انیمیشن فروزن 3 (Frozen 3) ؛ اخبار، شایعات، داستان و تاریخ ساخت

انیمیشن جدید فروزن 3
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

واقعا کارتون فروزن ۳ ساخته خواهد شد؟ این سوالی‌ست که ذهن خیلی از طرفداران را درگیر کرده است.پس از موفقیت فروزن 2 در گیشه، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص ساخت انیمیشن منجمد 3 انجام شده است. در ادامه قصد داریم در خصوص تاریخ اکران فیلم یخ زده ۳ صحبت کنیم. همچنین آخرین اخبار مربوط به انیمیشن فروزن 3 را می‌توانید بخوانید.

در پایان کارتون Frozen 2 شاهد به وجود آمدن ماجراهای بیشتر برای 2 شخصیت محبوب آنا و السا بودیم. حال در ادامه قصد داریم تا آنچه در حال حاضر در مورد تاریخ انتشار و شایعات پیرامون انیمیشن Frozen 3 می‌دانیم را با هم بررسی کنیم. از اینجا هم می‌توانید انیمیشن فروزن 2 را دانلود کنید.

در ادامه می‌خوانید:

تاریخ ساخت کارتون فروزن ۳ (Frozen 3)

هنوز زمان زیادی از اکران انیمیشن فروزن 2 نگذشته که طرفداران این کارتون به‌دنبال کسب اطلاعات در مورد قسمت سوم این انیمیشن محبوب دیزنی هستند. این در حالی است که هنوز هیچ گزارش رسمی شروع ساخت قسمت سوم یخ زده 3 را اعلام نکرده است، اما به دلیل اینکه به یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌ها در تمام زمان‌ها تبدیل شده، دیزنی انگیزه این را خواهد داشت تا انیمیشن منجمد 3 را بسازد.

فاصله زمانی بین ساخت کارتون Frozen تا Frozen 2 چیزی در حدود 6 سال بود. بنابراین با توجه به اینکه انیمیشن فروزن 2 سال 2019 اکران شد، به نظر می‌رسد برای تماشای انیمیشن یخ زده ۳ یا همان Frozen 3 باید تا سال 2023-2024 منتظر بمانیم. البته ممکن است کمی زودتر از موعد هم این انیمیشن ساخته شود.

داستان کارتون فروزن ۳

در پایان انیمیشن فروزن 2، تماشاگران شاهد تغییر رهبری آرندل بودند؛ زیرا السا پادشاهی را به خواهرش آنا که دختری بسیار پرتحرک و توانا است، می‌سپارد. سپس السا برای زندگی با نورتولدرا به شمال جنگل سحرآمیز می‌رود، جایی که جادوی او توسط بومیان بهتر درک می‌شود. البته این 2 خواهر به مانند همیشه به هم نزدیک هستند و السا با اسب آبی جادویی خود برای بودن در دورهمی‌های خانوادگی با خواهرش، کریستوف، سون گوزن معروف و اولاف به آرندل سر می‌زند. در سری دوم این انیمیشن همچنین شاهد نامزدی آنا و کریستف بعد از مشکلات بسیاری بودیم.

داستان انیمیشن منجمد 3 با توجه به اینکه هنوز مراحل ساخت آن شروع نشده، هنوز مشخص نیست.

از کارتون فروزن ۳ چه انتظاراتی داریم؟

در ادامه به بررسی انتظارات ما از فصل سوم انیمیشن فروزن خواهیم پرداخت.

1. آیا در فیلم یخ زده ۳ شاهد یک عروسی سلطنتی خواهیم بود؟

فیلم یخ زده ۳ چه چیز جدیدی را به همراه خواهد داشت؟ هواداران احتمالاً می‌توانند امید داشته باشند تا یک عروسی سلطنتی را در انیمیشن یخ زده 3 ببینند. احتمالا داستان اینگونه خواهد بود که آنا هم اکنون ملکه آرندل است و عروسی اشرافی را برپا خواهد کرد تا مردم از آن لذت ببرند.

با توجه به این واقعیت که کریستف چندین بار سعی در بیان پیشنهاد ازدواج به آنا داشت، ولی هربار با زمان بندی بد و انتخاب کلمات نامناسب به هدف خود نمی‌رسید، ممکن است این بار هم تا زمان بودن در کلیسا و گفتن «بله»، با مشکلاتی در این بین مواجه شوند.

فروزن 3 / کارتون فروزن ۳

2. آیا در کارتون فروزن ۳ به زندگی عاشقانه السا پرداخته می شود؟

اما حدس می‌زنید زندگی عاشقانه السا در فیلم یخ زده ۳ چگونه خواهد بود؟ داستان او از روتین زندگی پرنسس‌هایی که دیزنی همیشه به نمایش می‌گذاشت، منحرف شد؛ زیرا بیشتر پرنسس‌ها در انیمیشن‌های دیزنی به‌دنبال یافتن شاهزاده خود هستند، همانطوری که در انیمیشن فروزن نیز آنا این کار را انجام داد. همین امر باعث شده است که برخی از طرفداران جنسیت السا را زیر سوال ببرند.

