بهترین هارد های 2021 ؛ معرفی بهترین هارد دیسک های اینترنال در بازار

best hdd 2021 / بهترین هارد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین هارد دیسک هایی که می‌توانیم در سال 2021 خریداری کنیم کدام هستند و چه برندهایی سازنده بهترین هاردهای اینترنال بازار به حساب می‌آیند؟

اگر به دنبال افزایش حافظه سیستم خود هستید می‌توانید با خرید بهترین هارد های بازار چند برابر هزینه‌ای که می‌کنید از هارد خود استفاده کنید. هاردهای HDD از آنجایی که قیمت کمتری نسبت به هاردهای SSD دارند، فضای بیشتری را هم نسبت به پولی که برایشان می‌پردازید در اختیارتان قرار می‌دهند. برای مثال یک هارد SSD یک ترابایتی به اندازه یک هارد HDD چهار ترابایتی قیمت دارد. به همین دلیل هاردهای HDD بهترین گزینه برای کسانی هستند که می‌خواهند با کمترین هزینه ممکن بیشترین فضا را در اختیار داشته باشند.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید حتما به سراغ بهترین هاردهای اینترنال موجود در بازار بروید. هاردهای SSD شاید از نظر سرعت و دوام حرف اول را بزنند، اما هاردهای معمولی هم برای ذخیره فایل‌ها و نگهداری از آن‌ها انتخاب بسیار مناسبی هستند. ما در این راهنمای خرید هارد دیسک اینترنال در پلازا به معرفی بهترین هاردهای اینترنال و همچنین بهترین برند های هارد خواهیم پرداخت تا شما بتوانید بسته به نیازهایتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بهترین هارد دیسک های اینترنال

هنگام خرید هارد شاید اولین سوالی که برای خیلی‌ها پیش بیاید این باشد که بهترین مارک هارد چیست؟ هارد دیسک های اینترنال امروزه توسط برندها و کمپانی‌های بسیار زیادی تولید می‌شوند و اکثر آن‌ها نیز از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار هستند. با این حال برندهایی مثل وسترن دیجیتال، توشیبا و سیگیت با توجه به سابقه درخشان و طولانی که در این زمینه دارند بهترین مارک های هارد به حساب می‌آیند و یک سر و گردن از بقیه برندها بالاتر هستند. اما بهترین مدل های هارد از میان آن‌ها کدام هستند؟ در ادامه بهترین هاردهای اینترنال را معرفی می‌کنیم.

بهترین مدل هارد: سیگیت BarraCuda

best hdd 2021 / بهترین هارد دیسک

یکی از بهترین مارک های هارد دیسک در جهان سیگیت است. نمی‌توان حرف از بهترین هارد دیسک های اینترنال در بازار زد و اشاره‌ای به سری BarraCuda این کمپانی نکرد. سیگیت با این سری هارد خود توانسته بهترین هارد دیسک های داخلی را روانه بازار کند، آن هم با تعادل بسیار عالی میان قیمت و حجم. افزون بر این سرعت بسیار زیاد این سری را نیز نباید فراموش کنیم. سری BarraCuda نه تنها از جمله بهترین هارد های 2021 به حساب می‌آید، بلکه می‌توان آن را بهترین هارد 2020 نیز به شمار آورد.

این هارد با سرعت 7200 دور در دقیقه و قیمت مناسب خود می‌تواند سرعت هر سیستمی را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد. مدل 2 ترابایتی در حال حاضر با قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان در بازار موجود است.

بهترین هارد اینترنال برای کامپیوتر با ظرفیت بالا: توشیبا X300

best hdd 2021 / بهترین هاردهای اینترنال

شاید این روزها لپ‌تاپ‌های توشیبا محبوبیت سابق را نداشته باشند، اما این برند هنوز هم در دنیای کامپیوتر حرف‌های زیادی برای زدن دارد. توشیبا X300 را می‌توانیم بهترین هارد دیسک اینترنال با ظرفیت بالا به حساب بیاوریم؛ چرا که به نسبت حجم بسیار زیادی که ارائه می‌کند، قیمت بسیار مناسبی دارد و از نظر عملکرد نیز شما را نا امید نخواهد کرد.

