بیوگرافی آرات حسینی ؛ کودک نابغه ایرانی و حواشی او

بیوگرافی آرات حسینی / روپایی آرات حسینی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آرات حسینی کودک خوش استعداد ایرانی است که طی چند سال گذشته انتشار حرکات شگفت انگیزش در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده است. در این مقاله به بیوگرافی آرات حسینی می‌پردازیم.

آرات حسینی کودک خردسال و اعجوبه مستعد ایرانی است که به سبب نمایش استعداد خیره کننده خود نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان به شهرت رسیده است. این کودک نابغه حتی پیش از اینکه توانایی حرف زدن را پیدا کند، با حرکات آکروباتیک خود توانست توجهات بسیاری را نسبت به خود جلب کند و طرفداران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند. اما حقیقتا آرات حسینی کیست و چطور به شهرت کنونی‌اش رسیده است؟ در ادامه این مطلب قصد داریم تا با ارائه بیوگرافی آرات حسینی به روند سریع پیشرفت این استعداد منحصربه‌فرد ایرانی بپردازیم. با پلازا همراه باشید.

در ادامه می‌خوانید:

بیوگرافی آرات حسینی

سید آرات حسینی در 18 مهر 1392 در شهر بهار نارنج بابل در استان مازندران متولد شد. معنی اسم آرات شجاع و جسور بوده و خانواده آرات بعد از تحقیق در این مورد تصمیم گرفتند که فرزندشان را آرات نامگذاری کنند. زندگینامه این کودک آینده‌دار ایرانی به پشتوانه استعداد ذاتی او به اندازه بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور با اتفاقات مختلف همراه بوده است و همین مسئله نیز باعث شده است تا آرات روز به روز به شهرت بیشتری برسد.

در زیر می توانید گالری جدید عکس های آرات حسینی را تماشا کنید:

همچنین بخوانید :

اولین ویدئوها از آرات حسینی در صفحه اینستاگرام او با انجام حرکات ژیمناستیک و آکروباتیک درحالی که حدود یک سال داشت، منتشر شدند و تنها انتشار چند ویدئو کوتاه کافی بود که پسربچه مستعد مازندرانی هزاران طرفدار پیدا کند. آرات بعد‌ها وقتی تنها 4 سال داشت به سمت بدنسازی نیز رفت و با نمایان کردن عضلات شکم خودش بار دیگر باعث تعجب همگان شد. ستاره خردسال ایرانی نیز مثل هر پسربچه دیگری عاشق فوتبال شده و بعد از تمرین کردن با مربی همیشگی خود یعنی پدرش، بیشتر از سایر رشته‌های ورزشی به فوتبال پرداخت و هم‌اکنون بعد از مهاجرت به کشور انگلیس، آرات حسینی در لیورپول و تیم فوتبال آن توپ می‌زند.

پدر آرات که بیشتر در فضای مجازی او را «بابای آرات» خطاب می‌کنند، به گفته خودش قبل از اینکه تمام وقت خود را صرف آرات کند در زمینه «میوه و تره بار و معاملات خودرو» مشغول به کار بود. آرات یک خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد و مادر او نیز یک زن خانه دار است.

کشف استعداد و شهرت

آرات حسینی کیست

کشف استعداد آرات حسینی توسط پدر او، سید محمد حسینی، انجام شد. پدر آرات در این باره می‌گوید:

اولین بار در سه ماهگی آرات بود که به طور اتفاقی بعد از اینکه او انگشتانم را با دستانش گرفت و آویزان شد متوجه شدم که دستان قدرتمندی دارد. بعد از متوجه شدن قدرت دستان آرات، با میله‌های گاز یخچال برایش دستگیره‌هایی درست کردم. آرات تقریبا هر روز این دستگیره‌ها را می‌گرفت و تاب می‌خورد.

آرات در هفت ماهگی با تمرین‌ها و کمک پدرش پشتک می‌زد و حرکات آکروباتیک خاصی را اجرا می‌کرد. پدر آرات بعد از اینکه متوجه استعداد ناب پسرش شد تصمیم گرفت که از شغل خودش دست بکشد و تمام وقت خود را صرف آرات کند.

