با شخصیت های برتر بازی های Ubisoft آشنا شوید

شخصیت های برتر بازی های ubisoft
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شخصیت های برتر بازی های Ubisoft تاثیر مستقیمی در موفقیت عناوین این شرکت بزرگ بازی‌سازی دارند. امروز نگاهی به برترین شخصیت های یوبیسافت خواهیم داشت.

مجموعه آثار Ubisoft معمولا به خاطر خلق شخصیت‌های به‌یادماندنی شناخته نمی‌شود. اما خب این شرکت فرانسوی بازی‌های AAA هم دارد که به واسطه حضور شخصیت‌ها و قهرمان‌هایش به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند. کاراکترهایی که پرداختن به آنها خالی از لطف نیست. اگرچه بازی‌های توسعه‌یافته به دست Ubisoft از برخی جهات می‌توانند مورد توجه واقع شوند، اما این شرکت هنوز در خلق شخصیت‌های ماندگار جای کار زیادی دارد.

برخلاف بیشتر توسعه‌دهندگان و ناشران، Ubisoft در مواقعی توانسته تا شخصیت‌های خود را مستقل از جریان بازی به محبوبیت برساند. حتی اگر بازی‌های آنها امتیاز بالایی نداشته باشد. موفقیت فرانچایزهای محبوبی مانند Assassin’s Creed و Prince of Persia و Far Cry نمونه‌های موفقی از این جریان است. این عناوین به همان اندازه که در بخش گیم‌پلی موفق عمل کرده‌اند، با اثرگذاری شخصیت‌ها ارتباط مستقیمی دارند. به همین دلیل، این موضوع ارزش این را دارد که به برترین شخصیت های یوبیسافت بپردازیم. البته این بررسی‌ها تنها بر اساس پرداختن به ویژگی شخصیت‌ها انجام نشده و نباید از تاثیر گیم پلی و داستان بازی غافل شد. در ادامه با پلازا همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

شخصیت های برتر بازی های Ubisoft

با معرفی برترین شخصیت های Ubisoft در ادامه همراه ما باشید.

10. ریمن (Rayman)

ریمن / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

با وجود این که فرانچایز ریمن از بهترین بازی‌های سبک پلتفرمر (Platformer) است، اما خود کاراکتر ریمن آنچنان شاخصه خوبی برای خاطره‌انگیز شدن ندارد. اما این باعث نمی‌شود تا او شایسته حضور در این فهرست نباشد. ریمن به دلیل تعادل تثبیت‌شده بین قدرت Platforming و اجرای کمدی، چیزی از شخصیت‌های شناخته‌شده یوبیسافت کمتر ندارد. بیشتر ویژگی‌های مثبت او در میان کاراکترهای دیگر Ubisoft مشاهده می‌شود.

اگرچه نقش این کاراکتر در مجموعه بازی‌های ریمن به طور کلی کودک محور است، اما این موضوع نباید باعث این شود که تعداد هواداران این شخصیت بامزه نسبت به بازی‌های دیگر یوبیسافت کمتر باشد. در مجموع محبوبیت و تاثیرگذاری Rayman را نمی‌توان زیر سوال برد. کاراکتری که از سال 1995 در صحنه ویدئوگیم حضور دارد و تقریبا تمام استدیوهای Ubisoft در خلق و توسعه او نقش داشته‌اند. Rayman یک قهرمان تاثیرگذار است که توانایی این را دارد که طرفداران کم‌سن و سال را در کنار بزرگترها سرگرم کند. پس بهتر است که هیچ گاه از بازی‌های او غافل نشوید.

9. هیبانا (Hibana)

هیبانا / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

در بازی‌هایی نظیر Rainbow Six و Counter Strike، پرداختن به ویژگی کاراکترها زیاد مهم نیست. معمولا رمز پیروزی در این مدل بازی‌ها به تاکتیک‌های گروهی و مهارت‌ها بستگی دارد. فرقی نمی‌کند شخصیت مرد باشد یا زن، مهم تیراندازی دقیق و کار تیمی است. بازی ‌Rainbow Six Siege به دلیل ارائه شخصیت‌های به‌یادماندنی شناخته نشده است. سبک بازی و توجه به جزئیات یک بازی شوتر تاکتیکی توانسته تا این بازی‌ را از رقبا متمایز کند. اما در این میان از نقش Hibana نباید به همین راحتی عبور کرد.

