معرفی بازی Mortal Shell: Enhanced Edition + تریلر و نمرات

سیستم مورد نیاز بازی Mortal Shell: Enhanced Edition / آخرین اخبار بازی Mortal Shell: Enhanced Edition
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مهمترین عناوین شبیه Souls اخیر بازی Mortal Shell: Enhanced Edition محسوب می‌شود. در این مقاله جزئیات نسخه نسل نهمی بازی Mortal Shell را با هم بررسی می‌کنیم. با ما باشید.

همچنین بخوانید :

بازی Mortal Shell: Enhanced Edition یک بازی ویدیویی اکشن نقش آفرینی (Action role-playing) است که توسط کمپانی Cold Symmetry ساخته شده و کمپانی Playstack آن را منتشر کرده است. تاریخ انتشار بازی Mortal Shell: Enhanced Edition چهارم مارس 2021 (14 اسفند 1399) محسوب می‌شود. این بازی در این تاریخ برای پلتفرم‌های PS5 و Xbox Series X/S منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی نسخه نسل نهمی بازی Mortal Shell بپردازیم. همراه پلازا بمانید.

بازی مورتال شل/ نسخه نسل نهمی بازی Mortal Shell

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی Mortal Shell: Enhanced Edition

در این بخش تریلر معرفی بازی Mortal Shell: Enhanced Edition را با همدیگر مشاهده می‌کنیم. همراه پلازا بمانید.

داستان بازی Mortal Shell: Enhanced Edition

داستان بازی نسخه پیشرفته بازی مورتال شل از گرایش بشر به ابدیت از ابتدای خلقت شروع می‌شود. از آن زمان تا کنون آزمایش‌های زیادی در این زمینه (رسیدن به ابدیت) انجام شده، اما متاسفانه پاسخی پیدا نشده است. در این میان موجودی به نام کرم ماهی (Wormfish) کلید این سر ابدی را به دست دارد.

علاوه بر این نژادی از موجودات موزی به نام آنبورن (Unborn) کرم ماهی را همراهی می‌کنند که به نظر می‌رسد به مقوله ابدیت گرایش زیادی دارند. در سوی دیگر ماجرا هنگامی که انسان‌ها هدیه تاریکی (Dark Gift) را از آن خود کردند تبدیل به افراد نامیرا شدند و موجودات و یا انگل‌های آنبورن را جذب خود کرده و تبدیل به افرادی شدند که با عنوان ستایش شده (The Revered) آن‌ها را می‌شناسیم.

نسخه نسل بعدی بازی Mortal Shell / نسخه بهبود یافته Mortal Shel

یکی از این موجودات ستایش شده به نام پدر تاریکی (Dark Father) در ادامه داستان بازی مورتال شل در یک برهه شروع به مصرف کردن جوهره یا انگل آنبورن خود کرده و با این عمل تبدیل به نسخه‌ای تعدیل یافته از یک انسان شد و از سوی دیگر تا ابد زندانی شد. علاوه بر این جوهره آنبورن او برای استفاده توسط دیگران درو شد.

جا دارد اشاره کنیم که در داستان نسخه نسل بعدی بازی Mortal Shell درون هر جوهره آنبورن یک غده وجود دارد که هنگام استفاده از آن یکسری قدرت‌ها به شما تعلق خواهد گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به دسترسی به آینده اشاره کرد. برای بازیابی انسانیت یک فرد همچنین باید یکسری فداکاری‌ها انجام گردد که در قالب گوشت و خون و یا حتی حافظه به آنبورن‌ها تعلق می‌گیرند. استفاده از این فداکاری‌ها در ادامه ماجرای نسخه بهبود یافته Mortal Shel سبب دیوانگی بی حد و حصر نژاد بشر شده است و با دنیایی مواجه هستیم که پر از هیولاهای غیرانسانی است.

نسخه پیشرفته بازی مورتال شل / بازی مورتال شل: نسخه بهبود یافته

گیم پلی بازی Mortal Shell: Enhanced Edition

شاید بتوان گفت مهمترین المان گیم پلی نسخه پیشرفته بازی مورتال شل مبارزات آن باشد که ترکیبی از ضربات سبک و سنگین، دفع کردن، جا خالی دادن و نهایتا کتک خوردن محسوب می‌شود! البته برخی تغییرات بنیادی در سیستم مبارزات این بازی وجود دارند که ترکیب آن‌ها جریان مبارزات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اولین این تغییرات که گیم پلی بازی اکشن نسخه پیشرفته بازی مورتال شل را از عناوین دیگر همچون Dark Souls متمایز می‌کند حالت اسکلتی شماست که در واقع حالت طبیعی قهرمان شما محسوب می‌شود.

در این حالت شما و بدنتان بسیار ظریف بوده و در معرض انواع آسیب قرار دارد. بر همین اساس باید تلاش کنید که جسدهای مختلفی را که در سرتاسر دنیای پیرامونتان پراکنده هستند کشف و در جلد آن‌ها فرو روید. هر کدام از این جسدها دارای قابلیت‌های مبارزه ویژه و مخصوص خود هستند که می‌توانید از این طریق از آن‌ها بهره ببرید.

