مقایسه PUBG با Fortnite ؛ گرافیک، گیم پلی و عملکرد

مقایسه pubg با fortnite
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نبرد بتل رویال وارد فاز جدیدی شده است و اکنون طرفداران بی‌شماری به دنبال مقایسه پابجی با فورتنایت هستند. ما نیز در این مطلب قصد داریم تا به مقایسه PUBG با Fortnite در بخش‌های گیم پلی، گرافیک و عملکرد کلی بازی بپردازیم.

هر دو بازی پابجی و فورتنایت بسیار محبوب هستند و پیشگامان آشکار این سبک به حساب می‌آیند؛ اما علی رغم شباهت‌های آشکار آنها، تفاوت‌های اساسی بین این دو عنوان از بزرگ‌ترین بازی‌های بتل رویال برای گوشی‌های اندروید و آیفون وجود دارد. لازم است اشاره کنیم که اکنون فقط پابجی بر روی Play Store موجود است. برای اطلاع از دلیل این اتفاق می‌توانید سری به این مطلب بزنید. در مقایسه PUBG با Fortnite سعی نمودیم به موارد مهم و مختلفی از بازی ها اشاره داشته باشیم که از این طریق میتوانید به شکل بهتری با موارد نامبرده آشنا شوید.

فهرست مطالب

مقایسه PUBG با Fortnite

هرکدام از بازی های نامبرده برای خودشان غولی در صنعت بازی های موبایلی هستند. اگر از طرفداران این بازی ها هستید باید بدانید که در مقایسه ای کامل به اینکه کدام یک بهتر است اشاره نموده ایم. شما عزیزان در طول مقایسه PUBG با Fortnite میتوانید با اطلاعات مهمی از بازی آشنا شوید که پیشنهاد میشود نظر خود نسبت به بازی های نامبرده را بیان و باما همراه باشید.

مقایسه گرافیک پابجی و فورتنایت

هر دو بازی فورتنایت یا PUBG، بازسازی دوباره نسخه کامپیوتر خود هستند که در این زمینه بسیار وفادار به اصل خود بودند.

مقایسه pubg با fortnite / مقایسه فورتنایت

یکی از این بخش‌های وفادار، گرافیک و جلوه‌های بصری دو بازی است. استودیو Tencent’s Lightspeed و Quantum گرافیک واقع‌گرایانه PlayerUnknown’s Battlegrounds را برای نسخه موبایل ساده کرده‌اند، اما پیکره اصلی آن هنوز هم وجود دارد. شخصیت‌ها، نقشه‌ها و اسلحه‌ها همه واقع‌گرایانه هستند.

از طرف دیگر Fortnite رویکرد کارتونی بیشتری را در پیش می‌گیرد. همه چیز مثل اینکه از یکی از انیمیشن‌های Dreamworks جدا شده باشد، روشن و رنگارنگ است. برخی از سلاح‌ها بر اساس سلاح‌های واقعی ساخته شده‌اند، اما برخی دیگر به نظر می‌رسد مستقیماً از کارتون Looney Tunes برداشته شده‌اند؛ مانند پوسته موقت Egg Launcher.

تفاوت بین Fortnite و PUBG توسط بازیکنان در 30 ثانیه اول در یک مسابقه خلاصه می‌شود. در پابجی موبایل بازیکنان با یک چتر، با هواپیمای باری به جزایر پراکنده دارای پایگاه‌های نظامی و نیروگاه‌ها می‌روند. در Fortnite، بازیکنان با سقوط آزاد از اتوبوسی که به یک بالون عظیم بسته شده، به وسیله گلایدر یا چتر بارانی به روی زمین فرود می‌آیند.

مقایسه فورتنایت موبایل با پابجی گوشی: گیم پلی

اگر در هسته اصلی گیم پلی به مقایسه پابجی و فورتنایت بپردازیم، با اینکه هیچ یک از این دو بازی فرمول اصلی Battle Royale را ابداع نکرده‌اند، اما پایه گیم پلی در هر دو یکسان است. در بخش محبوب بتل رویال، بازیکنان با 99 رقیب دیگر در یک جزیره رها می‌شوند، سپس هر یک باید به دنبال سلاح‌های مناسب بگردند تا با از میان برداشتن یکدیگر تبدیل به آخرین فردی شوند که روی نقشه زنده مانده است.

