معرفی کامل سریال سایه و استخوان (Shadow and Bone) + دانلود و بررسی

تریلر سریال سایه و استخوان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال shadow and bone را تماشا کرده‌اید؟ با انتشار سریال استخوان و سایه فصل دوم باری دیگر توجهات به این سریال جذاب و فانتزی معطوف شد. در این مقاله نیز قصد داریم تا به معرفی کامل سریال استخوان و سایه بپردازیم.

سریال Shadow and Bone یک مجموعه آمریکایی در ژانر فانتزی است که توسط اریک هیزرر (Eric Heisserer) برای شبکه نتفلیکس و شروع آن براساس اولین کتاب از سه‌گانه رمان‌های گریشا (Grisha) نوشته لی باردوگو (Leigh Bardugo) به نام Shadow and Bone و رمان Six of Crows از همین نویسنده ساخته شده. کتاب Shadow and Bone در سال 2012 و کتاب Six of Crows در سال 2015 منتشر شد.

داستان سریال استخوان و سایه در جهان گریشاها روایت می‌شود و درباره دختر یتیمی به نام آلینا است که به تازگی متوجه قدرت‌های خارق‌العاده خودش شده است. این سریال در دو فصل منتشر شد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد. این مقاله پلازا با معرفی کامل سریال استخوان و سایه فصل دوم همراه شما هستیم.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر سریال سایه و استخوان با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید و با داستان و فضای فانتزی آن بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب:

زمان انتشار سریال shadow and bone

فصل اول این سریال در تاریخ 23 آوریل 2021 (3 اردیبهشت 1400) بر روی نتفلیکس قرار گرفت و شامل 8 قسمت بود. تاریخ اکران فصل دوم سریال سایه و استخوان نیز 16 مارس 2023 (25 اسفند 1401) بود  و تعداد قسمت های فصل دوم سریال shadow and bone نیز 8 قسمت بودند. این اثر مجموعا 2 فصل و 16 قسمت دارد.

دانلود سریال shadow and bone

دانلود سریال سایه و استخوان فصل دوم و اول در کیفیت‌های مختلف می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. امیدواریم از تماشای این سریال فانتزی لذت ببرید.

دانلود سریال استخوان و سایه با زیرنویس فارسی

دانلود فصل 1 با کیفیت WEB-DL 480p

دانلود فصل 1 با کیفیت WEB-DL 720p

دانلود فصل 1 با کیفیت WEB-DL 1080p

دانلود زیرنویس فارسی

دانلود سریال سایه و استخوان با دوبله فارسی

دانلود فصل 1 با کیفیت WEB-DL 480p

دانلود فصل 1 با کیفیت WEB-DL 720p

دانلود فصل 1 با کیفیت WEB-DL 1080p

داستان سریال سایه و استخوان فصل اول

حالا که تریلر سریال Shadow and Bone را تماشا کردید، بد نیست نگاهی به داستان آن نیز بیندازیم. داستان سریال Shadow and Bone در جهانی خیالی اتفاق می‌افتد که در آن انسان‌ها در کنار انسان‌هایی خاص به نام «گریشا» زندگی می‌کنند. گریشاها قدرت‌های مختلفی دارند؛ البته آنها جادوگر نیستند و در واقع از علم برای قدرت‌هایشان استفاده می‌کنند.

داستان سریال Shadow and Bone / سریال استخوان و سایه

شخصیت اصلی این سریال دختری به نام آلینا استارکوف است که متوجه می‌شود یک «گریشا» است و قدرت این را دارد که نور خورشید را فراخواند. این قدرت آلینا را در مرکز توجه قرار می‌دهد و حالا افراد زیادی قصد دارند او را بکشند یا از قدرت‌هایش سوءاستفاده کنند. آلینا اما قصد دارد قدرتش را افزایش دهد و بتواند آن را کنترل کند تا در نهایت «فولد» را از بین ببرد. «فولد» دریایی از سیاهی‌هاست که قرن‌ها پیش توسط یک گریشا به نام مرتد سیاه (Black Heretic) ساخته شده و موجب جدایی قسمت‌های مختلف جهان انسان‌ها شده است. در این مبارزه بین تاریکی و روشنایی، آیا آلینا موفق می‌شود؟

