دانلود فیلم Pieces of a Woman 2020 ؛ داستان، بازیگران و نمرات منتقدین

دانلود فیلم Pieces of a Woman 2020 / دانلود فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Pieces of a Woman 2020 از جدیدترین آثار درام شبکه نتفلیکس است. این فیلم داستان یک زوج را روایت می‌کند که با واقعه‌ای دلخراش روبرو می‌شوند. با معرفی فیلم تکه های یک زن همراه ما باشید.

فیلم Pieces of a Woman اثری درام محصول سال 2020 به کارگردانی کورنل موندروتسو (Kornél Mundruczó)، فیلمساز مجارستانی است. فیلمنامه این فیلم را نیز کاتا وبر (Kata Wéber) نوشته است. همچنین مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، کارگردان معروف آمریکایی، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان است. فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰ که محصول دو کشور آمریکا و کانادا محسوب می‌شود، بر اساس نمایشی ساخته شده است که موندروتسو و وبر در سال 2018 به روی صحنه برده بودند.

فیلم سینمایی Pieces of a Woman برای اولین بار در تاریخ 4 سپتامبر 2020 مصادف با 14 شهریور 1399 در هفتاد و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد. در این جشنواره ونسا کربی (Vanessa Kirby) برای بازی در فیلم درام تکه‌های یک زن، جایزه جام ولپی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. در تاریخ 30 دسامبر 2020 برابر با 10 دی 1399 این اثر در چند سینمای محدود به اکران درآمد و در نهایت در تاریخ 7 ژانویه 2021 مصادف با 18 دی 1399 در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و اکثر منتقدان خصوصا هنرنمایی بازیگران آن را ستودند. در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی فیلم Pieces of a Woman 2020 همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Pieces of a Woman 2020

برای دانلود فیلم Pieces of a Woman 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

دانلود فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰ با زیرنویس فارسی چسبیده

کیفیت: 1080p | حجم: 2.14 گیگابایت

کیفیت: 720p | حجم: 1.08 گیگابایت

داستان فیلم Pieces of a Woman

داستان فیلم تکه های یک زن به شدت تاثیرگذار، احساسی و ناراحت‌کننده است. داستان این فیلم درباره زوج جوانی به نام‌های مارتا و شان است که در انتظار تولد فرزندشان هستند. آرتا تصمیم دارد فرزندش را در خانه و به صورت طبیعی به دنیا بیاورد. اما در روز زایمان مامایی که قرار بود در کنار این زوج باشد، درگیر بیمار دیگری می‌شود و به اجبار مامای دیگری را به خانه مارتا و شان می‌فرستد. همه چیز به نظر خوب پیش می‌رود تا اینکه بچه به دنیا می‌آید و…

داستان فیلم Pieces of a Woman / داستان فیلم تکه های یک زن

بازیگران فیلم تکه های یک زن

در اکتبر 2019 بازیگران اصلی فیلم قطعات یک زن انتخاب شدند. کاتا وبر فیلمنامه این فیلم را بر اساس تجربه شخصی خودش و از دست دادن فرزندش نوشته است. در دسامبر 2019 و ژانویه 2020 نیز سایر بازیگران به این پروژه اضافه شدند. فیلمبرداری آن نیز از دسامبر 2019 تا اواسط ژانویه 2020 به طول انجامید. در این قسمت مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم Pieces of a Woman خواهیم داشت.

ونسا کربی در نقش مارتا

بازیگران فیلم Pieces of a Woman / بازیگران فیلم تکه های یک زن

ونسا کربی بازیگر انگلیسی متولد 18 آوریل 1988 (29 فروردین 1367) در لندن است. او بیشتر به خاطر بازی در سریال درام تاریخی The Crown شناخته می‌شود و برای بازی در این سریال برنده جایزه بفتا و نامزد جایزه امی بهترین بازیگر مکمل زن شده است. او همچنین در نمایش‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته است و مت ترومن از مجله Variety او را چنین توصیف می‌کند:

بازیگر فوق‌العاده صحنه در نسل خودش که توانایی بازی در غیرمنتظره‌ترین نقش‌ها را دارد.

ونسا کربی با بازی در آثار اکشنی چون Mission: Impossible – Fallout محصول سال 2018 و Hobbs & Shaw محصول سال 2019 بیشتر در بین عموم شناخته و محبوب شد. او در قسمت‌های هفتم و هشتم فیلم‌های ماموریت غیرممکن نیز بازی خواهد کرد که به ترتیب قرار است در سال‌های 2021 و 2022 منتشر شوند.

شایا لباف در نقش شان

بازیگران فیلم Pieces of a Woman / بازیگران فیلم تکه های یک زن

شایا لباف (Shia LaBeouf) بازیگر و فیلمساز آمریکایی متولد 11 ژوئن 1986 (21 خرداد 1365) در لس آنجلس، کالیفرنیا است. در دهه 2000 لباف با بازی در سریال کمدی Even Stevens شناخته شد و برای نقشش در این مجموعه یک جایزه Daytime Emmy Award دریافت کرد. در سال 1998 نیز او در اولین فیلم سینمایی‌اش به نام The Christmas Path بازی کرد. در سال 2004 شایا لباف اولین فیلمش را کارگردانی کرد: یک فیلم کوتاه به نام Let’s Love Hate. در سال 2011 نیز او فیلم کوتاه دیگری به نام Maniac را ساخت.

