معرفی بازی Back 4 Blood ؛ تریلر، گیم پلی و سیستم مورد نیاز

بازی Back 4 Blood/ بازی بک فور بلاد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از سبک‌هایی که در بین بازی‌بازان محبوبیت خاصی دارد، بازی‌های ترسناک هستند. با معرفی و بررسی بازی Back 4 Blood ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

بازی بک فور بلاد یکی از بازی‌های محبوب سال 2021 خواهد بود که در آینده نه‌چندان دور شاهد عرضه آن خواهیم بود. بازی Back 4 Blood عنوان چند نفره و آنلاینی خواهد بود که در سبک بقا و ترسناک ساخته شده است. این بازی مهیج و هیجان‌انگیز توسط استودیو Turtle Rock ساخته شده و به وسیله Warner Bros و Interactive Entertainment به مرحله عرضه جهانی خواهد رسید. در ادامه در مورد تاریخ عرضه بازی Back 4 Blood نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. پس با پلازا همراه باشید تا به معرفی بازی Back 4 Blood بپردازیم.

گیم پلی بازی Back 4 Blood

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی Back 4 Blood

قبل از پرداختن به جزئیات بازی (گیم پلی، داستان و…)، از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با طراحی گرافیکی و چگونگی بازی، نگاهی به تریلر بازی Back 4 Blood داشته باشید.

داستان بازی Back 4 Blood

در این قسمت ما سعی داریم تا نکات قابل توجهی که در رابطه با داستان بازی بک فور بلاد وجود دارد را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. بازی‌های ترسناک معمولا در قسمت داستانی خودشان گاها وقایع تلخ و غم‌انگیزی را جای داده‌اند. اتفاقاتی همچون گسترش و شیوع یک بیماری خطرناک و کشنده، یا دگرگونی بسیاری از مسائلی که ساختار جانداران را تغییر بسیار بزرگی می‌دهد.

پس از تغییر در ساختار جانداران، آن‌ها به موجودات یا هیولاهای بسیار خطرناکی تبدیل خواهند شد که اینجا شروع داستان بازی ترسناک ما است. داستان بازی Back 4 Blood از آن ‌جایی شروع می‌شود که پس از شیوع یک بیماری و ویروس مرگبار، بسیاری از انسان‌ها درگیر آن شده‌اند. انسان‌هایی که آلوده و درگیر این ویروس شده‌اند به موجودات عجیب و خطرناکی تبدیل می‌شوند.

نام این موجودات جهش یافته، Ridden است. پس از گذشت مدتی از شیوع بیماری، تقریبا همه جانداران به Ridden تبدیل شده و هیچ انسانی دیگر به صورت سالم و درست بر روی زمین وجود ندارد. پس از مدتی، تعداد محدود و بسیار کمی انسان پدیدار می‌شوند که برای پیدا کردن غذا بالاخره از مخفی‌گاهشان خارج شده‌اند. آن‌ها در موقع شیوع از فرط ترس و نگرانی، در خانه و پناهگاه خود، خودشان را مخفی کرده بودند. دو عامل برای ترس آن‌ها وجود داشت که مانع ریسک کردن و یا جار زدن جای خودشان بود.

داستان بازی بازی بک فور بلاد

اول ترس از اینکه به این بیماری و ویروس مبتلا شوند، دوم اینکه مبادا توسط Riddenها شکار و کشته شوند. ترسناک‌تر از همه این موارد این بود که دیگر همه چیز تمام شده بود و دنیای آن‌ها مانند دنیای آخرالزمان شده بود. پس از گذشت چند روز برای یکی از آن‌ها اتفاق ناگواری رخ می‌دهد که باعث می‌شود خانه و آشیانه خود را رها کند و به سمت پناهگاه جدیدی نقل مکان کند.

یکی از انسان‌ها برحسب اتفاقی، باعث زخم شدن دست و پایش می‌شود. همین امر باعث شده که گروهی از Riddenها بوی خون و وجود یک بیگانه را در آن حوالی حس کنند. آن‌ها به خانه او حمله‌ور شده و آنجا را به یک ویرانه تبدیل می‌کنند. شانس با او یار بود و او برای پیدا کردن غذا به بیرون از خانه رفته بود. پس از برگشتن، شاهد ویرانه‌ای می‌شود و با خودش زمزمه کرده و می‌گوید اینجا خانه‌ من بود.