منطقه بازی (یا Playzone که به دایره نیز معروف است) به مرور زمان کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا بازیکنان را مجبور به درگیری با یکدیگر کند. هر کسی که در خارج از منطقه بازی بماند به طور مداوم آسیب می‌بیند و باید به هر قیمتی از قرار گرفتن در آن اجتناب کند. PUBG بجز این ویژگی، پای خود را فراتر گذاشته و منطقه قرمز را نیز به بازی اضافه کرده است؛ جایی که بمب‌ها از آسمان می‌ریزند و بلافاصله هر بازیکنی که زیر سقف پناه نگرفته باشد را می‌کشد.

مقایسه پابجی و فورتنایت در بخش گیم پلی نیز مانند تفاوت آن‌ها در گرافیک و جلوه‌های بصری است. پابجی سخت‌تر و درگیری با اسلحه به معنای واقعی نزدیک بودن احتمال مرگ است، در حالی که Fortnite به بازیکنان فضای بیشتری برای مانور و انجام کارهای خلاقانه می‌دهد.

بیشتر این قدرت مانور از این واقعیت ناشی می‌شود که بازیکنان در Fortnite می‌توانند با استفاده از منابع جمع آوری شده از درختان، سنگ‌ها یا ساختمان‌ها، سازه‌هایی را ایجاد کنند. اگر شما را در یک مزرعه با وسعت مناسب گیر بیندازند، ساخت سریع یک برج 1 در 1 زمان کافی برای ارزیابی وضعیت و یا بهم ریختگی را برایتان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که ساخت و ساز در فورتنایت موبایل بسیار دشوارتر از کامپیوتر است.

برعکس، اگر در بازی پابجی موبایل بی خبر گرفتار شوید، مرگ شما قطعی است. در نتیجه بیشتر افراد با احتیاط بیشتری بازی می‌کنند: مثلا پشت درختان یا بوته‌ها پنهان می‌شوند. برخلاف Fortnite، در پابجی بازیکنان می‌توانند روی زمین دراز بکشند و هدف‌های خود را یک به یک هدشات کنند.

در Fortnite نیز می‌توانید با احتیاط بازی کنید، اما بیشتر اوقات بازیکنان به سادگی به سمت درگیری می‌روند. حتی دقیق‌ترین قلعه ساخته شده در بازی را می‌توان با چند ضربه موشک یا نارنجک انداز از بین برد، بنابراین معمولاً بهتر است در حال حرکت و جابجایی باشید. فورتنایت شما را تشویق می‌کند که در بازی جرات بیشتری به خرج دهید.

مقایسه فورتنایت با پابجی: کنترل ها

در ادامه مقایسه PUBG با Fortnite به بخش طراحی دکمه‌ها و کنترل کاراکتر می‌رسیم. کنترل‌ها جایی است که واقعاً مشخص می‌کند کدام شرکت تجربه بیشتری در ساخت بازی‌های موبایل دارد. کمپانی Tencent پادشاه بی‌چون و چرای بازی‌های موبایل است و PUBG Mobile آن را به شکل دقیق منعکس می‌کند.

مقایسه fortnite و pubg / مقایسه پابجی

تا آنجایی که ظرفیت گوشی‌های همراه به سازندگان اجازه می‌دهد، بهترین الگوی کنترل همانی است که بر روی بازی پابجی موبایل اجرا شده است. همچنین در این قسمت برای شما گزینه‌هایی نیز قرار داده شده تا بصورت دلخواه دکمه‌های بازی را شخصی‌سازی کنید. اگر می‌خواهید روی PC بازی کنید، شبیه ساز رسمی PUBG Mobile این کار را برایتان آسان‌تر می‌کند.