معرفی داستان فصل دوم سریال shadow and bone

اکنون فرصت آن است که در راستای پخش دومین فصل از این سریال به خلاصه آن بپردازیم. فصل دوم این اثر دنباله فصل اول و براساس کتاب محاصره و طوفان (Siege and Storm) محصول 2013، ویرانی و قیام (Ruin and Rising) محصول 2014 و اقتباسی از المان‌های کتاب قلمرو خلافکاران (Crooked Kingdom) ساخته شد.

معرفی فصل دوم سریال استخوان و سایه

آلینا در تلاش است که قدرتش را افزایش دهد و با مال دیداری دوباره دارد که مجبور به  جدایی می‌شوند. او رویایی می‌بیند‌ که در آن رویا اطلاعات زیادی درباره افزایش قدرت‌های خود می‌یابد. حال او باد در میان افرادی که قصد تصاحب قدرت‌ و گرفتن جان او را دارند، زنده بماند و تمام تلاش خود را بکند. این خلاصه سریال استخوان و سایه فصل دوم بود.

بازیگران سریال سایه و استخوان

در ژانویه 2019 اعلام شد که نتفلیکس دستور ساخت یک سریال 8 قسمتی (به عنوان فصل اول) را داده و اریک هیزرر قرار است به عنوان شورانر، سازنده، سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته باشد. انتخاب بازیگر نقش آلینا در آوریل 2019 شروع شد. در تاریخ 2 اکتبر 2019 (10 مهر 1398) اعلام شد که لی تولند کریگر (Lee Toland Krieger) قسمت اول را کارگردانی می‌کند و بازیگران اصلی نیز معرفی شدند. در 18 دسامبر 2019 (27 آذر 1398) نیز تعداد دیگری از بازیگران انتخاب شدند.

فیلمبرداری فصل اول سریال سایه و استخوان در اکتبر 2019 (مهر 1398) در مجارستان شروع شد و در فوریه 2020 (بهمن 1398) به پایان رسید. در ژانویه سال 2022  بازیگران فصل دوم سریال shadow and bone که تغییر چندانی با فصل اول نداشتند گردهم آمدند تا ساخت فصل دوم نیز شروع شود. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال Shadow and Bone بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

جسی می لی در نقش آلینا استارکوف

بازیگران سریال سایه و استخوان / بازیگران فصل دوم سریال shadow and bone

جسی می لی (Jessie Mei Li) بازیگر انگلیسی متولد 27 آگوست 1995 برابر با 5 شهریور 1374 است. مادر این هنرپیشه جوان انگلیسی و پدرش هنگ کنگی است. آغاز حرفه بازیگری جسی می لی با فیلم Together, They Smoke در سال 2018 رقم خورد و در همان سال در یک قسمت از سریال درام جنایی Strangers نیز بازی کرد. او همچنین در سال 2019 و در نمایش All About Eve به ایفای نقش پرداخت. جسی می لی بازیگر جوان و تازه کاری است که سریال سایه و استخوان اولین کار جدی او محسوب می‌شود.

آرچی ریناوکس در نقش مال

بازیگران سریال Shadow and Bone / فصل دوم سریال سریال shadow and bone

آرچی ریناوکس (Archie Renaux) بازیگر و مدل انگلیسی متولد 22 نوامبر 1997 برابر با 1 آذر 1376 است. آرچی کارش را با مدلینگ آغاز کرد و در سال 2017 با فیلم کوتاه Market Road وارد حرفه بازیگری شد. بعد از بازی در فیلم Feline و فیلم کوتاه Strange Days در سال 2018، این هنرپیشه با سریال درام Hanna به تلویزیون نیز راه یافت. آرچی اولین نقش اصلی‌اش را در مینی سریال درام Gold Digger به دست آورد و حالا نیز در سریال Shadow and Bone یکی از نقش‌های اصلی را دارد.