البته توجه به این نکته مهم است که سفر السا تاکنون در مورد پرنسس جوانی بوده که سعی در «یافتن و ساختن عشق به خود» را داشته است. همه ما این جمله قدیمی را شنیده‌ایم که ابتدا باید خود را دوست داشته باشید. به نظر می‌رسد در حال حاضر این مسئله برای السا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیر ارشد خلاق استودیو انیمیشن‌های دیزنی، جنیفر لی، بیان کرده است که هم‌اکنون السا آماده بودن در رابطه نیست و به‌دنبال کشف منبع نیروی خود است. ممکن است در انیمیشن فروزن 3 شاهد این باشیم که السا جواب سوالات خود را پیدا کرده و آماده رفتن به مرحله بعدی زندگی‌اش باشد.

یخ زده 3 / فیلم یخ زده ۳

3. آیا یکی از افراد شرور در سری های پیشین در انیمیشن منجمد 3 حضور خواهد داشت؟

در حالی که تمام این نظرات فقط به گونه‌ای حدس و گمان است و به این معنی نیست که حتما اتفاق می‌افتد، Screen Rant ایده‌هایی در مورد آنچه که می‌تواند برای تعقیب خواهران بازگردد را بیان کرد. همانطور که این وب سایت اشاره می‌کند، در سری دوم این انیمیشن شاهد فقدان غیرمعمول یک شرور بودیم. با این حال در فروزن 2، شاهزاده هانس از جزایر جنوبی با پرنسس آنا داستان عاشقانه‌ای داشت و به نظر می‌رسید که قهرمان داستان است. در پایان انیمیشن مشخص شد که وی در واقع سعی در بدست آوردن جایگاه پادشاهی آرندل را داشته و با برنامه‌های شیطانی به‌دنبال خلاص شدن از شر ملکه السا و شاهزاده آنا بوده است. برخلاف بسیاری از افراد شرور دیزنی، او هنوز زنده است و آخرین باری که او را دیدیم، در یک سلول بوده و به‌دنبال مقابله با 12 برادر بزرگتر خود است.

همچنین بخوانید :

Screen Rant این ایده را ارائه داد که انیمیشن فروزن 3 می‌تواند این فرد شرور قدیمی را به داستان برگرداند؛ زیرا در چندین مورد در طول فروزن 2 به او اشاره شد. با توجه به اینکه وی توسط قهرمانان داستان فراموش نشده است، می‌تواند بازگردد و برنامه‌های عروسی آنا و کریستوف را برهم زند. البته به این منظور نیست که آنا دوباره به او برمی‌گردد، بلکه شاهد دردسرهای زیادی از سمت او برای زوج سلطنتی خواهیم بود.

انیمیشن یخ زده 3

4. انیمیشن فروزن 3 می تواند الهام بیشتری از هانس کریستیان آندرسن بگیرد

انیمیشن فروزن بر اساس داستان کلاسیک هانس کریستیان آندرسن با نام «ملکه برفی» ساخته شده است. آندرسن برخی از معروف‌ترین داستان‌های کودکانه در تمام دوران‌ها از جمله پری دریایی را نوشته است. البته باید منصفانه بگوییم که داستان او تا قبل ساخت انیمیشن فروزن، یکی از آثار کمتر شناخته شده او بود. اخیراً Screen Rant گمانه زنی می‌کند که دیزنی ممکن است برای ساختن طرح انیمیشن فروزن 3 دوباره از داستان‌های آندرسن الهام بگیرد.

آخرین اخبار فیلم یخ زده ۳ (Frozen 3)

احتمال ساخت انیمیشن جدید فروزن 3 ضعیف است!

هیچ خبر رسمی از دیزنی درباره ساخت انیمیشن فروزن 3 اعلام نشده است. به نظر می‌رسد که لی تصمیم دارد تا این انیمیشن را بیشتر از این ادامه دهد، اما از طرفی او در جواب امکان ساخت انیمیشن فروزن 3 نیز اظهار داشت که «هیچ چیزی غیرممکن نیست». بعد از انیمیشن Frozen 2 موفقیت در باکس آفیس سال 2019، لی دوباره در گفتگویی، درباره آنچه در آینده ممکن است برای السا و آنا در سری سوم اتفاق بیافتد، صحبت کرد. وی گفت:

من می‌دانم که این کمی دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد، اما من هنوز هم امیدوار هستم که کارمان را در قسمت دوم این انیمیشن به درستی انجام داده باشیم. در پایان انیمیشن فروزن 2 ما شاهد اتفاقات شیرین و تلخ بسیاری بودیم. زمان به ما خواهد گفت که آیا ما داستان بیشتری برای گفتن و تصمیم به ادامه این انیمیشن داریم یا خیر. اگر هم‌اکنون بخواهم نظرم را بگویم، این انیمیشن به پایان خود رسیده است.