بازی فورتنایت موبایل نیز به مرور قابلیت شخصی‌سازی کردن دکمه‌ها را اضافه کرد، اما بعضی از گزینه‌ها قابل تغییر نیستند. بخشی از این امر به دلیل پیچیدگی بیشتر ماهیت بازی، ساخت و ساز، تله‌گذاری و چیزهای دیگر است، اما بخشی از آن به تصمیمات خاص طراحان بازی مربوط می‌شود.

به عنوان مثال، برای ساخت و ساز که ویژگی و امضای خاص Fortnite است و همین ویژگی آن را از سایر بازی‌های Battle Royale متمایز می‌کند، ابتدا باید یک دکمه را بزنید تا وارد حالت ساخت شوید. این گزینه شما را از حالت جنگی خارج می‌کند و اگرچه هنوز هم می‌توانید شلیک کنید، اما نمی‌توانید اسلحه را تغییر دهید، خشاب عوض کنید یا از دوربین اسکوپ خود استفاده کنید. همچنین، کدام هیولایی دکمه «پریدن» را زیر دکمه «خم شدن» قرار می‌دهد؟! یکی بالا می‌رود، یکی پایین می‌رود. حتی همین کار ساده نیز طاقت‌فرسا است!

خوشبختانه، از زمان عرضه هر دو بازی، پشتیبانی از کنترلر اضافه شده است؛ بنابراین هر دسته بلوتوث سازگار باید کار کند. اگر نمی‌خواهید از یک کنترلر کامل مثل پلی استیشن استفاده کنید، می‌توانید از فروشگاه پلازا، دسته بازی موبایل مخصوص پابجی را در 2 مدل مختلف خریداری کنید.

مقایسه PUBG با Fortnite : تجربه کراس پلتفرم

یک تفاوت عمده که در مقایسه پابجی با فورتنایت واضح است، چگونگی ارتباط عناوین موبایل با عناوین رایانه‌ای است که براساس آن‌ها ساخته شده‌اند. PUBG Mobile یک بازی مستقل است که جدا از نسخه PC ساخته شده و Fortnite در موبایل اساساً همان نسخه‌های دیگر بازی بر روی سایر پلتفرم‌ها است.

اکانت بازیکنان، میزان پیشرفت آن‌ها، لباس‌ها و موارد دیگر بین سیستم عامل‌ها در Fortnite به اشتراک گذاشته می‌شود؛ بنابراین مهم نیست که در کجا بازی کنید زیرا تمامی آیتم‌ها را همراه خواهید داشت. بازیکنان حتی می‌توانند در کنار دوستان خود در ایکس باکس، پلی استیشن 4، Switch یا کامپیوتر از طریق دستگاه تلفن همراه خود بازی کنند.

خوشبختانه بازیکنان فورتنایت موبایل در بخش تک نفره یا Solo هرگز در برابر بازیکنانی که با موس و کیبورد بازی می‌کنند قرار نخواهند گرفت. حریف شما بر اساس گروهی که ساخته‌اید تعیین می‌شود؛ پس بازیکنانی که فقط با موبایل هستند در برابر بازیکنانی قرار می‌گیرند که با موبایل آمده‌اند، کسانی که بصورت گروهی با کنسول بازی می‌کنند در برابر گیمرهای موبایل و کنسول قرار می‌گیرند و کسانی که با PC بازی می‌کنند در برابر همه پلتفرم‌ها قرار می‌گیرند.

به دلیلی بسیار مهم، توسعه دهندگان PUBG Mobile همچنان متعهد هستند که گیمرهای پلتفرم گوشی را از کاربرانی که از شبیه‌ساز کامپیوتر استفاده می‌کنند جدا نگه دارند. به همین خاطر، بیشتر مسابقات به دلیل مورد بعدی‌ای که در لیست ذکر می‌کنیم، کمتر از 100 بازیکن واقعی دارند.

مقایسه بازی فورتنایت و پابجی موبایل: ربات ها

تصمیم PUBG Mobile برای اضافه کردن ربات‌ها به فرمول Battle Royale مطمئنا بحث برانگیز بود، اما همچنین یکی از اصلی‌ترین تفاوت پابجی با فورتنایت به حساب می‌آید.

