دانلود فیلم Wild Mountain Thyme 2020 ؛ تریلر، داستان، بازیگران و نمرات

فیلم Wild Mountain Thyme با بازی امیلی بلانت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Wild Mountain Thyme درامی عاشقانه محصول سال 2020 است. فیلم آویشن کوهستان وحشی درباره زوجی است که از کودکی با یکدیگر بزرگ شده‌اند و عشقی قدیمی را سال‌هاست به دوش می‌کشند.

فیلم Wild Mountain Thyme اثری درام عاشقانه محصول کشور آمریکا و سال 2020 است. این فیلم توسط جان پاتریک شنلی (John Patrick Shanley) بر اساس نمایشنامه‌ای از خودش به نام Outside Mullingar کارگردانی شده است. ستارگان فیلم آویشن کوهستان وحشی امیلی بلانت (Emily Blunt) و جیمی درنان (Jamie Dornan) هستند که داستانی عاشقانه را در ایرلند به تصویر می‌کشند.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر فیلم Wild Mountain Thyme 2020 با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید و با داستان و حال و هوای آن بیشتر آشنا شوید.

فیلم سینمایی آویشن کوهستان وحشی در تاریخ 11 دسامبر 2020 مصادف با 21 آذر 1399 توسط کمپانی Bleecker Street در آمریکا عرضه شد. اما این اثر به خاطر لهجه‌های اشتباه ایرلندی‌اش مورد انتقاد و اعتراض قرار گرفت که در ادامه بیشتر درباره این موضوع توضیح خواهیم داد. در این مقاله از پلازا با بررسی و معرفی فیلم Wild Mountain Thyme 2020 همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Wild Mountain Thyme 2020

برای دانلود فیلم آویشن کوهستانی وحشی Wild Mountain Thyme 2020 می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

دانلود فیلم Wild Mountain Thyme 2020

داستان فیلم Wild Mountain Thyme

داستان فیلم آویشن کوهستان وحشی درباره خانواده‌ای ایرلندی است که زندگی ساده‌ای در دل طبیعت دارند. مشکلات این خانواده از جایی شروع می‌شود که پدر تصمیم می‌گیرد بعد از مرگش مزرعه خانوادگی‌شان را به جای پسرش، به یکی از اقوامش در آمریکا بسپارد. البته از اواسط فیلم درام آویشن کوهستان وحشی محصول ۲۰۲۰، شاهد عاشقانه‌ای قدیمی میان پسر خانواده و دختر یکی از همسایگان قدیمی‌شان نیز هستیم.

فیلم آویشن کوهستان وحشی ۲۰۲۰

بازیگران فیلم آویشن کوهستان وحشی

در سال 2019 اعلام شد که جان پاتریک شنلی فیلمی را با اقتباس از نمایشنامه خودش خواهد ساخت. در ابتدا قرار بود هالیدی گرینجر (Holliday Grainger) در این فیلم بازی کند، اما در نهایت امیلی بلانت جایگزین او شد. فیلمبرداری فیلم Wild Mountain Thyme با بازی امیلی بلانت در تاریخ 30 سپتامبر 2019 (8 مهر 1398) در ایرلند آغاز شد و برای 5 هفته طول کشید. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم Wild Mountain Thyme بخوانید.

امیلی بلانت در نقش رزماری

بازیگران فیلم Wild Mountain Thyme

امیلی بلانت بازیگر بریتانیایی متولد 23 فوریه 1983 (4 اسفند 1361) در منطقه واندزوورث لندن است. او تاکنون جوایز زیادی از جمله یک گلدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرده است. بلانت حرفه بازیگی‌اش را با نمایش The Royal Family در سال 2001 آغاز کرد و بعد از آن در فیلم تلویزیونی Boudica محصول سال 2003 و مینی سریال Henry VIII بازی کرد.

اولین فیلم سینمایی امیلی بلانت فیلم درام My Summer of Love محصول سال 2004 بود. اما بیشتر با ایفای نقش در فیلم Gideon’s Daughter و فیلم The Devil Wears Prada محصول سال 2006 شناخته شد. او سپس در آثاری چون فیلم تاریخی The Young Victoria محصول سال 2009، فیلم عاشقانه Salmon Fishing in the Yemen محصول سال 2011، فیلم علمی تخیلی The Adjustment Bureau، فیلم اکشن Looper محصول سال 2012، فیلم موزیکال Into the Woods محصول سال 2014 و فیلم فانتزی Mary Poppins Returns محصول سال 2018 حضور یافت.

