دانلود فیلم Shadow in the Cloud ؛ تریلر، داستان، بازیگران و نمرات منتقدین

فیلم Shadow in the Cloud / فیلم سایه در ابر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Shadow in the Cloud 2020 عنوانی در ژانر اکشن و ترسناک با حضور بازیگران جوان و آینده‌دار هالیوود است. برای آشنایی با فیلم سایه در ابر همراه ما باشید.

فیلم Shadow in the Cloud عنوانی به کارگردانی روزان لیانگ (Roseanne Liang) در ژانر اکشن و ترسناک، محصول سال 2020 است. فیلمنامه این فیلم را روزان لیانگ با همکاری مکس لندیس (Max Landis) نوشته و بازیگرانی چون کلویی گریس مورتز (Chloë Grace Moretz)، تیلور جان اسمیت (Taylor John Smith) و نیک رابینسون (Nick Robinson) در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Shadow in the Cloud که در فارسی تحت عنوان فیلم سایه در ابر شناخته می‌شود، اولین بار در  سپتامبر 2020 در جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو به نمایش درآمد و در آنجا برنده جایزه انتخاب مردمی در بخش جنون نیمه شب شد. فیلم سینمایی Shadow in the Cloud در اول ژانویه 2021 برابر با 12 دی 1399 توسط کمپانی‌های Vertical Entertainment و Redbox Entertainment در سینماها اکران شد.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر فیلم Shadow in the Cloud 2020» را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

در این مطلب از مجموعه مقالات فیلم و سریال پلازا قصد داریم با فیلم هیجان انگیز Shadow in the Cloud 2020 بیشتر آشنا شویم. اگر شما نیز از طرفداران ژانر اکشن و ترسناک هستید با ما همراه باشید تا پس از تماشای تریلر فیلم Shadow in the Cloud 2020 با زیرنویس فارسی، با این فیلم بیشتر آشنا شویم و برای دانلود فیلم سایه در ابر ۲۰۲۰ اقدام کنیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Shadow in the Cloud 2020

دانلود فیلم Shadow in the Cloud 2020 / دانلود فیلم سایه در ابر ۲۰۲۰

شما خوانندگان و فیلمبازان عزیز می‌توانید از طریق لینک‌های زیر برای دانلود فیلم Shadow in the Cloud 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده اقدام کنید و از تماشای این فیلم جذاب و هیجان‌انگیز لذت ببرید.

 

داستان فیلم Shadow in the Cloud

داستان فیلم Shadow in the Cloud / داستان فیلم سایه در ابر

اکنون که تریلر فیلم سایه در ابر ۲۰۲۰ را دیدیم بهتر است با داستان فیلم نیز آشنا شویم. داستان فیلم سایه در ابر در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد. در یک شب طوفانی، خلبانی به نام مود گرت که یکی از خلبانان زن در طول جنگ است، قصد دارد برای حمل یک محموله بسیار سری با یکی از هواپیماهای بمب‌افکن پرواز کند. تمامی مردانی که در هواپیما  هستند با اکراه با او موافقت می‌کنند، اما شک و سوءظن پیرامون هویت او و محموله‌ای که حمل می‌کند، هر لحظه افزایش می‌یابد. طولی نمی‌کشد که سایه‌ای میان ابرها پدیدار می‌شود. این سایه چیست؟ آیا نیروهای ژاپنی هستند؟ یا فقط توهمی است که برای آنان پیش آمده است؟ این سایه دوست است یا دشمن؟ آیا جان این افراد در خطر است؟

بازیگران فیلم Shadow in the Cloud

در ژانویه 2019 اعلام شد که کلویی گریس مورتز برای بازی در فیلمی به کارگردانی روزان لیانگ اعلام آمادگی کرده است. 3 ماه بعد، یعنی در آوریل 2019، نیک رابینسون نیز به جمع بازیگران فیلم سایه در ابر پیوست. با انتخاب بقیه بازیگران فیلمبرداری از ژوئن 2019 آغاز شد. در این بخش با بازیگران فیلم سایه در ابر آشنا می‌شویم.

کلویی گریس مورتز در نقش خلبان مود گرت

بازیگران فیلم سایه در ابر

کلویی گریس مورتز بازیگر 23 ساله آمریکایی در تاریخ 10 فوریه 1997 (22 بهمن 1375) در ایالت جورجیا چشم به جهان گشود. مادر او پرستار و پدرش جراح پلاستیک است و کلویی 4 برادر بزرگتر از خود دارد. کلویی از زمانی که کودکی 8 ساله بود بازیگری را با فیلم The Amityville Horror آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌های دیگری چون فیلم ترسناک The Eye محصول سال 2008 و فیلم کمدی-عاشقانه 500 Days of Summer محصول سال 2009 نیز حضور یافت. فیلم Kick-Ass و فیلم Let Me In هر دو محصول سال 2010، فیلم‌هایی هستند که سبب شد کلویی نزد منتقدین و اهل رسانه و هنر شناخته شود. او سال بعد بازی زیبایی نیز در فیلم Hugo از کارگردان بزرگ مارتین اسکورسیزی را ارائه داد.

