دانلود فیلم Space Sweepers ؛ تریلر، داستان، بازیگران و نظرات منتقدین

فیلم Space Sweepers 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Space Sweepers فیلمی در سبک فضایی، اکشن و ماجراجویانه است. برای آشنایی با فیلم رفتگران فضایی و دانلود آن همراه ما باشید.

فیلم Space Sweepers عنوان فیلمی به کارگردانی جو سونگ-هی (Jo Sung-hee) محصول کشور کره جنوبی در سال 2021 است. فیلم Space Sweepers به فارسی فیلم رفتگران فضایی و به کره‌ای 승리호، فیلمی اکشن و ماجراجویانه در ژانر اپرای فضایی است. اپرای فضایی از زیرشاخه‌های سبک علمی-تخیلی است، ولی چون در اپرای فضایی کارگردان باکی از شکستن و نقض قوانین علمی ندارد گاهی در علمی-تخیلی بودن این فیلم‌ها شک ایجاد می‌شود. مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان از مشهورترین فیلم‌ها در ژانر اپرای فضایی است. فیلم رفتگرهای فضایی در 5 فوریه 2021 (17 بهمن 1399) از شبکه نتفلیکس پخش شد.

در ویدئو زیر می‌توانید «تریلر فیلم Space Sweepers 2021 با زیرنویس فارسی» را ببینید.

همچنین بخوانید :

اگر به فیلم‌هایی ماجراجویانه و اکشن علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم Space Sweepers 2021 با ما همراه باشید. ما تریلر فیلم رفتگران فضایی ۲۰۲۱ را می‌بینیم، با داستان فیلم و بازیگران آشنا می‌شویم و سپس مروری بر نظرات منتقدین در مورد فیلم رفتگران فضایی (Space Sweepers) خواهیم داشت.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Space Sweepers 2021

فیلم رفتگران فضایی ۲۰۲۱

در این بخش می‌توانید برای دانلود فیلم Space Sweepers 2021 با لینک مستقیم اقدام کنید.

دانلود فیلم Space Sweepers 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

به محض آماده شدن نسخه دوبله شده فیلم لینک‌های دانلود فیلم Space Sweepers 2021 دوبله فارسی در این قسمت قرار خواهد گرفت.

داستان فیلم Space Sweepers

داستان فیلم Space Sweepers

اگر ترجیح می‌دهید پیش از دانلود فیلم رفتگران فضایی با داستان فیلم آشنا شوید، پس این بخش را از دست ندهید. داستان فیلم رفتگران فضایی در سال 2092 رخ می‌دهد. زمین تقریبا غیرقابل سکونت شده و سراسر فضا را زباله‌های شناور خطرناک فرا گرفته‌اند. فضاپیمای ویکتوری یکی از صدها فضاپیمایی است که مسئولیت جمع‌آوری زباله‌های فضایی را برعهده دارد. خدمه آن شامل یک خلبان نابغه به نام تای-هو، دزد دریایی سابق به نام کاپیتان جنگ، یک محکوم به اعدام تایگر پارک و یک ربات ارتشی سابق به نام بابس هستند. آنها در آخرین ماموریت خود پس از گرفتن یک شاتل فضایی تصادفی، دختر 7 ساله‌ای به نام دوروتی را درون آن می‌یابند. دوروتی در واقع یک ربات انسان‌نما و یک سلاح کشتار جمعی است. گارد فضایی UTS به دنبال دستگیری این دختر است و خدمه فضاپیمای ویکتوری تصمیم می‌گیرند معامله‌ای انجام دهند.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم Space Sweepers

حدود 10 سال قبل جو سونگ-هی با یکی از دوستانش صحبت می‌کرد و آن دوست از خطرات زباله‌های فضایی برای سونگ-هی گفت. در آنجا بود که ایده ساخت فیلم سینمایی Space Sweepers به ذهن کارگردان رسید. سال 2018 بود که خبر پیوستن سونگ جونگ-کی (Song Joong-ki) به فیلمی با کارگردانی جو سونگ-هی منتشر شد. بقیه بازیگران نیز به مرور زمان انتخاب شدند. فیلمبرداری فیلم خارجی رفتگران فضایی از جولای 2019 آغاز شد. در این بخش با بازیگران فیلم رفتگران فضایی آشنا می‌شویم.

