بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس در سال 2021

انتقال فایل از آیفون به اندروید با zapya ارسال فایل از آیفون به اندروید با شیریت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا به دنبال بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس هستید تا تصاویر گوشی و دوربین خود را روی یک سایت ذخیره سازی عکس ذخیره کنید؟ این مقاله برای شما است.

ذخیره عکس‌ها به صورت آنلاین برای کسانی مناسب است که تمایل دارند از همه چیز عکس بگیرند و به همین دلیل سایت های اشتراک گذاری عکس به وجود آمدند. شما مطمئناً می‌توانید تصاویر خود را روی کارت‌های حافظه یا هاردها ذخیره کنید، اما اگر آسیب ببینند ممکن است خاطرات خود را از دست بدهید. علاوه بر اشتراک گذاری عکس در سایت و ذخیره سازی، این سایت‌ها خدمات دیگری مثل ویرایش عکس‌ها و سازماندهی آن‌ها را نیز ارائه می‌دهند. با معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری تصویر در این مقاله از پلازا همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس

در ادامه 11 سایت اشتراک گذاری عکس را معرفی می‌کنیم.

سایت Flickr

سایت ذخیره سازی عکس

سایت Flickr می‌تواند بهترین سایت اشتراک گذاری عکس خارجی باشد. این سایت به لطف فضای زیاد برای ذخیره سازی و رابط کاربری تمیز و آسان، استفاده از آن را بسیار لذت بخش می‌کند. سایت Flickr برای عکاسان یکی از بهترین سایت های اشتراک عکس ها در اینترنت است. این سایت همچنین برای ویژگی‌های دیگری مثل تگ کردن‌های زیاد، مشاهده و دانلود عکس‌ها در کیفیت‌های مختلف نیز کاربرد دارد. سایت Flickr همچنین می‌تواند آمار بازدید از عکس‌های شما را نیز به شما نشان دهد که با استفاده از آن می‌توانید افرادی که عکس‌های شما را دیده‌اند را ردیابی کنید. این سایت همچنین می‌تواند به شما کمک کند که عکس‌های خود را سازماندهی کنید و آن‌ها را با دسته‌های مختلف جداسازی کنید.

این سایت در دو نسخه رایگان و پرو ارائه می‌شود. در نسخه رایگان کاربران می‌توانند تا حداکثر 1000 عکس آپلود کنند و همچنین این نسخه شامل تبلیغات زیاد است. در نسخه پرو محدودیت تعداد عکس وجود ندارد و تبلیغات نیز حذف شده است. همچنین در نسخه پرو امکان مشاهده تصاویر با کیفیت 6K وجود دارد.

سایت اشتراک گذاری عکس 500px

بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس

سایت اشتراک گذاری عکس 500px یک سرویس اشتراک گذاری عکس برای عکاسان حرفه ای است. این سایت عکس‌های شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد و با یک روش ظریف و تمیز آن‌ها را به سایر کاربران نشان می‌دهد. شما همچنین در این سایت می‌توانید عکس‌های خود را به صورت مجموعه‌هایی آپلود کنید و همچنین قابلیت استوری نیز موجود است.

نسخه رایگان این سایت اشتراک گذاری تصاویر به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر 7 عکس در هفته آپلود کنید. نسخه پرو این سایت به شما اجازه می‌دهد تا به صورت نامحدود عکس آپلود کنید. همچنین تنظیمات بیشتر و فهرست کردن عکس‌ها نیز ارائه می‌شود.

سایت Google Photos

بهترین سایت های اشتراک گذاری تصویر

سایت Google Photos بهترین سایت به اشتراک گذاری عکس به شمار می‌رود. این سایت اشتراک گذاری تصویر، برای تهیه نسخه پشتیبان عکس‌ها و فیلم‌های تلفن‌های هوشمند طراحی شده است. سایت Google Photos همچنین دارای ابزارهای فوق‌العاده برای ادیت و ویرایش عکس است. بعد از آپلود کردن عکس‌ها می‌توانید آن‌ها را برش دهید یا رنگ و افکت آن‌ها را تغییر دهید. همچنین می‌توانید عکس‌های خود را سازماندهی کنید و آلبوم‌هایی بسازید و آن‌ها را به صورت عمومی و خصوصی به اشتراک بگذارید.