کلویی پس از درخشش در فیلم Dark Places محصول سال 2015 اعلام کرد از این به بعد حساسیت بیشتری در انتخاب‌هایش خواهد داشت. او به عنوان صداپیشه نیز فعالیت دارد و در آثاری چون انیمیشن Red Shoes and the Seven Dwarfs محصول سال 2019 صداپیشه سفیدبرفی و در انیمیشن The Adams Family محصول سال 2019 صداپیشه وندزدی آدامز است. کلویی بازیگر جوانی است که طی 17 سال فعالیت به عنوان بازیگر افتخارات زیادی از جمله 17 نامزدی و 19 برد در جشنواره‌های مختلف را از آن خود کرده است.

تیلور جان اسمیت در نقش گروهبان والتر کوئید

تریلر فیلم Shadow in the Cloud 2020

تیلور جان اسمیت بازیگر جوان آمریکایی متولد 13 می 1993 برابر با 23 اردیبهشت 1372 در لس‌آنجلس است. او بازیگری را از سال 2012 با نقش‌های کوچک و فرعی در فیلم‌ها و سریال‌ها آغاز کرد تا اینکه در سال 2016 با فیلم Wolves شناخته شد. او پس از آن در فیلم‌هایی چون فیلم مهیج You Get Me محصول سال 2017، فیلم اکشن Hunter Killer محصول سال 2018 و فیلم جنگی The Outpost محصول سال 2020 نیز ظاهر شد. بازی در نقش جان کین در مینی ‌سریال روانشناختی و مهیج Sharp Objects محصول سال 2018 نیز او را بیش از پیش در نزد منتقدین و بینندگان معرفی کرد.

بولا کواله در نقش ستوان آنتون ویلیامز

فیلم سینمایی Shadow in the Cloud

بولا کواله (Beulah Koale) بازیگر نیوزیلندی متولد 26 اکتبر 1992 (4 آبان 1371) در اوکلند است. او 5 برادر و 1 خواهر کوچکتر از خود دارد و خود فرزند ارشد خانواده است. کواله در یک خانواده مسیحی بزرگ شد و پیش از اینکه به تئاتر بپیوندد در نمایش‌های کلیسا حضور داشت. او در سال‌های 2011 و 2012 در چند نمایش بازی کرد که با تحسین مردم و منتقدین همراه بود. بولا در سال 2010 با حضور در فیلم کوتاه Menurewa برنده خرس کریستال از جشنواره فیلم برلین در بخش جوانان شد. بولا در سال‌های 2017 تا 2020 در فصل‌های 8، 9 و 10 سریال Hawaii Five-0 نقش افسر جونیور رجین را داشت که سبب شناخته‌تر شدن این بازیگر جوان شد.

نیک رابینسون در نقش سرباز استو بکل

فیلم Shadow in the Cloud 2020

نیک رابینسون با نام کامل نیکولاس جان رابینسون، متولد 22 مارس 1995 برابر با 2 فروردین 1374 در واشنگتن است. او بازیگری را از 11 سالگی با تئاتر A Christmas Carol آغاز کرد و پس از آن با آژانسی در لس‌آنجلس قرارداد امضا کرد. البته والدین او به ناچار به واشنگتن بازگشتند و نیک بازیگری را با حضور در تئاترهای سیاتل و اطراف ادامه داد. او در سال 2010 به تیم بازیگران سریال Melissa & Joey پیوست و تا سال 2015 که ساخت ادامه سریال کنسل شد، در نقش رایدر اسکنلون بازی کرد. از دیگر فیلم‌هایی که نیک رابینسون در آنها حضور داشته ‌است می‌توانیم فیلم Jurassic Park محصول سال 2015، فیلم عاشقانه Everything, Everything محصول سال 2017 و فیلم Native Son محصول سال 2019 را نام ببریم.

نیک در سال 2018 از سوی نشریه Forbes به عنوان یکی از 30 فرد برجسته زیر 30 سال در بخش هالیوود و سرگرمی معرفی شد. او تاکنون موفق به کسب 4 جایزه و 8 نامزدی در جشنواره‌های مختلف شده است که بیشترین آنها ارمغان بازی در فیلم Love, Simon محصول سال 2018 هستند.

از دیگر بازیگران فیلم Shadow in the Cloud 2020 می‌توانیم افراد زیر را نام ببریم:

  • کالن مالوی (Callan Mulvey) در نقش کاپیتان جان ریوز
  • بندیکت وال (Benedict Wall) در نقش سرباز تامی دورن
  • جو ویتکوفسکی (Joe Witkowski) در نقش ستوان بردلی فینچ
  • بایرون کول (Byron Coll) در نقش گروهبان فنی ترس تاگارت

نمرات منتقدین به فیلم Shadow in the Cloud

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، فیلم سایه در ابر اولین بار در جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو، در شهریور ماه 1399 به نمایش درآمد. پس از آن در 12 دی 1399 در سینماها اکران شد که البته با توجه به ادامه پاندمی کووید-19 این اکران محدود بود. فیلم Shadow in the Cloud با بازی کلویی مورتز از دید بینندگان در IMDb نمره 4.7 از 10 و از دید منتقدین متاکریتیک نمره 66 از 100 را گرفته است. وبسایت راتن‌تومیتوز نیز براساس 96 نقد امتیاز 77% را به فیلم سایه در ابر اختصاص داده است. در این قسمت مروری بر نظرات منتقدین در نقد فیلم Shadow in the Cloud داریم.

