با 22 هندزفری تک گوشی برتر موجود در بازار آشنا شوید

هندزفری تک گوش
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر جواب تلفن دادن هنگام کار، ورزش و فعالیت‌‌های روزانه مهم است، هندزفری تک گوشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امروزه مدل‌های متنوع و جذابی از هندزفری تک گوش معرفی شده است. که تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

از آنجا که گوشی‌های هوشمند به جزئی جذایی‌ناپذیر از زندگی هر فرد تبدیل شده‌اند، لاجرم می‌بایست همگام با پیشرفت تکنولوژی و ظهور لوازمات جانبی مختلف، حرکت کرده و در راستای افزایش بهره‌وری و کارایی از تجهیزات جانبی مختلف استفاده کرد. با وجود آنکه در هنگام رانندگی، کار و فعالیت‌های ورزشی همچنان از گوشی استفاده کرده و به تماس‌های دریافتی خود پاسخ می‌دهیم، بنابراین بهتر است از یک هدست و یا هندزفری مناسب برای این کار استفاده کنیم. امروزه با پیشرفت فناوری، روزبه‌روز محصولات متنوع‌تری به بازار فرستاده می‌شوند که در این میان هندزفری تک گوش به خوبی توانسته‌اند جای خود را در میان طرفداران این تکنولوژی به دست آورند.

معرفی برترین هندزفری تک گوشی در بازار

در این مقاله، پلازا قصد دارد 15 هندزفری تک گوشی برتر موجود در بازار را به شما، معرفی کند؛ با ما همراه باشید. می‌توانید جهت مشاهده توضیحات بیشتر و همچنین خرید محصول روی تصویر آن کلیک کنید.

هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170

هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170

هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170Koluman KB-T170 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

ویژگی‌ها:

وزن: 30 گرم | عمر باتری: 2.5 ساعت | NFC: ندارد | نسخه بلوتوث: بلوتوث 4.1

نقاط قوت:

+ دارای نشانگر LED

+ قیمت مناسب

نقاط ضعف: طول عمر باتری کم

هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170  یکی از بهترین هندزفری تک گوش در بازار است. این هندزفری با طراحی ارگونومیکی که دارد باعث می‌شود حتی در طولانی مدت هم این هندزفری از گوش نیافتد. هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170، وزن 30 گرمی دارد و از جنس پلاستیک است. البته سرگوشی آن از جنس سیلیکونی است که گوش را اذیت نکند.
باتری آن با استفاده مداوم و صحبت کردن مداوم تا 2.5 ساعت دوام می‌آورد و در حالت استند بای شارژ آن تا 80 ساعت دوام می‌آورد.
نکته جالب این هندزفری یک گوشی این است که قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد.

هندزفری بلوتوث نافومی مدل ES350

هندزفری بلوتوث نافومی مدل ES350

هندزفری بلوتوث نافومی مدل ES350Nafumi ES350 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
برد مفید10 متر

ویژگی‌ها:

عمر باتری: 2.5 ساعت | NFC: ندارد | نسخه بلوتوث: بلوتوث 4.1

نقاط قوت:

+ ابعاد کوچک

+ فاقد نازل گوش

یکی دیگر از بهترین هندزفری های تک گوش برای مکالمه مدل ES350 نافومی است. این هندزفری یک گوشی طراحی فوق العاده زیبایی دارد و وزن بسیار کمی نیز دارد. این هندزفری مناسب کسانی است که دوست ندارند یک شی اضافی خیلی بزرگ روی گوششان باشد.

این هندزفری با شارژ 1 ساعتی 2.5 ساعت باتری (در صورت استفاده مداوم) خواهد داشت. نکته جالب دیگر این هندزفری بی سیم تک گوش این است که نازل اضافی برای فرو رفتن درون گوش ندارد. خوب این هم ویژگی مثبت محسوب می‌شود هم منفی. برای کسانی که از وجود یک چیز اضافی درون گوش بیزارند نکته مثبتی است. اما ممکن است احتمال افتادن از گوش در این مدل هندزفری بیشتر از بقیه مدل‌ها شود.

هندزفری بلوتوث نافومی مدل EB9

هندزفری بلوتوث نافومی مدل EB9

هندزفری بلوتوث نافومی مدل EB9Nafumi EB9 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
برد مفید10 متر

ویژگی‌ها:

عمر باتری: 12 ساعت | NFC: ندارد | نسخه بلوتوث: بلوتوث 4.1

نقاط قوت:

+ طول عمر باتری بالا

+ راهنمای صوتی

هندزفری یک گوش نافومی مدل EB9 در مقایسه با رقبای خودت در همین محدوده قیمتی یک ویژگی مثبت بزرگ دارد. و آن هم طول عمر باتری است. این هندزفری به طور معمول بین 10 تا 12 ساعت در صورت استفاده مدوام باتری دارد.