او به خاطر بازی در عناوینی چون Sicario محصول سال 2015، تریلر The Girl on the Train محصول سال 2016 و فیلم ترسناک A Quiet Place محصول سال 2018 مورد توجه منتقدان قرار گرفت. فیلم A Quiet Place توسط همسرش، جان کرازینسکی (John Krasinski) کارگردانی شده بود و برای آن جایزه Screen Actors Guild بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

جیمی درنان در نقش آنتونی

بازیگران فیلم آویشن کوهستان وحشی

جیمی درنان بازیگر، مدل و موسیقی‌دان اهل ایرلند شمالی متولد 1 می 1982 (11 اردیبهشت 1361) است. در سال 2001 حرفه مدلینگ را آغاز کرد و برای برندهایی چون هوگو باس (Hugo Boss) و کلوین کلاین (Calvin Klein) کار کرد. در سال 2015 او توسط مجله Vogue در فهرست 25 مدل برتر دنیا قرار گرفت.

در سال 2006 جیمی درنان بازیگری را شروع کرد و با بازی در سریال فانتزی Once Upon a Time و سریال جنایی The Fall به صورت بین‌المللی شناخته شد. او تاکنون یک جایزه بهترین بازیگر مرد در آکادمی فیلم و تلویزیون ایرلند را دریافت کرده و برای جایزه بفتا بهترین بازیگر مرد نامزد شده است.

از آثاری که جیمی درنان در آنها به ایفای نقش پرداخته باید از فیلم درام تاریخی Marie Antoinette محصول سال 2006، سری فیلم‌های Fifty Shades و فیلم جنگی Anthropoid محصول سال 2016 نام ببریم.

جان هم در نقش آدام

فیلم سینمایی Wild Mountain Thyme

جان هم (Jon Hamm) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 10 مارس 1971 (19 اسفند 1349) در میزوری است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال درام Mad Men که بین سال‌های 2007 تا 2015 از شبکه AMC پخش می‌شد شناخته می‌شود.

او در دهه 90 در سریال‌های تلویزیونی چون Providence، سریال پلیسی The Division و سریال درام کمدی Related بازی کرد. در سال 2000 او در اولین فیلم سینمایی کارنامه کاری‌اش که Space Cowboys نام داشت به ایفای نقش پرداخت. در سال 2007 و با شروع سریال Mad Men جان هم بیشتر و بیشتر شناخته شد. بازی در این سریال برای او جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر در سال 2008 و جایزه امی بهترین بازیگر در سال 2015 را به ارمغان آورد.

اولین نقش اصلی او در یک فیلم سینمایی، در فیلم Stolen محصول سال 2010 رقم خورد. او سپس در فیلم‌هایی چون Million Dollar Arm محصول سال 2014، فیلم اکشن کمدی Keeping Up with the Joneses محصول سال 2016، فیلم کمدی Tag محصول سال 2018 و فیلم Bad Times at the El Royale محصول سال 2018 بازی کرد.

کریستوفر واکن در نقش تونی

فیلم درام Wild Mountain Thyme 2020

کریستوفر واکن (Christopher Walken) بازیگر آمریکایی متولد 31 مارس 1943 (10 فروردین 1322) است که تاکنون در بیشتر از 100 فیلم و سریال بازی کرده است. او در آثاری چون فیلم کمدی Annie Hall محصول سال 1977، فیلم The Deer Hunter محصول سال 1978، فیلم جنگی The Dogs of War محصول سال 1980، فیلم جاسوسی A View to a Kill محصول سال 1985، فیلم ابرقهرمانی Batman Returns محصول سال 1992، فیلم Pulp Fiction محصول سال 1994، فیلم زندگینامه‌ای Catch Me If You Can محصول سال 2002 و 3 قسمت اول سری فیلم‌های Prophecy بازی کرده است.

کریستوفر واکن افتخارات زیادی مانند نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم The Deer Hunter  و جایزه بفتا و جایزه Screen Actors Guild برای بازی در فیلم Catch Me If You Can را کسب کرده است. او همچنین در نمایشنامه‌های هملت، مکبث، رومئو و ژولیت و کوریولانوس از شکسپیر بازی کرده است.