مقایسه pubg با fortnite / مقایسه پابجی

چند بازی ابتدایی‌ای که در پابجی انجام می‌دهید، بجز 9-10 نفر از بازیکنان، سایرین همگی ربات هستند. حتی اگر پس از مدتی بتوانید حرفه‌ای شده و رنک خود را افزایش دهید، انتظار نداشته باشید که بیش از 50 درصد رقبای شما گیمرهای واقعی باشند.

از ابتدا در فورتنایت رباتی وجود نداشت، اما پس از آغاز Chapter 2، ربات‌ها نیز به بازی اضافه شدند. با اینکه این قضیه هم کمی بحث برانگیز است، اما وجود ربات باعث می‌شود تا روند یادگیری بازی برای تازه‌کارها کمی آسان‌تر پیش برود. ربات‌ها به شما فرصتی برای تمرین می‌دهند تا هنگام رو به رو شدن با واقعیت خشن بتل رویال، روحیه خود را نبازید. هیچکس نمی‌خواهد در چند ثانیه اول هر مسابقه ناک اوت شود، اما اگر همان دفعه اول توانستید در بازی رتبه اول را کسب کنید، مغرور نشوید!

مقایسه PUBG با Fortnite : نقشه ها و حالت های بازی

یکی از تفاوت‌های بزرگی که در مقایسه PUBG با Fortnite به چشم می‌آید، تعداد نقشه‌ها و حالت‌های بازی آن‌هاست. Fortnite از نقشه‌ای دقیقاً مشابه نسخه PC استفاده می‌کند که با تکامل بازی، نقشه نیز اندکی تغییر می‌کند.

نقشه Fortnite با عرضه هر فصل جدید تغییر می‌کند و اغلب یک منطقه حذف یا اضافه می‌شود. این کار گیم پلی بازی را تازه نگه می‌دارد، اگرچه به غیر از حالت‌های دیگر مانند Creative و Save the World، هیچ وقت نقشه دیگری برای اکتشاف توسط بازیکنان وجود نخواهد داشت. در کنار این ویژگی، فورتنایت گاهی اوقات حالت‌هایی با مدت زمان محدود مثل «مبارزه 50 بازیکن در برابر 50 بازیکن» یا «چالش اسنایپر» به بازی اضافه می‌کند که برای مدتی جذابیت بازی را دو چندان می‌کنند، اما خیلی سریع برداشته می‌شوند.

اما در عوض در پابجی موبایل، نقشه‌های متنوعی مانند Erangel، نقشه Miramar، نقشه Vikendi و Sanhok وجود دارد. این بازی همچنین دارای بخش آرکید نیز هست که تعداد بازیکنان در آن کمتر اما در عوض دوستانه‌تر است.

فورتنایت VS پابجی : وسایل نقلیه و جابحایی در نقشه

هر دو بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهند که به سرعت در اطراف نقشه پرسه بزنند، اما آن‌ها به روش‌های بسیار مختلف این کار را انجام می‌دهند. با توجه به سبک بازی، PUBG Mobile با قرار دادن اتومبیل و موتور سیکلت در اطراف نقشه، به سبک واقع گرایانه خود وفادار می‌ماند. وسایل نقلیه درون بازی می‌توانند با وارد آمدن خسارت بیش از حد منفجر شوند و پس از طی مسافت طولانی، بنزینشان تمام شود.

Fortnite روش دیگری را در پیش می‌گیرد. علاوه بر وسایل نقلیه مانند ماشین‌های گلف و دوچرخه‌های چهار نفره، Fortnite همچنین مواردی دارد که می‌تواند سرعت حرکت کاراکتر شما را مانند لنت‌های پرشی افزایش دهد. با استفاده از این ویژگی، شخصیت شما به هوا پرتاب شده و طول نقشه را پرواز می‌کند. همچنین هر دو بازی دارای حرکت خودکار هستند تا به انگشت شست شما استراحت دهد. اما لازم است دوباره اشاره کنیم که عبور از زمین‌های وسیع در PUBG Mobile بسیار خطرناک‌تر از چیزی است که در Fortnite وجود دارد؛ بنابراین جوانب احتیاط را بسنجید.

