کتاب ‌های صوتی انگیزشی؛ صدای موفقیت را بشنویم

کتاب های صوتی انگیزشی (دانلود)
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با دانلود کتاب های صوتی انگیزشی به سوی مسیر موفقیت، میانبر بزنید. برای تمرکز بهتر روی هدف، لمس لحظه اکنون و در دست گرفتن سرنوشت خود، همراه پلازا باشید.

انسان‌ها دو دسته‌اند: گروهی که اراده می‌کنند و به مقصد می‌رسند، و گروهی که برای رسیدن به هدف، به عامل پیشرانه نیاز دارند. اگر شما نیز دوست دارید با راه‌های رسیدن به موفقیت، دستیابی به آرامش درون، نادیده گرفتن افکار منفی و یافتن خودِ واقعیتان آشنا شوید، همراه پلازا باشید و فایل صوتی کتاب های انگیزشی را روی گوشی یا تبلت خود، دانلود کنید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

نقش کتاب های صوتی انگیزشی در تغییر انسان

گوش کردن کتاب های صوتی انگیزشی

خواندن کتاب مثل سفر به تمام نقاط جهان است. حس کردن گرمای خورشید هنگام طلوع و غروب، لمس عشق، نفرت، غم و شادی با تمام وجود و داشتن یک یار مهربان که همیشه پشت آدم را دارد. اینکه کتاب، بهترین دوست انسان است را از زبان همه می‌شنویم و واقعا هم نمی‌توان از این جمله ایرادی گرفت. جمله معروف زندگی زیباست را هم حتما شنیده‌اید. اما زیبایی زندگی، چیزی از دشواری‌های آن کم نمی‌کند.

برای حس کردن زندگی با تمام رنگ‌ها، حتی رنگ سیاهش، باید زمین خورد. تنها با افتادن است که می‌توان بلند شد و افق‌های دورتر را دید. اما اگر حس می‌کنید که بلند شدن برایتان دشوار شده و به یک دوست قابل اعتماد نیاز دارید که هوایتان را داشته باشد، کتاب های صوتی انگیزشی می‌توانند به بهترین یار مهربان شما تبدیل شوند.

  • با کتاب های صوتی انگیزشی، در لحظه اکنون زندگی می‌کنید

گاهی آنقدر با زندگی درگیر می‌شویم و ذهنمان غرق اشتباهات گذشته و احتمالات پیش رو می‌شود که فراموش می‌کنیم زمان حال (اکنون)، زمان حال (لذت بردن) است! درگیر گذشته شدن، زمان را به عقب نمی‌برد و فکر کردن به آینده هم فقط باعث افزایش نگرانی‌هایمان می‌شود.

گوش دادن به کتاب های صوتی انگیزشی، به شما کمک می‌کند تا بار دیگر، در “حوضچه اکنون” آب‌تنی کنید و به لحظه حال، رنگ و لعاب دیگری ببخشید. یکنواختی زندگی، نباید شما را از نوآوری، یافتن راه‌های جدید و لذت بردن از مسیر دور کند، پس با دانلود کتاب های صوتی انگیزشی، یکنواختی مسیر خانه تا محل کار را به فرصتی برای تماشای شگفتی‌های جهان از دریچه‌ای جدید، تبدیل کنید!

  • درک بهتر دیگران با کتاب های صوتی انگیزشی

هر انسانی، اخلاق مخصوص به خود را دارد و سر و کله زدن با این همه اخلاقیات مختلف، چالش بزرگی است. دانلود کتاب های صوتی انگیزشی به شما امکان می‌دهد تا با کمترین زحمت، دریچه‌ای به احساسات، عواطف و ریزه کاری‌های رابطه خود با دیگران باز کنید و بفهمید چرا در یک زمان خاص، یک انسان خاص، یک رفتار خاص را از خود نشان می‌دهد.

  • با کتاب صوتی، هیچ وقت تنها نمی‌مانید!

همه ما به دوست نیاز داریم؛ به یک فرد قابل اعتماد که از بودن در کنار او، لذت می‌بریم و حال خوبی به ما دست می‌دهد. اما هیچ چیز به اندازه شنیدن کتاب های صوتی انگیزشی نمی‌تواند شما را نسبت به رخدادهای پیرامونتان امیدوار کند.

