software
  • سبک: اکشن اول شخص
  • پلتفرم‌ها: PS4 | Xbox One | PC | PS5 | Xbox series x/s

هر جا که سخن از اکشن و بازی جنگی است، نام Call of Duty می‌درخشد! اکتیویژن توانست تا با عرضه بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بار دیگر رستگاری ژانر اکشن را در دنیای بازی‌‌های ویدئویی تکرار کند. سازنده‌ها اینبار به انتقادهای گیمرها توجه کردند و بخش داستانی بسیار غنی را بر خلاف نسخه‌های قبلی در نسخه جدید کالاف دیوتی تعبیه کردند. دوران جنگ سرد بهترین گزینه برای پرداختن به یک داستان اکشن و درگیرکننده است. البته توقعات از بخش چندنفره Call of Duty: Black Ops Cold War بالاست و سازندگان در پی برطرف کردن مشکلات بخش مولتی‌پلیر هستند. در کل این عنوان در خور قرار گرفتن در فهرست بهترین بازی تفنگی 2020 بوده و تجربه آن توصیه می‌شود.

سخن پایانی

از سال 2020 می‌توان به عنوان یک سال پر از اکشن برای اهالی گیم نام برد. فهرست بالا به خوبی این موضوع را تایید می‌کند. جایی که حتی بهترین بازی سال نیز از همین ژانر انتخاب شد. طبیعی است که این ژانر طرفداران زیادی دارد و هر سال شرکت‌‌های بازی‌سازی توجه ویژه‌ای به آن دارند. البته نام‌های بزرگ دیگری هم هستند که مستحق قرار گرفتن در این فهرست بودند و بنا به شرایط از بردن نام‌ آنها خودداری کردیم. بهترین بازی جنگی 2020 به نظر شما کدام است؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402