او در کسری از ثانیه متوجه حضور Riddenها در خانه‌اش می‌شود که در حال مکیدن و بوییدن خون او بودند. در همین حین او با تمام توان پا به فرار گذاشته و پا در جاده‌ای می‌گذارد که مقصدش را خودش هم نمی‌داند. بازی کامپیوتری Back 4 Blood طوری طراحی شده که بازیکنان علاقه‌مند نهایت لذت را از یک بازی ترسناک ببرند. در دنیای ترسناکی که دقیقا شبیه به آخرالزمان شده، تعدادی انسان به نام Cleanerها زنده مانده‌اند.

Cleaner یا همان نظافت‌چی‌ها به یک گروه منسجم و فعال تبدیل شده بودند. اولین و آخرین هدف تک تک اعضای این گروه بقا و زنده ماندن است. در کنار این هدف، یک هدف مهم دیگری نیز دارند که آن، کشتن و از بین بردن زامبی و هیولاها است. آن‌ها در ابتدا از وسایلی که دارند سلاح‌هایی ساخته تا در مواقع ضروری از آن برای کشتن زامبی‌ها استفاده کنند. رفته رفته آن‌ها به مکان‌های نظامی نفوذ کرده و از آنجا، مهمات، سلاح‌های گرم و تمام آن چیزی را که به کارشان می‌آمد را جمع‌آوری کردند.

گیم پلی بازی Back 4 Blood

و اما حالا نوبت به گیم پلی بازی بک فور بلاد می‌رسد که قصد داریم نکات جالبی را در این رابطه با شما عزیزان در میان بگذاریم. در قسمت داستان بازی بک فور بلاد به یک‌سری از نکات جذاب بازی اشاره کردیم که شما را تا حدود زیادی با چگونگی بازی آشنا می‌کند. در این قسمت می‌خواهیم درباره گیم پلی این بازی هیجان‌انگیز صحبت کنیم. اگر تجربه بازی کردن بازی Left 4 Dead را تا به حال داشته‌اید، برای درک گیم پلی بازی Back 4 Blood کار آسانی دارید.

گیم پلی بازی Back 4 Blood

گیم پلی این بازی بسیار مشابه با گیم پلی بازی Left 4 Dead ساخته شده است. بازی Left 4 Dead نیز همانند بازی بک فور بلاد یک بازی ترسناک و در سبک بقا است. ساختار گیم پلی آن‌ها نیز شباهت بسیاری با هم دارند. بازی Back 4 Blood 2021 در حالت معمولی 4 نفر بازیکن دارد و در حالت Person vs Person تعداد 8 بازیکن در زمین بازی به بازی کردن مشغول هستند.

این طراحی دقیقا در بازی Left 4 Dead نیز پیاده شده و آن نیز به همین صورت است. قابل ذکر است که تمرکز سازنده بر روی چند نفره بازی کردن این بازی است. با در نظر گرفتن تمام زوایای بازی، بازی کردن چنین بازی با دوستان، لذت آن را به مراتب بالاتر خواهد برد و باعث جذابیت بیشتر این بازی خواهد شد. یکی از چند ویژگی که بازی Back 4 Dead نسبت به سایر بازی‌های ترسناک به‌خصوص بازی Left 4 Dead دارد کارت‌های آن هستند.

پس از شروع و ورود به هر سطح جدیدی، بازیکنان قادر خواهند بود تا Deck خود را متناسب با آن سطح تغییر داده و آن را تنظیم کنند. تغییراتی که بازیکنان می‌توانند بر روی بازی اعمال کنند بدین ‎صورت هستند که آن‌ها می‌توانند سطح استقامت، سلامتی و آسیب کارکتر را دست‌کاری کرده و آن‌ها را متناسب با سطحشان تنظیم کنند. هرچه تصمیم و تنظیم درست‌تری بر روی Deckها ایجاد شود، در روند پیروزی و بهتر بازی کردن بازیکنان تاثیر مثبت‌تری خواهد گذاشت.

در آن سوی بازی، کارت‌هایی وجود دارد به نام Corruptionها. وظیفه این کارت‌ها بدین صورت است که از روند پیشرفت بازیکنان جلوگیری کرده و سرعت پیشرفت آنان را کاهش می‌دهد. به صورت کلی بازی‌هایی که در یک سمت آن‌ها آپشن‌ها و گزینه‌های کمک کننده‌ای برای پیشروی بازیکنان دارند و در سمت دیگر گزینه‌هایی برای کاهش روند پیشروی وجود دارد، به مراتب بازی را به یک بازی پر چالش و پر از هیجان تبدیل خواهد کرد.

بازی‌هایی که تنوع بالایی در مراحل خود جای داده‌اند، معمولا طرفداران بیشتری را نسبت به سایر بازی‌ها جذب می‌کنند. نکته دیگری که قابل ذکر بوده هوش مصنوعی بازی است که به مراتب به جذابیت بازی می‌افزاید. هوش مصنوعی بازی کامپیوتر Back 4 Blood به گونه‌ای طراحی شده که به صورت خودکار تعداد دشمنان را زیاد می‌کند.