وقتی حالمان خوب نیست، به فردی نیاز داریم که بدون قضاوت، بدون نگاه کردن به ساعت خود، بدون تکرار حرف‌های کلیشه‌ای، ما را تایید کند و راه را نشانمان دهد. کوچکترین مزیت دانلود کتاب های صوتی انگیزشی این است که برای بهره‌مندی از تمام این مزایا، نیازی به قرار ملاقات، انتخاب لباس، آرایش کردن، سفر درون شهری یا شنیدن حرف‌های تکراری، وجود ندارد.

برخی از برترین نویسندگان و بهترین کتاب های صوتی انگیزشی آن‌ها

دارن هاردی نویسنده کتاب انگیزشی اثر مرکب

اولین شرط لازم برای نوشتن کتاب صوتی انگیزشی این است که فرد، ده‌ها بلکه صدها بار، زمین خورده باشد و با هر بار زمین خوردن، علاوه بر درس گرفتن، تجربه خود را به رشته تحریر نیز در آورده باشد. در این بخش شما را با مشهورترین نویسندگان و بهترین کتاب های صوتی انگیزشی ایشان آشنا می‌کنیم تا بتوانید خط فکری دلخواه خود را پیش از دانلود، انتخاب کنید.

  • کتاب صوتی غول درون – هری کارپنتر

اگر به قدرت ضمیر ناخودآگاه، اعتقاد دارید، هیچ کس به اندازه هری کارپنتر نمی‌تواند شما را در راه رسیدن به موفقیت، همراهی کند. با دانلود کتاب صوتی انگیزشی مشهور او با عنوان غول درون می‌توانید عصاره بیش از 60 سال مطالعه، تحقیق، آموزش و آزمایش‌های هری کارپنتر را در 8 درس مشروح و مفصل، بشنوید و با قدرت مطلق اراده، بر هر مشکلی پیروز شوید.

  • کتاب صوتی اثر مرکب – دارن هاردی

افراد موفق، چه ویژگی‌هایی دارند؟ چگونه می‌توانیم تنها با چند تغییر ساده، زندگی خود را متحول کنیم؟ دارن هاردی، ناشر سابق مجله موفقیت (Success Magazine) در کتاب صوتی انگیزشی مشهور خود، اثر مرکب می‌گوید برای موفقیت در زندگی، نیازی به برداشتن گام‌های بزرگ وجود ندارد، بلکه راه پیروزی، ثبات و پشتکار در برداشتن گام‌های کوچک است.

  • کتاب صوتی شرمنده نباش، دختر – ریچل هالیس

در کتاب شرمنده نباش، دختر که یکی از بهترین کتاب های صوتی انگیزشی دنیا به حساب می‌آید، ریچل هالیس شخصیت ما را به یک پارچ آب تشبیه می‌کند که با هر بار تکان خوردن، مهر و محبت درون خود را به دیگران می‌پاشد اما اگر پایه محکمی برای شخصیت خود نداشته باشیم، همانند آن پارچ، خواهیم شکست. این کتاب به خانم‌ها کمک می‌کند تا با چند تغییر کوچک اما مهم در زندگی خود، شخصیتی مصمم و استوار داشته باشند.

 

بهترین سایت برای دانلود کتاب های صوتی چیست؟

کتابراه سایت دانلود کتاب الکترونیک و کتاب صوتی
ناشران دیجیتال بسیار زیادی در ایران و جهان وجود دارند اما اگر به دنبال یک مرجع فوق‌العاده غنی و قانونی برای دانلود کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی می‌گردید، اپلیکیشن کتابراه، بهترین انتخاب شما است. از مزایای کتابراه می‌توان به عرضه بهترین کتاب های صوتی با همکاری برترین گویندگان و صدابرداران اشاره کرد که بهترین کیفیت صدای کتاب صوتی و به تبع آن، بیشترین بهره‌وری از محتوای آن را برای شما تضمین می‌کند.

کتابراه نه تنها شما را در دانلود کتاب های صوتی انگیزشی همراه می‌کند، بلکه می‌توانید دانلود فایل صوتی کتاب رمان ایرانی و خارجی، شعر، ادبیات و زندگینامه، آموزش زبان، تاریخ، فلسفه، اقتصاد و مدیریت و همچنین کتاب صوتی کودک و نوجوان را نیز با آن تجربه کنید.