سایت Google Photos یکی از بهترین سایت‌ها برای ذخیره و اشتراک عکس‌ها در اینترنت است که هم برای کاربران اندروید و هم آیفون در دسترس است. این سایت همچنان به افزودن آپدیت‌ها ادامه می‌دهد و هر بار بهتر از قبل این برنامه را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال، اگر عکس‌های دو نفره داشته باشید، گوگل به شما پیشنهاد می‌کند تا عکس‌ها را با آن شخص دوم نیز به اشتراک بگذارید. همچنین این سایت به اشتراک گذاری عکس، می‌تواند عکس‌های سیاه و سفید را به صورت خودکار به عکس‌های رنگی تبدیل کند.

این سایت آپلود عکس خارجی، سایت Google Photos، فضای نامحدود برای آپلود عکس و فیلم در اختیار شما می‌گذارد، اما این عکس‌ها باید با وضوح حداکثر 16 مگاپیگسل و فیلم‌ها با حداکثر کیفیت 1080p باشند. هر عکسی که آپلود کنید، با محدودیت 15 گیگابایتی گوگل درایو محاسبه می‌شود. بنابراین اگر فضای بزرگتری می‌خواهید، باید اشتراک این سایت ذخیره سازی عکس را خریداری کنید.

سایت اشتراک گذاری عکس Amazon Prime Photos

بهترین سایت های اشتراک عکس ها در اینترنت

یکی از بزرگ ترین سایت های اشتراک گذاری عکس، سایت اشتراک گذاری عکس Amazon Prime Photos است. این سایت برای کاربران Prime طراحی شده است و فضای آپلود نامحدود را از طریق تلفن هوشمند، لپ تاپ و تبلت در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین به طور خودکار تگ‌های مختلف را روی عکس‌ها قرار می‌دهد و آن‌ها را بر اساس نوع حیوانات، اشخاص و غیره نشانه گذاری می‌کند. همچنین با استفاده از این ذخیره سازی عکس بصورت آنلاین، چاپ آن‌ها و فروش آن‌ها از طریق آمازون نیز صورت می‌گیرد.

این سایت اشتراک گذاری عکس بصورت آنلاین، امکانی را به کاربران می‌دهد که می‌توانند تا حداکثر 5 نفر را به برنامه دعوت کنند و اشتراک نامحدود برای آپلود عکس دریافت کنند. این سایت یکی از بهترین سایت های رایگان برای ذخیره عکس است که با ویژگی جدید Group می‌توانید عکس‌های خود را بین یک گروه خاص به اشتراک بگذارید.

سایت Apple iCloud

سایت اشتراک گذاری عکس خارجی

سرویس iCloud اپل به برنامه Apple Photos بر روی گوشی‌های آیفون و لپ تاپ‌های مک متصل می‌شود. همچنین از طریق ویندوز نیز می‌توان آپلود عکس در سایت خارجی iCloud را انجام داد. شما می‌توانید تا حداکثر 5 گیگابایت عکس را در سایت Apple iCloud به اشتراک بگذارید و این عکس‌ها را به صورت صفحات وب استریم کنید. همچنین هر کدام از عکس‌ها می‌توانند با برچسب‌های خاصی مثل نام و مکان، نامگذاری شوند. سایت Apple iCloud یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس است که می‌تواند چهره‌های مشابه را تشخیص دهد و آن‌ها را با تگ نام و دیگر مشخصات جداسازی کند.

اگر کاربران در استفاده از این سایت با کمبود حجم مواجه شوند، اپل سه نوع اشتراک را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. اشتراک 50 گیگابایتی، 200 گیگابایتی و 2 ترابایتی، پیشنهادات اپل هستند. همچنین یک قابلیت جدید نیز به Apple iCloud اضافه شده است که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های خود را به Google Photos منتقل کنید. این قابلیت برای این است که اگر با کمبود حجم در نسخه رایگان مواجه شدید، با انتقال عکس‌ها فضای خود را افزایش دهید.