سایر بازیگران فیلم درام Wild Mountain Thyme 2020 عبارتند از:

  • ابیگیل کوبرن (Abigail Coburn) در نقش کودکی رزماری
  • دارا اوکین (Darragh O’Kane) در نقش کودکی آنتونی
  • دربلا مالی (Dearbhla Molloy)
  • دنیل ریان (Danielle Ryan)

نمرات منتقدین به فیلم Wild Mountain Thyme

در مورد نقد و بررسی فیلم Wild Mountain Thyme 2020 باید بگوییم که این عنوان با نقدهای متوسط رو به پایینی مواجه شده است و برخی منتقدان خصوصا لهجه اشتباه بازیگران آن را مورد انتقاد قرار داده‌اند. البته کارگردان فیلم، جان پاتریک شنلی اعلام کرده که اگر شخصیت‌ها دقیقا همانند ایرلندی‌ها و اقوام خودش صحبت می‌کردند، هیچ کس آنها را درک نمی‌کرد و متوجه صحبت‌هایشان نمی‌شد. در نتیجه او از لهجه‌ای در فیلم استفاده کرده که مخاطبانی از سراسر جهان نیز بتوانند آن را درک کنند.

فیلم درام آویشن کوهستان وحشی محصول ۲۰۲۰ در وبسایت IMDb تاکنون امتیاز 5.5 از 10 را گرفته است و 67 درصد از کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. در راتن تومیتوز بر اساس 105 نقد، 30 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و امتیاز آن نهایتا به 5 از 10 رسیده است. همچنین در وبسایت متاکریتیک بر اساس 24 نقد، این عنوان میانگین امتیاز 45 از 100 را گرفته است. از این 24 نقد، 7 نقد مثبت، 13 نقد متوسط و 4 نقد منفی هستند. در ادامه نقد فیلم Wild Mountain Thyme، نگاهی به نمرات منتقدین به این فیلم می‌اندازیم.

داستان فیلم Wild Mountain Thyme

Observer / مکس گائو: 75

در حالی که شاید فیلم سینمایی آویشن کوهستان وحشی از تصویر واقعی ایرلند دور باشد، اما در مجموع فیلمی افسانه‌ای و زیبا از داستان عاشقانه دو شخص عجیب و غریب از دوران کودکی تا بزرگسالی است. این داستان آنقدر گیرا است که می‌تواند سردترین قلب‌ها را نیز در این فصل تعطیلات گرم کند.

The Wrap / آلونسو دورالد: 65

اگر عبارت «خواب و خیال» شما را به لرزه می‌اندازد، احتمالا نشانه‌ای از این است که فیلم سینمایی Wild Mountain Thyme برای شما مناسب است. اما اگر به دنبال فیلمی سینمایی هستید که همانند یک فنجان چای داغ در یک روز پرباد است، احتمالا از عاشقانه عجیب این فیلم خوشتان خواهد آمد.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 63

فیلم درام آویشن کوهستان وحشی محصول ۲۰۲۰ به خاطر هنرنمایی بازیگران، چشم‌اندازهای سبز و عاشقانه پاکش دل ما را می‌برد. اما جان پاتریک شنلی، نویسنده و کارگردان این فیلم، ما را از موقعیت‌های بحرانی فیلم دور نگه می‌دارد؛ دقیقا زمانی که باید غرق داستان آنتونی و رزماری شویم، ما به خاطر بی‌قاعدگی اجباری‌اش، آزرده می‌شویم.

Los Angeles Times / گری گولدستین: 60

فیلم از مد افتاده جان پاتریک شنلی، یعنی فیلم درام Wild Mountain Thyme 2020، جای کار خیلی بیشتری داشت و جای تاسف دارد؛ چراکه این اثر، فیلم خیلی قوی‌تری می‌توانست باشد. به عنوان فرصتی آرامش‌بخش در حومه یکی از شهرهای سرسبز و زیبای ایرلند، دیگر از این بدتر نمی‌توانست بشود!

