معرفی بازی Bloodborne ؛ تریلر، گیم پلی و نمرات منتقدین

سیستم مورد نیاز بازی bloodborne
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

میازاکی با ساخت بازی Bloodborne نامش را به عنوان یکی از افسانه‌های تکرارنشدنی تاریخ بازی‌های نقش‌آفرینی برای همیشه ماندگار کرده است. بازی بلادبورن یک بازی منحصربه‌فرد و پیچیده است که در صورت امتحان کردنش همیشه آن ‌را به یاد خواهید آورد.

بازی Bloodborne نخستین بار در تاریخ 24 مارس 2015 (4 فروردین 1394) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر گردید. این بازی نقش‌آفرینی با درون‌مایه‌ای اکشن و چالش برانگیز، داستانی جذاب و خلق جهانی بسیار تاریک، هر بازیکن علاقه‌مند به بازی‌های پیچیده و مرموز را شیفته خود خواهد کرد. در بازی بلادبورن شما با جهانی پر از خشم و نفرین و موجودات اهریمنی روبه‌رو هستید. دنیایی که برای برگشت به آرامش، به صبر و فداکاری و قدرت بسیار زیادی احتیاج دارد. برای بررسی بازی Bloodborne و آشنا شدن با این جهان فانتزی، همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی Bloodborne

در این بخش می‌توانید با تماشای تریلر بازی بلادبورن با گیم‌پلی و اتمسفر فضای بازی Bloodborne بیشتر آشنا شوید.

داستان بازی Bloodborne

بازی اکشن Bloodborne

داستان بازی Bloodborne پیچیدگی‌ها و رمز و رازهای بسیار زیادی را در خود جای داده است. ماجراهای بازی بلادبورن در شهر یارنام (Yharnam) رخ می‌دهد. اهالی این شهر یکی پس از دیگری بخاطر یک بیماری ناشناخته و مرموز تبدیل به موجوداتی عجیب و غریب می‌شوند و به‌طرز وحشت‌آور و ترسناکی با خویی حیوانی همه چیز را به سمت نابودی می‌کشانند. داستان بازی بلادبورن و اتفاقاتی که در طول بازی رخ می‌دهند آنقدر عمیق و پر از جزئیات فراوان برای کشف و بررسی است که بسیاری از منتقدین از این بازی انحصاری پلی استیشن 4 به عنوان یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ یاد می‌کنند و معتقد هستند بازی Bloodborne می‌تواند بازیکنان را در دنیای تاریک و ترسناکش ساعت‌ها غرق در وحشت و لذت کند.

برای یافتن اکسیری که با آن بتوانید این بیماری طاعون مانند و نفرین شده را ریشه کن کنید، باید شهر یارنام را که با طراحی سبک گوتیک قرن 17 و ساختمان‌های مخروبه و عظیمش شما را مات و مهبوت می‌کند زیر و رو کنید و تکه‌های این داستان پازل مانند و منحصر به فرد را که در خود افسانه‌های بسیاری را جای داده است به یکدیگر ربط دهید، با موجوداتی که فقط میازاکی قادر به خلق آن‌ها است و در هیچ بازی دیگری نمی‌توان شبیهشان را یافت مبارزه کنید و به اسرار زیادی دست پیدا کنید.

گیم پلی بازی Bloodborne

همچنین بخوانید :

شما در این بازی یک شکارچی هستید. شکارچی هیولایی که باید تلاش کند در مقابل هر موجود و هیولایی که بر سر راهش قرار می‌گیرد زنده بماند و تا جایی که ممکن است به جلو پیش رود. طراحی بازی بلادبورن تا زمانی که شخصا بازی را تجربه نکنید غیرقابل توصیف به‌نظر می‌رسد. هرچقدر هم که از اتمسفر و رنگ‌آمیزی محیط‌های تیره و تاریک بازی و شیاطینی که در هر گوشه از راه های مخفی بازی Bloodborne بر سر راه شما قرار می‌گیرند بگوییم، بازهم تصورات شما نمی‌تواند عظمت این بازی نقش‌آفرینی بی‌نظیر را آنطور که باید حس کند. تنها راه تجربه کردن این دنیای فانتزی، دانلود بازی Bloodborne و غرق شدن در داستانی تکرارنشدنی است.

گیم پلی بازی Bloodborne

خرید بازی بازی Bloodborne

میازاکی سازنده بازی نقش آفرینی بلادبورن، پس از خلق سری بازی‌های Soul تمام جزئیاتی که طرفداران سری بازی‌های Soul عاشق آن‌ها بودند را با خلق دنیایی دیگر در بازی اکشن Bloodborne به تصویر کشیده است. اما تفاوت‌های زیادی بین این دو بازی که هر دو از بهترین‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی هستند وجود دارد. گیم پلی بازی Bloodborne همانطور که از اسم بازی نیز پیداست روی خون تمرکز دارد. شما با کشتن هر هیولا خون او را ذخیره می‌کنید. اما توجه داشته باشید که در طول بازی با دو نوع خون سرو کار دارید. بعضی خون‌ها شخصیت شما را به سمت تبدیل شدن به هیولایی مانند دیگر موجودات ترسناک و قاتل بازی نزدیک می‌کند و خون دیگر شما را به تعادلی برای ماندن در جلد انسانی‌تان می‌رساند.

