معرفی بازی Medal of Honor Warfighter | کاوش در میدان جنگ از لنز مدال افتخار

بازی مدال افتخار: جنگجو / بازی Medal of Honor: Warfighter
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از عناوین قابل توجه تیراندازی که برای نسل قبلی کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر شده بود بازی مدال افتخار: جنگجو بود. با معرفی بازی Medal of Honor Warfighter همراه ما باشید.

همچنین بخوانید :

بازی مدال افتخار: جنگجو یک بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص است که توسط کمپانی Danger Close Games ساخته شده و کمپانی Electronic Arts آن را منتشر کرده است. این بازی ویدیویی چهاردهمین نسخه از سری بازی‌های پرطرفدار Medal of Honor محسوب می‌شود و در تاریخ 26 اکتبر 2012 (5 آبان 1391) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS3 و Xbox 360 منتشر شد. در این مقاله اختصاصی می‌خواهیم به معرفی بازی مدال افتخار: جنگجو و زیر ذره‌بین قرار دادن جوانب مختلف آن بپردازیم. همراه پلازا بمانید.

بازی Medal of Honor Warfighter / بازی مدال افتخار: جنگجو

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی مدال افتخار: جنگجو

در این بخش تریلر بازی Medal Of Honor Warfighter را با همدیگر مشاهده خواهیم کرد.

داستان بازی Medal of Honor Warfighter

روایت موجود در داستان بازی Medal of Honor: Warfighter حول محور سه سرباز آمریکایی با لقب‌های مادر (Mother)، وودو (Voodoo) و پریچر (Preacher) که وظیفه دارند یک معامله متعلق به بازار سیاه که القاعده از ضلع‌های آن است را متوقف کنند، اما برنامه‌هایشان آنطور که باید پیش نمی‌رود و به زودی فعالیتشان سبب انفجار موج عظیمی از کشتی‌ها و دیگر عوامل می‌شود.

نیروی دریایی آمریکا که قهرمانان داستان بازی مدال افتخار: جنگجو عضو آن هستند پی می‌برد که محموله منفجرشده به مقصد فیلیپین داشت حرکت می‌کرد و به شهر ایزابلا سیتی می‌روند. فردی به نام ماکو (Mako) که با ارتش فیلیپین همکاری می‌کند سعی می‌کند مقر سردسته‌های تبهکارها را پیدا کند و به زودی تبهکاری به نام مروان ال خلیفه (Marwan al-Khalifa) را شناسایی می‌کند و پی می‌برد که خلیفه در حال همکاری با یک سردسته تروریستی دیگر است.

گیم پلی بازی Medal Of Honor Warfighter / داستان بازی Medal Of Honor Warfighter

از سوی دیگر پریچر از ژنرال باررا (General Barrera) درخواست می‌کند که دستور از میان برداشتن خلیفه را صادر کند، اما ژنرال مخالفت می‌کند. ژنرال باررا به جای آن تصمیم می‌گیرد که فردی با لقب Tiger 12 را برای کشتن خلیفه بگمارد و ماموریت را شروع می‌کند، اما تروریست‌ها و گروگان‌ها با شتاب فرار می‌کنند. مادر و پریچر از سوی دیگر با Tiger 12 همکاری می‌کنند و رد گروگان‌ها را می‌گیرند؛ اما پس از یک سانحه کشته شدن غیرنظامی‌ها باررا به Tiger 12 و دیگران دستور می‌دهد که عقب نشینی کنند تا با تروریست‌ها وارد مذاکره شوند.

Tiger 12 در ادامه داستان بازی مدال افتخار: جنگجو از این دستور سرپیچی می‌کند و به پروسه نجات دادن گروگان‌ها کمک می‌کند و در همین پروسه کشته می‌شود. در عین حال برخی روابط جدید بین ابو سیاف (Abu Sayyaf)، سازمان PETN و فردی با لقب The Cleric کشف می‌شوند. در ادامه این ماجراها مادر و پریچر از سازمان نیروی دریایی معاف می‌شوند و فردی با لقب وودو (Voodoo) به عنوان سرپرست جدید ماکو گماشته می‌شود.