حضور آرات در مسابقات و  برنامه های تلویزیونی

آرات در چین / مهاجرت آرات

آرات حسینی تاکنون به کشورهای مختلف مانند چین، استرالیا، اندونزی، فیلیپین و… سفر کرده و در برنامه‌ها و مسابقات مختلف نیز شرکت کرده است. اولین مسابقه برون مرزی کودک خوش‌تیپ ایرانی در شهریور 95 و زمانی که تنها حدود 2 سال داشت اتفاق افتاد. در این سال آرات برای شرکت در یک مسابقه استعداد یابی که به معرفی استعدادها از تمام نقاط جهان می‌پردازد دعوت شد و توانست در این مسابقه لقب «کودک اعجوبه» را به خود اختصاص دهد و در بین 10 نفر برتر قرار بگیرد.

پدر آرات در مصاحبه با برنامه فیت شو در این باره می‌گوید:

وقتی آرات دو سال و ده ماهش بود اولین سفر ما به چین بود. در آن زمان هزینه سفر ما 12 میلیون شد که خیلی به من فشار آورد. زمانی که آرات هفت هشت ماهش بود تقریبا همه چیزم را فروختم… اما این [مسابقه] یک چیزی بود که برای آرات خوب بود. تا حالا هر فیلمی از آرات گرفتم، آن مسابقه یک چیز دیگر است. این مسابقات هیچ جایزه‌ای ندارند و صرفا آدم‌های خاص از سراسر جهان را معرفی می‌کنند.

در ویدیوی زیر «آرات حسینی و انجام چالش های غیرممکن» را تماشا کنید: 

اینستاگرام آرات حسینی

  • آدرس اینستاگرام آرات حسینی: arat.gym
  • تعداد فالوورها: 5.8M

زمانی که آرات حدود یک سال داشت پدر او به توصیه اطرافیانش یک صفحه اینستاگرام برایش باز می‌کند و کلیپ‌ها و ویدئوهای آرات کوچولو را در آن منتشر می‌کند. صفحه اینستاگرام آرات حسینی هم اکنون نزدیک به 4 میلیون دنبال کننده از سراسر دنیا دارد و این تعداد روز به روز در حال افزایش است.

اینستاگرام آرات حسینی

ماجرای مهاجرت آرات

حاشیه های آرات / ماجرای مهاجرت آرات

با توجه به استعدادی که دارد، شاید مهاجرت آرات به یک کشور اروپایی از ابتدا پیش‌بینی می‌شد، اما با دیدن حرکات آکروباتیک، کم‌تر کسی فکر می‌کرد که این مهاجرت تحت شعاع فوتبال انجام شود. آرات مثل هر پسر بچه ایرانی دیگر عاشق فوتبال است و از 4 سالگی فوتبال بازی کردن با مربیگری پدرش را شروع کرد و با حرکات زیبایش توانست در این زمینه نیز استعداد خود را به رخ بکشد.

همچنین بخوانید :

پدر آرات می‌گوید که او از 13 ماهگی پیشنهادهای خارجی داشته است و کشورهایی نظیر آلمان، آمریکا و برخی از کشورهای آسیایی به او پیشنهاد ارائه کرده بودند، اما در آن زمان ما اصلا به پیشنهادهای خارجی فکر نکرده و هنوز نمی‌دانستیم که می‌خواهیم چکار کنیم. اما سرانجام عشق آرات به فوتبال و تحسین ستارگان بزرگ فوتبالی مثل مسی، مارسلو، رونالدو، دیبالا و… باعث شدند که آرات پیشنهادهای خیلی بهتری دریافت کند و ایران را به مقصد انگلستان ترک کند.

در شهریور ماه 1398 آرات به همراه پدرش ابتدا به کشور ترکیه رفت و پس از مدت کوتاهی از آنجا به کشور انگلستان مهاجرت کرد. هم‌اکنون آرات در لیورپول ساکن است و در آکادمی باشگاه لیورپول بازی می‌کند. آرات و پدرش پیش از مهاجرت به انگلیس اعلام کرده‌اند که هدف آن‌ها از خروج از کشور کسب تجربه و مهارت‌های بیشتر برای آرات بوده و آرات قطعا در آینده به ایران باز خواهد گشت تا جوان‌ترین بازیکن تیم ملی شود.

حواشی آرات و اتفاقات جالب پیرامون او

از ابتدای شهرت آرات حسینی همیشه اتفاقات جالبی برای این ورزشکار کوچک رخ داده است و اخیرا نیز حواشی زیادی با نام او پیوند خورده‌اند.