در ابتدای بازی با عروسکی آشنا می‌شوید که در طول بازی بلادبورن هر زمان میزان خونی که جمع کردید برای ارتقاء شخصیت یا سلاح‌هایتان کافی باشد به کمک آن عروسک و بخشی به اسم رویای شکارچی (Hunter dream) می‌توانید هرآنچه لازم دارید برای خود تهیه کنید. شما می‌توانید با انواع سلاح‌های سرد و گرم، نبردهای بازی را هرآنگونه که ترجیح می‌دهید به نفع خود پیش ببرید. با شمشیر و تبر و انواع پتک‌های بزرگ و قدرتمند یا تفنگ‌های مختلف، موجودات غول‌پیکر و شیاطین پلیدی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند به نابودی بکشانید و تلاش کنید زنده بمانید.

موسیقی های متن بازی Bloodborne

نقشه شهر یارنام پر از ساختمان‌ها، کلیساها، ‌سیاه‌ چال‌ها و بخش‌های مختلف است که در هر گوشه از آن می‌توانید چیزهای مختلفی را کشف کنید. دید بازی به‌صورت سوم شخص است و مکان‌هایی در بازی وجود دارد که از آنجا می‌توانید به بخش‌هایی از بازی که قبلا آن‌ها را بررسی کرده‌اید بازگردید. مبارزه با هیولاهای بازی بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است، چراکه به لطف طراحی و گرافیک عالی بازی و صداگذاری‌های بی‌نظیر، هر ضربه‌ای که به دشمن خود وارد می‌کنید، هر موجودی که پس از نابودی روی زمین می‌افتد یا مانند یک خاکستر دود می‌شود و به هوا می‌رود و حتی هر آسیبی که به خودتان وارد می‌شود آنقدر واقعی به‌نظر می‌رسد که شما را در بطن بازی و گیم‌پلی اکشن خود غرق می‌کند.

موسیقی های متن بازی Bloodborne در کنار صدای وزش باد و زوزه هیولاهایی که تمامی ندارند هر بازیکنی را در وحشت و ترس دنیای بلادبورن فرو می‌برد و تجربه‌ای تکرار نشدنی را برایش رقم می‌زند. همه چیز در بازی Bloodborne معنا و مفهوم خاص خودش را دارد. هر داستان و ماجرایی که از آن سر درمی‌آورید، فلسفه خودش را دارد و پی بردن به اسرار بازی و مسلط شدن به گیم‌پلی آن از طرف سازندگان بازی جوری طراحی شده که پس از موفق شدن در هر بخش از بازی حس غرور و افتخار به شما دست خواهد داد که توانسته‌اید از پس این بازی برآیید و همه اهریمنان این بازی را مغلوب خود کنید.

در بازی بلادبورن دفاع معنای زیادی ندارد. بلکه باید با شجاعت به دل دشمنان حمله کنید و یک لحظه هم سلاح خود را پایین نیاورید. تا می‌توانید ضربه بزنید و بکشید. زندگی شما به سرعت عمل و شجاعتتان بستگی دارد.

نمرات بازی Bloodborne

دانلود بازی Bloodborne برای PC

بازی بلادبورن در بخش بازی‌های پلی استیشن 4 سایت متاکریتیک امتیاز 92 از 100 را کسب کرده که امتیاز قابل قبول و بسیار خوبی است و نشان‌دهنده رضایت اکثر منتقدین از این بازی منحصربه‌فرد است. در ادامه نقد و بررسی بازی Bloodborne، به بخشی از نظرات و نمرات منتقدین به این عنوان می‌پردازیم.

(LEVEL (Czech Republic: امتیاز 100

بازی Bloodborne از Dark Souls بهترین بهره را می‌برد و چالش بی‌وقفه بازی را بر اساس یک بخش پیشگام ایجاد می‌کند. این بازی حداکثر توانایی‌های شما را آزمایش می‌کند. اولین بازی انحصاری واقعی که باید برای PS4 داشته باشید دقیقا همینجا است.

Edge Magazine: امتیاز 100

Bloodborne همزمان یک بازی پیچیده، عمیق، ارزشمند و وحشت‌آور است.

VideoGamer: امتیاز 100

مواقعی پیش می‌آید که احساس می‌کنید واقعاً گم شده‌اید، ناامید شده‌اید و از مرحله بعدی خود مطمئن نیستید. اما ادامه خواهید داد، آن را شکست خواهید داد و در صورت انجام این کار هیچ بازی دیگری وجود ندارد که بتواند احساس سرخوشی بیشتری برایتان ایجاد کند.

Twinfinite: امتیاز 100

مجموع ویژگی‌های آن، تجربه یک گیم پلی پیچیده و در عین حال در دسترس را ایجاد می‌کند که از هر نظر شگفت‌انگیز است.

