بهترین شبیه سازهای پلی استیشن 1 برای کامپیوتر و اندروید 2021

شبیه ساز پلی استیشن 1
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شبیه ساز پلی استیشن 1 برنامه‌ای است که کنسول گیمینگ را شبیه سازی می‌کند. گیمرها با بهترین شبیه سازهای PS1 و شبیه ساز سونی 1 می‌توانند بازی‌های پلی استیشن خود را با دیسک بازی در کامپیوتر و اندروید اجرا کنند.

شبیه سازهایی برای PS1، کنسول PS2، کنسول PS3 و همچنین برای PS4 و PS Vita وجود دارند. حتی شبیه سازهای پلی استیشن برای اندروید هم وجود دارند. فقط گیمرها برای بازی با شبیه ساز پلی استیشن 1 به دیسک بازی نیاز دارند. بنابراین، در این مقاله از پلازا فهرستی از بهترین شبیه سازهای PS1 برای کامپیوتر و اندروید 2021 و بهترین شبیه ساز سونی 1 برای اندروید بررسی می‌شوند.

در ویدیوی زیر نیز می‌توانید با «بهترین شبیه سازهای پلی استیشن 1 برای گوشی» آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

معرفی بهترین شبیه سازهای PS1 برای کامپیوتر و اندروید 2021

در ادامه بهترین شبیه سازهای PS1 برای کامیپوتر و اندروید را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

شبیه ساز پلی استیشن 1 ePSXe

شبیه ساز سونی 1

یکی از بهترین شبیه سازهای PS1 شبیه ساز ePSXe است که به عنوان یکی از بهترین شبیه سازهای PS1 برای کامپیوتر، یکی از بهترین شبیه سازهای PS1 برای اندروید، بهترین شبیه ساز PS1 برای مک (Mac) و لینوکس (Linux) شناخته می‌شود. شبیه ساز ePSXe دارای گزینه‌های قابل تنظیم کنترل و پشتیبانی از کنترل کننده در تمام سیستم عامل‌ها است. در این شبیه ساز که بهترین شبیه ساز سونی 1 برای اندروید است، حتی می‌توانید با یک کنترل کننده PS3 یا PS4 از تجربه واقعی بازی‌های اصل پلی استیشن لذت ببرید.

همچنین بخوانید :

این شبیه ساز از گرافیک پیشرفته OpenGL پشتیبانی می‌کند و یک گزینه تقسیم نمایشگر برای بازی‌های چند نفره دارد. مانند بیشتر شبیه سازها دارای حالت‌های ذخیره و بارگذاری است؛ بنابراین، می‌توانید از همان جا که بازی را کنار گذاشته بودید ادامه دهید. شبیه ساز ePSXe برای ویندوز، مک و لینوکس رایگان است و می‌توانید آن را از وبسایت رسمی ePSXe دانلود کنید، اما برای اندروید و دانلود آن از گوگل پلی استور (Google Play Store) باید 3.75 دلار پرداخت کنید.

دانلود برنامه ePSXe برای اندروید

شبیه ساز پلی استیشن 1 Mednafen

بهترین شبیه سازهای PS1

شبیه ساز Mednafen که قبلاً تحت عنوان Nintencer شناخته می‌شد، یکی از بهترین شبیه سازهای PS1 برای کامپیوتر است. این شبیه ساز نه تنها از شبیه ساز PSX بلکه از Super نینتندو، Game Boy Advance و Sega Genesis و پلتفرم‌های قدیمی مانند WonderSwan پشتیبانی می‌کند.

پلتفرم PSX پیشرفته‌ترین پلتفرمی است که شبیه ساز Mednafen از آن پشتیبانی می‌کند و بازی‌های زیادی دارد. برای اینکه Mednafon کار کند، باید پیش از هر کاری فایل‌های BIOS را دانلود کنید. شبیه ساز Mednafen در حالت پیش‌فرض (Default) از طریق خط فرمان CPU هم کار می‌کند.

شبیه ساز پلی استیشن 1 RetroArch

بهترین شبیه سازهای پلی استیشن 1

برنامه RetroArch از لحاظ فنی شبیه ساز نیست. یک فرانت اند (Frontend) است که امکان داشتن چند شبیه ساز را در یک مکان فراهم می‌کند. هسته‌های شبیه سازی PSX مانند Mednafen هستند؛ بنابراین، اگر در استفاده از Mednafen به عنوان یک محصول مستقل با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید RetroArch را دانلود کنید.

همچنین بخوانید :

جالب‌ترین نکته در مورد RetroArch سازگاری با NetPlay است، به این معنی که می‌توانید به صورت آنلاین بازی‌ها را انتخاب و بازی کنید. اما مانند Mednafen، در RetroArch هم برای بازی کردن باید فایل‌های BIOS را دانلود کنید. RetroArch یکی از بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای ویندوز، مک، لینوکس و اندروید است. اگر در اندروید از RetroArch استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را در پلی استور گوگل دانلود کنید. کاربران سایر پلتفرم‌ها می‌توانند آن را از وبسایت رسمی RetroArch دانلود کنند.

دانلود برنامه RetroArch برای اندروید

شبیه ساز پلی استیشن 1 BizHawk

بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای ویندوز

یکی دیگر از بهترین شبیه سازهای PS1 برنامه BizHawk و ابزاری عالی برای گیمرهای معمولی است. بیزهاک (BizHawk) یکی از بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای ویندوز بشمار می‌رود و سرعت بالایی دارد. این نرم افزار شبیه ساز پلی استیشن 1 امکان اجرای بازی‌های کلاسیک را برای اسپیدرانرها (Speedrunners) فراهم می‌کند.