بن بارنز در نقش ژنرال کریگان

تیزر سریال سایه و استخوان / سریال استخوان و سایه

احتمالا یکی از معروف‌ترین بازیگران سریال سایه و استخوان، بن بارنز (Ben Barnes) است. این بازیگر و خواننده انگلیسی در تاریخ 20 آگوست 1981 برابر با 29 مرداد 1360 به دنیا آمده است. بن بارنز در سال 2006 با سریال پزشکی Doctors و در سال 2007 با فیلم فانتزی Stardust به ترتیب به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد. او همچنین در تئاتر نیز فعالیت دارد و در نمایش‌هایی چون نمایش The Dreaming در سال 2001، نمایش Someone Who’ll Watch Over Me در سال 2002، نمایش Talking to Mr. Warner در سال 2005 و نمایش Birdsong در سال 2010 به ایفای نقش پرداخته است.

برخی از فیلم و سریال‌های او عبارتند از فیلم فانتزی The Chronicles of Narnia: Prince Caspian محصول سال 2008، فیلم Dorian Gray محصول سال 2009، فیلم کمدی Killing Bono محصول سال 2011، فیلم The Big Wedding محصول سال 2013، فیلم جنایی By the Gun محصول سال 2014، مینی سریال Sons of Liberty، سریال Westworld و سریال The Punisher.

فردی کارتر در نقش برکر

تاریخ آغاز پخش سریال Shadow and Bone / تاریخ اکران فصل دوم سریال سایه و استخوان

فردی کارتر (Freddy Carter) بازیگر و کارگردان انگلیسی است. او در سال 2017 با فیلم ابرقهرمانی Wonder Woman در نقش یک سرباز و سریال Free Rein به سینما و تلویزیون راه پیدا کرد. او همچنین در آثار دیگری چون فیلم ترسناک The Convent محصول سال 2018، فیلم Free Rein: The 12 Neighs of Christmas محصول سال 2018، مینی سریال 15 Days و سریال جنایی Pennyworth بازی کرده است.

آمیتا سومان در نقش اینج

ژانر سریال سایه و استخوان / سریال shadow and bone

آمیتا سومان (Amita Suman) بازیگر نپالی-بریتانیایی متولد 19 جولای 1997 برابر با 28 تیر 1376 است. آمیتا تا کنون در سریال‌هایی چون سریال پزشکی Casualty، سریال درام کمدی Ackley Bridge و سریال علمی تخیلی Doctor Who در نقش‌های فرعی ظاهر شده تا اینکه در سال 2019 یکی از نقش‌های اصلی سریال فانتزی The Outpost را ایفا کرد. او همچنین در سریال Shadow and Bone از بازیگران اصلی است.

کیت یانگ در نقش جسپر

بازیگران سریال سایه و استخوان / فصل دوم سریال سریال shadow and bone

یکی دیگر از بازیگران جوان و گمنام این سریال، کیت یانگ (Kit Young)، بازیگر انگلیسی است. این هنرمند در تاریخ 24 اکتبر 1994 برابر با 2 آبان 1373 به دنیا آمده است. او با فیلم تلویزیونی Walter’s War در سال 2008 به عرصه بازیگری راه پیدا کرد و بعد از بازی در نقش‌های فرعی در آثاری چون سریال Endeavour و نمایش A Midsummer Night’s Dream، در سریال سایه و استخوان یکی از نقش‌های اصلی را به دست آورد.

زوئی وانامیکر در نقش باگرا

بازیگران سریال Shadow and Bone / فصل دوم سریال shadow and bone

یکی دیگر از بازیگران سریال فانتزی سایه و استخوان که نسبت به بازیگران جوان این مجموعه شناخته‌شده‌تر است، زوئی وانامیکر (Zoë Wanamaker)، بازیگر آمریکایی-بریتانیایی محسوب می‌شود. او یکی از بازیگران موفق در تئاتر است و تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است. در سال 1971 با سریال ITV Sunday Night Drama و در سال 1988 با فیلم درام The Raggedy Rawney در سینما و تلویزیون راه خود را پیدا کرد. با این حال او بیشتر از سینما، در سریال‌های تلویزیونی فعالیت و حضور داشته است.