سایت اشتراک گذاری عکس Adobe Portfolio

سایت به اشتراک گذاری عکس

 

سایت ذخیره سازی عکس Adobe Portfolio برای کاربران Creative Cloud Software طراحی شده است و دسترسی به برنامه‌هایی مثل فوتوشاپ و Lightroom را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

همچنین بخوانید :

سایت Adobe Portfolio یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس است که ارزش یک بار امتحان را دارد. این سایت به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را برچسب گذاری کنید. این برچسب‌ها می‌توانند نام و یا رویدادهای فردی باشند. استفاده از این سایت نیز بسیار ساده و آسان است. در واقع هدف این سایت برای استفاده عکاسان حرفه‌ای است که در وبسایت Adobe’s Behance فعالیت می‌کنند. اما به هر حال، این وبسایت برای آماتورهایی که به دنبال به نمایش گذاشتن کارهای خود هستند نیز مناسب است.

سایت ImageShack

اشتراک گذاری عکس در سایت

سایت ذخیره سازی عکس ImageShack یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس است، اما فاقد اشتراک رایگان است. با خرید اشتراک، کاربران دارای فضای ذخیره سازی نامحدود می‌شوند که با هزینه بسیار مناسب در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. همچنین با استفاده از این سایت، کاربران می‌توانند عکس‌ها را نشانه گذاری کنند، به هم بچسبانند و به اشتراک بگذارند. نسخه‌های Pro و Premium پهنای باند بیشتری را برای آپلود و دانلود عکس‌ها ارائه می‌دهند. با همه این‌ها، حجم عکس‌ها به 25 مگابایت محدود می‌شوند که ممکن است یک مانع برای عکاسان حرفه‌ای باشد.

سایت ذخیره سازی عکس ImageShack به شما اجازه می‌دهد که روی عکس‌ها تگ قرار دهید و سایر عکاسان را در صفحه خود دنبال کنید. نکته جالب دیگر این است که برنامه‌هایی برای اندروید، iOS، مک و ویندوز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به صورت اتوماتیک عکس‌های خود را در سایت آپلود کنید.

سایت Photobucket

سرویس اشتراک گذاری عکس

سایت Photobucket یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس است که در نسخه رایگان به شما اجازه آپلود تا حداکثر 250 عکس را می‌دهد. نسخه رایگان این سایت دارای تبلیغات زیادی است که ممکن است آزاردهنده باشد. این سایت چندین برنامه برای خرید اشتراک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا فضای خود را گسترش دهند و تبلیغات را نیز حذف کنند.

سایت Photobucket مجموعه‌ای بسیار گسترده از ابزارهای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که با رابط کاربری آسان و ساده آن، استفاده از این ابزارها بسیار راحت است. این ابزارها همچنین شامل ویژگی‌های جدیدی مثل رنگی کردن عکس سیاه و سفید نیز هست. بعد از این که کار ویرایش عکس‌ها تمام شود، می‌توانید برچسب‌هایی به عکس‌های خود اضافه کنید و آن‌ها را به صورت آلبوم مرتب سازی کنید.

سایت SmugMug

سایت اشتراک گذاری تصاویر

سایت اشتراک گذاری عکس SmugMug یکی دیگر از بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس است که طراحی و دیزاین فوق‌العاده‌ای دارد. این سایت با طراحی زیبا، به بهترین شکل ممکن عکس‌های شما را در صفحه اصلی به نمایش می‌گذارد. این سایت، اشتراک به صورت رایگان ندارد و هزینه خرید اشتراک آن از سایر سایت‌ها بیشتر است. این هزینه برای نسخه پرو به همراه ویژگی‌های حرفه‌ای مثل تجارت الکترونیک، بیشتر از سایر پیشنهادات است.

کاربران با خرید اشتراک در این سایت می‌توانند به فضای ذخیره سازی نامحدود دست پیدا کنند که حداکثر حجم هر عکس 500 مگابایت است. همچنین این سایت دارای ابزارهای ویرایش ساده و پر کاربرد است که بسیار قدرتمند هستند. این موارد برای عکاسان حرفه‌ای جای فوتوشاپ را نمی‌گیرد، اما به اندازه‌ای خوب هستند تا مشکلات عکس را برطرف کنند.