این سری از هاردهای توشیبا همگی دارای سرعت 7200 دور در دقیقه هستند و شاید تنها نقطه ضعف آن‌ها گارانتی 2 ساله‌شان باشد که برای یک هارد دیسک داخلی که قرار است از فایل‌های مهم زیادی میزبانی کند کم است. در هر حال این محصول یکی از بهترین هاردهای اینترنال محسوب می‌شود.

بهترین هارد برای گیمینگ: وسترن دیجیتال VelociRaptor

best hdd 2021 / بهترین هارد های 2021

اگر می‌خواهید برای گیمینگ یک هارد خوب خریداری کنید، اولویت شما باید سرعت باشد و بعد حجم. به همین دلیل بیشتر گیمرها به سراغ هاردهای SSD می‌روند، اما اگر تمایلی به خرید این نوع هاردها ندارید و می‌خواهید با یک هارد HDD کار کنید، هارد وسترن دیجیتال VelociRaptor بهترین انتخاب برای شما است. این سری نه‌تنها دارای سرعت فوق‌العاده 10000 دور در دقیقه هستند، بلکه تا 1 ترابایت نیز ظرفیت دارند و به همین دلیل می‌توان بازی‌های زیادی را روی آن‌ها ذخیره کرد.

سرعت و ظرفیت بالا و همچنین برند معتبری مثل وسترن دیجیتال که از دید بسیاری بهترین برند هارد است این هارد را به یکی از بهترین هاردهای داخلی نه فقط برای گیمرها بلکه برای سایر کاربران تبدیل کرده است.

بهترین هارد با قیمت اقتصادی: وسترن دیجیتال Blue Desktop

best hdd 2021 / بهترین هاردهای ۲۰۲۱

وسترن دیجیتال با سری هاردهای آبی خود گزینه‌های بسیار جذابی را برای کاربرانی که به دنبال هاردهای اقتصادی هستند فراهم کرده است. این سری که از 500 گیگابایت تا 6 ترابایت ظرفیت دارد از بهترین هاردهای موجود در بازار هستند و برای هر نوع سیستمی که با بودجه محدود بسته شده انتخاب ایده‌آلی به شمار می‌آید.

به خصوص مدل‌هایی که ظرفیت بیشتری دارند از ارزش خرید بالاتری هم برخوردار هستند؛ چرا که به ازای هر یک دلار حجم بیشتری را نسبت به مدل‌هایی که ظرفیت کمتری دارند در اختیار شما قرار می‌دهند. به همین دلیل است که هارد سری آبی وسترن دیجیتال را می‌توان به عنوان بهترین هارد 1 ترابایت یا 2 ترابایت بازار معرفی کرد. علاوه بر این اگر سرعت هم برایتان اهمیت دارد در این سری می‌توانید در کنار مدل‌هایی با سرعت 5400، با پرداخت مبلغ کمی بیشتر، گزینه‌هایی با سرعت 7200 نیز پیدا کنید.

بهترین مدل هارد هیبرید: سیگیت Firecuda Desktop

best hdd 2021 / بهترین هارد های بازار

همانطور که قبلا هم گفتیم هاردهای SSD به دلیل سرعت بالا محبوبیت زیادی دارند، اما برای کاربرانی که قدرت خرید زیادی ندارند خیلی مناسب نیستند؛ چرا که در مقایسه با هاردهای HDD ظرفیت کمتری را در ازای قیمت پرداختی ارائه می‌کنند. اما یک گزینه دیگر هم در این میان وجود دارد که تعادل بیشتری در این مورد دارد و آن هم هارد هیبرید است.

هارد سیگیت FireCuda بهترین هارد هیبرید موجود در بازار است. این سری در ظرفیت‌های مختلف تا 2 ترابایت عرضه می‌شود و حافظه کش 8 گیگابایتی آن نیز پس از گذشت مدتی استفاده می‌تواند پیش‌بینی کند شما از کدام بخش از داده‌های خود بیشتر استفاده می‌کنید تا در زمانی که به آن‌ها نیاز داشته باشید به سرعت بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این سری با سرعت 7200 خود در کنار 5 سال گارانتی و قیمت مقرون به صرفه خود یکی از بهترین هارد های اینترنال است که می‌توانید برای سیستم خود خریداری کنید.