این هندزفری یک قلاب دارد که پشت گوش می‌افتد و نازل سیلیکونی آن هم درون گوش قرار می‌گیرد. یعنی احتمال افتادن آن نزدیک صفر است. بنابراین می‌توانید برای ورزش و فعالیت های طولانی مدت از آن استفاده کنید.

این گوشی راهنمای صوتی دارد یعنی در صورت زنگ خوردن گوشی اسم مخاطب را اعلام می‌کند. گوشی این هندزفری در جای خود قابلیت چرخش دارد و به همین دلیل، با اینکه دستگاه برای کاربرد روی گوش راست طراحی شده است، اما می توان آن را روی گوش چپ نیز به کار برد.

هندزفری بلوتوث تک گوش پلنترونیکس مدل  Voyager 5200

عالی برای کار و ورزش

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200Plantronics Voyager 5200 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,NFC
برد مفید30 متر

 

ویژگی‌ها:

وزن: 20 گرم | عمر باتری: 7 ساعت | NFC: ندارد | نسخه بلوتوث: بلوتوث 4.1

نقاط قوت:

+ ضد تعریق

+ دارای Caller ID

نقاط ضعف:

– گران قیمت

هندزفری تک گوش پلنترونیکس مدل Voyager 5200 یکی از بهترین هدست های تک گوشی در جهان است. پلنترونیکس یک برند خوش نام در زمینه ارائه بهترین هندزفری های بلوتوث تک گوشی است. طراحی این هندزفری تک گوشی به گونه‌ای است که علاوه بر زیبایی با راحتی همراه است. بنابراین می‌توانید برای مدت زمان طولانی آن را درون گوش قرار دهید. بدون اینکه نگران افتادن آن باشید یا اینکه گوش را اذیت کند.

این هدفون تک گوش کاملا بدون نیاز به دست کار می‌کند. به خصوص در شرایطی که قادر به استفاده از دست‌هایتان نیستید این گوشی شما را همراهی خواهد کرد. این مدل هندزفری تک گوش کالر آیدی (Caller ID) دارد. یعنی وقتی گوشی زنگ بخورد خود هندزفری نام شخص را تکرار می‌کند و شما بدون اینکه نیازی به فشردن دکمه باشد، کلمه Answer (به معنی پاسخ) را می‌گویید. البته اگر قصد جواب دادن به آن فرد را داشته باشید!

این هندزفری بلوتوثی تک گوش ویژگی حذف نویز دارد. حتی در محیط‌های پر سر و صدا هم می‌تواند به خوبی صداهای مزاحم را حذف کند. وجود چند میکروفون قوی باعث می‌شود صدای شما هم به خوبی منتقل شود.

هدست تک گوشی Voyager 5200 با استفاده از مواد ضد تعریق ساخته شده که مقاومت آن را برای استفاده طولانی مدت افزایش داده است.

هندزفری بلوتوث تک گوشی پلنترونیکس مدل  Explorer 500

شیک و جمع و جور

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل Explorer 500

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل Explorer 500Plantronics Explorer 500 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
برد مفید10 متر

ویژگی‌ها:

وزن: 7.5 گرم | عمر باتری: 7 ساعت | NFC: ندارد | نسخه بلوتوث: بلوتوث 4.1

نقاط قوت:

+ وزن بسیار سبک

+ حذف نویز خوب

نقاط ضعف:

– بدون حذف نویز

همانطور که گفتیم پلنترونیکس یک کمپانی قوی در زمینه ارائه بهترین هندزفری های تک گوش برای مکالمه است. بنابراین جای تعجبی ندارد که هندزفری بلوتوث تک گوش این کمپانی را در صدر فهرست بهترین هدست های تک گوشی ببینیم.

هندزفری تک گوشی مدل Explorer 500 برای سبکی و شیکی طراحی شده است. اما فناوری قوی‌ای هم درون این هندزفری تک گوش کوچک قرار دارد. از جمله سه میکروفون و یک بازوی قوی برای افزایش کیفیت صدا. لازم به ذکر است که باتری این مدل هندزفری تک گوشی چندان قوی نیست. اما می‌توانید به مدت 7 ساعت با آن صحبت کنید.