برخی از آثار او عبارتند از فیلم فانتزی Harry Potter and the Philosopher’s Stone محصول سال 2001، فیلم درام My Week with Marilyn محصول سال 2011، مینی سریال Paradise Postponed، سریال درام کمدی Love Hurts، سیتکام My Family، سریال Mr Selfridge، سریال تاریخی Britannia و سریال درام Girlfriends.

برخی از دیگر بازیگران سریال فانتزی Shadow and Bone عبارتند از:

  • سوجایا دسگوپتا (Sujaya Dasgupta) در نقش زویا
  • سایمون سیرز (Simon Sears) در نقش ایوان
  • هووارد چارلز (Howard Charles) در نقش آرکن
  • جولیان کاستوف (Julian Kostov) در نقش فدیور
  • دنیل گالیگان (Danielle Galligan) در نقش نینا زنیک

نکات جالب و بررسی سریال shadow and bone

سریال Shadow and Bone یکی از جدیدترین آثار فانتزی و از سریال‌های نتفلیکس در سال 2021 محسوب می‌شود. اما این سریال چقدر موفق بوده و آیا جهان خیالی آن در یادها ماندگار خواهد شد؟ در ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم رسید.

کتاب های لی باردوگو

همانطور که پیشتر خواندید سریال سایه و استخوان بر اساس رمان‌های Shadow and Bone و Six of Crows نوشته لی باردوگو ساخته شده است. رمان Shadow and Bone اولین کتاب در سه گانه Grisha است که دو کتاب Siege and Storm و Ruin and Rising بعد از آن نوشته و چاپ شده‌اند. رمان Six of Crows نیز اولین کتاب از دوگانه‌ای به همین نام است که در دنباله آن رمان Crooked Kingdom در سال 2016 نوشته شده است. در مجموع تا کنون 9 کتاب درباره دنیای گریشاها توسط لی باردوگو نوشته شده است که همین موضوع نیز نشان از تسلط این نویسنده روی این جهان خیالی و گستردگی آن دارد.

کتاب Shadow and Bone / سریال استخوان و سایه

قطعا این فرصت خوبی برای سازندگان فیلم و سریال و کمپانی‌های فیلمسازی و سریال‌سازی است و کمپانی 21 Laps Entertainment و شبکه نتفلیکس به خوبی از این فرصت استفاده کرده‌اند. در مورد نویسنده این کتاب‌ها نیز باید بگوییم که لی باردوگو نویسنده آمریکایی-اسرائیلی است و بیشتر به خاطر نوشتن همین کتاب‌ها که به رمان‌های Grishaverse معروف هستند، شناخته می‌شود.

جهانی مشابه سریال بازی تاج و تخت؟

طرفداران سریال Game of Thrones بعد از پایان یافتن این مجموعه در سال 2019، سریال‌های زیادی را از نظر گذرانده‌اند تا بلکه جهانی خاص و خیالی همانند جهان سریال بازی تاج و تخت را دوباره پیدا کنند. سریال Shadow and Bone نیز یکی از همین آثاری محسوب می‌شود که بعد از سریال بازی تاج و تخت، سعی دارد جهانی فانتزی و متفاوت را به تصویر بکشد. اما آیا این سریال به اندازه Game of Thrones می‌تواند موفق و به‌یادماندنی باشد؟

همچنین بخوانید :

قطعا اینطور نیست! با اینکه اکثر طرفداران سریال Game of Thrones از فصل پایانی آن به شدت ناراضی بودند، اما این مجموعه ما را با جهانی پر از جزئیات و شخصیت‌های دوست داشتنی آشنا کرد. تا کنون تنها یک فصل از سریال سایه و استخوان ساخته و منتشر شده است، اما همین یک فصل هم به اندازه کافی ما را با حال و هوای آن آشنا می‌کند. با اینکه این سریال شخصیت‌های جالب و پویایی دارد که در طول داستان دچار تغییر و تحولاتی می‌شوند و با اینکه در حین تماشا قصه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب دارد، اما در کل این سریال چندان به‌یادماندنی نیست و به محض اینکه تمام می‌شود، کم کم سکانس‌ها و لحظات آن نیز از خاطرمان محو می‌شوند.

