معرفی و بررسی بازی MotoGP 21 + گیم پلی و تریلر

بازی MotoGP 21
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از سبک‌های محبوب در بین بازی‌ها، بازی‌های مسابقه‌ای هستند. بازی MotoGP 21 نیز یکی از این بازی‌های جذاب است. با معرفی بازی موتو جی پی ۲۱ با ما همراه باشید.

در بین گیمرها و جامعه بازی، بازی‌هایی که سبک مسابقه‌ای دارند بسیار پر طرفدار و شناخته شده هستند. این سبک از بازی برای تمامی پلتفرم‌ها و کنسول‌ها موجود بوده و هر پلتفرم به یک نحوی این سبک از بازی را ارائه داده است. بازی‌های مسابقه‌ای در بین انواع مختلفی از ورزش‌ها و بازی‌ها وجود دارد که این بار و در این مطلب قصد داریم یکی از مهیج‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای که در سبک موتورسواری است را به شما معرفی کنیم.

بازی موتو جی پی ۲۱ عنوانی است که درباره آن صحبت می‌کنیم. البته در مطلبی جدا به معرفی و بررسی بازی موتوجی پی 20 نیز پرداخته ایم. اما در این مقاله با ما همراه باشید تا جدیدترین سری بازی های موتورسواری موتوجی پی را با تمام جزئیاتش به شما عزیزان تقدیم و معرفی کنیم. بازی موتو جی پی 2021 یکی از عنوان‌های به روز و جذاب در عرصه بازی‌های مسابقه‌ای به شمار می‌آید. این عنوان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 منتشر شده است. در دنیای بازی، گیم‌های متعددی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند برای مسابقه دادن و لذت از رانندگی به سراغ آن‌ها بروند. بازی موتو جی پی ۲۰۲۱ یکی از این بازی‌ها است. ایجاد تنوع‌ در بازی‌های ریسینگ با استقبال بی‌نظیری از طرف طرفداران این سبک از بازی مواجه شد.

بازی موتو جی پی ۲۱

بازی‌ های ریسینگ یا مسابقه‌ای شامل بازی‌های اتومبیلرانی و موتورسیکلت می‌شوند. بازی‌های مسابقه‌ای که با اتوموبیل هستند نیز شاخه‌های متنوعی دارند که می‌توانیم به مجموعه بازی‌ های Need For Speed و Dirt اشاره کنیم. هر یک از این دو بازی با ماشین هستند، اما در حالت‌ها و سبک‌های متفاوت‌تر. بازی Need for Speed اتومبیل‌های متفاوت با ظاهر درون شهری را ارائه کرده، درصورتی که بازی Dirt یک رالی به تمام عیار است. در ادامه به سراغ بررسی گیم پلی بازی MotoGP 21 و سایر جزئیات آن خواهیم رفت. همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی موتو جی پی ۲۱

قبل از پرداختن به سایر جزئیات، شما می‌توانید در این قسمت برای آشنایی بیشتر با طراحی گرافیکی و چگونگی بازی، نگاهی به تریلر بازی MotoGP 21 بیندازید. با ما همراه باشید.

گیم پلی بازی MotoGP 21

بازی مسابقات موتو جی پی 2021 یک ابتکار نوآورانه و عنوانی بسیار جذاب در سبک ریسینگ آن هم با موتورسیکلت است. طرفداران سبک ریسینگ علاوه بر بازی‌های ماشینی، نیاز به بازی داشتند که بتوانند رانندگی و رقابت با موتورسیکلت در پیست را نیز تجربه کنند. بازی موتو جی پی ۲۱ یکی از شاهکارهای شرکت بازی سازی تحت عنوان Mile Stone S R I است.

در بازی MotoGP 21 حالت‌های متفاوت و گوناگونی برای بازی کردن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. یکی از گزینه‌ها و یا بهتر است بگوییم اختیاراتی که در این بازی مهیج قرار داده شده این است که بازیکنان قادر هستند که بازیکن مورد علاقه خود را بر حسب سلیقه خود بسازند، اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که همه چیز در اینجا به پایان نمی‌رسد.

دانلود بازی motogp 21

بازیکنان علاوه بر ساخت بازیکن، می‌توانند آن را عضو تیم کنند و در آنجا با مدیریت خوب باعث پیشرفت بازیکنشان شوند. حالت پیشرفته‌تری نیز وجود دارد که به این صورت است که بازیکنان می‌توانند به صورت کلی یک تیم بسازند و با مدیریت صحیح تیمشان آن‌ها را راهی لیگ‌های قهرمانی و پیشرفته کنند. پس از ساختن تیم کار شما به پایان نخواهد رسید. بازیکنان باید برای تیمشان اعضای کابینه و مدیریت استخدام کنند تا بتوانند به اهداف بالایی که در ذهن دارند برسند.

حالت‌های نسبتا آرکیدی که در بازی موتو جی پی ۲۱ مشاهده می‌کنید به خوبی طراحی شده‌اند و بازیکنان در هنگام بازی و مدیریت شاهد سختی‌ها و رویدادهایی می‌شوند که انگار در واقعیت در حال مدیریت یک تیم و یا گروه موتورسواری هستند. تمامی این رویدادها در قسمت Career بازی قابل تجربه کردن بوده و در این قسمت شما بسیاری از جزئیات پیشرفته بازی را خواهید دید.

پس از دانلود بازی MotoGP 21 خواهید دید که این بازی بیش از صد و بیست موتورسوار مختلف را در بازی قرار داده و هر یک از این موتورسواران قادر هستند تا روش‌ها و جلوه‌های مختلفی از موتورسواری را برای بازیکنان به نمایش بگذارند. شاید برای خیلی از طرفداران سبک بازی‌های مسابقه‌ای سوال باشد که تنوع و تعداد پیست‌های بازی موتو جی پی ۲۱ به چه صورت است.