هندزفری بلوتوث تک گوش جبرا مدل Stealth

کوچک و زیبا

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stealth

هندزفری بلوتوث جبرا مدل StealthJabra Stealth Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

ویژگی‌ها:

وزن: 7.9 گرم | عمر باتری: 6 ساعت | NFC: ندارد | نسخه بلوتوث: بلوتوث 4 | محدوده کار بدون سیم: 10 متر

نقاط قوت:

+ راحت

+ طراحی زیبا

نقاط ضعف:

– کنترل صدای دستی

یکی دیگر از محصولات جبرا که در فهرست بهترین هندزفری های تک گوش برای مکالمه قرار دارد، مدل Stealth است. این هندزفری تک گوشی از زیباترین هندزفری های بی سیم تک گوشی است. البته اندازه آن آنقدری که خود کمپانی ادعا کرده کوچک نیست، ولی حقیقتا طراحی زیبا و متفاوتی دارد.

از نظر فنی هم این هدست تک گوشی کیفیت صدای خوبی دارد. و حذف نویز صدای بک گراوند آن هم عالی عمل می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت این هندزفری تک گوشی بی سیم نسبت به قیمتی که دارد خوب عمل می‌کند. و اگر به دنبال یک هندزفری زیبا با تماس های بدون نویز هستید جبرا مدل Stealth کاملا مناسب شماست.

هندزفری تک گوشی پلنترونیکس مدل M70

قیمت کم، ویژگی‌های بزرگ

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل M70

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل M70Plantronics M70 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
برد مفید10 متر

ویژگی‌ها:

وزن: 8 گرم | عمر باتری: 11 ساعت | NFC: ندارد | نسخه بلوتوث: بلوتوث 3.0

نقاط قوت:

+ قیمت کم

+ عمر باتری طولانی

نقاط ضعف:

– طراحی ظاهری ضعیف

اگر به دنبال یک هندزفری بی سیم تک گوش با قیمت کم و باتری طولانی می‌خواهید به شما هدفون تک گوشی پلنترونیکس مدل M70 را پیشنهاد می‌دهیم. با اینکه ظاهر چندان جذابی ندارد اما نحوه قرار گیری درون گوش خیلی راحت است. به خصوص اینکه با فناوری حذف نویز هم همراه است.

نکته جالب این هندزفری بلوتوثی تک گوشی ویژگی DeepSleep آن است. یعنی اگر هندزفری به مدت 90 دقیقه از گوشی جدا شود به طور خودکار روی حالت Deep Sleep (خوب عمیق) می‌رود. در این حالت باتری تا 5 ماه هم دوام می‌آورد.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Style

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Style

هندزفری بلوتوث جبرا مدل StyleJabra Style Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل موسیقیدارد

کمپانی جبرا (Jabra) یکی از برندهای بنام و مشهور در زمینه تولید انواع هدفون و هدست است که با تولید محصولات باکیفیت، توانسته توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند. در این راستا هندزفری تک گوشی جبرا مدل استایل (Style) به‌گونه‌ای طراحی شده است که قادر است تا محدوده 30 متری کاربر را پوشش داده و صدایی با کیفیت عالی و HD را برای کاربر به ارمغان آورد.

این هندزفری هندزفری بیسیم تک گوش از بلوتوث نسخه 4.0 پشتیبانی کرده و قادر است به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود. هندزفری بلوتوثی جبرا مدل استایل تنها 10 گرم وزن داشته و طراحی آن به‌گونه‌ای است که در استفاده طولانی مدت، گوش کاربر را خسته نخواهد کرد.

شما می‌توانید برای مطلع شدن از میزان شارژ باتری این هندزفری از راهنمای صوتی آن استفاده کنید. گفتنی است باتری قدرتمند این هندزفری قادر است حدود 6 ساعت مکالمه مداوم را پشتیبانی کرده و در حالت استندبای نیز حدود 7 روز شارژ خود را حفظ کند. هدست تک گوشی جبرا مدل استایل با موبایل و سایر دستگاه‌های دارای پورت USB سازگار است و توسط یک کابل میکرو USB شارژ می‌شود.

این هدست بلوتوث تک گوش قابلیت حذف صدای مزاحم محیط اطراف را داشته و کاربر به خوبی می‌تواند با استفاده از دکمه روی بدنه آن، پخش موسیقی را کنترل کند. یکی از نقاط ضعف اصلی این هدست، عدم قابلیت کنترل صدا و Mute شدن است اما در عوض به‌واسطه نرم‌افزاری که روی گوشی نصب می‌شود، به راحتی با روشن کردن بلوتوث خود، قادر خواهید بود که نام هندزفری را پیدا کرده و به آن متصل شوید.