دانلود سریال سایه و استخوان / دانلود سریال سایه و استخوان فصل دوم

با این حال نمی‌توان به طور کامل از این مجموعه قطع امید کرد؛ چون همانطور که پیشتر خواندید، لی باردوگو جهان گسترده‌ای را در کتاب‌هایش به تصویر کشیده و ممکن است این سریال نیز در فصل‌های آینده در مسیری رو به جلو حرکت کند و روایت و شخصیت‌های جذاب‌تری داشته باشد.

موسیقی و جلوه های ویژه

موسیقی نیز در سریال فانتزی Shadow and Bone یادآور موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت است؛ اگرچه به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های موسیقی رامین جوادی برای سریال Game of Thrones نیست. موسیقی متن سریال سایه و استخوان را جوزف تراپانزه (Joseph Trapanese)، آهنگساز آمریکایی ساخته است. این آهنگساز موسیقی این سریال را طی 11 ماه و در دوره قرنطینه به خاطر شیوع ویروس کرونا ساخت و از موسیقی روسی و اسلاوی الهام گرفته است. جوزف تراپانزه پیش از این برای آثاری چون دو قسمت از سری فیلم‌های Divergent، فیلم Arctic محصول سال 2018، فیلم ابرقهرمانی Project Power محصول سال 2020 و فیلم کمدی Happily محصول سال 2021 موسیقی ساخته بود.

از طرف دیگر خوب است اشاره‌ای به جلوه‌های ویژه این اثر نیز داشته باشیم. در آثار فانتزی قطعا یکی از تکنیک‌های اصلی سینمایی مربوط به همین حوزه جلوه‌های ویژه است؛ چراکه در این آثار انتظار داریم شاهد چیزهایی عجیب و غریب و تازه باشیم. یکی از نکات مثبت سریال سایه و استخوان نیز در جلوه‌های ویژه قدرتمندش است؛ از نمایش گوزن‌هایی تنومند با شاخ‌های باشکوه تا بازسازی قابل قبول نور و تاریکی.

دانلود سریال shadow and bone 2021 / سریال استخوان و سایه فصل دوم

ببینیم یا نبینیم؟

با همه این اوصاف و نکاتی که در نقد سریال Shadow and Bone 2021 به آنها اشاره کردیم، تصمیمگیری برای تماشای آن بستگی به سلایق خود شما دارد. اگر از طرفداران آثار فانتزی هستید و به دنبال دری می‌گردید تا بر جهان‌هایی تازه و عجیب باز شود، می‌توانید سریال 8 قسمتی سایه و استخوان را در فهرست آثاری که می‌خواهید تماشا کنید قرار دهید. با این حال باید به شما هشدار بدهیم که فعلا نباید انتظار جهان خیلی پهناوری را در سریال Shadow and Bone، همچون سریال بازی تاج و تخت داشته باشید؛ چراکه تا کنون فقط یک فصل از این مجموعه منتشر شده است. اگرچه ممکن است حتی در فصل‌های بعدی‌اش نیز شاهد هیچ پیشرفتی در روایت و شخصیت‌پردازی‌هایش نباشیم.

نقد سریال shadow and bone

سریال Shadow and Bone با استقبال هم بینندگان و هم منتقدان روبرو شده است و همانطور که از تریلر فصل دوم سایه و استخوان مشخص است، با سریال هیجان‌انگیزی مواجه هستیم.

در جدول پایین می‌توانید نمرات سریال استخوان و سایه را از سه سایت معتبر دنیا مشاهده کنید.