پریچر که از سوی دیگر ازدواجش به دلیل ماموریتش دچار خلال شده بود از این فرصت استفاده می‌کند تا رابطه‌اش با همسرش لنا (Lena) و دخترش بلا (Bella) را درست کند. او به شهر مادرید اسپانیا سفر می‌کند و با همسر خود قرار می‌گذارد که در همین حین در یکی از قطارها خلیفه را می‌بیند که درون یکی از واگن‌های قطار در حال انجام یک حمله انتحاری است.

این حمله انتحاری قطار را نابود کرده و سبب کشته شدن غیرنظامی‌ها و رفتن پریچر به کما می‌گردد. هنگامی که پریچر هوشیاری خود را بازمی‌یابد در اتاقش مادر (Mother) را می‌بیند که رابطه سازمان PETN را با عملیات‌های اخیرشان آشکار کرده و بمب گذاری‌های مختلفی را در سراسر اروپا فاش می‌کند. مادر همچنین یک سردسته «ناشناس» در کشور فیلیپین را به نام سد الدین (Sad al-Din) شناسایی می‌کند. لنا و بلا به دلیل عدم سوار شدن به قطار زنده می‌مانند و به بیمارستان می‌روند. پریچر نهایتا به ماموریت خود بازمی‌گردد.

تریلر بازی Medal Of Honor Warfighter / دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

سدالدین نهایتا توسط مامورین ارتش دستگیر می‌شود و فردی به نام حسن (Hassan) به عنوان روحانی (The Cleric) شناخته می‌شود که مسئولیت حمل مواد مخدر را برعهده داشت. پریچر و وودو موفق می‌شوند که حسن را پیدا کرده و او را بکشند. پس از آن در پایان داستان بازی Medal of Honor: Warfighter شاهد آن هستیم که پریچر به خانه بازگشته است؛ جایی که ارتش نیرویی دریایی و خانواده‌های این ارتش به مراسم خاکسپاری مادر (Mother) که کشته شده است رفته‌اند.

پریچر و لنا در نهایت تصمیم می‌گیرند که با همدیگر آشتی کرده و به زندگی خود ادامه می‌دهند. در پایان شاهد آن هستیم که گوشی پریچر در حالی که او و خانواده‌اش غذا می‌خورند زنگ می‌خورد؛ اما او از جواب دادن به آن سر باز می‌زند.

گیم پلی بازی Medal Of Honor Warfighter

بازی تیراندازی مدال افتخار: جنگجو تفاوت‌های زیادی از منظرهای مختلف نسبت به پیشینیان خود به ویژه در زمینه گیم پلی دارد. برخی از ویژگی‌های عناوین قبلی همانند زیرچشمی نگاه کردن و خم شدن (Peek and Lean)، درخواست گلوله (هم اکنون به شکلی نامحدود) و سر خوردن (Sliding) بازگشته‌اند. علاوه بر این برخی ویژگی‌های جدید نیز به کمپین بازی از جمله شکستن درب (Dynamic Door Breach) و تخریب (Micro-destruction) اضافه شده‌اند.

حالت تک نفره گیم پلی بازی مدال افتخار: جنگجو داستان عوامل درجه یک (Tier 1) را دنبال می‌کند. در این حالت مکان‌های مختلفی از جمله کشور بوسنی، پاکستان، فیلیپین و سومالی گنجانده شده‌اند. بازیکنان در گیم پلی بازی Medal of Honor: Warfighter کنترل فردی ملقب به پریچر (Preacher) متعلق به سازمان‌ نیروهای عقاب سیاه (Blackbird) و استامپ (Stump) متعلق به سازمان نیروهای ماکو (Mako) را بر عهده می‌گیرند.

