بررسی بازی Candy Crush Saga | آب نبات های جذاب موبایلی

بازی Candy Crush Saga
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروز با یکی دیگر از عناوین پرطرفدار این روزهای گوشی موبایل و تبلت یعنی بازی Candy Crush Saga در خدمت شما هستیم. با پلازا همراه باشید تا بیشتر به جنبه‌های موفقیت بازی کندی کراش ساگا بپردازیم.

برای نشان دادن موفقیت یک بازی موبایلی و محبوبیت آن میان کاربران، معیارهای مختلفی وجود دارد؛ از نمرات منتقدین گرفته تا میزان فروش بازی و شاید هم تعداد دانلودهای آن. ولی گاهی می‌توان خیلی راحت‌تر از افتخارات یک بازی گفت. روزانه افراد مختلفی را می‌بینیم که گوشی به دست و در حال بازی هستند. بازی‌هایی که در میان بیشتر آنها عمومیت دارند. بازی‌هایی که جنسیت و سن و سال نمی‌شناسند. بازی‌هایی که حتی با وجود اجرا شدن در یک صفحه نمایش موبایلی توانسته تا بیشتر از یک بازی کنسولی سرگرم‌کننده باشند. امروز می‌خواهیم به معرفی بازی کندی کراش ساگا بپردازیم. شاید به شما ثابت شود که چطور قدرت یک گوشی موبایل به پلی‌استیشن و ایکس‌باکس چیره می‌شود.

فهرست مطالب

بررسی بازی موبایل Candy Crush Saga

گاهی فضای شاد و فانتزی یک بازی می‌تواند نقشی اساسی‌تر از گیم‌‌پلی و داستان در موفقیت بازی ایفا کند. حال رایگان بودن و سادگی بازی را به این موارد اضافه کنید. این فرمول بسیاری ساده‌ای بود که سازندگان توانستند به زیبایی هر چه تمام‌تر بازی موبایلی Candy Crush Saga را خلق کنند. تقریبا هیچ داستان خاصی در بازی روایت نمی‌شود و بازیکنان هدف دیگری را در بازی دنبال می‌کنند. شاید مراحل بازی و نحوه به انجام رساندن آنها با توجه به محدودیت‌های ماموریت‌ها بازی را از دیگر موارد مشابه متمایز کند. در واقع تنوع مراحل بسیار زیاد است و تا زمان نوشتن این مطلب، بازی چیزی حدود 1250 مرحله دارد. ناگفته نماند که استودیو کینگ همواره در تلاش است که با آپدیت‌های مختلف این رقم را افزایش دهد!

در طول توضیحات مربوط به بررسی بازی Candy Crush Saga سعی کردیم به اطلاعاتی از بازی اشاره داشته باشیم که در پایان بتواند برای شما عزیزان مفید واقع شود. این شما هستید که تعیین میکنید به چه نحوی از بازی استفاده کنید. وجود مراحل متنوع بسیار در کنار زیبایی های عالی در طول گیم پلی سبب خواهد شد تا با یکی از زیباترین و البته سرگرم کننده ترین بازی های این سبک مواجه شوید. در ادامه بررسی بازی Candy Crush Saga باما همراه باشید.

بازی پازل Candy Crush Saga

در نگاه اول پرداخت‌های درون‌برنامه نقش اساسی در روند بازی دارند. شما با پرداخت مبلغی می‌توانید مقداری شمش طلا در بازی تهیه کنید و از آن برای خرید آیتم‌های جادویی بازی استفاده کنید. ولی خب نکته جالب اینکه فقط 2.3 درصد از بازیکنان برای آیتم‌های بازی، پول پرداخت کرده‌اند. طبق گزارشاتی که از بازی منتشر شده، 97.7 درصد از کسانی که در حال تجربه بازی پازل حذف آب نبات هستند تاکنون هیچ پولی برای پیشبرد بازی پرداخت نکرده‌اند و در مراحل بالای بازی قرار دارند. این موضوع یکی دیگر از برگ‌های برنده بازی است که توانسته بازی Candy Crush Saga را جز پردانلودترین بازی‌های فروشگاه‌های بازی موبایل قرار دهد.