گیم پلی بازی بازی بک فور بلاد

برای مثال اگر بازیکنان بر سر جای خود ثابت بمانند و دشمنان را به صورت رگباری هدف قرار دهند، اگر سال‌ها به همین روند ادامه دهند زامبی‌ها تمام نخواهند شد. دلیل تمام نشدنشان هم هوش مصنوعی بازی است. بازیکنان باید به صورت پیوسته رو به جلو حرکت کنند و آن‌ها را از بین ببرند. با پیشروی رو به جلو، آن‌ها می‌توانند به سطح‌های بعدی راه پیدا کنند.

مورد دیگری که مربوط می‌شود به هوش مصنوعی بازی، ایجاد فضاهای مه‌آلود است. این گزینه به گونه‌ای طراحی شده که فضای بازی را با انتخاب بازیکنان، مه‌آلود خواهد کرد. با این کار و در همچین فضایی بازیکنان دید کافی برای تشخیص تعداد، فاصله و هیچ اطلاعات دیگری نسبت به زامبی‌ها نخواهند داشت. این مورد بازی را هم ترسناک‌تر و هم هیجان‌انگیزتر خواهد کرد. در کل بازی بک فور بلاد آپشن‌ها و گزینه‌های جذاب‌تری را نسبت به بازی Left 4 Dead در خود جای داده است.

تاریخ انتشار بازی Back 4 Blood

بازی Back 4 Blood برای PC برای اولین بار در ماه مارس سال 2019 توسط استودیو Turtle Rock معرفی شد. این استودیو همان استودیویی است که بازی Left 4 Dead را ساخت. نسخه آلفا بازی Back 4 Blood برای اولین بار در آستانه شروع مراسم بزرگ Game Awards در سال 2020 و در تاریخ 17 دسامبر (27 آذر 1399) به صورت رسمی معرفی و رونمایی شد. این بازی مهیج قرار است در تاریخ 22 جون 2021 (1 تیر 1400) به انتشار جهانی برسد. بازی بک فور بلاد برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

طبق گفته تیم سازنده، بازی بک فور بلاد داستان گسترده‌تری نسبت به بازی Left 4 Dead دارد. همچنین لحن بیان داستان بازی به صورت جذاب‌تر و گیراتری نسبت به سایر بازی‌های زامبی و ترسناک است. همین جزئیات دست به دست هم داده‌اند تا بازی Back 4 Blood به یک بازی بسیار جذاب تبدیل شود. فیل راب (Phil Robb) که طراح و مدیر خلاق بازی بک فور بلاد بوده گفته است که Cleanerهای بازی بک فور بلاد به مراتب نسبت به شخصیت‌های بازی Left 4 Dead اعتماد به نفس و توانایی‌های بالاتر و بیشتری دارند.

او اضافه کرد که بازیکنان تنها به دنبال پیدا کردن جای امن برای ماندن، یا فقط به دنبال زنده ماندن نیستند. یکی از هدف‌های بازیکنان این خواهد بود که آن‌ها برای ایجاد یک سیاره امن با زامبی‌ها به مبارزه خواهند پرداخت. این سخنان در دیالوگ‌های بین بازیکنان نیز شنیده می‌شود؛ به گونه‌ای که دیگر به نظر نمی‌رسد از دشمنان خود ترسیده باشند.

تریلر بازی Back 4 Blood / تریلر بازی بک فور بلاد

تیم سازنده بازی Back 4 Blood تغییراتی را در سیستم کارت‌های بازی ایجاد کرد. دلیل این تغیرات آن بود که حالت پایداری را برای بازیکنانی که تجربه بالایی دارند ایجاد کند. آن‌ها یک حالت کلاسیک در بازی قرار دادند. حالت کلاسیک به این صورت عمل می‌کند که هر بازیکن جدیدی وارد بازی شده و شروع به بازی کردن کند، فقط کارت‌های محدودی برای آن‌ها باز خواهد بود.

این کار آن‌ها باعث شده تا بازی به درجات بالایی از سختی و جذابیت برسد. زمانی که با سلاح‌های محدود و با سختی زیاد گروه زیادی از زامبی‌ها را از پای دربیاورید منظورمان را بسیار عمیق‌تر نسبت به این ماجرا متوجه خواهید شد. بسیاری از طرفداران پیگیر تریلر جدید Back 4 Blood هستند که باید بگوییم در آینده نه چندان دور منتشر خواهد شد. در تریلر بازی بک فور بلاد تعدادی از سلاح‌ها، شخصیت‌ها، انبوهی از زامبی‌ها و برخی از جانوران جهش‌‌یافته که در بسیاری از قسمت‌ها و مراحل بازی قابل مشاهده بوده و حضور دارند به نمایش گذاشته شده است. کسانی که می‌خواهند سبک و چگونگی بازی بک فور بلاد را متوجه شوند، با دیدن تریلر آن، شناخت کافی از بازی و محیطش به دست خواهند آورد.