سایت اشتراک گذاری عکس Dropbox

سایت آپلود عکس خارجی

یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس، سایت ذخیره سازی عکس Dropbox است. این سایت با استفاده از برنامه‌های اندروید و iOS به صورت خودکار عکس‌ها را از گوشی شما به سایت آپلود می‌کند. همچنین می‌توانید عکس‌های خود را از کامپیوتر نیز آپلود کنید. شما همچنین می‌توانید عکس‌هایتان را از طریق کامپیوتر نیز در وبسایت Dropbox آپلود کنید. همچنین به غیر از عکس‌ها، فایل‌های دیگری را نیز می‌توانید در این وبسایت آپلود کنید. وقتی عکس‌ها آپلود شوند، می‌توانید آن‌ها را به صورت اسلایدشو نمایش دهید. یا حتی می‌توانید آن‌ها را برای افراد خاصی که از Dropbox استفاده می‌کنند، به اشتراک بگذارید.

متاسفانه در Dropbox برچسب گذاری، چاپ عکس‌ها و ابزار ویرایش عکس به صورت آنلاین وجود ندارد. سایت Dropbox ویژگی Dropbox Paper را ارائه می‌دهد که شباهت زیادی به Google Docs دارد. اما همچنان از ویژگی‌های ویرایش عکس بهره نبرده است. سایت ذخیره سازی عکس Dropbox گزینه خوبی برای عکاسانی است که به دنبال ذخیره سازی عکس‌ها هستند، اما برای سازماندهی عکس‌ها و فهرست سازی چندان مناسب نیست. سایت Dropbox در نسخه رایگان، حجم 2 گیگابایتی به شما ارائه می‌دهد. در نسخه‌های پرو و اشتراکی، این سایت حجم‌هایی معادل 2 ترابایت و 3 ترابایت را ارائه می‌دهد.

شبکه اجتماعی Facebook

اشتراک گذاری عکس بصورت آنلاین

فیسبوک به عنوان یک شبکه اجتماعی، محل ذخیره سازی خوبی برای عکس‌های شما نیز هست. این سایت همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از تلفن همراه، کامپیوتر یا صفحات وب عکس آپلود کنید و آن‌ها را به صورت آلبوم به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید به عکس‌ها زیرنویس اضافه کنید یا عکس‌ها را بر اساس تاریخ، مکان و افراد درون عکس برچسب گذاری کنید. ویژگی تشخیص چهره نیز به آن اضافه شده است. اگر افرادی که در عکس شما حضور دارند، در فیسبوک باشند، به صورت اتوماتیک تگ خواهند شد.

با این حال مشکلی که وجود دارد این است که فیسبوک حجم عکس‌ها را کوچک می‌کند. فیسبوک توصیه می‌کند که عرض عکس‌ها به صورت 720 پیکسل یا 960 پیکسل باشد. البته شما می‌توانید گزینه آپلود با کیفیت بالا را انتخاب کنید که عرض آن‌ها به 2048 پیکسل نیز می‌تواند برسد. اما اگر عکس‌های شما بزرگ‌تر از 100 کیلوبایت باشد، فیسبوک آن‌ها را فشرده سازی می‌کند. به این صورت نمی‌توانید عکس‌ها را با سایز واقعی خود آپلود کنید، اما این یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها است.

سخن پایانی

یک سایت اشتراک گذاری عکس خوب باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

  • کیفیت: عکس‌های شما باید با همان سایز اصلی خود آپلود شوند و بیش از حد فشرده نشوند.
  • استفاده آسان: شما باید به راحتی بتوانید عکس‌هایتان را آپلود و ویرایش کنید.
  • دسترسی آسان: شما باید بدون دردسر و با تگ یا تاریخ به عکس‌های خود دسترسی داشته باشید.
  • اشتراک گذاری: یک سایت خوب به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را به راحتی در سایت‌های مختلف مثل فیسبوک، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید.

نظر شما درباره بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس چیست؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
افشین
.
07 شهریور 1402، 23:04
پاسخ
0
0
عالی
avatar
علی خاکی
.
17 تیر 1402، 00:20
پاسخ
0
0
عالی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402