بهترین تلویزیون های گیمینگ 2021 + مشخصات و قیمت

تلویزیون گیمینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله شما را در خرید تلویزیون های گیمینگ 2021 راهنمایی می‌کنیم و همچنین بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021 نیز معرفی شده‌اند.

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2021 به شما اجازه می‌دهند تا از تنظیمات بازی خود نهایت استفاده را ببرید؛ چه کنسول شما PS5 باشد، سری ایکس باکس X باشد، یا نینتندو سوییچ و حتی کامپیوتر گیمینگ باشد. دقت کنید که هر تلویزیونی برای لذت بردن از بازی‌ها و نمایش گرافیک در بهترین حالت، مناسب نیست. در این مقاله شما را در خرید تلویزیون های گیمینگ 2021 راهنمایی می‌کنیم. با استفاده از تصاویر و صدایی که با کنسول شما هماهنگ باشند، از هر بازی بیشترین لذت را خواهید برد.

از بین ده‌ها تلویزیونی که معرفی می‌شوند، تعداد کمی وجود دارند که دقیقاً چیزی که برای بازی می‌خواهید را بهینه کنند. در اینجا بهترین تلویزیون‌هایی که زمان تاخیر کمی دارند و کیفیت رنگ بالایی را به نمایش می‌گذارند، فهرست شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید بهترین تلویزیون های گیمینگ و همچنین برای تماشا کردن را مشاهده کنید. هر سیستم اتصالات و استانداردهای خاص خود را دارد، بنابراین ما بهترین تلویزیون‌هایی که برای تجهیزات بازی شما مناسب هستند را پیدا کرده ایم؛ از بهترین تلویزیون برای PS5 گرفته تا بقیه کنسول‌ها. همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

راهنمای خرید تلویزیون های گیمینگ 2021

تلویزیون های گیمینگ 2021

وقتی به دنبال خرید بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021 هستید، چند نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. ابتدا باید مطمئن شوید که تلویزیون مورد نظر شما، حالت اختصاصی برای بازی داشته باشد که در حالت‌های مختلف تصویر تلویزیون قرار دارد. حالت بازی باعث می‌شود که پروسه تولید تصاویر روان‌تر و نرم‌تر حذف شود و در نتیجه سرعت پاسخگویی بالاتری ارائه می‌شود. در خرید بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021 این مهمترین نکته است. برای خرید تلویزیون گیمینگ، داشتن این ویژگی را دو بار چک کنید.

نکته دوم در خرید بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021 توجه به رفرش ریت تلویزیون است. اکثر تلویزیون های گیمینگ 2021 رفرش ریت 60 هرتز را ارائه می‌دهند، به این معنی که در یک ثانیه 60 بار تصویر روی تلویزیون تازه سازی می‌شود. اکثر کنسول‌های امروزی با رفرش ریت 60 هرتز به خوبی کار می‌کنند، اما جدیدترین آن‌ها یعنی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X تقاضای رفرش ریت بالاتری می‌کنند. اگر به تلویزیون گیمینگ مطابق با جدیدترین کنسول‌ها نیاز دارید، باید به دنبال تلویزیونی با رفرش ریت 120 هرتز باشید.

نکته مهم دیگر در خرید بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021 این است که زمان تاخیر تلویزیون کم باشد. زمان تاخیر به معنی فاصله زمانی بین فشار دادن دکمه و تغییر در صفحه نمایش است. این تاخیر زمانی با میلی ثانیه اندازه گیری می‌شود و بهتر است که این زمان تاخیر در تلویزیون مورد نظر شما کمتر از 30 میلی ثانیه باشد. اگر گیمر حرفه‌ای هستید، بهترین زمان تاخیر برای شما زیر 20 میلی ثانیه است.

اندازه صفحه نمایش نیز مورد مهمی است که در خرید تلویزیون های گیمینگ 2021 باید به آن توجه کنید. تلویزیون بزرگتر باعث می‌شود که در هنگام بازی از وسعت دید خود لذت ببرید. اما توجه داشته باشید که تلویزیون نباید بیش از حد بزرگ باشد، تا بتوانید همه چیز را به صورت واضح ببینید.

همچنین در مورد طراحی تلویزیون نیز باید به نازک بودن حاشیه آن دقت کنید. هر چه حاشیه آن نازک‌تر باشد، تصویر و بازی برای شما لذت بخش‌تر خواهد بود. محل قرارگیری پورت‌ها نیز عامل مهمی در خرید تلویزیون های گیمینگ 2021 است. با توجه به این که تجهیزات بازی شما بارها به تلویزیون وصل و قطع می‌شوند، این پورت‌ها باید به راحتی قابل دسترسی باشند.

اگر از تلویزیون برای کارهایی غیر از بازی کردن نیز استفاده می‌کنید، باید به ویژگی‌های هوشمند تلویزیون توجه کنید. تلویزیون‌های هوشمند به شما اجازه می‌دهند تا از مجموعه‌ای از برنامه‌ها و سرویس‌های استریم استفاده کنید، تلفن همراه خود را به آن وصل کنید یا از خدمات آنلاین استفاده کنید.

بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021

در ادامه بهترین تلویزیون های گیمینگ 2021 را معرفی می‌کنیم.

تلویزیون LG CX OLED

با تماشای ویدیوی بالا می‌توانید با «تلویزیون LG CX OLED» بیشتر آشنا شوید.

نوع صفحه نمایش: OLED | اندازه: 55 اینچ | رفرش ریت: 120 هرتز | زمان تاخیر: 13.1 میلی ثانیه | سیستم عامل: WebOS | پورت‌ها: 4 پورت HDMI 2.1 و 3 پورت USB | کیفیت تصویر: 4K | قیمت: حدود 38 میلیون تومان

بهترین تلویزیون برای گیم که می‌توان معرفی کرد و مورد علاقه همه گیمرها است، تلویزیون LG CX OLED است. صفحه باریک OLED این تلویزیون، بسیار زیبا است و آن را به یکی از بهترین تلویزیون های 4K برای بازی تبدیل می‌کند. بهترین تلویزیون برای بازی 2021، دارای تاخیر بسیار کم و زمان پاسخ بسیار سریع است. تاخیر آن تنها 13.1 میلی ثانیه است. LG بهترین مارک تلویزیون برای بازی 2021 است که ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد تا گیمرها بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

بهترین تلویزیون گیمینگ اقتصادی 2021 مجموعه کاملی از پورت‌ها را ارائه می‌دهد، مانند درگاه‌های HDMI 2.1. این ویژگی باعث می‌شود تا این تلویزیون برای اتصال نسل‌های بعدی کنسول و قابلیت Nvidia G-Sync نیز آماده باشد.

علاوه بر این، بهترین تلویزیون گیمینگ دارای ویژگی‌های خیره‌کننده و فوق‌العاده است. برای مثال بهترین تلویزیون گیمینگ 4K، تلویزیون LG CX OLED دارای دستیار Google Assistant و پشتیبانی از Amazon Alexa است. همچنین این تلویزیون گیمینگ ارزان، دارای کنترل حرکات بصری از راه دور، پشتیبانی از کنترل خانه‌های هوشمند و پشتیبانی از هوش مصنوعی برای تولید صدا و تصویر بهتر است. این تلویزیون گیمینگ ارزان 2021، با استفاده از Dolby Vision IQ حتی HDR را اصلاح می‌کند تا در نورپردازی‌های مختلف خوب به نظر برسد.

تلویزیون گیمینگ TCL 6-Series Roku TV (R635)

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2021

نوع صفحه نمایش: QLED | اندازه: 55 اینچ | رفرش ریت: 120 هرتز | زمان تاخیر: 21.5 میلی ثانیه | سیستم عامل: Roku Tv 8.0 | پورت‌ها: 4 پورت HDMI و یک پورت USB 2.0 | کیفیت تصویر: 4K | قیمت: حدود 55 میلیون تومان

اگر به دنبال یکی از بهترین تلویزیون ها برای PS5 در سال 2021 هستید، تلویزیون گیمینگ TCL 6-Series Roku TV (R635)، انتخاب بسیار خوبی است. در حالی که سایر تلویزیون های مخصوص گیمینگ، مدت زمان تاخیر کمی دارند، تلویزیون گیمینگ TCL 6-Series Roku TV (R635) برای اولین بار دارای گواهی THX Certified Game Mode است که پردازش اضافی ویدیو را کاهش می‌دهد، اما زمان پاسخ دهی را افزایش می‌دهد. این اقدامات باعث افزایش کیفیت تصویر، کیفیت رنگ و رفرش ریت می‌شوند که این ویژگی‌ها در تلویزیون های مناسب گیمینگ برای بازی‌های سریع بسیار مفید است.

همچنین بخوانید :

تلویزیون گیمینگ TCL 6-Series Roku TV (R635) یکی از بهترین تلویزیون های بازی 2021 است که ویژگی‌های مخصوص بازی را به همراه اتصال HDMI 2.0 به شما ارائه می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، ویژگی Auto-Low Latency Mode است که به محض روشن شدن کنسول، تلویزیون را به حالت بازی می‌برد. یکی دیگر از ویژگی‌های این بهترین تلویزیون گیمینگ ارزان قیمت 2021، Variable Refresh Rate است که صفحه را با خروجی فریم به فریم مطابقت می‌دهد. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود که مدیریت بازی‌های 4K و بازی‌های با کیفیت تصویر بالا روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X آماده باشد.

تلویزیون گیمینگ Vizio OLED TV (OLED55-H1)

بهترین تلویزیون برای ps5

نوع صفحه نمایش: OLED | اندازه: 55 اینچ | رفرش ریت: 120 هرتز | سیستم عامل: Vizio’s SmartCast | پورت‌ها: 4 پورت HDMI و یک پورت USB | کیفیت تصویر: 4K | قیمت: حدود 1300 دلار

یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ اقتصادی 2021، تلویزیون گیمینگ Vizio OLED TV (OLED55-H1) است که برای خرید تلویزیون گیمینگ 2021 می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌ها باشد. این تلویزیون یکی از رقیب‌های اصلی تلویزیون های مناسب گیمینگ سونی و LG است. تلویزیون گیمینگ Vizio OLED TV (OLED55-H1) ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش آن از کیفیت 4K برخوردار است و با صفحه نمایش OLED به نوعی بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهد. ویژگی‌های برتر این تلویزیون، ویژگی HDMI 2.0، حالت Auto Game و رفرش ریت متغیر برای بازی روان است.