هندزفری بلوتوث تک گوش جبرا مدل Wave

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Wave

هندزفری بلوتوث جبرا مدل WaveJabra WAVE Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
دستور صوتیدارد

هدست تک گوشی بلوتوثی جبرا مدل ویو (Wave) یکی دیگر از بهترین هدست های تک گوشی موجود در فهرست ما است که نوع طراحی و ظاهر شیک اولیه آن، نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این هندزفری حدود 13.5 گرم سنگینی داشته و از طریق بلوتوث نسخه 3.0 قادر است به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود.

جبرا این هدست را مجهز به قابلیت حذف صدای مزاحم و باد ساخته است؛ در نتیجه می‌توانید با استفاده از این هندزفری، صدایی با کیفیت HD را تجربه کنید. گفتنی است این هندزفری از برد مفید 10 متر بهره می‌برد. یکی از نکات مثبت این هندزفری پشتیبانی از دستور صوتی است، به‌گونه‌ای که کاربر می‌تواند در حین گوش دادن به موسیقی با فرمان صوتی، تماس دریافتی خود را جواب داده و یا رد کند.

شما می‌توانید میزان شارژ موجود در باتری این هدست تک گوشی جبرا را از روی بدنه آن متوجه شوید اما به خاطر بسپارید که باتری هندزفری جبرا مدل Wave قادر است از 6 ساعت مکالمه مداوم پشتیبانی کرده و در حالت استندبای حدود 8 روز، شارژ خود را حفظ کند.

این محصول از قابلیت کنترل صدا، کنترل موسیقی و قابلیت Mute شدن پشتیبانی کرده و برای اتصال گوشی به آن، کافی است بلوتوث گوشی خود را روشن کنید تا به سرعت و به صورت خودکار به هندزفری جبرا متصل شوید. قابل ذکر است که این هدست تک گوشی از فرکانس پاسخگویی 300 هرتز تا 300 هزار هرتز، امپدانس 16 اهم و حساسیت 4 دسی‌بل بهره می‌برد.

هندزفری تک گوش هوکو مدل E10

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E10

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E10Hoco E10 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

هدست تک گوشی هوکو مدل E10 برای افرادی که در طول روز فعالیت فیزیکی زیادی داشته، گزینه مناسبی خواهد بود زیرا طراحی آن به صورتی انجام شده است که به خوبی روی گوش کاربر قرار گرفته و تقریبا احتمال در آمدن و سقوط آن نزدیک به صفر است. این هندزفری هوکو از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد.

بر روی بدنه هدست هوکو مدل E10 دکمه‌هایی برای پاسخگویی به تماس، کنترل صدا، کنترل موسیقی و On / Off هندزفری، تعبیه شده است و البته قابلیت Mute شدن نیز دارد. این هندزفری تک گوش توسط یک باتری 55 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و قادر است از 4 ساعت مکالمه مداوم و یا 6 ساعت پخش موسیقی، پشتیبانی کند. این هدست در حالت استندبای حدود 60 ساعت، شارژ خود را حفظ کرده و در صورت اتمام شارژ آن، حدود 2 ساعت زمان لازم است تا به صورت کامل شارژ شود.

هندزفری بلوتوث تک گوش هوکو مدل E10 با قابلیت حذف صدای مزاحم محیط اطراف، صدایی با کیفیت عالی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این هندزفری تک گوشی حدود 17 گرم وزن دارد.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Steel

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Steel

هندزفری بلوتوث جبرا مدل SteelJabra Steel Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,NFC

هندزفری تک گوشی بلوتوثی جبرا مدل Steel حدود 10 گرم سنگینی دارد و قادر است از طریق بلوتوث 4.1 و NFC به گوشی و سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل شود. این محصول از ارگونومی خوبی بهره جسته و به‌خوبی در گوش کاربر قرار می‌گیرد.

همچنین از آنجا که از دستور صوتی پشتیبانی می‌کند، کاربر قادر است تنها با دادن فرمان صوتی، تماس دریافتی خود را رد کرده و یا پاسخ دهد. علاوه بر این جبرا روی این هدست تک گوشی بی سیم یک دکمه اختصاصی برای دستیار هوشمند سیری (Siri) و Google Now تعبیه کرده است که یکی از نقاط قوت این هدست به شمار می‌رود.