قابل ذکر است که بازی موتور سواری موتو جی پی 21 دارای تنوع بالایی چه در زمینه پیست و چه در زمینه موتور سیکلت بوده و بازیکنان با خیال راحت می‌توانند در پیست‌های متنوعی به بازی و رقابت بپردازند. تعداد پیست‌های این بازی بیست عدد هستند که در کنار آن به صورت اختصاصی چهل موتورسوار قدیمی و معروف در بازی قرار داده شده‌اند.

گیم پلی بازی motogp 21

تفاوت این موتورسواران با سایر آن‌ها این است ک هر یک از این چهل نفر دارای موتور اختصاصی خودش است و با آن موتور به رقابت و مسابقه خواهد پرداخت. نکته قابل توجهی که بازی MotoGP 21 را خاص و جذاب کرده این است که گرافیک خیره‌کننده و کیفیت بالای گیم پلی آن باعث جذابیت بسیار زیاد آن شده است. بازیکنان علاوه بر تمامی مسائلی که در بالا گفته شد همچون مدیریت تیم و ساخت آن، بردن تیم به لیگ‌های حرفه‌ای و…، باید به نکات دیگری نیز توجه بسیار دقیقی داشته باشند.

بازیکنان باید تمام جزئیات موتورسیکلت خود را با دقت چک کرده و آن‌ها را تنظیم کنند. جزئیاتی همچون مقدار سوخت مصرفی، فرسایش و استهلاک لاستیک‌ها، حرارت لنت و ترمزها و… را باید با دقت بررسی و مدیریت کنند. در صورتی که این موارد را پشت گوش انداخته و به آن‌ها توجهی نداشته باشید، باید بگوییم که هرگز در مسابقات پیروز نخواهید شد.

همچنین بخوانید :

این مورد به این دلیل است که هنگامی که هر یک از این المان‌هایی که گفته شد با دقت بررسی و تنظیم نشوند باعث ایجاد مشکل برای شما خواهد شد. برای مثال اگر به استهلاک و ساییدگی لاستیک‌ها دقت نکنید در مسابقه موتورسیکلت شما سُر خواهد خورد و به شما اجازه حرکت کردن را نخواهد داد، چه برسد به این که پیروزی در مسابقات را تجربه کنید.

یا اگر به دما و حرارت ترمزها توجه نکنید، ترمزهای شما در مسابقه کارآمد نخواهند بود و شما سوار بر یک موتور پر سرعت بدون ترمز شده‌اید. در صورت توجه به این موارد بازیکنان می‌توانند پیشرفت خودشان را در مسابقات لیگ حرفه‌ای مشاهده کنند و تیمشان را به مرحله پیروزی در بازی موتو جی پی ۲۱ برسانند. یکی دیگر از نقاط قوت بازی موتو جی پی ۲۱ که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که جلوه‌های بصری و طرح‌های گرافیکی این بازی کاملا به روز هستند و با تجربه کردن این بازی، شما معنای واقعی رانندگی را در دنیای امروز درک خواهید کرد.

سیستم مورد نیاز بازی MotoGP 21

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 8.1 نسخه 64 بیتی یا بالاتر
  • پردازنده: Intel Core i5-3470 ، AMD FX-6350 ، equivalent
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1050 با 2 GB VRAM یا بالاتر، AMD Radeon HD 7950 با 2 GB VRAM یا بالاتر
  • نسخه دایرکت ایکس: Direct X 11
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 22 گیگابایت

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 8.1 نسخه 64 بیتی یا بالاتر
  • پردازنده: Intel Core i7-5820K ، AMD Ryzen 5 1500X یا equivalent
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1060 با 6 GB VRAM یا بیشتر، AMD Radeon RX 5700 با 6 GB VRAM یا بیشتر
  • نسخه دایرکت ایکس: Direct X 11
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 22 گیگابایت

بازی موتو جی پی 2021

سخن پایانی

امروزه بسیاری از گیمرها به سراغ بازی‌های مسابقه‌ای رفته‌اند. در کنار آن انتظارهای بازیکنان بالاتر رفته است و آن‌ها هر سال به دنبال بازی‌های جدیدی هستند که روز به روز و نسل به نسل به واقعیت نزدیک‌تر شده باشند. شرکت Mile Stone S R I این بار با شاهکاری تحت عنوان بازی موتو جی پی ۲۱ به میان جامعه گیم آمده و می‌توان گفت تمامی بازیکنان و علاقه‌مندان به این سبک از بازی را راضی کرده است.

از این رو سایر سازندگان نیز به این فکر هستند که در قالب رقابتشان، بازی‌هایی بسازند که به مراتب از بازی‌های قبلی در همان سبک بالاتر و بهتر باشند. همین امر تا حدودی انتخاب را برای بازیکنان سخت خواهد کرد، اما این سختی به کام گیمرها همیشه شیرین واقع شده است. شما هم اگر به این سبک از بازی که یک مسابقه جنجالی آن هم با موتورسیکلت است علاقه دارید می‌توانید برای دانلود این بازی اقدام کنید و نهایت لذت و هیجان را در رقابت‌های این عنوان تجربه کنید. از اینکه تا پایان مطلب معرفی بازی MotoGP 21 همراه ما بودید از شما بسیار سپاسگزاریم.

آیا شما به بازی‌هایی که در سبک مسابقه‌ با موتورسیکلت هستند علاقه دارید؟ آیا بازی موتو جی پی 21 را تجربه کرده‌اید یا آن را تجربه خواهید کرد؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402