انیمیشن جدید فروزن 3 / کارتون فروزن ۳ / فیلم یخ زده ۳

کریستن بل می تواند کلید اصلی ساخت انیمیشن منجمد 3 باشد

بل که در هر دو سری این انیمیشن صداپیشه آنا بوده است، به نظر می‌رسد ایده‌های دیگری دارد. این بازیگر به هالیوود لایف گفت که او در حال حاضر نه تنها آماده بازگشت به فروزن 3، بلکه فروزن 4 و 5 نیز است. او گفته:

درست است که از نظر رسمی من هیچ اختیاری برای اعلام ساخت یا عدم ساخت انیمیشن فروزن 3 ندارم، اما می‌خواهم اعلام کنم که سری‌های بعدی از این انیمیشن ساخته خواهد شد و حاضر به ادامه همکاری هستم.

انیمیشن جدید فروزن 3 / کارتون فروزن ۳

نظر ایدینا مِنزِل درباره احتمال ساخت انیمیشن منجمد 3

صداپیشه شخصیت السا (ایدینا منزل) نیز دقیقاً مانند خواهر خود در انیمیشن، نظر مثبتی برای ساخت فیلم یخ زده ۳ دارد. طبق گفته او، مطمئناً حداقل انیمیشن فروزن 3 ساخته خواهد شد. ایدینا گفت:

آنچه برای من بسیار قابل تحسین است، این امر است که تیم خلاق این انیمیشن برای مدت خیلی طولانی منتظر ماندند تا مطمئن شوند که آنها داستان صحیحی برای ارائه به طرفداران دارند و فقط به دنبال ساخت سری دوم نبودند. آنها واقعاً منتظر ماندند تا ایده‌های صحیحی داشته باشند و آنها را شکل دهند. به همین دلیل است که فروزن 2 به اندازه فروزن 1 جذاب است.

انیمیشن frozen 3 / کارتون فروزن ۳

در این مقاله به بررسی اخبار و شایعات پیرامون ساخت انیمیشن منجمد 3 پرداختیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. نظر شما درباره ساخت سری سوم این انیمیشن چیست؟ چه حدس‌هایی درباره موضوعات قسمت سوم دارید؟ برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران73 دیدگاه
avatar
.
15 مرداد 1402، 01:29
پاسخ
1
3
به نظر من اگه تا سال 2024فروزن سه ساخته نشد ساخته نمي شود من هر چه در گوگل جستجو مي كنم انيميشن كوتاه آن را مي آورد اگر قصد ساختش را داشته باشند فيلم طولاني هست و بايد بگويم كه در اين فصل بايد به كاراكتر آنا بيشتر بپردازن چون معلوم نيست كه ازدواجشان سر مي گيرد يا نه. از بازيگر شرور ساخته شود جذابيت بيشتري دارد كه در واقعه السا حامي آنا شود.و السا فعلا قصد به ازدواج نداشته باشد بهتره چون او يى جادو دارد او براي امنيت و آرامش مردم در اين فيلم قرار گرفته است.و به نظر من كاراكتر آنا رو مي توانيم حاشيه دار كنيم كه آنا جادويش را به كاراكتر آنا دهد ولي كه او خودش هيچاطلاعي از جادو نداشته باشد و دوباره آن را با قدرت بيشتر به كاراكتر السا دهد.البته ازدواج آنا و موقيعت نهايي السا بايد مشخص شود تا هر چه زود تر كار كمكم بسته شوديا مي توانند همه ي اين ماجرا ها را در دو فصل اختصاص دهند.ولي اميدوارم كه فصل هارو باز نگزاريد.من خودم واقعا به اين دو كاراكتر و خود فيلم بسيار علاقه دارم مخصوصا آنا و السا اميد وارم كه هر چه زود تر فصل هاي ديگر فروزن ساخته شودو اين پيشنهاد ها به نويسنده اين كار انتقال پيدا كند
avatar
کاربر اینترنت
.
06 تیر 1402، 11:04
پاسخ
2
3
و مهمتر از که یادم رفت تو میخوای کاری کنی که بعضی ها از این فروزن متنفر بشن تو هیچی نیستی که بتونی اینکار رو انجام بدی و مطمئنم که نمیتونی اینکار رو بکنی
avatar
کاربر اینترنت
.
06 تیر 1402، 10:57
پاسخ
2
2
تو کی هستی که درباره ی کريستف بد صحبت میکنی ضِد فروزن بدبخت در واقع کريستف هدف اصلی ازداوج کردن با آنا هست ! من از حرف کارگردان این فیلم فروزن که تمام حرفشو ترجمه کردم گفت !
avatar
فاطمه
.
05 تیر 1402، 22:56
پاسخ
3
3
سلام فروزن ٣ کی ساخته می‌شود؟؟ لطفا بگید خیلی هیجان دارم 😍😍
avatar
داریوش
.
10 فروردین 1402، 07:15
پاسخ
0
5
اگر نظر منو بخواید ساخته میشه واقا ساخته میشه چون خیلی کارتون پرفروشی بوده و چند تا جایزه اسکار گرفته
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402