نمرات منتقدین به فیلم Shadow in the Cloud

Variety / پیتر دبروژ: 90

به سختی می‌توان حتی یک دقیقه از فیلم سایه در ابر را «واقع‌گرایانه» نامید، اما این مهم نیست؛ زیرا کارگردان فیلم، لیانگ، چنان با حساسیت بالا به کار خود متعهد است که در تمام طول مدت می‌توانید دستان فرد کناری خود را بگیرید و با لبخند از فیلم لذت ببرید.

The Hollywood Reporter / جان دفور: 80

آنچه در ابتدا به نظر می‌رسد صحنه‌ای برای درخشش کلویی گریس مورتز باشد، به گونه‌ای پیش می‌رود که انگار در یک مکان تنگ و بسته گیر افتاده و همه درام‌ها از دید بیننده خارج است، اما ناگهان در اواسط فیلم صحنه را منفجر می‌کند… اگر از طرفداران این ژانر هستید بهتر است خواندن را متوقف کرده و فیلم سایه در ابر ۲۰۲۰ را به لیست فیلم‌هایی که باید ببینید اضافه کنید. تماشای این فیلم وقتی چیزی در مورد آن نمی‌دانید بسیار سرگرم‌کننده‌تر است.

فیلم سایه در ابر ۲۰۲۰

همچنین بخوانید :

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 75

بخش عمیقتر فیلم سایه در ابر به قلمرو فانتزی علمی-تخیلی شیرجه می‌زند و از ما خواسته می‌شود بیشتر و بیشتر با آن همراه شویم و از سکانس‌های اکشن با تصاویری زیبا و چشم‌نواز لذت ببریم. اما بخش عمده‌ای از این تشکر را مدیون بازی خوب مورتز هستیم و همه ما خوشحالیم که در این سواری شرکت کرده‌ایم.

The New York Times / دویکا گیریش: 70

پیچ و تاب‌ها در نیمه اول فیلم به سرعت رخ می‌دهند؛ در نیمه دوم روایت داستان در مسیری زیگزاگی از بین اجسام پرنده و انفجارهایی که فضا-زمان را خم می‌کنند، مسائل را حل می‌کند. اما این غیرقابل تصور بودن یک مزیت دارد: حتی لحظه‌ای در این فیلم نیست که بتوانید اتفاق بعدی آن را پیش‌بینی کنید.

فیلم سایه در ابر

RogerEbert.com / نیک آلن: 63

فیلم Shadow in the Cloud اثر روزان لیانگ از آن دسته آثاری است که بسیاری از گزینه‌هایش را صرفا برای اینکه بفهمد راه به جایی می‌برند یا خیر، انتخاب کرده است. اما چه شما این را جاه‌طلبی فیلم بدانید و چه شیرین‌کاری فیلمنامه‌نویس، به هرحال تماشای جسارت فیلمسازی که تلاش می‌کند یک فیلم نیمه شبی را غیر قابل پیش‌بینی نگاه دارد، حتی اگر به این معنا باشد که استفاده‌های صادقانه و البته احمقانه از جنگ ‌جهانی دوم، هرج و مرج گرملین‌ها و فمنیسیم در چنین فیلم اکشنی داشته باشد، خالی از لطف نیست.

Slashfilm / کریس اوانجلیستا: 50

آنچه در فیلم سایه در ابر وجود دارد بسیار ساینده و گزاف است و شروع به کشیدن شیره زندگی از وجود شما می‌کند تا درنهایت، وقتی همه حرف‌ها زده و همه کارها انجام شد، تنها طعم بدی در دهان شما باقی می‌ماند.

The Playlist / جیسون بیلی: 16

فیلم Shadow in the Cloud به طرز طاقت‌فرسایی احمقانه است و تنها نکته خوبی که می‌توانم در مورد آن بگویم این است که فقط 83 دقیقه است و حداقل زود تمام می‌شود.

کلام آخر

فیلم Shadow in the Cloud 2020

در این مقاله از پلازا با بررسی فیلم Shadow in the Cloud 2020 در خدمت شما بودیم. از اینکه تا انتها همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و از شما دعوت می‌کنیم نظرات خود در مورد فیلم سایه در ابر را با ما در میان بگذارید. آیا این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما در مورد فیلم Shadow in the Cloud چیست؟ به نظر شما کدام یک از بازیگران این فیلم آینده درخشانی در هالیوود خواهند داشت؟ لطفا نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402