هندزفری بلوتوثی جبرا مدل Steel حدود 30 متر برد مفید داشته و در برابر آب، گرد و خاک و ضربه مقاوم است. این محصول میزان شارژ باتری خود را به صورت صوتی بازگو کرده و با یک بار شارژ قادر است از 6 ساعت مکالمه مداوم و پخش موسیقی پشتیبانی کند اما اگر این هدست در حالت استندبای باقی بماند، قادر است حدود 240 ساعت شارژ خود را حفظ کند.

گفتنی است امپدانس این هدست تک گوشی حدود 16 اهم و حساسیت میکروفون آن 14 دسی‌بل است.

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3Remax RB-T3 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

کمپانی ریمکس یکی از برندهای موفق در زمینه تولید انواع هدست و هدفون تلقی می‌شود. هندزفری تک گوشی بلوتوث ریمکس مدل RB-T3 محصول باکیفیتی است که در مقایسه با قیمت مناسب خود، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

هندزفری بیسیم تک گوش طراحی شیک و ساده‌ای دارد و از آنجا که تنها 6.3 گرم وزن دارد، در استفاده طولانی مدت، گوش کاربر را خسته نخواهد کرد. این هندزفری از طریق بلوتوث 4.1 به گوشی و تبلت متصل شده و در دستگاه‌های iOS قادر است میزان شارژ باتری خود را روی نمایشگر آیفون و یا آیپد گزارش دهد.

هدست تک گوشی بلوتوث ریمکس مدل RB-T3 صداهای مزاحم و باد را حذف کرده و مکالمه‌ای با کیفیت HD را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. یکی از نکات مثبت این محصول، برخورداری از کلیدهای کنترل صدا، موسیقی، پاسخگویی به تماس دریافتی و قابلیت Mute شدن است. گفتنی است اگر یک بار این هدست را به صورت کامل شارژ کنید قادر خواهید بود حدود 4 ساعت مداوم، پخش موسیقی و یا 5 ساعت مکالمه پیوسته را تجربه کنید.

این هدست تک گوشی در حالت استندبای حدود 100 ساعت شارژ خود را حفظ کرده و البته قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد. گفتنی است جنس بدنه این هندزفری از پلاستیک ABS و آلومینیم است.

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303TSCO TH 5303 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل صدادارد

در راهنمای خرید هندزفری تک گوش جای یک کمپانی ایرانی خالی است. که آن را با هندزفری تک گوش کمپانی تسکو تکمیل کردیم. هندزفری تک گوشی بلوتوث تسکو مدل TH 5303 یکی از محصولات باکیفیت این کمپانی ایرانی محسوب می‌شود. این هندزفری از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی کرده و حدود 10 متر، برد مفید دارد.

این محصول از دکمه‌های اختصاصی برای پاسخگویی به تماس و کنترل صدا روی بدنه خود بهره برده و با استفاده از یک باتری لیتیومی 90 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. این هدست تک گوشی برای شارژ شدن به صورت کامل حدود 1 تا 1.5 ساعت زمان نیاز دارد و پس از شارژ قادر است حدود 8 ساعت مکالمه مداوم و یا 7 ساعت پخش موسیقی پیوسته را پشتیبانی کند.

هندزفری بلوتوث تک گوش تسکو در حالت استندبای، حدود 180 ساعت شارژ خود را حفظ کرده و با گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتالی که از بلوتوث 4.1 پشتیبانی می‌کنند، سازگار است.

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E7

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E7

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E7HOCO E7 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل موسیقیدارد

یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه تولید انواع هدست و هندزفری، برند هوکو است. هندزفری تک گوشی بلوتوث هوکو مدل E7 با طراحی جالب، نظر هر کاربری را به خود جلب خواهد کرد. این محصول برخلاف ظاهر نسبتا حجیم خود از وزن سبکی بهره برده و تنها 4 گرم سنگینی دارد.

این مدل از بهترین هدست های تک گوشی با بهره‌گیری از بلوتوث 4.1 به راحتی به گوشی و سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل می‌شود. برد مفید این هندزفری حدود 10 متر است و یک باتری 45 میلی‌آمپر ساعتی آن را تغذیه می‌کند. شما می‌توانید با یک بار شارژ، از این محصول برای 3.5 ساعت مکالمه و یا پخش موسیقی مداوم استفاده کنید. این هندزفری در حالت استندبای حدودا 55 ساعت، شارژ خود را حفظ می‌کند.

