بررسی بازی Quiz of Kings + آموزش و ترفندها

بازی Quiz of Kings
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروز قصد داریم تا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین ایرانی، یعنی بازی Quiz of Kings را به شما معرفی کنیم. با نقد و بررسی بازی کوییز آف کینگز همراه پلازا باشید.

همیشه در جمع فامیل یا دوستان افرادی هستند که ادعا دارند به داشتن معلومات و معمولا در همه بحث‌ها صاحب نظر هستند. از فرهنگ و هنر و تاریخ جهان گرفته تا فوتبال و تکنولوژی روز دنیا؛ آنها همیشه پیشتاز مباحث هستند. پیشنهاد می‌کنیم این افراد را با بازی موبایلی Quiz of Kings آشنا کنید و صحت ادعای آنها را به چالش بکشید. بازی کوییز آف کینگز از بازی‌های موبایلی ساخته شده به دست چند جوان ایرانی است که با موفقیت‌های زیادی همراه بوده است. این بازی در ژانر دانستی‌ها و اطلاعات عمومی قرار دارد و اساس گیم‌پلی آن بر مبارزات آنلاین شکل گرفته است. پس داشتن اینترنت قوی را قبل از اجرای بازی کوییز آو کینگز فراموش نکنید.

فهرست مطالب

بررسی بازی Quiz of Kings

با اینکه بازی کوییز آف کینگز در ژانر کلمات و دانستی‌ها و با نهایت سادگی منتشر شد، اما به شدت کاربرپسند بود و به سرعت جای خود را در حافظه موبایل افراد باز کرد. به جرات می‌توان رابط کاربری بازی را به عنوان برگ برنده آن معرفی کرد. طراحی منو و UI ساده و تاثیرگذار و المان‌های مختلف برای شروع بازی از مزیت‌های اصلی این بازی موبایلی است. شما برای بردن می‌توانید از سکه‌های درون بازی کمک بگیرید و راه‌های زیادی برای کسب سکه نیز وجود دارد. همچنین بخش فروشگاه بازی فعال است و آیتم‌های زیادی برای کمک در پیشرفت بازی قابل خریداری است.

امروزه بکارگیری حالت و سبک های جدید در بازی سبب شده تا شاهد بوجود آمدن گیم پلی خوبی برای سرگرمی باشیم. در کنار رقابت های آنلاین و یا برقراری تورنومنت های مختلف میتوانید به پرسش و پاسخ های خوبی نیز دسترسی داشته باشید که این موارد در کنار مزیت های قبلی توسعه و بهبود یافته اند. همچنین باید بدانید که بازی موبایلی Quiz of Kings در لیست بهترین بازی های ایرانی حضور خوبی داشته است.

بازی کوییز آف کینگز

یکی از ویژگی های بازی Quiz of Kings که این اثر را به شدت از نمونه‌های مشابه متمایز کرده است، بخش آمار دقیق و اطلاعات فردی است. با لمس آواتار خود و یا حریفان می‌توانید آمار را مشاهده کنید. آمار تمام فعالیت‌های شما از روز اول بازی در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است. همچنین در بخش افتخارات نیز جوایز کسب شده در چالش‌ها و لیگ‌ها قرار دارد. آمارها فقط به شما مربوط نمی‌شود و شما در بخش برترین‌های بازی می‌توانید علاوه بر دیدن رتبه‌های برتر، آمار آنها را نیز مشاهده کنید. سازندگان پشتیبانی خوبی از بازی را ارائه دادند و با مراجعه به بخش سوالات متداول و پشتیبانی آنلاین می‌توانید مشکلات بازی را پیگیری کنید.