معرفی بازی Medal of Honor Warfighter / راهنمای بازی Medal of Honor Warfighter

ساخت بخش چندنفره بازی کامپیوتر Medal of Honor Warfighter برعهده کمپانی Danger Close Games بوده که این کار از طریق موتور بازی‌سازی Frostbite 2 متعلق به کمپانی DICE انجام گرفته است. بازیکنان در بازی مدال افتخار: جنگجو در نبردی در یک مقیاس جهانی شرکت می‌کنند و در طی این نبرد انتخاب می‌کنند که دوست دارند از کدام کشور دفاع کنند. سیزده نیروی جنگی مختلف از ده کشور مختلف برای انتخاب بازیکنان در بخش چندنفره بازی مدال افتخار: جنگجو قرار داده شده است.

علاوه بر این شش کلاس شخصیتی مختلف نیز برای انتخاب بازیکنان در این بازی ویدیویی وجود دارد که به ترتیب عبارتند از کلاس Spec Ops، کلاس Sniper، کلاس Assaulter، کلاس Demolitions، کلاس Heavy Gunner و کلاس Point Man. هر کدام از کلاس‌های بازی مدال افتخار: جنگجو دارای مزایا و قابلیت‌های مخصوص به خود هستند.

نهایتا باید به ویژگی شخصی سازی (Customization) بازی تیراندازی مدال افتخار: جنگجو اشاره کنیم که هم در زمینه ظاهر بازیکنان و هم در زمینه نوع اسلحه‌شان قرار داده شده است. بازیکنان در بازی مدال افتخار: جنگجو قادر هستند که خشاب‌ها، دوربین‌ها، رنگ‌ها و… مختلفی برای سلاح‌هایشان انتخاب کنند.

سیستم مورد نیاز بازی Medal of Honor Warfighter

در بخش بعدی سیستم مورد نیاز بازی Medal of Honor Warfighter را با همدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: Intel Core 2 Duo 2.4GHz / Athlon X2 2.7GHz
  • رم: 2 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز ویستا
  • پردازنده گرافیکی: NVidia 8800 GTS 512 MB VRAM or better / ATI Radeon 3870 512 VRAM
  • میزان حافظه داخلی: 20 گیگابایت

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • پردازنده: Intel Core 2 Quad 3GHz / AMD Phenom II X4 3GHz
  • رم: 4 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • پردازنده گرافیکی: NVidia GTX 560 1024 MB VRAM or better / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM
  • میزان حافظه داخلی: 20 گیگابایت

بازی کامپیوتر Medal of Honor Warfighter / گیم پلی بازی مدال افتخار: جنگجو

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای کامپیوتر

در این بخش با دانلود بازی مدال افتخار: جنگجو برای کامپیوتر همراه شما خواهیم بود. برای دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC به این لینک مراجعه کنید. همچنین برای خرید بازی Medal of Honor Warfighter می‌توانید به این لینک رجوع کنید. نهایتا از طریق این لینک می‌توانید به راهنمای بازی Medal of Honor Warfighter دسترسی داشته باشید.

نمرات بازی Medal of Honor Warfighter

در بخش زیر به نقد و بررسی بازی Medal of Honor Warfighter خواهیم پرداخت. همراه پلازا بمانید.

PC Games / امتیاز: 75

در بررسی بازی Medal of Honor Warfighter می‌توان گفت این بازی بیشتر یک عنوان «تکراری سرگرم کننده» است. می‌توان گفت سازنده بازی Medal of Honor: Warfighter در خلق یک عنوان «تیراندازی منحصربه‌فرد و مستقل» موفق عمل نکرده است. پنجمین کمپین بازی مدال افتخار: جنگجو بیشتر شبیه یک فیلم جنگی هالیوودی است. از سوی دیگر تجربه آنلاین این بازی تا حدودی سرگرم‌کننده است، اما باگ‌های آن نیز زیاد است.

Pelit (Finland) / امتیاز: 74

من اولین بازی مدال افتخار را خیلی دوست داشتم؛ اما این نسخه از این بازی را صرفا می‌توان یک بازی تیراندازی متوسط نامید. استقلال و منحصربه‌فرد بودن بازی از بین رفته است و ماموریت‌ها نیز تکراری است.

GameStar / امتیاز: 73

بازی Medal of Honor: Warfighter یک بازی ویدیویی با کیفیت است که از هر جنبه قابل تعریف محسوب می‌شود؛ اما من شخصا احساس می‌کنم بارها و بارها اینگونه عناوین تیراندازی را تجربه کرده‌ام.

