معرفی بهترین بازی برای گوشی های ضعیف + لینک دانلود

بهترین بازی برای گوشی های ضعیف
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر در جستجوی بهترین بازی برای گوشی های ضعیف هستید، باید بدانید که در این لیست به بهترین بازی برای گوشی های ضعیف اشاره نموده ایم که امکان دانلود هریک از بازی های نامبرده را خواهید داشت. جهت بررسی مقاله باما در ادامه همراه باشید.

این روزها گوشی‌های موبایل تبدیل به یکی از پلتفرم‌های اصلی بازی‌های ویدئویی شده‌اند. کمتر کسی را سراغ داریم که در تلفن همراه خود از این بازی‌ها نداشته باشد. یا اینکه بازی‌های معروف موبایلی را تجربه و یا ندیده باشد. معمولا بازی‌های موبایل به واسطه کاربری فوق‌العاده‌ای که دارند، یکی از بهترین پیشنهادها برای پر کردن زمان‌های مرده هستند. در حالی که حتی برخی از افراد برنامه‌ریزی زمانی مشخصی برای PUBG یا Fortnite دارند. در مجموع نمی‌توان نقش بازی‌های موبایلی را نادیده گرفت و روزانه کاربران زیادی وقت خود را صرف این بازی‌ها می‌کنند. شاید تفاوت اصلی این افراد در مدل گوشی موبایل در دستشان باشد؛ نکته‌ای که تعیین‌کننده نوع بازی‌ها برای اجرا شدن است.

فهرست مطالب

معرفی بهترین بازی برای گوشی های ضعیف

بازی های سبک برای گوشی های ضعیف عملا باید ساختار معکوسی را دنبال کنند که در این میان بدنیست بدانید سایت پلازا طبق بررسی های خوبی که در این خصوص انجام داده توانسته لیست خوبی از بازی کم حجم برای گوشی های قدیمی را تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دهد که پیشنهاد میشود لیست بازی برای گوشی های ضعیف را از دست ندهید و در ادامه باما همراه باشید.

بازی Mekorama بهترین بازی های کم حجم اندروید

بازی برای گوشی های ضعیف

مکانیزم بازی Mekorama بسیار آشنا و البته جدید است. شما باید یک ربات را در جهت رسیدن به خانه‌اش کمک کنید. حرکت در مسیر بازی به صورت مکعبی و با لمس آنها انجام می‌شود. این مکانیزم با گذشت مراحل بازی پیچیده‌تر می‌شود و به دقت بیشتری نیاز خواهد داشت. علاوه بر این Mekorama شما را در تجربه یک بازی با فضای آرام و موسیقی‌های دلنشین همراهی می‌کند.

سبک دلنشین و آرام بازی برای اشخاصی که بدنبال سرگرمی هستند گزینه خوبی خواهد بود که از هرگونه چالش های اکشن و تیراندازی دور خواهید بود. خط داستانی مناسب بازی میتواند شمارا با چالش های خوبی مواجه کند که در این میان از روش های مختلف برای عبور از موانع میتوانید استفاده کنید. این بازی در لیست بهترین بازی های کم حجم اندروید توانسته رتبه اول را کسب کند که در ادامه میتوانید لینک های مربوط به گوشی های اندروید و آیفون را در اختیار داشته باشید. در ادامه لیست جهت معرفی بازی های بیشتر باما همراه باشید.

دانلود بازی Mekorama برای اندروید و iOS

بازی Flow Free بهترین بازی های انلاین برای گوشی های ضعیف

بازی گوشی های ضعیف

گاهی اوقات جذابیت یک اثر سرگرمی در سادگی خلاصه می‌شود. شما در بازی Flow Free معتاد همین سادگی می‌شوید. هدف اصلی بازی اتصال نقطه‌های هم‌رنگ بدون برخورد با یکدیگر است. این اصل با گذشت زمان مشکل‌تر شده و در مراحل بالاتر با صفحه گسترده‌ای از رنگ‌ها و خانه‌ها مواجه هستیم. هر بخش بازی از 150 مرحله تشکیل شده است. هر بخش از تنوع جالبی برخوردار است و ساعت‌ها گیم‌پلی در اختیار شما خواهد گذاشت.