سونگ جونگ-کی در نقش تای-هو (فرمانده سابق گارد فضایی UTS)

بازیگران فیلم Space Sweepers

سونگ جونگ-کی (به انگلیسی Song Joong-ki و به کره‌ای 송중기) بازیگری متولد 19 سپتامبر 1985 برابر با 28 شهریور 1364 در کره جنوبی است. اولین بار هنگامی که برای آزمون دانشگاه آماده می‌شد کارگزاری او را دید و او را به صنعت فیلمسازی دعوت کرد، ولی سونگ به دلیل اینکه هنوز در مورد شغلش مردد بود و البته مخالفت پدرش با بازیگری، این پیشنهاد را نپذیرفت. سال سوم دانشگاه بود که کلاس‌های بازیگری را آغاز کرد و اولین بار برای فیلم A Frozen Flower در سال 2008 جلوی دوربین رفت. او بعدها با فیلم (Sungkyunkwan Scandal (2010 و سریال (Running Man (2010-2011 به شهرت رسید.

از دیگر فیلم‌های این بازیگر محبوب می‌توانیم فیلم The Innocent Man محصول سال 2012، فیلم A Werewolf Boy محصول سال 2012 و فیلم Descendants of the Sun محصول سال 2016 را نام ببریم. سونگ جونگ-کی تاکنون حضور موفقی در جشنواره‌ها داشته و 26 برد و 16 نامزدی را به نام خود کرده است. او در لیست سلبریتی‌های قدرتمند از نگاه نشریه فوربس کره در سال‌های 2013، 2017 و 2018 به ترتیب در رده‌های هفتم، دوم و هشتم قرار گرفت. موسسه گالوپ او را برترین بازیگر کره‌ای در سال 2017 نامید. وی همچنین یکی از گرانقیمت‌ترین بازیگران کره جنوبی است.

کیم تائه-ری در نقش کاپیتان جنگ (یک مامور ویژه و دزد دریایی سابق)

فیلم سینمایی Space Sweepers

کیم تائه-ری (Kim Tae-ri) بازیگری متولد کره جنوبی در تاریخ 24 آوریل 1990 (4 اردیبهشت 1369) است. او حرفه خود را از سال 2010، درحالی که دانشجو بود و پاره وقت کار می‌کرد، آغاز کرد. از سال 2010 تا 2015 در فیلم‌های کوتاه بسیاری از جمله فیلم Moon Young محصول سال 2013 حضور داشت. اولین فیلم سینمایی او فیلم The Handmaiden در سال 2016 بود که از میان حدود 1,500 داوطلب انتخاب شد و برای این نقش جوایز بسیاری در بخش بهترین بازیگر جدید گرفت.

همچنین بخوانید :

کیم سال بعد برای بازی در فیلم 1987: When the Day Comes نامزد جایزه ناقوس بزرگ در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن شد. وی سپس در فیلم Little Forest و فیلم Mr. Sunshine حضور یافت. نام او در سال 2019 در فهرست 30 فرد موفق زیر 30 سال نشریه Forbes آمد. کیم تائه-ری تاکنون موفق به کسب 12 نامزدی و 17 برد در جشنواره‌های مختلف شده است.

جین سئون-کیو در نقش تایگر پارک (سلطان موادمخدر سابق)

بازیگران فیلم رفتگران فضایی

جین سئون-کیو (Jin Seon-kyu) متولد 13 سپتامبر 1977 برابر با 28 شهریور 1356 در کره جنوبی است. جین دانش‌آموخته رسته هنر در دانشگاه ملی کره است. او حرفه بازیگری را از سال 2008 با فیلم The Good, the Bad, the Weird آغاز کرد. او تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری بازی کرده است. بازی در فیلم اکشن و جنایی The Outlaws محصول سال 2017 او را نامزد و برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه اژدهای آبی در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد کرد. وی 2 سال بعد، یعنی در سال 2019 در فیلم اکشن و کمدی Extreme Job حضور یافت و بار دیگر جوایز بسیاری را از آن خود کرد.

یو های-جین در نقش روبات بابس (ربات نظامی سابق)

فیلم سینمایی رفتگران فضایی

یو های-جین (Yoo Hia-jin) بازیگر 51 ساله کره‌ای متولد 4 ژانویه 1970 برابر با 14 دی 1348 است. های-جین کلاس هشتم بود که با تماشای نمایشی تصمیم گرفت در آینده بازیگر شود. والدین او از لحاظ مالی در مضیقه بودند و نتوانستند او را به هنرستان بفرستند. بنابراین یو به یک دبیرستان معمولی رفت و در گروه تئاتر مدرسه عضو شد. یو در دانشگاه شغل مدلینگ را نیز داشت، اما تمرکز او بیشتر بر بازیگری بود. او سپس نقش‌های بسیار کوتاهی در فیلم‌های مختلف را بازی کرد. گرچه مدت زمان حضور او در فیلم بسیار کوتاه بود، اما بازی وی بر بینندگان و منتقدین تاثیر بسیار داشت و به مرور با ایجاد تنوع در ژانر فیلم‌های کره‌ای سرانجام یو تبدیل به یک بازیگر شناخته‌شده شد.