هندزفری بلوتوث تک گوشی هوکو مدل E7 قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را داشته و از تکنولوژی نمایشگر iOS Device Power نیز پشتیبانی می‌کند. هوکو این هندزفری را به گونه‌ای طراحی کرده است که صدای مزاحم و صدای باد را کاملا حذف می‌کند و قادر است صدایی با کیفیت HD را به کاربر هدیه دهد.

این هدست از قابلیت کنترل موسیقی و Mute شدن پشتیبانی کرده اما قابلیت کنترل صدا را ندارد. میزان شارژ باتری دستگاه توسط چراغ LED روی بدنه آن، نمایش داده می‌شود. این محصول مجهز به یک میکروفون داخلی جهت پاسخگویی به تماس بوده و با یک سرگوشی اضافه به خریدار، ارائه می‌شود.

گفتنی است فرکانس پاسخگویی این هندزفری تک گوشی در حدود 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس آن 16 اهم و حساسیتی در حدود 120 دسی‌بل دارد.

هندزفری بی سیم آوی مدل N1

هندزفری بی سیم آوی مدل N1

هندزفری بی سیم آوی مدل N1Awei N1 Wireless Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

اگر به دنبال یک هندزفری تک گوشی کارآمد هستید که بتوانید حتی در زیر باران نیز از آن استفاده کنید، هندزفری بی‌سیم آوی مدل N1 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کمپانی آوی (Awei) این هدست را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که در برابر آب مقاوم بوده و به خوبی از طریق بلوتوث به موبایل و تبلت کاربر متصل می‌شود.

این هندزفری بلوتوثی تک گوش با قابلیت حذف صدای مزاحم، صدای باکیفیتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. بر روی این هدست دکمه اختصاصی جهت پاسخگویی به تماس و کنترل صدا تعبیه شده است که به راحتی هرچه بیشتر کاربر کمک می‌کند. این هدست تک گوشی از فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 16 اهم و حساسیت 123 دسی‌بل نیز بهره می‌برد.

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5325

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5325

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5325TSCO TH 5325 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل موسیقیدارد

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5325 یکی دیگر از هدست‌های باکیفیت کمپانی تسکو محسوب می‌شود. این هدست تسکو با بهره‌گیری از تکنولوژی بلوتوث 4.0 به راحتی به موبایل، تبلت و دیگر لوازم دیجیتال متصل شده و کیفیت صدایی در حد استریو را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

این هدست تک گوشی حدود 10 گرم وزن داشته و برد مفیدی در حدود 10 متر دارد. منبع تغذیه این هدست یک باتری لیتیوم پلیمری 75 میلی‌آمپر ساعتی است که قادر است این هدست را برای 6 ساعت مکالمه مداوم یا 5 ساعت پخش موسیقی پیوسته، آماده کند. این محصول در حالت استندبای حدودا 200 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند.

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5325 مجهز به یک نشانگر LED است که میزان شارژ خود را به کاربر گزارش می‌دهد. علاوه براین در جعبه این هدست یک کابل استریو نیز موجود است که این هدست تک گوشی را به یک هدست دو گوشی تبدیل می‌کند. فرکانس پاسخگویی در این هندزفری تک گوشی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و امپدانس آن 32 اهم است. این هدست حساسیتی در حدود 112 دسی‌بل دارد.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Classic

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Classic

هندزفری بلوتوث جبرا مدل ClassicJabra Classic Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
دستور صوتیدارد

هندزفری بلوتوثی جبرا مدل کلاسیک یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های تک گوشی موجود در فهرست ما است. این هدست تک گوشی با استفاده از بلوتوث 4.0 به گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل شده و از قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی نیز پشتیبانی می‌کند. هندزفری بلوتوثی جبرا مدل کلاسیک با برد مفید 30 متری خود، آزادی عمل بیشتری به کاربر می‌دهد.

این محصول تنها 10 گرم سنگینی داشته و در استفاده طولانی مدت گوش کاربر را خسته نخواهد کرد. این هدست از دستور صوتی پشتیبانی کرده و زمان شارژ باتری و تماس دریافتی را به کاربر اطلاع می‌دهد. باتری قدرتمند این هدست قادر است که از این محصول برای 9 ساعت مکالمه مداوم پشتیبانی کرده و در حالت استندبای قادر است برای 216 ساعت، شارژ خود را حفظ کند.