گیم پلی بازی کندی کراش ساگا

نوشتن از راهنمای بازی کندی کراش ساگا کار زیاد سختی نیست. همه چیز به راحتی آب خوردن است و فقط و فقط باید دقت کنید. گیم‌پلی اصلی بازی را یک پازل ساده تشکیل داده است. شما باید همانند بازی‌های پازل قدیمی، سه مهره هم‌رنگ را در کنار هم قرار دهید تا آنها از صفحه حذف شوند. در بازی پازل Candy Crush Saga این مهره‌ها با انواع آب‌نبا‌ت‌های رنگارنگ جایگزین شده‌اند. هدف بازی در تمامی بخش‌ها همین اتفاق ساده است. هر بخش از 15 مرحله تشکیل شده و شیوه قرارگیری آب‌نبات‌ها در مراحل با یکدیگر تفاوت دارند. شاید در نگاه اول این گیم‌پلی بعد از مدتی یکنواخت باشد، اما سازندگان برنامه‌های جالبی برای ادامه بازی دارند.

حذف آب‌نبات‌ها در هر مرحله استراتژی خاص خودش را دارد. مثلا در یکی از مراحل باید تعدادی خانه مشخص‌شده را حذف کنید. در مرحله‌ای دیگر باید در مدت زمان محدود، امتیاز خاصی را کسب کنید. در نوع دیگری از مراحل موظف هستید تا تعدادی میوه را از حذف آب‌نبات‌ها بدست آورده و به سبد ذخیره میوه‌ها برسانید. این تنوع مراحل با آپدیت‌های بازی نیز به‌روزشده و تکراری شدن بازی به حداقل رسیده است. ستاره‌های کسب‌شده در هر مرحله از بازی نیز میزان مهارت شما در آن مرحله را مشخص می‌کند.

بازی موبایل Candy Crush Saga

در میان این همه سادگی، نکته‌ای وجود دارد که کمی اعصاب‌خوردکن به نظر می‌رسد. شما در بازی پازل Candy Crush Saga نمی‌توانید به صورت مداوم بازی را ادامه دهید. به این صورت که شما بازی را با 5 شانس دوباره یا همان «جان» آغاز می‌کنید. طبیعی است که با ناموفق شدن در مراحل یکی از جان‌های شما کم می‌شود. اگر هر 5 جان شما تمام شود‌ باید 30 دقیقه صبر کنید تا یکی از آنها آزاد شود و شانس شروع مجدد را داشته باشید. البته خب می‌توانید با پرداخت‌های درون بازی نیز از شانس مجدد بیشتری استفاده کنید. «آیتم‌های جادویی» بخش دیگری است که تا حدود زیادی وابسته به پرداخت‌های درون بازی است. شما به وسیله این آیتم‌ها می‌توانید برخی آب‌نبات‌ها را جابه‌جا، حذف و یا ردیفی را به طور کامل از بین ببرید.

گرافیک بازی Candy Crush Saga

گرافیک بازی کندی کراش ساگا چیز خارق‌العاده‌ای برای ارائه ندارد. طراحی‌های بصری ساده و دوبعدی که قطعا سازندگان را برای ایجاد آن به دردسر ننداخته است. اما شیوه ارائه این تصاویر بسیار مهم است که استدیو King به خوبی از عهده آن برآمده است. این زیبایی‌های بصری در عین سادگی و جذابیت بالا برای گیمر نمایش داده می‌شود. محیط سراسر رنگارنگ و شاد که آب‌نبات‌های کوچک اجزای اصلی آن است. کمتر کسی است که از آب‌نبات و انواع آن خوشش نیاید و بازی کردن با اشکال مختلف آن برای همه لذت‌بخش است. صداگذاری‌های جالب و افکت‌های مناسب صوتی در کنار این المان‌های جذاب، تا حدود زیادی طعم آب‌نبات‌های رنگی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

افتخارات بازی Candy Crush Saga

سال گذشته بود که استودیو کینگ بر اساس آخرین بررسی‌ها و گزارشات خود، اعلام کرد که 9.5 میلیون نفر Candy Crush Saga را در گوشی خود نصب کرده‌اند و روزانه چیزی حدود 5 ساعت با این بازی سرگرم هستند. این روند تا حدی پیش رفت که کارشناسان این بازی را اعتیادآور محکوم کردند و معتقد بودند که سازندگان از روش‌های غیراخلاقی برای سرگرم‌ کردن بازیکنان استفاده کرده‌اند. از عجایب دیگر بازی کندی کراش ساگا اینکه بیشتر مخاطبان آن را بانوان بیش از 35 سال تشکیل می‌دهند و حتی بیشتر کاربرهای بازی وقت خالی زیادی در طول روز دارند. کار به همین جا ختم نشده و حتی افرادی بوده‌اند که در یک روز بیش از 2000 دلار پول برای پیشبرد بازی پرداخت کرده‌اند!