گفتگو با سایر بازیکنان و گفتگو در بخش بازی گروهی از مواردی است که بازی Quiz of Kings را تا حدودی به یک شبکه اجتماعی نیز تبدیل کرده است. آواتارهای بازی از بخش‌های سرگرم‌کننده دیگر است. شما می‌توانید آواتار خود را با کلی موارد شخصی‌سازی کنید. البته بیشتر آواتارهای جذاب بازی با خرج سکه و یا شرکت در چالش‌ها باز خواهد شد. از زمان عرضه تا به امروز، به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای بازی فوق‌العاده بوده و در هر آپدیت بخش‌ها و آواتارهای متنوعی به بازی اضافه می‌شود. در ادامه به طور خلاصه حالت های بازی Quiz of Kings را با هم بررسی می‌کنیم.

حالت های بازی Quiz of Kings

معرفی بازی Quiz of Kings در روزهای انتشار این بازی کار سختی نبود. ولی پس از گذشت 5 سال توسعه‌دهندگان بازی با ارائه حالت‌ها و بخش‌های گوناگونی، توانستند تا علاوه بر جذابیت گیم پلی بازی،‌ محتوای بازی را بیش از قبل غنی کنند.

بازی تصادفی

بازی تصادفی متداول‌ترین روش رقابت در بازی کوییز آف کینگز است. اولویت اصلی امتیازدهی با توجه به بازی‌های تصادفی مشخص می‌شود. در این حالت شما در مقابل یک حریف شانسی قرار می‌گیرید و باید 6 راند را پشت سر بگذارید. در هر بازی شما حق دارید تا در سه راند موضوع سوالات را شما انتخاب کنید و باید به سوال چهارگزینه‌ای پاسخ صحیح بدهید. مهلت بازی کردن هر راند 12 ساعت است و اگر زمان شما تمام شود، بازی را باخته‌اید. همچنین آیتم‌های کمکی مانند راهنمای پاسخ‌های مردم و حذف گزینه هم وجود دارد که با پرداخت سکه درون بازی می‌توانید از آنها استفاده کنید. در پایان امتیاز نهایی بر اساس پاسخ‌های صحیح دوطرف محاسبه می‌شود و با سه وضعیت برد، باخت و مساوی وضعیت بازی پایان می‌یابد. همچنین قابلیت گفتگو با حریف شانسی نیز در سرتاسر بازی امکان‌پذیر است.

لیگ ستاره

در حالت لیگ ستاره تعداد 12 سوال به صورت یکسان در اختیار شما و 9 بازیکن دیگر قرار خواهد گرفت. در این حالت علاوه بر داشتن معلومات عمومی، سرعت عمل نیز تاثیر زیادی دارد. اگر تعداد پاسخ‌های صحیح میان رقیبان یکسان بود، زمان پاسخدهی کمتر به عنوان اولویت رده بالاتر معرفی می‌شود. در نهایت سه نفر اول به عنوان برنده اصلی معرفی شده و علاوه بر کاپ مخصوص لیگ ستاره، به آنها امتیاز و سکه جایزه تعلق می‌گیرد. برای شروع هر لیگ ستاره آیتمی به نام «قلب» نیاز است.

بازی گروهی

بازی کوییز آف کینگز

این حالت از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بخش‌های بازی کلمات و دانستنی های Quiz of Kings است. شما می‌توانید یک گروه تشکیل دهید و یا بعد از پیوستن به یکی از گروه‌های فعال در بازی،‌ وارد بخش بازی گروهی شوید. برای شروع بازی نیاز هست تا مدیر گروه یک بازی را استارت کند و افراد حاضر در گروه باید برای شروع بازی 50 سکه به عنوان بلیط بازی پرداخت کنند. سپس یک یا حداکثر دو موضوع را انتخاب کرده و باید به ده سوال از آن موضوع پاسخ صحیح بدهید. در نهایت مجموع امتیاز هر دو گروه محاسبه شده و برنده نهایی اعلام می‌شود. همانند بازی تصادفی امکان استفاده از راهنماها وجود دارد و با برد در بازی گروهی سکه بیشتر و امتیاز و تجربه کاربری کسب می‌کنید. قابلیت جالب دیگر بازی گروهی در بازی کوییز آف کینگز، گفتگو میان افراد در داخل گروه‌ است.