این هدست با قابلیت کاهش صدای مزاحم، صدایی با کیفیت HD را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این محصول از قابلیت کنترل صدا، کنترل موسیقی و Mute شدن پشتیبانی کرده و پس از یک ساعت در صورت عدم استفاده به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. این هندزفری حساسیتی در حدود 5 دسی‌بل داشته و قطر درایور آن 11 میلی‌متر است. اگر به دنبال یک هندزفری تک گوشی باکیفیت می‌گردید، هندزفری بلوتوثی جبرا مدل کلاسیک به خوبی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E13

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E13

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E13HOCO E13 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل صدادارد

هوکو یکی از برندهای خوشنام در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و انواع هدست و هندزفری است. هندزفری تک گوشی هوکو مدل E13 از طریق بلوتوث 4.1 به موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل شده و از برد مفید 10 متر، بهره می‌برد.

این هدست با پشتیبانی از قابلیت حذف صدای مزاحم، صدایی با کیفیت HD را برای کاربر پخش می‌کند و مطمئنا نظر هر کاربر را به خود جلب خواهد کرد. وظیفه تامین انرژی این هندزفری برعهده یک باتری 60 میلی‌آمپر ساعتی بوده که قادر است از 4 ساعت پخش مداوم موسیقی و یا مکالمه پشتیبانی کرده و در حالت استندبای حدود 70 ساعت شارژ خود را حفظ کند.

این مدل از بهترین هندزفری های تک گوش برای مکالمه ، طراحی باریک و ظریفی داشته و با وزن 6 گرمی خود در استفاده طولانی مدت، اصلا گوش کاربر را اذیت نخواهد کرد. هدست تک گوشی هوکو مدل E13 از دستور صوتی پشتیبانی کرده و کاربر می‌تواند برای پاسخگویی به تماس و یا رد تماس از فرمان صوتی استفاده کند.

این هندزفری تک گوشی از دکمه‌های اختصاصی جهت کنترل صدا و موسیقی بهره جسته و از فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 16 اهم و حساسیت 96 دسی‌بل نیز برخوردار است.

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T15

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T15

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T15Remax RB-T15 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطجک 3.5 میلی متری,بلوتوث

هندزفری تک گوشی ریمکس مدل RB-T15 یکی از بهترین‌ها در میان هندزفری‌های میان‌رده محسوب می‌شود. این هندزفری با بهره‌گیری از بلوتوث 4.1 به‌راحتی به گوشی و تبلت کاربر متصل می‌شود. اما یکی از نکات مثبت این محصول، پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری است. درحقیقت کاربر می‌تواند متناسب با نوع نیاز خود از طریق بلوتوث و یا جک هدفون از این محصول استفاده کند.

این هندزفری بی سیم تک گوشی تنها 6.7 گرم سنگینی داشته و از قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند. باتری قدرتمند با ظرفیت 55 میلی‌آمپر ساعتی این هندزفری قادر است از پخش موسیقی مداوم برای 5 ساعت و یا مکالمه پیوسته به مدت 7 ساعت پشتیبانی کرده و البته در حالت استندبای نیز حدودا 220 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند.

این هندزفری یک گوش از کلید اختصاصی برای کنترل صدا، کنترل موسیقی، پاسخگویی به تماس و Mute شدن، برخوردار بوده و کیفیت صدایی در حد HD دارد. گفتنی است حساسیت این محصول حدود 110 دسی‌بل بوده و فرکانس پاسخگویی آن بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است و البته امپدانسی در حدود 16 اهم دارد.

هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BT

هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BT

هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BTHavit H961BT Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
دستور صوتیدارد
همچنین بخوانید :

هویت کمپانی نام آشنایی برای علاقمندان حوزه تکنولوژی و فناوری است. این کمپانی هدست‌ها و هدفون‌های باکیفیتی را روانه بازار کرده است و به خوبی توانسته نیازهای کاربران خود را برآورده سازد. هندزفری تک گوشی بلوتوث هویت مدل H961BT مجهز به یک باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی است. و قادر است از 13 ساعت مکالمه و یا پخش موسیقی مداوم پشتیبانی کند. در حالت استندبای نیز حدودا 300 ساعت، شارژ خود را حفظ می‌کند.

این هندزفری بلوتوث تک گوشی با بهره‌گیری از تکنولوژی بلوتوث 4.1 قادر است به راحتی به موبایل و یا تبلت کاربر، متصل شود. این محصول حدودا 14 گرم سنگینی داشته و تا برد 10 متری به کاربر، خدمات می‌دهد. هویت این محصول را بسیار ظریف و باریک طراحی کرده، به گونه‌ای که به خوبی در گوش کاربر، قرار می‌گیرد.