مقایسه PUBG و Fortnite : قابلیت انتخاب خودکار و سایر ویژگی های مخصوص تلفن همراه

PUBG Mobile و Fortnite هر دو ویژگی‌هایی مخصوص موبایل دارند تا بازی در دستگاه‌های صفحه لمسی راحت‌تر شود. این ویژگی‌ها شامل «کمک به نشانه‌گیری»، «شاخص‌های جهت دار» و برداشت خودکار لوازم از روی زمین است.

شاخص‌های جهت دار در هر دو بازی تقریباً یکسان هستند و نشان می‌دهند که از کدام جهت صدای شلیک یا قدم می‌آیند تا به بازیکنانِ بدون هدفون کمک کنند. Fortnite دارای یک نشانگر طلایی اضافی برای صندوقچه‌های حاوی سلاح‌های قدرتمند و لوت نیز است.

در عمل، شاخص‌ها در PUBG بهتر کار می‌کنند؛ زیرا در Fortnite گیم پلی بازی سه بعدی است. بازیکنان می‌توانند به بالا و پایین ساختمان‌سازی کنند و شاخص‌ها به راحتی قادر به ارائه چنین اطلاعاتی درمورد موقعیت مکانی آن‌ها نیستند. شما نمی‌توانید تشخیص بدهید که یک بازیکن بالاتر از شماست یا پایین‌تر؛ مگر زمانی که بسیار دیر شده باشد!

انتخاب خودکار نیز بین این دو مشابه است و اسلحه، آیتم‌ها و داروها برای پر کردن کوله شما بصورت خودکار از روی زمین جمع‌آوری می‌شوند. در Fortnite همچنین مصالح ساختمانی بصورت خودکار برداشته می‌شوند و در PUBG Mobile ضمیمه‌های اسلحه و همچنین زره و کوله پشتی‌های سطح بالاتر بصورت اتوماتیک برداشته شده و شما را تجهیز می‌کند.

مقایسه بازی فورتنایت گوشی با پابجی: درآمدزایی

تفاوت دیگری که در مقایسه PUBG با Fortnite مشخص می‌شود، نحوه انتخاب درآمد از محتوا است.

مقایسه فورتنایت موبایل با پابجی گوشی

اول از همه لازم است اشاره کنیم که هر دو بازی موبایل کاملاً رایگان هستند و محتوای خریداری شده محدود به پوسته و ظاهر است که هیچ مزیت رقابتی ندارند. Fortnite با تعداد زیادی پوسته جذاب، رقص، ایموتی و اسپری، چیزهای بیشتری در این زمینه ارائه می‌دهد. بعضی از این آیتم‌ها با انجام ماموریت‌هایی خاص در بازی قابل آزاد کردن هستند و بعضی از آن‌ها را نیز باید خریداری کنید.

Fortnite فصل به فصل تقسیم شده است؛ بنابراین برای پیشرفت سریع‌تر سطح و باز کردن جوایز بی نظیر آن فصل، باید هر 70 روز یک Battle Pass جدید خریداری شود. باز کردن قفل همه آیتم‌ها بسیار سخت است، اما خوشبختانه پیشرفت شما در همه حساب‌های کاربری به اشتراک گذاشته می‌شود. بنابراین اگر نسخه PC را بازی کرده‌اید دیگر نیازی به شروع مجدد نیست.

شاید به نظر مهیج نرسد، اما خیلی از آیتم‌های قابل باز کردن بسیار جالب هستند. Epic Games همچنین در ترکیب ایده‌های جامعه خود بسیار خوب عمل کرده است، به‌طوری که درون بازی پر از جوک‌های روز و میم‌های جذاب است. جدا از این، هیچکس نمی‌خواهد در چنین بازی‌ای بدون پوسته و آیتم مخصوص بماند.

از طرف دیگر، PUBG Mobile در ابتدا سیستم سنتی تغییر ظاهر مانند چترها، کت‌ها و پوشاک ابتدایی را انتخاب کرد که از معدود معایب پابجی به حساب می‌آمد. با این حال، از به روز رسانی 0.6.0 به بعد همان سیستم Battle Pass (که در اینجا Royale Pass نامیده می‌شود) دارای ویژگی‌هایی است که Epic Games برای پر کردن خزانه خود استفاده می‌کند.