بازی پازل Candy Crush Saga

اگر در مورد مطالب بالا کمی بیشتر فکر کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که موفقیت‌های بازی Candy Crush Saga چیزی بیش از تعداد دانلود بالا در استورهای مختلف است. افتخارات این بازی تقریبا عضو اصلی نقد و بررسی بازی موبایلی کندی کراش ساگا است که به راحتی و بدون هیچ اعداد و ارقامی قابل درک است. از سال 2012 آپدیت‌های مختلفی برای بازی منتشر شده و همزمان با آن شاهد افزایش کاربران بازی هستیم. آیا افتخاری بالاتر از آن وجود دارد؟

ای کاش

قفل‌های موجود در بازی می‌تواند یک چالش جدی البته اعصاب‌خوردکن برای کاربران باشد. پس از گذراندن 15 مرحله از بازی با یک قفل روبه‌رو خواهید شد. برای باز کردن این قفل‌ها چند راه دارید. اولین راه درخواست و دعوت دوستان از طریق فیسبوک است. راه دوم اینکه باید 24 ساعت منتظر بمانید تا مجوز ورود به بخش بعدی صادر شود. قطعا این روال باعث می‌شود تا ریتم بازی برای حرفه‌‌ای‌ها کمی کند شود. اما سازندگان چاره این کار را در پرداخت پول و آزاد کردن مراحل قرار داده‌اند. منطقی است که هر بازی یا اپلیکیشن موبایلی باید صرفه اقتصادی داشته باشد، ولی خب گاهی این شیوه درآمدزایی به مذاق گیمرها خوش نمی‌آید.

دانلود بازی کندی کراش ساگا

این روزها دانلود بازی کندی کراش تبدیل به یکی از ترندها در حوزه بازی‌های موبایلی شده است. دانلود این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید؛ زیرا این بازی رایگان است و اگر قصد پاک کردنش را داشته باشید، چیزی از دست نخواهید داد. نکته مثبت بعدی اینکه حجم بازی بسیار پایین است و زمان دانلود کمی دارد. علاوه بر این حجم ناچیزی از فضای گوشی یا تبلت شما را اشغال می‌کند. نگران سیستم ‌عامل دستگاه خود هم نباشید؛ چراکه این بازی در همه پلتفرم‌ها و کانفیگ‌های مختلف به راحتی اجرا می‌شود. در ادامه لینک دانلود بازی کندی کراش ساگا برای اندروید، iOS و رایانه‌های شخصی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

دانلود بازی کندی کراش ساگا برای iOS

دانلود بازی Candy Crush Saga برای اندروید

دانلود بازی Candy Crush Saga برای ویندوز

در پایان

وجود و تجربه برخی از بازی‌ها برای کسانی که حتی از دنیای بازی‌های ویدئویی به دور هستند و از آن نفرت دارند نیز توصیه می‌شود. بازی موبایلی کندی کراش ساگا از همین دست بازی‌ها است که به هیچ وجه نباید آن را از دست داد؛ حتی برای یکبار! یک پازل جذاب و بامزه که کمتر کسی را از خود خسته می‌کند. یک چالش جدی برای افرادی که ادعای حرفه‌ای بودن در بازی‌هایی ساده اما معمایی را دارند. اگر اهل بازی کردن با گوشی نیستید، خوشحال باشید که تجربه و دانلود بازی Candy Crush Saga برای کامپیوتر نیز وجود دارد.

خوشحال می‌شویم نظرات خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید. شما چه عناوین دیگری شبیه بازی پازل Candy Crush Saga را برای اندروید و آیفون پیشنهاد می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402