همانطور که گفته شد این بازی میزبان مراحل بسیاری بوده که بی تردید شرکت توسعه دهنده آن برای افزایش محبوبیت بازی مراحل بیشتری را در آینده به بازی اضافه خواهد نمود و این موضوع اصلی ترین رکن محبوبیت بازی در دراز مدت خواهد بود. فارغ از این مبحث بدنیست بدانید که بازی فلو فری از طرح و رنگ بندی بسیار خوبی برخوردار است که میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد.

وجود سیستم دشواری مراحل میتواند شمارا به صورت یکنواخت با چالش های دشوارتری مواجه کند که در این راستا بسته به مرحله ای که در ان حضور دارید میتوانید شاهد چالش های متنوعی باشید. اگر بدنبال بهترین بازی های انلاین برای گوشی های ضعیف هستید باما در ادامه این مقاله همراه باشید. بازی فلاو فری بطور کلی 150 مرحله سرگرم کننده را در خود جای داده است که این مورد میتواند گیم پلی طولانی مدت را برایتان تداعی کند. لینک های مربوط به گوشی اندروید و آیفون برایتان در ادامه قرار گرفته است.

دانلود بازی Flow Free برای اندروید و iOS

بازی Modern Sniper بازی برای اندروید ضعیف

بازی مناسب گوشی های ضعیف

همچنین بخوانید :

بازی Modern Sniper پیشنهاد بسیار خوبی برای کسانی است که می‌خواهند یک عنوان تیراندازی را بر روی گوشی موبایل تجربه کنند. بازی فارغ از هرگونه المان اضافی می‌تواند شما را مجذوب کند. سیستم تجربه کابری به خوبی به کار گرفته شده و در کنار بخش داستانی عملکرد خوبی دارد. حجم بازی با توجه به گیم‌پلی بسیار ایده‌آل است. بازی Modern Sniper را باید جز بازی اندروید برای گوشی های ضعیف در نظر گرفت.

با وجود بازی های اکشن بسیار نظیر کال اف دیوتی موبایل کمتر گیمرهایی به سراغ بازی هایی نظیر مدرن اسنایپر خواهند رفت اما بدنیست بدانید که این بازی کم حجم یکی از گزینه های عالی برای سرگرمی بوده است. وجود چالش های متنوع و سیستم فیزیکی روان میتواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهد که این بازی برای اندروید ضعیف بوده است. شرکت سازنده این بازی را تنها برای پلتفرم اندروید عرضه نموده که لینک گوگل پلی آن در ادامه برایتان درج شده است.

دانلود بازی Modern Sniper برای اندروید

بازی 2048 بهترین بازی برای گوشی های ضعیف

بازی اندروید برای گوشی های ضعیف

بعید است بازی 2048 یا عناوینی مشابه آن را ندیده باشید. اگر به دنبال بازی برای گوشی های ضعیف هستید و به پازل‌های ریاضی علاقه‌مند هستید، هرگز بازی 2048 را از دست ندهید. مکانیزم بازی رساندن عدد 2 بر توان‌های بالاتر و رسیدن به عدد 2048 است. استودیو Ketchapp با همین فرمول ساده توانسته تا یکی از بازی های مناسب گوشی های ضعیف را منتشر کند. آن قدر مراحل سرگرم کننده برای شما در طول این بازی درنظر گرفته که بی تردید میتوان گفت فرصت تجربه بازی در آینده را نخواهید داشت زیرا این محصول سبک های مختلفی را در خود جای داده است.

اگر بدنبال سرگرمی و تقویت هوش خود هستید بازی 2048 گزینه خوبی برای شما خواهد بود که فرمول های بسیاری در آن بکارگیری شده است. این بازی در میان بهترین بازی برای گوشی های ضعیف گزینه خوبی بوده که میتواند گیم پلی خوبی را برای مدت زمان طولانی در اختیارتان قرار دهد. سبک بازی در پاراگراف خود ذکر شده است اما نکته ای که در خصوص این بازی باید بدانید وجود چالش های دشوار در مراحل بالای بازی بوده که نیازمند تفکر و تصمیم گیری سریع خواهد بود. لینک دانلود اندروید و آیفون این بازی در ادامه برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی 2048 برای اندروید و iOS