لیگ دوستانه

یک لیگ کاملا دوستانه که به دست خودتان سفارشی‌سازی می‌شود. یک لیگ با نام دلخواه و توضیحات ایجاد می‌کنید و حتی مهلت شرکت در آن و قابلیت‌های عضوگیری به دست خودتان انجام می‌گیرد. هدف از این بخش بیشتر کل‌ کل و رقابت‌های دوستانه است. بخش لیگ دوستانه امتیاز و سکه خاصی ندارد و کمتر مورد استقبال بازیکنان واقع می‌شود.

رکورد

بخش رکورد به دو قسمت «موضوعی» و «عمومی» تقسیم می‌شود. در بخش رکورد موضوعی،‌ شما یک موضوع را انتخاب کرده و فقط در یک موضوع به تعداد نامحدودی سوال جواب می‌دهید. البته مهلت پاسخ نادرست نیز محدود است. در بخش رکورد عمومی داستان کمی سخت‌تر است. شیوه بازی مانند همان رکورد موضوعی دنبال می‌شود؛‌ با این تفاوت که سوالات از موضوعات مختلف مطرح می‌شود. در پایان هر روز نیز به نفرات برتر بخش رکورد عمومی، جایزه بخش رکورد تعلق می‌گیرد. همانند بازی لیگ ستاره، برای شروع بازی رکورد باید آیتم قلب را داشته باشید.

فصل های بازی و چالش ها

بازی ایرانی کوییز آف کینگز

فصل‌های بازی و چالش‌های بازی از مهم‌ترین بخش گیمیفیکیشن بازی است. در چند وقت اخیر که سازندگان این چالش‌ها را در بازی به کار گرفته‌اند، محبوبیت و تعداد نصب بازی Quiz of Kings به شدت افزایش یافته است. بخش فصل‌های بازی همیشه در بازی فعال است و با بازی کردن مداوم می‌توانید جوایز آن را فعال کنید. البته یک بخش هم به نام «کوییزپلاس» وجود دارد که با فعال‌سازی آن می‌توانید علاوه بر کسب جوایز فصل‌های بازی، سکه‌ها و آواتارهای بازی دریافت کنید. ناگفته نماند که این بخش شباهت بسیار زیادی به بخش Season بازی کلش رویال و Royal Pass دارد. چالش‌های بازی نیز ماموریت‌های مشخصی را به شما محول می‌کند که برای کسب جوایز آنها لازم است تا تمام حالت‌های بازی را تجربه کنید.

آموزش و ترفندهای بازی Quiz of Kings

در هر بازی رقابتی و دانستنی لازم است که علاوه بر داشتن اطلاعات عمومی قوی،‌ به ترفندها و راه‌های افزایش مهارت در بازی نیز مسلط باشید. در ادامه سعی کرده‌ایم تا چند مورد از نکات کمکی در بازی آنلاین ایرانی Quiz of Kings را به شما پیشنهاد دهیم:

  • بهتر است تا بعد از شروع بازی،‌ نگاهی به آمار حریف داشته باشید تا نقاط ضعفش را شناسایی کنید و آن موضوعات را برای مبارزه انتخاب کنید. همچنین سعی کنید آمار خود را بالانس نگه دارید تا حریف با مراجعه به صفحه آمار شما، نقاط ضعفتان را پیدا نکند.
  • بخش رکورد راه خوبی برای افزایش دانش شما در موضوعات مختلف است. اگر می‌خواهید در موضوع مورد نظرتان خبره شوید،‌ بهتر است این بخش را جدی بگیرید. همچنین سوالات بخش رکورد در حالت بازی تصادفی و بازی گروهی تکرار می‌شود و می‌توان با سوالات بازی آشنا شد.
همچنین بخوانید :
  • از آیتم‌های کمکی به درستی استفاده کنید. سکه در بازی کوییز آف کینگز بسیار سخت بدست می‌آید و ارزش بالایی دارد. پس خرج کردن آن نیز اهمیت بالایی دارد. برای سوالاتی که به نظرتان خیلی سخت است هرگز از راهنمای مردمی استفاده نکنید، زیرا برای بقیه نیز همین شرایط را دارد و جواب پیشنهادی معمولا اشتباه است. بهتر است برای اینگونه موارد حذف گزینه را بزنید و از دو گزینه باقی‌مانده یکی را انتخاب کنید.
  • تا وقتی که در یک موضوع حرفه‌ای نشدید، وارد بازی‌های گروهی جدی نشوید. اگر می‌خواهید بازی گروهی را با برد پشت سر بگذارید، باید عضو گروهی باشید که اعضایش قوی هستند و شما هم محکوم به قوی بودن هستید. توقع مدیر گروه از افراد این است که آیتم‌های انتخابی را 100 درصد درست پاسخ دهند. از آنجایی که شما در بازی گروهی باید به 10 سوال جواب دهید، استفاده از سکه‌ها به شدت در بازی گروهی رایج است.
  • چالش‌ها را به هیچ وجه از دست ندهید. حتی اگر آنها را کامل به پایان نرسانید. در واقع چالش‌ها راه خوبی برای بدست آوردن سکه است. شما در چالش‌ها با توجه به ماموریت‌های داده‌شده مانند تمام کردن تعداد معین بازی یا پاسخ به تعداد سوال صحیح، می‌توانید مقدار زیادی سکه کسب کنید.
  • برای قوی شدن در یک موضوع خاص می‌توانید از «کارخانه سوال» کمک بگیرید. در بخش کارخانه سوال شما می‌توانید به طراحی سوال بپردازید و سوالات طراحی شده به دست دیگران را نیز بررسی کنید. با این کارها علاوه بر گرفتن مقدار کمی سکه،‌ ممکن است به سوالات احتمالی موضوع مورد نظرتان نیز پی ببرید.
  • هرگز ناامید نشوید. گاهی پیش می‌آید که یک بازی را افتضاح و با پاسخ‌های غلط شروع کردید و از آن طرف حریفتان قوی و سرسخت است. شاید در همان ابتدا برای ادامه بازی میل زیادی نداشته باشید. اما ممکن است که حریف در ادامه جواب‌ها را به هر دلیل غلط پاسخ دهد و یا اصلا نتواند تا قبل از 12 ساعت به بازی برسد و شما برنده اعلام می‌شوید.

دانلود بازی Quiz of Kings

بازی‌هایی هستند که حتی بدون داشتن مهارت در آنها، رقابت آنلاین آن نیز لذت‌بخش است. بازی ایرانی Quiz of Kings نیز با توجه به حجم کم و به‌کارگیری شیوه جذاب مسابقات آنلاین توانسته حتی برای کاربرانی که دایره معلومات عمومی کمی هم دارند مورد استقبال واقع شود. دانلود بازی Quiz of Kings تحت هر شرایطی برای افرادی که به یادگیری علاقه دارند،‌ توصیه می‌شود. در ادامه لینک دانلود این بازی پرطرفدار را قرار داده‌ایم.

بازی Quiz of Kings برای اندروید و iOS

سخن پایانی

بررسی بازی Quiz of Kings

همچنین بخوانید :

بازی‌های ایرانی در بخش کنسول دستاورد خاصی نداشته‌اند و بر روی پلتفرم موبایل پرفروغ‌تر ظاهر شده‌اند. بازی موبایلی کوییز آف کینکز از آن دسته از بازی‌هایی بود که علاوه بر درخشش سازندگانش،‌ انگیزه‌بخش خوبی برای استارت‌اپ‌های دیگر بود. در سال‌های اخیر آپدیت‌ها و رویدادهای متنوعی برای این بازی عرضه شد که توانست به روند موفقیت این بازی کمک زیادی کند. افسوس بزرگ آنجاست که بازی Quiz of Kings برای کامپیوتر عرضه نشد و حتما باید برای تجربه آن یک گوشی هوشمند در اختیار داشت. بعید می‌دانم که امروزه کسی گوشی هوشمند اندروید و آیفون نداشته باشد؛ پس فرصت را از دست ندهید و فرایند یادگیری را از همین الان شروع کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402