در سال 2007 لباف در فیلم‌های تجاری موفقی مانند Disturbia و Surf’s Up به ایفای نقش پرداخت. همان سال او در فیلم علمی تخیلی Transformers به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) نقش اصلی را بازی کرد. Transformers تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2007 شد و لباف بعدها در دنباله‌های این فیلم به نام‌های Transformers: Revenge of the Fallen محصول سال 2009 و Transformers: Dark of the Moon محصول سال 2011 نیز بازی کرد.

از دیگر فیلم‌های این بازیگر باید به عناوینی چون فیلم درام Wall Street: Money Never Sleeps محصول سال 2010، فیلم جنایی Lawless محصول سال 2012، فیلم جنگی Fury محصول سال 2014، فیلم درام ورزشی Borg vs McEnroe محصول سال 2017 و فیلم درام کمدی The Peanut Butter Falcon محصول سال 2019 اشاره کنیم.

سایر بازیگران فیلم Pieces of a Woman عبارتند از:

  • الن برستین (Ellen Burstyn) در نقش الیزابت
  • مالی پارکر (Molly Parker) در نقش ایوا
  • سارا اسنوک (Sarah Snook) در نقش سوزان
  • ایلیزا شسینگر (Iliza Shlesinger) در نقش آنیتا
  • بنی سفدی (Benny Safdie) در نقش کریس
  • جیمی فیلز (Jimmie Fails) در نقش مکس

نمرات منتقدین به فیلم Pieces of a Woman

فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰ اکثرا با نقدهای مثبتی روبرو شده و در به تصویر کشیدن احوالات یک زن به شدت موفق بوده است. از جوایز فیلم Pieces of a Woman 2020 باید به 12 نامزدی در جشنواره‌های مختلف اشاره کنیم که همه آنها مربوط به هنرنمایی بازیگر زن اصلی (ونسا کربی) و بازیگر زن مکمل (الن برستین) بوده‌اند. از میان این نامزدی‌ها در نهایت فقط ونسا کربی جایزه جام ولپی بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم ونیز برای خود کرده است.

فیلم درام تکه‌های یک زن / فیلم قطعات یک زن

فیلم درام تکه‌های یک زن در وبسایت IMDb توسط مخاطبان به امتیاز خوب 7.1 از 10 رسیده است. همچنین تا کنون 80 درصد از کاربران گوگل این فیلم را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز بر اساس 193 نقد، 76 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت امتیاز آن به 6.8 از 10 رسیده است. در متاکریتیک نیز بر اساس 40 نقد، میانگین امتیاز 66 از 100 را گرفته است. از این 40 نقد، 27 نقد مثبت، 11 نقد متوسط و 2 نقد منفی هستند. در ادامه نقد فیلم Pieces of a Woman، نگاهی به نمرات منتقدین متاکریتیک به این اثر می‌اندازیم.

The Playlist / جسیکا کیانگ: 100

گاهی اوقات یک فیلم فقط در جلوی چشمان شما پخش نمی‌شود، بلکه گویی داستان آن برای شما هم اتفاق می‌افتد. نمی‌توانم تضمین کنم که تجربه همه از این فیلم به همین صورت باشد، اما از همان پنج دقیقه اول، از شروع پرتنش آن تا نمایش دور از انتظار و شدیدا نزدیک آن، در حالی که فیلم Pieces of a Woman داشت پخش می‌شد، حسابی در من ریشه دواند، مانند دانه‌های سیبی که شخصیت اصلی فیلم با لطافت در میان پارچه‌ای نمناک می‌گذارد تا جوانه بزنند.

هیچ کدام از موقعیت‌هایی که در فیلم نشان داده می‌شوند برای من آشنا نیستند و لوکیشن‌ها و سبک زندگی که به نمایش می‌گذارد خیلی از تجربه شخصی من دور هستند، اما با این حال به گونه‌ای آرام و رضایت‌بخش (علیرغم اتفاق ناگواری که در داستان می‌بینیم) انگار که کل فیلم تکه های یک زن داشت برای من اتفاق می‌افتاد.

فیلمنامه وبر و هنرنمایی کربی با کارگردانی خیره‌کننده و چند وجهی موندروتسو، موسیقی متن زیبا و مناسب هاوارد شور (Howard Shore) و فیلمبرداری دیوانه‌کننده، پرشور و سرزنده بنجامین لوئب (Benjamin Loeb)، همه این‌ها در کنار هم پرتره‌ای کامل از یک زن را ساخته‌اند.

نمرات منتقدین به فیلم Pieces of a Woman

Variety / پیتر دبروج: 90

می‌توانیم تصور کنیم که کارگردان‌هایی مانند نورمن جویسون (Norman Jewison) و سیدنی لومت (Sidney Lumet) از دل فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰، یک فیلم دادگاهی بسازند. یک تراژدی وحشتناک اتفاق افتاده است و زوج جوانی که در انتظار تولد فرزندشان بودند، مامایی که برای تولد بچه در کنار آنها بود را به دادگاه می‌کشانند. خبرنگارها همه جا در داستان هستند و کل موضوع تولد این بچه رسانه‌ای می‌شود.