شبیه ساز BizHawk دارای چندین ابزار از قبل بارگذاری شده برای گیمرها است تا بتوانند بازی‌ها را طبق میل خود تغییر دهند. این ابزارهای از قبل بارگذاری شده عبارتند از ویژگی بازگشت به آغاز بازی و گجت‌های ضبط کردن. بیزهاک (Bizhawk) علاوه‌بر پشتیبانی از پلی استیشن با چند پلتفرم دیگر هم سازگار است.

شبیه ساز پلی استیشن 1 FPSe

بهترین شبیه سازهای پلی استیشن 1 برای گوشی

شبیه ساز FPSe به عنوان یکی از بهترین شبیه سازهای PS1 برای اندروید و بهترین شبیه ساز سونی 1 برای اندروید شناخته شده و مشابه شبیه ساز پلی استیش FPSE برای کامپیوتر ساخته شده است. شبیه ساز FPSe برای اندروید به خوبی کار می‌کند. به علاوه می‌توانید ROMها را فشرده کنید تا فضای زیادی از حافظه را اشغال نکند. شبیه ساز FPSe هم صفحه کنترل لمسی (با کنترل کننده دیجیتال) و هم از پدهای بازی سازگار با اندروید پشتیبانی می‌کند. شبیه ساز FPSe دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های شخصی سازی (Customization) است. همچنین از قابلیت تنظیم رزولوشن و ذخیره و بارگذاری حالت‌ها (States) برخوردار است. حتی منوی کد تقلب هم دارد. البته شبیه ساز FPSe رایگان نیست و برای کار با آن در اندروید باید 3.49 دلار هزینه پرداخت کنید.

دانلود اپلیکیشن FPse برای اندروید

شبیه ساز پلی استیشن 1 PCSX Reloaded

شبیه ساز پلی استیشن 1 برای کامپیوتر

شبیه ساز PCSX Reloaded یکی از بهترین شبیه سازهای PS1 و بهترین شبیه ساز سونی 1 برای کامپیوتر و ویندوز است. این شبیه ساز رایگان یک شبیه ساز کنسول بازی ویدئویی است که امکان بازی با پلی استیشن سونی در کامپیوترهای خانگی را فراهم می‌کند.

برای اینکه بازی در چند دقیقه به سرعت شروع شود، می‌توانید از تنظیمات خودکار استفاده کنید و با تنظیمات دستی تجربه بهتری از بازی داشته باشید. این شبیه ساز می‌تواند PS1 را شبیه سازی کند. اگر به دنبال یک شبیه ساز مستقل PS1 هستید، بهترین گزینه برای شما شبیه ساز PCSX Reloaded به عنوان یکی از بهترین شبیه سازهای PS1 است. کار با آن از RetroArch راحت‌تر است و تقریباً هر بازی کنسول کلاسیک را پشتیبانی می‌کند. شبیه ساز PCSX Reloaded همچنین از پد بازی سازگار با هر کامپیوتری پشتیبانی می‌کند.

شبیه ساز پلی استیشن 1 XEBRA

شبیه ساز پلی استیشن 1

راه اندازی شبیه ساز XEBRA بسیار راحت است و برای مبتدیان شبیه‌ساز مناسبی بشمار می‌رود. شبیه ساز XEBRA یک شبیه ساز پلی استیشن 1 برای ویندوز و شبیه ساز PS1 برای اندروید است. هیچ پیشرفت گرافیکی یا UI بخصوصی به آن اضافه نشده است، اما تنها برنامه‌ای است که می‌تواند بازی‌های PocketStation را با موفقیت شبیه‌سازی کند تا شما بالاخره بتوانید نسخه ژاپنی Chocobo World را بازی کنید.

دانلود برنامه XEBRA برای اندروید

شبیه ساز پلی استیشن 1 ClassicBoy

شبیه ساز سونی 1

شبیه ساز ClassicBoy به عنوان بهترین شبیه ساز سونی 1 برای اندروید شناخته می‌شود. شبیه ساز Classic Boy یک شبیه ساز PS1 برای اندروید قابل حمل است و بازی‌های این کنسول را اجرا می‌کند. بازی‌های این شبیه ساز را می‌توان به صورت آنلاین هم از طریق مرورگر اجرا کرد.

این شبیه ساز به قیمت 3.99 دلار است و انواع کنسول‌ها از جمله پلی استیشن، سه سیستم Game Boy، نینتندو 64، NES، سگا و NeoGeo را پشتیبانی می‌کند. دارای ویژگی‌های مختلفی است از جمله کنترل کننده سخت‌افزار، قابلیت تنظیم تاچ اسکرین صفحه لمسی، تنظیمات صوتی و حالت‌های معمولی ذخیره و بارگذاری.

دانلود اپلیکیشن ClassicBoy برای اندروید

جمع بندی

با شبیه ساز سونی 1، شبیه ساز پلی استیشن 1 و مهم‌تر از همه با بهترین شبیه سازهای PS1 می‌توانید تمام بازی‌های کلاسیک را تجربه کنید. به‌عبارت بهتر، دسترسی به بازی‌های کلاسیک به لطف بهترین شبیه سازهای پلی استیشن 1 برای کامپیوتر و اندروید راحت‌تر شده است. شما تجربه بازی کدام یک از شبیه سازهای PS1 را داشته‌اید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش دیدگاه‌های پلازا با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402