بازی Grand Gangsters 3D بهترین بازی های اندروید برای گوشی های ضعیف

بازی انلاین برای گوشی های ضعیف

اگر به دنبال یک بازی مشابه حال و هوای GTA برای گوشی موبایل هستید، بازی Grand Gangster 3D بهترین گزینه پیش روی شماست. همانند سری بازی‌های Grand Theft Auto شما باید مراحل اصلی و فرعی را در یک جهان آزاد پشت سر بگذارید. پلیس نیز رفتار شما را زیر نظر دارد. گیم‌پلی بازی نیز با توجه به کنترل آن راحت است. در مجموع Grand Gangster 3D یک پیشنهاد سندباکس و جز بازی برای گوشی های ضعیف است.

سبک بازی های جهان باز همیشه از محبوبیت ویژه ای در میان کاربران برخوردار بوده اللخصوص که به بازی های جی تی ای نیز شباهت داشته باشد. همانطور که از نام بازی مشخص است باید در یک محیط 3 بعدی بدنبال پایان دادن به مراحل و چالش هایی باشید که سبب شده اند تا بازی گراند گنگستر 3 بعدی در لیست بهترین بازی های اندروید برای گوشی های ضعیف حضور یابد. این بازی میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید که پیشنهاد میشود در ادامه لیست و معرفی بازی های بیشتر باما همراه باشید.

دانلود بازی Grand Gangster 3D برای اندروید

بازی Infinity Loop بهترین بازی ها برای موبایل های ضعیف

بازی های مناسب گوشی های ضعیف

برای به رخ کشیدن هوش واقعی،‌ بازی Infinity Loop پیشنهاد خوبی است. شما با تعدادی لوله مواجه هستید که با چرخش به یکدیگر متصل می‌شوند. هرگاه که شکل مورد نظر تشکیل شود، یک حلقه جالب بی‌پایان خواهد شد. گیم‌پلی بازی همانند روند آن بی‌پایان است و ساعت‌ها برای شما برنامه خواهد داشت. در کل بازی Infinity Loop گزینه مطلوبی برای تجربه یک عنوان معمایی متفاوت است.

بازی های چالش برانگیز همیشه از محبوبیت خوبی برخوردار نبوده اند زیرا در این خصوص سبک و طراحی بازی شرط مهمی بوده که متاسفانه بازی های بسیاری در این حوزه آنرا رعایت نمیکنند. بازی اینفاینایت لوپ با گزینه های دیگر در تضاد بوده زیرا توانسته سطح بسیار خوبی را برای سرگرمی گیمر ارائه دهد که این مورد سبب حضور بازی در لیست بهترین بازی ها برای موبایل های ضعیف شده است. لینک های دانلود اندروید و ای او اس این بازی در ادامه برایتان درج شده است.

دانلود بازی Infinity Loop برای اندروید و iOS

بازی Score! Hero بهترین بازی های آنلاین ورزشی برای گوشی های ضعیف

بازی های سبک برای گوشی های ضعیف

گاهی برای لذت بردن از فوتبال فقط سه حرکت کافیست: پاس، شوت و گل! فرمول موفقیت‌آمیزی که استودیو  First Touch Games Ltd در بازی Score Hero به کار گرفته است. شما باید با کشیدن انگشت بر روی صفحه مسیر توپ میان بازیکنان و درنهایت شوت به دروازه را مشخص کنید. این ساز و کار به ظاهر ساده با پیشرفت بازی دشوار شده و دقت بیشتر برای کات دادن به توپ و پاسکاری‌ میان بازیکنان لازم است. امروزه این بازی به یکی از بهترین های آنلاین و افلاین تبدیل شده است که قادر به اجرای آن در گوشی های ضعیف نیز خواهید بود.

بی شک نیازی به توضیحات بیشتر در خصوص این بازی نبوده زیرا محبوبیت بالای بازی امروزه برای تمام گیمرها به اثبات رسیده است. در یک محیط شبیه سازی با سبک فوتبال بدنبال سرگرمی باشید که حالت آفلاین و آنلاین بازی شامل بخش های مختلفی بوده که میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم نماید. این بازی را میتوانید به صورت 2 نفره آفلاین نیز اجرا کنید که این موارد سبب شده اند تا بازی در میان لیست های بسیاری قرار گیرد. در ادامه لیست جهت معرفی بهترین بازی های آنلاین جنگی برای گوشی های ضعیف باما همراه باشید.