هدست بلوتوث هویت مدل H961BT علاوه برآنکه قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد، از فرمان صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. بر روی این محصول یک نشانگر LED تعبیه شده است که میزان شارژ باتری را گزارش می‌کند. این هدست تک گوشی از قابلیت کنترل صدا و موسیقی پشتیبانی کرده و قادر است به‌واسطه فرمان صوتی، شماره تلفن تماس دریافتی را برای کاربر قرائت کند.

محدوده فرکانس پاسخگویی این هدست تک گوشی بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و حساسیت آن 121 دسی‌بل است.

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E1

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E1

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E1Hoco E1 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
دستور صوتیدارد

هندزفری هوکو مدل E1 یکی دیگر از هدست‌های تک گوشی باکیفیت موجود در بازار است. این هندزفری از قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی کرده و با بلوتوث نسخه 4.1 با گوشی کاربر ارتباط برقرار می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مثبت این هدست پشتیبانی از فرمان صوتی است. درواقع هندزفری هوکو مدل E1 قادر است از فرمان‌های صوتی کاربر با چهار زبان انگلیسی، چینی، فرانسه و اسپانیایی پشتیبانی کرده و میزان وضعیت خود را به چهار زبان به کاربر گزارش می‌دهد.

باتری این هدست ظرفیتی در حدود 50 میلی‌آمپر ساعت دارد و قادر است از 4 ساعت مکالمه پیوسته و یا 3 ساعت پخش موسیقی مداوم، به خوبی پشتیبانی کند. این محصول در حالت استندبای برای 55 ساعت، شارژ خود را حفظ می‌کند.

این هندزفری تک گوش از برد مفید 10 متری بهره جسته و به‌واسطه بهره‌گیری از قابلیت حذف صدای مزاحم، قادر است صدایی با کیفیت HD را برای کاربر به ارمغان بیاورد. هوکو این هندزفری را بسیار سبک طراحی کرده است. هوکو E1 با وزن 6 گرمی خود حتی در استفاده طولانی مدت، گوش کاربر را اذیت نخواهد کرد. این هدست تک گوشی از فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بهره جسته و امپدانسی در حدود 16 اهم و حساسیتی در حد 80 دسی‌بل دارد.

هندزفری بلوتوث بروفون مدل BC2

هندزفری بلوتوث بروفون مدل BC2

هندزفری بلوتوث بروفون مدل BC2BOROFONE BC2 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
دستور صوتیندارد

هدست بروفون (Borofone) مدل BC2 تقریبا تمام ویژگی‌های یک هدست تک گوشی میان‌رده را در خود دارد. فناوری بلوتوث 4.1 در این هندزفری به‌واسطه تراشه CSR بهبود یافته است و بنابراین قابلیت اتصال، برقراری ارتباط و کارایی هندزفری به میزان مطلوبی تقویت شده است. این محصول تنها 7.4 گرم وزن داشته و از برد مفید 10 متر پشتیبانی می‌کند.

در این هندزفری تک گوشی با کمک قابلیت CVC، صدای مزاحم محیط حذف شده و صدایی با کیفیت استریو HD برای کاربر پخش می‌شود. هدست تک گوشی بروفون مدل BC2 از قابلیت اتصال هوشمند و همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند. و از دکمه اختصاصی برای کنترل صدا، موسیقی و پاسخگویی به تماس دریافتی نیز برخوردار است.

از نظر ظرفیت باتری این محصول باید گفت که این هندزفری مجهز به یک باتری 55 میلی‌آمپر ساعتی است. و قادر است از 4 ساعت مکالمه مداوم و 3.5 ساعت پخش موسیقی پشتیبانی کند. باتری این هدست حدودا 2 ساعت زمان می‌برد که به صورت کامل شارژ شود. درصورتیکه از این هدست استفاده نشود، حدودا 55 ساعت در حالت استندبای، شارژ خود را حفظ می‌کند.

این محصول از پروتکل‌های A2DP ،AVRCP ،HSP ،HFP پشتیبانی کرده و با اپلیکیشن Mainstream سازگار است. فرکانس پاسخگویی این هندزفری تک گوشی بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است و امپدانس آن حدودا 32 اهم است.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی 15 هدست تک گوش عالی و پرطرفدار در بازار پرداختیم. شما از کدام یک از هدست‌های بالا استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402