پلتفرم تلویزیون هوشمند Visio’s SmartCast انتخاب برنامه‌های شما را به صورت قابل توجهی افزایش داده است. شما می‌توانید برنامه‌های اصلی که می‌خواهید را داشته باشید، مثل برنامه نتفلیکس یا دیزنی پلاس. همه این ویژگی‌ها با یک طراحی عالی و کنترل از راه دور و صدای عالی، این تلویزیون را به یکی از بهترین تلویزیون های برای بازی در سال 2021 تبدیل می‌کنند.

تلویزیون Hisense H9G Quantum Android TV

بهترین تلویزیون برای گیم

نوع صفحه نمایش: LCD | اندازه: 55 اینچ | رفرش ریت: 120 هرتز | سیستم عامل: اندروید | پورت‌ها: 4 پورت HDMI و 3 پورت USB | کیفیت تصویر: 4K | قیمت: حدود 699 دلار

اگر از کنسول‌های نسل قبلی استفاده می‌کنید، می‌توانید از پورت HDMI 2.1 صرف نظر کنید و خرید تلویزیون گیمینگ Hisense H9G Quantum Android TV را انجام دهید. تلویزیون Hisense H9G Quantum Android TV دارای کیفیت تصویر 4K است و مدت زمان تاخیر کمی دارد. این تلویزیون اندروید، انتخاب فوق‌العاده‌ای است که رنگ و روشنایی عالی دارد. این تلویزیون به اندازه کافی هوشمند است که برای افرادی که گیمر نیستند نیز مناسب است. برای خرید تلویزیون های گیمینگ، تلویزیون Hisense H9G Quantum Android TV بسیار مناسب است و مجموعه‌ای عالی از برنامه‌ها را به شما ارائه می‌دهد. همچنین این تلویزیون دارای دستیار گوگل نیز هست که استفاده از آن را راحت می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021 باشد.

به لطف پشتیبانی از Dolby Vision HDR و رنگ‌های بسیار دقیق با دامنه گسترده، کیفیت تصویر این تلویزیون عالی است. همچنین به لطف نور پس زمینه کامل، از وضوح 4K با کنتراست عالی نهایت استفاده را می‌برد. تنها نقطه ضعف این تلویزیون، کمی تغییر رنگ در هنگام مشاهده با زاویه شیب‌دار است، اما تا زمانی که برای بازی در مقابل صفحه نمایش نشسته باشید مشکلی پیش نخواهد آمد. شاید مهمترین مسئله در مورد این تلویزیون، قیمت آن باشد. با قیمت حدود 699 دلار، این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ ارزان 2021 است.

تلویزیون TCL 3 Series Roku TV (32S327)

بهترین تلویزیون ها برای ps5 در سال 2021

نوع صفحه نمایش: LED | اندازه: 32 اینچ | رفرش ریت: 120 هرتز | زمان تاخیر: 12.3 میلی ثانیه | سیستم عامل: Ruko TV | پورت‌ها: 3 پورت HDMI و یک پورت USB | کیفیت تصویر: 1080p | قیمت: حدود 170 دلار

همچنین بخوانید :

تلویزیون TCL 3 Series Roku TV (32S327) یک مجموعه کوچک 32 اینچی است که خرید آن از نظر ارزش و قیمت بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. با قیمت کمتر از 200 دلار، برای بازی کردن بازی‌های نینتندو سوییچ روی یک صفحه نمایش نسبتاً کوچک، عالی است. این تلویزیون همچنین دسترسی کامل به Ruko Tv را در اختیار شما قرار می‌دهد. این باعث می‌شود تا به الکسا یا دستیار گوگل دسترسی داشته باشید.

با وجود صفحه نمایش کوچک، رزولوشن آن مناسب و راضی کننده است. همچنین زمان تاخیر 12.3 میلی ثانیه‌ای باعث می‌شود تا برای بازی کردن عالی باشد. با این که صفحه نمایش 4K ندارد، اما با صفحه نمایش Full HD بازی کردن با کنسول نینتندو سوییچ و کنسول‌های قدیمتر را به تجربه‌ای لذت بخش تبدیل می‌کند. این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021 است.

سخن پایانی

در آخر، قیمت و ارزش تلویزیون نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری افراد دارند. به همین دلیل تلویزیون‌هایی که قیمت کمتر از 500 دلار داشتند نیز در این فهرست بهترین تلویزیون های مخصوص بازی 2021 قرار دارند. این گزینه‌ها نشان می‌دهند که شما می‌توانید با هزینه کمتر نیز به تصویر عالی 4K برای گیمینگ دست پیدا کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402