دانلود بازی Score Hero برای اندروید و iOS

بازی Elite Killer: SWAT بازی تفنگی برای گوشی های ضعیف

بازی با حجم کمتر از 10 مگابایت برای اندروید

در نگاه اول بازی Elite Killer: SWAT شاید کمی سنگین به نظر برسد، اما می‌توان این بازی شوتر موبایلی را به عنوان یک بازی مناسب گوشی های ضعیف معرفی کرد. شاید این بازی در حد عناوین مشابه خود در پلتفرم موبایل نباشد، اما فراموش نکنید که با یک FPS مواجه هستید و نباید با توجه به حجم کم، توقع زیادی از گرافیک و جلوه‌های بصری در بازی داشت.

وجود جلوه های بصری و وصداگ ذاری جذاب از اصلی ترین دلایل حضور بازی Elite Killer: SWAT در لیست بازی تفنگی برای گوشی های ضعیف بوده است. اگر توقعات بالایی از یک بازی شوتر برای گوشی ضعیف ندارید این گیم گزینه خوبی برای شما بوده است که میتواند مدت زمان خوبی شمارا سرگرم نماید. بازی Elite Killer: SWAT به نسبت حجم خود از طراحی خوبی برخوردار بوده که امروزه گیمرهای بسیاری برای سرگرمی از این بازی استفاده میکنند.

دانلود بازی Elite Killer: SWAT برای اندروید

بازی Quiz of Kings بازی کمتر از 30 مگ برای تبلت ضعیف

بازی های انلاین برای گوشی های ضعیف

از میان بازی‌های خوش‌ساخت ایرانی باید به بازی Quiz of Kings اشاره کرد. یک بازی کم حجم که شما را به یادگیری رقابتی تشویق می‌کند. شیوه بازی در واقع رقابت آنلاین در زمینه اطلاعات در موضوعات مختلف است. بازی از حالت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و امکان بازی گروهی نیز در کوییز اف کینز مهیا است. در مجموع Quiz of Kings به عنوان یکی از بازی های انلاین برای گوشی های ضعیف شناخته می‌شود. این بازی ایرانی و خوش ساخت فرصت رقابت خوبی را برای شما تداعی خواهد نمود.

بازی پرسش و پاسخ آنلاین نه تنها سبب سرگرمی شما خواهد شد بلکه میتواند شمارا با اطلاعات و دانش خوبی در زمینه های مختلف مواجه کند. این بازی که به زبان شیرین پارسی نیز مسلط بوده میتواند در حالت آنلاین شمارا با گیمرهای مختلفی از سراسر ایران مواجه کند.سبک آن نیز بدین شکل بوده که باید در یک مدت زمان مشخص به تعدادی سوال پاسخ دهید که در پایان هرشخص تعداد سوال درست بیشتری داشته باشد امتیاز بالاتری را کسب خواهد نمود.

دانلود بازی Quiz of Kings برای اندروید و iOS

بازی Space Racing 3D – Star Race

بازی بتل رویال برای گوشی های ضعیف

بازی Space Racing 3D – Star Race را باید یک ریسینگ جذاب در میان بازی‌های موبایلی معرفی کرد. نقطه عطف این بازی در ارائه گیم‌پلی جذاب و خلاقانه است که در کنار جذابیت‌های بصری،‌ فقط با حجم 15 مگابایت منتشر شده است. حالت‌های متنوع مبارزه، درگیری‌های مستقیم و غیرمستقیم با حریفان و امکان انتخاب از میان بیش از 40 هواپیما تنها بخشی از Space Racing 3D – Star Race است.

جالب است بدانید که این بازی با حجم 15 مگابایتی خود از گیم پلی و مراحل بسیاری برخوردار بوده و این نکته یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن  بوده است. اگر بدنبال دانلود بازی با حجم کمتر از 10 مگابایت برای اندروید هستید  در ادامه این لیست باما همراه باشید.