حاشیه آرات با تتلو و علی کریمی

درگیری تتلو علی کریمی آرات

امیر حسین مقصودلو، خواننده ایرانی که با نام هنری «تتلو» مشهور است شاید به اندازه موزیکش با حاشیه‌هایش نیز شناخته می‌شود و این بار این حاشیه‌ها دامن آرات را گرفت. آرات حسینی همیشه از علاقه خود به علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و بهترین بازیکن آسیا گفته، اما این ابراز علاقه آرات همواره از طرف جادوگر آسیا بی‌جواب مانده است.

داستان از آنجایی شروع می‌شود که تتلو نسبت به بی اعتنایی کریمی به آرات اعتراض کرده و در صفحه اینستاگرام خود به علی کریمی توهین می‌کند. البته این فقط شروع کار بوده و بعد از صحبت‌های تتلو هواداران وی نیز به صفحه شخصی کریمی در اینستاگرام هجوم برده و به توهین کردن به بازیکن سابق بایرن مونیخ می‌پردازند. علی کریمی نیز در واکنش به این هجمه‌ها تصمیم می‌گیرد پیج اینستاگرام آرات را بلاک کند که این موضوع با اعتراض شدید پدر آرات و کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه می‌شود. علی کریمی اما هیچ واکنش دیگری از خود نشان نداد و تنها بعد از چند ساعت در سکوت صفحه اینستاگرام آرات را از بلاک خارج کرد.

حاشیه آرات حسینی و مسی

کامنت مسی برای آرات / آرات حسینی و مسی

همچنین بخوانید :

همانطور که عنوان شد آرات بعد از انتشار ویدئوهای تمرینات خود مورد توجه بسیاری از فوتبالیست‌های مطرح دنیا قرار گرفت که در صدر آن‌ها لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا قرار می‌گیرد. بعد از انتشار پستی که در آن آرات با توپ برگردان می‌زد، لیونل مسی با این کامنت به تعریف و تمجید از او پرداخت:

ممنونم آرات. کلاس و استعداد فوق‌العاده‌ای در تو می‌بینم، تحت تاثیر قرار گرفتم! ?? در آغوش می‌کشمت.

نظر مهدی مهدوی کیا در مورد آرات

نظر مهدوی کیا در مورد آرات / معنی اسم آرات

کاپیتان سال‌های نه چندان دور تیم ملی که سابقه بازی در بوندس‌لیگا آلمان را دارد، طی مصاحبه‌ای در مورد وضعیت فوتبال پایه در ایران، این چنین در مورد اعجوبه ایرانی اظهار نظر کرد:

در اینکه آرات استعداد دارد شکی نیست. من خودم در انگلیس به او کمک کردم. امیدوارم در سال‌های آینده خبر بهتری از او بشنویم.

مارسلو طرفدار آرات

مارسلو طرفدار آرات / جنسیت آرات حسینی

مارسلو، ستاره برزیلی رئال مادرید نیز یکی از طرفداران آرات بوده و همیشه ویدئوهای او را دنبال و لایک می‌کند.

کامنت لالیگا برای آرات

کامنت لالیگا برای آرات / عکس آرات حسینی

کوک خردسال ایرانی، با استعداد خودش لالیگا را نیز وادار کرد که به زبان فارسی به تعریف و تمجید از او بپردازند. حساب کاربری رسمی لالیگا در اینستاگرام برای آرات نوشت:

ما هم دوستت داریم آرات

تمرین آرات با داگلاس کاستا

داگلاس کاستا و آرات / سیکس پک آرات حسینی

ستاره برزیلی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا نیز یکی از طرفداران آرات است. داگلاس کاستا در یک تماس تصویری با آرات تمرین کرد و حرکات تکنیکی زیادی را به او آموزش داد. آرات در این جلسه تمرین مجازی بارها مورد تشویق ملی پوش برزیلی قرار گرفت.