GamingXP / امتیاز: 72

بازی Medal of Honor: Warfighter متاسفانه قادر نیست که در میان تعداد بی‌شمار عناوین تیراندازی جنگی عنوانی منحصربه‌فرد باشد و البته این امر جای تاسف دارد؛ چرا که فارغ از روایت داستانی کلیشه‌ای بازی گیم پلی آن سرگرم‌کننده است. حتی اگر این بازی استفاده چندان خوبی از موتور بازی سازی قدرتمند Frostbite 2 نبرده باشد می‌توان آن را یک عنوان سرگرم‌کننده نامید که البته منحصربه‌فرد نیست.

داستان بازی مدال افتخار: جنگجو / تریلر بازی مدال افتخار: جنگجو

JeuxActu / امتیاز: 70

این عنوان بدون شک به اندازه بازی Call of Duty از منظر کمپین اصلی قدرتمند نیست و از نظر حالت‌های چندنفره‌اش نیز به اندازه بازی Battlefield خوب نیست. با این وجود این بازی ویدیویی یک تجربه خوب باقی مانده است. تجربه‌ای که البته در حد انتظارات ظاهر نشده است، به ویژه با در نظر گرفتن روایت داستانی خطی‌اش. از سوی دیگر تعادل موجود در گیم پلی بازی سبب سرگرمی طرفداران تیراندازی خواهد شد.

Eurogamer Germany / امتیاز: 70

شکی نیست که این بازی هیچ ابتکاری در ژانر خود ندارد؛ اما در عین حال بد هم نیست و ویژگی‌های این ژانر را دارد. طرفداران عناوین تیراندازی از کمپین بازی لذت خواهند برد و البته این امر را در رابطه با حالت‌های چندنفره این بازی نیز می‌توان اذعان کرد.

4Players.de / امتیاز: 69

اگر به بازی تیراندازی مدال افتخار: جنگجو نگاه دقیقتری داشته باشید تمامی ویژگی‌های کوچک آن بهتر از عنوان‌های پیشین است، اما در عین حال این امر حاکی از پیشرفت کم است. در واقع می‌توان گفت این بازی چیزی نیست جز یک بازی تیراندازی متوسط که نمی‌تواند امضای شخصی خود را داشته باشد.

Gaming Nexus / امتیاز: 65

بازی Medal of Honor: Warfighter به اندازه‌ای که دیگران می‌گویند هم بد نیست؛ اما از سوی دیگر هیچ عنصر مستقل یا منحصربه‌فردی از خود نیز ندارد. دومین تلاش کمپانی Electronic Arts برای عرضه یک بازی خوب ناکام مانده است؛ البته این بازی ویدیویی عاری از ویژگی‌های خوب نیز نیست.

سخن پایانی

بازی تیراندازی مدال افتخار: جنگجو

در مقاله‌ای که خواندید با معرفی بازی Medal of Honor Warfighter همراه شما بودیم و جنبه‌های مختلف این بازی ویدیویی را برای شما تحت بررسی قرار دادیم. اگر طرفدار بازی‌های تیراندازی باشید بدون شک از بازی مدال افتخار: جنگجو لذت خواهید برد. یک بازی ویدیویی با وجود آنکه چندان مبتکر و منحصربه‌فرد نیست در زمینه تیراندازی تجربه خوبی را در اختیار شما قرار خواهد گذاشت. در زمینه روایت داستانی بازی مدال افتخار: جنگجو می‌توانست بهتر عمل کند. بخش چندنفره بازی خوب است و طرفداران این ژانر از آن لذت خواهند برد. نهایتا جلوه‌های بصری بازی نیز باکیفیت بوده و با بازی چشم نوازی رو به رو خواهید بود. نهایتا اگر از عناوین تیراندازی لذت می‌برید بازی مدال افتخار: جنگجو را حتما امتحان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
پلازا
.
24 بهمن 1400، 16:12
پاسخ
0
0
سلام دوستان این سایته هم سایت خوبیه برای خرید بازی و دانلود و اینا
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402