هیبانا به دلیل قابلیت‌پذیری که در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، گزینه خوبی برای برنده شدن در Rainbow Six Siege است. انتخاب او فرصت‌های زیادی را برای پیش بردن تاکتیک شما فراهم می‌آورد و جنبه جدیدی از گیم پلی را به جو بازی تزریق می‌کند. سابقه Hibana به عنوان یک رزمی‌کار و تخریب‌چی ماهر، او را به یک شخصیت اثربخش تبدیل می‌کند. توانایی او در امر رهبری بازی، در بین گیمرها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به طوری که در میان بازیکنان از هیبانا بیشتر از هر شخصیت دیگری در Rainbow Six Siege استفاده می‌شود.

8. واس مونته نگرو (Vaas Montenegro)

واس مونته نگرو / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

اگر از من سوال کنند که یکی از بهترین بازی‌های یوبیسافت را نام ببر، پاسخم Far Cry است. اگر بپرسید کدام نسخه را پیشنهاد می‌کنی، انتخابم Far Cry 3 است. و اگر بگویید که چرا فارکرای 3 را پیشنهاد دادم، فقط و فقط دلیلش واس مونته‌نگرو است و بس! به جرات می‌توان گفت که این شخصیت توانسته تا یک تنه پرچم سری بازی‌های فارکرای را بالا نگه دارد. وقتی که یک شخصیت اینقدر کاریزماتیک عمل می‌کند، ناخودآگاه این سوال به وجود می‌آید که دلیل موفقیتش چیست؟

اگر Far Cry 3 را بازی کرده باشید، حتما می‌دانید که جیسون برودی به عنوان قهرمان اصلی داستان ایفای نقش می‌کند. اما مطمئنم که شما با واس مونته‌نگرو بیشتر آشنا هستید! حرکات و دیالوگ‌های این دیوانه و کله‌شق، بازیکنان را به یاد نقش‌آفرینی جوکر در مجموعه فیلم‌های بتمن می‌اندازد؛ همانقدر خشن و دوست‌داشتنی. شخصیت واس نیز به همان اندازه شیطانی و جذاب است. در کل این گونه شخصیت‌ها که چهره پلید و کاریزمای بالایی را از خود به‌جا می‌گذارند، در میان طرفداران جایگاه ویژه‌ای دارند. شرارت‌ها و دیوانگی‌های واس توانسته تا او را در جمع برترین شخصیت های یوبیسافت قرار دهد.

7. ایدن پیرس (Aiden Pearce)

ایدن پیرس / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

شما در Watch Dogs با مکانیزم‌های جدیدی از مبارزه طرف هستید که کنترلش به دست ایدن پیرس است. واکنش‌ها و عملکرد ایدن در طول مراحل واچ داگز، او را تبدیل به یک کاراکتر مرموز و عجیب کرده است. کاراکتری که به جای در دست داشتن نارنجک و کلاشینکف، با کمک گوشی موبایل خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همین پیچیدگی شخصیت باعث شده تا او در فهرست برترین شخصیت های یوبیسافت قرار گیرد.

در نگاه اول ظاهر ایدن بسیار ساده و آرام به نظر می‌رسد. اما کمتر کسی است که پیش از شروع بازی از نبوغ او در حوزه فناوری و اینترنت خبر داشته باشد. در واقع بیشتر شهرت ایدن در همین غیرقابل پیش‌بینی بودن او است. وقتی که یک هکر نابغه از پشت ماسک تبدیل به یک قاتل می‌شود. همچنین روایت قوی داستان در Watch Dogs تا حدودی به اسطوره‌سازی پیرس برای بینندگان کمک بزرگی کرده است. در کل شخصیت او به خوبی مستحق قرار گرفتن در میان شخصیت های برتر بازی های Ubisoft است.

6. الطائر بن لا أحد (Altaïr Ibn-LaʼAhad)

الطائر بن لا أحد / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

بالاتر تاثیر شخصیت‌ها در موفقیت بازی‌ها را بررسی کردیم. اما این تاثیر وقتی بیشتر به چشم می‌آید که یک کاراکتر در اولین نسخه بازی توانسته باشد تا سکوی موفقیت بازی را تضمین کند. کاری که الطائر بن لا أحد توانست در مجموعه بازی‌های اساسینز کرید به خوبی هر چه تمام‌تر انجام دهد. الطائر قهرمان اصلی اولین بازی از مجموعه طولانی مدت Assassin’s Creed بود که راه و رسم و مسلک فرقه قاتلین را رقم زد.