دانلود بازی Space Racing 3D – Star Race برای اندروید

بازی Tank Hero بازی کم حجم برای گوشی های قدیمی

بازی فری فایر برای گوشی های ضعیف

بازی Tank Hero یکی دیگر از گزینه‌های بازی با حجم کمتر از 10 مگابایت برای اندروید است. یک بازی آرکید موبایلی که جنگ‌های بامزه و هوشمندانه‌ای از تانک‌های کوچک را رقم می‌زند. کنترل بازی بسیار راحت است و با گذشت مدتی از بازی، بیش از قبل روان می‌شود. نکته بازی آنجاست که باید میان حمله کردن و حرکت کردن یکی را انتخاب کنید. شاید Tank Hero تقلید ناقصی از بازی Archero باشد، اما به عنوان یکی از گزینه‌های بهترین بازی برای گوشی های ضعیف معرفی می‌شود.

دانلود بازی Tank Hero برای اندروید

بازی Street Fighting 4 بازی کم حجم برای گوشی های قدیمی

بازی پابجی برای گوشی های ضعیف

پیدا کردن یک بازی کم‌حجم فایتینگ برای موبایل کمی سخت است، اما بازی Street Fighting 4 توانست این مشکل را حل کند. این بازی با چیزی حدود 10 مگابایت یکی از عجیب‌ترین بازی‌های مناسب برای گوشی‌های ضعیف است. بازی یک نمونه‌ کوچک و بازسازی سبک از نسخه اصلی Street Fighting 4 است. بدیهی است که نباید توقع یک فایتینگ حرفه‌ای با شخصیت‌های زیاد و لیست مهارت‌های بالا داشت، ولی در مجموع Street Fighting 4 را برای تجربه یک فایتینگ موبایلی می‌توان نصب کرد.

دانلود بازی Street Fighting 4 برای اندروید

بازی Brick Game بازی کم حجم برای گوشی های قدیمی

بازی های سبک بتل رویال برای گوشی های ضعیف

قطعا باید کنسول دستی Brick Game یا همان آتاری دستی دهه شصت و هفتاد معرف حضورتان باشد. بازی شاخص این کنسول شبیه‌ساز Tetris بود. در کنار آن بازی‌های ابتدایی دیگری وجود داشت. اکنون شما می‌توانید بازی‌های Brick Game را با موبایل‌تان بر روی اپلیکیشنی با همین نام اجرا کنید. این اپلیکیشن یا به اصطلاح بازی دقیقا همان Brick Game قدیم را برای شما اجرا می‌کند. همه مراحل و بازی حتی به همراه افکت‌های صوتی بامزه، به سادگی هر چه تمام‌تر بر روی موبایل یا تبلت قابل‌ بازی است.

دانلود بازی Brick Game برای اندروید و iOS

بازی West Gunfighter بازی کم حجم برای گوشی های قدیمی

بازی گوشی های ضعیف

همیشه بازی‌های موفق کنسولی طرفداران خود را داشته‌اند و این طرفداران به دنبال تجربه عناوین مشابه آن بر روی گوشی و تبلت هستند. بازی West Gunfighter را می‌توان نسخه ساده‌سازی‌شده سری بازی Red Dead Redemption دانست. یک بازی وسترن که در غرب وحشی دنبال می‌شود. تمامی المان‌ها شباهت زیادی به RDR داشته و یک بازی شبیه‌ساز غرب وحشی بر روی گوشی موبایل را شاهد هستیم. انجام ماموریت‌ها و انتخاب اسب و سلاح‌های مختلف در یک بازی موبایلی، جذابیت خاصی را در West Gunfighter به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی West Gunfighter برای اندروید

بازی Candy Crush Saga بازی های سبک برای گوشی های ضعیف

بازی برای گوشی های ضعیف

یکی از دلایل محبوبیت بازی‌های پرطرفدار، در سادگی ساخت و کم‌حجم بودن آنهاست. بازی Candy Crush Saga با همین الگوریتم جز پرطرفدارترین و گزینه یک بازی مناسب گوشی های ضعیف است. قرار دادن سه آیتم هم‌رنگ و همسان و نابود کردن آنها، اساس بازی Candy Crush Saga است. این فرایند در یک محیط به شدت شاد و فانتزی قرار گرفته که با به‌کار گرفتن آیتم‌های اضافی، کندی کراش را جز بهترین‌های بازی موبایلی و استدیو کینگ را جز بهترین سازنده‌ها قرار داده است.