مقایسه PUBG با Fortnite : عملکرد

هردو بازی PUBG Mobile و Fortnite با موتور Unreal Engine 4 که در واقع توسط سازنده فورتنایت یعنی اپیک گیمز ساخته شده، اجرا می‌شوند. به همین دلیل جای تعجب نیست که هر دو PUBG و Fortnite از همان ابتدا روی سیستم‌های ضعیف هم اجرای بسیار خوب و بهینه‌ای داشته باشند.

در واقع، یکی از اصلی ترین مواردی که منجر به سبقت گرفتن Fortnite از PUBG می‌شود (غیر از رایگان بودن) این بود که می‌توان آن را با کامپیوترهایی که سیستم ضعیفی دارند نیز بازی کرد؛ حتی پایین‌تر از حداقل سیستم مورد نیاز PUBG.

اما با این حساب، اپیک گیمز برای نسخه گوشی همراه خود به اندازه نسخه PC تلاش نکرد تا بازی را بهینه‌تر کند. همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره‌ای به این موضوع کردیم، این بازی اکنون از روی گوگل پلی برداشته شده و برای انجام آن باید فایل مربوطه را از سایت اپیک گیمز یا سایت‌های داخلی دانلود کنید.

سیستم مورد نیاز فورتنایت برای گوشی بدین شرح است:

  • اندروید 8.0 Oreo یا بالاتر
  • 3 گیگابایت فضای خالی
  • حداقل 4 گیگابایت رم
  • پردازنده گرافیک: Qualcomm Adreno 530 یا بالاتر، ARM Mali-G71 MP20, ARM Mali-G72 MP12 یا بالاتر

Fortnite در موبایل به شکل قابل توجهی مانند نسخه PC است، اما گزینه‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانید تنظیمات گرافیکی خود را برای بهبود عملکرد تغییر دهید.

PUBG Mobile تنظیمات گرافیکی قوی‌ای را ارائه می‌دهد تا بتواند آن را تقریباً با هر دستگاهی تطبیق دهد. برخلاف نسخه رایانه‌های شخصی منتشر شده، نسخه موبایل کاملاً بهینه شده است؛ اگرچه پایین آوردن گرافیک بازی می‌تواند باعث کاهش واقع‌گرایانه بودن بازی شود. برای کسانی که گوشی‌های بسیار سطح پایین یا قدیمی دارند، نسخه‌ای با نام PUBG Mobile Lite نیز وجود دارد که تقریباً در هر دستگاهی اجرا می‌شود.

Lightspeed و Quantum Studios چندین بروزرسانی برای PUBG Mobile ارائه داده است تا شامل هر دو دستگاه بالاتر و پایین رده اندرویدی باشد؛ اما با این حال هر دو بازی به سرعت باتری شما را به اتمام می‌رسانند.

سخن پایانی: پابجی یا فورتنایت

حال وقتی صحبت از مقایسه فورتنایت یا پابجی می‌شود کدام بازی بهتر است؟ هر دو بازی عالی (و رایگان) هستند، اما تجربه‌های کاملاً متفاوت از بتل رویال را ارائه می‌دهند. مسلما بازی پابجی موبایل بر روی نسخه گوشی بسیار بهتر عمل کرده و با نقشه‌های متنوعی که دارد، جریان گیم پلی برایتان تازگی خواهد داشت. از طرف دیگر، بازی فورتنایت گرافیک کارتونی جذاب و ویژگی‌های خلاقانه‌ای دارد که با اضافه شدن سلاح‌های جدید در هر فصل، گیمرها را ترغیب می‌کند تا دوباره به سمت این بازی برگردند.

شما فکر می‌کنید در مقایسه PUBG با Fortnite کدام یک پیروز خواهند بود؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
سینا صادقی
.
17 آذر 1400، 20:33
پاسخ
3
0
کی میگه پابجی بهتره؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402