سایتنمره
آی‌ام‌دی‌بی (IMDb)7.6/10
راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)83/100
متاکریتیک (Metacritic)69/100

تریلر سریال shadow and bone / سریال استخوان و سایه فصل دوم

مجموعا 30 نظر از منتقدان در سایت متاکریتیک برای فصل اول و دوم این اثر وجود دارد که از میان آنها 19 نظر مثبت و 11 نظر متوسط وجود دارد. در ادامه این نظرات را باهم مرور می‌کنیم.

Collider / لیز شانون میلر: 91 (فصل اول)

این یک حقه جادویی و واقعی است که سریالی همانند این باید از آن استفاده کند: ساختن جهانی که برای تازه‌واردان نو و جدید باشد؛ بدون اینکه آنها را منحرف یا گیجشان کند. همانند چیزهای خیلی زیادی در زندگی، عنصر اصلی این سریال، مردم و شخصیت‌هایی هستند که در این مجموعه حضور دارند؛ از شخصیت‌های داستان گرفته تا بازیگران و عوامل سریال.

The A.V. Club / دنت چیوز: 75 (فصل اول)

سریال سایه و استخوان با اینکه شاید خیلی داستان بدیع و تازه‌ای نداشته باشد، اما تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده را برای ما فراهم می‌کند. این سریال تا حدودی با انتظارات ما از این ژانر بازی می‌کند؛ به عنوان مثال در به وجود آوردن یک قهرمان یا در رستگاری نهایی شخصیت‌ها. اما حتی وقتی که ما متوجه پیچش داستانی آن می‌شویم، از جذابیتش کم نمی‌شود و این شاید بزرگترین شگرد این سریال باشد.

CNN / برایان لاوری: 55 (فصل اول)

سریال Shadow and Bone را باید به فهرست آثاری که بعد از سریال Game of Thrones تلاش کردند جهان فانتزی جدیدی را ایجاد کنند، اضافه کنیم. در این سریال شاهد داستان زن جوانی هستیم که می‌فهمد قدرت‌هایی خارق‌العاده دارد. ممکن است این سریال در حین تماشای آن تا حدودی جذاب و تماشایی باشد، اما در کل با ندیدنش هم چیز زیادی را از دست نداده‌اید.

سریال سایه و استخوان فصل دوم قسمت دوم

The Daily Beast / لورا بردلی: 80 (فصل دوم)

سریال استخوان و سایه فصل دوم به کسانی که زمان می‌گذارند تا قصه برایشان جا بیافتد و یک ماجراجویی فانتزی بالا برای سنین مختلف ببیند، پاداش می‌دهد. اگرچه در اینجا تعداد زیادی شخصیت جدید وجود دارد، اما پیوندهای پرفراز و نشیب بین شخصیت‌های اصلی جذاب‌تر است.

همچنین بخوانید :

DECIDER / جوئل کلر: 70 (فصل دوم)

اگرچه از عدم توانایی برقراری ارتباط خوب با مخاطب سریال استخوان و سایه شکایت داریم، اما همچنین می دانیم که داستان یک ماجراجویی لذت بخش است. فقط کاش موضوعات انقدر پیچیده نبودند.

Collider / ابی کاونا: 67 (فصل دوم)

اگرچه سریال استخوان و سایه فصل دوم از لحاظ مرتبط بود به داستان اول کاستی‌هایی دارد اما همچنان سرگرم کننده و جذاب است.

کلام آخر

داستان سریال سایه و استخوان / تریلر فصل دوم سایه و استخوان

به پایان این مقاله رسیدیم و ضمن مرور فصل اول این اثر به معرفی فصل دوم سریال استخوان و سایه نیز پرداختیم که مدت زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد و با استقبال خوبی روبه‌رو شد. این سریال فضای فانتزی بزرگسالانه و جالبی دارد. همچنین روابط در آن به گونه‌ای به تصویر کشیده شده‌اند که مخاطب را جذب خود می‌کنند. نظر شما درمورد این سریال و فصل جدید آن چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان درمیان بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم‌.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402