الطائر عمدتا به علت شخصیت آرام و خطرناکش در میان بهترین فرقه آدم‌کش‌ها قرار گرفته است. همین تناقض شخصیتی به محبوبیت او نزد هواداران کمک زیادی کرده است. هنوز که هنوز است شخصیت‌های مختلفی از سری بازی‌های Assassin’s Creed با الطائر مقایسه می‌شوند و یا سعی در رقابت با او دارند. اما میراثی که او برای این مجموعه به جا گذاشته است، غیرقابل دست یافتن است. در سال 2007 بود که الطائر نخستین سنگ بنا مجموعه اساسینز کرید را گذاشت و اعتبار یوبی‌سافت را دوچندان کرد.

5. کاساندرا (Kassandra)

کاساندرا / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

معمولا گیمرها کاساندرا را به دلیل خصوصیات خاصش به برادر او یعنی آلکسیوس ترجیح می‌دهند. با اینکه زمان زیادی از خلق کاراکتر کاساندرا نمی‌گذرد، اما گذراندن وقت با او در بازی Assassin’s Creed: Odyssey به خوبی احساس قدرت واقعی را به شما منتقل می‌کند. با اینکه او از شخصیتی سرسخت در مبارزه با دشمنان بهره می‌برد، اما برخی رفتارهای او لطافت خاصی را به همراه دارد که باعث برقراری ارتباط بهتر او با گیمرها می‌شود.

نقش کاساندرا به عنوان یک Misthios افسانه‌ای، همواره او را به عنوان زنی با ویژگی‌های قهرمانانه در داستان بازی قرار داده و جایگاه او را در میراث Assassin’s Creed تضمین کرده است. همچنین کنترل گیم پلی او نسبت به شخصیت قابل ‌انتخاب دیگر نرم و روان‌تر است. برای کاراکتری که عمر حضورش در ویدئوگیم به 5 سال نمی‌رسد، قرار گرفتن در فهرست برترین شخصیت های یوبیسافت بسیار عالی به نظر می‌رسد.

4. جید (Jade)

جید / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

در روزگاری که شخصیت‌های زن در بازی‌های ویدئویی عمدتاً به علت جذابیت‌های بصری و جاذبه‌های جنسی مورد استقبال قرار می‌گرفتند، جید توانست تا در خلاف مسیر آب رودخانه شنا کند و با شاکله‌هایی جدید خود را از دیگر شخصیت‌های مونث بازی‌ها جدا کند. به جرات می‌توان گفت که فرانچایز Beyond Good & Evil بخش اعظمی از موفقیت خود را مدیون حضور جید است.

ماجراجویی‌های جید به مانند یک شخصیت مذکر پیش می‌رود و طراحی شخصیت او شباهت زیادی به یک رهبر سخت‌کوش دارد. با این وجود او نواقصی دارد که اتفاقا به جید اجازه داده تا موفق‌تر شود. ویژگی‌های هوشمندانه جید و تمایل او به یادگیری از اشتباهاتش، نوعی رفتار جدید قهرمانانه با استاندارد‌های بالا را به تصویر می‌کشد. روح ماجراجویانه او در فواصل مختلف بازی Beyond Good & Evil جذابیت‌های بازی را افزایش می‌دهد و به خوبی او را هم‌رده شخصیت‌های مذکر به تصویر می‌کشد.

3. سم فیشر (Sam Fisher)

سم فیشر / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

مجموعه بازی‌های Splinter Cell از الماس‌های گران‌بها در تاریخ Ubisoft هستند. حضور سم فیشر به عنوان قهرمان دیرینه این فرانچایز، همواره اعتبار دوچندانی به این مجموعه بخشیده است. از آنجایی که این سری به ارائه بازی‌های ژانر مخفی‌کاری معروف بود، سم فیشر توانست تا در زمره بهترین قاتل‌های مرموز و آرام قرار گیرد. با اینکه اولین نسخه Splinter Cell در سال 2002 عرضه شد و تنها 6 نسخه از این مجموعه منتشر شد، اما سم فیشر رستگاری خودش را به خوبی ثابت کرد.