از معروفترین فیلم‌های او می‌توانیم به فیلم Veteran محصول سال 2015، فیلم Public Enemy محصول سال 2002 و دنباله‌های آن و فیلم A Taxi Driver محصول سال 2017 اشاره کنیم. او اولین بار در سال 2006 برای فیلم King and the Clown برنده جایزه ناقوس بزرگ شد. وی پس از آن 19 نامزدی و 11 برد دیگر در جشنواره‌های مختلف را از آن خود کرد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین مستند های جهان | بهترین مستند های تاریخ که باید ...
فاطمه ایزدپناه15 آبان 1402 21:30
thumbnail
معرفی بهترین فیلم های بر اساس کتاب کمیک | سفر به دنیای ...
مریم جلیل زاده02 خرداد 1402 20:30
thumbnail
بهترین فیلم فضایی سینما ؛ از جاذبه تا میان ستاره ای
فاطمه ایزدپناه07 فروردین 1402 21:30
thumbnail
لیست پرفروش ترین و بهترین فیلم‌ های مارول 2021 + لینک ...
زهرا عزتی11 تیر 1401 10:30

بهتر است با دیگر بازیگران فیلم رفتگران فضایی ۲۰۲۱ نیز آشنا شویم. از آنجایی که فرصتی برای آشنایی کامل با آنها نیست، در فهرست زیر می‌توانید نام و نقش آنها در فیلم رفتگرهای فضایی را ببینید.

  • ریچارد آرمیتاژ (Richard Armitage) در نقش جیمز سالیوان، رئیس UTS
  • کیم مو-یئول (Kim Mu-yeol) در نقش کنگ هیئون-یو، دانشمند و پدر کنگ کات-نیم
  • پارک یه-رین (Park Ye-rin) در نقش دوروتی
  • کیم هیانگ-گی (Kim Hyang-gi) در نقش بدن جدید بابس

نمرات منتقدین به فیلم Space Sweepers 2021

تاریخ اکران فیلم Space Sweepers 2021 چندین بار تغییر کرد. در ابتدا قرار بود فیلم سینمایی رفتگران فضایی در تعطیلات چوسوک اکران شود، ولی به دلیل شیوع کووید-19 به تعویق افتاد. در آگوست 2020 بار دیگر اکران این فیلم به دلیل افزایش مبتلایان به کووید-19 در کره جنوبی به تعویق افتاد. در نوامبر 2020 اعلام شد فیلم کره ای Space Sweepers از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. سرانجام فیلم اکشن و ماجراجویی Space Sweepers 2021 در 5 فوریه 2021 برابر با 17 بهمن 1399 از شبکه نتفلیکس پخش شد.

فیلم Space Sweepers 2021 در 16 کشور از جمله فرانسه، مالزی، کرواسی، کره جنوبی و فیلیپین رتبه اول بین فیلم های نتفلیکس را به خود اختصاص داد. بینندگان امتیاز 6.6 از 10 را در IMDb به فیلم داده‌اند. در وبسایت راتن‌تومیتوز براساس 17 نقد امتیاز 59% به فیلم رفتگران فضایی محصول ۲۰۲۱ اختصاص یافته است. در این قسمت مرور کوتاهی بر نظرات منتقدین در مورد فیلم رفتگرهای فضایی داریم.

نمرات منتقدین به فیلم Space Sweepers 2021

Slate / کارن هان: 70

فیلم رفتگرهای فضایی یک فیلم عالی و به خصوص خلاقانه نیست، اما ماجراجویی علمی-تخیلی آن که به عنوان اولین فیلم فضایی کره‌ای تبلیغ می‌شود، مطمئنا سرگرم‌کننده، با بازی‌های رنگارنگ و جلوه‌های ویژه چشمگیر و جایگزینی مناسب برای فیلم‌های جنگ ستارگان یا مجموعه فیلم‌های مارول است.

IGN / زکی حسن: 70

فیلم Space Sweepers یک سرگرمی کم‌خطر و کم پاداش است. این فیلم جنبه‌هایی شادی‌بخش از فرار از موقعیت‌های اجتماعی دارد، اما درنهایت هیجان و شکوه مشعل‌دار این فیلم هستند. کارگردان فیلم، جو، درحالی که مشغول ترکیب عناصر آشنا از منابع مختلف است، تابلویی جذاب و علمی-تخیلی ایجاد کرده که همزمان هم اصیل و هم خلاقانه است.