تریلر معرفی بازی Mortal Shell: Enhanced Edition گیم پلی بازی Mortal Shell: Enhanced Edition

در بازی کامپیوتری Mortal Shell: Enhanced Edition اگر برای اولین بار «بمیرید» حالت اسکلتی شما از میان خواهد رفت و یک شانس دیگر برای ادامه بازی خواهید داشت. از سوی دیگر اگر برای دومین بار بمیرید این بار دیگر کاملا خواهید «مُرد». بر خلاف بازی Dark Souls در بازی مورتال شل خبری از دکمه «بلاک» نیست و به جای این حالت شما قابلیتی به نام «سخت شدن» دارید که با استفاده از آن تبدیل به یک سنگ شده و به شکلی موقتی در برابر تمامی آسیب‌ها غیرقابل نفوذ می‌شوید.

«سخت شدن» در گیم پلی بازی کامپیوتر Mortal Shell: Enhanced Edition باعث مصرف استقامت (Stamina) نخواهد شد. علاوه بر این قادر خواهید بود که در هر لحظه از مبارزه از این قابلیت استفاده کنید. در حالت کلی آن می‌توان گفت گیم پلی بازی Mortal Shell با وجود شباهت‌های آشکار به عناوینی همانند Dark Souls دارای امضا ویژه و مخصوص به خود است و این بازی در زمینه گیم پلی چه از لحاظ روان بودن آن و چه از لحاظ منحصربه‌فرد بودن حرف‌های خوبی برای گفتن دارد.

داستان بازی Mortal Shell: Enhanced Edition / تریلر بازی Mortal Shell: Enhanced Edition

سیستم مورد نیاز بازی Mortal Shell: Enhanced Edition

در ادامه با بررسی سیستم مورد نیاز این بازی همراه شما هستیم. با ما باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 7 (64 بیت)
  • پردازنده: Intel Core i5-4590 3.3GHz / AMD FX-8350
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon R9 290 or NVIDIA GeForce GTX 970 4GB
  • VRAM: برابر با 4 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 40 گیگابایت

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیت)
  • پردازنده اصلی: Intel Core i7-6700 4 Core 3.4 GHz / AMD Ryzen R7 1700
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX Vega 56 8GB or NVIDIA GeForce GTX 1070
  • VRAM: برابر با 6 گیگابایت
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 40 گیگابایت

تاریخ انتشار بازی Mortal Shell: Enhanced Edition گیم پلی بازی / نسخه پیشرفته بازی مورتال شل

نقد و بررسی بازی مورتال شل: نسخه بهبود یافته

در ادامه با نقد و بررسی بازی Mortal Shell: Enhanced Edition و از نظر گذراندن نمرات منتقدین همراه شما هستیم. با ما باشید.

Digital Chumps / امتیاز: 85

در بررسی نسخه بهبود یافته Mortal Shel می‌توان گفت اگر به بازی‌های Souls به علت داستان و گیم پلی آن‌ها علاقمند هستید اما نمی‌خواهید درجه سختی بسیار بالای آن‌ها را تحمل کنید، بازی Mortal Shell: Enhanced Edition برای PC را حتما امتحان کنید. این بازی همانند اکثر عناوین دیگر ژانر خود به ساعت‌ها زمان نیاز دارد تا با آن اخت شوید، اما اگر صبر و حوصله داشته باشید از تجربه خود پشیمان نخواهید شد.

GameSpot / امتیاز: 80

در معرفی بازی Mortal Shell: Enhanced Edition می‌توان گفت این بازی شباهت‌های زیادی به عناوین Souls دارد و می‌تواند معرفی خوبی برای افرادی که این دست عناوین را تا کنون تجربه نکرده‌اند ارائه دهد. البته بازی Mortal Shell در عین حال یک عنوان جذاب، عجیب و غریب و البته عمیق است که با قدم گذاشتن در راه‌های پیچیده و چالش برانگیز آن پشیمان نخواهید شد.

PlayStation Universe / امتیاز: 80

بازی مورتال شل: نسخه بهبود یافته را می‌توان یک عنوان Souls مانند بسیار ویژه نامید. این بازی چه از لحاظ مبارزات خود و چه از لحاظ نوآوری‌هایش در درجه بالایی از کیفیت قرار دارد.

KeenGamer / امتیاز: 78

نسخه پیشرفته بازی مورتال شل به ما نشان می‌دهد که یک عنوان Soul مانند چه قابلیت‌هایی می‌تواند داشته باشد و یک عنوان نخستین عالی از کمپانی Cold Symmetry محسوب می‌شود. این بازی چه از لحاظ مبارزات خود و چه از لحاظ کاراکترهای جذابش کیفیت زیادی در خود نهفته دارد.

داستان بازی نسخه پیشرفته بازی مورتال شل / تاریخ عرضه بازی Mortal Shell: Enhanced Edition

سخن پایانی

تاریخ عرضه بازی Mortal Shell: Enhanced Edition چهارم مارس 2021 محسوب می‌شود. با بررسی آخرین اخبار بازی Mortal Shell: Enhanced Edition همراه شما بودیم. در شکل کلی آن می‌توان گفت نسخه نسل نهمی بازی Mortal Shell چه از لحاظ گیم پلی و چه از لحاظ جلوه‌های بصری و طراحی موسیقی و جلوه‌های صوتی خود در زمره یکی از بهترین عناوین شبیه Souls قرار می‌گیرد. بنابراین اگر به بازی‌های Souls علاقمند هستید، بازی Mortal Shell: Enhanced Edition را حتما امتحان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402