اگر یک قاتل بخواهد به صورت مخفی و چراغ‌خاموش کار خود را پیش ببرد، باید به اندازه کافی جدی و منظم باشد. اما سم فیشر خارج از این چارچوب عمل می‌کرد و گاهاً با دیالوگ‌ها و رفتار طنز با گیمرها ارتباط خوبی برقرار می‌کرد. همچنین مکانیزم‌های مبارزه او در خفا و پنهان‌کاری در نوع خودش بی‌تکرار بود و به محبوبیتش کمک بیشتری می‌کرد.

2. شاهزاده ایرانی (The Prince Of Persia)

شاهزاده ایران / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

متاسفانه چند سالی است که سری بازی‌های شاهزاده ایرانی حال و روز خوبی ندارند. با اینکه یوبیسافت به شدت هواداران این مجموعه را ناامید کرده است، اما شخصیت شاهزاده ایران هنوز که هنوز است جز شخصیت های برتر بازی های Ubisoft قرار دارد. پیشرفت تدریجی شخصیت او در سری بازی‌های شاهزاده ایرانی، یکی از مواردی است که او را همانند یک شاهزاده محبوب در تاریخ بازی‌های ویدئویی قرار داده است.

سری بازی‌های Prince Of Persia برای بیش از 20 پلتفرم پورت شده است. این آمار بیانگر محبوبیت بالای این مجموعه بوده که یکی از بیشترین پورت‌های ثبت‌شده در تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. بد نیست اشاره کنیم که بیشتر موفقیت شخصیت شناخته‌شده شاهزاده ایرانی مربوط به سری سه گانه شن‌های زمان است. در آن زمان موفقیت این فرانچایز به حدی بود که خارج از دنیای گیم در پرده سینما و مجلات مصور نیز شاهد حضور Prince Of Persia بودیم.

1. اتزیو آئودیتوره دا فرینتزه (Ezio Auditore da Firenze)

اتزیو آئودیتوره / شخصیت های برتر بازی های ubisoft

به جرات می‌توان اتزیو آئودیتوره را بارزترین قهرمان حال حاضر Ubisoft معرفی کرد که بدون هیچ نقصی در صدر این فهرست قرار می‌گیرد. انگار که اتزیو همه چیز را برای قهرمان شدن آن هم به صورت بی‌بدیل در اختیار دارد. از جذابیت ظاهری در چهره و پوشش گرفته تا دیالوگ‌های کمدی و فوت‌وفن کشتار به صورت مخفیانه، اتزیو را تبدیل به شاخص‌ترین شخصیت سری بازی‌های اساسینز کرید و حتی یوبیسافت کرده است. حماسه‌سازی او در نسخه‌های ابتدایی Assassin’s Creed توانست تا از اتزیو خاطرات ماندگاری در ذهن هواداران باقی بگذارد.

دنبال کردن زندگی او از زمان به دنیا آمدن تا مرگ، پیوند خاص و احساسی را میان اتزیو و بازیکن‌ها برقرار می‌کند. داستان زندگی اتزیو از سال 1459 تا 1524 و رویدادهای مهم در سرنوشت او، هرگز حس یک قاتل بی‌رحم را به شما القا نخواهد کرد. شاید اتزیو آئودیتوره یکی از دوست‌داشتنی‌ترین قاتل‌ها در تاریخ بازی‌های ویدئویی باشد. این شخصیت افسانه‌ای تقریبا همه چیز را در زندگی خود تجربه می‌کند و این تجربه را به خوبی با کاربر به اشتراک می‌گذارد. سری Assassin’s Creed با حضور اتزیو در اوج بود و هواداران هنوز منتظر خلق یک شخصیت شبیه او در این سری بازی هستند. اتزیو آئودیتوره با حضور موفق در سه بازی و دو انیمیشن از مجموعه Assassin’s Creed تبدیل به یکی از شخصیت های برتر بازی های Ubisoft شد.

در این مقاله با معرفی شخصیت های برتر بازی های Ubisoft همراه شما بودیم. به نظر شما بهترین شخصیت این فهرست کدام است؟ آیا شخصیت دیگری را می‌شناسید که جایش در این فهرست خالی باشد؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402