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
نقد و بررسی فیلم تی تی آیدا پناهنده | جادویی، اما واقعی
تیم پلازا15 مرداد 1401 10:30
thumbnail
دانلود و نقد و بررسی فیلم واندر وومن 2 | ابرقهرمانی ...
لعیا خیام باشی25 بهمن 1399 18:00
thumbnail
نقد و بررسی فیلم شوم 2 (Sinister 2) + داستان، تریلر و بازیگران
نسترن امین زاده20 بهمن 1399 22:00
thumbnail
دانلود و بررسی فیلم شجاع دل (Braveheart) با بازی مل گیبسون
الهه بیات17 بهمن 1399 22:00

RogerEbert.com / کریستی لمیر: 50

همه شخصیت‌ها خیلی خوش‌رو و خوش قیافه هستند و شاهد ژاکت‌های راحت و بوت‌های جالبی در آن آب و هوای بارانی هستیم، اما این شخصیت‌ها به سختی می‌توانند چیزی بیشتر از مجموعه‌ای از ویژگی‌های غیرعادی باشند و دلیل اینکه آنها سال‌ها از هم دور مانده‌اند واقعا مسخره است.

Variety / پیتر دبروج: 50

فیلم Wild Mountain Thyme 2020 از آن دست آثاری است که می خواهید دوستشان داشته باشید، همانطور که می‌خواهید این دو شخصیت عاشق یکدیگر شوند. اما داستان آنها در عین حال آزاردهنده و اصیل است؛ به گونه‌ای که وصالشان نیز نمی‌تواند به صورت معمول محقق شود.

The Austin Chronicle / استیو دیویس: 50

دو بازیگر اصلی فیلم به اندازه کافی خوب هستند، اما فیلمنامه شخصیت‌های آنها را از نظر احساسی جدا از هم نگه می‌دارد و اصلا شاهد هیچ رابطه خاصی میان آنها نیستیم.

تاریخ انتشار فیلم Wild Mountain Thyme

The Film Stage / گلن هیث جونیور: 42

فیلم آویشن کوهستان وحشی ۲۰۲۰ نمی‌تواند تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد یک ادا و اطوار خارج شهری باشد، یک داستان واقعگرایی جادویی باشد یا یک کمدی عاشقانه عجیب و غریب باشد. به همین دلیل هم سعی می‌کند همزمان هر سه این سبک‌ها را به نمایش بگذارد.

AV Club / کیتی رایف: 42

اگر چشم‌اندازهای زیبای فیلم Wild Mountain Thyme با بازی امیلی بلانت را از آن بگیریم، تنها یک کمدی عاشقانه باقی می‌ماند که اصلا عاشقانه نیست و فقط گهگاهی خنده‌دار است.

ScreenDaily / آلن هانتر: 40

در انتها فیلم سینمایی آویشن کوهستان وحشی در استفاده از بازیگران یا داستان افسانه‌ای‌اش شکست می‌خورد و تا حدودی پست و حقیر به نظر می‌آید.

The Guardian / آدرین هورتون: 40

این فیلم از نظر تصویری خیلی سرسبز، اما از نظر احساسی بی‌مایه و سطحی است؛ یک داستان خیالی گیج‌کننده با بازیگرانی نامناسب که به جای اینکه ما را جذب کند، ناامیدمان می‌کند.

Vulture / الیسون ویلمور: 30

فیلم سینمایی آویشن کوهستان وحشی نه تنها جذاب نیست، بلکه گمراه‌کننده نیز هست. فیلمی که همواره بر علیه خودش عمل می‌کند تا شخصیت‌ها و وضعیت دشواری که در فیلم تصویر می‌شود را قابل درک کند.

کلام آخر

دانلود فیلم Wild Mountain Thyme 2020 با زیرنویس فارسی

در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم Wild Mountain Thyme با بازی امیلی بلانت همراه شما بودیم. همانطور که در قسمت نقد و بررسی فیلم درام Wild Mountain Thyme 2020 خواندید، این اثر بیشتر با نقدهای متوسطی روبرو شده است. آیا شما فیلم آویشن کوهستان وحشی ۲۰۲۰ را تماشا کرده‌اید؟ اگر هنوز این فیلم جدید امیلی بلانت را ندیده‌اید، در ابتدای همین مقاله می‌توانید بعد از تماشای تریلر فیلم آویشن کوهستان وحشی ۲۰۲۰، برای دانلود آن اقدام کنید. در قسمت نظرات دیدگاه خودتان را درباره این فیلم با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402