Polygon / کامبول کمپبل: 65

قطعا تصور کردن فضا به عنوان توسعه‌ای در سرمایه‌داری زمینی نکته جدیدی نیست، اما حداقل فیلم رفتگران فضایی بازیگرانی دارد که با جذابیت جمعی حس تازگی و طراوت به فیلم می‌دهند و فیلم را برای یک بار دیدن ارزشمند می‌کنند.

Movie Nation / راجرمور: 50

یک فیلم نه چندان جذاب حاصلی از فیلم‌های مختلف چون فیلم Valerina، فیلم The Fifth Element، فیل Blade Runner و فیلم Elysium، فیلم Space Sweepers شیرین‌ترین آبنباتی است که نتفلیکس تهیه کرده است. این فیلم زیباست، اگر قصد شما صرفا غوطه‌ور شدن در آینده‌ای پیشرو و آخرالزمانی باشد، پس صندلی خود را عقب دهید و برای 2 ساعت و 17 دقیقه با این آبنبات کره‌ای مشغول شوید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین سریال کره ای ؛ معرفی 75 عنوان از سریال های کره ...
تیم پلازا04 اسفند 1402 18:30
thumbnail
معرفی بهترین سریال های کره ای عاشقانه
بیتا هدایت پور31 مرداد 1402 13:30
thumbnail
معرفی 40 فیلم کره ای برتر ؛ معررفی بهترین فیلم های سینمایی ...
محمد امین سرافراز10 خرداد 1402 21:30
thumbnail
کی-پاپ چیست؟ چرا موسیقی پاپ کره ای محبوب شد؟
زینب عظیمی17 بهمن 1401 18:30

بینندگان نیز در مورد فیلم Space Sweepers 2021 نظرات مختلفی دارند. جاستین در مورد این فیلم نوشته:

این فیلم ترکیبی از زبان‌های گفتاری جذاب است که بی‌عیب و نقص به دیگر زبان‌ها ترجمه شده است. بیش از این، این فیلم سرگرم‌کننده است! این فیلم یک آبنبات خوب، با شوخ‌طبعی، خط داستانی نسبتا جذاب و جلوه‌های ویژه نه چندان ارزان قیمت است. صادقانه بگویم من از تماشای فیلم رفتگرهای فضایی عمیقا لذت بردم و این اولین بار است که در نقد یک فیلم می‌نویسم.

ریکاردو با ذکر این نکته که داستان فیلم چندان اورجینال نیست، می‌افزاید که صحنه‌های اکشن فیلم بسیار عالی هستند و تماشای فیلم رفتگرهای فضایی گزینه مناسبی برای داشتن اوقات خوش است.

کلام آخر

 فیلم کره ای Space Sweepers

این مقاله که به آشنایی و بررسی فیلم Space Sweepers 2021 اختصاص یافته، در اینجا به پایان می‌رسد. ما در اینجا داستان فیلم را خواندیم، با بازیگران آشنا شدیم، مروری بر نظرات منتقدین داشتیم و برای دانلود فیلم رفتگران فضایی Space Sweepers 2021 نیز اقدام کردیم. اکنون نوبت شماست که نظرات خود در مورد فیلم رفتگرهای فضایی را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید. نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ آیا به فیلم‌هایی در ژانر فضایی که داستان آنها در آینده اتفاق می‌افتد، علاقه دارید؟ بازیگر و شخصیت محبوب شما در این فیلم کیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
دمیستن
.
03 شهریور 1400، 01:26
پاسخ
0
1
برخلاف بازدید چشم گیر این فیلم نقدا چندان خوب نبوده اما از نظر من به عنوان یه کار فضایی برای کره جنوبی عالی بوده و این شروع خوب و قوی بوده که در اینده ن چندان دور حتی رو دست این فیلمای فضایی آمریکاییم میتونه بزنه فقط به زمان نیازمنده در سالهای گذشت مثل سال ۲۰۱۰ کسی حتی فکرشو نمیکرد کره جنوبی به اینجا برسه و الان دوشا دوش آمریکا داره رقابت میکنه و جای تعجب نیست اگر چند وقت دیگه این کشور در صنعت فقلم سازی بتونه حتی از آمریکام جلو بزنه رفتگران فضایی شاید نتونسته اما نمونه هایی مثل جزیره کشتی جنگی و انگل رو همه به خوبی میشناسن که حتی تونسته با فیلمای آمریکایی برابری و پیشی بگیره ازشون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402