God is a Geek: امتیاز 100

Bloodborne یک بازی فوق‌العاده پیچیده است که کاملاً محکم طراحی شده و به لطف تعدادی ایده‌های جدید و مکانیک‌های دستکاری شده، مسلماً از آنچه استودیوی فرام قبلاً تولید کرده پیشی می‌گیرد. علیرغم چند مسئله جزئی در عملکرد، بازی Bloodborne یک پیروزی حماسی و جذاب است که باعث افزایش ضربان قلب می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Bloodborne

Gaming Age: امتیاز 100

درست است که برخی از بازیکنان ممکن است احساس کنند پیشرفت در کار خیلی دشوار است، من نیز وقتی بازی را شروع کردم همان احساس را داشتم، اما به من اعتماد کنید این بازی‌ای نیست که بخواهید از آن بگذرید. از امتحان آن نترسید، Bloodborne یک بازی PS4 فوق‌العاده است.

Digital Spy: امتیاز 100

من می‌خواهم به بازی خود ادامه دهم، می‌خواهم اسرار آن را کشف کنم، می‌خواهم با هر هیولا مبارزه کنم، هر سلاحی را امتحان کنم، در مورد تئوری‌ها بحث کنم و تا آنجا که ممکن است در سیاه چال‌های بازی همه‌چیز را کشف کنم.

Game Informer: امتیاز 98

بازی Bloodborne از طریق داستان‌نویسی پراکنده، فضاهای سرسبز (تصوراتی از بهترین کارهای لاوکرفت) و مبارزه سختی که شما را مجبور به پرخاشگری می‌کند، موفق می‌شود. اگرچه این IP جدید فاصله زیادی با Souls ندارد، اما این یک بازی جادویی و شگفت انگیز است که به طرز تحسین برانگیزی وحشت و پیروزی را به اندازه کافی شجاعانه خلق می‌کند تا در آن نفوذ کند.

GameTrailers: امتیاز 96

بین داستان گسترده، نبردهای PvP، سیاه چال‌های چالیس، حالت بازی بسیار سخت‌تر به علاوه  تعداد بیشماری راز، Bloodborne تقریباً بی حد و مرز به نظر می‌رسد. اگر بازی آنقدر گیرا نباشد، وسعت اهمیت نخواهد داشت. اما بازی بلادبورن ما را به وحشت انداخت و باعث شد احساساتی را حس کنیم که از زمان Dark Souls اصلی احساس نکرده بودیم. تمام چیزی که لازم داریم، پیدا کردن راهی برای پیوستن به صف شکارچیان است.

Multiplayer.it: امتیاز 95

یک شاهکار جدید در پلی استیشن 4.

دانلود بازی Bloodborne برای کامپیوتر

XGN: امتیاز 95

استودیوی From Software گیم‌پلی مورد علاقه ما را از Dark Souls با بازی Bloodborne دوباره اختراع کرده و بهترین بازی موجود در پلی استیشن 4 را ارائه می‌دهد. به جز زمان بارگذاری، هیچ دلیلی وجود ندارد که این بازی شگفت انگیز را امتحان نکنید.

Impulsegamer: امتیاز 94

ممکن است در ابتدا غیر قابل نفوذ به نظر برسد، اما Bloodborne به پشتکار و فداکاری پاداش می‌دهد.

Hobby Consolas: امتیاز 93

Bloodborne صبر، ناامیدی و حتی سلامتی شما را هنگام بازی آزمایش می‌کند، اما در عوض چیزهای زیادی به شما می‌دهد که همیشه یک تجربه دلپذیر است. برخی از بهترین طراحی‌های هنری و مراحلی را که تا به حال ندیده‌اید اضافه کنید و اولین بازی انحصاری برای PS4 را دارید.

PSX-Sense.nl: امتیاز 90

چالش برانگیز، جذاب و بسیار تاریک. Bloodborne تجربه‌ای است که هیچ‌کس نباید آن را از دست بدهد. یک شاهکار.

Digital Trends: امتیاز 80

Bloodborne یک تحول قابل توجه در سری Souls است، اما با مشکلات جدیدی نیز همراه است.

سخن نهایی

داستان بازی Bloodborne

با معرفی بازی Bloodborne، یک بازی اکشن که ساعت‌ها شما را در دنیایی پر از ابهام و ترس غرق می‌کند همراهتان بودیم. بازی بلادبورن یکی از پیچیده‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی است که در کنار طراحی خاص و موسیقی متن تاثیرگذار و داستانی پیچیده، خاطراتی فراموش نشدنی را از خودش در ذهن هر بازیکنی برجای می‌گذارد و می‌تواند ترس و دلهره‌ای عجیب را در دل طرفدارانش ایجاد کند. داستانی که با فکر کردن به آن و فلسفه پشت هر ماجرایی که در شهر یارنام رخ داده است، ممکن است نظر شما را درباره خیلی چیزها عوض کند. ممنون که با این مقاله همراه ما بودید. اگر بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را درباره این اثر به‌یادماندنی میازاکی، با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402