آرات حسینی در چالش Six Fanarts عمر مومنی

آرات در چالش Six fanarts عمر مومنی / آرات در لیورپول

پای آرات حسینی به طرح عمر مومنی که به عنوان یکی از معروف‌ترین کاریکاتوریست‌های فوتبالی شناخته می‌شود نیز باز شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا چالش‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی ابداع شده‌اند که یکی از پرطرفدار‌ترین آن‌ها چالش Six Fanarts است. در این چالش هر گرافیست از دیگران می‌خواهد که 6 شخصیت را به او معرفی کنند تا وی در یک طرح 6 قسمتی از آن‌ها کاریکاتور بکشد. عمر مومنی نیز مثل خیلی از گرافیست‌های دیگر به این چالش پیوست، اما نکته جالب توجه این است که پنجمین کاریکاتور این گرافیست مشهور به آرات حسینی مربوط می‌شود.

روپایی آرات حسینی

آرات حسینی با 490 روپایی از جوان‌ترین رکوردداران روپایی است. آرات حتی تلاش کرد که رکورد روپایی خود را به عدد 500 نیز برساند، اما در این تلاش تنها توانست 360 روپایی بزند. بعد از اینکه آرات موفق نشد رکورد خود را بشکند ناراحت شد و گریه کرد، اما طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی با دلداری دادن، باز هم حمایت خود را نسبت به او اعلام کرده و برایش آرزوی موفقیت کردند.

دردسرساز شدن موهای بلند آرات

جنسیت آرات حسینی

آرات در حال حاضر به خوبی به عنوان پسر خوش استعداد ایرانی شناخته می‌شود، اما وقتی این اعجوبه کوچک‌تر بود برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به دلیل موهای بلندش در مورد جنسیت آرات حسینی به شک می‌افتادند. نکته جالب این است که در مصاحبه آرات با برنامه فیت شو وقتی مجری از او سوال پرسید که دختر است یا پسر، آرات 4 ساله جواب داد «دختر»!

اعتراض ها به پدر آرات

بابای آرات / آرات حسینی کیست

حتی اگر به تنهایی و در سخت‌ترین شرایط نیز باعث شکوفایی استعداد فرزندت شوی، باز هم از طرف عده‌ای مورد انتقاد قرار خواهی گرفت. البته شاید با توجه به عدم توانایی پدر آرات از دور نگه داشتن فرزندش از حواشی اخیر برخی انتقادات به وی وارد باشد، اما بخش عمده نظرهای منفی مربوط به بابای آرات حسینی اصلا به این حواشی مربوط نمی‌شوند. منتقدین بر این باورند که پدر آرات بیش از اندازه به او سخت می‌گیرد و اجازه کودکی کردن را به او نمی‌دهد. برخی از وبسایت‌ها و مجلات خبری نیز این سخت گیری‌های پدر آرات را به «بازی رولت روسی» تشبیه می‌کنند. خود پدر آرات اما در این باره می‌گوید:

آرات بچگی می‌کند. چون فقط کلیپ‌های تمریناتش را منتشر می‌کنیم خیلی‌ها فکر می‌کنند آرات تفریح نمی‌کند. آرات عاشق پارک رفتن است و تقریبا باید هر روز او را به پارک ببرم تا بازی کند.

اینکه پدر آرات بیش از اندازه به او سخت می‌گیرد یا خیر مسئله‌ای است که مخالفان و موافقان خود را دارد. اما چیزی که مشخص شده این است که آرات حسینی از زندگی خود خوشحال است و از نظر موفقیت نیز تاکنون بیشتر از اکثر کسانی که چند دهه از او مسن‌تر هستند به موفقیت رسیده است؛ شاید همین دو مسئله فعلا مهم‌ترین چیزهایی باشند که باید به آن‌ها پرداخته شود.

سیکس پک آرات

[yop_poll id=”10″]

در این مطلب تلاش کردیم بیوگرافی آرات حسینی را خدمت شما ارائه کنیم که امیدواریم مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. نظر شما در مورد آرات چیست؟ آیا از طرفداران او هستید؟ به نظر شما آرات در آینده به چه جایگاهی خواهد رسید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
saniar
.
11 بهمن 1400، 18:27
پاسخ
0
0
هی بچه ** اگه شجاعی بیا با مه فوتبال بازی کن
avatar
آرش پازومی
.
18 آذر 1399، 12:56
پاسخ
1
0
ارات عالیه باباش بهش خیلی کمک کرده تا به اینجا برسه من عاشق اراتم و ازش ۱۲۰۰ تا فیلم و هکس دارم ❤
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402