دانلود بازی Candy Crush Saga برای اندروید و iOS

بازی Swipe Brick Breaker بازی های سبک برای گوشی های ضعیف

بازی مناسب گوشی های ضعیف

از دیگر بازی‌های معمولی و اعتیادآور این روزها باید به Swipe Brick Breaker اشاره کرد. شما باید توپ‌هایی را که در اختیار دارید به مربع‌ها بزنید و آنها را نابود سازید.  مربع‌های ظاهرشده در هر مرحله یک عدد افزایش پیدا می‌کند و باید در تلاش باشید تا در هر مرحله توپ‌های بیشتری جمع‌آوری کنید. این ساز و کار در نگاه اول ساده است، اما به مرور زمان بدست آوردن توپ‌ها و از بین بردن مربع‌ها کمی چالش‌برانگیز می‌شود. اگر بازی به یکنواختی برسد، هیچ گاه سرگرم‌کنندگی خود از دست نخواهد داد.

دانلود بازی Swipe Brick Breaker برای اندروید و iOS

بازی Battlelands Royale بازی برای گوشی های ضعیف

بازی بتل رویال برای گوشی های ضعیف

پیدا کردن یک بازی بتل رویال برای گوشی های ضعیف کمی سخت است، اما بازی Battlelands Royale توانسته تا این مشکل را حل کند. تمامی المان‌های موجود در یک بازی بتل رویال فراهم است و می‌توانید هر مچ را با 32 بازیکن همبازی شوید. نکته جالب توجه در دوربین ایزومتریک بازی است. این مورد در کنار محیط فانتزی توانسته تا بازی را جذاب کند. اگر به دنبال یک اثر مشابه بازی پابجی برای گوشی های ضعیف هستید،‌ Battlelands Royale را فراموش نکنید.

دانلود بازی Battlelands Royale برای اندروید و iOS

بازی Alto’s Odyssey بازی برای گوشی های ضعیف

بازی گوشی های ضعیف

بازی‌های درخشان در صنعت موبایل معمولا به واسطه گرافیک و گیم‌پلی،‌ از حجم زیادی برخوردار هستند، اما در این میان بازی Alto’s Odyssey توانسته تا متمایز عمل کند. کنترل بازی ساده است و با لمس صفحه از موانع عبور خواهید کرد و شتاب کاراکتر را کنترل می‌کنید. گرافیک و گیم‌پلی در عین سادگی اما به شدت چشم‌نواز است. همچنین موسیقی بازی نیز حال و هوای دلنشینی به تجربه Alto’s Odyssey داده است. بر خلاف ظاهر بازی، آلتو ادیسه را می‌توان یک بازی مناسب گوشی های ضعیف معرفی کرد.
دانلود بازی Alto’s Odyssey برای اندروید و iOS

سخن پایانی

عناوین زیادی هستند که به عنوان یک بازی مناسب گوشی های ضعیف معرفی می‌شوند. ما در این مقاله سعی داشتیم تا تعدادی از بهترین‌های این پلتفرم را بررسی کوتاه و معرفی کنیم. البته این نکته را هم باید در نظر بگیرید که این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رونمایی از گوشی‌هایی با سخت‌افزار قوی و حافظه بالاتر، بازی‌های زیادی هستند که به راحتی قابل اجرا هستند، اما خب شاید پرداختن به آنها کمی خارج از حوصله باشد و افراد اولویت خاصی برای بازی با موبایل و تبلت نداشته باشند. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نام چه بازی‌هایی را برای قرار گرفتن در فهرست بالا پیشنهاد می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
علیرضا
.
07 شهریور 1400، 20:50
پاسخ
0
4
سلام من رم گرافیک گوشیم ۱ گیگ هست بازی در سبک مسابقه یا در سبک شوتر چی پیشنهاد میدید؟
avatar
سید هادی هادیان
.
14 شهریور 1400، 09:04
پاسخ
1
1
@علیرضا
سلام بازی ماشین : Car Driving School Simulator یا Cosmic Challenge Racing یا کلاچبرای بازی شوتر از همون پیشنهادی های لیست استفاده کنید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402