اما به جای تمرکز بر این دادگاه، کارگردان مجارستانی، کورنل موندروتسو، روی این زوج متمرکز می‌شود. این زوج از این اتفاق ضربه سنگینی خورده‌اند، خصوصا زن که با مسائل زیادی باید دست و پنجه نرم کند.

The Globe and Mail / بری هرتز: 88

بعضی از بازیگران با هنرنمایی‌شان می‌توانند شما را شوکه کنند و از پا دربیاورند، می‌توانند شما را در هم بشکنند و دوباره از نو بسازند. کم پیش می‌آید که بازیگری بتواند همه این عکس‌العمل‌ها را در بیشتر از 2 ساعت به نمایش بگذارد. با این حال ونسا کربی با هنرنمایی در فیلم سینمایی Pieces of a Woman ثابت می‌کند که یکی از توانمندترین و با استعدادترین ستاره‌های حال حاضر است.

The New York Times / جنت کتسولیس: 80

فیلم درام تکه‌های یک زن مطالعه‌ای بی‌پرده، خشن و مسحورکننده از جدایی و گسیختگی و بازسازی است. پایان فیلم نامعقول است، اما فیلم قطعات یک زن به خوبی درک می‌کند که در حالی که ما می‌توانیم مشترکا چیزی یا یکدیگر را دوست داشته باشیم، اما به تنهایی سوگواری می‌کنیم.

بررسی فیلم Pieces of a Woman 2020 / نقد فیلم Pieces of a Woman

San Francisco Chronicle / میک لاسال: 75

چیزی که درباره کربی در این فیلم حیرت‌انگیز است این است که حتی در سکانس‌هایی که او هیچ کاری انجام نمی‌دهد، تماشا کردنش لذتبخش است و ارزشش را دارد.

The Film Stage / دیوید کتز: 75

فیلم Pieces of a Woman 2020 موضوعات روز زیادی را در رابطه با سلامت زنان و رابطه بیولوژی و روانشناسی مطرح می‌سازد. این فیلم ظرافتی موشکافانه دارد که مخصوص به خودش است.

The Wall Street Journal / جو مورگنسترن: 70

فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰ سوال تکان‌دهنده‌ای را مطرح می‌سازد: اگر زایمان یک زن به جای یک زندگی جدید، منجر به مرگ شود، این زن چه کار خواهد کرد؟ سکانس فوق‌العاده زایمان شخصیت اصلی فیلم در یک برداشت فیلمبرداری شده است و نیم ساعت اول فیلم را شامل می‌شود. اما آیا باقی فیلم هم همانند شروع آن دردناک و در عین حال قدرتمند است؟ متاسفانه خیر؛ حتی با وجود ستاره‌ای که می‌تواند روایت بهم ریخته فیلم را به وضوح و با ظرافتی صادقانه اجرا کند.

RogerEbert.com / مونیکا کستیلو: 63

این هنرنمایی کربی است که فیلم سینمایی Pieces of a Woman را به‌یادماندنی می‌کند و ما از او سپاسگزاریم.

دانلود فیلم Pieces of a Woman 2020 با زیرنویس فارسی

The Guardian / ژان بروکز: 60

اگر همانند یک کلاس پیشرفته بازیگری به آن نگاه کنیم، فیلم درام تکه‌های یک زن از این نظر فوق‌العاده است. بازیگران اصلی حسابی غوغا می‌کنند و جلوی دوربین خودی نشان می‌دهند. اما بازی آنها به نوعی مصنوعی و صرفا آکادمیک به نظر می‌آید؛ همانند کلاسی که در یک موسسه بازیگری برگزار شده است.

Movie Nation / راجر مور: 50

به خاطر بازی کربی است که این فیلم ارزش دیده شدن را دارد. اگر شخصیت منفی آثاری چون سریال The Queen و فیلم Mission: Impossible با آن فیلم‌ها تبدیل به یک ستاره نشد، قطعا با فیلم قطعات یک زن خواهد شد.

کلام آخر

تریلر فیلم Pieces of a Woman 2020 / تریلر فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰

در این مقاله با معرفی کامل و بررسی فیلم Pieces of a Woman 2020 همراه شما بودیم. همانطور که خواندید، فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰ اکثرا نمرات خوبی دریافت کرده و خصوصا هنرنمایی بازیگران آن مورد توجه قرار گرفته است. بعد از تماشای تریلر فیلم Pieces of a Woman 2020، در ابتدای همین مقاله می‌توانید برای دانلود این فیلم درام اقدام کنید.

اگر فیلم تکه های یک زن ۲۰۲۰ را تماشا کرده‌اید، برای ما بنویسید که نظر شما درباره داستان و هنرنمایی بازیگران آن، خصوصا ونسا کربی و شایا لباف چیست؟ آیا شما با قصه آن ارتباط برقرار کردید و این فیلم برایتان راضی کننده بود؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402