بسیاری از دارندگان کنسول‌هایی همچون پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و کامپیوتر و… به دنبال این موضوع بودند که آیا بازی Back 4 Blood قابلیت پشتیبانی از Crossplay را دارد یا خیر. قابل ذکر است که هنوز هیچ کدام از اعضای تیم سازنده بازی بک فور بلاد در هیچ ‌یک از فروشگاه‌هایشان صحبتی در این رابطه را تایید نکرده است. این به آن معنا است که احتمال Crossplay بودن بازی وجود دارد. از طرف دیگر احتمال دارد این بازی Crossplay نباشد. باید تا روز انتشار رسمی بازی منتظر بمانیم تا ببینیم آن‌ها چه تصمیمی خواهند گرفت.

در رابطه با نقد و بررسی بازی Back 4 Blood قابل ذکر است که تا زمانی که بازی به صورت رسمی منتشر و به مرحله عرضه جهانی نرسد، هیچ سایتی قادر نخواهد بود که این بازی را تجربه و به آن نمره‌ای بدهد. برای این مورد نیز باید صبر کنیم تا پس از به انتشار رسیدن بازی، ببینیم تا منتقدان سایت‌های معتبر چه نمره‌ای را شایسته این بازی ترسناک خواهند دانست.

سیستم مورد نیاز بازی Back 4 Blood

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 7 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5 2500 K 3.3 GHz یا AMD FX 8320
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon R9 380 یا NVIDIA GeForce GTX 960 2 GB
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: 50 گیگابایت
  • نسخه دایرکت ایکس: Direct X 11 Compatible Graphics Card

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 7 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i7 6700 K 4 Core 4.0GHz یا AMD Ryzen R5 1600
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX Vega 56 8GB یا NVIDIA GeForce GTX 1070
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: 50 گیگابایت

بازی Back 4 Blood 2021

سخن پایانی

در دنیای گیم، بازی‌های زیادی هستند که طرفداران پروپا قرصی را به خودشان اختصاص داده‌اند. بازی‌های جدیدی که به صورت انحصاری یا معمولی برای کنسول‌های نسل جدید ساخته و عرضه می‌شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در این بین رقابت نیز برای سازندگان بیشتر به نقطه اوج خودش نزدیک می‌شود. هر سازنده به دنبال آن است که یک بازی بی‌نقص و با کیفیت را تولید کند. این به گونه‌ای بوده که آن‌ها تنها هدفشان جذب بازیکن و دادن یک تجربه لذت بخش و خوب به بازیکنان است.

در سبک‌های مختلف بازی، هر سازنده به هرطریقی متناسب با سبک بازی‌اش سعی در بالا بردن کیفیت تمام ابعاد بازی دارد. دلیل آن این است که کنسول‌ها و حتی بازیکنان نسل جدید به دنبال بازی هستند که از محتوا و کیفیت بالایی برخوردار است. بازی Back 4 Blood یکی از بازی‌هایی است که به نظر می‌رسد از کیفیت خوبی برخوردار باشد. چه از نظر گرافیکی، چه از نظر محتوا و داستان، بازی بک فور بلاد سخنان زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اگر شما به بازی‌های ترسناک علاقه دارید و به دنبال بازی خوبی می‌گردید پیشنهاد ما این است که پس از به انتشار رسیدن، برای خرید بازی Back 4 Blood اقدام کرده و از آن لذت ببرید. این بازی تجربه خوب و شگفت‌انگیزی را در سبک ترسناک به شما عزیزان خواهد داد. تا به اینجای کار این تمام اطلاعات و آخرین اخبار بازی Back 4 Blood بود که تا به امروز به انتشار رسیده و ما آن‌ها را تقدیم حضور شما کردیم. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

آیا به بازی‌های ترسناکی که در سبک بقا هستند علاقه دارید؟ پس از منتشر شدن، بازی بک فور بلاد را تجربه خواهید کرد؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمدرضا کریمی
.
29 شهریور 1400، 12:00
پاسخ
0
1
سلام با این سیستم اجرا میشه Ram 8 Cpu core i5 4590 Gpu amd radeon r7 370 2gb gaming
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402