بهترین برای NAS: سیگیت IronWolf

best hdd 2021 / بهترین هارد اینترنال برای کامپیوتر

سری IronWolf سیگیت که برای شبکه متصل ذخیره‌سازی طراحی شدند از دیگر گزینه‌هایی هستند که می‌توانند جز بهترین هاردهای ۲۰۲۱ باشند. این سری به نسبت هاردهای معمولی قیمت زیادتری دارند، ولی از آنجایی که برای NAS بهینه‌سازی شدند می‌توانیم این قیمت اضافی را توجیه کنیم. این درایوها می‌توانند به صورت 24 ساعته در طول هفته با سرعت 7200 کار کنند بدون آن که دچار خرابی و از کار افتادگی شوند. سیگیت IronWolf بهترین انتخاب برای شبکه‌های متصل ذخیره‌سازی یا همان NAS است و می‌تواند تا مدت‌ها پاسخگوی نیازهای شما باشد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
راهنمای خرید هارد اکسترنال و اینترنال | نکات مهم در ...
امیر حیدری باطنی20 فروردین 1402 14:30
thumbnail
راهنمای خرید هارد SSD | چگونه بهترین انتخاب را داشته ...
فاطمه فرحی02 فروردین 1402 17:30

بهترین مارک هارد لپ تاپ: سیگیت FireCuda Mobile

best hdd 2021 / بهترین هارد دیسک های اینترنال در بازار

بروزرسانی هارد لپ‌تاپ نسبت به کامپیوتر کار سختی است؛ زیرا هاردهایی که برای لپ‌تاپ ساخته می‌شوند اندازه کوچکتری دارند و از طرف دیگر در بین هاردهای 2.5 اینچی گزینه‌هایی که سرعت خیلی زیادی داشته باشند هم به سختی پیدا می‌شوند. با این حال سری FireCuda Mobile سیگیت توانسته تعادل خوبی میان سرعت و ظرفیت ایجاد کند.

به لطف حافظه فلش 8 گیگابایتی این سری شما می‌توانید ظرفیت لپ‌تاپ را به اندازه قابل توجهی افزایش داده و همچنین سرعت آن را نیز بیشتر کنید.

بهترین نوع هارد برای کنسول: وسترن دیجیتال My Book

best hdd 2021 / بهترین هارد دیسک اینترنال

حافظه داخلی کنسول‌های بازی مثل چشم بر هم زدن پر می‌شوند. در این شرایط یا باید چندین بازی را حذف کنید (که هیچوقت کار آسانی نیست) یا باید یک هارد اضافی خریداری کنید. از آنجایی که کنسول‌ها هم مانند لپ‌تاپ از هاردهای 2.5 اینچی استفاده می‌کنند انتخاب‌های خوب زیادی پیش رویتان قرار ندارد، اما خوشبختانه هارد دیسک‌های اکسترنال می‌توانند در اینجا به کمک شما بیایند.

سری My Book وسترن دیجیتال می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب برای نگهداری از بازی‌های ارزشمند شما باشد. این هارد در ظرفیت‌های مختلفی از 3 تا 20 ترابایت عرضه می‌شود و با وجود اینکه به دلیل استفاده از USB 3.0 سرعت آن به اندازه یک هارد داخلی نیست، اما برای اجرای بازی‌ها مناسب است و البته قیمت پایین‌تری هم نسبت به هاردهای اینترنال دارد.

در این مطلب به چند نمونه از بهترین هارد های ۲۰۲۱ اشاره کردیم. هرکدام از آن‌ها برای استفاده‌های مختلفی طراحی و ساخته شدند و می‌توانند پاسخگوی طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران باشند. از نظر شما کدام مدل از هاردهای اینترنال با توجه به قیمت و ظرفیت می‌توانند انتخاب مناسبی باشند؟ هاردهای کدام برند دوام و استقامت بیشتری دارند؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402