امکان دانلود اپلیکیشن کتابراه برای پلتفرم‌های اپل (اپ استور)، اندروید (گوگل پلی) و ویندوز وجود دارد. پس از باز کردن اکانت، می‌توانید به کتاب‌های صوتی متنوعی دسترسی پیدا کنید و کتب دانلود شده توسط گوشی موبایل خود را روی لپ تاپ نیز بخوانید. قیمت کتاب صوتی در کتابراه بسیار ارزان و مناسب است و می‌توانید از آن به عنوان یکی از بهترین بستر‌ها برای دانلود کتاب های صوتی انگیزشی، بهره ببرید.

دانلود کتاب های صوتی انگیزشی بهتر است یا خواندن آن‌ها؟

در دست گرفتن کتاب، ورق زدن آن و لمس کردن صفحات کاغذی، راهی متفاوت از دانلود کتاب صوتی و گوش فرا دادن به آن با هدفون است اما هر دوی این مسیرها، به موفقیت ختم می‌شوند و شما را در مسیر یافتن فرصت‌های جدید قرار می‌دهند.

طبق بررسی‌های دکتر آرت مارکمن و دکتر باب دوک در دانشگاه تگزاس، هنگام ورق زدن یک کتاب مثل یک کتاب انگیزشی، ذهن انسان درگیر رمزگشایی کلمات و تجسم مفاهیم می‌شود اما می‌توان به سادگی به صفحه قبل بازگشت و آن را خواند.

این در حالی است که دانلود کتاب های صوتی انگیزشی و گوش فرا دادن به آن، به دلیل عدم امکان بازگشت به پاراگراف قبل موجب می‌شود تا ذهن شما، بهتر از همیشه روی آن مبحث، متمرکز شود و تلاش بیشتری برای ذخیره کردن مطالب انجام دهد. مزیت بزرگ دانلود کتاب صوتی این است که می‌توانید تقریبا هر زمانی را برای گوش دادن به آن استفاده کنید و این در حالی است که برای ورق زدن کتاب، باید یک جا نشست و از بارانی نبودن هوا هم مطمئن بود!

توصیه‌های ما پس از دانلود فایل صوتی کتاب های انگیزشی

خیلی از ما فکر می‌کنیم که گوش دادن به کتاب صوتی همانند شنیدن موسیقی است اما برای داشتن بهترین بهره‌وری، بد نیست زمان مخصوصی را به این کار اختصاص دهیم. دانلود فایل صوتی کتاب های انگیزشی شاید بیش از یکی دو دقیقه طول نکشد و بزرگ‌ترین مزیت کتاب صوتی این است که در خلال گوش دادن به آن، می‌توان کارهای دیگری نیز انجام داد.

بسیاری از ما هنگام رانندگی، تمیز کردن خانه، شستن ظرف یا تهیه غذا به کتاب های صوتی گوش می‌دهیم اما می‌توان یکنواختی را از این معادله خارج کرده و از روش‌های زیر برای افزایش بهره‌وری و لذت بردن بیشتر از دانلود کتاب صوتی، استفاده کرد.

  • کار هنری هنگام گوش دادن به فایل صوتی کتاب های انگیزشی

درگیر کردن دست‌ها، حس یکنواختی گوش دادن به کتاب های صوتی انگیزشی را از شما دور می‌کند و متوجه گذر زمان نخواهید شد. شما می‌توانید هنگام گوش دادن به کتاب صوتی، کارهایی همانند نجاری، رنگ آمیزی، لاک زدن ناخن، چیدن پازل هزار تکه ای یا بافتنی را امتحان کنید و با اتمام یک فصل از کتاب های صوتی انگیزشی، هم راه‌های موفقیت در زندگی و استحکام شخصیت را یاد گرفته‌اید و هم ناخن‌هایی زیبا یا یک شال گردن نو خواهید داشت.

  • کتاب های صوتی انگیزشی، همراه شما در سفر

اگر خیالتان از بابت امنیت در فضای باز راحت است و خود را به ماسک جراحی، دستکش و اسپری الکل مسلح کرده‌اید، می‌توانید از فرصت شنیدن فایل صوتی کتاب های انگیزشی برای طی طریق و تنفس هوای تازه استفاده کنید. یک روز بارانی خنک، نیمکت محبوبتان در پارک محل، رفتن به باغ برای چیدن میوه و تماشای ویترین فروشگاه‌ها، راه‌هایی آسان و لذت‌بخش برای یک تیر و دو نشان زدن با دانلود کتاب های صوتی انگیزشی به حساب می‌آید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402